ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
61022, м. Харків, пр. Науки, 5, тел.:(057) 702-07-99, факс: (057) 702-08-52,
гаряча лінія: (096) 068-16-02, E-mail: inbox@dn.arbitr.gov.ua,
код ЄДРПОУ: 03499901, UA628999980313141206083020002
Р І Ш Е Н Н Я
іменем України
20.12.2021 Справа №905/1871/21
Господарський суд Донецької області у складі судді Чернової О.В., за участю секретаря судового засідання - помічника судді Юрлагіної В.В. (за дорученням), розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи
позовної заяви : Акціонерного товариства Українська залізниця , м. Київ в особі Регіональної філії Донецька залізниця Акціонерного товариства Українська залізниця , м. Лиман Донецької області
до відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю Карро Транс , м. Маріуполь Донецької області
про стягнення штрафу у розмірі 231470,00грн,
за участю представників:
від позивача: не з`явились;
від відповідача: не з`явились;
Акціонерне товариство Українська залізниця , м. Київ в особі Регіональної філії Донецька залізниця Акціонерного товариства Українська залізниця , м. Лиман Донецької області звернулось до Господарського суду Донецької області з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю Карро Транс , м. Маріуполь Донецької області про стягнення штрафу у розмірі 231470,00грн.
В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на неправильне зазначення відповідачем маси вантажу у вагоні №60282324 за накладною №35211531, внаслідок чого позивачем нараховано штраф у розмірі 231470,00грн.
Нормативно свої вимоги позивач обґрунтовує посиланням на ст.307 Господарського кодексу України, ст. 3 Закону України Про залізничний транспорт , ст.ст.2, 5, 6, 23, 24, 37, 118, 122, 129 Статуту залізниць України, ст.ст. 12, 42, 247, 250, 252 Господарського процесуального кодексу України.
На підтвердження вказаних обставин позивачем надані належним чином засвідчені копії: комерційного акту №486202/300 від 09.05.2021, залізничної накладної №35211531, актів загальної форми ГУ-23 №32872 від 24.04.2021, №60029 від 25.04.2021 та №60038 від 09.05.2021; наказу начальник структурного підрозділу станції Волноваха №94 від 28.01.2021 Про призначення відповідальних осіб, які мають право підпису комерційних актів , наказу заступника директора виконавчого регіональної філії з інфраструктури №23-РЦУП/ос від 23.12.2020 по особовому складу, наказу №169-ос від 24.12.2020 про переведення на іншу роботу; оперативних повідомлень; технічного паспорту ваговимірювальної техніки.
З дотриманням приписів статті 6 Господарського процесуального кодексу України, відповідно до Положення про автоматизовану систему документообігу суду, для розгляду справи №905/1871/21 визначено суддю Чернову О.В.
Ухвалою Господарського суду Донецької області від 05.10.2021 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі №905/1871/21; справу №905/1871/21 вирішено розглядати за правилами загального позовного провадження; підготовче засідання призначено на 03.11.2021.
Розпорядженням керівництва суду №33-р від 30.09.2021 зупинено з 01.10.2021 прийняття працівниками Відділу документального забезпечення та контролю (канцелярія) документів для відправлення за межі суду, рекомендовано суддям та працівникам апарату суду використовувати альтернативні способи для повідомлення учасників процесу інформації про рух справи.
Ухвалою господарського суду від 03.11.2021 відкладено розгляд справи на 29.11.2021.
26.11.2021 електронною поштою від позивача надійшло клопотання про долучення доказів до матеріалів справи.
Ухвалою господарського суду від 29.11.2021 закрито підготовче провадження у справі №905/1871/21, призначено розгляд справи по суті на 20.12.2021.
У судове засідання представники сторін не з`явилися, про дату, час та місце судового засідання повідомлялися альтернативними способами: шляхом здійснення телефонограм та направлення ухвали господарського суду від на електронні адреси сторін.
Зокрема, відповідач повідомлений на засоби зв`язку, які містять в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Відповідач відзив на позовну заяву не надав.
Стаття 42 Господарського процесуального кодексу України передбачає, що прийняття участі у судовому засіданні є правом сторони. При цьому, норми вказаної статті зобов`язують сторони добросовісно користуватись належними їм процесуальними правами.
Відповідно до ч.2 ст.178 Господарського процесуального кодексу України, у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин, суд має право вирішити спір за наявними матеріалами справи.
Згідно ч.ч.1, 3 ст.202 Господарського процесуального кодексу України, неявка у судове засідання будь-якого учасника справи за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час та місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті. Якщо учасник справи або його представник були належним чином повідомлені про судове засідання, суд розглядає справу за відсутності такого учасника у разі повторної неявки в судове засідання учасника справи (його представника) незалежно від причин неявки.
Суд вважає за можливе розглянути спір в порядку ч.1 ст.178 та ч.3 ст.202 Господарського процесуального кодексу України за наявними в справі матеріалами, оскільки їх цілком достатньо для правильної юридичної кваліфікації спірних правовідносин.
З`ясувавши фактичні обставини справи, оцінивши докази на їх підтвердження в порядку статті 210 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд
ВСТАНОВИВ:
У квітні 2021 зі станції Тересва Львовської залізниці Товариство з обмеженою відповідальністю Карро Транс (далі - вантажовідправник, відповідач) на станцію Сартана Донецької залізниці на підставі залізничної накладної №35211531 у вагоні №60282324, направило вантаж - брухт чорних металів, пакування - навалом.
Під час оформлення залізничної накладної відправником визначена маса вантажу: у вагоні №60282324 - 63700кг.
Відповідно до розділів 26 та 28 вказаної накладної маса вантажу визначена вантажовідправником на автомобільних вагах, заводський №17558.
Правильність внесених відомостей до вказаної накладної підтвердив своїм підписом представник відправника у розділі 55 відповідної накладної.
На станції відправлення вантаж прийнятий до перевезення без зауважень.
До матеріалів справи надані акти загальної форми ГУ-23 №32872 від 24.04.2021, №60029 від 25.04.2021 та №60038 від 09.05.2021.
На підставі актів загальної форми ГУ-23 №32872 від 24.04.2021, №60029 від 25.04.2021 та №60038 від 09.05.2021 станції Волноваха складено комерційний акт №486202/300 від 09.05.2021, в розділі Ґ Опис пошкодження якого зазначено, по відправці зазначеної на лицьовій стороні даного акту, проведено контрольне комісійне зважування вагона на справних 150тн тензометричних вагонних вагах ст. Волноваха Донецької залізниці, держповірка 15.03.2021, контрольний огляд-перевірка 15.03.2021 з повною зупинкою і розчепленням вагона.
В розділі Д Опис виявленого із зазначенням кількості недостачі або надлишку вказано, що по документу значиться: вантаж - брухт чорних металів вид 3/17, брутто - не вказано, тара - 22500кг, нетто - 63700кг. Фактично при зважуванні виявилося: брутто - 92200кг, тара - 22500кг (згідно документа), нетто - 69700кг, що більш документа на 6000кг, та понад ВП 700кг. Згідно оперативного повідомлення №87 від 06.05.2021 станції Тересва Львівської залізниці тару вагона №60282324 вважати вірною 23500кг. При повторному контрольному зважуванні встановлено: брутто - 92200кг, тара - 23500кг, нетто - 68700кг, нетто за документом - 63700кг, що більш документа на 5000кг. При огляді виявлено: навантаження вище рівня бортів 10см, брикети, маркування згідно перевізного документу. Вагон бездвірний, розвантажувальні люка зачинені на запірний пристрій, укручені дротом. Вагон прибув у супроводі стрілка Чумак. Вагон технічно справний. Контрольне комісійне зважування проведено агентом комерційним ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , в присутності ДСЗ ОСОБА_3 - 25.04.2021 та 09.05.2021. З моменту прибуття і до відправлення вагон знаходився під охороною. Посада начальника вантажного району (двору) за штатним розкладом відсутня.
Комерційний акт №486202/300 від 09.05.2021 підписали ДСЗ ОСОБА_3 , інженер ОСОБА_4 , агент комерційний ОСОБА_2 .
Зважування вагону здійснено на 150тн тензометричних вагонних вагах згідно з технічним паспортом засобу ваговимірювальної техніки (зввт) (вид ЗВВТ тензометричні, модифікація ЗВВТ 150ВВС-2-1-13.5, реєстраційний номер НОМЕР_1 ) станції Волноваха Донецької залізниці, , дата прийняття ЗВВТ в експлуатацію 27.12.2017, міжпровірочний інтервал ЗВВТ становить 12 місяців, інтервал між оглядами-перевірками ЗВВТ 6 місяці, та відміткою у паспорті підтверджено, що остання державна повірка ваг здійснена 15.03.2021, огляд перевірка здійснена 15.09.2020.
До матеріалів справи надані наказ начальник структурного підрозділу станції Волноваха №94 від 28.01.2021 Про призначення відповідальних осіб , які мають право підпису комерційних актів, наказ заступника директора виконавчого регіональної філії з інфраструктури №23-РЦУП/ос від 23.12.2020 по особовому складу, наказ №169-ос від 24.12.2020 про переведення на іншу роботу.
У зв`язку із неправильним зазначенням відповідачем кількості вантажу у вагоні №60282324 за накладною №35211531, позивачем нараховано штраф на підставі ст. 118 Статуту залізниць України у загальному розмірі 231470,00грн.
З огляду на викладені обставини, позивач звернувся до суду з відповідним позовом про стягнення штрафу у розмірі 231470,00грн.
Виходячи з принципу повного, всебічного та об`єктивного розгляду всіх обставин справи, суд вважає вимоги позивача такими, що підлягають задоволенню, з огляду на таке.
Відповідно до ч.3 ст. 909 Цивільного кодексу України, укладення договору перевезення вантажу підтверджується складанням транспортної накладної.
Згідно з ч.5 ст. 307 Господарського кодексу України, умови перевезення вантажів окремими видами транспорту, а також відповідальність суб`єктів господарювання за цими перевезеннями встановлюються транспортними кодексами, транспортними статутами та іншими нормативно - правовими актами.
Як зазначено в ст.6 глави 1 Статуту залізниць України (далі - Статут), накладна це основний перевізний документ встановленої форми, оформлений відповідно до цього Статуту та Правил перевезення вантажів і наданий залізниці відправником разом з вантажем. Накладна є обов`язковою двосторонньою письмовою формою угоди на перевезення вантажу, яка укладається між відправником та залізницею на користь третьої особи - одержувача і супроводжує вантаж до місця призначення.
Зазначена залізнична накладна оформлена у встановленому законом порядку та за своєю правовою природою є двосторонньою письмовою формою угоди на перевезення вантажу і підтверджує укладення договору перевезення вантажу залізничним транспортом.
З огляду на положення статей 11 Цивільного кодексу України та 174 Господарського кодексу України, накладна №35211531 є підставою для виникнення у сторін прав та обов`язків за договором перевезення вантажу залізничним транспортом.
Згідно з п. 28 Правил приймання вантажів до перевезення, затверджених Наказом Міністерства транспорту України 21.11.2000 №644, вантажі, завантажені відправниками у вагони закритого типу (криті, ізотермічні, хопери, цистерни тощо) та контейнери, приймаються залізницею до перевезення шляхом візуального огляду кузова (котла) вагона (контейнера), пломб (ЗПП), без перевірки вантажу. Вантажі, завантажені відправниками у вагони відкритого типу (платформи, напіввагони тощо), приймаються залізницею до перевезення шляхом візуального огляду вагона, вантажу, його маркування (у т. ч. захисного) та кріплення у вагоні без перевірки маси та кількості вантажу.
Судом встановлено, що відповідно до розділів 26 та 28 залізничної накладної №35211531 маса вантажу визначена вантажовідправником на автомобільних вагах, заводський №17558; правильність внесених відомостей до вказаної накладної підтвердив своїм підписом представник відправника у розділі 55 відповідної накладної.
Таким чином, вантажовідправник несе відповідальність за всі наслідки неправильності, неточності або неповноти відомостей, зазначених ним у накладних.
Відповідно до статті 24 Статуту, залізниця має право перевірити правильність відомостей про вантаж, зазначених відправником у накладній, на станції відправлення, під час перевезення та на станції призначення.
Відповідно до ч.1 ст. 129 Статуту обставини, що можуть бути підставою для матеріальної відповідальності залізниці, вантажовідправника, вантажоодержувача, пасажирів під час залізничного перевезення, засвідчуються комерційними актами або актами загальної форми, які складають станції залізниць. Пунктом а) ч. 2 ст. 129 Статуту встановлено, що для засвідчення невідповідності маси і кількості вантажу з даними, зазначеними у транспортних документах, складається комерційний акт.
Таким чином, підставою для матеріальної відповідальності вантажовідправника є обставини, викладені у комерційному акті, у зв`язку з чим суд досліджує правильність складання комерційних актів.
Так, з метою засвідчення обставин щодо невірного зазначення вантажовідправником маси вантажу до матеріалів справи надано комерційний акт №486202/300 від 09.05.2021, який складено на вимогу одержувача відповідно до ст.52 Статуту.
За змістом комерційного акту №486202/300 від 09.05.2021 при контрольному комісійному зважуванні встановлено, що по документу значиться: вантаж - брухт чорних металів вид 3/17, брутто - не вказано, тара - 22500кг, нетто - 63700кг. Фактично при зважуванні виявилося: брутто - 92200кг, тара - 22500кг (згідно документа), нетто - 69700кг, що більш документа на 6000кг, та понад ВП 700кг. Згідно оперативного повідомлення №87 від 06.05.2021 станції Тересва Львівської залізниці тару вагона №60282324 вважати вірною 23500кг. При повторному контрольному зважуванні встановлено: брутто - 92200кг, тара - 23500кг, нетто - 68700кг, нетто за документом - 63700кг, що більш документа на 5000кг. При огляді виявлено: навантаження вище рівня бортів 10см, брикети, маркування згідно перевізного документу. Вагон бездвірний, розвантажувальні люка зачинені на запірний пристрій, укручені дротом. Вагон прибув у супроводі стрілка Чумак. Вагон технічно справний. Контрольне комісійне зважування проведено агентом комерційним ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , в присутності ДСЗ ОСОБА_3 - 25.04.2021 та 09.05.2021. З моменту прибуття і до відправлення вагон знаходився під охороною. Посада начальника вантажного району (двору) за штатним розкладом відсутня.
Комерційний акт №486202/300 від 09.05.2021 підписали ДСЗ ОСОБА_3 , інженер ОСОБА_4 , агент комерційний ОСОБА_2 .
Пунктом 10 Правил складання актів, які затверджені наказом Міністерства транспорту України від 28 травня 2002 №334, передбачено, що комерційний акт підписує начальник станції (його заступник), начальник вантажного району (завідувач вантажного двору, складу, контейнерного відділу, контейнерного майданчика, сортувальної платформи) і працівник станції, який особисто здійснював перевірку, а також одержувач, якщо він брав участь у перевірці. Крім того, у разі необхідності, до перевірки вантажу і підписання акту можуть бути залучені також інші працівники залізниці.
Дослідивши надані до матеріалів справи наказ начальник структурного підрозділу станції Волноваха №94 від 28.01.2021 Про призначення відповідальних осіб , які мають право підпису комерційних актів, наказ заступника директора виконавчого регіональної філії з інфраструктури №23-РЦУП/ос від 23.12.2020 по особовому складу, наказ №169-ос від 24.12.2020 про переведення на іншу роботу, суд встановив, що комерційний акт №486202/300 від 09.05.2021 підписано повноважними особами відповідно до п.10 Правил складання актів.
Відповідно до ч.1 ст. 909 ЦК України та ч.1 ст. 307 ГК України, за договором перевезення вантажу одна сторона (перевізник) зобов`язується доставити довірений їй другою стороною (відправником) вантаж до пункту призначення та видати його особі, яка має право на одержання вантажу (одержувачеві), а відправник зобов`язується сплатити за перевезення вантажу встановлену плату.
Згідно ч.2 ст. 908 ЦК України та ч.5 ст. 307 ГК України, умови перевезення вантажу, пасажирів і багажу окремими видами транспорту, а також відповідальність сторін щодо цих перевезень встановлюються договором, якщо інше не встановлено цим Кодексом, іншими законами, транспортними кодексами (статутами), іншими нормативно-правовими актами та правилами, що видаються відповідно до них.
Стаття 2 Статуту визначає обов`язки, права і відповідальність залізниць, а також підприємств, які користуються залізничним транспортом.
На підставі цього Статуту затверджені Мінтрансом Правила перевезень вантажів, які є обов`язковими для всіх юридичних осіб (ст. 5 Статуту).
Правилами перевезень вантажів, а саме п.1.1 Правил оформлення перевізних документів, затверджених Наказом Міністерства транспорту України від 21.11.2000 №644, а також ст. 23 Статуту передбачено, що відправник повинен надати станції навантаження на кожне відправлення вантажу заповнену накладну (комплект перевізних документів). Маса вантажу згідно ст. 37 Статуту та п. 5 Правил приймання вантажів до перевезення, затверджених Наказом Міністерства транспорту України від 21.11.2000 №644, визначається відправником.
Так, статтею 37 Статуту встановлено, що під час здавання вантажів для перевезення відправником має бути зазначена у накладній їх маса. Маса вантажів визначається відправником. Спосіб визначення маси зазначається у накладній.
Правильність внесених у накладну відомостей, як це передбачено п. 2.3 Правил оформлення перевізних документів, своїм підписом підтверджує представник відправника. Так, правильність внесених відомостей до вищевказаної накладної підтвердив своїм підписом представник відправника.
Відповідно до ч.1 та ч.2 ст. 24 Статуту, вантажовідправники несуть відповідальність за всі наслідки неправильності, неточності або неповноти відомостей, зазначених ним у накладній. Залізниця має право перевіряти правильність цих відомостей, а також періодично перевіряти кількість та масу вантажу, що зазначаються у накладній.
Згідно із ст. 122 Статуту за неправильно зазначену у накладній масу вантажу з відправника стягується штраф у розмірі згідно із статтею 118 цього Статуту.
Відповідно до ст. 118 Статуту За пред`явлення вантажу, який заборонено до перевезень або який потребує під час перевезення особливих заходів безпеки, та з неправильним зазначенням його найменування або властивостей з відправника, крім заподіяних залізниці збитків і витрат, стягується штраф у розмірі п`ятикратної провізної плати за всю відстань перевезення.
При застосуванні статей 118 та 122 Статуту слід враховувати, що штраф підлягає стягненню за самий факт допущення вантажовідправником зазначених порушень, незалежно від того, чи завдано залізниці у зв`язку з цим збитки.
Згідно з п.5.5 розділу 5 Правил оформлення перевізних документів, затверджених Наказом Міністерства транспорту України 21.11.2000 за №644 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України від 24.11.2000 №863/5084, якщо під час перевезення вантажу або на станції його призначення буде виявлено неправильне зазначення у накладній маси, кількості місць вантажу, його назви, коду та адреси одержувача з відправника, порта стягується штраф у розмірі згідно зі статтею 118 Статуту залізниць України. При цьому відправник несе перед залізницею відповідальність за наслідки, які виникли.
Комерційний акт №486202/300 від 09.05.2021 за своєю формою та змістом відповідає положенням Статуту залізниць України і Правилам складання актів (ст. 129 Статуту), затверджених наказом Міністерства транспорту України від 28 травня 2002 р. №334, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 8 липня 2002 р. за №567/6855.
Заперечень від відповідача щодо правильності оформлення та змісту вказаного комерційного акту до суду не надходило.
З огляду на вищевикладене, суд дійшов висновку, що невідповідність фактичної маси вантажу з масою вантажу, яка зазначена відправником (відповідачем) у накладній, засвідчено належним та допустимим доказом - комерційним актом №486202/300 від 09.05.2021, який є підставою для покладання відповідальності на відправника, передбаченої ст.122 Статуту.
Провізна плата за перевезення вантажу у вагоні №60282324 складає 46294,00грн відповідно до графи 31 залізничної накладної №35211531.
Згідно з приписами ст.ст.118, 122 Статуту залізниць, заявлений штраф у п`ятикратному розмірі від провізної плати становить 231470,00грн.
Судом встановлено, що розрахунок суми штрафу є арифметично вірним.
З огляду на викладене, вимоги щодо стягнення штрафу у розмірі 231470,00грн за накладною №35211531 на підставі комерційного акта №486202/300 від 09.05.2021 є правомірними, у зв`язку з чим суд задовольняє позовні вимоги у повному обсязі.
Суд звертає увагу, що при зверненні з позовом, позивачем сплачено судовий збір у розмірі 3473,00грн відповідно до платіжного доручення №4058454 від 13.09.2021.
З огляду на визначену ціну позову у розмірі 231470,00грн належний судовий збір становить 3472,05грн.
Відповідно до п.1 ч. 1 статті 7 Закону України Про судовий збір сплачена сума судового збору повертається за клопотанням особи, яка його сплатила за ухвалою суду в разі, зокрема, зменшення розміру позовних вимог або внесення судового збору в більшому розмірі, ніж встановлено законом.
У випадках, установлених пунктом 1 частини першої цієї статті, судовий збір повертається в розмірі переплаченої суми; в інших випадках, установлених частиною першою цієї статті, - повністю.
Таким чином, суд роз`яснює позивачу, що останній може звернутися до суду з клопотанням про повернення переплаченої суми судового збору у розмірі 0,95грн.
Відповідно до приписів статті 129 Господарського процесуального кодексу України судовий збір покладається на відповідача у розмірі 3472,05грн.
Керуючись ст.ст. 7, 13, 42, 74, 77, 86, 123, 127, 129, 210, 233, 236-241 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд
ВИРІШИВ:
Позовні вимоги Акціонерного товариства Українська залізниця в особі Регіональної філії Донецька залізниця Акціонерного товариства Українська залізниця до Товариства з обмеженою відповідальністю Карро Транс про стягнення штрафу у розмірі 231470,00грн задовольнити.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю Карро Транс (87506, Донецька обл., місто Маріуполь, бульвар Шевченка, будинок 234/147, квартира 78; ідентифікаційний код: 43463108) на користь Акціонерного товариства Українська залізниця (03150, місто Київ, вулиця Єжи Ґедройця, будинок 5; ідентифікаційний код: 40075815) в особі Регіональної філії Донецька залізниця Акціонерного товариства Українська залізниця (84400, Донецька обл., місто Лиман, вулиця Привокзальна, будинок 22; ідентифікаційний код: 40150216) штраф у розмірі 231470,00грн, судовий збір у розмірі 3472,05грн.
Видати наказ після набрання рішенням законної сили.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржено у Східний апеляційний господарський суд протягом двадцяти днів з дня складання повного судового рішення в порядку, встановленому статтею 257 Господарського процесуального кодексу України.
Суддя О.В. Чернова
У судовому засіданні 20.12.2021 складено та підписано повний текст рішення.
Веб-адреса Єдиного державного реєстру судових рішень, розміщена на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет: http://reyestr.court.gov.ua/.
Суд | Господарський суд Донецької області |
Дата ухвалення рішення | 20.12.2021 |
Оприлюднено | 20.12.2021 |
Номер документу | 102008568 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Донецької області
Чернова Оксана Володимирівна
Господарське
Господарський суд Донецької області
Чернова Оксана Володимирівна
Господарське
Господарський суд Донецької області
Чернова Оксана Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні