Постанова
від 11.05.2010 по справі 2а-2988/10/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія №6.15

ПОСТАНОВА

Іменем України

11 травня 2010 року Справа № 2а-2988/10/1270

Луганський окру жний адміністративний суд у складі:

Судді: Твердохліба Р.С.

при секретарі: С мішливій І.М.,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативний позов Виконавчої дир екції Луганського обласного відділення Фонду соціальног о страхування з тимчасової в трати працездатності до Держ авного підприємства «Лисича нське управління магістраль них нафтопродуктів» про стяг нення заборгованості зі спла ти страхових внесків у розмі рі 2043,39 грн., -

В С Т А Н О В И В:

20 квітня 2010 року Виконавча ди рекція Луганського обласног о відділення Фонду соціально го страхування з тимчасової втрати працездатності зверн улася до суду з позовом до Дер жавного підприємства «Лисич анське управління магістрал ьних нафтопродуктів», в яком у просить стягнути з Державн ого підприємства «Лисичансь ке управління магістральних нафтопродуктів» прострочен у заборгованість зі сплати с трахових внесків у розмірі 2043 ,39 грн. В обгрунтування своїх п озовних вимог позивач зазнач ив, що Державне підприємство «Лисичанське управління маг істральних нафтопродуктів» зареєстровано як платник зб ору на загальнообов' язкове соціальне страхування, що ви користовує працю найманих пр ацівників, в Стахановській м іській виконавчий дирекції Л уганського обласного відділ ення Фонду соціального страх ування з тимчасової втрати п рацездатності за №440270000577. Відпо відно до ст. 1 Закону України « Про розмір внесків на деякі в иди загальнообов' язкового державного соціального стра хування» та п.п. 3.1.1 «Інструкції про порядок надходження, обл іку та витрачання коштів Фон ду соціального страхування з тимчасової втрати працездат ності» Державне підприємств о «Лисичанське управління ма гістральних нафтопродуктів », як суб' єкт підприємницьк ої діяльності, що має найману робочу силу повинно нарахов увати 2,5 % суми фактичних витра т на оплату праці найманих пр ацівників та 0,25% - 0,5% від суми опл ати праці найманих працівник ів. Відповідно до п.2 ч.2 ст. 27 Зако ну України «Про загальнообов ' язкове соціальне страхува ння у зв' язку з тимчасовою в тратою працездатності та вит ратами, зумовленими похованн ям» від 18.01.2001 року страхувальни к зобов' язаний нараховуват и та сплачувати страхові вне ски в установлені строки та в повному обсязі. Перерахуван ня зазначених сум шляхом без готівкових розрахунків здій снюється страхувальниками - роботодавцями один раз на мі сяць - у день встановлений д ля одержання в установах бан ків коштів на оплату праці за відповідний період. Несплач ені в цей строк кошти вважают ься недоїмкою. Згідно фінанс ового звіту про нараховані в нески, перерахування та витр ати, пов' язані з загальнооб ов' язковим державним соціа льним страхуванням у зв' язк у з тимчасовою втратою праце здатності, форми 4-ФСС станом н а 01.10.2010 року за Державним підпри ємством «Лисичанське управл іння магістральних нафтопро дуктів» мається прострочена заборгованість зі сплати ст рахових внесків 2043,39 грн.

Представник позивача в суд овому засіданні підтримав по зовні вимоги та надав суду ан алогічні позовній заяві пояс нення.

Відповідач у судове засіда ння не з' явився, причину нея вки суду не доповів, про дату й час слухання справи був пові домлений належним чином, в ма теріалах справи мається відз ив на позовну заяву, в якому ві дповідач визнає позовні вимо ги та зазначає, що сплатить су му існуючої заборгованості у разі поліпшення матеріально го становища.

Заслухавши пояснення пред ставника позивача, дослідивш и матеріали справи, суд вважа є, що позов підлягає задоволе нню з наступних підстав.

Частиною 1 ст.2 Кодексу адмін істративного судовчинства в становлено, що завданням адм іністративного судочинства є захист прав, свобод та інтер есів фізичних осіб, прав та ін тересів юридичних осіб у сфе рі публічно-правових відноси н від порушень з боку органів державної влади, органів міс цевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, і нших суб' єктів при здійснен ні ними владних управлінськи х функцій на основі законода вства, в тому числі на виконан ня делегованих повноважень.

Справи за участю відділень Фонду соціального страхуван ня з тимчасової втрати праце здатності є адміністративни ми, оскільки відповідають ви могам пункту 1 частини першої статті 3 КАС стосовно визначе ння адміністративної справи .

Пункт 4 частини першої статт і 17 КАС України визначає, що до компетенції адміністративн их судів відносяться спори з а зверненням суб' єкта владн их повноважень у випадках, вс тановлених законом.

Окрім того, такі справи не п ідпадають під перелік публіч но-правових справ, визначени х частиною другою статті 17 КАС , на які не поширюється компет енція адміністративних суді в.

Спеціальним законом, який в изначає правові, організацій ні та фінансові основи загал ьнообов' язкового державно го соціального страхування г ромадян на випадок тимчасово ї втрати працездатності, у зв ' язку з вагітністю та полог ами, у разі смерті, а також над ання послуг із санаторно-кур ортного лікування та оздоров лення застрахованим особам т а членам їх сімей є Закон Укра їни «Про загальнообов' язко ве державне соціальне страху вання у зв' язку з тимчасово ю втратою працездатності та витратами, зумовленими похов анням» від 18.01.2008 року.

Відповідно до ст.1 вказаного Закону загальнообов' язков е державне соціальне страхув ання у зв' язку з тимчасовою втратою працездатності та в итратами, зумовленими похова нням, передбачає матеріальне забезпечення громадян у зв' язку з втратою заробітної пл ати (доходу) внаслідок тимчас ової втрати працездатності ( включаючи догляд за хворою д итиною, дитиною-інвалідом, хв орим членом сім' ї), вагітнос ті та пологів, часткову компе нсацію витрат, пов' язаних і з смертю застрахованої особи або членів її сім' ї, а також надання соціальних послуг за рахунок бюджету Фонду соціа льного страхування з тимчасо вої втрати працездатності, щ о формується шляхом сплати с трахових внесків власником а бо уповноваженим ним органом , громадянами, а також за рахун ок інших джерел, передбачени х цим Законом.

Державне підприємство «Ли сичанське управління магіст ральних нафтопродуктів» зар еєстрований як платник збору на загальнообов' язкове соц іальне страхування, що викор истовує працю найманих праці вників, в Стахановському міс ькій виконавчий дирекції Луг анського обласного відділен ня Фонду соціального страхув ання з тимчасової втрати пра цездатності за №440270000577 (арк. спра ви 14).

Відповідно до ст.1 Закону Ук раїни «Про розмір внесків на деякі види загальнообов' яз кового державного соціально го страхування» від 11.01.2001 року т а п.п. 3.1.1 «Інструкції про поряд ок надходження, обліку та вит рачання коштів Фонду соціаль ного страхування з тимчасов ої втрати працездатності» Д ержавне підприємство «Лисич анське управління магістрал ьних нафтопродуктів» як суб' єкт підприємницької діяльно сті, що використовує працю на йманих працівників, має нара ховувати 2,5% суми фактичних ви трат на оплату праці наймани х працівників та 0,25%-0,5% від суми оплати праці найманих праців ників.

Згідно фінансового звіту п ро нараховані внески, перера хування та витрати, пов' яза ні з загальнообов' язковим д ержавним соціальним страхув анням у зв' язку з тимчасово ю втратою працездатності, фо рми 4-ФСС станом на 01.01.2010 року за Л исичанським управлінням маг істральних нафтопродуктпро водів мається прострочена за боргованість зі сплати страх ових внесків 2043,39 грн.

Відповідно до ч.ч. 1, 3 ст. 112 КАС У країни, позивач може відмови тися від адміністративного п озову повністю або частково, а відповідач - визнати адмі ністративний позов повністю або частково. Відмова від адм іністративного позову чи виз нання адміністративного поз ову під час підготовчого про вадження мають бути викладен і в адресованій суду письмов ій заяві, яка приєднується до справи. У разі повного визнан ня відповідачем адміністрат ивного позову і прийняття йо го судом приймається постано ва суду про задоволення адмі ністративного позову.

Таким чином, суд вважає позо вні вимоги Виконавчої дирекц ії Луганського обласного від ділення Фонду соціального ст рахування з тимчасової втрат и працездатності до Державно го підприємства «Лисичанськ е управління магістральних н афтопродуктів» про стягненн я заборгованості зі сплати с трахових внесків у розмірі 2043 ,39 грн. обгрунтованими та таки ми, що підлягають задоволенн ю в повному обсязі.

Питання про розподіл судов их витрат не вирішується, так як позивач Луганське обл асне відділення Фонду соціал ьного страхування з тимчасов ої втрати працездатності зві льнений від сплати судового збору відповідно до ст. 4 Декре ту Кабінета Міністрів Україн и «Про державне мито» від 21.01.1993 року та при поданні заяви не с плачував судовий збір.

На підставі викладено го, керуючись ст.ст. 2, 17, 87, 94, 112, 158 - 163 К одексу адміністративного су дочинства України, суд -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний поз ов Виконавчої дирекції Луган ського обласного відділення Фонду соціального страхуван ня з тимчасової втрати праце здатності до Державного підп риємства «Лисичанське управ ління магістральних нафтопр одуктів» про стягнення забо ргованості зі сплати страхов их внесків у розмірі 2043,39 грн. - з адовольнити повністю.

Стягнути з Державног о підприємства "Лисичанське управління магістральних на фтопродуктів" (м.Лисичанськ - 1 7, іден. код 05509369, р/р 2600830140007, МФО 304416) за боргованість зі сплати стра хових внесків у розмірі 2043,39 гр н. (дві тисячі сорок три гривні 39 коп.) на користь виконавчої д ирекції Луганського обласно го відділення Фонду соціальн ого страхування з тимчасової втрати працездатності (р/р 371725 00100001 в УДК Луганської області, М ФО 804013, код ЄДРПОУ 21785643).

Постанова може бути о скаржена в апеляційному поря дку до Донецького апеляційн ого адміністративного суду ч ерез суд першої інстанції шл яхом подачі в 10-денний строк з дня проголошення постанови заяви про апеляційне оскарже ння, а в разі складання постан ови у повному обсязі відпові дно до статті 160 цього Кодексу - з дня складання в повному о бсязі, і поданням після цього протягом 20 днів апеляційної с карги. Апеляційна скарга мож е бути подана без попередньо го подання заяви про апеляці йне оскарження, якщо скарга п одається у строк, встановлен ий для подання заяви про апел яційне оскарження.

Якщо постанову було прогол ошено у відсутності особи, як а бере участь у справі, то ст рок подання заяви про апел яційне оскарження обчислює ться з дня отримання нею ко пії постанови.

Постанова суду набирає зак онної сили після закінчення строку апеляційного оскарже ння.

Повний текст постанови складено та підписано 14 трав ня 2010 року.

Суддя Твердохліб Р.С.

Дата ухвалення рішення11.05.2010
Оприлюднено05.08.2010
Номер документу10200727
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2988/10/1270

Ухвала від 17.12.2018

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.В. Ірметова

Ухвала від 07.12.2018

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.В. Ірметова

Ухвала від 22.11.2018

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Є. Петросян

Ухвала від 30.10.2018

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Є. Петросян

Постанова від 11.05.2010

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Твердохліб Р.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні