Постанова
від 17.12.2021 по справі 755/20198/21
ДНІПРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 755/20198/21

Провадження №: 3/755/10267/21

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

"17" грудня 2021 р. суддя Дніпровського районного суду м. Києва Левко Віра Богданівна, розглянувши справу про адміністративне правопорушення, що надійшла з Дніпровського УП ГУНП у м. Києві про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 ,

за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 188-28 КУпАП,

встановила:

як вбачається з протоколу про адміністративне правопорушення від 17 листопада 2021 року серії ААБ № 049935, 17 листопада 2021 року о 16 год 10 хв ОСОБА_1 за адресою: м. Київ, пров. Карельський, 5, будучи відповідальною особою за проведення робіт, а саме пов`язано з прокладання водопровідних труб, не виконав законних вимог (припису № 1876 від 17 листопада 2021 року), працівника Національної поліції. Своїми діями ОСОБА_1 порушив пункт 1.5 Правил дорожнього руху.

Крім того, як вбачається з протоколу про адміністративне правопорушення від 18 листопада 2021 року серії ААБ № 049936, 18 листопада 2021 року о 10 год 30 хв ОСОБА_1 за адресою: м. Київ, пров. Карельський, 5, будучи відповідальною особою за проведення робіт, пов`язаних з прокладанням водопровідних труб, не виконав законних вимог (припису № 1877 від 17 листопада 2021 року), працівника органу Національної поліції. Своїми діями ОСОБА_1 порушив пункт 1.5 Правил дорожнього руху.

Крім того, як вбачається з протоколу про адміністративне правопорушення від 19 листопада 2021 року серії ААБ № 049937, 19 листопада 2021 року о 10 год 20 хв ОСОБА_1 за адресою: м. Київ, пров. Карельський, 5, будучи відповідальною особою за проведення робіт з прокладання водопровідних труб не виконав законних вимог (припису № 1878 від 18 листопада 2021 року), працівника органу Національної поліції. Своїми діями ОСОБА_1 порушив пункт 1.5 Правил дорожнього руху.

Постановою Дніпровського районного суду м. Києва від 17 грудня 2021 року матеріали адміністративної справи № 755/20198/21 (провадження № 3/755/10267/21) про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ст. 188-28 КУпАП, матеріали адміністративної справи № 755/20200/21 (провадження № 3/755/10269/21) про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ст. 188-28 КУпАП та матеріали адміністративної справи № 755/20201/21 (провадження № 3/755/10270/21) про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ст. 188-28 КУпАП об`єднано в одне провадження.Об`єднаній справі присвоєно №755/20198/21 (провадження № 3/755/10267/21).

ОСОБА_1 у судовому засіданніне визнав вину у вчиненні адміністративних правопорушень та пояснив, що ремонтні роботи, а саме прокладка труб зазначені у вимозі проводились ТОВ АГОРА СЕРВІС за адресою: м. Київ, пров. Карельський, 7/2. ТОВ АГОРА СЕРВІС (ідентифікаційний код 36791556) є платником земельного податку за ділянку за адресою м. Київ, провулок Карельський, буд.7/2. Земельна ділянка за вказаною адресою зареєстрована в Державному земельному кадастрі за ТОВ АГОРА СЕРВІС як орендарем за договором оренди від 02 серпня 2019 року (на 10 років ), та закріпленої кадастровий номером 8000000000:62:071:0006. Споруди та будівлі, які розташовані за вказаною адресою, є власністю ТОВ АГОРА СЕРВІС , на підтвердження чого надав відповідні документи. Крім того, на момент складання протоколу він не являвся працівником ТОВ АГОРА СЕРВІС , в тому числі не був відповідальною особою за виконання робіт.Проте це до уваги працівниками поліції взято не було і на нього були складені адміністративні протоколи. А тому, оскільки він не є суб`єктом адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 188-28 КУпАП, у його діях відсутній склад відповідного адміністративного правопорушення.

Вивчивши матеріали адміністративної справи, заслухавши пояснення захисника особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, дослідивши наявні у справі докази в їх сукупності суддя дійшла такого висновку.

Відповідно до ст. 245 КУпАП завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є, зокрема, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи та вирішення її в точній відповідності з законом.

Згідно ст. 280 КУпАП орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до ст. 252 КУпАП орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.

Згідно ст. 251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до ч. 1 ст. 9 КУпАП адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Підставою залучення суб`єкта правопорушення до юридичної відповідальності є наявність в його діях складу правопорушення.

Склад правопорушення - це сукупність передбачених законом об`єктивних і суб`єктивних ознак діяння, які характеризують (визначають) його як правопорушення (об`єкт, об`єктивна сторона, суб`єкт і суб`єктивна сторона).

Згідно ст. 188-28 КУпАП передбачена відповідальність за невиконання законних вимог (приписів) посадових осіб уповноважених підрозділів Національної поліції щодо усунення порушень правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху.

Відповідно до пункту 1.5 Правил дорожнього руху України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 року № 1306 дії або бездіяльність учасників дорожнього руху та інших осіб не повинні створювати небезпеку чи перешкоду для руху, загрожувати життю або здоров`ю громадян, завдавати матеріальних збитків.

У рішенні по справі Karelin v. Russia no. 926/08 ECHR від 20 вересня 2016 року зауважено, що з боку суду, який розглядає справу про адміністративне правопорушення, є недопустимим уточнення у судовому рішенні фабули правопорушення, усунення певних розбіжностей та неточностей, які мали місце у протоколі про адміністративне правопорушення, оскільки такий підхід становить порушення ч. 1 ст. 6 Конвенції у частині дотримання принципу рівності сторін і вимог змагального процесу.

За таких умов особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, позбавлена можливості захищатися від висунутого проти неї обвинувачення перед незалежним судом, а навпаки має захищатися від обвинувачення, яке фактично судом підтримується.

Наведене доводить, що саме з протоколу про адміністративне правопорушення суддя має встановити сукупність достатніх даних, які дозволяють зробити обґрунтований, коректний висновок про вчинення адміністративного правопорушення.

З протоколу та долучених до протоколу про адміністративне правопорушення і досліджених у судовому засіданні матеріалів справи, не вбачається, що ОСОБА_1 дійсно є відповідальною особою на підприємстві і дійсно є суб`єктом адміністративного правопорушення, передбаченого ст.188-28 КУпАП.

Згідно ч. 2 ст. 251 КУпАП обов`язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, визначених статтею 255 цього Кодексу.

Згідно ст. 245 КУпАП завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є, зокрема, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи та вирішення її в точній відповідності з законом.

Відповідно до ст. 62 Конституції України обвинувачення не може ґрунтуватися на доказах, одержаних незаконним шляхом, а також на припущеннях, а усі сумніви щодо доведеності вини особи повинні тлумачитися на її користь.

Згідно п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП, провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за умови відсутністю події і складу адміністративного правопорушення.

Враховуючи вище викладене суддя вважає, що винуватість ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення передбаченого ст. 188-28 КУпАП не доведена матеріалами справи про адміністративне правопорушення, у зв`язку із чим провадження у даній справі про адміністративне правопорушення підлягає закриттю за відсутності події і складуадміністративного правопорушення.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 62 Конституції України, ст. 188-28, 245, 247, 251, 256, 280, 283-285 КУпАП, 55 ГК України, суддя

постановила:

провадження по справі про адміністративне правопорушення, передбаченест. 188-28 КУпАП, щодо ОСОБА_1 закрити у зв`язку з відсутністю події і складу адміністративного правопорушення.

Апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня її винесення до Київського апеляційного суду через Дніпровський районний суд м. Києва.

Суддя: В.Б. Левко

Дата ухвалення рішення17.12.2021
Оприлюднено29.12.2021
Номер документу102267860
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —755/20198/21

Постанова від 17.12.2021

Адмінправопорушення

Дніпровський районний суд міста Києва

Левко В. Б.

Постанова від 17.12.2021

Адмінправопорушення

Дніпровський районний суд міста Києва

Левко В. Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні