Україна
Донецький окружний адміністративний суд
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
24 грудня 2021 р. Справа№200/16113/21
приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1
Донецький окружний адміністративний суд у складі судді Куденкова К.О., розглянувши в порядку спрощеного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами адміністративний позов Військово-Цивільної адміністрації м. Красногорівка Ма`їнського району Донецької області до Головного управління ДПС у Донецькій області про визнання протиправними і скасування рішень, -
УСТАНОВИВ:
У листопаді 2021 року Військово-Цивільна адміністрація м. Красногорівка Ма`їнського району Донецької області (далі - ВЦА м. Красногорівка, позивач) звернулася до Донецького окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у Донецькій області (далі - ГУ ДПС, відповідач), в якому просить: - визнати протиправним і скасувати рішення від 27.10.2021 № 12535/05-99-07-22 про застосування штрафних санкцій за донарахування відповідним податковим органом або платником своєчасно не нарахованого єдиного внеску на суму 336 650,94 грн; - визнати протиправним і скасувати рішення від 27.10.2021 № 12538/05-99-07-22 про застосування штрафних санкцій за неподання, несвоєчасне подання, подання не за встановленою формою звітності, передбаченої Законом України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування на суму 170 грн; - визнати протиправним і скасувати рішення від 27.10.2021 № 12536/05-99-07-22 про застосування штрафних санкцій за донарахування відповідним податковим органом або платником своєчасно не нарахованого єдиного внеску на суму 15952,90 грн.
Обґрунтовуючи позов Військово-Цивільна адміністрація м. Красногорівка Ма`їнського району Донецької області посилається на розповсюдження на нього пункту 9-4 розділу VIII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» .
Відповідач надав відзив на адміністративний позов, яким просить відмовити в задоволенні позовних вимог у повному обсязі. Зазначає, що Законом України від 24 грудня 2015 року №911-VIII Про внесення змін до деяких законодавчих актів України внесено зміни до Закону 1669, зокрема виключено підпункт 8 пункту 4 статті 11 Закону 1669, в якому скасовано норму, зазначену пунктом 9-4 розділу VIII Прикінцеві та перехідні положення Закону №2464 щодо звільнення від виконання обов`язків, передбачених частиною другою статті 6 Закону № 2464, платників єдиного внеску, які перебувають на обліку у контролюючих органах, розташованих на території населених пунктів, де проводилася АТО. ГУ ДПС у Донецькій області вважає позивач не звільняється від донарахування штрафних санкцій за порушення, викладені в акті документальної перевірки від 06.10.2021 № 11347/05-99-07-19/39849933.
Ухвалою суду від 22 листопада 2021 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі, витребувані докази.
Суд, перевіривши матеріали справи та оцінивши повідомлені обставини, дійшов наступних висновків.
Військово-Цивільна адміністрація м. Красногорівка Ма`їнського району Донецької області зареєстрована як юридична особа, ідентифікаційний код: 39849933 місцезнаходження: 85630, Донецька область, Мар`їнський район, м. Красногорівка, вул. Адміністративна, буд. 3а і перебуває на обліку у відповідача, про що зазначено у виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань № 222827044838 від 10.11.2021.
Крім того, в акті перевірки № 11347/05-99-07-19/39849933 від 06.10.2021 зазначено, що код ДПІ за основним місцем обліку позивача: 538 - Головне управління ДПС у Донецькій області, Мар`їнська районна державна податкова інспекція.
Також судом установлено, що Мар`їнська державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Донецькій області, яка припинена 07.05.2019, знаходилася за адресою: 85612, Донецька обл., Мар`їнський р-н, місто Курахове, вул. Пушкіна, буд. 17, Головне управління ДФС у Донецькій області знаходиться за адресою: 87526, Донецька область, м. Маріуполь, вул. 130 Таганрозької дивізії, буд. 114, а ГУ ДПС знаходиться за адресою: 87500, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Італійська, буд. 59, що підтверджується відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, безоплатний доступ до яких забезпечується на підставі Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 10 червня 2016 року за № 839/28969.
За результатами проведеної Головним управлінням ДПС у Донецькій області документальної позапланової невиїзної перевірки складений акт від 06.10.2021 № 11347/05-99-07-19/39849933, відповідно до якого перевіркою встановлено порушення: - пункту 4 частини 2 статті 6 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування , пункту 1 розділу III Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 №435 в частині несвоєчасного подання звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів за червень 2016 року; - пункту 1 частини 1 статті 4, пунктів 1, 4 частини 2 статті 6, частини 5 статті 8, частини 8 статті 9 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування в частині не своєчасного нарахування єдиного внеску: 1) який нараховується роботодавцями на суми заробітної плати, винагороди за договорами цивільно-правового характеру, допомоги по тимчасовій непрацездатності на загальну суму 801068,82 грн, в тому числі за червень 2015 року в сумі 74754,45 грн, липень 2015 року в сумі 84063,08 грн, серпень 2015 року в сумі 65266,73 грн, вересень 2015 року в сумі 92864,71 грн, жовтень 2015 року в сумі 91182,71 грн, листопад 2015 року в сумі 102939,47 грн, грудень 2015 року в сумі 120873,55 грн, січень 2016 року в сумі 52520,39 грн, лютий 2016 року в сумі 53494,18 грн, червень 2016 року в сумі 63109,55 грн; 2) який нараховується на суми грошового забезпечення військовослужбовців на загальну суму 49457,46 грн, в тому числі за червень 2015 року в сумі 1219,52 грн, липень 2015 року в сумі 3166,49 грн, серпень 2015 року в сумі 3166,49 грн, вересень 2015 року в сумі 3166,49 грн, жовтень 2015 року в сумі 3166,49 грн, листопад 2015 року в сумі 3166,49 грн, грудень 2015 року в сумі 10269,00 грн, січень 2016 року в сумі 3338,69 грн, лютий 2016 року в сумі 4378,94 грн, червень 2016 року в сумі 14418,86 грн.
27 жовтня 2021 року відповідачем на підставі акта перевірки № 11347/05-99-07-19/39849933 від 06.10.2021 прийняте рішення про застосування штрафних санкцій за донарахування відповідним податковим органом або платником своєчасно не нарахованого єдиного внеску № 12535/05-99-07-22, яким, на підставі п.3 ч. 11 ст. 25 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування , до позивача застосовані штрафні санкції в розмірі 336 360,94 грн.
З розрахунку штрафних санкцій до вказаного рішення випливає, що фінансові санкції застосовані у зв`язку з своєчасно не нарахуванням єдиного внеску внаслідок несвоєчасного подання звіту за період з червня 2015 року по червень 2016 року (термін нарахування (сплати) з 20.07.2015 по 20.07.2016).
Також 27 жовтня 2021 відповідачем на підставі акта перевірки № 11347/05-99-07-19/39849933 від 06.10.2021 прийняте рішення про застосування штрафних санкцій за неподання, несвоєчасне подання, додання не за встановленою формою звітності, передбаченою Законом України Про збір та облік єдиного внеску та загальнообов`язкове державне соціальне страхування № 12538/05-99-07-22, яким на підставі п. 7 ч. 11 ст. 25 Закону України Про збір та облік єдиного внеску та загальнообов`язкове державне соціальне страхування за неподання, несвоєчасне подання, подання не за встановленою формою звітності до позивача застосовано штрафні санкції в розмірі 170,00 грн.
З розрахунку штрафних санкцій до спірного рішення випливає, що штрафні санкції застосовані у зв`язку з несвоєчасним поданням звіту за період за червень 2016 року (термін надання з 20.07.2016).
27 жовтня 2021 року відповідачем на підставі акта перевірки № 11347/05-99-07-19/39849933 від 06.10.2021 прийняте рішення про застосування штрафних санкцій за донарахування відповідним податковим органом або платником своєчасно не нарахованого єдиного внеску № 12536/05-99-07-22, яким, на підставі п.3 ч. 11 ст. 25 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування , до позивача застосовані штрафні санкції в розмірі 15 952,90 грн.
З розрахунку штрафних санкцій до спірного рішення випливає, що фінансові санкції застосовані у зв`язку з своєчасно не нарахованим єдиним внеском внаслідок несвоєчасного подання звіту за період з червня 2015 року по червень 2016 року (термін нарахування (сплати) з 20.07.2015 по 20.07.2016).
Спірні правовідносини виникли з приводу правомірності застосування фінансових санкцій до платника єдиного внеску, який перебуває на обліку в контролюючому органі, розташованому на території населених пунктів, визначених переліком, зазначеним у статті 2 Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції , де проводилася антитерористична операція.
Приписами абзаців першого та другого ч. 8 ст. 9 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування передбачено, що платники єдиного внеску, крім платників, зазначених у пунктах 4, 5 та 5-1 частини першої статті 4 цього Закону, зобов`язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця, крім гірничих підприємств, які зобов`язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця.
При цьому платники, зазначені у пункті 1 частини першої статті 4 цього Закону, під час кожної виплати заробітної плати (доходу, грошового забезпечення), на суми якої (якого) нараховується єдиний внесок, одночасно з видачею зазначених сум зобов`язані сплачувати нарахований на ці виплати єдиний внесок у розмірі, встановленому для таких платників (авансові платежі). Винятком є випадки, якщо внесок, нарахований на ці виплати, вже сплачений у строки, встановлені абзацом першим цієї частини, або за результатами звірення платника з податковим органом за платником визнана переплата єдиного внеску, сума якої перевищує суму внеску, що підлягає сплаті, або дорівнює їй. Кошти перераховуються одночасно з отриманням (перерахуванням) коштів на оплату праці (виплату доходу, грошового забезпечення), у тому числі в безготівковій чи натуральній формі. При цьому фактичним отриманням (перерахуванням) коштів на оплату праці (виплату доходу, грошового забезпечення) вважається отримання відповідних сум готівкою, зарахування на рахунок одержувача, перерахування за дорученням одержувача на будь-які цілі, отримання товарів (послуг) або будь-яких інших матеріальних цінностей у рахунок зазначених виплат, фактичне здійснення з таких виплат відрахувань згідно із законодавством або виконавчими документами чи будь-яких інших відрахувань.
Відповідно до частини 10 статті 25 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування встановлено, що на суму недоїмки нараховується пеня з розрахунку 0,1 відсотка суми недоплати за кожний день прострочення платежу.
Пунктом другим ч.11 ст.25 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування передбачено, що податковий орган застосовує до платника єдиного внеску такі штрафні санкції: за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску накладається штраф у розмірі 20 відсотків своєчасно не сплачених сум.
Законом України №1669-VII від 02.09.2014р. Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції , який набрав чинності 15.10.2014, у Законі України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування розділ VIII Прикінцеві та перехідні положення доповнено пунктом 9-3 (у наступному 9-4) такого змісту:
"9-3. Платники єдиного внеску, визначені статтею 4 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування , які перебувають на обліку в органах доходів і зборів, розташованих на території населених пунктів, визначених переліком, зазначеним у статті 2 Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції , де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України від 14 квітня 2014 року № 405/2014, звільняються від виконання своїх обов`язків, визначених частиною другою статті 6 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування , на період з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції або військового чи надзвичайного стану.
Підставою для такого звільнення є заява платника єдиного внеску, яка подається ним до органу доходів і зборів за основним місцем обліку або за місцем його тимчасового проживання у довільній формі не пізніше тридцяти календарних днів, наступних за днем закінчення антитерористичної операції.
Відповідальність, штрафні та фінансові санкції, передбачені цим Законом за невиконання обов`язків платника єдиного внеску в період з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції, до платників єдиного внеску, зазначених у цьому пункті, не застосовуються.
Недоїмка, що виникла у платників єдиного внеску, які перебувають на обліку в органах доходів і зборів, розташованих на території населених пунктів, визначених переліком, зазначеним у статті 2 Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції , де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України від 14 квітня 2014 року № 405/2014, визнається безнадійною та підлягає списанню в порядку, передбаченому Податковим кодексом України для списання безнадійного податкового боргу".
Отже, єдиною умовою звільнення від відповідальності, штрафних та фінансових санкцій, передбачених Законом України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за невиконання обов`язків платника єдиного внеску в період з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції, - є перебування платника єдиного внеску на обліку в органах доходів і зборів, розташованих на території населених пунктів, визначених переліком, зазначеним у статті 2 Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції , де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України від 14 квітня 2014 року № 405/2014.
Подання окремих заяв про звільнення від відповідальності, штрафних та фінансових санкцій, сертифікатів тощо Законом України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування не вимагається.
Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування передбачено, що дія цього Закону поширюється на відносини, що виникають під час провадження діяльності, пов`язаної із збором та веденням обліку єдиного внеску. Дія інших нормативно-правових актів може поширюватися на зазначені відносини лише у випадках, передбачених цим Законом, або в частині, що не суперечить цьому Закону.
Пункт 9-4 розділу VIII Прикінцеві та перехідні положення Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування мав посилання на Закон України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції тільки в частині визначення органів доходів і зборів, на обліку в яких платники єдиного внеску (у межах спірних правовідносин) звільнюються від відповідальності, штрафних та фінансових санкцій. Тому, на спірні в межах цієї справи правовідносини не поширюється дія ст.10 Підтвердження обставин непереборної сили Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції , оскільки пункт 9-4 розділу VIII Прикінцеві та перехідні положення Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування єдиною умовою для звільнення від відповідальності, штрафних та фінансових санкцій визначає факт перебування на обліку в певному органі доходів і зборів, а не настання обставин непереборної сили (форс-мажору), що мали місце на території проведення антитерористичної операції.
Закон України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції не розповсюджується на правовідносини щодо сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та щодо відповідальності за несплату або несвоєчасну сплату єдиного внеску.
Також суд вважає за необхідне зазначити, що подання заяви щодо звільнення від виконання обов`язків платника єдиного внеску згідно абзацу другого п.9-4 розділу VIII Прикінцеві та перехідні положення Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування є диспозитивним правом платника єдиного внеску, який бажає бути звільненим від виконання таких обов`язків. Проте, положення абзацу третього п.9-4 розділу VIII Прикінцеві та перехідні положення Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування щодо звільнення від відповідальності, штрафних та фінансових санкцій, - є імперативним приписом щодо всіх платників єдиного внеску, які перебувають на обліку в органах доходів і зборів, розташованих на території населених пунктів, визначених переліком, зазначеним у статті 2 Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції , де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України від 14 квітня 2014 року № 405/2014.
Велика Палата Верховного Суду в постанові від 06.11.2018 у справі № 812/292/18 зазначила, що звільнення від відповідальності передбачено безпосередньо у Законі № 2464-VI та не потребує додаткового звернення, оскільки ця норма встановлює незастосування відповідальності, штрафних та фінансових санкцій та адресована насамперед до осіб, які наділені повноваженнями щодо застосування відповідальності, штрафних та фінансових санкцій.
Статтею другою Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції передбачено, що на час проведення антитерористичної операції забороняється нарахування пені та/або штрафів на основну суму заборгованості із зобов`язань за кредитними договорами та договорами позики з 14 квітня 2014 року громадянам України, які зареєстровані та постійно проживають або переселилися у період з 14 квітня 2014 року з населених пунктів, визначених у затвердженому Кабінетом Міністрів України переліку, де проводилася антитерористична операція, а також юридичним особам та фізичним особам - підприємцям, що провадять (провадили) свою господарську діяльність на території населених пунктів, визначених у затвердженому Кабінетом Міністрів України переліку, де проводилася антитерористична операція.
Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2014 року №1053-р Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція до переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція включено: м. Красногорівка, м. Курахове і м. Маріуполь Донецької області.
Дія вказаного Розпорядження зупинена Розпорядженням Кабінету Міністрів України №1079-р від 05.11.2014.
Вказані розпорядження втратили чинність згідно з Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 02 грудня 2015 року № 1275-р Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція , та визнання такими, що втратили чинність, деяких розпоряджень Кабінету Міністрів України . Також, цим розпорядженням до переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція включено: м. Красногорівка, м. Курахове і м. Маріуполь Донецької області.
Отже, позивач є платником єдиного внеску, визначений статтею 4 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування , та який в періоді з червня 2015 року по червень 2016 року перебував на обліку в органах доходів і зборів, розташованих на території населених пунктів, визначених переліком, зазначеним у статті 2 Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції , де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України від 14 квітня 2014 року № 405/2014.
Пунктом 28 розділу І Закону України від 24 грудня 2015 року № 911-VIII Про внесення змін до деяких законодавчих актів України , який набрав чинності з 01.01.2016, виключено підпункт 8 пункту 4 статті 11 Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції , але положення пп. 8 п. 4 ст. 11 Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції були реалізовані шляхом внесення відповідних змін до Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування , а зміни безпосередньо до Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування щодо виключення (або викладення в новій редакції тощо) п. 9-4 розділу VIII цього Закону - не були внесені.
Тобто, положення пп. 8 п. 4 ст. 11 Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції після набрання ними чинності стали невід`ємною складовою Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування , а сам пп. 8 п. 4 ст. 11 Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції вичерпав свою функцію. Аналогічний підхід застосовано Конституційним Судом України в ухвалі від 05.02.2008р. справа №2-1/2008.
Оскільки на момент прийняття спірної вимоги п.9-4 розділу VIII Прикінцеві та перехідні положення Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування не був скасований та зміни до нього не були внесені, він продовжував свою дію після 01.01.2016.
На підставі наведеного, суд дійшов висновку, що до позивача не застосовуються відповідальність, штрафні та фінансові санкції, передбачені Законом України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за невиконання обов`язків платника єдиного внеску у спірний в цій справі період.
Законом України від 14 січня 2020 року № 440-IX Про внесення змін до Митного кодексу України та деяких інших законодавчих актів України у зв`язку з проведенням адміністративної реформи , який набрав чинність 13.02.2020, виключено пункт 9-4 розділу VIII Закону №2464-VI.
Отже, відповідальність, штрафні та фінансові санкції за невиконання обов`язків платника єдиного внеску можуть застосовуватися тільки за невиконання позивачем таких обов`язків після 13.02.2020 (за відсутності інших законодавчих підстав для звільнення від відповідальності).
Оскільки оскаржуваними рішеннями порушується право позивача на звільнення від відповідальності, штрафних та фінансових санкцій за невиконання під час дії п.9-4 розділу VIII Прикінцеві та перехідні положення Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування обов`язків платника єдиного внеску, спірні рішення є протиправними та підлягають скасуванню.
Відповідно до платіжного доручення від 11.11.2021 № 289 позивачем сплачено 5 291,61 грн судового збору за подання позову.
Частиною 1 ст. 139 КАС України встановлено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Отже, стягненню на користь позивача підлягає 5 291,61 грн понесених судових витрат за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.
Керуючись статтями 2, 5-10, 19, 72-77, 90, 132-139, 143, 241-246, 250, 255, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
ВИРІШИВ:
Позов Військово-Цивільної адміністрації м. Красногорівка Ма`їнського району Донецької області (ідентифікаційний код: 39849933; 85630, Донецька область, м. Красногорівка, вул. Адміністративна, 3а) до Головного управління ДПС у Донецькій області (ідентифікаційний код ВП: 44070187, 87500, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Італійська, буд. 59) про визнання протиправними і скасування рішень - задовольнити повністю.
Визнати протиправним і скасувати рішення Головного управління ДПС у Донецькій області від 27.10.2021 № 12535/05-99-07-22.
Визнати протиправним і скасувати рішення Головного управління ДПС у Донецькій області від 27.10.2021 № 12538/05-99-07-22. Визнати протиправним і скасувати рішення Головного управління ДПС у Донецькій області від 27.10.2021 № 12536/05-99-07-22.
Стягнути на користь Військово-Цивільної адміністрації м. Красногорівка Ма`їнського району Донецької області за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Донецькій області суму судових витрат у розмірі 5 291 (п`ять тисяч двісті дев`яносто одну) гривню 61 (шістдесят одну) копійку.
Повне рішення суду складене 24 грудня 2021 року.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення суду може бути оскаржено в апеляційному порядку до Першого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Суддя К.О. Куденков
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.12.2021 |
Оприлюднено | 28.12.2021 |
Номер документу | 102197791 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Блохін Анатолій Андрійович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Блохін Анатолій Андрійович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Міронова Галина Михайлівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Міронова Галина Михайлівна
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Куденков К.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні