Коростенський міськрайоннийсуд Житомирськоїобласті
вул. Сосновського,38 м.Коростень Коростенський район Житомирська область Україна 11500
279/753/21 1-кс/279/1602/21
У Х В А Л А
09 грудня 2021 року
Слідчий суддя Коростенського міськрайонного суду Житомирської області ОСОБА_1 , з секретарем ОСОБА_2 розглянувши клопотання слідчого СВ КоростенськогоРУП ГУНП вЖитомирській області ОСОБА_3 по кримінальномупровадженню№42020060000000031від 30.04.2020року за ст.191 ч.5КК України, про тимчасовий доступ до речей і документів,
В СТ АН ОВ ИВ :
В клопотаннівказано,що група у складі посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 , керівників комунальних підприємств міста та власників ряду суб`єктів господарської діяльності упродовж 2017-2020 років, шляхом порушення процедури проведення закупівель товарів, робіт і послуг при здійсненні експлуатаційного утримання та капітального ремонту об`єктів комунальної власності у місті Коростені, заволоділи бюджетними коштами у особливо великих розмірах.
У ході проведення першочергових слідчих дій установлено, що група у складі посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 , керівників комунальних підприємств міста та власників ряду суб`єктів господарської діяльності упродовж 2017-2020 років, шляхом порушення процедури закупівлі товарів, робіт і послуг при здійсненні експлуатаційного утримання та капітального ремонту об`єктів комунальної власності у місті Коростені, заволоділи бюджетними коштами у сумі, що становить особливо великі розміри.
Безпосередньо в ході здійснення досудового розслідування вказаного кримінального провадження, було встановлено, що на території м. Коростень Житомирської області діє злочинна група до складу якої входять посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 в тому числі посадові особи комунальних підприємств ІНФОРМАЦІЯ_1 , які створили стійке об`єднання для вчинення тяжкого кримінального правопорушення, за єдиним планом з розподілом функцій учасників групи, які зловживаючи своїм службовим становищем заволоділи бюджетними коштами, у особливо великих розмірах шляхом привласнення бюджетних коштів при здійсненні надання послуг з експлуатаційного утримання та капітального ремонту об`єктів комунальної власності у м. Коростень в 2017 2020 роках, за попередньою домовленістю з суб`єктами господарської діяльності засновниками та керівниками приватних підприємств і фізичних осіб підприємців, в порушення норм чинного законодавства в тому числі Закону України «Про державну службу», Закону України «Про захист економічної конкуренції», Закону України «Про публічні закупівлі», чим забезпечували останнім перемогу під час проведення процедури закупівель товарів, робіт і послуг, або складали договори по процедурі допорогової закупівлі з одним учасником.
Тим самим після укладання договору, у ході виконання ремонтних робіт посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 та посадові особи комунальних підприємств ІНФОРМАЦІЯ_1 разом із суб`єктами господарської діяльності вносили недостовірні відомості до офіційних документів - а саме до актів виконаних робіт (сертифікатів), щодо завищення об`ємів та вартості виконаних робіт, чим вчинили службове підроблення. Та в подальшому на підставі фіктивних (недостовірних) документів на рахункові рахунки суб`єктів господарської діяльності здійснювались перерахування бюджетних коштів, в тому числі і за роботи, які фактично не виконувались.
В ході отримання інформації, що міститься на офіційному веб-сайті « ІНФОРМАЦІЯ_2 », що входить до електронної системи публічних закупівель України ІНФОРМАЦІЯ_3 »,.у відкритому доступі, в ході перевірки якого, встановлено наступне а саме, що основними переможцями торгів та отримувачами грошових коштів, за період 2017 2020 року, являються наступні суб`єкти господарської діяльності а саме:
1.Приватне підприємство « ОСОБА_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) укладено договорів з комунальними підприємствами ІНФОРМАЦІЯ_1 , на загальну суму 6226572.00 гривень (шість мільйонів двісті двадцять шість тисяч п`ятсот сімдесят дві гривні 00 копійок).
2. Товариство з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) укладено договорів з комунальними підприємствами ІНФОРМАЦІЯ_1 , на загальну суму 1170142.80 гривень (один мільйон сто сімдесят тисяч сто сорок дві гривні 80 копійок), які фактично належать одному власнику, що свідчить про порушення строку їх проведення тендерних торгів та кількістю учасників, що суперечить вимогам ст. 3,5,10,12,13,14,20,21,22,26,29,30,33 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також встановлено суб`єктів господарської діяльності які протягом 2019 року виконали роботи з реконструкції теплових пунктів з встановленням теплових лічильників в житлових будинках м. Коростень та капітальні роботи покрівлі загальноосвітніх шкіл а саме:
1.Приватне підприємство « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) укладено договорів з комунальними підприємствами ІНФОРМАЦІЯ_1 , на загальну суму 14140298.97 (чотирнадцять мільйонів сто сорок тисяч двісті дев`яносто вісім гривень 97 копійок) власником якого являється ОСОБА_6 .
2. ФОП ОСОБА_6 (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) укладено договорів з комунальними підприємствами ІНФОРМАЦІЯ_1 , на загальну суму 10138010.25 гривень (десять мільйонів сто тридцять вісім тисяч десять гривень 25 копійок).
3. ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ( код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) укладено договорів з комунальними підприємствами ІНФОРМАЦІЯ_1 , на загальну суму 6497675.00 гривень (шість мільйонів чотириста дев`яносто сім тисяч шістсот сімдесят п`ять тисяч гривень 00 копійок), даний суб`єкт господарської діяльності здійснював поточний та капітальний ремонт майже у всіх закладах освіти в м. Коростень протягом 2017 2020 років.
Зокрема в ході здійснення досудового розслідування кримінального провадження на виконання доручення слідчого було встановлено, що упродовж 2017 2020 років, шляхом порушення процедури закупівлі товарів, робіт і послуг при здійсненні експлуатаційного утримання та капітального ремонту об`єктів комунальної власності у місті Коростені, заволоділи бюджетними коштами у сумі, що становить 6226257.00 гривень (шість мільйонів двісті двадцять шість тисяч двісті п`ятдесят сім гривень 00 копійок), що становить особливо великі розміри, дослідивши копії вказаних договорів було встановлено, що 18.06.2019 між ІНФОРМАЦІЯ_6 ( код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) та Приватним підприємством « ОСОБА_4 » ( код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) укладено наступні договори а саме:
-Договір №18, предметом якого являється «Реконструкція теплових пунктів з встановленням теплових лічильників в житлових будинках АДРЕСА_1 та №2 Комунального підприємства теплозабезпечення (2 етап)», на загальну суму 3590000, 00 гривень (три мільйони п`ятсот дев`яносто тисяч гривень 00 копійко), з строком поставки товарів 01 жовтня 2019 року.
-Договір №19, предметом якого являється «Реконструкція теплових пунктів з встановленням теплових лічильників в житлових будинках АДРЕСА_2 та № НОМЕР_7 Комунального підприємства теплозабезпечення (2 етап)» на загальну суму 2636572,00 гривень (два мільйони шістсот тридцять шість тисяч п`ятсот сімдесят дві гривні 00 копійок), з строком поставки товарів 01 жовтня 2019 року, чим здійснили порушення, ведення тендерних торгів з порушення строку їх проведення та кількістю учасників, що суперечить вимогам ст. 3,5,10,12,13,14,20,21,22,26,29,30,33 Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_7 (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 ) в особі керівника ОСОБА_7 , протягом 2019-2020 років оголошено торгів на загальну суму 54793247, 62 гривні (п`ятдесят чотири мільйони сімсот дев`яносто три тисячі двісті сорок сім гривень 62 копійки), з яких сума оголошених торгів в 2019 році 41407918, 91 гривень (сорок один мільйон чотириста сім тисяч дев`ятсот вісімнадцять гривень 91 копійка), у 2020 році 13385328 гривень (тринадцять мільйонів триста вісімдесят п`ять тисяч триста двадцять вісім гривень).
Також в ході проведення аналізу публічно доступного ресурсу « ІНФОРМАЦІЯ_8 » встановлено, що між ІНФОРМАЦІЯ_7 (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 ) та ФОП « ОСОБА_8 » (ІПН НОМЕР_9 ) укладено 26 договорів на виконання робіт з капітального ремонту доріг на загальну суму 2729242 гривні (два мільйони сімсот двадцять дев`ять тисяч двісті сорок дві гривні).
Поряд з цим встановлено, що послуги з ремонту доріг надаються підконтрольними ОСОБА_8 членами його родини, а саме:
-син ФОП « ОСОБА_9 » ІПН НОМЕР_10 .
-син ФОП « ОСОБА_10 » ІПН НОМЕР_11 .
-дружина ФОП « ОСОБА_11 » ІПН НОМЕР_12 .
Зокрема встановлено, встановлено, що між комунальним виробничо-господарським підприємством (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 ) укладено 104 договори робіт по ремонту доріг з ФОП « ОСОБА_9 » укладено на загальну суму 14713670 гривень (чотирнадцять мільйонів сімсот тринадцять тисяч шістсот сімдесят тисяч), укладено 20 договорів з ФОП « ОСОБА_10 » на загальну суму 3750989 гривень (три мільйони сімсот п`ятдесят тисяч дев`ятсот вісімдесят дев`ять тисяч), та 16 договорів з ФОП « ОСОБА_11 » на загальну суму 2707492 гривень (два мільйони сімсот сім тисяч чотириста дев`яносто дві гривні).
Поряд з цим, у ході виконання договорів, посадові особи Комунального виробничо-господарського підприємства та ФОП « ОСОБА_8 » при оформленні актів приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в завищували витрати шляхом відображення недостовірних відомостей, щодо використання будівельних машин, механізмів і матеріалів, а саме: відображають роботу техніки, яка не використовувалась або завищують обсяги їх роботи в машино-годинах.
Так, 03.05.2019 між Комунальним виробничо-господарським підприємством (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 ) та ПП « ОСОБА_12 » (НОМЕР_13 ) укладений договір № 47, предметом якого являється: «Код ДК 021:2015- 44113620-7 Конструкційні матеріали АСФАЛЬТ», на загальну суму 3 800 240,00 грн., строк поставки товарів31 грудня 2019 року.
Відповідно до умов вищевказаного договору ПП « ОСОБА_12 » (НОМЕР_13 ) зобов`язувалось поставити до замовника 1600 тон асфальту.
У подальшому, Комунальним виробничо-господарським підприємством (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 ) та ПП « ОСОБА_12 » (НОМЕР_13 ) укладено додаткові угоди до договору № 47 від 03.05.2019, відповідно до яких вносились зміни відносно джерел фінансування (кошти державного бюджету та кошти, що перебували на балансі комунального підприємства) та продовжено термін строк дії договору до 31.12.2019.
Так 03.05.2019 між Комунальним виробничо-господарським підприємством (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 ) та ПП « ОСОБА_12 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_13 ) укладено договір № 47, предметом якого являється: «АСФАЛЬТ код ДК 021:2015-44113620-7- Конструкційні матеріали - АСФАЛЬТ», на загальну суму 3800240,00 гривень (три мільйони вісімсот тисяч двісті сорок гривень 00 копійок), строк поставки товарів 31 грудня 2019 року.
Відповідно до умов вище вказаного договору ПП « ОСОБА_12 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_13 ) зобов`язувалось поставити до замовника 1600 тон асфальту типу В-10.
В ході аналізу публічно доступних ресурсів встановлено, що вартість асфальту, що постачався ПП « ОСОБА_12 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_13 ) до Комунального виробничо-господарського підприємства (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 ) значно перевищує середню-ринкову, а також товар постачався у недостатній кількості та належній якості тим самим ігноруючи пункт 2 «якість товару» підпункт 1 учасник повинен передати (поставити) Замовнику Товар, якість якого відповідає умовам ДСТУ Б В 2.7-119:2011 суміші асфальтобетонні і асфальтобетони дорожній та аеродромний. Технічні умови.
Також відповідно до специфікації на товар в якому зазначено марку товару а саме асфальт типу В-10, що згідно своєї класифікації відноситься стандартного типу асфальту який було поставлено в кількості товару 1600 тон за ціною одиниці товару в гривнях 2375,15 тисяч гривень на загальну суму з врахуванням ПДВ сума становить 3800240,00 гривень (три мільйони двісті вісімсот тисяч двісті сорок гривень 00 копійок), однак в відповідності до публічно доступного ресурсу « ІНФОРМАЦІЯ_8 » вартість однієї тони такого асфальту вказаної класифікації станом на 2019-2020 рік пропонується за 1714 гривень (одна тисяча сімсот чотирнадцять гривень) за тону асфальту типу В-10.
Так, 16.04.2020 між Комунальним виробничо-господарським підприємством (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 ) та ПП « ОСОБА_12 » (НОМЕР_13 ) укладений договір № 58, предметом якого являється: «Код ДК 021:2015- 44110000-4- Конструкційні матеріали», на загальну суму 3 200 000,00 грн., строк поставки товарів31 грудня 2020 року.
Відповідно до умов вищевказаного договору ПП « ОСОБА_12 » (НОМЕР_13 ) зобов`язувалось поставити до замовника 1600 тон асфальту.
У подальшому, Комунальним виробничо-господарським підприємством (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 ) та ПП « ОСОБА_12 » (НОМЕР_13 ) укладено додаткові угоди до договору № 58 від 16.04.2020, відповідно до яких вносились зміни відносно джерел фінансування (кошти державного бюджету та кошти, що перебували на балансі комунального підприємства) та продовжено термін строк дії договору до 31.12.2020.
Так 16.04.2020 між Комунальним виробничо-господарським підприємством (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 ) та ПП « ОСОБА_12 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_13 ) укладено договір №58, предметом якого являється: «АСФАЛЬТ код ДК 021:2015-44110000-4- Конструкційні матеріали», на загальну суму 3200000,00 гривень (три мільйони двісті тисяч гривень 00 копійок), строк поставки товарів до 31 грудня 2020 року.
Відповідно до умов вище вказаного договору ПП « ОСОБА_12 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_13 ) зобов`язувалось поставити до замовника 1600 тон асфальту.
В ході аналізу публічно доступних ресурсів встановлено, що вартість асфальту, що постачався ПП « ОСОБА_12 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_13 ) до Комунального виробничо-господарського підприємства (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 ) значно перевищує середню-ринкову, а також товар постачався у недостатній кількості та належній якості тим самим ігноруючи пункт 2 «якість товару» підпункт 1 учасник повинен передати (поставити) Замовнику Товар, якість якого відповідає умовам ДСТУ Б В 2.7-119:2011 суміші асфальтобетонні і асфальтобетони дорожній та аеродромний. Технічні умови.
Також відповідно до специфікації на товар в якому зазначено марку товару а саме асфальт типу В-10, що згідно своєї класифікації відноситься стандартного типу асфальту який було поставлено в кількості товару 1600 тон за ціною одиниці товару в гривнях 2000 тисячі на загальну суму без ПДВ 2666666,67 гривень (два мільйони шістсот шістдесят шість тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 копійок), та з врахуванням ПДВ сума становить 3200000,00 гривень (три мільйони двісті тисяч гривень 00 копійок), однак в відповідності до публічно доступного ресурсу « ІНФОРМАЦІЯ_8 » вартість однієї тони такого асфальту вказаної класифікації станом на 2019-2020 рік пропонується за 1714 гривень (одна тисяча сімсот чотирнадцять гривень) за тону асфальту типу В-10.
Безпосередньо в ході виконання доручення встановлено, що оригінали документів щодо постачання товару, а саме: річний план державних закупівель на 2020 рік зі змінами та доповненнями; договори ген-підряду, субпідряду з додатками та додатковими угодами; платіжні первинні бухгалтерські документи; договірні ціни; специфікацію на товар; сертифікати якості та відповідності; накладні (видаткові) накладні; товаро-транспортні накладні; календарні графіки постачання товару; акти приймання-передачі товару, листування з ПП « ОСОБА_12 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_13 ), а також інші документи щодо постачання товару за вищевказаним договором, перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_9 (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 ) за адресою: АДРЕСА_3 .
Для з`ясування обставин, що мають значення для кримінального провадження, з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінальних правопорушень, документів, які можуть бути використані як докази у кримінальному провадженні, встановлення істини у справі, а також проведення ряду експертиз, враховуючи те, що згідно Науково-методичних рекомендацій, з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень, затверджених Наказом Міністерства юстиції України №53/5 від 08.10.1998 (у редакції наказу Міністерства юстиції України №1950/5 від 26.12.2012): для проведення почеркознавчих досліджень рукописних записів та підписів надаютьсяоригінали документів; для проведення дослідження щодо встановлення факту внесення змін у первинний зміст документів надаютьсяоригінали документів; для дослідження документів щодо ідентифікації печаток, штампів (у тому числі факсиміле) та встановлення відповідності часу нанесення відтисків печаток, штампів даті виготовлення документа надаютьсяоригінали документів,виникла необхідністьу вилученні оригіналів документів щодо виконання договору: «Код ДК 021:2015- 44113620-7 Конструкційні матеріали АСФАЛЬТ».
Враховуючи викладенез метоюпроведення повноговсебічного танеупередженого досудовогорозслідування вказаногокримінального провадженняу слідствавиникла необхідністьв тимчасовомудоступі доречей ідокументів,які перебуваютьу володінні ІНФОРМАЦІЯ_9 (кодЄДРПОУ НОМЕР_8 ),за адресою: АДРЕСА_3 ,а самедо оригіналівдокументів щодовиконання договорів№ 47та №58як булоукладено міжКомунальним виробничо-господарськимпідприємством (кодЄДРПОУ НОМЕР_8 )та ПП« ОСОБА_12 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_13 )предметом якихявляється:«АСФАЛЬТ кодДК 021:2015-44110000-4-Конструкційні матеріали»та «АСФАЛЬТ кодДК 021:2015-44113620-7Конструкційні матеріалиАСФАЛЬТ», річних планів державних закупівель на 2019-2020 рік зі змінами та доповненнями; договорів ген-підряду, субпідряду з додатками та додатковими угодами до таких договорів; платіжні первинні бухгалтерські документи до вказаних договорів які підтверджують виплати грошових коштів державного бюджету відповідно до умов таких договорів; договірних ціни; специфікації на товар які відповідно до вище згаданих договорів являються невід`ємним додатком до таких; сертифікатів якості та відповідності на вказаний товар; накладних та в тому числі видаткових накладних; товаро-транспортних накладних; календарні графіки постачання товару; документів, що свідчать про факт використання замовником придбаного товару; акти приймання-передачі товару, листування з ПП « ОСОБА_12 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_13 ), а також інші документи щодо постачання товару за вищевказаним договором, документи щодо обліковування та складського зберігання такого товару відповідно до договорів №47 та №58, документів що підтверджують факт наявності матеріально-технічної бази для зберігання асфальт типу В-10, документи щодо використання асфальт типу В-10, із зазначенням дати, працівників, техніки, та табелі робочого часу працівників які безпосередньо працювали з вказаним асфальтом, штатного розпису працівників Комунального виробничо-господарського підприємства які працювали в період часу з 01.01.2019 по 04.11.2021 року з можливістю вилучення оригіналів вище вказаних документів для подальшого проведення судової економічної та будівельно технічної судових експертиз.
Приймаючи до уваги вищевикладене та враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вищевказані документи мають суттєве значення для встановлення істини у кримінальному провадженні та можуть бути використані як доказ факту чи обставин які підтягаються доказуванню під час досудового розслідування, їх вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей, які іншим способом неможливо отримати.
Слідчий СВ Коростенського РУП ГУ НП в Житомирській області просив надати тимчасовий доступ до речей і документів, що перебуває у володінні Комунального виробничо-господарського підприємства, клопотання розглянути без повідмолення особи, у володінні якої вони перебувають.
Вивчивши матеріали справи судом встановлено, що 30.04.2020року слідчим відділом Коростенського РУП ГУ НП в Житомирській області дані відомості внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42020060000000031за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ст.191 ч.5КК України, проводиться досудове розслідування.
Дії, передбачені ст.159 КПК, є заходами забезпечення кримінального провадження, дозвіл на застосування яких надає слідчий суддя суду першої інстанції, при цьому відомості щодо таких дій не становлять державної таємниці.
За правиламист.93КПК України збирання доказів здійснюється сторонами кримінального про вадження, потерпілим, представником юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, у порядку, передбаченому цим Кодексом.
Сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.
Застосування такого заходу забезпечення кримінального провадження передбачено ст.159 КПК України, клопотання містить належне обгрунтування зв`язку між вимогами, заявленими в ньому, та обставинами вчиненого правопорушення. Вказане клопотання необхідно розглядати за відсутністю сторони, у володінні якої знаходиться вказані вище документи, оскільки є достатні підстави вважати, що до зазначеної інформації можуть мати доступ сторонні особи, таким чином в разі будь-якого зволікання з її вилученням, будуть створенні можливості для її втрати, тобто існує реальна загроза для їх зміни та знищення, що в подальшому унеможливить прийняття законного рішення по даному провадженню.
За таких обставин суд заявлене клопотання визнає обгрунтованим і задовольняє.
Керуючись ст.131, 132,159,160-165 КПК України,
П О С Т А Н О В И В :
Клопотання задовольнити.
Надати слідчому СВКоростенського РУПГУНП вЖитомирській областістаршому лейтенантуполіції ОСОБА_3 тимчасовий доступдо речейі документів,а саме:до оригіналівдокументів щодовиконання договорів№ 47та №58як булоукладено між ІНФОРМАЦІЯ_7 (кодЄДРПОУ НОМЕР_8 )та ПП« ОСОБА_12 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_13 )предметом якихявляється:«АСФАЛЬТ кодДК 021:2015-44110000-4-Конструкційні матеріали»та «АСФАЛЬТ кодДК 021:2015-44113620-7Конструкційні матеріалиАСФАЛЬТ», річних планів державних закупівель на 2019-2020 рік зі змінами та доповненнями; договорів ген-підряду, субпідряду з додатками та додатковими угодами до таких договорів; платіжні первинні бухгалтерські документи до вказаних договорів які підтверджують виплати грошових коштів державного бюджету відповідно до умов таких договорів; договірних ціни; специфікації на товар які відповідно до вище згаданих договорів являються невід`ємним додатком до таких; сертифікатів якості та відповідності на вказаний товар; накладних та в тому числі видаткових накладних; товаро-транспортних накладних; календарні графіки постачання товару; документів, що свідчать про факт використання замовником придбаного товару; акти приймання-передачі товару, листування з ПП « ОСОБА_12 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_13 ), а також інші документи щодо постачання товару за вищевказаним договором, документи щодо обліковування та складського зберігання такого товару відповідно до договорів №47 та №58, документів що підтверджують факт наявності матеріально-технічної бази для зберігання асфальт типу В-10, документи щодо використання асфальт типу В-10, із зазначенням дати, працівників, техніки, та табелі робочого часу працівників які безпосередньо працювали з вказаним асфальтом, штатного розпису працівників Комунального виробничо-господарського підприємства які працювали в період часу з 01.01.2019 по 04.11.2021 року, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_9 (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 ) за адресою: АДРЕСА_3 , з можливістю їх вилучення.
Роз`яснити, що згідно ст.166 КПК України, в разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Строк дії ухвали становить один місяць з дня її постановлення.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Коростенський міськрайонний суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 09.12.2021 |
Оприлюднено | 21.05.2024 |
Номер документу | 101855278 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Коростенський міськрайонний суд Житомирської області
Волкова Н. Я.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні