Ухвала
від 03.12.2021 по справі 487/6731/21
ЗАВОДСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. МИКОЛАЄВА

Справа № 487/6731/21

Провадження № 1-кс/487/6699/21

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03.12.2021 року місто Миколаїв

Слідчий суддя Заводського районного суду міста Миколаєва ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду міста Миколаєва клопотання старшого слідчого Першого слідчого відділу (з дислокацією у м. Миколаєві) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Миколаєві ОСОБА_3 у кримінальному провадженні, відомості про яке внесені 09.06.2021 року до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №62021150010000134 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2ст.364КК України, про тимчасовий доступ до речей і документів,-

ВСТАНОВИВ:

01.12.2021 року старший слідчий Першого слідчого відділу (з дислокацією у м. Миколаєві) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Миколаєві ОСОБА_3 за погодженням з прокурором відділу процесуального керівництва у кримінальних провадженнях слідчих територіального управління Державного бюро розслідувань Миколаївської обласної прокуратури ОСОБА_4 звернувся до суду із вказаним клопотанням, в якому просив надати слідчим Першого слідчого відділу (з дислокацією у м. Миколаєві) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Миколаєві ОСОБА_3 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , які входять до складу слідчої групи з розслідування даного кримінального провадження, за участі старшого оперуповноваженого Першого оперативного відділу (з дислокацією у м. Миколаєві) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Миколаєві ОСОБА_15 , яким здійснюється оперативний супровід зазначеного кримінального провадження тимчасовий доступ до речей та документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:

з можливістю ознайомитись та вилучити оригінали наступних документів: акт приймання виконаних будівельних робіт за квітень 2021 без номеру від 13.04.2021 на суму 278647,28 грн. за об`єктом «Капітальний ремонт нежитлового об`єкту / дитячого приймача-розподільника ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_2 », підписаний з боку підрядника директором ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_16 , завізований провідним інспектором ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_17 , що містить відомості про обсяги і вартість будівельних робіт та матеріалів, які фактично не виконані та не використані на об`єкті капітального ремонту, але оплачені бюджетними коштами; гарантійний лист директора ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_16 на ім`я заступника начальника ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_18 про зобов`язання виконати додаткові роботи на суму 278647,28 грн. виявлених фінансовим аудитом невідповідностей обсягів будівельних робіт на об`єкті «Капітальний ремонт нежитлового об`єкту / дитячого приймача-розподільника ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_2 » від 16.04.2021 №16/04; протокол погодження додаткових робіт на суму 278743,80 грн., складений директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_16 , перевірений провідним інспектором ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_17 та погоджений заступником начальника ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_18 ; дефектний акт на додаткові роботи по об`єктц «Капітальний ремонт нежитлового об`єкту / дитячого приймача-розподільника ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_2 », складений директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_16 , перевірений провідним інспектором ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_17 та затверджений заступником начальника ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_18 ; довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірної форми № КБ-3) за травень 2021 року за об`єктом «Капітальний ремонт нежитлового об`єкту / дитячого приймача-розподільника ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_2 » на суму 278743,34 грн., підписана директором ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_16 та заступником начальника ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_18 ; акт приймання виконаних будівельних робіт (примірної форми № КБ-2в) за травень 2021 року за об`єктом «Капітальний ремонт нежитлового об`єкту / дитячого приймача-розподільника ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_2 » на суму 278743,34 грн., підписаний директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_16 та заступником начальника ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_18 ; підсумкова відомість ресурсів за об`єктом «Капітальний ремонт нежитлового об`єкту / дитячого приймача-розподільника ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_2 » за звітний період травень 2021 року, складена директором ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_16 та перевірена провідним інспектором ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_17 ; додатки до аудиторського звіту ІНФОРМАЦІЯ_4 від 26.04.2021 № 4 за результатами планового внутрішнього аудиту щодо оцінки діяльності ІНФОРМАЦІЯ_2 за період з 01.07.2018 по 31.03.2021, проведеного на підставі наказу Національної поліції України від 24.03.2021 № 235, що стосуються об`єкту «Капітальний ремонт нежитлового об`єкту / дитячого приймача-розподільника за адресою: АДРЕСА_2 »;

з можливістю ознайомитись та зробитикопії наступнихдокументів: технічний паспорт на громадський будинок з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами на нежитловий об`єкт за адресою: АДРЕСА_2 , виготовлений 22.06.2021 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (інвентаризаційна справа №16272) для замовника ІНФОРМАЦІЯ_2 ; технічний паспорт на громадський будинок з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами на нежитловий об`єкт за адресою: АДРЕСА_2 , що передував вищезазначеному технічному паспорту та був дійсним станом на 2020 рік; примірник аудиторського звіту ІНФОРМАЦІЯ_4 від 26.04.2021 № 4 за результатами планового внутрішнього аудиту щодо оцінки діяльності ІНФОРМАЦІЯ_2 за період з 01.07.2018 по 31.03.2021 (з додатками), проведеного на підставі наказу ІНФОРМАЦІЯ_4 від 24.03.2021 № 235; документи стосовно поданих заперечень замовником, генпідрядником, технічним наглядом на встановлені порушення під час зазначеного аудиту за вказаними договорами підрядів та результатів їх розгляду; документи щодо вжитих заходів реагування стосовно виявлених аудитом порушень та їх усунення в частині об`єкту «Капітальний ремонтнежитлового об`єкту/дитячого приймача-розподільниказа адресою: АДРЕСА_2 »; всі наявні матеріали службових розслідувань за фактом порушення дисципліни та неналежного виконання службових обов`язків працівниками ІНФОРМАЦІЯ_2 (висновків службових розслідувань, додатків на них, наказів про їх призначення, наказів про покарання, інших матеріалів), що стосуються виконання робіт на об`єкті «Капітальний ремонт нежитлового об`єкту / дитячого приймача-розподільника за адресою: АДРЕСА_2 ».

Клопотання обґрунтоване тим, що отримання вищевказаних речей і документів необхідно для встановлення відомостей, що мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, є речовими доказами, містять підписи і почерк службових осіб замовника робіт ІНФОРМАЦІЯ_2 , підрядника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », а також відбитків печаток зазначених юридичних осіб, що необхідні для дослідження під час почеркознавчих, технічних експертиз документів, а також будівельно-технічної та економічної експертиз.

Згідно ч. 2 ст. 163 КПК України, у зв`язку з доведеністю стороною кримінальногопровадження,яка звернуласяз клопотанням, достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, клопотання розглянуто слідчим суддею без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.

В судове засідання слідчий не прибув, до початку розгляду справи подав до суду заяву про розгляд справи за його відсутності.

Дослідивши клопотання та докази, якими обґрунтовується клопотання, слідчий суддя приходить до наступних висновків.

Згідно ч. 2 ст. 93 КПК України, сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.

Тимчасовий доступ до речей і документів є одним із заходів забезпечення кримінального провадження, який застосовується з метою досягнення дієвості цього провадження (ст. 131 КПК України).

Згідно ст.159КПК України,тимчасовий доступдо речейі документівполягає унаданні сторонікримінального провадженняособою,у володінніякої знаходятьсятакі речіі документи,можливості ознайомитисяз ними,зробити їхкопії тавилучити їх(здійснитиїх виїмку) . Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

За змістом ст. 160 КПК України, сторони кримінальногопровадження маютьправо звернутисядо слідчогосудді підчас досудовогорозслідування чисуду підчас судовогопровадження ізклопотанням протимчасовий доступдо речейі документів,за виняткомзазначених устатті 161цього Кодексу.Слідчий маєправо звернутисяіз зазначенимклопотанням запогодженням зпрокурором. Уклопотанні зазначаються: короткийвиклад обставинкримінального правопорушення,у зв`язкуз якимподається клопотання; правовакваліфікація кримінальногоправопорушення іззазначенням статті(частинистатті)закону Українипро кримінальнувідповідальність; речіі документи,тимчасовий доступдо якихпланується отримати; підставивважати,що речіі документиперебувають абоможуть перебуватиу володіннівідповідної фізичноїабо юридичноїособи; значенняречей ідокументів длявстановлення обставину кримінальномупровадженні; можливістьвикористання якдоказів відомостей,що містятьсяв речахі документах,та неможливістьіншими способамидовести обставини,які передбачаєтьсядовести задопомогою цихречей ідокументів,у випадкуподання клопотанняпро тимчасовийдоступ доречей ідокументів,які містятьохоронювану закономтаємницю; обґрунтування необхідності вилучення речей і оригіналів або копій документів, якщо відповідне питання порушується стороною кримінального провадження.

Відповідно до частин 5 та 6 ст. 163 КПК України слідчий суддя,суд постановляєухвалу пронадання тимчасовогодоступу доречей ідокументів,якщо сторонакримінального провадженняу своємуклопотанні доведенаявність достатніхпідстав вважати,що ціречі абодокументи: перебуваютьабо можутьперебувати уволодінні відповідноїфізичної абоюридичної особи; саміпо собіабо всукупності зіншими речамиі документамикримінального провадження,у зв`язкуз якимподається клопотання,мають суттєвезначення длявстановлення важливихобставин укримінальному провадженні; нестановлять собоюабо невключають речейі документів,які містятьохоронювану закономтаємницю. Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Згідно ч. 7 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Із матеріалів клопотання вбачається, що ІНФОРМАЦІЯ_6 , розташованого у м. Миколаєві, проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №62021150010000134 від 09.06.2021 за фактом зловживання службовим становищем, тобто умисному, з метою одержання неправомірної вигоди для самих себе, інших фізичних та юридичних осіб, використання службовими особами службового становища всупереч інтересам служби, яке спричинило тяжкі наслідки охоронюваним законом державним інтересам, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що 07.10.2020 між замовником ІНФОРМАЦІЯ_1 (далі ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та підрядником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) укладено договір підряду №596 на виконання робіт по об`єкту «Капітальний ремонт нежитлового об`єкту / дитячого приймача-розподільника ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_2 » за рахунок коштів Державного бюджету України загальною вартістю в сумі 5040000,00 грн., строком виконання робіт до 24.12.2020, строком дії договору до 31.12.2020.

Крім того, 21.12.2020 між замовником ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та підрядником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) укладено аналогічний договір підряду №830 на виконання робіт по тому ж самому об`єкту «Капітальний ремонт нежитлового об`єкту / дитячого приймача-розподільника ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_2 » за рахунок коштів Державного бюджету України загальною вартістю в сумі 709916,00 грн., строком виконання робіт до 28.12.2020, строком дії договору до 31.12.2020.

Згідно умов зазначених договорів Замовник доручає, а Підрядник бере на себе зобов`язання виконати та здати згідно договірної ціни і кошторисної документації, що є невід`ємною частиною цього договору, роботи з будівництва об`єкту. Разом з тим, Замовник бере на себе зобов`язання здійснювати контроль за ходом, якістю, вартістю та обсягами виконання робіт з правом контролювати якість і обсяги матеріальних ресурсів до моменту їх використання та в процесі виконання робіт на об`єкті, прийняти виконану роботу і оплатити її шляхом проведення розрахунків на підставі складених і підписаних Підрядником, Замовником «Актів приймання виконаних будівельних робіт» за формою КБ-2в, «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» за формою КБ-3 та поданих Підрядником підсумкової відомості ресурсів і рахунку на оплату, із зазначеними в них відомостями про фактично виконані роботи і їх вартість.

У подальшому, службовими особами підрядника та замовника складені, підписані за погодженням інженера технічного нагляду та надані до казначейства довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірної форми № КБ-3) з актами приймання виконаних будівельних робіт (примірної форми №КБ-2в) за жовтень-листопад 2020 року №1 від 25.11.2020 на суму 1888801,24 грн., за листопад 2020 року №2 від 25.11.2020 на суму 268018,32 грн., за грудень 2020 року №3 від 03.12.2020 на суму 1653952,81 грн., за грудень 2020 року №4 від 22.12.2020 на суму 1150732,05грн. за договором №596 від 07.10.2020 та за грудень 2020 року №1 від 24.12.2020 на суму 709916,00 грн. за договором №830 від 21.12.2020.

Згідно рахунків одержувача ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » платнику ІНФОРМАЦІЯ_2 : №137 від 25.11.2020 на суму 1888801,24 грн., № 178 від 25.11.2020 на суму 268018,32 грн., № 183 від 03.12.2020 на суму 1653952,81 грн., № 153 від 22.12.2020 на суму 1229227,63 грн. на підставі платіжних доручень: №7341 від 26.11.2020 на суму 1888801,24 грн., №7388 від 25.11.2020 на суму 268018,32 грн., №7678 від 03.12.2020 на суму 1653952,81 грн., № 7963 від 22.12.2020 на суму 1229227,63 грн. замовником проведено оплату підряднику за договором підряду № 596 від 07.10.2020 на всю вартість укладеного договору на загальну суму 5040000,00 грн., а відповідно рахунку одержувача ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » платнику ІНФОРМАЦІЯ_2 № 125 від 24.12.2020 на суму 709916,00 грн. на підставі платіжного доручення № 8389 від 24.12.2020 на суму 709916,00 грн. замовником проведено оплату підряднику за договором підряду № 830 від 21.12.2020 на всю вартість укладеного договору на загальну суму 709916,00 грн., а всього на загальну суму 5749916,00 грн.

У відповідності до встановлених під час слідства фактичних даних з відомостей ІНФОРМАЦІЯ_7 , розташованого у місті Миколаєві від 09.06.2021 №07/488вн; відомостей оперативного підрозділу, наданих за результатами виконання доручень слідчого в порядку ст.ст. 40, 41 КПК України; відомостей аудиторського звіту № 4 за результатами проведеного планового внутрішнього аудиту діяльності ІНФОРМАЦІЯ_2 , що надійшов з ІНФОРМАЦІЯ_4 за вих. №932/30/01-2021 від 13.10.2021 (вх. №17622 від 20.10.2021); протоколу огляду об`єкту «Капітальний ремонт нежитлового об`єкту / дитячого приймача-розподільника ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_2 » за договорами підряду №596 від 07.10.2020, № 830 від 21.12.2020, проведеного 09.11.2021 слідчим на підставі ухвали слідчого судді з застосуванням відеозапису, за участю експерта, якому доручено проведення експертизи, а також представників замовника, підрядника, авторського та технічного наглядів, встановлено завищення обсягів виконаних будівельних робіт та вартості використаних матеріалів, за якими замовником ІНФОРМАЦІЯ_2 підряднику ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » проведено оплату бюджетними коштами, чим спричинено тяжкі наслідки охоронюваним законом державним інтересам.

Ураховуючи викладене, матеріали кримінального провадження об`єктивно містять фактичні дані, що обґрунтовано свідчать про те, що під час проведення зазначених будівельних робіт службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_3 » завищено обсяги виконаних робіт та вартості використаних матеріалів, а отримані на поточний рахунок підприємства-підрядника бюджетні кошти обернуто на свою користь і використано на власний розсуд.

Разом з цим, 05.10.2021 проведено тимчасовий доступ до речей і документів в ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_3 , під час якого вилучені оригінали тендерної, договірної, бухгалтерської, звітної, виконавчої, проектно-кошторисної документації, яка містить відомості про обсяги робіт, здійснення авторського, технічного наглядів і проведення оплати за них за вищезазначеним об`єктом капітального ремонту нежитлового об`єкту за договорами підрядів №596 від 07.10.2020 та №830 від 21.12.2020, що укладені між замовником ІНФОРМАЦІЯ_2 та підрядником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ». Однак службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_2 в ході зазначеного тимчасового доступу до речей і документів видані не всі документи (зокрема, акти на закриття прихованих робіт, документи про завищені обсяги будівельних робіт) за зазначеним об`єктом капітального ремонту нежитлового об`єкту.

У зв`язку з чим, 22.10.2021 на підставі ухвали слідчого судді ІНФОРМАЦІЯ_8 від 21.10.2021 проведено обшук службових приміщень ІНФОРМАЦІЯ_9 за адресою: АДРЕСА_3 , в ході якого, крім іншого, виявлені та вилучені: видаткові накладні на постачання використаних на об`єкті будівництва матеріалів, які викликають обґрунтовані сумніви правдивості зазначених в них відомостей стосовно вартості матеріалів, акти на закриття прихованих робіт та частково чорнові документи на додаткові роботи на зазначеному об`єкті будівництва на суму 278743,80 грн., що нібито виконані підрядником для замовника замість встановлених аудиторським звітом завищених обсягів робіт на вказану суму, що не були видані слідчому під час раніше проведеного тимчасового доступу до них; також документи з відомостями та чорновими записами про перелік відсутнього обладнання на об`єкті будівництва, відомості про які внесені в оплачені акти примірної форми № КБ-2в; незаповнені бланки актів робочої комісії про прийманню обладнання після індивідуального випробування з наявними в них підписами керівників замовника робіт та підприємства підрядника, скріплених відбитками круглих печаток, що свідчать про вчинення службовими особами замовника робіт дій в інтересах підрядника під час виконання договірних зобов`язань та проведення оплати бюджетними коштами.

Крім того, листом ІНФОРМАЦІЯ_2 від 13.10.2021 №2607/05/30-2021 (вх. №17819 від 22.10.2021) на запит слідчого про надання копій документів аудиторського звіту з додатками до нього та документів щодо усунення порушень в частині зазначених договорів підрядів і вжитих заходів реагування від 06.10.2021 № 04.10/04.10/20114, поінформовано про відмову в їх наданні, крім як виключно у порядку тимчасового доступу до них на підставі ухвали слідчого судді місцевого суду.

Разом з тим, витребуваною з ІНФОРМАЦІЯ_4 вих. №932/30/01-2021 від 13.10.2021 (вх.№17622 від 20.10.2021) копією аудиторського звіту від 26.04.2021 № 4 за результатами проведеного планового внутрішнього аудиту щодо оцінки діяльності ІНФОРМАЦІЯ_2 за період з 01.07.2018 по 31.03.2021, що проведений на підставі наказу НПУ від 24.03.2021 № 235, у його додатках встановлені: копія акту приймання виконаних будівельних робіт (примірної форми №КБ-2в) за квітень 2021 без номеру від 13.04.2021 за об`єктом «Капітальний ремонт нежитлового об`єкту / дитячого приймача-розподільника ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_2 », підписаного з боку підрядника директором ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_16 , завізованого провідним інспектором ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_17 ; копія гарантійного листа директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_16 на ім`я заступника начальника ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_18 про зобов`язання виконати додаткові роботи від 16.04.2021 №16/04; копія протоколу погодження додаткових робіт на суму 278743,80 грн., складеного директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_16 , перевіреного з боку замовника провідним інспектором ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_17 та погодженого заступником начальника ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_18 ; копія дефектного акту, складеного директором ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_16 , перевіреного з боку замовника провідним інспектором ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_17 та затвердженого заступником начальника ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_18 ; копія довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірної форми № КБ-3) за травень 2021 року за об`єктом «Капітальний ремонт нежитлового об`єкту / дитячого приймача-розподільника ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_2 » на суму 278743,34 грн., підписаного директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_16 та заступником начальника ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_18 ; копія акту приймання виконаних будівельних робіт (примірної форми № КБ-2в) за травень 2021 року за об`єктом «Капітальний ремонт нежитлового об`єкту / дитячого приймача-розподільника ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_2 » на суму 278743,34 грн., підписаного директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_16 та заступником начальника ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_18 ; копія підсумкової відомості ресурсів за об`єктом «Капітальний ремонт нежитлового об`єкту / дитячого приймача-розподільника ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_2 » за звітний період травня 2021 року, складеного директором ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_16 та перевіреного провідним інспектором ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_17 .

Таким чином, в ході досудового розслідування встановлено, що у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , перебувають вищезазначені бухгалтерські, звітні документи за вказаним об`єктом капітального ремонту, які підлягають вилученню з метою їх огляду, дослідження під час проведення почеркознавчої, технічної експертизи документів, будівельно-технічної, економічної експертиз.

Одержати у інший спосіб зазначені документи, у тому числі у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », не надається можливим, оскільки листом ІНФОРМАЦІЯ_2 від 13.10.2021 №2607/05/30-2021 (вх. №17819 від 22.10.2021) на запит слідчого у наданні копій цих документів відмовлено, а відповідно до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_2 ) зареєстровано за адресою: АДРЕСА_4 , за яким господарську діяльність не здійснює. У відповідності до зазначених реквізитів про місцезнаходження сторін у договорах підрядів № 596 від 07.10.2020 та № 830 від 21.12.2020 та документах тендерної пропозиції учасника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » вказано місцезнаходження товариства за адресою: АДРЕСА_5 , за яким також господарську діяльність не здійснює, а згідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно за вказаною адресою взагалі розташована будівля автомобільної заправної станції.

Ураховуючи викладене, під час досудового розслідування виникла необхідність у тимчасовому доступі до зазначених речей і документів у володільця ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 .

Підставами вважати, що зазначені речі та документи перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 є матеріали кримінального провадження, в тому числі лист ІНФОРМАЦІЯ_2 від 13.10.2021 №2607/05/30-2021 (вх. №17819 від 22.10.2021).

Отримання вищевказаних речей і документів необхідно для встановлення відомостей, що мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, є речовими доказами, містять підписи і почерк службових осіб замовника робіт ІНФОРМАЦІЯ_2 , підрядника ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_3 », а також відбитків печаток зазначених юридичних осіб, що необхідні для дослідження під час почеркознавчих, технічних експертиз документів, а також будівельно-технічної та економічної експертиз.

Іншими способами отримати оригінали вказаних документів, що містять відомості, які можуть бути використані як докази в кримінальному провадженні, неможливо.

Враховуючи викладене, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання відповідає вимогам ст. 160 КПК України, слідчим доведено наявність обставин, на які він посилається, та наявність підстав, передбачених частинами 5-7 ст. 163 КПК України, отримати необхідні документи іншим способом неможливо, таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до документів, а тому є підстави для задоволення клопотання. При цьому судом враховується, що з огляду на суть кримінального правопорушення, за яким здійснено правову кваліфікацію кримінального провадження та обсяг слідчих дій, які необхідно вчинити для проведення повного та всебічного досудового розслідування, такий ступінь втручання щодо зазначених вище документів, повністю виправдовує потреби досудового розслідування.

Керуючись ст. ст. 2, 84, 91, 93, 131, 159-166 КПК України,-

УХВАЛИВ:

Клопотання задовольнити.

Надати слідчим Першого слідчого відділу (з дислокацією у м. Миколаєві) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Миколаєві ОСОБА_3 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , які входять до складу слідчої групи з розслідування даного кримінального провадження, за участі старшого оперуповноваженого Першого оперативного відділу (з дислокацією у м. Миколаєві) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Миколаєві ОСОБА_15 , яким здійснюється оперативний супровід зазначеного кримінального провадження тимчасовий доступ до речей та документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:

з можливістю ознайомитись та вилучити оригінали наступних документів: акт приймання виконаних будівельних робіт за квітень 2021 без номеру від 13.04.2021 на суму 278647,28 грн. за об`єктом «Капітальний ремонт нежитлового об`єкту / дитячого приймача-розподільника ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_2 », підписаний з боку підрядника директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_16 , завізований провідним інспектором ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_17 , що містить відомості про обсяги і вартість будівельних робіт та матеріалів, які фактично не виконані та не використані на об`єкті капітального ремонту, але оплачені бюджетними коштами; гарантійний лист директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_16 на ім`я заступника начальника ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_18 про зобов`язання виконати додаткові роботи на суму 278647,28 грн. виявлених фінансовим аудитом невідповідностей обсягів будівельних робіт на об`єкті «Капітальний ремонт нежитлового об`єкту / дитячого приймача-розподільника ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_2 » від 16.04.2021 №16/04; протокол погодження додаткових робіт на суму 278743,80 грн., складений директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_16 , перевірений провідним інспектором ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_17 та погоджений заступником начальника ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_18 ; дефектний акт на додаткові роботи по об`єктц «Капітальний ремонт нежитлового об`єкту / дитячого приймача-розподільника ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_2 », складений директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_16 , перевірений провідним інспектором ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_17 та затверджений заступником начальника ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_18 ; довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірної форми № КБ-3) за травень 2021 року за об`єктом «Капітальний ремонт нежитлового об`єкту / дитячого приймача-розподільника ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_2 » на суму 278743,34 грн., підписана директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_16 та заступником начальника ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_18 ; акт приймання виконаних будівельних робіт (примірної форми № КБ-2в) за травень 2021 року за об`єктом «Капітальний ремонт нежитлового об`єкту / дитячого приймача-розподільника ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_2 » на суму 278743,34 грн., підписаний директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_16 та заступником начальника ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_18 ; підсумкова відомість ресурсів за об`єктом «Капітальний ремонт нежитлового об`єкту / дитячого приймача-розподільника ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_2 » за звітний період травень 2021 року, складена директором ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_16 та перевірена провідним інспектором ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_17 ; додатки до аудиторського звіту ІНФОРМАЦІЯ_4 від 26.04.2021 № 4 за результатами планового внутрішнього аудиту щодо оцінки діяльності ІНФОРМАЦІЯ_2 за період з 01.07.2018 по 31.03.2021, проведеного на підставі наказу Національної поліції України від 24.03.2021 № 235, що стосуються об`єкту «Капітальний ремонт нежитлового об`єкту / дитячого приймача-розподільника за адресою: АДРЕСА_2 »;

з можливістю ознайомитись та зробитикопії наступнихдокументів: технічний паспорт на громадський будинок з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами на нежитловий об`єкт за адресою: АДРЕСА_2 , виготовлений 22.06.2021 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (інвентаризаційна справа №16272) для замовника ІНФОРМАЦІЯ_2 ; технічний паспорт на громадський будинок з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами на нежитловий об`єкт за адресою: АДРЕСА_2 , що передував вищезазначеному технічному паспорту та був дійсним станом на 2020 рік; примірник аудиторського звіту ІНФОРМАЦІЯ_4 від 26.04.2021 № 4 за результатами планового внутрішнього аудиту щодо оцінки діяльності ІНФОРМАЦІЯ_2 за період з 01.07.2018 по 31.03.2021 (з додатками), проведеного на підставі наказу ІНФОРМАЦІЯ_4 від 24.03.2021 № 235; документи стосовно поданих заперечень замовником, генпідрядником, технічним наглядом на встановлені порушення під час зазначеного аудиту за вказаними договорами підрядів та результатів їх розгляду; документи щодо вжитих заходів реагування стосовно виявлених аудитом порушень та їх усунення в частині об`єкту «Капітальний ремонтнежитлового об`єкту/дитячого приймача-розподільниказа адресою: АДРЕСА_2 »; всі наявні матеріали службових розслідувань за фактом порушення дисципліни та неналежного виконання службових обов`язків працівниками ІНФОРМАЦІЯ_2 (висновків службових розслідувань, додатків на них, наказів про їх призначення, наказів про покарання, інших матеріалів), що стосуються виконання робіт на об`єкті «Капітальний ремонт нежитлового об`єкту / дитячого приймача-розподільника за адресою: АДРЕСА_2 ».

Зобов`язати посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) надати вищезазначені речі та документи.

Ухвала дійсна до 03.01.2022року (включно).

Роз`яснити положення частини 1 статті 166 КПК України, згідно яких, у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудЗаводський районний суд м. Миколаєва
Дата ухвалення рішення03.12.2021
Оприлюднено21.05.2024
Номер документу101615286
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —487/6731/21

Ухвала від 21.02.2024

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Темнікова А. О.

Ухвала від 21.02.2022

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Темнікова А. О.

Ухвала від 03.12.2021

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Темнікова А. О.

Ухвала від 02.12.2021

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Темнікова А. О.

Ухвала від 24.11.2021

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Темнікова А. О.

Ухвала від 24.11.2021

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Темнікова А. О.

Ухвала від 24.11.2021

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Темнікова А. О.

Ухвала від 29.10.2021

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Темнікова А. О.

Ухвала від 28.10.2021

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Темнікова А. О.

Ухвала від 28.10.2021

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Темнікова А. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні