Справа № 214/11007/21
1-кс/214/1267/21
У Х В А Л А
Іменем України
28 грудня 2021 року Саксаганський районний суд м.Кривого Рогу Дніпропетровській області у складі:
головуючого слідчого судді ОСОБА_1
при секретарі ОСОБА_2
за участю слідчого ОСОБА_3
розглянувши винесене в кримінальному провадженні №12021041750001170 слідчим СВ ВП№4 КРУП ГУНП в Дніпропетровській області капітаном поліції ОСОБА_3 ,і погоджене прокурором ОСОБА_4 , клопотання про надання тимчасового доступу до речей та документів та додані до клопотання матеріали, -
ВСТАНОВИВ:
Слідчий СВ ВП№4 КРУП ГУНП в Дніпропетровській області капітан поліції ОСОБА_3 , звернувся до суду з даним клопотанням, в якому просить: надати тимчасовий доступ до документів, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), розташованого за адресою: АДРЕСА_1 , а саме: список осіб, які працюють в КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; список зарахованих до закладу дітей в КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР, стан здоров`я яких погіршився в період часу з 03.12.2021 року по 08.12.2021 року; договори з додатками про закупівлю товарів продуктів харчування, які використано для приготування усіх блюд за 2021 року, що надходили до КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; тендерну документацію про закупівлю товарів продуктів харчування, за 2021 року, що надходили до КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; накладні, зведені накладні щодо поставки продуктів харчування, які використано для приготування усіх блюд меню за 2021 року, що надходили до КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; меню за 2021 року у КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; рахунки на оплату щодо поставки продуктів харчування, які використано для приготування усіх блюд меню за 2021 року, що надходили до КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; платіжні доручення щодо поставки продуктів харчування, які використано для приготування усіх блюд меню за 2021 року, що надходили до КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; декларації виробника про відповідність кожного з продуктів харчування, які використано для приготування усіх блюд меню за 2021 року, що надходили до КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; експертні висновки щодо результатів дослідження кожного з продуктів харчування, які використано для приготування усіх блюд меню за 2021 року, що надходили до КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; наказ виконкому про зупинення діяльності закладу КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР в зв`язку з карантинними умовами, з можливістю зробити копії та належним чином завірити вказані документи.
В обґрунтування клопотання наведено наступне. В провадженні слідчого відділення ВП№4 Криворізького РУП ГУНП в Дніпропетровській області перебувають матеріали кримінального провадження № 12021041750001170 від 08.12.2021 року, розпочатого за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 325 КК України. за ознаками порушення правил та норм, встановлених з метою запобігання епідемічним та іншим інфекційним захворюванням, а також масовим неінфекційним захворюванням (отруєнням) і боротьби з ними, якщо такі дії спричинили або завідомо могли спричинити поширення цих захворювань. Підставою для внесення відомостей до ЄРДР стало те, що 08.12.2021 року під час моніторингу просторів мережі «Інтернет», на сторінці новин телеканалу «Відкритий» було виявлено інформацію щодо факту масового отруєння дітей у дитячому садочку АДРЕСА_2 . В дитячому садочку 3 грудня 2021 року в 17 дітей було виявлено ознаки отруєння, наступного дня, 4 грудня, ще 19 дітей мали ознаки шлунково-кишкових захворювань, 5 грудня захворіло ще 5 дітей. Обставини події встановлюються. Під час досудового розслідування встановлено, що у володінні ІНФОРМАЦІЯ_3 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), розташованого за адресою: АДРЕСА_1 , знаходяться документи та речі, а саме: список осіб, які працюють в КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; список зарахованих до закладу дітей в КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР, стан здоров`я яких погіршився в період часу з 03.12.2021 року по 08.12.2021 року;4договори з додатками про закупівлю товарів продуктів харчування, які використано для приготування усіх блюд за 2021 року, що надходили до КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; тендерну документацію про закупівлю товарів продуктів харчування, за 2021 року, що надходили до КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; накладні, зведені накладні щодо поставки продуктів харчування, які використано для приготування усіх блюд меню за 2021 року, що надходили до КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; меню за 2021 року у КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; рахунки на оплату щодо поставки продуктів харчування, які використано для приготування усіх блюд меню за 2021 року, що надходили до КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; платіжні доручення щодо поставки продуктів харчування, які використано для приготування усіх блюд меню за 2021 року, що надходили до КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; декларації виробника про відповідність кожного з продуктів харчування, які використано для приготування усіх блюд меню за 2021 року, що надходили до КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; експертні висновки щодо результатів дослідження кожного з продуктів харчування, які використано для приготування усіх блюд меню за 2021 року, що надходили до КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; наказ виконкому про зупинення діяльності закладу КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; в зв`язку з карантинними умовами; технологічні картки за 2021 рік. В ході досудового розслідуванням була надана інформація з ВСП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » до ВП№4 КРУП, що станом на 10.12.2021 року ВСП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » надійшло 39 екстрених повідомлень масового захворювання здобувачів освіти та працівників КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР. Також, захворювання здобувачів освіти КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР, також було підтверджено їхніми батьками під час допиту в якості свідка ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 . Відповідно до вимог ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити виїмку). Слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи, самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом (або можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів для речей і документів, що містять охоронювану законом таємницю). Зазначені вище відомості, документи та речі можливо отримати лише шляхом вилучення їх у володільця, а саме: ІНФОРМАЦІЯ_3 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), розташованого за адресою: АДРЕСА_1 , так-як вони знаходяться, безпосередньо у вказаному органі, що підтверджується інформацією за №01-05/4221 від 10.12.2021 року, яка надійшла з ІНФОРМАЦІЯ_1 і у якій зазначено, що відповідно до ч.2 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду, і надання документів, які містять конфіденційну інформацію та/або персональні дані особи органам досудового розслідування, буде правомірним при дотриманні відповідної процедури, встановленої КПК України, яка була надана до слідчого відділення ВП№4 Криворізького РУП. Під час досудового розслідування встановлено, що вищевказані документи та речі безпосередньо перебувають у власності ІНФОРМАЦІЯ_3 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), розташованого за адресою: АДРЕСА_1 . З метою подальшого ефективного проведення досудового розслідування, встановлення обставин вчинення кримінального правопорушення, виникла необхідність у здійсненні тимчасового доступу до оригіналів документів, що відображають вчинення усіх дій та стали підставою масового захворювання здобувачів освіти та працівників КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР, а саме: список осіб, які працюють в КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; список зарахованих до закладу дітей в КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР, стан здоров`я яких погіршився в період часу з 03.12.2021 року по 08.12.2021 року; договори з додатками про закупівлю товарів продуктів харчування, які використано для приготування усіх блюд за 2021 року, що надходили до КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; тендерну документацію про закупівлю товарів продуктів харчування, за 2021 року, що надходили до КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; накладні, зведені накладні щодо поставки продуктів харчування, які використано для приготування усіх блюд меню за 2021 року, що надходили до КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; рахунки на оплату щодо поставки продуктів харчування, які використано для приготування усіх блюд меню за 2021 року, що надходили до КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; меню за 2021 року у КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; платіжні доручення щодо поставки продуктів харчування, які використано для приготування усіх блюд меню за 2021 року, що надходили до КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; декларації виробника про відповідність кожного з продуктів харчування, які використано для приготування усіх блюд меню за 2021 року, що надходили до КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; експертні висновки щодо результатів дослідження кожного з продуктів харчування, які використано для приготування усіх блюд меню за 2021 року, що надходили до КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; наказ виконкому про зупинення діяльності закладу КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР в зв`язку з карантинними умовами; технологічні картки за 2021 рік, що безпосередньо перебувають у власності ІНФОРМАЦІЯ_3 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), розташованого за адресою: АДРЕСА_1 , які в подальшому можуть бути використані як докази. В той же час вказана інформація відповідно до положень п.п.4, 8 ч.1 ст.162 КПК України відноситься до охоронюваної законом таємниці, що унеможливлює здійснити доступ до них та довести або спростувати обставини кримінального правопорушення. В разі отримання тимчасового доступу до вказаних документів в подальшому можливе їх безпосереднє використання як речового доказу в кримінальному провадженні, так і встановлення обставин вчинення кримінального правопорушення, з використанням в сукупності з іншими відомостями, зокрема шляхом призначення відповідних експертиз та проведення процесуальних дій та заходів. Відповідно до ст. 98 КПК України речовими доказами серед інших є й документи, оригінали яких відповідно до ч.3 ст. 99 КПК України сторона кримінального провадження зобов`язана надати суду та ч.7 ст. 99 КПК України, відповідно до якої сторона кримінального провадження зобов`язана надати іншій стороні можливість оглянути або скопіювати оригінали документів. Тому виникла необхідність вилучити оригінали документів, а саме: список осіб, які працюють в КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; список зарахованих до закладу дітей в КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР, стан здоров`я яких погіршився в період часу з 03.12.2021 року по 08.12.2021 року; договори з додатками про закупівлю товарів продуктів харчування, які використано для приготування усіх блюд за 2021 року, що надходили до КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; тендерну документацію про закупівлю товарів продуктів харчування, за 2021 року, що надходили до КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; накладні, зведені накладні щодо поставки продуктів харчування, які використано для приготування усіх блюд меню за 2021 року, що надходили до КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; рахунки на оплату щодо поставки продуктів харчування, які використано для приготування усіх блюд меню за 2021 року, що надходили до КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; меню за 2021 року у КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; платіжні доручення щодо поставки продуктів харчування, які використано для приготування усіх блюд меню за 2021 року, що надходили до КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; декларації виробника про відповідність кожного з продуктів харчування, які використано для приготування усіх блюд меню за 2021 року, що надходили до КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; експертні висновки щодо результатів дослідження кожного з продуктів харчування, які використано для приготування усіх блюд меню за 2021 року, що надходили до КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; наказ виконкому про зупинення діяльності закладу КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР в зв`язку з карантинними умовами; технологічні картки за 2021 рік, що безпосередньо перебувають у власності ІНФОРМАЦІЯ_3 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), розташованого за адресою: АДРЕСА_1 . Враховуючи вищезазначене, а також те, що є наявні достатні підстави вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення документів щодо надання тимчасового доступу до яких клопоче орган досудового розслідування з боку працівників ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), розташованого за адресою: АДРЕСА_1 або інших осіб, ролі яких у вчиненні даного кримінального правопорушення з об`єктивних причин не може бути з`ясовані до цього часу, в разі їх виклику до зали судового засідання для участі у розгляді даного клопотання, чим може бути виключена можливість збирання необхідних доказів у рамках даної справи, на підставі ч.2 ст.163 КПК України, з метою встановлення осіб, які причетні до вчинення кримінального правопорушення, відшукання доказів протиправної діяльності винних осіб, виконання завдань кримінального провадження щодо повного та неупередженого розслідування, доведення вини причетних осіб, встановлення істини в кримінальному провадженні.
Слідчий у судовому засіданні клопотання підтримав повністю.
Відповідно до ст. 162 ч.1 п.п.4,8 КПК України, до охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах і документах, належать, зокрема: конфіденційна інформація, в тому числі така, що містить комерційну таємницю; персональні дані особи, що знаходяться у її особистому володінні або в базі персональних даних, яка знаходиться у володільця персональних даних.
Відповідно до ст. 163 ч.6 КПК України, слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
У судовому засіданні, крім обставин, передбачених ч.5 ст.163 КПК України, слідчим було доведено можливість використання як доказів відомостей, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), розташованого за адресою: АДРЕСА_1 , а саме: список осіб, які працюють в КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; список зарахованих до закладу дітей в КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР, стан здоров`я яких погіршився в період часу з 03.12.2021 року по 08.12.2021 року; договори з додатками про закупівлю товарів продуктів харчування, які використано для приготування усіх блюд за 2021 року, що надходили до КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; тендерну документацію про закупівлю товарів продуктів харчування, за 2021 року, що надходили до КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; накладні, зведені накладні щодо поставки продуктів харчування, які використано для приготування усіх блюд меню за 2021 року, що надходили до КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; меню за 2021 року у КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; рахунки на оплату щодо поставки продуктів харчування, які використано для приготування усіх блюд меню за 2021 року, що надходили до КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; платіжні доручення щодо поставки продуктів харчування, які використано для приготування усіх блюд меню за 2021 року, що надходили до КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; декларації виробника про відповідність кожного з продуктів харчування, які використано для приготування усіх блюд меню за 2021 року, що надходили до КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; експертні висновки щодо результатів дослідження кожного з продуктів харчування, які використано для приготування усіх блюд меню за 2021 року, що надходили до КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; наказ виконкому про зупинення діяльності закладу КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР в зв`язку з карантинними умовами, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів.
Зазначені дані мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.
На підставі викладеного, суд вважає, що маються підстави для надання тимчасового доступу до документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), розташованого за адресою: АДРЕСА_3 , з можливістю вилучення ъх оригіналів.
Враховуючи викладене, з метою досягнення дієвості кримінального провадження, керуючись ст. ст. 163165, 167, 309, 369372 та 395 КПК України,
УХВАЛИВ:
Задовольнити клопотання повністю та дозволити доступ слідчому слідчого відділення ВП№4 КРУП ГУНП в Дніпропетровській області капітану поліції ОСОБА_3 , старшому слідчому слідчого відділення ВП№4 КРУП ГУНП в Дніпропетровській області майору поліції ОСОБА_13 , слідчому слідчого відділення ВП№4 КРУП ГУНП в Дніпропетровській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_14 , старшому слідчому слідчого відділення ВП№4 КРУП ГУНП в Дніпропетровській області майору поліції ОСОБА_4 , до документів, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), розташованого за адресою: АДРЕСА_3 , а саме: списку осіб, які працюють в КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; списку зарахованих до закладу дітей в КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР, стан здоров`я яких погіршився в період часу з 03.12.2021 року по 08.12.2021 року; договорів з додатками про закупівлю товарів продуктів харчування, які використано для приготування усіх блюд за 2021 року, що надходили до КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; тендерної документації про закупівлю товарів продуктів харчування, за 2021 року, що надходили до КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; накладних, зведених накладних щодо поставки продуктів харчування, які використано для приготування усіх блюд меню за 2021 року, що надходили до КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; меню за 2021 року у КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; рахунків на оплату щодо поставки продуктів харчування, які використано для приготування усіх блюд меню за 2021 року, що надходили до КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; платіжних доручень щодо поставки продуктів харчування, які використано для приготування усіх блюд меню за 2021 року, що надходили до КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; декларацій виробника про відповідність кожного з продуктів харчування, які використано для приготування усіх блюд меню за 2021 року, що надходили до КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; експертних висновків щодо результатів дослідження кожного з продуктів харчування, які використано для приготування усіх блюд меню за 2021 року, що надходили до КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР; наказу виконкому про зупинення діяльності закладу КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » КМР в зв`язку з карантинними умовами, з можливістю вилучення ъх оригіналів.
Встановити строк дії ухвали - два місяці з дня її постановлення.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положенням цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей та документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя : ОСОБА_1
Суд | Саксаганський районний суд м.Кривого Рогу |
Дата ухвалення рішення | 28.12.2021 |
Оприлюднено | 20.05.2024 |
Номер документу | 102342853 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Саксаганський районний суд м.Кривого Рогу
Прасолов В. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні