Копія
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
23 червня 2010 р. Справа № 2а-4817/10/1870
Сумський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Павлічек В.О.
за участю секретаря судового засідання-Дикач О.О.,< Текст >
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Суми адміністративну справу за позовом управління Пенсійного фонду України в Зарічному районі м.Суми до творчо-виробничої майстерні архітектурного проектування "БББ" про стягнення заборгованості зі сплати фінансових санкцій та пені по страховим внескам на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування ,-
В С Т А Н О В И В:
Позивач, УПФУ в Зарічному районі м. Суми, звернувся до Сумського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом, в якому просить стягнути з відповідача на користь УПФУ в Зарічному районі м. Суми заборгованість зі сплати фінансових санкцій та пені по страховим внескам на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування
Представник позивача надав суду заяву про зменшення суми позову в якій зазначив, що відповідач частково сплатив заборгованість та на даний момент має заборгованість перед Пенсійним фондом по фінансовим санкціям 2223,84 грн. та пені в сумі 378,05 грн.
23.06.2009 представник позивача надав до суду заяву в якій позовні вимоги підтримує у повному обсязі, та просив розглядати справу за його відсутності.
Відповідач, належним чином повідомлений про час, дату та місце розгляду справи (а.с. 13), в судове засідання не з’явився, про причини неявки, всупереч вимог ч. 2 ст. 40 КАС України, суд не повідомив, заперечень стосовно позовних вимог не надсилав.
З огляду на зазначене, суд вважає, що відсутність представника відповідача в судовому засіданні не перешкоджає розгляду справи.
Суд, дослідивши матеріали справи, проаналізувавши докази у їх сукупності, вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.
Творчо-виробнича майстерня архітектурного проектування "БББ" є платником внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування відповідно до ст. 1 Закону України “Про збір на обов’язкове державне пенсійне страхування” та ст. 14 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”.
Відповідно до статті 1 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” від 9 липня 2003 року N 1058-I в редакції з наступними змінами і доповненнями (надалі –Закону), страхові внески –це кошти відрахувань на соціальне страхування та збір на обов’язкове державне пенсійне страхування, сплачені згідно із законодавством, що діяло раніше; кошти, сплачені на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування відповідно до цього Закону.
Згідно ч. 3 ст. 18 Закону, страхові внески є цільовим загальнообов’язковим платежем, який справляється на всій території України в порядку, встановленому цим Законом.
Відповідно до ч.6 ст. 20 Закону, страхувальники зобов'язані сплачувати страхові внески, нараховані за відповідний базовий звітний період, не пізніше ніж через 20 календарних днів із дня закінчення цього періоду. Частиною 2 ст. 20 зазначеного Закону встановлено, що обчислення страхових внесків застрахованих осіб здійснюється страхувальниками на підставі бухгалтерських та інших документів, відповідно до яких провадиться нарахування (обчислення) або які підтверджують нарахування (обчислення) заробітної плати (доходу), на які відповідно до цього Закону нараховуються страхові внески.
Згідно з ч.12 ст. 20 вищезазначеного Закону, страхові внески підлягають сплаті незалежно від фінансового стану платника страхових внесків.
В силу ч.2 ст. 106 Закону, суми страхових внесків своєчасно не нараховані та/або не сплачені страхувальниками у строки, визначені статтею 20 цього Закону, в тому числі обчислені територіальними органами Пенсійного фонду у випадках, передбачених частиною третьою статті 20 цього Закону, вважаються простроченою заборгованістю із сплати страхових внесків (далі - недоїмка) і стягуються з нарахуванням пені та застосуванням фінансових санкцій.
До відповідача за несвоєчасну сплату страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування були застосовані рішенням № 163 від 12.04.2010 (а.с. 5) та № 164 від 12 квітня 2010 року (а.с. 6) фінансові санкції у вигляді штрафу в розмірі 2354,81 грн. та нарахована пеня в розмірі 408,45 грн., які були отримані відповідачем, про що свідчать повідомлення про отримання поштового відправлення (а.с. 5-6).
Відповідач частково сплатив суму заборгованості по фінансовим санкціям і пені та на момент розгляду справи заборгованість відповідача перед Пенсійним фондом по фінансовим санкціям складає 2223,84 грн. та пені - 378,05 грн.
Доказів, які б свідчили про погашення вказаної суми недоїмки на день розгляду справи або ж спростували доводи позивача суду не подано.
Відповідно до ч. 1 ст. 11 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Відповідач правом участі в судовому засіданні не скористався, до суду не надав своїх заперечень на позов.
За наведених обставин та правових норм, вимоги позивача обґрунтовані та підлягають задоволенню.
Керуючись ст. ст. 86, 94, 98, 158-163, 167, 186, 254 КАС України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов управління Пенсійного фонду України в Зарічному районі м.Суми до творчо-виробничої майстерні архітектурного проектування "БББ" про стягнення заборгованості зі сплати фінансових санкцій та пені по страховим внескам на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування у сумі 2601,89 грн. – задовольнити.
Стягнути з творчо-виробничої майстерні архітектурного проектування "БББ" (40000, м. Суми, вул. Кірова, 25, код 14015198) на користь управління Пенсійного фонду України в Зарічному районі м. Суми заборгованість зі сплати фінансових санкцій та пені по страховим внескам на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування в сумі 2601,89 грн. (дві тисячі шістот одна грн. 89 коп.)
Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через Сумський окружний адміністративний суд шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження постанови суду в десятиденний строк з дня складення постанови в повному обсязі та подання після цього протягом двадцяти днів апеляційної скарги, або без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження. Якщо постанову було проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справі, то строк подання заяви про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії постанови.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у встановлений строк, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Повний текст постанови складено 29 червня 2010 року.
Суддя (підпис) В.О. Павлічек
< Список > < Дата >
З оригіналом згідно
Суддя В.О. Павлічек
Суд | Сумський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.06.2010 |
Оприлюднено | 07.08.2010 |
Номер документу | 10203104 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Сумський окружний адміністративний суд
В.О. Павлічек
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні