Ухвала
від 14.12.2021 по справі 759/28136/21
СВЯТОШИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

СВЯТОШИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. КИЄВА

пр. № 1-кс/759/9742/21

ун. № 759/28136/21

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14 грудня 2021 року м. Київ

Слідчий суддя Святошинського районного суду міста Києва ОСОБА_1 ,

за участю секретаря ОСОБА_2

розглянувши у судовому засіданні клопотання слідчого слідчого управління Головного управління Національної поліції в Київській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу Київської обласної прокуратури ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей та документів, у кримінальному провадженні № 32020110000000062, відомості про яке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань 15.05.2020 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України,

в с т а н о в и в:

13.11.2021до судунадійшло вказанеклопотання протимчасовий доступдо речейі документів, асаме: оригіналів документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_2 ) (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що за адресою: АДРЕСА_1 , з можливістю їх вилучення.

Клопотання обґрунтовується тим, що слідчим управлінням Головного управління Національної поліції в Київській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань від 15.05.2020 № 32020110000000062 , за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України.

Досудове розслідування здійснюється щодо ухилення від сплати податків у особливо великих розмірах службовими особами ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) на загальну суму 8 791 731,26 грн., а саме заниження розміру земельного податку за періоді 2019 - 2020 років на суму 6 529 378,98 грн. (2019 - на суму 3 220 539,49 грн., 2020 - на суму 3 308 839,49 грн.) та заниження податку на додану вартість на загальну суму 2 262 352,28 грн.

Згідно наявних інформаційних ресурсів встановлено, що ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) являється постійним користувачем земельних ділянок державної власності загальною площею понад 2 тис. га, які розташовані в місті Києві (Подільський та Оболонський райони), Київській області (Києво-Святошинський район), за які не сплачено земельний податок. Всі землі за цільовим призначенням для ведення сільського господарства і для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови, але земельні ділянки використовуються не за призначенням, зокрема в АДРЕСА_2 більша частина ділянок забудована житловими будинками та об`єктами ринкової інфраструктури і використовуються в комерційних цілях.

Крім того, під час здійснення досудового розслідування встановлено:

Земельна ділянка з кадастровим номером 8000000000:85:227:0300, площа - 7,9883 га, нормативна грошова оцінка одиниці площі земельної ділянки - 8843048,01 грн., цільове призначення - для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови для здійснення комплексного будівництва житлової та громадської забудови з об`єктами побутового призначення, інженерно-транспортною інфраструктурою та створенням озеленених територій загального користування.

Під час виїзду за місцем розташування вказаної земельної ділянки встановлено, що на ділянці розташований житловий комплекс « ІНФОРМАЦІЯ_4 » з об`єктами ринкової інфраструктури (магазини, кафе, ресторани та ін.), тобто фактично ділянка використовується за призначенням - для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об`єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури.

Відповідно до поданої звітності ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) встановлено, що підприємство сплачує земельний податок за вказану земельну ділянку за ставкою 1,5% за 2019 рік у сумі 1059613,81 грн. і за 2020 рік у сумі 971312,66 грн. Відповідно до Рішення ІНФОРМАЦІЯ_5 «Про встановлення місцевих податків і зборів у місті Києві» від 23 червня 2011 року № 242/5629 (зі змінами та доповненнями) ставка земельного 1,5 % податку застосовується для земельних ділянок для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови, а для земельних ділянок для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об`єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури 1 %.

Відповідно до Наказу ІНФОРМАЦІЯ_6 від 25.11.2016 № 489 «Про затвердження Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів» для земельних ділянок, які використовуються для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови застосовується коефіцієнт функціонального використання земельної ділянки (Кф) у значенні 0,7, а для земельних ділянок, які використовуються для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об`єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури - у значенні 1,5.

Тобто при правильному розрахунку нормативної грошової оцінки земельної ділянки з кадастровим номером 8000000000:85:227:0300 повинен бути застосований коефіцієнт функціонального використання земельної ділянки (Кф) у значенні 1,5 в результаті чого сума нормативної грошової оцінки складатиме 18949388,59 грн. та відповідно сума земельного податку складатиме 1513734 грн. за 2019 рік і 1513734 грн. за 2020 рік.

Таким чином, внаслідок не здійснення відповідних дій з перерахунку суми нормативної грошової оцінки занижується сума земельного податку на 454121 грн. за 2019 ріку і на 542421 грн. за 2020 рік.

Земельна ділянка з кадастровим номером 8000000000:91:066:0096, площа - 44,0615 га, нормативна грошова оцінка одиниці площі земельної ділянки - 7101782,84 грн., цільове призначення - для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови для здійснення комплексного будівництва житлової та громадської забудови з об`єктами побутового призначення, інженерно-транспортною інфраструктурою та створенням озеленених територій загального користування.

В ході виїзду за місцем розташування вказаної земельної ділянки встановлено, що на ділянці розташований житловий комплекс « ІНФОРМАЦІЯ_7 » з об`єктами ринкової інфраструктури (магазини, кафе, ресторани та ін.), тобто фактично ділянка використовується за призначенням - для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об`єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури.

Відповідно до поданої звітності ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) встановлено, що підприємство сплачує земельний податок за вказану земельну ділянку за ставкою 1,5% за 2019 рік у сумі 4693728,07 грн. і за 2020 рік у сумі 4693728,07 грн. Відповідно до Рішення ІНФОРМАЦІЯ_5 «Про встановлення місцевих податків і зборів у м. Києві» від 23 червня 2011 року №242/5629 (зі змінами та доповненнями) ставка земельного 1,5 % податку застосовується для земельних ділянок для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови, а для земельних ділянок для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об`єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури - 1%.

Відповідно до Наказу ІНФОРМАЦІЯ_6 від 25.11.2016 № 489 «Про затвердження Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів» для земельних ділянок, які використовуються для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови застосовується коефіцієнт функціонального використання земельної ділянки (Кф) у значенні 0,7, а для земельних ділянок, які використовуються для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об`єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури - у значенні 1,5.

Тобто при правильному розрахунку нормативної грошової оцінки земельної ділянки з кадастровим номером 8000000000:91:066:0096 повинен бути застосований коефіцієнт функціонального використання земельної ділянки (Кф) у значенні 1,5, в результаті чого сума нормативної грошової оцінки складатиме 15218106,09 грн. та відповідно сума земельного податку складатиме 6705325,81 грн. за 2019 рік і 6705325,81 грн. за 2020 рік.

Таким чином, внаслідок не здійснення відповідних дій з перерахунку суми нормативної грошової оцінки занижується сума земельного податку на 2011597,74 грн. за 2019 ріку і на 2011597,74 грн. за 2020 рік.

Земельна ділянка з кадастровим номером 8000000000:91:066:0101, площа - 13,5766 га, нормативна грошова оцінка одиниці площі земельної ділянки - 11119437,14 грн., цільове призначення - для іншого сільськогосподарського призначення Для ведення сільськогосподарської діяльності.

Під час виїзду за місцем розташування вказаної земельної ділянки встановлено, що на ділянці розташовані житлові будинки з об`єктами ринкової інфраструктури (магазини, кафе та ін.), тобто фактично ділянка використовується за призначенням - для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об`єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури.

Відповідно до поданої звітності ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) встановлено, що підприємство сплачує земельний податок за вказану земельну ділянку за ставкою 1% за 2019 рік у сумі 1509641,5 грн. і за 2020 рік у сумі 1509641,5 грн. Відповідно до Рішення ІНФОРМАЦІЯ_5 «Про встановлення місцевих податків і зборів у м. Києві» від 23 червня 2011 року № 242/5629 (зі змінами та доповненнями) для земельних ділянок для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об`єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури - 1%.

Відповідно до Наказу ІНФОРМАЦІЯ_6 від 25.11.2016 № 489 «Про затвердження Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів» для земельних ділянок, які використовуються для сільськогосподарського призначення застосовується коефіцієнт функціонального використання земельної ділянки (Кф) у значенні 1, а для земельних ділянок, які використовуються для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об`єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури - у значенні 1,5.

Тобто при правильному розрахунку нормативної грошової оцінки земельної ділянки з кадастровим номером 8000000000:91:066:0101 повинен бути застосований коефіцієнт функціонального використання земельної ділянки (Кф) у значенні 1,5, в результаті чого сума нормативної грошової оцінки складатиме 16679155,71 грн. та відповідно сума земельного податку складатиме 2264462,25 грн. за 2019 рік і 2264462,25 грн. за 2020 рік.

Таким чином, внаслідок не здійснення відповідних дій з перерахунку суми нормативної грошової оцінки занижується сума земельного податку на 754820,75 грн. за 2019 ріку і на 754820,75 грн. за 2020 рік.

За результатами первинного аналізу повноти нарахування і сплати земельного податку ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) встановлено його ймовірне заниження на загальну суму 6 529 378,98 грн. за період 2019-2020 років.

Крім того згідно аналізу ЄРПН встановлено, що в період 2019-2020 рр. ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) здійснювало придбання товарів у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (« ІНФОРМАЦІЯ_11 ») (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), які створені для формування схемного податкового кредиту та документального прикриття безтоварних операцій, для постачання товарів (робіт, послуг) в таких обсягах не мають необхідних умов (наймані працівники, власні або орендовані офісні, складські, виробничі приміщення, транспортні засоби). В результаті документального відображення вказаних операцій ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) неправомірно сформувало податковий кредит на загальну суму 2 262 352,28 грн.

Крім того, під час здійснення досудового розслідування встановлено, що рішенням ІНФОРМАЦІЯ_5 від 12.07.2007 року № 1111/1772 «Про передачу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » земельної ділянки для будівництва, експлуатації та обслуговування житлового комплексу з вбудованими приміщеннями та об`єктами громадського обслуговування, торгівлі, підземними та наземними паркінгами на АДРЕСА_3 »,затверджено проект землеустрою та передано ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » у довгострокову оренду на 10 років земельну ділянку площею 8,43 га за адресою та з цільовим призначенням, вказаними у рішенні.

На виконання вказаного рішення між ІНФОРМАЦІЯ_17 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » був укладений договір оренди земельної ділянки, який зареєстровано ІНФОРМАЦІЯ_18 ( ІНФОРМАЦІЯ_2 ) 05.03.2008 року за № 72-6-00493.

Крім того, встановлено, що відповідно до земельно-кадастрової інформації на земельну ділянку за формою № 6-зем (міститься у кадастровій справі щодо передачі спірної земельної ділянки) земельна ділянка по АДРЕСА_3 до її передачі товариству, перебувала у користуванні Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_19 ».

Зокрема, своїм листом ДП « ІНФОРМАЦІЯ_19 » просить припинити йому право постійного користування земельною ділянкою площею 8,43 га за вказаною адресою з наступною передачею ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 ».

Таким чином, земельна ділянка по АДРЕСА_3 знаходиться на праві господарського відання, тобто будь-які дії, пов`язанні з вилученням земельної ділянки повинні бути узгоджені з уповноваженим органом, а саме з ІНФОРМАЦІЯ_20 .

Погодження на припинення права постійного користування ДП « ІНФОРМАЦІЯ_19 » земельною ділянкою по АДРЕСА_3 повинно надаватись саме ІНФОРМАЦІЯ_20 .

Як встановлено досудовим розслідуванням таке погодження ІНФОРМАЦІЯ_20 було надане ДП « ІНФОРМАЦІЯ_19 » в період наближений за часом до моменту прийняття рішення ІНФОРМАЦІЯ_17 від 12.07.2007 року № 1111/1772, що свідчить про цілеспрямованість даних дій, їх тотожність та наявність прямого умислу на повторюваність вчинення подальших протиправних дій.

Так, встановлено, що службові особи ДП « ІНФОРМАЦІЯ_19 », під час здійснення припинення постійного права користування щодо ряду земельних ділянок в межах м. Києва та Київської області з цільовим призначенням - для іншого сільськогосподарського призначення, для ведення сільськогосподарської діяльності, шляхом не здійснення відповідних дій з перерахунку суми нормативної грошової оцінки, умисно занизили суму земельного податку. Дані дії здійснювались на користь третіх осіб, зокрема під час зміни цільового призначення вказаних земельних ділянок для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови для здійснення комплексного будівництва житлової та громадської забудови з об`єктами побутового призначення, інженерно-транспортною інфраструктурою та створенням озеленених територій загального користування, що свідчить про мету отримання неправомірної вигоди для себе та третіх осіб, а також про фактичне ненадходження до бюджету коштів в особливо великих розмірах.

З урахуванням викладеного, а також з метою підтвердження факту умисного припинення службовими особами ДП « ІНФОРМАЦІЯ_19 » права постійного користування щодо ряду земельних ділянок на користь третіх осіб, подальшої зміни їх цільового призначення та не здійснення відповідних дій з перерахунку суми нормативної грошової оцінки для подальшого заниження суми земельного податку, а також фактичного ненадходження до бюджету коштів в особливо великих розмірах виникла необхідність у проведенні ряду експертиз.

Зокрема, на даний час виникла необхідність у проведенні почеркознавчої експертизи документів, які відображають причинно-наслідковий зв`язок вчинення кримінального правопорушення (злочину) та стали підставою для припинення права постійного користування ДП « ІНФОРМАЦІЯ_19 » по АДРЕСА_3 з кадастровим номером 8000000000:72:240:0017.

Враховуючи викладене, з метою забезпечення здійснення досудового розслідування, встановлення об`єктивної істини, а також забезпечення проведення судової почеркознавчої експертизи зразками підпису досліджуваних об`єктів, виникла необхідність у вилучені оригіналів документів, які подавались до ІНФОРМАЦІЯ_5 , ІНФОРМАЦІЯ_21 та укладались від імені директорів (довірених, уповноважених осіб) ДП « ІНФОРМАЦІЯ_19 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 ».

В органу досудового розслідування є підстави вважати, що вказані документи перебувають в розпорядженні ІНФОРМАЦІЯ_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_2 ) (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що за адресою: АДРЕСА_1 .

Отримані документи, матимуть значення для кримінального провадження, підлягатимуть вилученню та зберіганню при матеріалах кримінального провадження для подальшого використання як джерело доказів. Процедура вилучення вказаної інформації не може негативно вплинути на діяльність як міської ради, так і третіх осіб, яких стосуються згадані документи. Крім того, вказані документи будуть використані для проведення судової почеркознавчої експертизи у кримінальному провадженні в якості зразків для експертизи.

Так, було направлено запит до ІНФОРМАЦІЯ_5 та ІНФОРМАЦІЯ_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_2 ), з метою отримання оригіналів вказаних документів проте відповіді так і не було надано.

В подальшому, в порядку ст. 93 КПК України скеровано запит до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » внаслідок чого отримано копії досліджуваних документів та призначено судову почеркознавчу експертизу.

Відповідно до науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень, які затверджені чинним наказом ІНФОРМАЦІЯ_22 від 08.10.1998 № 53/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 26.12.2012 № 1950/5) для вирішення питань судово-почеркознавчої експертизи експерту необхідно надати оригінали документів. Для проведення почеркознавчих досліджень орган, який призначив експертизу, крім об`єкта дослідження, повинен надати експерту вільні, умовно-вільні та експериментальні зразки почерку, підпису особи, яка підлягає ідентифікації.

Вільними зразками є рукописні тексти, рукописні записи (літерні та цифрові), підписи, достовірно виконані певною особою до відкриття кримінального провадження, провадження у справах про адміністративні правопорушення, цивільних, адміністративних чи господарських справах і не пов`язані з їх обставинами. Вільні зразки по змозі повинні відповідати об`єкту, який досліджується, за часом виконання, за видом матеріалів письма (папір, олівець, кулькова ручка тощо), за формою документа (накладні, відомості тощо), за його змістом та цільовим призначенням. Якщо текст (підпис), що досліджується, виконано друкованими літерами або спеціальним шрифтом, слід по змозі надати вільні зразки аналогічного характеру.

Так, до органу досудового розслідування надійшло клопотання експерта про надання досліджуваних документів в оригінальному форматі у зв`язку з неможливістю проведення експертизи за наданими попередньо копіями.

До клопотання подані матеріали на підтвердження його обґрунтованості.

Слідчий просив розглянути клопотання за його відсутності, про що подав відповідну заяву, в якій клопотання підтримав, просив задовольнити.

На підставі ч. 2 ст.163КПКУкраїни слідчий суддя визнав за можливе проводити розгляд клопотання без виклику особи, у володінні якої знаходяться речі і документи.

Згідно звимогами ч.4ст.107КПКУкраїнифіксаціяза допомогою технічних засобів під час розгляду клопотання слідчим суддею не здійснювалась.

Дослідивши клопотання та копії матеріалів, якими обґрунтовуються доводи клопотання, слідчий суддя дійшов таких висновків.

Відповідно до ч. 1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей та документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Згідно положень ст. 163 КПК України, слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи, самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Слідчим суддею встановлено наступні обставини.

З наданих в обґрунтування клопотання матеріалів вбачається, що слідчим управлінням Головного управління Національної поліції в Київській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань від 15.05.2020 №32020110000000062, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України.

З метою забезпечення швидкого, повного та неупередженого проведення досудового розслідування у даному кримінальному провадженні, виникла необхідність у отриманні оригіналів документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_2 ) (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що за адресою: АДРЕСА_1 .

У інший спосіб отримати речі та документи, що знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 неможливо.

Зважаючи на те, що органом досудового розслідування здійснюється розслідування кримінального провадження за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України, в ході якого виникає необхідність встановлення події кримінального правопорушення, осіб, які причетні до вчинення кримінального правопорушення, вказана у клопотанні інформація, дозвіл на тимчасовий доступ до якої просить надати слідчий знаходяться в ІНФОРМАЦІЯ_1 , і що вона має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні № 32020110000000062, та те, що іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів неможливо, таке клопотання відповідає вимогам ст.160КПКУкраїни та доводить наявність обставин передбачених ч. 5, 6ст. 163 КПК України, слідчий суддя приходить до висновку, що таке клопотання слід задовольнити.

Керуючись ст. ст. 132, 163 - 164, 369-372 КПК України, слідчий суддя, -

п о с т а н о в и в:

Клопотання слідчого слідчого управління Головного управління Національної поліції в Київській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу Київської обласної прокуратури ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей та документів, у кримінальному провадженні № 32020110000000062, відомості про яке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань 15.05.2020 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України задовольнити.

Надати дозвіл старшому слідчому СУ ГУНП в Київській області ОСОБА_5 ; старшому слідчому в ОВС СУ ГУНП в Київській області ОСОБА_6 ; старшому слідчому СУ ГУНП в Київській області ОСОБА_7 ; слідчому СУ ГУНП в Київській області ОСОБА_8 ; слідчому СУ ГУНП в Київській області ОСОБА_3 , на тимчасовий доступ до оригіналів документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_2 ) (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що за адресою: АДРЕСА_1 , з можливістю їх вилучення та всіма відповідними додатками, а саме:

- Висновок ІНФОРМАЦІЯ_23 від 06.06.2007 № 19-5375 щодо використання земельної ділянки, наявних містобудівних обмежень та умов, які мають враховуватись при розробці проекту відведення земельної ділянки адресований начальнику

ІНФОРМАЦІЯ_24 № 1090 від 05.07.2007 щодо вибору (відведення) земельної ділянки під забудову № 5246 від 05.07.2007;

- Висновок № 05/294 ІНФОРМАЦІЯ_25 від 07.06.2007 № 05-08/3897 про погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки;

- Лист ІНФОРМАЦІЯ_20 від 30.05.2007 № 37-11-4-13/8208 ДП « ІНФОРМАЦІЯ_26 », щодо погодження про припинення права постійного користування земельною ділянкою та передачі її до комунальної власності м. Києва;

- Лист ДП « ІНФОРМАЦІЯ_26 » від 11.07.2007 № 527 Київському міському голові та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 ) щодо припинення права постійного користування земельною ділянкою;

- Лист ІНФОРМАЦІЯ_27 від 11.07.2007 № 148-1409 ІНФОРМАЦІЯ_28 на № 03-16/20318 від 10.07.2007, щодо згоди на відведення ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 ) земельної ділянки;

- Позитивний висновок ІНФОРМАЦІЯ_29 від 25.06.2007 № 06-03-4/1231 про погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 ) для будівництва;

- Висновок державної експертизи землевпорядної документації від 25.06.2007 № 323/06-40, затверджений начальником

ІНФОРМАЦІЯ_30 від 22.02.2007 № 221/882 про припинення права користування земельними ділянками у Святошинському, Солом`янському та ІНФОРМАЦІЯ_31 ;

- Лист ІНФОРМАЦІЯ_21 від 18.05.2015 № 057041-8702 на лист ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 ) № 22/04/15-15 від 22.04.2015 щодо переукладення договору оренди на земельну ділянку із новим тарифом;

- Лист ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 ) від 22.04.2015 № 22/04/15-15 Голові ІНФОРМАЦІЯ_5 та ІНФОРМАЦІЯ_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_2 ) про встановлення розмірів пайової участі у розвитку інфраструктури м. Києва шляхом укладення додаткової угоди до договору оренди земельної Ділянки;

- Лист ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 ) від 01.08.2016 № 30 до ІНФОРМАЦІЯ_5 щодо розгляду Комісією з питань містобудування, архітектури та землекористування про погодження детального плану території;

- Лист ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 ) від 04.08.2016 № 31 до ІНФОРМАЦІЯ_32 ( ІНФОРМАЦІЯ_2 ) щодо погодження детального плану території;

- Відповідь ІНФОРМАЦІЯ_32 ( ІНФОРМАЦІЯ_2 ) від 09.08.2016 № 055-10868 на лист ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 ) від 01.08.2016 № 30 (№08/13204 від 02.08.2016), щодо розроблення містобудівної документації;

- Лист ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 ) від 05.09.2017 № 7 Голові ІНФОРМАЦІЯ_5 про продовження строку оренди земельної ділянки (вх. № 31582) (прийняте 05.09.2017);

- Відповідь ІНФОРМАЦІЯ_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_2 ) від 19.09.2017 № 057029-16308 на лист ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 ) № 7 від 05.09.2017 про, те що лист ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 ) від 05.08.2017 № 7 не підлягає розгляду по суті;

- Лист ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 ) від 30.11.2017 № 9 Голові ІНФОРМАЦІЯ_5 про продовження строку оренди земельної ділянки із додатками;

- Відповідь ІНФОРМАЦІЯ_21 від 21.12.2017 № 057029-23214 на лист ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 ) № 9 від 30.11.2017 про, те що лист ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 ) від 05.08.2017 № 7 не підлягає розгляду по суті.

Строк дії ухвали - два місяці з дня постановлення ухвали тобто до 14.02.2022.

Відповідно до ч. 1 ст. 166 КПК України,уразіне виконанняухвалипро тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метоювідшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвали про тимчасовий доступ до речей та документів оскарженню не підлягають, крім ухвал про тимчасовий доступ до речей і документів, яким дозволено вилучення речей і документів, які посвідчують користування правом на здійснення підприємницької діяльності, або інших, за відсутності яких фізична особа - підприємець чи юридична особа позбавляються можливості здійснювати свою діяльність.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудСвятошинський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення14.12.2021
Оприлюднено21.05.2024
Номер документу101944572
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —759/28136/21

Ухвала від 14.12.2021

Кримінальне

Святошинський районний суд міста Києва

Гаврищук А. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні