номер провадження справи 9/108/21
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
16.12.2021 Справа № 908/2486/21
м.Запоріжжя
За позовом: Бердянської міської ради, код ЄДРПОУ 20525153 (71100, Запорізька область, м.Бердянськ, пл. Єдності, 2)
до відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю «Мегоном 1» (49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Чичеріна, буд. 74)
про внесення змін до договору оренди землі
Суддя Боєва О.С.
при секретарі судового засідання Бичківській О.О.
За участю представників:
від позивача: Якуніна Ю.В.;
від відповідача: не з`явився;
СУТЬ СПОРУ:
До Господарського суду Запорізької області надійшла позовна заява Бердянської міської ради до відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю «Мегоном 1» , з позовними вимогами про внесення змін до договору оренди землі від 11.07.2007, зареєстрованого у Бердянському районному відділі Запорізької регіональної філії ДП «Центр ДЗК при Держкомземі України» , про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 05.12.2007 за № 040726500454, укладеного між Бердянською міською радою та Товариством з обмеженою діяльністю «Мегоном 1» , про оренду земельної ділянки площею 0,9928 га (кадастровий номер 2310400000:08:006:0070), розташованої за адресою: вул.Макарова (напроти бази відпочинку «Азовчанка» ) у місті Бердянськ Запорізької області, наданої для будівництва готельного комплексу, наступного змісту:
Пункт 5 розділу «Об`єкт оренди» викласти в наступній редакції: «Нормативна грошова оцінка земельної ділянки згідно з Витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, виданого міськрайонним управлінням у Бердянському районі та м.Бердянську Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру від 04.05.2020 № 1775/206-20, становить 7723586 (сім мільйонів сімсот двадцять три тисячі п`ятсот вісімдесят шість) гривень 88 копійок» .
Згідно з Витягом з протоколу автоматизованого розподілу від 30.08.2021 здійснено автоматичний розподіл судової справи між суддями, присвоєно єдиний унікальний номер судової справи 908/2486/21 та визначено до розгляду судді Боєвій О.С.
Ухвалою суду від 06.09.2021 позовна заява прийнята до розгляду, відкрито провадження у справі № 908/2486/21, присвоєний номер провадження 9/108/21, вирішено розглядати справу за правилами загального позовного провадження, підготовче засідання призначено на 05.10.2021. Ухвалою суду від 05.10.2021 продовжено строк підготовчого провадження на десять днів - до 15.11.2021 включно, підготовче засідання відкладено на 02.11.2021. Підготовче засідання призначене на 02.11.2021 не відбулося у зв`язку з перебуванням судді Боєвої О.С. (з 18.10.2021 по 02.11.2021) на лікарняному. Ухвалою суду від 04.11.2021 продовжено строк підготовчого провадження на двадцять днів - до 06.12.2021 включно, підготовче засідання призначено (перенесено) на 18.11.2021. Ухвалою суду від 18.11.2021 закрито підготовче провадження у справі та призначено справу до судового розгляду по суті на 01.12.2021. Ухвалою суду від 01.12.2021 оголошено перерву в судовому засіданні до 09.12.2021. Ухвалою суду від 09.12.2021 відкладено розгляд справи на 16.12.2021.
16.12.2021 справу розглянуто, оголошено вступну та резолютивну частини рішення.
Позивач підтримав позовні вимоги з підстав, викладених у позові. Позов мотивований наступним. 11.10.2007 між сторонами у справі був укладений договір оренди землі, за яким позивач передав відповідачу в оренду земельну ділянку площею 0,9928 га (кадастровий 2310400000:08:006:0070), розташовану за адресою: вул. Макарова (напроти бази відпочинку Азовчанка ) у м. Бердянськ Запорізької області. Річна орендна плата за договором з урахуванням внесених змін встановлена у розмірі 3% від її нормативної грошової оцінки. Згідно додаткової угоди від 04.07.2014 внесено зміни до договору, в т.ч., в частині розміру нормативної грошової оцінки земельної ділянки та визначено її у розмірі 860559,04 грн. Рішенням тридцять дев`ятої сесії Бердянської міської ради 12.07.2013 № 62 Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель в межах території м. Бердянськ було затверджено нормативну грошову оцінку земель в межах території м. Бердянськ Запорізької області. З метою недопущення втрат місцевого бюджету виконавчим комітетом Бердянської міської ради було замовлено витяг від 04.05.2020 № 1775/206-20 з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки. Відповідно до витягу від 04.05.2020 № 1775/206-20 з технічної документації нормативна грошова оцінка землі, що передана в оренду, становить 7723586,88 грн. Згідно з п. 3 ч. 1 ст. 15 Закону України «Про оренду землі» істотною умовою договору оренди землі є орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, способу та умов розрахунків, строків, порядку її внесення, перегляду та відповідальності за її несплату. І з урахуванням положень ст. 632 ЦК України, ст. 288 ПК України та статей 15, 21 Закону України «Про оренду землі» нормативна грошова оцінка земель є основою для визначення розміру орендної плати, а зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки є підставою для перегляду розміру орендної плати. Позивач, з метою приведення договірних відносин у відповідність до чинного законодавства, направив відповідачу пропозицію № 01-1039/31-1 від 23.04.2021 щодо необхідності внесення змін до договору з додаванням примірників додаткових угод та копією витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 04.05.2020 № 1775/206-20. Разом з тим, відповідач ухиляється від внесення змін до договору шляхом підписання додаткової угоди. Позов обґрунтований ст. 144 Конституції України, ст.ст. 288, 289 ПК України, ст.ст. 16, 626, 628, 629, 792 ЦК України, ст.ст. 15, 21, 30 Закону України «Про оренду землі» , ст.ст. 18-1, 26, 60, 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» , ст. 83 ЗК України.
Відповідач в судові засідання не з`являвся, причини неявки суду не повідомив, відзив на позов суду не надав.
Про час та місце судових засідань відповідача повідомлено належним чином. Ухвали суду направлялись відповідачу на адресу, вказану в позовній заяві, що відповідає відомостям, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а саме: 49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Чичеріна, буд. 74. Ухвала суду про відкриття провадження у справі від 06.09.2021 та ухвала суду від 05.10.2021 повернуті підприємством поштового зв`язку до господарського суду без вручення адресату з відміткою: за закінченням терміну зберігання .
Відповідно до ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, зокрема, містяться відомості про місцезнаходження юридичної особи.
Згідно з частиною 1 ст. 7 та ст. 10 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» Єдиний державний реєстр створюється з метою забезпечення державних органів та органів місцевого самоврядування, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб, громадські формування, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців з Єдиного державного реєстру. Якщо документи та відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, внесені до нього, такі документи та відомості вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою.
У разі, якщо ухвалу про вчинення відповідної процесуальної дії направлено судом за належною адресою, тобто повідомленою суду стороною, і повернуто підприємством зв`язку з посиланням на відсутність (вибуття) адресата, відмову від одержання, закінчення строку зберігання поштового відправлення тощо, то вважається, що адресат повідомлений про вчинення відповідної процесуальної дії (висновок Верховного Суду, викладений у постанові від 25.06.2018 у справі № 904/9904/17).
Згідно з ч. 1 ст. 202 ГПК України неявка у судове засідання будь-якого учасника справи за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цієї статтею.
Відповідно до п.п. 1, 2 ч. 3 ст. 202 ГПК України якщо учасник справи або його представник були належним чином повідомлені про судове засідання, суд розглядає справу за відсутності такого учасника справи у разі: неявки в судове засідання учасника справи (його представника) без поважних причин або без повідомлення причин неявки; повторної неявки в судове засідання учасника справи (його представника) незалежно від причин неявки.
Згідно з ч. 9 ст. 165 ГПК України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин, суд вирішує справу за наявними матеріалами.
На підставі викладеного, суд дійшов до висновку про розгляд справи за наявними в ній матеріалами, за відсутністю відповідача, який належним чином повідомлений про розгляд справи.
Розглянувши матеріали справи, вислухавши пояснення представника позивача, суд
ВСТАНОВИВ:
11.10.2007 між Бердянською міською радою (орендодавець за договором, позивач у справі) та Товариством з обмеженою відповідальністю «Мегоном 1» (орендар, відповідач у справі) укладений договір оренди землі (далі - договір), за умовами якого орендодавець на підставі рішення двадцять восьмої сесії V скликання Бердянської міської ради від 27.09.2007 № 13 Про передачу в оренду земельних ділянок надає, а орендар приймає у строкове платне володіння та користування земельну ділянку загальною площею 0,9928 га, для будівництва готельного комплексу, яка знаходиться в м. Бердянську Запорізької області, по вул. Макарова (напроти бази відпочинку Азовчанка ) (п. 1, п.1.2, п. 2 договору).
05.12.2007 договір зареєстрований у Бердянському районному відділі Запорізької регіональної філії ДП «Центр ДЗК при Держкомземі України» , про що у Державному реєстрі земель вчинено запис за № 040726500454.
Факт передачі позивачем в оренду відповідачу земельної ділянки підтверджується Актом прийому-передачі земельної ділянки від 11.10.2007, який підписаний орендодавцем і орендарем.
Відповідно до п. 16 договору цільове призначення земельної ділянки: іншої комерційної діяльності (код УКЦВЗ: 1.11.6).
Згідно з пунктом 5 договору нормативна грошова оцінка згідно з довідкою Бердянського міського управління земельних ресурсів № 1195 від 05.10.2007 складає 507920,24 грн.
Пунктами 9, 10 договору встановлено, що річна орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі у розмірі 2 % від її нормативної грошової оцінки. Обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням індексів інфляції.
Договір укладено строком до 01.09.2012 (п. 8 договору).
Угодою про внесення змін до договору оренди земельної ділянки (додаткова угода) від 04.05.2012 сторони внесли зміни у договір оренди землі від 11.10.2007, поновивши з 01.09.2012 договір оренди землі строком до 01.09.2061, а також внесли зміни в пункт 9 договору, встановивши річний розмір орендної плати у розмірі 3 % річних від її нормативної грошової оцінки.
Додатковою угодою про внесення змін до договору оренди землі від 04.07.2014 сторони внесли зміни у договір оренди землі від 11.10.2007, виклавши п. 2 договору в наступній редакції: В оренду передається земельна ділянка площею 0,9928 га (кадастровий номер 2310400000:08:006:0070) ; п. 5 договору в наступній редакції: Нормативна грошова оцінка земельної ділянки згідно з Витягом з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, виданого Управління Держземагенства у Бердянському районі Запорізької області від 20.05.2014 № 3564-м, становить 860559 (вісімсот шістдесят тисяч п`ятсот п`ятдесят дев`ять) гривень 04 копійки ; п. 9 договору в наступній редакції: Річна орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі в розмірі 3 % (трьох відсотків) від її нормативної грошової оцінки з урахуванням щорічної індексації .
Відповідно до п. 13 договору розмір орендної плати переглядається у разі: зміни умов господарювання, передбачених договором; зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів, у тому числі внаслідок інфляції; погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документами; в інших випадках, передбачених законом.
За умовами п. 36 зміна умов договору здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору спір розв`язується у судовому порядку.
12.07.2013 39 сесією VI скликання Бердянської міської ради було прийнято рішення № 62 «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель в межах території м. Бердянськ» , яким затверджено нормативну грошову оцінку земель в межах території м. Бердянськ Запорізької області, визначено термін введення в дію нормативної грошової оцінки земель в межах території м. Бердянська з 01.01.2014.
Доказів скасування чи визнання нечинним вказаного рішення Бердянської міської ради матеріали справи не містять.
Згідно з Витягом, виданим міськрайонним управлінням у Бердянському районі та м. Бердянську Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області від 04.05.2020 № 1775/206-20, з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки площею 9928,00 кв.м, кадастровий номер 2310400000:08:006:0070, нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 7723586,88 грн.
У зв`язку з тим, що нормативна грошова оцінка землі в договорі не відповідає вказаному рішенню Бердянської міської ради № 62 та вимогам діючого законодавства, враховуючи дані, що містяться у витягу від 04.05.2020 № 1775/206-20 з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, 26.04.2021 позивачем на адресу відповідача була направлена пропозиція від 23.04.2021 за № 01-1039/31-1 щодо внесення змін до діючого договору оренди землі, шляхом зміни розміру нормативної грошової оцінки земельної ділянки. Разом із пропозицією на адресу відповідача направлявся примірник додаткової угоди про внесення змін до договору оренди землі в двох екземплярах та копія витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 04.05.2020 № 1775/206-20.
Однак, як зазначив позивач, відповідач ухиляється від внесення змін до договору, додаткову угоду не уклав. У зв`язку з цим, позивач звернувся до суду з позовом про внесення змін до договору оренди землі, за яким відкрито провадження у даній справі № 908/2486/21.
Проаналізувавши фактичні обставини справи, оцінивши представлені докази, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню, виходячи з наступного.
Згідно з пунктом 2 статті 11 ЦК України підставами виникнення цивільних прав та обов`язків, зокрема, є договори та інші правочини.
Відповідно до ч. 1 та ч. 3 ст. 626 ЦК України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків. Договір є двостороннім, якщо правами та обов`язками наділені обидві сторони договору.
Частиною 1 статті 627 ЦК України встановлено, що відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Згідно зі статтею 792 Цивільного кодексу України за договором найму (оренди) земельної ділянки наймодавець зобов`язується передати наймачеві земельну ділянку на встановлений договором строк у володіння та користування за плату. Земельна ділянка може передаватись у найм разом з насадженнями, будівлями, спорудами, водоймами, які знаходяться на ній, або без них. Відносини щодо найму (оренди) земельної ділянки регулюються законом.
Відповідно до п. 1 ст. 2 Земельного кодексу України земельні відносини - це суспільні відносини щодо володіння, користування і розпорядження землею.
Право оренди земельної ділянки - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для провадження підприємницької та іншої діяльності (частина 1 статті 93 Земельного кодексу України).
Відносини, пов`язані з орендою землі, регулюються законом (частина 9 статті 93 Земельного кодексу України).
Відповідно до приписів статті 206 ЗК України використання землі в Україні є платним. Об`єктом плати за землю є земельна ділянка. Плата за землю справляється відповідно до закону.
Статтею 1 Закону України «Про оренду землі» встановлено, що оренда землі - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності.
За нормами статті 2 цього ж Закону відносини, пов`язані з орендою землі, регулюються Земельним кодексом України, Цивільним кодексом України, цим Законом, законами України, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них, а також договором оренди землі.
Відповідно до ст. 13 та ч. 1 ст. 15 Закону України "Про оренду землі" договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов`язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов`язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства. Істотними умовами договору оренди землі є: об`єкт оренди (кадастровий номер, місце розташування та розмір земельної ділянки); строк дії договору оренди; орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, способу та умов розрахунків, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату.
Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 632 ЦК України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування. Зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом.
Орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою згідно з договором оренди землі. Розмір, умови і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України) (ч.ч. 1, 2 ст. 21 Закону України «Про оренду землі» ).
Відповідно до п. 289.1 ст. 289 ПК України для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.
Згідно зі статтею 1 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок є капіталізованим рентним доходом із земельної ділянки, визначеним за встановленими і затвердженими нормативами.
Підпунктами 288.5.1, 288.5.2 пункту 288.5 статті 288 ПК України визначено, що розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою за розмір земельного податку для земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких проведено, - у розмірі не більше 3 відсотків їх нормативної грошової оцінки, для земель загального користування - не більше 1 відсотка їх нормативної грошової оцінки, для сільськогосподарських угідь - не менше 0,3 відсотка та не більше 1 відсотка їх нормативної грошової оцінки; не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки.
За змістом ч. 1 ст. 13, ст. 15 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться у разі визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності. Підставою для проведення оцінки земель (бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок) є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування.
Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель (ч. 2 ст. 20 Закону України "Про оцінку землі").
Отже нормативна грошова оцінка земель є основою для визначення розміру орендної плати для земель державної і комунальної власності, а зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки є підставою для перегляду розміру орендної плати.
Відповідно до ст. 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання.
Згідно з пунктами 34, 35 ч. 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються відповідно до закону питання регулювання земельних відносин; затвердження ставок земельного податку відповідно до Податкового кодексу України.
За змістом ч. 1 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.
Згідно з ч. 5 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування нормативно-правового характеру набирають чинності з дня їх офіційного оприлюднення, якщо органом чи посадовою особою не встановлено пізніший строк введення цих актів у дію.
Відповідно до норм ст. 144 Конституції України та ст. 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов`язковими до виконання на відповідній території.
За приписами статті 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.
Статтею 30 Закону України «Про оренду землі» також визначено, що зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.
Статтею 188 ГК України визначено порядок зміни та розірвання господарських договорів. Зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду. Якщо судовим рішенням договір змінено або розірвано, договір вважається зміненим або розірваним з дня набрання чинності даним рішенням, якщо іншого строку набрання чинності не встановлено за рішенням суду.
Як свідчать матеріали справи, на пропозицію позивача щодо внесення змін до договору оренди землі відповідач не відповів, відповідної додаткової угоди не уклав.
На підставі усього вищевикладеного, суд вважає вимоги позивача про внесення змін у пункт 5 договору оренди землі від 11.10.2007 законними, обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню у повному обсязі.
Згідно з положеннями статті 129 ГПК України витрати зі сплати судового збору покладаються на відповідача.
Керуючись ст.ст. 129, 232, 233, 236 - 238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, суд
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити.
Внести зміни до договору оренди землі від 11.10.2007, зареєстрованого у Бердянському районному відділі Запорізької регіональної філії ДП «Центр ДЗК при Держкомземі України» , про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 05.12.2007 за № 040726500454, укладеного між Бердянською міською радою та Товариством з обмеженою діяльністю «Мегоном 1» , про оренду земельної ділянки площею 0,9928 га (кадастровий номер 2310400000:08:006:0070), розташованої за адресою: вул. Макарова (напроти бази відпочинку «Азовчанка» ) у місті Бердянськ Запорізької області, наданої для будівництва готельного комплексу, а саме: пункт 5 розділу «Об`єкт оренди» викласти в наступній редакції:
«п. 5 Нормативна грошова оцінка земельної ділянки згідно з Витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, виданого міськрайонним управлінням у Бердянському районі та м. Бердянську Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру від 04.05.2020 № 1775/206-20, становить 7 723 586 (сім мільйонів сімсот двадцять три тисячі п`ятсот вісімдесят шість) гривень 88 копійок» .
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Мегоном 1» (49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Чичеріна, буд. 74) на користь Бердянської міської ради, код ЄДРПОУ 20525153 (71100, Запорізька область, м. Бердянськ, пл. Єдності, 2; отримувач - Виконавчий комітет Бердянської міської ради, код ЄДРПОУ 02140805) суму 2270 грн. 00 коп. витрат зі сплати судового збору.
Видати наказ після набрання рішенням законної сили.
Повне рішення складено та підписано 29.12.2021.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення суду може бути оскаржено впродовж двадцяти днів з дня складання повного судового рішення у порядку, встановленому ст. 257 Господарського процесуального кодексу України.
Суддя О.С. Боєва
Суд | Господарський суд Запорізької області |
Дата ухвалення рішення | 16.12.2021 |
Оприлюднено | 30.12.2021 |
Номер документу | 102296451 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Запорізької області
Боєва О.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні