номер провадження справи 18/159/21
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
06.12.2021 справа № 908/2703/21
м.Запоріжжя Запорізької області
Господарський суд Запорізької області у складі головуючого судді Левкут Вікторії Вікторівни, розглянувши матеріали справи № 908/2703/21
за позовом Бердянської міської ради (пл. Єдності, буд. 2, м. Бердянськ, Запорізька область, 71100)
до відповідача приватного підприємства «Сенді» (вул. Горького, буд. 7, м. Бердянськ, запорізька область, 71100)
про внесення змін до договору оренди землі
Без повідомлення (участі) представників учасників справи
Бердянська міською радою заявлено позовні вимоги до приватного підприємства «Сенді» про внесення змін до договору оренди землі від 16.02.2011, зареєстрованого в управлінні Держкомзему у м. Бердянськ, про що в Державному реєстрі земель вчинено запис від 09.11.2011 за № 231040004000091, укладеного Бердянською міською радою та приватним підприємством «Сенді» , про оренду земельної ділянки площею 0,3073 га (кадастровий номер 2310400000:07:004:0051), розташованої за адресою: вул. Макарова, 3-з (три «З» ) у місті Бердянськ Запорізької області, наданої для реконструкції морського клубу/елінгу, наступного змісту: абзац 1 пункту 5 розділу «Об`єкт оренди» викласти в наступній редакції «Нормативна грошова оцінка земельної ділянки згідно Витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, виданого міськрайонним управлінням у Бердянському районі та м. Бердянську Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру від 28.04.2020 № 1708/206-20, становить 4216524 (чотири мільйони двісті шістнадцять тисяч п`ятсот двадцять чотири) гривні 76 копійок» і далі за текстом. Позовні вимоги обґрунтовуються ст.ст. 288, 289 Податкового кодексу України, ст.ст. 16, 626, 628, 629, 792 Цивільного кодексу України, ст. 83 Земельного кодексу України, Законом України «Про оренду землі» , Законом України «Про місцевен самоврядування в Україні» .
Позовні вимоги вмотивовані тим, що чинним законодавством та умовами укладеного сторонами договору передбачена можливість внесення змін до договору, у зв`язку з чим і на виконання прийнятого Бердянською міською радою 12.07.2013 рішення № 62 Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель в межах території м. Бердянськ відповідачу направлено відповідну пропозицію від 11.05.2021 за вих. №01-1168/31-1 про внесення змін до договору оренди землі з примірником відповідної додаткової угоди. Відсутність відповіді орендаря на пропозицію, на думку позивача, є підставою для звернення до суду за захистом порушених прав, які полягають в недоотриманні місцевим бюджетом орендної плати за користування земельною ділянкою в належному розмірі та приведення договору у відповідність до вимог чинного законодавства в частині визначення орендної плати за землю. Посилаючись на приписи ст. 144 Конституції України, ст.ст. 16, 626, 628, 629, 792 Цивільного кодексу України, ст.ст. 288, 289 Податкового кодексу України, ст.ст. 15, 21, 30 Закону України Про оренду землі , ст.ст. 18 1 , 26, 60, 73 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , позивач просив позов задовольнити.
Згідно витягу з протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 21.09.2021 справу № 908/2703/21 передано на розгляд судді Левкут В.В.
Ухвалою суду від 27.09.2021 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито спрощене позовне провадження у справі № 908/2703/21, присвоєно справі номер провадження 18/159/21, на підставі ст. 252 ГПК України ухвалено здійснювати розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання та без повідомлення учасників справи. В даній ухвалі суду зазначалось, що розгляд справи по суті розпочнеться через тридцять днів з дня відкриття провадження у справі № 908/2703/21 та також, запропоновано відповідачу надати у строк, що не перевищує 15 днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі, але не пізніше 22.10.2021, відзив на позов із урахуванням вимог ст. 165 ГПК України; запропоновано позивачу у строк - протягом 5 днів з дня отримання відзиву (у разі його отримання) надати суду відповідь на відзив.
Сторони повідомлені про розгляд справи у визначеному ГПК України порядку, що підтверджується рекомендованими повідомленнями про вручення поштової кореспонденції повноважному представнику позивача 05.10.2021 та повноваженому представнику відповідача 04.10.2021.
У відповідності до ст. 42 ГПК України учасники справи зобов`язані виявляти повагу до суду та до інших учасників судового процесу; сприяти своєчасному, всебічному, повному та об`єктивному встановленню всіх обставин справи; з`являтися в судове засідання за викликом суду, якщо їх явка визнана судом обов`язковою; подавати усі наявні у них докази в порядку та строки, встановлені законом або судом, не приховувати докази; надавати суду повні і достовірні пояснення з питань, які ставляться судом, а також учасниками справи в судовому засіданні; виконувати процесуальні дії у встановлені законом або судом строки; виконувати інші процесуальні обов`язки, визначені законом або судом.
Відзив на адресу суду від відповідача у встановлений в ухвалі суду від 16.08.2021 у справі № 908/2333/21 процесуальний строк для подачі відзиву не надійшов, як і будь-яких клопотань чи заяв до суду від відповідача у цей строк не надходило.
Згідно ст. 165 ГПК України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин, суд вирішує справу за наявними матеріалами.
Щодо строку розгляду справи по суті суд зазначає наступне.
Провадження у даній справі відкрито 27.09.2021. Отже, суд мав розпочати розгляд справи по суті після 29.10.2021 та закінчити 26.11.2021.
Постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2020 №255 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 №211» з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (далі - COVID-19), установлено з 12 березня до 24 квітня 2020 року на всій території України карантин, дія якого неодноразово продовжувалася і наразі не припинена.
З 17.07.2020 набрав чинності Закон України від 18.06.2020 № 731-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо перебігу процесуальних строків під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» , яким внесено зміни до пункту 4 розділу X "Прикінцеві положення" ГПК України, відповідно до якого під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), суд за заявою учасників справи та осіб, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, інтереси та (або) обов`язки (у разі наявності у них права на вчинення відповідних процесуальних дій, передбачених цим Кодексом), поновлює процесуальні строки, встановлені нормами цього Кодексу, якщо визнає причини їх пропуску поважними і такими, що зумовлені обмеженнями, впровадженими у зв`язку з карантином. Суд може поновити відповідний строк як до, так і після його закінчення. Суд за заявою особи продовжує процесуальний строк, встановлений судом, якщо неможливість вчинення відповідної процесуальної дії у визначений строк зумовлена обмеженнями, впровадженими у зв`язку з карантином".
Оскільки карантинні заходи в Україні не скасовані, з метою недопущення безпідставного затягування строку розгляду справи, враховуючи те, що сторонам надана можливість подати свої процесуальні заяви, навести доводи та заперечення суду з урахуванням строку дії карантину, суд ухвалив розпочати розгляд справи по суті та прийняти рішення у справі 06.12.2021 за наявними в ній матеріалами, яких достатньо для вирішення спору по суті, без повідомлення (участі) у судовому засіданні представників позивача та відповідача.
При цьому суд зауважує, що з огляду на конкретні обставини справи, справа розглянута судом у розумний строк, який є об`єктивно необхідним для виконання процесуальних дій, правильного вирішення справи по суті та застосування норм матеріального права.
Розглянувши матеріали справи, суд
ВСТАНОВИВ:
Бердянською міською радою (орендодавець, позивач у справі) та приватним підприємством «Сенді» (орендар, відповідачу справі) 16.11.2011 укладений договір оренди землі (надалі - Договір).
Відповідно до пункту 1 Договору орендодавець надає, а орендар приймає у строкове платне володіння та користування земельну ділянку для розміщення морського клубу/елінгу, яка знаходиться у м. Бердянську Запорізької області по вул. Макарова, 3-з (три З ).
Згідно із пунктами 2, 3 Договору в оренду передається земельна ділянка площею 0,3073 га. На земельній ділянці знаходяться об`єкти нерухомого майна: комплекс будівель.
Договір зареєстрований у Управлінні Держкомзему у м. Бердянськ 09.11.2011, про що у Державному реєстрі земель вчинено запис за № 231040004000091.
Згідно із п. 5 Договору нормативна грошова оцінка згідно з довідкою Бердянського міського управління земельних ресурсів № 164 від 15.02.2011 становить 1881060 (один мільйон вісімсот вісімдесят одна тисяча шістдесят) гривень 99 копійок. Розмір нормативної грошової оцінки є несталим і змінюється в зв`язку з: проведенням її щорічної індексації та на підставі інших вимог діючого законодавства; закінченням будівництва; закінченням терміну дії дозволу на виконання будівельних робіт.Розмір орендної плати у вказаних випадках змінюватиметься без внесення змін і доповнень до цього договору.
За визначенням п. 8 Договору, договір укладено строком до 01.11.2059. Після закінчення строку дії договору орендар має переважне право поновлення його на новий строк. У цьому разі орендар повинен не пізніше ніж за 30 днів до закінчення строку дії договору повідомити письмово орендаря про намір продовжити його дію.
Відповідно до п. 9 Договору річна орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі у розмірі 3% (трьох відсотків) від нормативної грошової оцінки (на підставі рішення п`ятдесят шостої сесії міської ради V скликання від 11.12.2008 № 9 Про затвердження Переліку розмірів орендної плати за земельні ділянки в м. Бердянську ).
Факт передачі позивачем в оренду відповідачу земельної ділянки загальною площею 0,3073 га, яка знаходиться у м. Бердянськ Запорізької області, вул. Макарова, 3-з, підтверджується Актом прийому-передачі земельної ділянки від 16.02.2011, який підписаний орендодавцем і орендарем.
Додатковою угодою від 07.05.2014 про внесення змін до договору оренди землі сторони внесли у договір оренди землі від 16.02.2011 наступні зміни:
- пункт 2 розділу Об`єкт оренди викласти в наступній редакції: В оренду передається земельна ділянка площею 0,3073 га (кадастровий номер 2310400000:07:004:0051);
- пункт 5 розділу Об`єкт оренди викласти в наступній редакції: Нормативна грошова оцінка земельної ділянки згідно з Витягом з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, виданим Управлінням Держземагентства у Бердянському районі Запорізької області від 10.04.2014 № 1918-м, становить 2222731 (два мільйони двісті двадцять дві тисячі сімсот тридцять одна) гривня 63 копійки і далі за текстом.
Також додатковою угодою від 07.05.2014 про внесення змін до договору оренди землі сторони визначили, що річна орендна плата становить 4% (чотири відсотків) від її грошової оцінки з урахуванням щорічної індексації.
Додатковою угодою від 06.03.2015 сторони внесли зміни до пунктів 1 та 14 договору, визначивши, що орендодавець передає, а орендар приймає в строкове платне володіння і користування земельну ділянку для реконструкції морського клубу/елінгу, яка знаходиться в м. Бердянську Запорізької області по вул. Макарова, 3-з: земельна ділянка передається в оренду для реконструкції морського клубу/елінгу. Цією ж додаткової угодою визначено, що розмір орендної плати становить 3% (три відсотки) від її нормативної грошової оцінки з урахуванням щорічної індексації.
Додатковою угодою від 12.03.2015 про внесення змін до договору оренди землі сторони внесли у договір оренди землі від 16.02.2011 в пункт 5 розділу Об`єкт оренди наступні зміни: Нормативна грошова оцінка земельної ділянки згідно з Витягом з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, виданим Управлінням Держземагентства у Бердянському районі Запорізької області від 16.03.2015 № 0817-м, становить 527941 (п`ятсот двадцять сім тисяч дев`ятсот сорок одна) гривня 40 копійок і далі за текстом.
Рішенням Бердянської міської ради від 12.07.2013 № 62 «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель в межах території м. Бердянськ» затверджено нормативну грошову оцінку земель в межах території м. Бердянськ Запорізької області, затверджено середню (базову) вартість 1 кв. м. земель м. Бердянськ - 103,56 грн.; визначено термін введення в дію нормативної грошової оцінки земель в межах території м. Бердянська з 01.01.2014.
Відповідно до Витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки площею 3073,00 кв. м., виданого міськрайонним управлінням у Бердянському районі та м. Бердянську Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області від 28.04.2020 № 1708/206-20, нормативна грошова оцінка земельної ділянки (кадастровий номер 2310400000:07:004:0051) становить 4216524,76 грн.
Позивачем на адресу відповідача направлено пропозицію від 11.05.2021 за № 01-1168/31-1 щодо внесення змін до діючого договору оренди землі з примірником додаткової угоду про внесення змін до розміру нормативної грошової оцінки земельної ділянки.
Станом на момент звернення до суду відповідач додаткову угоду не уклав.
Вирішити питання щодо приведення Договору оренди землі від 16.02.2011 у відповідність до вимог діючого земельного законодавства у позасудовому порядку сторонам у справі не вдалося, що стало підставою для звернення позивача до суду.
Проаналізувавши норми чинного законодавства, оцінивши докази, суд визнав позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню з наступних підстав.
Відповідно до статті 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Зокрема, договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом; а також у разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору, що передбачено ст. 652 ЦК України.
При цьому, відповідно до ч. 1 ст. 652 ЦК України зміна обставин є істотною, якщо вони змінилися настільки, що, якби сторони могли це передбачити, вони не уклали б договір або уклали б його на інших умовах.
Відповідно до ст. 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання.
Згідно з пунктами 34, 35 ч. 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються відповідно до закону питання регулювання земельних відносин; затвердження ставок земельного податку відповідно до Податкового кодексу України.
За змістом ч. 1 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.
Згідно з ч. 5 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування нормативно-правового характеру набирають чинності з дня їх офіційного оприлюднення, якщо органом чи посадовою особою не встановлено пізніший строк введення цих актів у дію.
Відповідно до норм ст. 144 Конституції України та ст. 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов`язковими до виконання на відповідній території.
Згідно зі ст. 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.
Статтею 188 ГК України визначено порядок зміни та розірвання господарських договорів. Зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду. Якщо судовим рішенням договір змінено або розірвано, договір вважається зміненим або розірваним з дня набрання чинності даним рішенням, якщо іншого строку набрання чинності не встановлено за рішенням суду.
На пропозиції позивача щодо внесення змін до договору від 16.02.2011 відповідач не відповів, відповідної додаткової угоди не уклав.
Відповідно до ст. 1 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок є капіталізованим рентним доходом із земельної ділянки, визначеним за встановленими і затвердженими нормативами.
Нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності (ст. 5 Закону України "Про оцінку земель").
Згідно ч. 1 ст. 13 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться у разі визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.
У силу вимог ч. 1 ст. 15 Закону України "Про оцінку земель", підставою для проведення оцінки земель (бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок) є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування.
Відповідно до ст. 18 даного Закону нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться: розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення - не рідше ніж один раз на 5-7 років; розташованих за межами населених пунктів земельних ділянок сільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 5-7 років, а несільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 7-10 років.
Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель (ч. 2 ст. 20 Закону України "Про оцінку землі").
За змістом ст. 23 цього ж Закону технічна документація з бонітування ґрунтів та нормативної грошової оцінки земельних ділянок затверджується відповідною сільською, селищною, міською радою. Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається органами, що здійснюють ведення Державного земельного кадастру.
Отже, нормативна грошова оцінка земель є основою для визначення розміру орендної плати для земель державної і комунальної власності, а зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки є підставою для перегляду розміру орендної плати.
Аналогічний правовий висновок викладений у постановах Верховного Суду від 17.06.2018 у справі № 922/518/14, від 22.01.2019 у справі № 922/539/18, від 23.10.2019 у справі № 924/217/18 від 16.01.2020 у справі № 904/1912/19.
Рішення Бердянської міської ради від 12.07.2013 № 62 не скасовувалось і є чинним.
З аналізу вищенаведених норм вбачається, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок не залежить від волевиявлення сторін договору оренди землі, а є способом регулювання уповноваженими органами місцевого самоврядування плати за користування землею в межах та на виконання норм чинного законодавства.
Бердянською міською радою отримано в міськрайонному управлінні у Бердянському районі та м. Бердянську Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області витяг з технічної документації щодо нормативної грошової оцінки земельної ділянки кадастровий номер 2310400000:07:004:0051.
За даними витягу від 28.04.2020 № 1708/206-20 з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки площею 3073,00 кв. м. нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 4216524,76 грн.
Таким чином, Договір оренди землі підлягає приведенню у відповідність до вимог законодавства, шляхом внесення до нього відповідних змін.
Як вже зазначалася вище, з метою досудового врегулювання спору, Бердянськю міською радою на адресу відповідача направлено пропозицію щодо внесення змін до діючого Договору оренди землі від 16.02.2011 проте, на момент звернення до суду відповідач додаткову угоду не уклав, питання про припинення чи розірвання цього Договору не порушує та продовжує використовувати орендовану земельну ділянку. Вказане свідчить про ухилення відповідача від приведення умов договору оренди землі у відповідність до вимог чинного законодавства України.
Нормами чинного законодавства передбачено можливість зміни умов договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у випадках встановлених договором або законом.
Статтею 30 Закону України «Про оренду землі» передбачено, що зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується у судовому порядку. Аналогічна умова передбачена п. 36 Договору оренди землі.
Таким чином, оскільки судом встановлено, що розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки за надану відповідачу земельну ділянку, визначений пунктом 5 Договору, не відповідає законодавчо встановленому, відповідач не ставить питання про розірвання договору, на цьому не наполягає і позивач, суд визнає, що наявні достатні підстави для зміни Договору у частині, що стосується п. 5 Договору щодо визначення нормативної грошової оцінки земельної ділянки.
Частиною 3 ст. 653 ЦК України та частиною 5 ст. 188 ГГ України встановлено, якщо договір змінюється в судовому порядку, зобов`язання змінюється з моменту набрання рішенням суду про зміну договору законної сили.
Відповідно до ст.ст. 73, 74 ГПК України доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.
Позивач надав всі необхідні докази в обґрунтування позовних вимог.
Відповідач не скористався наданим йому законом правом відповідно до ст. 74 ГПК України і не надав до суду доказів, які могли б свідчити про здійснення ним дій по приведенню договору оренди земельної ділянки у відповідність чинному законодавству.
Таким чином, дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог.
Судовий збір на підставі пункту 2 частини 1 статті 129 Господарського процесуального кодексу України покладається на відповідача.
Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 46, 74, 76-80, 129, 233, 236-242, 247-250 Господарського процесуального кодексу України, суд
ВИРІШИВ:
1. Позов задовольнити.
2. Змінити п. 5 договору оренди землі від 16.02.2011, зареєстрованого в управлінні Держкомзему у м. Бердянськ, про що в Державному реєстрі земель вчинено запис від 09.11.2011 за № 231040004000091, укладеного Бердянською міською радою та приватним підприємством «Сенді» , про оренду земельної ділянки площею 0,3073 га (кадастровий номер 2310400000:07:004:0051), розташованої за адресою: вул. Макарова, 3-з (три «З» ) у місті Бердянськ Запорізької області, наданої для реконструкції морського клубу/елінгу , виклавши його в наступній редакції: Нормативна грошова оцінка земельної ділянки відповідно до Витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, виданого міськрайонним управлінням у Бердянському районі та м. Бердянську Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру від 28.04.2020 № 1708/206-20, становить 4216524 (чотири мільйони двісті шістнадцять тисяч п`ятсот двадцять чотири) гривні 76 копійок і далі за текстом.
3. Стягнути з приватного підприємства «Сенді» (вул. Горького, буд. 7, м. Бердянськ, Запорізька область, 71100; ідентифікаційний код 13624162) на користь Бердянської міської ради (пл. Єдності, буд. 2, м. Бердянськ, Запорізька область, 71100; ідентифікаційний код 20525153) 2270,00 грн. (дві тисячі двісті сімдесят грн. 00 коп.) судового збору. Видати наказ.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня його проголошення безпосередньо до суду апеляційної інстанції. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Повне рішення складено, оформлено і підписано у відповідності до вимог ст.ст. 240, 241 ГПК України 10.12.2021.
Суддя В.В. Левкут
Суд | Господарський суд Запорізької області |
Дата ухвалення рішення | 06.12.2021 |
Оприлюднено | 13.12.2021 |
Номер документу | 101811144 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Запорізької області
Левкут В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні