Постанова
від 01.08.2011 по справі 2а/1570/3978/2011
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 2а/1570/3978/2011

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

01 серпня 2011 року м.Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Стефанова С.О.,

за участю секретаря судового засідання Мірзи О.В.,

розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом Управління Пенсійного фонду України в м. Білгород-Дністровський Одеської області до товариства з обмеженою відповідальністю Істок`про стягнення заборгованості по страховим внескам, фінансовим санкціям та пені на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування у розмірі 86663,80 грн. та заборгованість по відшкодуванню витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за списком № 1та № 2 у сумі 958,31 грн., -

ВСТАНОВИВ:

Управління Пенсійного фонду України в м. Білгород-Дністровський Одеської області (далі -Позивач) звернулось до суду з позовом до товариства з обмеженою відповідальністю Істок (далі -Відповідач) про стягнення заборгованості по страховим внескам, фінансовим санкціям та пені на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування у розмірі 86663,80 грн. та заборгованість по відшкодуванню витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за списком № 1 та № 2 у сумі 958,31 грн. Свої вимоги позивач обґрунтовує порушенням товариством з обмеженою відповідальністю Одесарибгосп`вимог Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування та просить стягнути заборгованість по страховим внескам, фінансовим санкціям та пені на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування у розмірі 86663,80 грн. та заборгованість по відшкодуванню витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за списком № 1 та № 2 у сумі 958,31 грн.

Представник позивача у судове засідання не з`явився, про дату, час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином, надав до суду заяву про розгляд справи за його відсутності, в якій також зазначив, що Управління адміністративний позов підтримує у повному обсязі.

Представник відповідача в судове засідання не з`явився про місце, дату, та час судового засідання був повідомлений належним чином, заперечення на позовну заяву не подав, про причини неявки до суду не повідомив, тому суд вважає можливим розглянути справу у порядку, передбаченому ст. 128 КАС України.

Вивчивши матеріали справи, а також дослідивши обставини, якими обґрунтовуються вимоги, перевіривши їх доказами, суд вважає, що адміністративний позов підлягає задоволенню у повному обсязі з наступних підстав.

Відповідно до Указу Президента №121/2001 від 01.03.2001 року Про положення про Пенсійний фонд України , Пенсійний фонд України є центральним органом виконавчої влади, що здійснює керівництво та управління солідарною системою загальнообов`язкового державного пенсійного страхування, провадить збір, акумуляцію та облік страхових внесків, призначає пенсії та готує документи для їх виплати, забезпечує своєчасне і в повному обсязі фінансування та виплату пенсій, допомоги на поховання, інших соціальних виплат, які згідно із законодавством здійснюються за рахунок коштів Пенсійного фонду України, здійснює контроль за цільовим використанням коштів Пенсійного фонду України. Діяльність Пенсійного фонду України спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра праці та соціальної політики України.

Згідно ст. 72 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування N 1058-IV від 09 липня 2003 року, джерелами формування коштів Пенсійного фонду є страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування; суми від фінансових санкцій, застосованих відповідно до цього Закону та інших законів до юридичних та фізичних осіб за порушення встановленого порядку нарахування, обчислення і сплати страхових внесків та використання коштів Пенсійного фонду, а також суми адміністративних стягнень, накладених відповідно до закону на посадових осіб та громадян за ці порушення.

Судом встановлено, що товариство з обмеженою відповідальністю Істок`зареєстроване як юридична особа виконавчим комітетом Білгород-Дністровської міської ради Одеської області, про що свідчить свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (а.с. 27).

Відповідно до абз. 1 ст. 1 Закону України Про збір на обов`язкове державне пенсійне страхування`платниками збору на обов`язкове державне пенсійне страхування є суб`єкти підприємницької діяльності незалежно від форм власності, їх об`єднання, бюджетні, громадські та інші установи та організації, об`єднання громадян та інші юридичні особи, а також фізичні особи - суб`єкти підприємницької діяльності, які використовують працю найманих працівників.

Абзацом 1 статті 14 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування`встановлено, що страхувальниками відповідно до цього Закону є роботодавці: підприємства, установи і організації, створені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, об`єднання громадян, профспілки, політичні партії (у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ, організацій, об`єднань громадян, профспілок, політичних партій, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами), фізичні особи - суб`єкти підприємницької діяльності та інші особи (включаючи юридичних та фізичних осіб - суб`єктів підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування (фіксований податок, єдиний податок, фіксований сільськогосподарський податок, придбали спеціальний торговий патент), які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, або за договорами цивільно-правового характеру, - для осіб, зазначених у пунктах 1, 10, 15 статті 11 цього Закону.

Статтею 1 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування`передбачено, що страхувальники - це роботодавці та інші особи, які відповідно до цього Закону сплачують страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування.

Відповідно до вказаної статті страхові внески -це кошти відрахувань на соціальне страхування та збір на обов`язкове державне пенсійне страхування, сплачені згідно із законодавством, що діяло раніше; кошти, сплачені на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування відповідно до цього Закону.

Згідно з ч. 1 статті 15 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування`платниками страхових внесків до солідарної системи є страхувальники, зазначені в статті 14 цього Закону.

Частинами 3 та 4 ст. 15 встановлено, що страхувальники набувають статусу платників страхових внесків із дня їх реєстрації у територіальному органі Пенсійного фонду. Платникам страхових внесків у десятиденний термін після їх реєстрації видається повідомлення про реєстрацію платника страхових внесків за формою, встановленою правлінням Пенсійного фонду.

Як встановлено судом, ТОВ Істок`зареєстроване в Управлінні Пенсійного фонду України в м. Білгород-Дністровський Одеської області як платник страхових внесків. Згідно довідки № 08 від 11.02.2008р. ТОВ Істок`є правонаступником прав та обов`язків ТОВ Заводу Орбіта`шляхом реорганізації та приєднання до ТОВ Істок (а.с. 30).

Відповідно до п. 4.1 ст. 4 Інструкції розміри страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування встановлюються відповідно до Закону України Про збір на обов`язкове державне пенсійне страхування`за ставкою 33,2 відсотки суми фактичних витрат на оплату праці (грошового забезпечення) працівників, що включають витрати на виплату основної і додаткової заробітної плати та інших заохочувальних та компенсаційних виплат, у тому числі в натуральній формі, які визначаються згідно з нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до Закону України Про оплату праці .

Згідно п. 4 ч. 2 ст. 17 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування`від 09.07.2003 року № 1058 та п. 11.11 розділу 11 Інструкції Про порядок обчислення та сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України`від 19.12.2003 року за № 21-1, страхувальники зобов`язані подавати звітність територіальним органам Пенсійного фонду у строки, в порядку та за формою, встановленими Пенсійним фондом України.

Відповідно до п. 6 ч. 2 ст. 17 та ч. 6 ст. 20 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування , страхувальник зобов`язаний нараховувати, обчислювати і сплачувати в установлені строки та в повному обсязі страхові внески. Страхувальники зобов`язані сплачувати страхові внески, нараховані за відповідний базовий звітний період, не пізніше ніж через 20 календарних днів із дня закінчення цього періоду.

Відповідно до ч. 12 ст. 20 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування , страхові внески підлягають сплаті незалежно від фінансового стану платника.

Судом встановлено, що відповідачем до управління подавалася розрахунки, однак в порушення вимог Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування у відповідача існує заборгованість по сплаті страхових внесків, яка виникла внаслідок того, що боржник не своєчасно сплачував ці внески. Заборгованість утворилась за грудень 2010р. на суму 43812 грн. 37 коп. за несплату страхових внесків по розрахунку за 2010 рік. (а.с. 10-12).

Відповідно до ч. 2 ст. 106 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування , суми страхових внесків, які своєчасно нараховані та несплачені страхувальниками у строки, визначені ст. 20 зазначеного Закону, в тому числі обчислені територіальними органами Пенсійного фонду у випадках, передбачених ч. 3 ст. 20 Закону, вважаються простроченою заборгованістю зі сплати страхових внесків -недоїмкою.

Згідно п. 3 ст. 106 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування , територіальні органи Пенсійного фонду за формою і у строки, визначенні правлінням Пенсійного фонду, надсилають страхувальникам, які мають недоїмку, вимогу про її сплату, вимога про сплату недоїмки є виконавчим документом.

Згідно з ч. 3 ст. 6 зазначеного Закону, управління відповідачу була виставлена та направлена вимога про сплату боргу за грудень 2010 року, а саме: вимога №9 від 06.04.2011р. на суму 43812 грн. 37 коп. за несплату внесків за грудень 2010р., яка отримана відповідачем та узгоджена, про що свідчить повідомлення про вручення (а.с. 8-9).

Пунктом 10 ст. 20 зазначеного Закону передбачено, що якщо страхувальники несвоєчасно або не в повному обсязі сплачують страхові внески, до них застосовуються фінансові санкції, передбачені цим Законом.

Відповідно до п. 2 ч. 9 ст. 106 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування`на страхувальників за несплату або несвоєчасну сплату накладається штраф незалежно від строку затримки платежів в розмірі 10 % від недоплаченої суми.

Одночасно на суми своєчасно не сплачених страхових внесків і фінансових санкцій нараховується пеня в розмірі 0,1 % зазначених сум коштів, розрахована за кожний день прострочення платежу.

Нарахування фінансових санкцій та пені здійснюється на підставі облікових даних картки особового рахунку підприємства, яка формується за даними звітів платника, розрахованих самостійно.

Відповідно до вимог п. 2 ч. 9 ст. 106 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування , УПФУ в м. Білгород-Дністровський Одеської області у відношенні до ТОВ Істок`на суми несвоєчасно сплачених відповідачем страхових внесків нараховано пеню та застосовано фінансові санкції, що підтверджується копіями рішень про застосування фінансових санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) страхувальниками страхових внесків, у тому числі донарахованих страхувальниками або органом Пенсійного фонду №№ 161, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174 від 25.02.2011 року, які були отримані відповідачем, що підтверджується повідомленням про вручення (а.с. 13-26).

Судом встановлено, що оскільки відповідачем за період з 20.07.2010р. по 26.01.2011р. несвоєчасно були сплачені страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, то до нього, згідно вищевказаних рішень були застосовані фінансові санкції в загальному розмірі 31254,29 грн. та пеня в розмірі 11597,14 грн.

Таким чином, у ТОВ Істок`виникла заборгованість перед управлінням Пенсійного фонду України в м. Білгород-Дністровський Одеської області, яка становить в загальному розмірі 86663 грн. 80 коп., в тому числі недоїмка зі сплати страхових внесків - 43 812, 37 грн., сума боргу зі сплати фінансових санкцій - 31254, 29 грн. та пеня - 11 597,14 грн.

Згідно вимог ст. 106 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування , протягом десяти робочих днів із дня одержання вимог про сплату недоїмки страхувальник зобов`язаний сплатити суми недоїмки, проте судом встановлено, що заборгованість відповідача зі сплати страхових внесків не погашена.

Відповідно до ст. 3 Закону України Про збір на обов`язкове державне пенсійне страхування , збір на обов`язкове державне пенсійне страхування платники збору сплачують до Пенсійного фонду України в порядку, визначеному законодавством України.

Відповідно до ч. 3 ст. 18 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування , страхові внески є цільовим загальнообов`язковим платежем, який справляється на всій території України у порядку, встановленому цим Законом.

Відповідно до абз. 6 ч. 6 ст. 20 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування , перерахування страхових внесків здійснюється страхувальниками одночасно з одержанням (перерахуванням) кошів на оплату праці (виплати доходу), у тому числі у безготівковій чи натуральній формі або з виручки від реалізації товарів (послуг).

Таким чином суд, вважає, що позовні вимоги щодо товариства з обмеженою відповідальністю Істок`є обґрунтованими і законними та сума заборгованості по сплаті страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування в загальному розмірі 86 663 грн. 80 коп., повинна бути стягнута з відповідача.

Крім того, судом встановлено, що на підприємстві відповідача виконуються роботи із шкідливими та важкими умовами праці за списками № 1 та № 2 виробництв, робіт, професій та посад і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України на посадах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах.

Судом встановлено, що у ИОВ Істок`на посадах, які передбачені списками №1 та №2, що надає їм право для нарахування пільгової пенсії. Це підтверджується відповідними довідками, що уточнюють особливий характер роботи або умови праці, необхідні для нарахування пільгової пенсії за списком № 1 та №2, наявними в матеріалах справи (а.с. 38, 41, 47).

Суд встановив, що на підставі вище зазначених довідок Управліннями Пенсійного фонду України були призначені працівникам пенсії за віком на пільгових умовах, а саме: за списком № 1 25.01.2008р. було призначено пенсію на пільгових умовах колишньому працівнику ОСОБА_1 , за списком № 2 управлінням було призначено пенсії на пільгових умовах: 15.12.2008р. ОСОБА_2 та 28.10.2007р. ОСОБА_3 , які своєчасно їм виплачувалась за період червень місяць 2010 року, що підтверджено відповідними довідками про виплату пенсій.

Також суд встановив, що позивач надсилав на адресу відповідача розрахунки фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, відповідно до п. 2 Прикінцевих положень Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування`в пропорційній частині, залежно від стажу роботи працівника на цьому підприємстві відповідно до пунктів а , б-з`ст. 13 Закону України Про пенсійне забезпечення`та повідомлення про необхідність сплатити борг за отриманими ними розрахунками по відшкодуванню фактичних витрат на виплату та доставку пенсій за списком № 1 та № 2, які були належним чином отримані відповідачем (а.с. 32-34).

Судом встановлено, що у строки передбачені чинним законодавством фактичні витрати на виплату та доставку пенсій за списком № 1 та № 2 за червень 2010 року відповідач самостійно не сплатив та станом на момент розгляду справи має заборгованість в сумі 958 грн. 31 коп., у тому числі: за списком № 1 - 91 грн. 60 коп., за списком № 2 - 866 грн. 71 коп.

Проаналізувавши положення чинного законодавства, що регулює спірні правовідносини, враховуючи обставини справи, та досліджені докази, які є в матеріалах справи, суд вважає, що зазначені позовні вимоги також підлягають задоволенню повністю з наступних підстав.

Згідно з абз. а) статті 13 Закону України Про пенсійне забезпечення`на пільгових умовах мають право на пенсію за віком, незалежно від місця останньої роботи: працівники, зайняті повний робочий день на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці -за списком № 1 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджуваним Кабінетом Міністрів України, і за результатами атестації робочих місць: чоловіки -після досягнення 50 років і при стажі роботи не менше 20 років, з них не менше 10 років на зазначених роботах.

Згідно з абз. б) вказаної статті Закону на пільгових умовах мають право на пенсію за віком, незалежно від місця останньої роботи, також працівники, зайняті повний робочий день на інших роботах із шкідливими і важкими умовами праці, - за списком № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджуваним Кабінетом Міністрів України, і за результатами атестації робочих місць: чоловіки -після досягнення 55 років при стажі роботи не менше 25 років, з них не менше 12 років 6 місяців на зазначених роботах.

Постановою Кабінету Міністрів України від 16.01.2003 року № 36 затверджені Списки виробництв, робіт, професій, посад і показників, зайнятість в яких дає право на пенсію за віком на пільгових умовах.

Довідками, що уточнюють особливий характер роботи або умови праці підтверджено, що працівникам, які працювали у ТОВ Істок`на посадах, які передбачені списком №1 та № 2, надається право для нарахування пільгової пенсії.

Відповідно до абзацу 1 п.2 Прикінцевих положень Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування №1058-IV від 09.07.2003р., пенсійне забезпечення застрахованих осіб, які працювали або працюють на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за списком №1 та інших роботах із шкідливими і важкими умовами праці за списком № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України, та за результатами атестації робочих місць, на посадах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах або за вислугу років, які відповідно до законодавства, що діяло раніше, мали право на пенсію на пільгових умовах або за вислугу років, здійснюється згідно з окремим законодавчим актом через професійні та корпоративні фонди. До запровадження пенсійного забезпечення через професійні та корпоративні фонди зазначеним особам, пенсії призначаються за нормами цього Закону в разі досягнення пенсійного віку та наявності трудового стажу, передбаченого Законом України Про пенсійне забезпечення`від 05.11.1991р. №1788-ХІ.

Особам, зазначеним в абзаці першому цього пункту, пенсії призначаються за нормами цього Закону в разі досягнення пенсійного віку та наявності трудового стажу, передбаченого Законом України Про пенсійне забезпечення .

При цьому зберігається порядок покриття витрат на виплату і доставку пенсій, що діяв до набрання чинності цим Законом. Такий порядок був передбачений Законом України Про збір на обов`язкове державне пенсійне страхування .

Відповідно до ч.1 ст. 2 Закону України Про збір на обов`язкове державне пенсійне страхування`для платників збору, визначених пунктами 1 та 2 статті 1 цього Закону (яким є відповідач), крім тих, які є платниками фіксованого сільськогосподарського податку, об`єктом оподаткування є фактичні витрати і доставку пенсій, призначених відповідно до пунктів б - з`статті 13 Закону України Про пенсійне забезпечення`до досягнення працівниками пенсійного віку, передбаченого статтею 12 Закону України Про пенсійне забезпечення , тобто для чоловіків -після досягнення 60 років.

Надалі абзацом 1 п.2 Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" №1058-IV від 09.07.2003р. встановлюється, що підприємства та організації з коштів, призначених на оплату праці, вносять до Пенсійного фонду плату, що покриває фактичні витрати на виплату і доставку пенсій особам, які були зайняті повний робочий день на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за списком № 1 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України, крім тих, що були безпосередньо зайняті повний робочий день на підземних роботах (включаючи особовий склад гірничорятувальних частин) з видобутку вугілля, сланцю, руди та інших корисних копалин, на будівництві шахт та рудників за списком робіт і професій, затвердженим Кабінетом Міністрів України, починаючи з дня набрання чинності цим законом, у розмірі 20 відсотків з наступним збільшенням її щороку на 10 відсотків до 100-відсоткового розміру відшкодування фактичних витрат на виплату і доставку цих пенсій до набуття права на пенсію за віком відповідно до цього Закону.

З вищевикладеного вбачається, що відповідач зобов`язаний покривати Пенсійному фонду витрати на виплату та доставку пенсій, відповідно до пункту 2 Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" в частині пенсій, призначених відповідно до пункту б`ст.13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" (список № 2), що відповідно до п.1 ст. 2 Закону України Про збір на обов`язкове державне пенсійне страхування`є об`єктом оподаткування, а по списку № 1 - підприємства та організації відшкодовують з коштів, призначених на оплату праці з дня набрання чинності цим законом, у розмірі 20 відсотків з наступним збільшенням її щороку на 10 відсотків до 100-відсоткового розміру відшкодування фактичних витрат на виплату і доставку цих пенсій до набуття права на пенсію за віком відповідно до цього Закону.

Відповідно до п 6.1 Інструкції Про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов`язкове пенсійне страхування до пенсійного фонду України , затвердженої Постановою правління Пенсійного фонду України від 19.12.2003р. №21-1 (із змінами та доповненнями) відшкодуванню підлягають витрати Пенсійного фонду на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах відповідно до пункту 2 Прикінцевих положень Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування .

Згідно з п.6.4 Інструкції Про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов`язкове пенсійне страхування до пенсійного фонду України , розмір сум до відшкодування на поточний рік визначається відділами надходження доходів органів Пенсійного фонду України щорічно у розрахунках фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, які надсилаються підприємствам до 20-го січня поточного року та протягом 10 днів з новопризначених (перерахованих) пенсій.

Відповідно до п.6.8. вказаної Інструкції підприємства щомісяця до 25-го числа вносять до Пенсійного фонду зазначену в повідомленні місячну суму фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах. У разі зміни розміру пенсії або настання обставин, які впливають на суму відшкодування (смерть пенсіонера, зміна місця проживання та ін.), органи Пенсійного фонду повідомляють про це підприємства в місячний термін з моменту виникнення цих обставин. Суми фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за період з дати призначення пенсії до дати складання розрахунку фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених відповідно до пункту 2 Прикінцевих положень "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування", сплачуються одночасно із оплатою фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за перший поточний місяць.

Згідно з п. 6.9. Інструкції, у разі призначення пенсій на пільгових умовах особам, які мають необхідний стаж роботи не за місцем призначення цієї пенсії, орган Пенсійного фонду за місцем призначення пенсії надсилає повідомлення згідно з додатками, зазначеними у пункті 6.4 цієї Інструкції для зазначених підприємств, у двох примірниках через орган Пенсійного фонду за місцезнаходженням цього підприємства. Відшкодування сум фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах, у таких випадках здійснюється підприємством на рахунки органу Пенсійного фонду за місцем його реєстрації.

Матеріалами справи підтверджено, що позивач надсилав на адресу відповідача розрахунки фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, відповідно до п. 2 Прикінцевих положень Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування`в частині пенсій, призначених відповідно до пунктів б-з`та а`ст. 13 Закону України Про пенсійне забезпечення`за період, за який стягується борг.

Таким чином за відповідачем рахується заборгованість по відшкодуванню фактичних витрат на виплату та доставку пенсій призначених на пільгових умовах у сумі 958 грн. 31 коп., що підлягає стягненню у судовому порядку.

Частиною 1 ст.71 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Згідно ч.1 ст.69 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів.

З урахуванням встановлених у судовому засіданні фактів, оцінюючи надані позивачем по справі докази у сукупності, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими, такими, які підтверджені доказами та відповідають чинному законодавству України, а отже сума заборгованості по страховим внескам, фінансовим санкціям та пені на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування у розмірі 86 663 грн. 80 коп. та сума заборгованості по відшкодуванню витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за списком № 1 та № 2 у розмірі 958 грн. 31 коп. повинна бути стягнута з відповідача.

Оскільки спір вирішено на користь суб`єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а також за відсутністю витрат позивача -суб`єкта владних повноважень, пов`язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір), згідно з ч. 4 ст. 94 КАС України стягненню з відповідача не підлягають.

Керуючись ст. ст. 2, 7, 8, 9, 11, 86, 128, 159-164 КАС України, суд -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Управління Пенсійного фонду України в м. Білгород-Дністровський Одеської області до товариства з обмеженою відповідальністю Істок`про стягнення заборгованості по страховим внескам, фінансовим санкціям та пені на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування у розмірі 86663,80 грн. та заборгованість по відшкодуванню витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за списком № 1та № 2 у сумі 958,31 грн. - задовольнити.

Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю Істок (р/р 26001301510353, МФО 328458 від ПІБ в м. Білгород-Дністровський, код 24759439) на користь Управління Пенсійного фонду України у м. Білгород-Дністровський Одеської області (р/р 2560130110520, МФО 328845, код 24527203) заборгованість по відшкодуванню витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за списком № 1 та № 2 у розмірі 958 грн. 31 коп.

Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю Істок (р/р 26001301510353, МФО 328458 від ПІБ в м. Білгород-Дністровський, код 24759439) на користь Управління Пенсійного фонду України у м. Білгород-Дністровський Одеської області заборгованість по сплаті страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування у розмірі 43 812 грн. 37 коп., у тому числі: 41 755,47 грн. ( р/р 2560131210520, МФО 328845, код 24527203) та 2056,90 грн. (р/р 2560131310520, МФО 328845, код 24527203) .

Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю Істок (р/р 26001301510353, МФО 328458 від ПІБ в м. Білгород-Дністровський, код 24759439) на користь Управління Пенсійного фонду України у м. Білгород-Дністровський Одеської області заборгованість по сплаті фінансових санкцій в розмірі 31254,29 грн. та пені в розмірі 11597,14 грн., у тому числі: 40271,12 грн. ( р/р 2560131210520, МФО 328845, код 24527203) та 2580,31 грн. (р/р 2560131310520, МФО 328845, код 24527203) .

Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку на подання апеляційної скарги. Якщо апеляційну скаргу не буде подано в строк, встановлений ст. 186 КАС України, постанова суду набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним судом.

Постанова суду може бути оскаржена до Одеського апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги до Одеського окружного адміністративного суду протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Суддя С.О. Cтефанов

Дата ухвалення рішення01.08.2011
Оприлюднено27.12.2021
Номер документу102228358
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/1570/3978/2011

Постанова від 01.08.2011

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Стефанов С. О.

Постанова від 01.08.2011

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Стефанов С. О.

Ухвала від 01.06.2011

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Стефанов С. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні