Рішення
від 13.12.2021 по справі 160/17337/21
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 грудня 2021 року Справа № 160/17337/21

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Голобутовського Р.З.

розглянувши у письмовому провадженні у місті Дніпро адміністративну справу за позовною заявою ОСОБА_1 до Державного кадастрового реєстратора відділу у Павлоградському районі Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області Романюк Катерини Миколаївни, Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору - Межиріцька сільська рада про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ :

24.09.2021 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява ОСОБА_1 (далі - позивач) до державного кадастрового реєстратора відділу у Павлоградському районі Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області Романюк Катерини Миколаївни (далі - відповідач-1), Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області (далі - відповідач-2), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору - Межиріцька сільська рада, у якій просить:

- визнати протиправними дії державного кадастрового реєстратора відділу у Павлоградському районі Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області Романюк Катерини Миколаївни щодо складання повідомлення про відмову у прийнятті заяви про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру ПВ-1200026324021 від 27.08.2021 року;

- зобов`язати державного кадастрового реєстратора відділу у Павлоградському районі Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області Романюк Катерину Миколаївну та Головне управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області внести зміни до Державного земельного кадастру з видачею відповідного Витягу з Державного земельного кадастру стосовно зміни цільового призначення земельної ділянки за кадастровим номером 1223582300:01:001:1534 на код КВЦПЗ - 01.07 (для городництва).

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що 09.11.2020 року між ОСОБА_1 та Межиріцькою сільською радою Павлоградського району Дніпропетровської області укладено договір оренди земельної ділянки кадастровий номер 1223582300:01:001:1534, яку позивач отримала за відповідним актом прийому-передачі. 18.05.2021 року рішенням Межиріцької сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області надано дозвіл на складання проекту землеустрою зі зміною цільового призначення земельної ділянки на код КВЦПЗ - 01.07 (для городництва). На підставі зазначеного рішення за замовленням ОСОБА_1 розроблено відповідний проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки, цільове призначення якої змінюється. 17.06.2021 року рішенням Межиріцької сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області зазначений проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки, цільове призначення якої змінюється було затверджено, вирішено здійснити державну реєстрацію прав власності на земельну ділянку за Межиріцькою сільською радою Павлоградського району Дніпропетровської області та провести державну реєстрацію права оренди. За результатом розгляду відповідної заяви, повідомленням ПВ-1200026324021 від 27.08.2021 року державний кадастровий реєстратор відділу у Павлоградському районі Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області Романюк К.М. відмовила у прийнятті заяви. Свою відмову відповідач-1 обґрунтувала змінами до законодавства згідно із Законом №1423-ІХ від 28.04.2021 року, згідно з якими площа земельної ділянки, що надається громадянину в оренду для огородництва, не може перевищувати 0,6 га. Однак, позивач з такими діями відповідача-1 категорично не погоджується, оскільки Закон №1423-ІХ від 28.04.2021 року набрав чинності 27.05.2021 року, тоді як процедура щодо зміни цільового призначення земельної ділянки відбулася раніше, зокрема, отримання позивачем рішення про надання дозволу на складання проекту землеустрою щодо зміни цільового призначення земельної ділянки тощо.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 27.09.2021 року відкрито провадження в адміністративній справі та призначено до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без виклику (повідомлення) сторін.

20.10.2021 року до суду від представника відповідача-2 надійшла заява про продовження строків надання відзиву на позовну заяву та об`єднання судових справ в одне провадження.

21.10.2021 року представником позивача надано заперечення на клопотання про об`єднання судових справ в одне провадження, у яких просить відмовити у його задоволенні.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 25.10.2021 року заяву Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області про продовження строків надання відзиву на позовну заяву та об`єднання судових справ в одне провадження у справі №160/17337/21 задоволено частково. Поновлено Головному управлінню Держгеокадастру у Дніпропетровській області процесуальний строк для подання відзиву та доказів на підтвердження доводів, викладених у відзиві протягом п`яти днів з дня отримання цієї ухвали. У задоволенні іншої частини заяви відмовлено.

27.10.2021 року представником відповідача-2 надано до суду відзив на позовну заяву, в якому проти задоволення позовних вимог заперечує, посилаючись на те, що 18.05.2021 року рішенням Межиріцької сільської ради №770-8/VIII надано дозвіл на розробку проекту землеустрою, щодо зміни цільового призначення земельної ділянки за кадастровим номером 1223582300:01:001:1467 площею 71,7063 га (код КВЦПЗ - 01.08) для сінокосіння та випасання худоби на (код КВЦПЗ - 01.07) для городництва. В описовій частині рішення зазначено, що рішення приймалось на підставі Земельного кодексу України, Законів України Про землеустрій , Про земельний кадастр , Про місцеве самоврядування з врахуванням висновків і рекомендацій постійної комісії при сільській раді з питань земельних відносин, природокористування, планування територій, охорони пам`яток історичного середовища та благоустрою. При цьому ні Межиріцькою сільською радою, ні постійною комісією не враховані зміни внесені Верховною Радою України Законом України №1423-ІХ від 28.04.2021 року до ст. 36 Земельного кодексу України, в якій законодавцем визначено обмеження для городництва щодо площі земельної ділянки, а саме площа земельної ділянки, що надається громадянину в оренду для городництва, не може перевищувати 0,6 га. Отже, у зв`язку з законодавчими змінами 27.08.2021 року позивачу було надано повідомлення Про відмову в прийнятті заяви про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру . Таким чином, дії державного кадастрового реєстратора Романюк К.М. при внесенні повідомлення Про відмову в прийнятті заяви про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру щодо зміни цільового призначення земельної ділянки кадастровий номер 1223582300:01:001:1534 площею 34,3245 га для городництва, ґрунтувались на чинних нормах ст. 36 Земельного кодексу України та були правомірними.

28.10.2021 року на адресу суду від представника відповідача-2 надійшла заява, у якій просить розглядати справу №160/17337/21 за правилами загального позовного провадження.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 28.10.2021 року заяву представника відповідача-2 про заперечення щодо розгляду справи №160/17337/21 за правилами спрощеного позовного провадження залишено без задоволення.

10.11.2021 року на адресу суду від представника третьої особи надійшли письмові пояснення, в яких Межиріцька сільська рада наголошує, зокрема, на тому, що відповідач-1 приймаючи повідомлення ПВ-1200026324021 від 27.08.2021 року Про відмову в прийнятті заяви про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру порушив п.73 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою КМУ від 17.10.2012 року за №1051, оскільки відмова відповідача-1 має оформлюватись виключно у формі рішення. Більш того, зазначено про те, що станом на 27.08.2021 року подані позивачем на реєстрацію документи відповідали чинному законодавству та були дійсними, а отже жодних підстав для відмови в прийнятті заяви не було. Також вказано, що питання визначення виду цільового використання земельної ділянки належить саме до компетенції Межиріцької сільської ради, а не до компетенції державного кадастрового реєстратора.

15.11.2021 року на адресу суду від представника відповідача-2 надійшли заперечення на пояснення третьої особи, в яких підтримано правову позицію, аналогічну викладеній у відзиві на позов та зазначено, що Межиріцька сільська рада при прийнятті рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, цільове призначення якої змінюється для городництва, площею 34,3245 га за кадастровим номером 1223582300:01:001:1534 17.06.2021 року діяла в порушення вимог чинного законодавства України.

Згідно з ч. ч. 5, 8 ст. 262 Кодексу адміністративного судочинства України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами. При розгляді справи за правилами спрощеного позовного провадження суд досліджує докази і письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи.

Дослідивши матеріали справи, суд встановив наступні обставини.

22.06.2020 року рішенням Межиріцької сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду для сінокосіння та випасання худоби площею 34,3245 га, за кадастровим номером 1223582300:01:001:1534, розташовану на території Межиріцької сільської об?єднаної територіальної громади в особі Межиріцької сільської ради.

Цим же рішенням земельну ділянку надано позивачу в строкове платне користування терміном на 7 років.

09.11.2020 року між ОСОБА_1 та Межиріцькою сільською радою Павлоградського району Дніпропетровської області укладено договір оренди земельної ділянки кадастровий номер 1223582300:01:001:1534, яку позивач отримала за відповідним актом прийому-передачі.

18.05.2021 року рішенням Межиріцької сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області позивачу надано дозвіл на розроблення проекту землеустрою зі зміною цільового призначення земельної ділянки комунальної власності кадастровий номер 1223582300:01:001:1534 площею 34,3245 га (код КВЦПЗ - 01.08) для сінокосіння та випасання худоби на (код КВЦПЗ - 01.07) для городництва.

На підставі зазначеного рішення ФОП ОСОБА_2 за замовленням ОСОБА_1 розроблено відповідний проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки, цільове призначення якої змінюється.

17.06.2021 року рішенням Межиріцької сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області зазначений проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки кадастровий номер 1223582300:01:001:1534, цільове призначення якої змінюється затверджено, вирішено здійснити державну реєстрацію прав власності на земельну ділянку за Межиріцькою сільською об?єднаною територіальною громадою в особі Межиріцької сільської ради та провести державну реєстрацію права оренди в установленому законом порядку.

27.08.2021 року ОСОБА_1 звернулась до відповідача-1 із заявою про внесення відомостей (змін до них) щодо зміни цільового призначення земельної ділянки кадастровий номер 1223582300:01:001:1534 площею 34,3245 га, для городництва.

27.08.2021 року позивачу надано повідомлення Про відмову в прийнятті заяви про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру №ПВ-1200026342021, яке ґрунтується на змінах, внесених Верховною Радою України Законом України №1423-ІХ від 28.04.2021 року до ст. 36 Земельного кодексу України.

Не погоджуючись з такими діями відповідача-1, позивач звернулась до суду з цим позовом.

Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.

Так, у відповідності до ст.20 Земельного кодексу України віднесення земель до тієї чи іншої категорії здійснюється на підставі рішень органів державної влади, Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Ради міністрів Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень.

Зміна цільового призначення земельних ділянок здійснюється за проектами землеустрою щодо їх відведення.

Зміна цільового призначення земельних ділянок державної або комунальної власності провадиться Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування, які приймають рішення про затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок та передачу цих ділянок у власність або надання у користування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу.

Згідно з ст.9 Закону України Про Державний земельний кадастр (далі - Закон), внесення відомостей до Державного земельного кадастру і надання таких відомостей здійснюються державними кадастровими реєстраторами центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Державний кадастровий реєстратор здійснює реєстрацію заяв про внесення відомостей до Державного земельного кадастру, надання таких відомостей; перевіряє відповідність поданих документів вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, документації із землеустрою та містобудівної документації; формує поземельні книги на земельні ділянки, вносить записи до них, забезпечує зберігання таких книг; здійснює внесення відомостей до Державного земельного кадастру або надає відмову у їх внесенні.

У відповідності до ч.2 ст.21 Закону, відомості про цільове призначення земельних ділянок вносяться до Державного земельного кадастру:

а) щодо категорії земель:

- на підставі відповідної документації із землеустрою, що розробляється при формуванні земельних ділянок, - щодо земельних ділянок, які формуються;

- на підставі заяви власника (розпорядника, у визначених законом випадках - користувача) земельної ділянки та комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади, генерального плану населеного пункту - щодо земельних ділянок, цільове призначення яких змінюється на підставі такої документації;

- на підставі технічної документації із землеустрою - щодо інвентаризації земель;

б) щодо виду цільового призначення в межах певної категорії земель:

- на підставі відповідної документації із землеустрою, що розробляється при формуванні земельних ділянок, - щодо земельних ділянок, які формуються;

- на підставі заяви власника (розпорядника, у визначених законом випадках - користувача) земельної ділянки відповідно до комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади, генерального плану населеного пункту.

Постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 № 1051 затверджений Порядок ведення Державного земельного кадастру (далі - Порядок №1051, у редакції чинній на момент спірних правовідносин).

Відповідно до п.70 державний кадастровий реєстратор у момент надходження до нього заяви про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру разом з документами, зазначеними у пункті 69 цього Порядку, перевіряє:

1) повноваження особи, що звернулася за внесенням відповідних відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру;

2) наявність повного пакета документів, необхідних для внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру;

3) розташування об`єкта Державного земельного кадастру на території дії його повноважень;

4) придатність електронного документа для проведення його перевірки за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру.

У разі відповідності заяви разом з документами вимогам, зазначеним у цьому пункті, Державний кадастровий реєстратор приймає заяву до розгляду по суті та обліковує її відповідно до пункту 71 цього Порядку.

Відповідно до п.73 державний кадастровий реєстратор у строк, що не перевищує 14 робочих днів з дня прийняття заяви про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру:

1) розглядає її разом з документами, зазначеними у пункті 69 цього Порядку, та перевіряє:

відповідність документів вимогам, зазначеним у пункті 67 цього Порядку;

електронний документ відповідно до пункту 74 цього Порядку;

2) за результатами перевірки вносить відомості (зміни до них) до Державного земельного кадастру або приймає рішення про відмову у внесенні таких відомостей з підстав, зазначених у пунктах 91-137 цього Порядку, за формою згідно з додатком 14.

Згідно з п.74 державний кадастровий реєстратор протягом строку, встановленого пунктом 73 цього Порядку, перевіряє електронний документ на відповідність:

1) даним Державного земельного кадастру (геодезичній та картографічній основам, даним кадастрових карт (планів);

2) вимогам до змісту, структури і технічних характеристик такого документа згідно з додатком 1;

3) даним документації із землеустрою та оцінки земель.

Відповідно до п.74-1 у разі коли підставою для відмови у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру є невідповідність поданих документів вимогам законодавства, Державний кадастровий реєстратор у рішенні про відмову зазначає відомості, що виявлені у поданих документах та свідчать про їх невідповідність вимогам законодавства з посиланням на нормативно-правовий акт та його положення, з якими виявлено невідповідність поданих документів.

У разі коли підставою для відмови у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру є невідповідність електронного документа установленим вимогам, до рішення про відмову Державний кадастровий реєстратор додає протокол проведення перевірки електронного документа, в якому зазначаються відомості, передбачені пунктом 78 цього Порядку.

Пунктом 97 встановлено, що до Державного земельного кадастру вносяться відомості (зміни до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць, зазначені у пункті 22 цього Порядку, на підставі відповідного рішення органу державної влади або органу місцевого самоврядування.

Відповідно до п.98 підставою для відмови у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць є:

1) подання документів, передбачених пунктом 96 цього Порядку, не в повному обсязі;

2) невідповідність поданих документів вимогам, передбаченим пунктом 70 цього Порядку.

Згідно з п.121 для внесення до відомостей про земельну ділянку змін щодо цільового призначення земельної ділянки, складу угідь, нормативної грошової оцінки, а також до відомостей про межі земельної ділянки (у разі їх встановлення (відновлення) за фактичним використанням земельної ділянки) Державному кадастровому реєстраторові подаються:

1) заява за формою згідно з додатком 12;

2) оригінал документації із землеустрою або оцінки земель, яка є підставою для внесення таких змін;

3) електронний документ.

Пунктом 122 встановлено, що підставою для відмови у внесенні до Поземельної книги змін до відомостей про земельну ділянку є:

1) розташування земельної ділянки на території дії повноважень іншого Державного кадастрового реєстратора;

2) звернення із заявою неналежної особи;

3) невідповідність поданих документів вимогам, зазначеним у підпунктах 1 і 2 пункту 111 цього Порядку;

4) наявність заявлених відомостей у Поземельній книзі.

Проаналізувавши відповідні норми законодавства суд зазначає, що у державного кадастрового реєстратора Романюк К.М. не існувало жодних обґрунтованих правових підстав для відмови ОСОБА_1 у прийнятті її заяви від 27.08.2021 року про внесення відомостей (змін до них) щодо зміни цільового призначення земельної ділянки кадастровий номер 1223582300:01:001:1534 площею 34,3245 га, для городництва, оскільки на стадії прийняття такої заяви питання щодо відповідності чи невідповідності наданих документів нормам законодавства не вирішується, оскільки це суперечить п. 70 Порядку №1051.

З огляду на викладене, суд робить висновок, що дії відповідача-1 щодо складання повідомлення про відмову у прийнятті заяви про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру ПВ-1200026324021 від 27.08.2021 року є протиправними.

Водночас позовні вимоги ОСОБА_1 стосовно зобов`язання відповідача-1 та відповідача-2 внести зміни до Державного земельного кадастру з видачею відповідного Витягу з Державного земельного кадастру стосовно зміни цільового призначення земельної ділянки за кадастровим номером 1223582300:01:001:1534 на код КВЦПЗ - 01.07 (для городництва), на переконання суду, є передчасними, оскільки відповідачем-1 заяву позивача взагалі не прийнято до розгляду, тобто фактично державним кадастровим реєстратором не розглядався наданий ОСОБА_1 пакет документів на відповідність його вимогам Порядку №1051.

Більш того, задоволення зазначеної позовної вимоги буде втручанням в дискреційні повноваження суб`єкта владних повноважень та прийняттям рішення замість нього, що не входить до компетенції суду.

Крім того, суд зазначає, що завдання адміністративного судочинства полягає в гарантуванні ефективного захисту порушених прав осіб, що звертаються до суду за захистом цих прав, з урахуванням принципу розподілу влади, яким на адміністративний суд покладено обов`язок контролю легальності дій та рішень суб`єктів владних повноважень, які мають діяти у визначених законом межах та на власний розсуд при виборі одного законного рішення із кількох можливих варіантів.

Суд, здійснюючи правосуддя на засадах верховенства права, забезпечує захист гарантованих Конституцією та законами України прав і свобод людини і громадянина, прав і законних інтересів юридичних осіб, інтересів суспільства і держави.

Суд звертає увагу, що спосіб захисту має враховувати суть порушення, допущеного суб`єктом владних повноважень - відповідачем, а тому суд має обрати спосіб захисту права, який би гарантував дотримання і захист прав, свобод, інтересів від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Згідно з ст. 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (право на ефективний засіб юридичного захисту) кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.

При цьому, під ефективним засобом (способом) необхідно розуміти такий, що призводить до потрібних результатів, наслідків, дає найбільший ефект. Тобто ефективний спосіб захисту повинен забезпечити поновлення порушеного права, бути адекватним наявним обставинам.

Частиною 4 ст. 245 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що у випадку, визначеному пунктом 4 частини другої цієї статті, суд може зобов`язати відповідача - суб`єкта владних повноважень прийняти рішення на користь позивача, якщо для його прийняття виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення не передбачає права суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд.

У випадку, якщо прийняття рішення на користь позивача передбачає право суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд, суд зобов`язує суб`єкта владних повноважень вирішити питання, щодо якого звернувся позивач, з урахуванням його правової оцінки, наданої судом у рішенні.

За приписами ч. 2 ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства України суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

У цьому випадку належним способом захисту позивача у спірних відносинах є зобов`язання державного кадастрового реєстратора відділу у Павлоградському районі Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області Романюк Катерини Миколаївни та Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області прийняти заяву ОСОБА_1 від 27.08.2021 року про внесення відомостей (змін до них) щодо зміни цільового призначення земельної ділянки кадастровий номер 1223582300:01:001:1534 площею 34,3245 га, для городництва до розгляду по суті та ухвалити відповідне рішення за наслідками її розгляду.

Згідно з частиною 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до частини 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

З урахуванням викладеного, беручи до уваги фактичні обставини справи, суд робить висновок про наявність підстав для часткового задоволення позову.

Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат, суд виходить з наступного.

У силу частини 3 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.

З матеріалів справи встановлено, що при зверненні до суду з позовом позивачем сплачено судовий збір у розмірі 908 грн.

З огляду на те, що позов задоволено частково, на користь позивача необхідно стягнути за рахунок бюджетних асигнувань відповідача-2 судові витрати зі сплати судового збору пропорційно до розміру задоволених позовних вимог в сумі 454 грн.

Керуючись ст. ст. 139, 242-246, 250, 262 Кодексу адміністративного судочинства України,

ВИРІШИВ:

Позовну заяву ОСОБА_1 до державного кадастрового реєстратора відділу у Павлоградському районі Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області Романюк Катерини Миколаївни, Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору - Межиріцька сільська рада про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити частково.

Визнати протиправними дії державного кадастрового реєстратора відділу у Павлоградському районі Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області Романюк Катерини Миколаївни щодо складання повідомлення про відмову у прийнятті заяви про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру ПВ-1200026324021 від 27.08.2021 року.

Зобов`язати державного кадастрового реєстратора відділу у Павлоградському районі Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області Романюк Катерину Миколаївну та Головне управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області прийняти заяву ОСОБА_1 від 27.08.2021 року про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру щодо зміни цільового призначення земельної ділянки кадастровий номер 1223582300:01:001:1534 площею 34,3245 га на код КВЦПЗ - 01.07 (для городництва) до розгляду по суті та прийняти відповідне рішення за наслідками її розгляду, з урахуванням правової оцінки, наданої судом у рішенні.

У задоволенні іншої частини позовних вимог - відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ 39835428) на користь ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) судові витрати зі сплати судового збору у сумі 454 (чотириста п`ятдесят чотири) грн.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Р.З. Голобутовський

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.12.2021
Оприлюднено14.12.2021
Номер документу101835309
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —160/17337/21

Постанова від 04.04.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Ухвала від 07.02.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Ухвала від 07.02.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Рішення від 13.12.2021

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Голобутовський Роман Зіновійович

Ухвала від 28.10.2021

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Голобутовський Роман Зіновійович

Ухвала від 25.10.2021

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Голобутовський Роман Зіновійович

Ухвала від 27.09.2021

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Голобутовський Роман Зіновійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні