Постанова
від 22.06.2010 по справі 2а-2873/10/2570
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 2а-2873/10/2570

ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИ Й АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

22 червня 2010 р. м. Чернігів

Чернігівський окружний ад міністративний суд в складі:

головуючого судді Сорочко Є.О.,

при секретарі Сердюк Д.О.,

з участю представника Голо вної державної інспекції на автомобільному транспорті -

Смірнова О.В.,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні в приміщен ні суду справу за адміністра тивним позовом Ніжинського м іжрайонного прокурора Черні гівської області в інтересах держави в особі Головної дер жавної інспекції на автомобі льному транспорті, представн ицький орган - територіальне управління Головної державн ої інспекції на автомобільно му транспорті в Чернігівські й області до фізичної особи - п ідприємця ОСОБА_2 про стя гнення фінансових санкцій, -

В С Т А Н О В И В:

Ніжинський міжрайонний пр окурор Чернігівської област і звернувся до суду в інтерес ах держави в особі Головної д ержавної інспекції на автомо більному транспорті, предста вницький орган - територіаль не управління Головної держа вної інспекції на автомобіль ному транспорті в Чернігівсь кій області з адміністративн им позовом до фізичної особи - підприємця ОСОБА_2 (далі - ФОП ОСОБА_2) про стягнення фінансових санкцій в розмір і 1700 грн. Свої вимоги обґрунтов ує тим, що в результаті переві рки транспортного засобу MAN, д ержавний номерний знак НОМ ЕР_1 з причепом Schwarz, державний номерний знак НОМЕР_2, що н алежить ОСОБА_2, складено акт від 16.11.2009 року № 118031, в якому за фіксовано надання транспорт них послуг з перевезення ван тажу з причепом, на який відсу тня ліцензійна картка, що є по рушенням Закону України «Про автомобільний транспорт». З а вказане правопорушення ст. 60 Закону України «Про автомоб ільний транспорт» передбача є накладення штрафу в розмір і ста неоподаткованих мініму мів доходів громадян, а тому 23 .12.2009 року начальником ТУ Голов автотрансінспекції було вин есено постанову № 086960 про засто сування фінансових санкцій д о ФОП ОСОБА_2 в сумі 1700 гриве нь, яку відповідач в добровіл ьному порядку не сплатив.

Представник прокуратури в судове засідання не з' явив ся, про дату, час та місце судо вого розгляду повідомлений н алежним чином, причини неявк и суду не повідомив.

Представник Головної держ авної інспекції на автомобіл ьному транспорті в судовому засіданні позовні вимоги під тримав та просив їх задоволь нити в повному обсязі, посила ючись на обставини, викладен і в позовній заяві.

Відповідач в судове засіда ння не з' явився, про дату, час та місце судового розгляду п овідомлений належним чином, про що свідчить його письмов а заяву про зупинення провад ження у справі від 11.06.2010 року, пр ичини неявки суду не повідом ив.

Розглянувши подані сторон ами документи і матеріали, за слухавши пояснення представ ника позивача, всебічно і пов но з' ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуєть ся позов, об' єктивно оцінив ши докази, які мають юридичне значення для розгляду справ и і вирішення спору по суті, су д вважає, що позов підлягає за доволенню з наступних підста в.

ФОП ОСОБА_2 (ідентифікац ійний код НОМЕР_3) зареєст рований в якості фізичної ос оби - підприємця виконавчим комітетом Ніжинської місько ї ради Чернігівської області 19.05.2000 року, місце реєстрації ві дповідача станом на 09.06.2010 року є АДРЕСА_1, що підтверджуєт ься витягом з Єдиного держав ного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприєм ців.

Відповідно до ст. 6 Закону Ук раїни «Про автомобільний тра нспорт» державний контроль н а автомобільному транспорті здійснюється посадовими осо бами органу державного контр олю шляхом проведення планов их, позапланових та рейдових перевірок.

Згідно пункту 15 Порядку зді йснення державного контролю на автомобільному транспорт і, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України N 1567 від 08.11.2006, під час проведення р ейдової перевірки перевіряє ться: наявність визначених с таттями 39 і 48 Закону документі в, на підставі яких здійснюют ься перевезення автомобільн им транспортом; наявність у д окументах водія відмітки про проходження ним медичного о гляду та проведення перевірк и технічного стану транспорт ного засобу перед виїздом на маршрут; відповідність зовн ішнього і внутрішнього споря дження (екіпірування) трансп ортного засобу встановленим вимогам; оснащення таксі спр авним таксометром; відповідн ість кількості пасажирів, що перевозяться, відомостям, за значеним у реєстраційних док ументах, або нормам, передбач еним технічною характеристи кою транспортного засобу; до держання водієм автобуса зат вердженого розкладу та маршр уту руху; наявність у всіх пас ажирів квитків на проїзд та к витанцій на перевезення бага жу, а у разі пільгового проїзд у - відповідного посвідчення ; додержання водієм режиму пр аці та відпочинку, а також вим оги щодо наявності в автобус і двох водіїв у разі перевезе ння пасажирів на відстань 500 і більше кілометрів; виконанн я водієм інших вимог Правил н адання послуг пасажирського автомобільного транспорту т а Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні.

На підставі завдання на пер евірку № 0393329 від 12.11.2009 року держав ними інспекторами територіа льного управління Головної д ержавної інспекції на автомо більному транспорті в Черніг івській області здійснено пе ревірку транспортного засоб у MAN, державний номерний знак НОМЕР_1 з причепом Schwarz, держав ний номерний знак НОМЕР_2, що належить ОСОБА_2, за рез ультатами якої складено акт від 16.11.2009 року № 118031, в якому зафік совано, що при надання трансп ортних послуг з перевезень в антажів згідно товарно-транс портної накладної, при цьому на причіп відсутня ліцензій на картка.

Відповідно до ст. 48 Закону Ук раїни «Про автомобільний тра нспорт» автомобільні переві зники, водії повинні мати і пр ед'являти особам, які уповнов ажені здійснювати контроль н а автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожньог о руху, документи, на підставі яких виконують вантажні пер евезення. Документами для фі зичної особи, що здійснює ван тажні перевезення на договір них умовах, є: для автомобільн ого перевізника - ліцензія та документ, що засвідчує викор истання транспортного засоб у на законних підставах, інші документи, передбачені зако нодавством України; для воді я - посвідчення водія відпові дної категорії, реєстраційні документи на транспортний з асіб, ліцензійна картка, това рно-транспортна накладна або інший визначений законодавс твом документ на вантаж, інші документи, передбачені зако нодавством України. При чіп, згідно п. 1 Правил перевез ень вантажів автомобільним т ранспортом в Україні, затвер джених наказом Міністерства транспорту України від 14 жовт ня 1997 р. N 363 та зареєстрованих в М іністерстві юстиції України 20 лютого 1998 р. за N 128/2568 це транспор тний засіб, призначений для р уху в з'єднанні з автомобільн им транспортним засобом.

Згідно з пунктами 25-27 Порядку здійснення державного контр олю на автомобільному трансп орті, затвердженого постанов ою Кабінету Міністрів Україн и від 08.11.2006 року № 1567 справа про п орушення розглядається поса довою особою органу державно го контролю за місцезнаходже нням суб'єкта господарювання або за місцем виявлення пору шення (за письмовою заявою уп овноваженої особи суб'єкта г осподарювання) не пізніше ні ж протягом двох місяців з дня його виявлення. За наявності підстав керівник органу дер жавного контролю або його за ступник виносить постанову п ро застосування фінансових с анкцій.

Відповідно абзац 3 ч. 1 ст. 60 Зак ону України «Про автомобільн ий транспорт» за порушення з аконодавства про автомобіль ний транспорт до автомобільн их перевізників застосовуют ься санкції за: надання послу г з перевезень пасажирів та в антажів без оформлення докум ентів, перелік яких визначен ий статтями 39 та 48 цього Закону , - штраф у розмірі ста неопода тковуваних мінімумів доході в громадян.

Постановою начальника тер иторіального управління Гол овавтотрансінспекції у Черн ігівській області про застос ування фінансових санкцій № 086960 від 23.12.2009 року до фізичної осо би - підприємця ОСОБА_2 зас тосовано фінансові санкції в сумі 1700 гривень, яку відповіда ч отримав 29.12.2009 року та в добров ільному порядку не сплатив.

Враховуючи вищевикладене, позовні вимоги Ніжинського міжрайонного прокурора Черн ігівської області в інтереса х держави в особі Головної де ржавної інспекції на автомоб ільному транспорті, представ ницький орган - територіальн е управління Головної держав ної інспекції на автомобільн ому транспорті в Чернігівськ ій області до фізичної особи - підприємця ОСОБА_2 підля гають задоволенню, оскільки є законними та обґрунтованим и, а фінансова санкція стягне нню з відповідача в дохід дер жавного бюджету.

Керуючись ст.ст. 122, 158 - 163, 167, Кодек су адміністративного судочи нства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Ніжинського міжрайонного пр окурора Чернігівської облас ті в інтересах держави в особ і Головної державної інспекц ії на автомобільному транспо рті, представницький орган - т ериторіальне управління Гол овної державної інспекції на автомобільному транспорті в Чернігівській області до фі зичної особи - підприємця О СОБА_2 - задовольнити в повно му обсязі.

Стягнути з фізичної особи - підприємця ОСОБА_2 (іденти фікаційний код НОМЕР_3) фі нансову санкцію в розмірі 1700 (о дна тисяча сімсот) грн. в доход держави на р\р 31115106700005, код 22820749 КБК 21081100, МФО 853592, УДК Держбюджет м. Ні жин.

Постанова відповідно до ч. 1 ст. 254 КАС України набирає зако нної сили після закінчення с троку для подання заяви про а пеляційне оскарження, встано вленого цим Кодексом, якщо та ку заяву не було подано.

Постанова може бути оскарж ена до Київського апеляційно го адміністративного суду пр отягом десяти днів з дня її ск ладання в повному обсязі, а я кщо постанову було проголоше но у відсутності особи, яка бе ре участь у справі, то з дня от римання нею копії постанови, за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 КАС України, шляхом п одання через суд першої інст анції заяви про апеляційне о скарження. Апеляційна скарга на постанову суду першої інс танції подається протягом дв адцяти днів після подання за яви про апеляційне оскарженн я. Апеляційна скарга може бут и подана без попереднього по дання заяви про апеляційне о скарження, якщо скарга подає ться у строк, встановлений дл я подання заяви про апеляцій не оскарження.

Дата виготовлення та підп исання постанови в повному о бсязі - 29 червня 2010 р.

Суддя: Сорочко Є.О.

СудЧернігівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.06.2010
Оприлюднено10.08.2010
Номер документу10177374
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2873/10/2570

Ухвала від 02.06.2010

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Сорочко Є.О.

Постанова від 22.06.2010

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Сорочко Є.О.

Постанова від 22.06.2010

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Сорочко Є.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні