Ухвала
від 21.12.2021 по справі 320/11673/21
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про зупинення провадження в адміністративній справі

21 грудня 2021 року 320/11673/21

Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Балаклицького А.І., розглянувши у м. Києві в порядку письмового провадження матеріали адміністративної справи за позовом Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Керуюча Компанія"Реформа" про стягнення штрафу,

в с т а н о в и в:

Головне управління Держпродспоживслужби в Київській області звернулось до Київського окружного адміністративного суду з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Керуюча компанія "Реформа" про стягнення штрафу в сумі 34000,00 грн. в дохід державного бюджету згідно рішення про застосування адміністративно-господарських санкцій за порушення законодавства про ціни і ціноутворення від 07.05.2021 №42.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 15.11.2021 відкрито провадження у справі та постановлено здійснювати розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін за наявними у справі матеріалами.

06.12.2021 на адресу суду від Товариства з обмеженою відповідальністю "Керуюча компанія "Реформа" надійшло клопотання про розгляд справи у судовому засіданні з повідомленням сторін, в якому відповідач просить суд провести розгляд справи у судовому засіданні.

Розглянувши вказане клопотання, суд зазначає таке.

Відповідно до статті 12 Кодексу адміністративного судочинства України адміністративне судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку позовного провадження (загального або спрощеного).

Спрощене позовне провадження призначене для розгляду справ незначної складності та інших справ, для яких пріоритетним є швидке вирішення справи.

Загальне позовне провадження призначене для розгляду справ, які через складність або інші обставини недоцільно розглядати у спрощеному позовному провадженні.

Згідно з частиною п`ятою статті 12 Кодексу адміністративного судочинства України умови, за яких суд має право розглядати справи у загальному або спрощеному позовному провадженні, визначаються цим Кодексом.

Відповідно до частин другої та третьої статті 257 Кодексу адміністративного судочинства України за правилами спрощеного позовного провадження може бути розглянута будь-яка справа, віднесена до юрисдикції адміністративного суду, за винятком справ, зазначених у частині четвертій цієї статті.

При вирішенні питання про розгляд справи за правилами спрощеного або загального позовного провадження суд враховує: значення справи для сторін; обраний позивачем спосіб захисту; категорію та складність справи; обсяг та характер доказів у справі, в тому числі чи потрібно у справі призначати експертизу, викликати свідків тощо; кількість сторін та інших учасників справи; чи становить розгляд справи значний суспільний інтерес; думку сторін щодо необхідності розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження.

Особливості розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження встановлені статтею 262 Кодексу адміністративного судочинства України.

Відповідно до частини п`ятої статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

Предметом позову у даній справі є вимога про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю "Керуюча компанія "Реформа" штрафу в дохід державного бюджету в сумі 34000,00 грн. згідно рішення про застосування адміністративно-господарських санкцій за порушення законодавства про ціни і ціноутворення від 07.05.2021 №42.

Враховуючи обставини справи та характер спірних правовідносин, суд вважає, що дана адміністративна справа у розумінні Кодексу адміністративного судочинства України є справою незначної складності, яка має бути розглянута за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання.

У клопотанні відповідачем не наведені обґрунтовані обставини, які б свідчили про складність спору та про доцільність розгляду справи у судовому засіданні, а лише посилання на значний інтерес у цій справі не є достатньою підставою для здійснення розгляду цієї справи у судовому засіданні.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення клопотання відповідача про розгляд справи у судовому засіданні.

Також 06.12.2021 на адресу суду від Товариства з обмеженою відповідальністю "Керуюча Компанія "Реформа" надійшло клопотання про зупинення провадження до набрання законної сили рішенням у справі №320/7881/21.

Розглянувши вказане клопотання, суд зазначає таке.

Як вбачається з матеріалів справи, предметом позову у даній справі є вимога щодо стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю "Керуюча компанія "Реформа" про стягнення штрафу в сумі 34000,00 грн. в дохід державного бюджету згідно рішення про застосування адміністративно-господарських санкцій за порушення законодавства про ціни і ціноутворення від 07.05.2021 №42.

Так, 07.05.2021 Головним управлінням Держпродспоживслужби в Київській області прийнято рішення про застосування адміністративно-господарських санкцій за порушення законодавства про ціни і ціноутворення №42, яким застосовано до Товариства з обмеженою відповідальністю "Керуюча компанія "Реформа" штраф у розмірі 34000,00 грн.

Судом встановлено, що в провадженні Київського окружного адміністративного суду перебуває адміністративна справа №320/7881/21 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Керуюча компанія "Реформа" до Головного управління Держпродспоживслужби у Київській області про визнання протиправними дій та скасування рішень, зокрема, про застосування адміністративно-господарських санкцій за порушення законодавства про ціни і ціноутворення від 07.05.2021 №42.

Оскільки сума штрафних санкцій у розмірі 34000,00 грн., вимога про стягнення якої з Товариства з обмеженою відповідальністю "Реформа" заявлена у цьому позові, визначена рішенням Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області про застосування адміністративно-господарських санкцій за порушення законодавства про ціни і ціноутворення від 07.05.2021 №42, а правомірність прийняття цього рішення оскаржується в межах адміністративної справи №320/7881/21, суд дійшов висновку про те, що дана справа пов`язана з адміністративною справою №320/11673/21.

Відповідно до пункту 3 частини першої статті 236 Кодексу адміністративного судочинства України суд зупиняє провадження у справі в разі об`єктивної неможливості розгляду цієї справи до вирішення іншої справи, що розглядається в порядку конституційного провадження, адміністративного, цивільного, господарського чи кримінального судочинства, - до набрання законної сили судовим рішенням в іншій справі; суд не може посилатися на об`єктивну неможливість розгляду справи у випадку, коли зібрані докази дозволяють встановити та оцінити обставини (факти), які є предметом судового розгляду.

З огляду на вищезазначене, суд вважає за необхідне зупинити провадження у справі №320/11673/21 до набрання законної сили рішенням Київського окружного адміністративного суду в адміністративній справі №320/7881/21.

Керуючись статтями 12, 236, 243, 248, 257, 260, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

у х в а л и в:

1. Відмовити у задоволенні клопотання Товариства з обмеженою відповідальністю "Керуюча Компанія "Реформа" про здійснення розгляду справи у судовому засіданні.

2. Клопотання Товариства з обмеженою відповідальністю "Керуюча Компанія"Реформа" про зупинення провадження у справі - задовольнити.

3. Зупинити провадження у справі №320/11673/21 до набрання законної сили рішенням Київського окружного адміністративного суду в адміністративній справі №320/7881/21.

4. Зобов`язати сторін надати інформацію щодо результатів розгляду Київським окружним адміністративним судом справи №320/7881/21 з наданням суду примірника судового рішення після набрання ним законної сили.

5. Копію ухвали суду надіслати учасникам справи.

Ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення. Ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або у судовому засіданні у разі неявки учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання.

Апеляційна скарга на ухвалу суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення. Якщо у судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом п`ятнадцяти днів з дня складення повного ухвали.

Суддя Балаклицький А. І.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.12.2021
Оприлюднено23.12.2021
Номер документу102068615
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —320/11673/21

Ухвала від 07.11.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Головенко О.Д.

Ухвала від 21.12.2021

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Балаклицький А. І.

Ухвала від 15.11.2021

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Балаклицький А. І.

Ухвала від 28.10.2021

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Балаклицький А. І.

Ухвала від 27.09.2021

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Балаклицький А. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні