Справа № 2а-2538/10/2570
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
24 червня 2010 р. м. Чернігів
Чернігівський окружний адміністративний суд у складі:
Головуючої судді – Бородавкіної С.В.
при секретарі – Андрушко І.М.
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за позовом Державної податкової інспекції у Менському районі Чернігівської області до ОСОБА_1 про стягнення земельного податку,-
В С Т А Н О В И В :
19.05.2010 року позивач звернувся до суду з позовом до ОСОБА_1 і просить стягнути з відповідача податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів в сумі 900,00 грн., мотивуючи тим, що відповідач є платником податків та зобов'язаний сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законодавством терміни.
Представник позивача надіслав до суду заяву, в якій просив розглянути справу за його відсутності та позовні вимоги задовольнити в повному обсязі.
Відповідач в судове засідання не з’явився вдруге, про день, час та місце слухання справи був завчасно та належним чином повідомлений, причини неявки суду не повідомив та заперечень на позов не надав.
За таких обставин суд вважає за можливе розглянути спір по суті на підставі наявних у справі доказів.
Дослідивши матеріали справи, суд вважає наступне:
Встановлено, що у громадянина ОСОБА_1 у власності знаходиться вантажний автомобіль ЗІЛ-ММЗ 4502, об’єм двигуна якого 6000 куб.см.
Відповідно до п. 1.2, 1.3 ст. 1 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" податкове зобов’язання – зобов’язання платника податків сплатити до бюджетів або державних цільових фондів відповідну суму коштів. Податковий борг (недоїмка) – це податкове зобов’язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгоджене платником податків або узгоджене в адміністративному чи судовому порядку, але не сплачене у строк, а також пеня, нарахована на суму такого податкового зобов’язання.
Відповідно до ст.1 Закону України "Про податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів" від 11.12.1991, № 1963-XII, платниками податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів є підприємства, установи та організації, які є юридичними особами, іноземні юридичні особи (далі - юридичні особи), а також громадяни України, іноземні громадяни та особи без громадянства (далі - фізичні особи), які здійснюють першу реєстрацію в Україні, реєстрацію, перереєстрацію транспортних засобів та/або мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні транспортні засоби, які відповідно до статті 2 цього Закону є об'єктами оподаткування.
У відповідності до п. 1 ч.1 ст. 5 Закону України "Про податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів", податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів сплачується фізичними особами - перед проведенням першої реєстрації в Україні, реєстрацією, перереєстрацією транспортних засобів, а також перед технічним оглядом транспортних засобів щорічно або один раз за два роки, але не пізніше першого півріччя року, в якому провадиться технічний огляд.
Відповідно до ч. 5 ст. 6 Закону України "Про податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів", сума податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, що сплачується фізичними особами, обчислюється за ставками, визначеними у статті 3 цього Закону. За транспортні засоби, придбані протягом року, крім тих, що вперше реєструються в Україні, податок сплачується пропорційно кількості місяців, які залишилися до кінця року, починаючи з місяця, в якому проведено реєстрацію транспортного засобу.
Згідно розрахунку податку з власників транспортних засобів по вантажному транспорту засобу, який перебуває у власності відповідача, сума нарахованого та несплаченого податку до місцевого бюджету, становить 900,00 грн. із розрахунку 15 грн. за 100 см.куб.
Відповідно до п.3 ч.1 ст. 9 Закону України „Про систему оподаткування" від 25.06.1991 № 1251-XII, платник податків зобов'язаний сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законодавством терміни.
Відповідно до п. 10 ч. 1 ст. 14 Закону України „Про систему оподаткування" податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів належить до загальнодержавних податків і зборів (обов'язкових платежів).
В порушення зазначених вимог Закону України "Про податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів" ОСОБА_1 своєчасно не сплатив податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів у сумі 900,00 грн.
Громадянину ОСОБА_1 15.02.2010 р. було направлено повідомлення № 153/к/17-103 з питань сплати податку з власників транспортних засобів.
Відповідно до ст. 7 Закону України "Про податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів" недоїмки із сплати податку, а також суми штрафів, пеня стягуються з платників податку згідно із законодавством.
Відповідно до ст. 2, 10 Закону України Про державну податкову службу в Україні" від 04.12.1990, № 509-XII ", завданням органів державної податкової служби є здійснення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платежів), а також неподаткових доходів, установлених законодавством.
За наведених обставин, позовні вимоги підтверджені належними та допустимими доказами і підлягають до задоволення повністю.
Судові витрати по справі згідно ч.4 ст.94 КАС України з відповідача не стягуються.
Керуючись статтями 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В :
Позов задовольнити.
Стягнути ОСОБА_1 податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів в розмірі 900,00 грн. та перерахувати до місцевого бюджету на р/р 33216808700277, УДК в Чернігівській області, код 21401016, МФО 853592.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо заяву про апеляційне оскарження було подано, але апеляційна скарга не була подана у встановлений строк, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Постанова може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції, який ухвалив постанову. Заява про апеляційне оскарження подається протягом 10 днів з дня складення постанови в повному обсязі. Якщо постанову було проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справі, то строк подання заяви про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії постанови. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом 20-ти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Постанову виготовлено в повному обсязі 30.06.2010 року.
Суддя Бородавкіна С.В.
Суд | Чернігівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.06.2010 |
Оприлюднено | 10.08.2010 |
Номер документу | 10177368 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Чернігівський окружний адміністративний суд
Бородавкіна С.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні