Ухвала
від 23.12.2021 по справі 296/10688/21
КОРОЛЬОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЖИТОМИРА

Справа № 296/10688/21

1-кс/296/3701/21

Ухвала

Іменем України

23 грудня 2021 року м.Житомир

Слідчий суддяКорольовського районногосуду м.Житомира ОСОБА_1 ,за участюсекретаря судовихзасідань ОСОБА_2 ,розглянувшиу відкритомусудовому засіданнів залісуду м.Житомираклопотання слідчогоСУ Головногоуправління Національноїполіції вЖитомирській областістаршого лейтенантаполіції ОСОБА_3 ,погоджене прокуроромвідділу Житомирськоїобласної прокуратури ОСОБА_4 ,про продовження строку досудового розслідування у кримінальному провадженні №42018061020000245 від 27.12.2018, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.1, ч.2 ст.364, ч.1 ст.366, ч.1 ст.364-1, ч.3 ст.358 Кримінального кодексу України, -

встановив:

Слідчий СУ Головного управління Національної поліції в Житомирській області старший лейтенант поліції ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді Корольовського районного суду м.Житомира із клопотанням, погодженим прокурором відділу Житомирської обласної прокуратури ОСОБА_4 , відповідно до змісту якого просить продовжити строк досудового розслідування у кримінальному провадженні, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 27.12.2018 за №42018061020000245, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.1, ч.2 ст.364,ч.1 ст.366, ч.1 ст.364-1, ч.3 ст.358 Кримінального кодексу України, до дванадцяти місяців, а саме до 27.12.2022 року.

В обґрунтування поданого клопотання слідчий ОСОБА_3 зазначає, що у провадженні СУ ГУ НП в Житомирській області перебувають матеріали досудового розслідування, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42018061020000245 від 27.12.2018, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.1, ч.2 ст.364, ч.1 ст.366, ч.1 ст.364-1, ч.3 ст.358 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що посадові особи Департаменту містобудування та земельних відносин Житомирської міської ради, зловживаючи своїм службовим становищем, всупереч інтересів служби, з порушенням встановлених Генеральним планом м. Житомира, видали містобудівні умови для проектування та будівництва суб`єктам підприємницької діяльності ряду об`єктів нерухомості на земельних ділянках за адресами: АДРЕСА_1 , вул.Покровська, 20-В, проспект Миру, 1-А, вул.Театральна, 21, АДРЕСА_2 , вул.Святослава Ріхтера, 40, Київська, 40 у м.Житомирі.

01.10.2020 Житомирською обласною прокуратурою визначено підслідність за СУ ГУНП в Житомирській області у кримінальному провадженні №42018061020000245, за ознаками кримінальних правопорушень, передбаченого ч.1, ч.2 ст.364, ч.1 ст.366, ч.1 ст.364-1, ч.3 ст.358 КК України.

З метою запобігання порушенням публічного порядку, з`ясування обставин щодо законності проведення будівельних робіт за адресою: вул.В.Бердичівська, 50-А у м.Житомирі, у кримінальному провадженні призначено ряд позапланових перевірок до Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції України у Житомирській області (ДАБІ України), після проведення яких 13.02.2019 складено акт перевірки дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил, яким встановлено наявність ряду порушень та винесено припис про усунення вимог законодавства у термін до 13.05.2019. Відповідно до цього припису, ДАБІ у Житомирській області 13.02.2019 прийнято рішення № 22/19-а про зупинення дії містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва. З пояснень, наданих головним інспектором будівельного нагляду ДАБІ у Житомирській області ОСОБА_5 , слідує те, що зазначені припис, рішення про зупинення та акт перевірки дотримання вимог зобов`язують забудовника ЖБК «Шевченка» у термін до 13.05.2019 усунути всі наявні недоліки містобудівних умов та обмежень, але у цей же час не відміняють дію дозволу Управління Державного архітектурно-будівельного контролю Житомирської міської ради від 29.11.2018 на виконання будівельних робіт. Таким чином, у період дії дозволу та за наявності рішення про зупинення «МБУтаО» проведення будівельних та підготовчих робіт не забороняється.

Крім того, згідно Генерального плану м. Житомира, затвердженого рішенням 15 сесії міської рада 7 скликання від 30.11.2016 № 454, земельна ділянка за адресою: м Житомир вул. Хлібна, 22-Б кадастровий номер: 1810136300:08:033:0003, межує із земельною ділянкою ДЮСШ № 2, яка знаходяться на території закладів освіти, що передбачає собою дотримання вимог п.2.3 ДБН В.2.2-3-97 «Будинки та споруди навчальних закладів».

Відповідно Плану зонування території м. Житомира, дана ділянка знаходиться в зоні Ж-4 - мішаної багатоквартирної забудови та громадської забудови призначена для розташування багатоквартирних будинків поверховістю від п`яти до дев`яти поверхів, супутніх об`єктів повсякденного обслуговування населення, окремих об`єктів загальноміського та районного значення. Також на даній ділянці згідно плану зонування наявні інженерно-геологічні фактори: підтопленість ґрунтовими водами, згідно Пояснювальної записки Розділ 3. Планувальні обмеження, які діють на території міста.

Ознайомившись з додатком до містобудівного розрахунку було встановлено, що максимальна висотність об`єкту будівництва не перевищуватиме 35 метрів, а поверховість об`єкту будівництва становитиме 9 поверхів (близько 27,5 метрів), що суперечить максимальній висотності на вказаній земельній ділянці, згідно містобудівній документації на місцевому рівні. Також вказана кількість квартир 78, з розрахунку Соціально-демографічної характеристики домогосподарства у Житомирській області складає 2,665 осіб на квартиру. А тому, керуючись ДБН 360-92**, а саме: п. 3.8 прим. 1 «Мінімально розрахункова площа земельної ділянки для окремого житлового будинку (без розміщення на ній дитячих дошкільних установ і підприємств обслуговування, гаражів, що належать громадянам, фізкультурних і спортивних споруд) необхідно приймати: 12,2 - 12,0 м2/люд. (9 - 12 поверхів)». Тобто, 78 (квартир) х 2,665 (середня кількість осіб) = 207,85 осіб х 12,2 м2 = 2536,014 м2 має бути земельна ділянка для розміщення житлового будинку, але фактично вона складає 0,1316 га.

28.08.2018 директор Департаменту містобудування та земельних відносин ЖМР ОСОБА_6 видав Містобудівні умови та обмеження для проектування об`єкту будівництва, а саме «будівництва та обслуговування об`єктів торгівлі» №59-1/18 від 28.08.2018 року ФОП ОСОБА_7 .

Крім того, у містобудівних умовах та обмеженнях відсутні відомості передбачені ч.5 ст.29 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»: назву об`єкта будівництва, що повинна відображати вид будівництва та місце; максимально допустимий відсоток забудови земельної ділянки; гранично допустима висотність вказана в метрах суперечить містобудівній документації на місцевому рівні; максимально допустиму щільність населення в межах житлової забудови відповідної житлової одиниці (кварталу, мікрорайону); мінімально допустимі відстані від об`єкта, що проектується, до червоних ліній, ліній регулювання забудови, існуючих будинків та споруд.

28.08.2018 між виконавчим, комітетом Житомирської міської ради в особі ОСОБА_8 з однієї сторони та замовником будівництва ФОП ОСОБА_7 був укладений договір наміру №44-1 «щодо пайової участі замовників будівництва (реконструкції) у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Житомира», підставою вказаної в цьому договорі для його складання вказано рішення Житомирської міської ради від 19.12.2012 року № 559, яке на час укладення договору наміру №44-1 втратило чинність відповідно до рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради №1121 від 06.12.2017.

За таких обставин, єдиним способом перевірити законність зведення багатоповерхового будинку усупереч вимогам погоджень при виділенні земельної ділянки, є проведення комплексної експертизи проекту будівництва, що можливе лише при проведенні досудового розслідування.

Так, ухвалою Богунського районного суду м. Житомира по справі №295/9897/19 від в рамках кримінального провадження, внесеного до ЄРДР за №42019061020000054, яке об`єднане із вказаним кримінальним провадженням, призначено комплексну будівельно - технічну та земельно - технічну експертизу, проведення якої доручено Житомирському відділення КНДІСЕ.

Крім того, досудовим розслідуванням встановлено, що відповідно до договору оренди землі від 26.04.2017 міська рада надала в оренду ПП «Новобудінвест-Житомир» земельну ділянку пл.0,2965 га, що по АДРЕСА_3 , строком на 2 роки. Земельна ділянка надана для будівництва багатоквартирного житлового будинку (код 02.03. - для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку).

Відповідно до проекту землеустрою щодо відведення даної земельної ділянки, з урахуванням обмеженої площі для забудови та обслуговування житлового будинку, органами державного контролю погоджено відведення земельної ділянки під будівництво середньоповерхового житлового будинку (3-5 поверхів).

Надалі, 14.09.2016 Департаментом містобудування та земельних відносин міської ради (далі - Департамент містобудування) затверджені містобудівні умови і обмеженнями забудови земельної ділянки за №54/16, якими усупереч проекту відведення земельної ділянки, дозволено зводити будинок у 10 поверхів.

У червні 2017 ПП «Новобудінвест-Житомир» подало до Житомирської ДАБІ декларацію ЖТ 083171581021 про початок будівельних робіт, у якій вказало, що будівництво віднесено до 3 категорії складності. Тобто, згідно зазначеного порядку, проект будівництва не підлягав обов`язковій експертизі на час подачі декларації і таку експертизу проект не проходив.

У зв`язку з набранням чинності Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», для всіх об`єктів, що проектуються, будуються чи приймаються в експлуатацію, визначені нові категорії складності: класу наслідків СС-1 відповідають І та II категорія складності; класу наслідків СС-2 відповідають III та IV категорія складності; класу наслідків СС-3 відповідає V категорія складності.

Відповідно до нової класифікації категорій складності об`єктів будівництва, проект будівництва багатоповерхового будинку ПП «Новобудінвест-Житомир» уже підлягає обов`язковій експертизі.

Посилання департаменту міськради на те, що будівництво 10-ти поверхового будинку визначене історико-містобудівним обґрунтуванням, що розробило вищезазначене підприємство, не може вважатися експертним висновком чи свідчити про дотримання санітарного і епідеміологічного, екологічного, протипожежного та іншого законодавства.

Наразі забудовником зведено дев`ять поверхів, що не відповідає умовам наданих погоджень органами державного контролю при виборі та відведенні земельної ділянки. Таке будівництво може спричинити суспільний резонанс у разі порушення санітарних, протипожежних та інших вимог при зведенні багатоповерхівки. Зведення житлового будинку понад 5 поверхів може призвести до зниження рівня освітлення навчальних приміщень розміщеної поруч школи (ліцей № 25), наднормативного навантаження на інженерні комунікації, відсутності місць для облаштування автостоянки, дитячих майданчиків, складування побутових відходів тощо.

У відповідності до інформації ГУ Держпродспоживслужби в Житомирській області надати оцінку дотримання санітарних норм при зведенні житлового будинку не представляється можливим, оскільки така оцінка проводиться у ході здійснення експертизи проекту будівництва в установленому КМУ порядку експертними організаціями.

Також, в ході розслідування встановлено, що ПП «Новобудінвест-Житомир» (м.Житомир, вул.Щорса, 63, ЄДРПОУ - 36104326) здійснює будівництво багатоквартирного житлового будинку за адресою: м.Житомир, вул.Театральна, 21, при цьому, допускає ряд порушень містобудівного законодавства. Так, директором та головним бухгалтером ПП «Новобудінвест-Житомир» ОСОБА_9 14.09.2016 отримано містобудівні умови та обмеження №54/16 на об`єкт «нове будівництво багатоквартирного житлового будинку з вбудованими нежитловими приміщеннями, за адресою: м.Житомир, вул.Театральна, 21», які видані Департаментом містобудування та земельних відносин Житомирської міської ради.

Відповідно до висновку експерта за результатами проведеної будівельно- технічної експертизи, в проекті будівництва багатоквартирного житлового будинку з вбудованими нежитловими приміщеннями по вул.Театральна, 21 у м.Житомир, встановлені невідповідності робочому проекту будівництва, виданим містобудівним умовам та обмеженням, а саме: запроектовані висота багатоквартирного житлового будинку та відстань до існуючих будинків і споруд порушують норми безперервної трьохгодинної інсоляції приміщень загальноосвітньої школи, яка знаходиться за адресою: вул.Мала Бердичівська, 18; не дотримані вимоги мінімально необхідної кількості машино - місць для постійного збереження житлового будинку; не дотримані вимоги допустимих відстаней від стін будівлі до краю проїздів, що унеможливлює повноцінний доступ пожежників з авто драбинами і автопідйомників у будь-яку квартиру чи приміщення, хоча пояснювальній записці до проекту зазначено, що проїзд автотранспорту можливий вздовж всіх фасадів і є можливість дістатись до всіх прорізів на фасадах.

Окрім вищезазначеного, згідно виданих замовнику будівництва містобудівних умов та обмежень, граничнодопустима висота будівлі, що проектується, повинна відповідати вимогам ДБН 360-92 та «Історико - архітектурному опорному плану м.Житомира», затвердженому Наказом Міністерства культури України №18 від 21.01.2016. Відповідно до даного опорного плану ділянка під забудову знаходиться в зоні суворого регулювання забудови з допустимою висотою нової забудови 20 метрів.

Крім того, встановленої що проектним рішенням прийнято що на відмітці +27,000, що відповідає 10 поверху розташований технічний поверх, всупереч чому ПП «Новобудінвест-Житомир» (код ЄДРПОУ -36104326) здійснює продаж квартир, саме на 10 поверсі.

Також, із колективного звернення ОСОБА_10 та інших жителів будинку АДРЕСА_4 вбачається, що ТОВ «Полісся Інвестбуд» на підставі дозволу на виконання будівельних робіт №ЖТ 112200500258 здійснюється нове будівництво торгівельно-офісного центру по вул.Київській, 40, в м.Житомирі. Зазначений дозвіл видано на підставі Містобувних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва, що видані посадовими особами Департаменту містобудування та земельних відносин Житомирської міської ради №80/17 від 27.12.2017 зі змінами, затвердженими наказами департаменту №50 від 19.04.2019 та №127/19 від 24.09.2019. Як стверджується заявниками, відповідні Містобудівні умови та обмеження та Дозвіл на виконання будівельних робіт видано в порушення вимог закону. Так, у замовника ТОВ «Полісся Інвестбуд» відсутнє «Спеціальне зональне погодження», проект будівництва виконаний з порушенням вимог будівельних та інших норм, відсутнє погодження з органу охорони культурної спадщини щодо проведення будівельних, земляних робіт на землях історико-культурного призначення, намір забудови не відповідає вимогам Генерального плану та плану Зонування міста, а також відсутній Детальний план території, який є обов`язковою вимогою в даному випадку, а також проектантом не були виконані вимоги Містобудівних умов та обмежень щодо санітарних та протипожежних норм та вимог Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку». Внаслідок проведення вказаних будівельних робіт спричинено руйнування фундаменту будинку по вул.Київській, 50 в м.Житомирі та появи тріщин в його несучих стінах та панелях перекриття.

«Будівництво торгово-офісного центру за адресою: м.Житомир, вул.Київська, 40» (замовник - ТОВ «Полісся Інвестбуд» ).

Встановлено, що будівельні роботи за адресою: м.Житомир, вул.Київська, 40, виконуються на підставі дозволу на виконання будівельних робіт за реєстр. №ЖТ 112200500258 від 19.02.2020, виданого УДАБК у ЖМР.

Вихідними даними для проектування об`єктів будівництва є Містобудівні умови та обмеження, затверджені наказом Департаменту містобудування та земельних відносин Житомирської міської ради від 27.12.2017 №80/17 (далі МБУтО). Наказами від 19.04.2019 №50 та №127/19 від 24.09.2019 було внесено зміни в МБУтО.

Земельна ділянка за адресою: м.Житомир, вул.Київська, 40, перебуває в користуванні ТОВ «Полісся Інвестбуд» на підставі договору оренди землі від 20.12.2017.

Відповідно до Генерального плану м. Житомира, земельна ділянка знаходиться на території мало та середньо поверхової житлової забудови (існуючий стан).

Відповідно до Плану зонування території м.Житомира, земельна ділянка знаходиться в підзоні Г-1-д громадської, ділової та комерційної активності в межах загальноміського центру та зоні Ж-4 мішаної багатоповерхової житлової забудови та громадської забудови.

Допустимим видом використання зони Ж-4 є магазини, заклади торгівлі, які потребують спеціального дозволу або погодження.

Розрахункова кількість машино-місць для об`єкту громадського призначення: 9993.6кв.м./6кв.м.=1665,6 прац.; (1665/100)х5= 83 авт. Враховуючи зазначене, кількість машино-місць буде недостатньою для об`єкту громадського призначення.

01.10.2020 постановою прокурора місцевої прокуратури ОСОБА_11 матеріали досудових розслідувань внесених до ЄРДР №42018061020000245 від 27.12.2018, №42020060000000037 від 13.05.2020, №42020061020000132 від 26.08.2020, №42019061020000054 від 21.03.2019 та №42019061020000029 від 23.01.2019 об`єднані в одне провадження з №42018061020000245.

25.02.2021 до вказаного кримінального провадження було приєднано матеріали досудових розслідувань внесених до ЄРДР №12020060000000316.

24.06.2021 до вказаного кримінального провадження було приєднано матеріали досудових розслідувань внесених до ЄРДР №42020061020000099 та №42021061020000016.

Ухвалою слідчого судді Богунського районного суду м.Житомира від 23.12.2019 (№296/18677/19; 1-кс/296/9208/19) строк досудового розслідування у вищезгаданому кримінальному провадженні продовжено до 27.06.2020.

Ухвалою слідчого судді Корольовського районного суду м. Житомира від 25.06.2021 (№296/5712/21; 1-кс/296/2091/21) строк досудового розслідування у вищезгаданому кримінальному провадженні продовжено до 27.12.2021.

Необхідність продовження строку досудового розслідування слідчий обґрунтовує тим, що строк досудового розслідування у даному кримінальному провадженні закінчується 27.12.2021, однак завершити досудове розслідування до вказаного строку не представляється можливим, оскільки в ході досудового розслідування необхідно: долучити до кримінального провадження висновок експерта за результатами проведення судової комплексної будівельно-технічної та земельно-технічної експертизи , яка перебуває на виконанні експертів Житомирського відділення Київського науково-дослідного інституту судових експертиз; долучити до кримінального провадження висновок експерта за результатами проведення комплексної судово-економічної та будівельно-технічної експертизи від 08.02.2021, яка перебуває на виконанні експертів Житомирського НДЕКЦ МВС України; за результатами проведення вищевказаних, вирішити питання про повідомлення про підозру особам, причетним до скоєння злочинів. Вказані докази необхідні для підтвердження або спростування обставин, які підлягають доказуванню у кримінальному провадженні.

Зазначає, що провести вказані дії раніше було неможливим внаслідок складності та багатоепізодності кримінального провадження, та зокрема, тривалістю проведення призначених у кримінальному провадженні експертиз, а також введенням карантинних заходів на території України у зв`язку з розповсюдженням хвороби COVID-19. Висновки експертів за результатами проведення зазначених судових експертиз мають важливе значення для судового розгляду щодо встановлення обставин вчинення злочинів та прийняття законного і об`єктивного рішення по суті.

Частиною третьою статті 295-1 Кримінального процесуального кодексу України (далі - КПК України) встановлено, що слідчий суддя зобов`язаний розглянути клопотання про продовження строку досудового розслідування протягом трьох днів з дня його одержання, але в будь-якому разі до спливу строку досудового розслідування, за участю слідчого або прокурора, а також підозрюваного та його захисника, у разі розгляду клопотання про продовження строку досудового розслідування після повідомлення особі про підозру.

Слідчий подав до суду заяву про розгляд клопотання про продовження строку досудового розслідування без його участі. Клопотання підтримує в повному обсязі та просить його задовольнити.

Відповідно до ч.4 ст.107 КПК України фіксування судового засідання технічними засобами не здійснювалось, у зв`язку з неприбуттям учасників провадження.

Дослідивши подані документи та матеріали, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується клопотання, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду і вирішення клопотання по суті, слідчий суддя приходить до наступних висновків.

Відповідно до положень частин 1, 2, 4 статті 219 КПК України строк досудового розслідування обчислюється з моменту внесення відомостей про кримінальне правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань до дня звернення до суду з обвинувальним актом, клопотанням про застосування примусових заходів медичного або виховного характеру, клопотанням про звільнення особи від кримінальної відповідальності або до дня ухвалення рішення про закриття кримінального провадження.

Строк досудового розслідування з моменту внесення відомостей про кримінальне правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань до дня повідомлення особі про підозру становить: 1) дванадцять місяців - у кримінальному провадженні щодо нетяжкого злочину; 2) вісімнадцять місяців - у кримінальному провадженні щодо тяжкого або особливо тяжкого злочину.

Строк досудового розслідування може бути продовжений у порядку, передбаченому параграфом 4 глави 24 цього Кодексу.

За положеннями частин першої та 4 статті 294 КПК України, якщо досудове розслідування злочину до моменту повідомлення особі про підозру неможливо закінчити у строк, зазначений у частині другій статті 219 цього Кодексу, вказаний строк може бути продовжений неодноразово слідчим суддею за клопотанням прокурора або слідчого, погодженого з прокурором, на строк, встановлений пунктами 2 і 3 частини четвертої статті 219 цього Кодексу.

Строк досудового розслідування злочину може бути продовжений до трьох місяців, якщо його неможливо закінчити внаслідок складності провадження, до шести місяців - внаслідок особливої складності провадження, до дванадцяти місяців - внаслідок виняткової складності провадження.

Стаття 295-1 КПК України визначає порядок продовження строку досудового розслідування слідчим суддею.

Відповідно до ч.2 ст.295-1 КПК України у клопотанні про продовження строку досудового розслідування до повідомлення особі про підозру зазначаються: 1) найменування (номер) кримінального провадження; 2) всі слідчі (розшукові) та інші процесуальні дії, проведені під час кримінального провадження; 3) обставини, що перешкоджали здійснити інші необхідні процесуальні дії раніше; 4) строк, необхідний для проведення або завершення процесуальних дій; 5) інші відомості, що обґрунтовують необхідність продовження строку досудового розслідування.

До клопотання також мають бути додані оригінали або копії документів та інших матеріалів, якими прокурор, слідчий обґрунтовує доводи клопотання, а також витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, в рамках якого подається клопотання. При цьому слідчий, прокурор зобов`язані зазначити у відповідному клопотанні найкоротший строк, достатній для потреб досудового розслідування.

Відповідно до ч.4 ст.295-1 КПК України слідчий суддя відмовляє у задоволенні клопотання про продовження строку досудового розслідування до повідомлення особі про підозру у разі його протиправності та необґрунтованості.

Судом встановлено, що кримінальне правопорушення, передбачене частиною 2 статті 364 КК України є тяжким злочином в розумінні статті 12 КК України.

Ухвалою слідчого судді від 25.06.2021 в справі №296/5712/21 строк досудового розслідування у кримінальному провадженні №42018061020000245 від 27.12.2018 продовжено до 27 грудня 2021 року.

Відповідно до статті 2 КПК України завданнями кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.

Слідчий суддя враховує, що строк досудового розслідування у кримінальному провадженні №42018061020000245 від 27.12.2018 закінчується 27 грудня 2021 року, однак у слідства є необхідність у отриманні висновку призначеної комплексної судової будівельно-технічної та економічної експертизи, що унеможливлює завершення досудового розслідування до вказаного строку.

Враховуючи вищевикладене, слідчий суддя дійшов висновку про наявність підстав для продовження строку досудового розслідування у кримінальному провадженні №42018061020000245 до шести місяців, тобто до 27 червня 2022 року.

Керуючись статтями 219, 294, 295-1, 372 КПК України, слідчий суддя, -

постановив:

Клопотання слідчого СУ Головного управління Національної поліції в Житомирській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу Житомирської обласної прокуратури ОСОБА_4 , про продовження строку досудового розслідування у кримінальному провадженні №42018061020000245 від 27.12.2018, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.1, ч.2 ст.364, ч.1 ст.366, ч.1 ст.364-1, ч.3 ст.358 Кримінального кодексу України - задовольнити частково.

Продовжити строк досудового розслідування у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42018061020000245 від 27.12.2018, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.1, ч.2 ст.364, ч.1 ст.366, ч.1 ст.364-1, ч.3 ст.358 Кримінального кодексу України - до шести місяців, тобто до 27 червня 2022 року включно.

Ухвала слідчого судді оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудКорольовський районний суд м. Житомира
Дата ухвалення рішення23.12.2021
Оприлюднено03.02.2023
Номер документу102195197
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про продовження строку досудового розслідування

Судовий реєстр по справі —296/10688/21

Ухвала від 23.12.2021

Кримінальне

Корольовський районний суд м. Житомира

Петровська М. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні