Ухвала
від 21.12.2021 по справі 340/187/21
СЬОМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

21 грудня 2021 року

Київ

справа №340/187/21

касаційне провадження №К/9901/44250/21

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду :

судді-доповідача - Бившевої Л.І.,

суддів: Хохуляка В.В., Ханової Р.Ф.,

перевіривши касаційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Перемога" на рішення Кіровоградського окружного адміністративного суду від 26.04.2021 та постанову Третього апеляційного адміністративного суду від 02.11.2021 у справі № 340/187/21 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Перемога" до Головного управління Державної податкової служби у Кіровоградській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,

УСТАНОВИВ:

Позивач 02.12.2021 подав до Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду касаційну скаргу на рішення Кіровоградського окружного адміністративного суду від 26.04.2021 та постанову Третього апеляційного адміністративного суду від 02.11.2021.

При вирішенні питання про відповідність касаційної скарги вимогам Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) судом встановлено наступне.

Судом встановлено, що ухвалою Кіровоградського окружного адміністративного суду від 10.02.2021 відкрито провадження у справі №340/187/21, а розгляд справи здійснювався за правилами спрощеного позовного провадження.

Відповідно до пункту 2 частини п`ятої статті 328 Кодексу адміністративного судочинства України не підлягають касаційному оскарженню судові рішення у справах незначної складності та інших справах розглянутих за правилами спрощеного позовного провадження (крім справ, які відповідно до цього Кодексу розглядаються за правилами загального позовного провадження), крім випадків, якщо: а) касаційна скарга стосується питання права, яке має фундаментальне значення для формування єдиної правозастосовної практики; б) особа, яка подає касаційну скаргу, відповідно до цього Кодексу позбавлена можливості спростувати обставини, встановлені оскарженим судовим рішенням, при розгляді іншої справи; в) справа становить значний суспільний інтерес або має виняткове значення для учасника справи, який подає касаційну скаргу; г) суд першої інстанції відніс справу до категорії справ незначної складності помилково.

Скаржник у касаційній скарзі вказує, що касаційна скарга стосується питання права, яке має фундаментальне значення для формування єдиної правозастосовної практики, справа становить значний суспільний інтерес та має виняткове значення для учасника справи, а також касаційна скарга стосується питання права, яке має фундаментальне значення для формування єдиної правозастосовної практики, однак не наводить обґрунтувань щодо вказаних підстав та доказів на підтвердження таких обставин не надає.

Сама лише вказівка на те, що справа має виняткове значення для учасника справи, який подає касаційну скаргу, становить значний суспільний інтерес або касаційна скарга стосується питання права, яке має фундаментальне значення для формування єдиної правозастосовної практики без належного обґрунтування та за відсутності належних доказів, не може бути визнана судом підставою для відкриття касаційного оскарження у малозначних справах, розглянутих за правилами спрощеного позовного провадження.

Відповідно до частини четвертої статті 330 Кодексу адміністративного судочинства України до касаційної скарги додаються документ про сплату судового збору, а також копії касаційної скарги відповідно до кількості учасників справи.

Скаржник до касаційної скарги не додав документа про сплату судового збору.

Відповідно до підпункту 3 пункту 3 частини другої статті 4 Закону України "Про судовий збір" (у редакції, чинній на час подання касаційної скарги) за подання до адміністративного суду касаційної скарги на рішення суду ставка судового збору становить 200 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, але не більше 20 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Відповідно до частини першої статті 4 Закону України "Про судовий збір" (у редакції, чинній на час подання позову) судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Згідно з Законом України Про Державний бюджет України на 2021 рік розмір прожиткового мінімуму на 01.01.2021 становить 2270,00 грн.

Відповідно до підпункту 1 пункту 3 частини другої статті 4 Закону України Про судовий збір (у редакції, чинній на час подання позову) за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру, який подано суб`єктом владних повноважень, юридичною особою, ставка судового збору становить 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб і не більше 10 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Таким чином, ставка судового збору за подання касаційної скарги на рішення суду - 15030,60грн (7515,30 х 200%).

Таким чином, враховуючи вищевикладене, скаржнику необхідно вказати підстави касаційного оскарження та обґрунтувати можливість касаційного оскарження відповідно до вимог статей 328, 330 КАС України; надати докази сплати судового збору у розмірі встановленому законом.

Згідно з частиною другою статті 332 КАС України до касаційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 330 цього Кодексу, застосовуються положення статті 169 цього Кодексу.

Керуючись статтею 332 КАС України,

УХВАЛИВ:

Касаційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Перемога" залишити без руху.

Встановити для усунення зазначених в ухвалі недоліків десятиденний строк з дня вручення ухвали про залишення касаційної скарги без руху.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання і оскарженню не підлягає.

...........................

...........................

...........................

Л.І. Бившева

В.В. Хохуляк

Р.Ф. Ханова ,

Судді Верховного Суду

СудСьомий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.12.2021
Оприлюднено23.12.2021
Номер документу102126976
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —340/187/21

Ухвала від 19.05.2025

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

В.В. НАУМЕНКО

Постанова від 23.04.2025

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 22.04.2025

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 13.01.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 21.12.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Окрема думка від 02.11.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Круговий О.О.

Постанова від 02.11.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шлай А.В.

Ухвала від 29.09.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шлай А.В.

Ухвала від 26.07.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шлай А.В.

Ухвала від 26.07.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шлай А.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні