Рішення
від 21.12.2021 по справі 640/25576/21
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

21 грудня 2021 року м. Київ № 640/25576/21

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Погрібніченка І.М., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю СЕЙФ-СПЕЙС , Товариства з обмеженою відповідальністю САНТ , Приватного акціонерного товариства РУСАНІВКА доДепартаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) третя особа проТовариство з обмеженою відповідальністю РУСАНІВКА ІНВЕСТ визнання протиправними дій, скасування рішення, ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулись Товариство з обмеженою відповідальністю СЕЙФ-СПЕЙС (далі по тексту - позивач 1), Товариство з обмеженою відповідальністю САНТ (далі по тексті - позивач 2), Приватне акціонерне товариство РУСАНІВКА (далі по тексту - позивач 3) до Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі по тексту -відповідач), у якому просять суд:

визнати протиправними дії Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо встановлення у розділі Гранично допустима висотність будинків, будівель та споруд у метрах Містобудівних умов та обмежень №1334 (реєстраційний номер MU01:8325-2288-7980-8131) від 24.12.2020р. об`єкта будівництва: Реконструкція майнового комплексу в частині (літери А, В, Б, Г ), цілісного майнового комплексу фабрики - пральні білизни, нежитлової будівлі Літ. А під багатофункціональний комплекс із влаштуванням зеленої та прибережної зони гранично допустимої висоти об`єктів - 6 поверхів;

визнати протиправними та скасувати Містобудівні умови та обмеження №1334 (реєстраційний номер MU01:8325-2288-7980-8131) від 24.12.2020р. об`єкта будівництва: Реконструкція майнового комплексу в частині ( літери А, В, Б, Г ), цілісного майнового комплексу фабрики - пральні білизни, нежитлової будівлі Літ. А під багатофункціональний комплекс із влаштуванням зеленої та прибережної зони , видані Департаментом містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в частині розділу Гранично допустима висотність будинків, будівель та споруд у метрах щодо встановлення гранично допустимої висоти об`єктів - 6 поверхів.

Позовні вимоги обґрунтовано тим, що оскаржувані містобудівні умови та обмеження є незаконними та протиправними в частині встановлення гранично допустимої висоти об`єктів (6 поверхів), з огляду на те, що земельні ділянки, на яких планується позивачами, як замовниками будівництва, реконструкція об`єкту нерухомості знаходиться в межах території на яку розроблено Детальний план території в межах просп. Возз`єднання, залізниці, Броварського проспекту, Русанівської протоки та Русанівського каналу, затверджений Рішенням Київської міської ради від 14.07.2016 року №728/728 (ДТП) який опубліковано на сайті Київської міської ради https://kga.gov.ua/detalni-plani-teritoriji/11-ofitsijni-dokumenti/1311-detalnij-plan-teritoriji-v-mezhakh-prosp-vozz-ednannya-zaliznitsi-brovarskogo-prospektu-rusanivskoji-protoki-ta-rusanivskogo-kanalu , що також підтверджується даними сайту Містобудівного кадастру Києва http://mkk.kga.gov.ua/.

Поряд з цим, позивачі звертали увагу, що затверджені проектні рішення ДПТ щодо вказаних земельних ділянок 8000000000:63:018:0006, 8000000000:63:018:0051, 8000000000:63:018:0002 не містять обмежень поверховості для багатоквартирної житлової забудови.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 25 жовтня 2021 року відкрито провадження в адміністративній справі та призначено до розгляду в порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін.

Вказаною ухвалою відповідачу надано час для надання відзиву протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі.

Одночасно вказаною ухвалою до участі у справі в якості третьої особи, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача залучено Товариство з обмеженою відповідальністю РУСАНІВКА ІНВЕСТ (далі по тексту - третя особа) та останній запропоновано подати до суду письмові пояснення з приводу заявлених позовних вимог у п`ятнадцятиденний строк з дня вручення їй даної ухвали.

08 жовтня 2021 року відповідачем поданий відзив на позовну заяву, у якому зазначено, що підставами для встановлення у розділі Гранично допустима висотність будинків, будівель та споруд у метрах Містобудівні умовам та обмеженнях №1334 (реєстраційний номер MU01:8325-2288-7980-8131) від 24.12.2020р. гранично допустимої висоти об`єктів - 6 поверхів є дані проектного плану графічної частини Детального плану території від 14.07.2016 року № 726/726, згідно якого гранично допустимим висотність об`єктів складає 6 поверхів.

При цьому відповідач звертав увагу, що Детальний план території від 14.07.2016 року № 726/726 є чинним, а тому Містобудівні умови та обмеження видані з дотриманням чинного законодавства.

З огляду на викладене, відповідач просив відмовити у задоволенні вимог позивача у повному обсязі.

У поданих до суду 17.11.2021 року письмових поясненнях третя особа просила позовні вимоги задовольнити у повному обсязі.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

В С Т А Н О В И В:

24 грудня 2020 року Департаментом містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) видано Містобудівні умови та обмеження №1334 (реєстраційний номер MU01:8325-2288-7980-8131).

Згідно Містобудівних умов та обмежень №1334 від 24.12.2020р. замовники будівництва - Товариство з обмеженою відповідальністю СЕЙФ-СПЕЙС , Товариство з обмеженою відповідальністю САНТ , Приватне акціонерне товариство РУСАНІВКА .

Назва об`єкта будівництва: Реконструкція майнового комплексу в частині ( літери А, В, Б, Г ), цілісного майнового комплексу фабрики - пральні білизни, нежитлової будівлі Літ. А під багатофункціональний комплекс із влаштуванням зеленої та прибережної зони .

Вид будівництва - реконструкція. Адреса будівництва: м. Київ, вул. Плеханова , б. 19-А , м. Київ, пр-т Соборності, б.21. Ділянки будівництва 8000000000:63:018:0006, 8000000000:63:018:0051, 8000000000:63:018:0002.

Також зазначено існуючі об`єкти нерухомого майна, а саме: № 2166799680000, цілісний майновий комплекс фабрики - пральні білизни, загальна площа: 330.6 кв.м, адреса: просп. Соборності, 21; № 1830250080000, нежитлова будівля літ. А , загальна площа: 314.3 кв.м, адреса: вул. Плеханова, 19-А; № 10617805800000, майновий комплекс в частині (літери А, В, Б, Г ), загальна площа 11162.6 кв.м, адреса: просп. Соборності, 21.

У розділі Містобудівних умов та обмежень Гранично допустима висотність будинків, будівель та споруд у метрах визначено, що гранично допустима висота об`єктів - 6 поверхів, відповідно до затверджених проектних рішень ДПТ. Остаточну висоту будівель визначити проектною документацією, розробленою згідно із затвердженими проектними рішеннями ДПТ, вимогами ДБН Б.2.2-12:2019 Планування та забудова територій , ДБН В.2.2-9:2018 Будинки і споруди. Громадські будинки і споруди. Основні положення , ДБН В.1.1.7-2016 Пожежна безпека об`єктів будівництва , за результатами інсоляційного розрахунку, нормативних побутових і протипожежних розривів.

Незгода позивачів із зазначеними Містобудівними умовами та обмеженнями №1334 від 24.12.2020р. в частині встановлення гранично допустимої висоти об`єктів - 6 поверхів, обумовила звернення позивачів до адміністративного суду за захистом своїх прав.

Спірні правовідносини, що склались між сторонами, регулюються Конституцією України, Законом України Про регулювання містобудівної діяльності , який встановлює правові та організаційні основи містобудівної діяльності і спрямований на забезпечення сталого розвитку територій з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів.

Відповідно до п.п.7, 8, 11 ч.1 ст.1 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності містобудівна документація - затверджені текстові та графічні матеріали з питань регулювання планування, забудови та іншого використання територій; містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки (далі - містобудівні умови та обмеження) - документ, що містить комплекс планувальних та архітектурних вимог до проектування і будівництва щодо поверховості та щільності забудови земельної ділянки, відступів будинків і споруд від червоних ліній, меж земельної ділянки, її благоустрою та озеленення, інші вимоги до об`єктів будівництва, встановлені законодавством та містобудівною документацією; проектна документація - затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об`ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні вирішення, а також кошториси об`єктів будівництва.

Частиною 2 ст.5 цього Закону передбачено, що вимоги містобудівної документації є обов`язковими для виконання всіма суб`єктами містобудування.

Згідно з ч.1 ст.9 наведеного Закону нормативне регулювання планування та забудови територій здійснюється шляхом прийняття нормативно-правових актів, правил, державних та галузевих будівельних норм, національних (державних) стандартів, кодексів усталеної практики.

Відповідно до ч. 5 ст.26 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності проектування та будівництво об`єктів здійснюється власниками або користувачами земельних ділянок у такому порядку: отримання замовником або проектувальником вихідних даних; розроблення проектної документації та проведення у випадках, передбачених статтею 31 цього Закону, її експертизи; затвердження проектної документації; виконання підготовчих та будівельних робіт; прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів; реєстрація права власності на об`єкт містобудування.

Згідно з положеннями статті 29 вказаного Закону містобудівні умови та обмеження є одними з основних складових вихідних даних.

Фізична або юридична особа, яка подала виконавчому органові сільської, селищної, міської ради або у разі розміщення земельної ділянки за межами населених пунктів - районній державній адміністрації заяву про намір щодо забудови земельної ділянки, що перебуває у власності або користуванні такої особи, повинна одержати містобудівні умови та обмеження для проектування об`єкта будівництва.

Містобудівні умови та обмеження надаються відповідними спеціально уповноваженими органами містобудування та архітектури на безоплатній основі.

Спеціально уповноважений орган містобудування та архітектури визначає відповідність намірів щодо забудови земельної ділянки вимогам містобудівної документації на місцевому рівні.

Розгляд заяви і надання містобудівних умов та обмежень або прийняття рішення про відмову у їх наданні здійснюються спеціально уповноваженим органом містобудування та архітектури протягом семи робочих днів з дня реєстрації заяви.

Рішення про відмову у наданні містобудівних умов та обмежень приймається у разі невідповідності намірів щодо забудови земельної ділянки вимогам містобудівної документації на місцевому рівні.

Склад, зміст, порядок надання містобудівних умов та обмежень визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури.

Містобудівні умови та обмеження є чинними до завершення будівництва об`єкта незалежно від зміни замовника.

Зміни до містобудівних умов та обмежень можуть вноситися тільки за згодою замовника.

Внесення змін до містобудівних умов та обмежень може здійснювати орган, що їх надав, за заявою замовника, на виконання приписів головних інспекторів будівельного нагляду центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду, або за рішенням суду.

У разі скасування за рішенням суду містобудівних умов та обмежень посадові особи відповідного уповноваженого органу містобудування та архітектури несуть відповідальність згідно із законом.

Порядок надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, їх склад та зміст встановлено частиною п`ятою 29 Закону №3038, за змістом якої містобудівні умови та обмеження містять: 1) назву об`єкта будівництва, що повинна відображати вид будівництва та місце розташування об`єкта; 2) інформацію про замовника; 3) відповідність на дату надання містобудівних умов та обмежень цільового та функціонального призначення земельної ділянки містобудівній документації на місцевому рівні; 4) гранично допустиму висотність будинків, будівель та споруд у метрах; 5) максимально допустимий відсоток забудови земельної ділянки; 6) максимально допустиму щільність населення в межах житлової забудови відповідної житлової одиниці (кварталу, мікрорайону); 7) мінімально допустимі відстані від об`єкта, що проектується, до червоних ліній, ліній регулювання забудови, існуючих будинків та споруд; 8) планувальні обмеження (охоронні зони пам`яток культурної спадщини, межі історичних ареалів, зони регулювання забудови, зони охоронюваного ландшафту, зони охорони археологічного культурного шару, в межах яких діє спеціальний режим їх використання, охоронні зони об`єктів природно-заповідного фонду, прибережні захисні смуги, зони санітарної охорони); 9) охоронні зони об`єктів транспорту, зв`язку, інженерних комунікацій, відстані від об`єкта, що проектується, до існуючих інженерних мереж.

Перелік зазначених умов є вичерпним.

З аналізу наведених законодавчих положень вбачається, що містобудівні умови та обмеження містять у собі, зокрема, планувальні обмеження в частині визначених меж історичних ареалів та гранично допустиму висотність будинків.

Матеріалами справи встановлено, що Департаментом містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) позивачем видано Містобудівні умови та обмеження №1334 (реєстраційний номер MU01:8325-2288-7980-8131).

За змістом Містобудівних умов та обмежень №1334 від 24.12.2020р. щодо об`єкта будівництва Реконструкція майнового комплексу в частині ( літери А, В, Б, Г ), цілісного майнового комплексу фабрики - пральні білизни, нежитлової будівлі Літ. "А" під багатофункціональний комплекс із влаштуванням зеленої та прибережної зони гранично допустима висота об`єктів - 6 поверхів, відповідно до затверджених проектних рішень ДПТ. При цьому, встановлено, що остаточну висоту будівель визначити проектною документацією, розробленою згідно із затвердженими проектними рішеннями ДПТ, вимогами ДБН Б.2.2-12:2019 Планування та забудова територій , ДБН В.2.2-9:2018 Будинки і споруди. Громадські будинки і споруди . Основні положення , ДБН В.1.1.7-2016 Пожежна безпека об`єктів будівництва , за результатами інсоляційного розрахунку, нормативних побутових і протипожежних розривів .

Позивачі в обґрунтування позовних вимог відзначають, що відповідачем протиправно встановлено у Містобудівних умовах та обмеженнях №1334 від 24.12.2020р. гранично допустиму висоту об`єктів на рівні шести поверхів.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає таке.

Судом встановлено, що Приватному акціонерному товариству РУСАНІВКА на праві постійного користування на підставі Державного акту на право постійного користування землею ІІ-КВ №007339, зареєстрованого в Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за №63-4-00012 від 30.03.2000р. виданого відповідно до Рішення ІІІ сесії ХХІІІ скликання Київської міської ради від 03.06.1999р. №267-1/368 належить земельна ділянка кадастровий номер 8000000000:63:018:0002 площею 2,2620 га за адресою: м.Київ, просп. Воз`єднання, 21, категорія земель - землі житлової та громадської забудови.

Наведене підтверджується Витягом з Державного земельного кадастру НВ-8001337572021 від 25.06.2021р.

Приватне акціонерне товариство РУСАНІВКА є власником нерухомого майна, розташованого на земельній ділянці кадастровий номер 8000000000:63:018:0002 на підставі Свідоцтва Головного управління майном Київської міської державної адміністрації МК №010002296 від 22.04.1999р., Договору про розірвання Договору купівлі-продажу майнового комплексу з відстрочкою платежу а саме: майнового комплексу в частині (літери А, В, Б, Г ) загальною площею 11162,6 кв.м за адресою: м.Київ, пр-т Соборності, б.21, що підтверджується Витягом з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, індексний номер 256309678 від 13.05.2021р.

02.08.2000р. між Київською міською радою (Орендодавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю САНТ (Орендар) на підставі Рішення Київради від 24.06.1999р. №306/407 укладено Договір оренди земельної ділянки кадастровий номер 8000000000:63:018:0006, місце розташування просп. Возз`єднання, 21 у Дарницькому районі м.Києва, площею 0,0614 га, категорія земель - землі житлової та громадської забудови.

Наведене підтверджується Витягом з Державного земельного кадастру НВ-8001165482020 від 14.09.2020р.

Товариство з обмеженою відповідальністю САНТ є власником нерухомого майна, розташованого на земельній ділянці кадастровий номер 8000000000:63:018:0006 на підставі Свідоцтва Фонду державного майна України у Дарницькому районі міста Києва 8-ЦМК від 27.12.1996р., а саме: цілісного майнового комплексу фабрики-пральні білизни загальною площею 330,6 кв.м за адресою: м.Київ, пр-т Соборності, б.21, що підтверджується Інформаційною довідкою з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборони відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна номер 224937612 від 22.09.2020р.

Рішенням Київської міської ради від 06.10.2016р. №172/1176 Про перейменування вулиці, проспекту та площі у місті Києві вирішено проспект Возз`єднання перейменувати у проспект Соборності.

09.10.2020р. між Київською міською радою (Орендодавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю СЕЙФ-СПЕЙС (Орендар) на підставі Рішення Київської міської ради від 30.07.2020р. №281/9360 укладено Договір оренди земельної ділянки, посвідчений приватним нотаріусом Київського нотаріального округу Литвин А.С., зареєстровано в реєстрі за №3983.

Об`єктом оренди за договором є земельна ділянка кадастровий номер 8000000000:63:018:0051 площею 0,0577 га, місце розташування - вул.Плеханова, 19-а у Дніпроському районі м.Києва, категорія земель - землі житлової та громадської забудови.

Наведене підтверджується Витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права, індексний номер 227618488 від 09.10.2020р., Витягом з Державного земельного кадастру про земельну ділянку НВ-8001164572020 від 11.09.2020р.

Товариство з обмеженою відповідальністю СЕЙФ-СПЕЙС є власником нерухомого майна, розташованого на земельній ділянці кадастровий номер 8000000000:63:018:0051 на підставі Договору купівлі-продажу від 20.05.2019р., посвідченого приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Малаховською І.В., зареєстровано в реєстрі за №499, а саме: нежитлової будівлі загальною площею 314,3 кв.м, літ. А за адресою: м.Київ, вул.Плеханова, б.19-А, що підтверджується Витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності , індексний номер 167260960 від 20.05.2019р.

Судом також встановлено, що Рішенням Київської міської ради від 06.06.2018р. N883/4947 Про передачу земельної ділянки Товариству з обмеженою відповідальністю РУСАНІВКА ІНВЕСТ на вул. Євгена Сверстюка, 54 у Дніпровському районі м. Києва для будівництва житлового комплексу з прибудованим дошкільним закладом та пунктом централізованої системи пожежного спостереження вирішено передати Товариству з обмеженою відповідальністю РУСАНІВКА ІНВЕСТ , за умови виконання пункту 3 цього рішення, в оренду на 15 років земельну ділянку площею 0,6953 га (кадастровий номер 8000000000:63:018:0012), витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку N НВ-8000136432014) для будівництва житлового комплексу з прибудованим дошкільним закладом та пунктом централізованої системи пожежного спостереження на вул. Євгена Сверстюка, 54 у Дніпровському районі м. Києва із земель комунальної власності територіальної громади міста Києва у зв`язку із набуттям права власності на майно (витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно від 27.03.2018 N 118574892).

Згідно Витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку 8000000000:63:018:0012 від 22.06.2018р. НВ-8000768972018, Договору оренди земельної ділянки від 11.07.2018р. об`єктом оренди відповідно до відомостей Державного земельного кадастру, Рішення Київської міської ради від 06.06.2018р. №883/4947 та цього Договору є земельна ділянка кадастровий номер - 8000000000:63:018:0012, місце розташування - вул. Євгена Сверстюка, 54 у Дніпровському районі м.Києва, категорія земель - землі житлової та громадської забудови, площею 0,6953 га.

Товариством з обмеженою відповідальністю РУСАНІВКА ІНВЕСТ отримано Містобудівні умови та обмеження для проектування об`єкта будівництва Будівництво житлового комплексу з вбудовано-прибудованим дошкільним закладом та пунктом централізованої системи пожежного спостереження по вул.Євгена Сверстюка,54 у Дніпровському районі міста Києва , затверджені Наказом Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2018р. №923.

На замовлення Товариства з обмеженою відповідальністю РУСАНІВКА ІНВЕСТ розроблено проектну документацію на яку отримано експертний звіт щодо розгляду проектної документації Будівництво житлового комплексу з вбудовано-прибудованим дошкільним закладом та пунктом централізованої системи пожежного спостереження по вул. Євгена Сверстюка, 54 у Дніпровському районі м. Києва №4/19 від 22.03.2019р. ТОВ БУДПРОЕКТЕКСПЕРТИЗА .

05.07.2019р. Державною архітектурно-будівельною інспекцією України видано Дозвіл на виконання будівельних робіт №ІУ113191861241 на будівництво житлового комплексу з вбудовано-прибудованим дошкільним закладом та пунктом централізованої системи пожежного спостереження по вул. Євгена Сверстюка, 54 у Дніпровському районі м. Києва.

14.05.2021р. між Товариством з обмеженою відповідальністю РУСАНІВКА ІНВЕСТ (Забудовник, Замовник 1), Приватним акціонерним товариством РУСАНІВКА (Замовник 2), Товариством з обмеженою відповідальністю СЕЙФ-СПЕЙС (Замовник 3), Товариством з обмеженою відповідальністю САНТ (Замовник 4) укладено Договір №75/3 -Р2 про організацію будівництва.

За змістом Договору про організацію будівництва Об`єкт - Комплексна забудова території у складі об`єктів Будівництво житлового комплексу з вбудовано-прибудованим дошкільним закладом та пунктом централізованої системи пожежного спостереження повул. Євгена Сверстюка, 54 у Дніпровському районі м. Києва (коригування) та її черга Реконструкція майнового комплексу в частині (літери А, В, Б, Г), цілісного майнового комплексу фабрики - пральні білизни, нежитлової будівлі Літ. А під багатофункціональний комплекс із влаштуванням зеленої та прибережної зони за адресою: вул. Плеханова, 19-А, проспект Соборності, 21 в м. Києві .

Земельна ділянка складається із земельних ділянок: 8000000000:63:018:0012 - земельна ділянка 1, 8000000000:63:018:0002 - земельна ділянка 2, 8000000000:63:018:0051 - земельна ділянка 3, 8000000000:63:018:0006 - земельна ділянка 4.

Комплексна забудова Об`єкта/черги Об`єкта - комплекс робіт з отримання вихідних даних, вишукувань та досліджень (геологічних, геодезичних, маркшейдерських та ін.), перенесення інженерних мереж, видалення зелених насаджень, передпроектних, проектних, підготовчих, будівельно-монтажних, опоряджувальних, оздоблювальних та інших робіт з безпосередньої Комплексної забудови Об`єкта/його черги та благоустрою прилеглої території відповідно до Проекту, підключення Об`єкта/його черги до всіх необхідних комунальних мереж і інженерних комунікацій, прийняття Об`єкта/його черги в експлуатацію, забезпечення необхідними матеріалами, обладнанням, послугами, роботами.

Предметом Договору про організацію будівництва є діяльність Сторін по здійсненню ними комплексу дій організаційного, оперативно-господарського, технічного та фінансового характеру спрямованих на реалізацію проекту (п.1.1 Договору).

Комплексна забудова здійснюється чергами із прийняттям в експлуатацію пусковими комплексами (п.1.2. Договору).

Замовник 1/Забудовник виконує функцію Замовника та Забудовника Земельної ділянки Об`єкту в частині Земельної ділянки №1 на підставі Договору оренди земельної ділянки, укладеного 11.07.2018, між Київською міською радою та Замовником 1/Забудовником, посвідченого Дем`яненко Т.М., приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу, зареєстровано в реєстрі за №782, Містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва виданих 11.09.2018р. Департаментом містобудування та архітектури виконавчого органу КМР (КМДА) за № 923, Експертного звіту, щодо розгляду проектної документації за проектом Будівництво житлового ксі прибудованим дошкільним закладом та пунктом централізованої системи пожежного спостереження по вул. Євгена Сверстюка, 54 у Дніпровському районі м.Києва , виданого ТОВ Будпроектекспертиза 22.03.2019 за вих. №4/19, затвердженої проектної документації (наказ від 22.03.2019, № 22/03/19), дозволу на виконання будівельних робіт, виданого ДАБІ України 05.07.2019 за№ IУ 113191861241.

Замовник 2, 3, 4 делегують Замовнику 1/Забудовнику зазначену в п.2.4. Договору частину функцій замовника будівництва, в частині земельних ділянок №2,3,4, а Замовник 1/Забудовник зобов`язується на свій ризик за рахунок власних або матеріалів, засобів, техніки та устаткування організувати та в повному обсязі профінансувати Комплексну забудову Об`єкта в цілому на Земельній ділянці Об`єкту, яка включає в себе земельну ділянку № 1, 2, 3, 4 відповідно до Проектної документації (п.1.3. Договору).

Генеральним проектувальником Товариством з обмеженою відповідальністю АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО ВАСКО розроблено проектну документацію об`єкту Комплексна забудова території у складі об`єктів Будівництво житлового комплексу з вбудовано-прибудованим дошкільним закладом та пунктом централізованої системи пожежного спостереження по вул. Євгена Сверстюка, 54 у Дніпровському районі м. Києва (коригування) та ІІ черга Реконструкція майнового комплексу в частині (літери А, В, Б, Г), цілісного майнового комплексу фабрики - пральні білизни, нежитлової будівлі Літ. А під багатофункціональний комплекс із влаштуванням зеленої та прибережної зони за адресою: вул. Плеханова, 19-А, проспект Соборності, 21 в м. Києві .

На зазначену проектну документацію Товариством з обмеженою відповідальністю УКРЕКСПЕРТБУДПРОЕКТ надано Експертний звіт (позитивний) №14/21 від 14.05.2021р. щодо розгляду проектної документації на будівництво з проектом Комплексна забудова території у складі об`єктів Будівництво житлового комплексу з вбудовано-прибудованим дошкільним закладом та пунктом централізованої системи пожежного спостереження по вул. Євгена Сверстюка, 54 у Дніпровському районі м. Києва (коригування) та ІІ черга Реконструкція майнового комплексу в частині (літери А, В, Б, Г), цілісного майнового комплексу фабрики - пральні білизни, нежитлової будівлі Літ. А під багатофункціональний комплекс із влаштуванням зеленої та прибережної зони за адресою: вул. Плеханова, 19-А, проспект Соборності, 21 в м. Києві .

Відповідно до ч. 7 ст. 37 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності в редакції чинній на час внесення оскаржуваних змін, встановлено, що у разі якщо право на будівництво об`єкта передано іншому замовникові або змінено генерального підрядника чи підрядника (якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників), а також у разі коригування проектної документації замовник протягом трьох робочих днів повідомляє про такі зміни відповідний орган державного архітектурно-будівельного контролю з поданням засвідчених у встановленому порядку копій документів, що підтверджують зазначені зміни. У разі якщо коригування проектної документації може вплинути на визначення адреси об`єкта нового будівництва (зміна місця розташування об`єкта, головного входу, зміна кількості об`єктів тощо), у повідомленні зазначається про необхідність коригування (зміни, присвоєння, анулювання) адреси. Продовження виконання будівельних робіт без такого повідомлення забороняється.

Одночасно з направленням до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю повідомлення, що передбачає необхідність коригування (зміни, присвоєння, анулювання) адреси, програмні засоби електронної системи забезпечують автоматичне направлення до органу з присвоєння адреси повідомлення про необхідність коригування адреси об`єкта нового будівництва.

У разі зміни осіб, відповідальних за проведення авторського і технічного нагляду, або відповідальних виконавців робіт замовник повідомляє відповідний орган державного архітектурно-будівельного контролю про такі зміни з поданням засвідчених в установленому порядку копій документів, що підтверджують зазначені зміни, протягом трьох днів з дня їх настання.

При цьому, відповідно до п.33 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011р. № 466 Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт встановлено, що у разі коли право на будівництво об`єкта передано іншому замовникові або змінено генерального підрядника чи підрядника (якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників), чи змінено осіб, відповідальних за проведення авторського і технічного нагляду, або відповідальних виконавців робіт, а також у разі коригування проектної документації замовник (його уповноважена особа) протягом трьох робочих днів повідомляє про такі зміни відповідному органу державного архітектурно-будівельного контролю за формою згідно з додатком 10 до цього Порядку з поданням засвідчених у встановленому порядку копій документів, що підтверджують зазначені зміни.

Продовження виконання будівельних робіт без повідомлення про внесення змін забороняється.

У відповідності до зазначеного, у Дозвіл на виконання будівельних робіт № ІУ113191861241 від 05.07.2019р. Державною архітектурно-будівельною інспекцією України внесено зміну даних №ІУ113191861241-1 від 15.02.2021р. так як змінено відповідальних за проведення авторського нагляду - ( ОСОБА_1 , Наказ №06/2021-АН від 15.02.2021р.) , а також Зміну даних №ІУ113191861241-2 від 24.06.2021р. так як право будівництва передано іншому замовнику, здійснено коригування проектної документації на підставі вищевказаних норм Закону України Про регулювання містобудівної діяльності та Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011р. № 466.

Згідно з даними техніко-економічних показників Зміни даних ІУ113191861241-2 від 24.06.2021р.. у Дозвіл на виконання будівельних робіт від ІУ113191861241 від 05.07.2019р. об`єкту будівництва, найвищий показник кількості поверхів становить 35 поверхів.

При цьому, земельні ділянки (8000000000:63:018:0012, 8000000000:63:018:0002, 8000000000:63:018:0051, 8000000000:63:018:0006) знаходиться в межах території на яку розроблено Детальний план території (далі - ДТП) в межах просп. Возз`єднання, залізниці, Броварського проспекту, Русанівської протоки та Русанівського каналу, затверджений Рішенням Київської міської ради від 14.07.2016р. №728/728, який опубліковано на сайті Київської міської ради https://kga.gov.ua/detalni-plani-teritoriji/11-ofitsijni-dokumenti/1311-detalnij-plan-teritoriji-v-mezhakh-prosp-vozz-ednannya-zaliznitsi brovarskogo-prospektu-rusanivskoji-protoki-ta-rusanivskogo-kanalu, що також підтверджується даними сайту Містобудівного кадастру Києва http://mkk.kga.gov.ua/.

Поряд з цим, суд зазначає, що за визначенням наданим ст.1 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності : генеральна схема планування території України - містобудівна документація, що визначає концептуальні вирішення планування та використання території України; генеральний план населеного пункту - містобудівна документація, що визначає принципові вирішення розвитку, планування, забудови та іншого використання території населеного пункту; детальний план території - містобудівна документація, що визначає планувальну організацію та розвиток території.

Відповідно до ст.16 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності визначає, що планування територій на місцевому рівні здійснюється шляхом розроблення та затвердження генеральних планів населених пунктів, планів зонування територій і детальних планів території, їх оновлення та внесення змін до них.

Статтею 17 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності генеральний план населеного пункту є основним видом містобудівної документації на місцевому рівні, призначеної для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території населеного пункту.

Згідно ст.18, 19 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності встановлює, що план зонування території розробляється на основі генерального плану населеного пункту (у його складі або як окремий документ) з метою визначення умов та обмежень використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон.

Детальний план у межах населеного пункту уточнює положення генерального плану населеного пункту та визначає планувальну організацію і розвиток частини території.

Детальний план розробляється з метою визначення планувальної організації і функціонального призначення, просторової композиції і параметрів забудови та ландшафтної організації кварталу, мікрорайону, іншої частини території населеного пункту, призначених для комплексної забудови чи реконструкції (ч.1).

На підставі та з урахуванням положень затвердженого детального плану території може розроблятися проект землеустрою щодо впорядкування цієї території для містобудівних потреб, який після його затвердження стає невід`ємною частиною детального плану території.

Детальний план території визначає: 1) принципи планувально-просторової організації забудови; 2) червоні лінії та лінії регулювання забудови; 3) функціональне призначення, режим та параметри забудови однієї чи декількох земельних ділянок, розподіл територій згідно з будівельними нормами і правилами; 4) містобудівні умови та обмеження (у разі відсутності плану зонування території) або уточнення містобудівних умов та обмежень згідно із планом зонування території; 5) потребу в підприємствах і закладах обслуговування населення, місце їх розташування; 6) доцільність, обсяги, послідовність реконструкції забудови; 7) черговість та обсяги інженерної підготовки території; 8) систему інженерних мереж; 9) порядок організації транспортного і пішохідного руху; 10) порядок комплексного благоустрою та озеленення, потребу у формуванні екомережі; 11) межі прибережних захисних смуг і пляжних зон водних об`єктів (у разі відсутності плану зонування території).

Детальний план території складається із графічних і текстових матеріалів.

Склад, зміст, порядок розроблення та затвердження детального плану території визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування.

Матеріали детального плану території не можуть містити інформацію з обмеженим доступом та бути обмеженими в доступі. Загальна доступність матеріалів детального плану території забезпечується відповідно до вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації" шляхом надання їх за запитом на інформацію, оприлюднення на веб-сайті органу місцевого самоврядування, у тому числі у формі відкритих даних, на єдиному державному веб-порталі відкритих даних, у місцевих періодичних друкованих засобах масової інформації, у загальнодоступному місці у приміщенні органу місцевого самоврядування.

Таким чином, детальний план території встановлює загальні принципи планувально-просторової організації забудови та орієнтовні параметри певних показників.

Отже, Детальний план території в межах просп. Возз`єднання, залізниці, Броварського проспекту, Русанівської протоки та Русанівського каналу - об`єкт авторського права, що відображає точку зору розробника щодо можливого розташування будівель. Остаточний вид та місце розташування об`єктів визначається забудовником у відповідній проектній документації. При цьому, у ДПТ можуть бути встановлені обмеження щодо поверховості окремих видів будівель, як то громадські, житлові будівлі, спортивні споруди та інше.

У даному випадку в межах земельних ділянок єдине обмеження стосується поверховості громадських будівель, що підтверджується відповідним умовним позначенням (червоний колір). Будь яких інших обмежень щодо поверховості інших видів будівель, а також щодо висотності в межах ділянок ДПТ не встановлено.

За даними Державного земельного кадастру земельні ділянки: 8000000000:63:018:0051 площею 0,0577 га, місце розташування - вул.Плеханова, 19-а у Дніпроському районі м.Києва; 8000000000:63:018:0006, місце розташування просп. Возз`єднання, 21 у Дарницькому районі м.Києва, площею 0,0614 га; 8000000000:63:018:0002 площею 2,2620 га за адресою:м.Київ, просп. Воз`єднання, 21 належать до категорії земель житлової та громадської забудови.

Поряд з цим, суд зазначає, що ст. 19 Земельного кодексу України станом на час видачі містобудівних умов та обмежень землі житлової та громадської забудови за основним цільовим призначенням віднесено до однієї категорії земель.

Згідно зі статтями 38 та 39 Земельного кодексу України до земель житлової та громадської забудови належать земельні ділянки в межах населених пунктів, які використовуються для розміщення житлової забудови, громадських будівель і споруд, інших об`єктів загального користування. Використання земель житлової та громадської забудови здійснюється відповідно до генерального плану населеного пункту, іншої містобудівної документації, плану земельно-господарського устрою з дотриманням будівельних норм, державних стандартів і норм.

При цьому, відповідно до статті 20 зазначеного Кодексу види використання земельної ділянки в межах певної категорії земель (крім земель сільськогосподарського призначення та земель оборони) визначаються її власником або користувачем самостійно в межах вимог, встановлених законом до використання земель цієї категорії, з урахуванням містобудівної документації та документації із землеустрою.

Отже, земельне законодавство передбачає можливість використання земель житлової та громадської забудови відповідно до намірів їх власників або користувачів як за житловим так і за громадським призначенням.

Державними будівельними нормами (ДБН) В.2.2-9-2018 Громадські будинки та споруди. Основні положення визначено, що багатофункціональні будинки і комплекси - це будинки і комплекси, які формуються з приміщень, їх груп, будинків та споруд різного громадського і житлового призначення (п.3.3.).

Також, суд зазначає, що ДБН Б.2.2.-12:2019 Планування та забудова територій передбачено доцільність формування багатофункціональних архітектурно-планувальних структур та зазначено, що окремі земельні ділянки мають бути планувально об`єднані, серед іншого, у функціональну зону житлової та громадської забудови (п.п.4.16, 5.1). Визначено, що багатофункціональні споруди - будинки і комплекси, які формуються з приміщень, їх груп, різного громадського, житлового та іншого призначення, поєднання яких обумовлено економічною доцільністю і містобудівними вимогами (п.3.7.).

ДБН В.2.2-15:2019 Житлові будинки. Основні положення передбачено можливість об`єднання в одному об`єкті функцій громадського та житлового призначення без обмеження їх часток (площі, поверховості тощо) (п.5.37).

Таким чином, включення житлової функції до складу багатофункціонального комплексу, не впливає на функціональні параметри використання земельних ділянок.

Відповідно до техніко-економічних показників об`єкту будівництва, поверховість І черги будівництва встановлено на рівні 6, 24 поверхів, ІІ черги - на рівні 26, 35 поверхів.

Суд зазначає, що за змістом Проектної документації (Том 1 Загальні положення) умовна висота першої черги будівництва не перевищує 73,3 м, другої черги - 99,5 м.

Проектом передбачено будівництво у складі об`єкту житла - код об`єкта будівництва 1122.1- Будинки житлові багатоквартирної масової забудови згідно з Державним класифікатором будівель та споруд ДК 018-2000, затвердженим та введеним в дію Наказом Держстандарту України від 17.08.2000р. №507.

За змістом Містобудівних умов та обмежень №1334 від 24.12.2020р. щодо об`єкта будівництва Реконструкція майнового комплексу в частині ( літери А, В, Б, Г), цілісного майнового комплексу фабрики - пральні білизни, нежитлової будівлі Літ. "А" під багатофункціональний комплекс із влаштуванням зеленої та прибережної зони гранично допустима висота об`єктів - 6 поверхів, відповідно до затверджених проектних рішень ДПТ. При цьому, встановлено, що остаточну висоту будівель визначити проектною документацією, розробленою згідно із затвердженими проектними рішеннями ДПТ, вимогами ДБН Б.2.2-12:2019 Планування та забудова територій , ДБН В.2.2-9:2018 Будинки і споруди. Громадські будинки і споруди . Основні положення , ДБН В.1.1.7-2016 Пожежна безпека об`єктів будівництва , за результатами інсоляційного розрахунку, нормативних побутових і протипожежних розривів .

При цьому, судом встановлено, що, затверджені проектні рішення ДПТ щодо земельних ділянок 8000000000:63:018:0006, 8000000000:63:018:0051, 8000000000:63:018:0002 не містять обмежень поверховості для багатоквартирної житлової забудови.

Водночас, суд зазначає, що згідно ст. 31 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності встановлює, що проектна документація на будівництво об`єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджується замовником.

Експертиза проектів будівництва проводиться в установленому Кабінетом Міністрів України порядку експертними організаціями.

Проектна документація на будівництво об`єктів не потребує погодження державними органами, органами місцевого самоврядування, їх посадовими особами, юридичними особами, утвореними такими органами.

Беручи до уваги викладене, суд звертає увагу, що на замовлення Товариства з обмеженою відповідальністю РУСАНІВКА ІНВЕСТ , Товариства з обмеженою відповідальністю СЕЙФ-СПЕЙС , Товариства з обмеженою відповідальністю САНТ , Приватного акціонерного товариства РУСАНІВКА Генеральним проектувальником Товариством з обмеженою відповідальністю АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО ВАСКО розроблено проектну документацію об`єкту Комплексна забудова території у складі об`єктів Будівництво житлового комплексу з вбудовано-прибудованим дошкільним закладом та пунктом централізованої системи пожежного спостереження по вул. Євгена Сверстюка, 54 у Дніпровському районі м. Києва (коригування) та ІІ черга Реконструкція майнового комплексу в частині (літери А, В, Б, Г), цілісного майнового комплексу фабрики - пральні білизни, нежитлової будівлі Літ. А під багатофункціональний комплекс із влаштуванням зеленої та прибережної зони за адресою: вул. Плеханова, 19-А, проспект Соборності, 21 в м. Києві .

На зазначену проектну документацію Товариством з обмеженою відповідальністю УКРЕКСПЕРТБУДПРОЕКТ надано Експертний звіт (позитивний) №14/21 від 14.05.2021р. щодо розгляду проектної документації на будівництво з проектом Комплексна забудова території у складі об`єктів Будівництво житлового комплексу з вбудовано-прибудованим дошкільним закладом та пунктом централізованої системи пожежного спостереження по вул. Євгена Сверстюка, 54 у Дніпровському районі м. Києва (коригування) та ІІ черга Реконструкція майнового комплексу в частині (літери А, В, Б, Г), цілісного майнового комплексу фабрики - пральні білизни, нежитлової будівлі Літ. А під багатофункціональний комплекс із влаштуванням зеленої та прибережної зони за адресою: вул. Плеханова, 19-А, проспект Соборності, 21 в м. Києві , яким встановлено, що за результатами розгляду проектної документації на будівництво встановлено, що зазначена документація розроблена згідно з вихідними даними на проектування з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності будинків, споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, охорони праці, екології, пожежної безпеки, техногенної безпеки, енергозбереження і може бути затверджена в установленому порядку з техніко-економічним показниками, що додаються.

Зазначене підтверджує відповідність проектних рішень, в тому числі, в частині граничної висотності та поверховості Державним будівельним нормам, вихідним даним та вимогам ДПТ.

Таким чином, суд приходить до висновку, що містобудівні умови та обмеження в оскаржуваній частині не суперечать Детальному плану території та містобудівній документації, водночас, відносять визначення остаточної висоти будівель відповідно до проектних рішень.

Крім того, затверджені проектні рішення ДПТ щодо земельних ділянок 8000000000:63:018:0006, 8000000000:63:018:0051, 8000000000:63:018:0002 не містять обмежень поверховості для багатоквартирної житлової забудови. Також, не встановлено обмеження висотності у метрах.

Виходячи із системного аналізу фактичних обставин справи та норм чинного законодавства, суд приходить до висновку, що зазначення у змісті Містобудівних умов та обмежень №1334 від 24.12.2020р. щодо об`єкта будівництва Реконструкція майнового комплексу в частині ( літери А, В, Б, Г ), цілісного майнового комплексу фабрики - пральні білизни, нежитлової будівлі Літ. "А" під багатофункціональний комплекс із влаштуванням зеленої та прибережної зони гранично допустимої висоти об`єктів - 6 поверхів, у сукупності із зазначенням - відповідно до затверджених проектних рішень ДПТ та встановленням того, що остаточну висоту будівель визначити проектною документацією, розробленою згідно із затвердженими проектними рішеннями ДПТ, вимогами ДБН Б.2.2-12:2019 Планування та забудова територій , ДБН В.2.2-9:2018 Будинки і споруди. Громадські будинки і споруди . Основні положення , ДБН В.1.1.7-2016 Пожежна безпека об`єктів будівництва , за результатами інсоляційного розрахунку, нормативних побутових і протипожежних розривів , не зводить зазначені обмеження виключно до обмежень у 6 поверхів для будь-яких об`єктів забудови на цих земельних ділянках, як помилково вважають позивачі, а стосується лише закладів громадського призначення, та остаточно визначається проектною документацію.

Частиною 2 статті 2 КАС України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Отже, Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) встановлюючи у розділі Гранично допустима висотність будинків, будівель та споруд у метрах Містобудівних умов та обмежень №1334 (реєстраційний номер MU01:8325-2288-7980-8131) від 24.12.2020р. об`єкта будівництва: Реконструкція майнового комплексу в частині (літери А, В, Б, Г ), цілісного майнового комплексу фабрики - пральні білизни, нежитлової будівлі Літ. А під багатофункціональний комплекс із влаштуванням зеленої та прибережної зони гранично допустиму висоту об`єктів - 6 поверхів, діяв у межах повноважень та у спосіб, що визначених Конституцією та законами України, обґрунтовано, неупереджено, добросовісно, розсудливо, з дотримання принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації, у зв`язку з чим у суду відсутні правові підстави для визнання таких дій протиправними та визнання протиправними та скасування Містобудівні умови та обмеження №1334 (реєстраційний номер MU01:8325-2288-7980-8131) від 24.12.2020р. об`єкта будівництва: Реконструкція майнового комплексу в частині ( літери А, В, Б, Г ), цілісного майнового комплексу фабрики - пральні білизни, нежитлової будівлі Літ. А під багатофункціональний комплекс із влаштуванням зеленої та прибережної зони , видані Департаментом містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в частині розділу Гранично допустима висотність будинків, будівель та споруд у метрах щодо встановлення гранично допустимої висоти об`єктів - 6 поверхів.

Відповідно до положень чч. 1 та 2 ст. 72 Кодексу адміністративного судочинства України, доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: письмовими, речовими і електронними доказами; висновками експертів; показаннями свідків.

Згідно положень ст. 90 Кодексу адміністративного судочинства України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Частинами 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Отже, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України, матеріалів справи, суд приходить до висновку про те, що заявлені позовні вимоги не підлягають задоволенню.

Згідно з ч. 5 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі відмови у задоволенні вимог позивача, звільненого від сплати судових витрат, або залишення позовної заяви без розгляду чи закриття провадження у справі, судові витрати, понесені відповідачем, компенсуються за рахунок коштів, передбачених Державним бюджетом України, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. В даному випадку позивач в силу норм Закону України "Про судовий збір" від сплати судового збору не звільнений та відомості щодо понесених відповідачем судових витрат відсутні, а тому судові витрати за рахунок позивача на користь відповідача не стягуються.

Керуючись ст.ст. 2 2, 72-77, 90, 241-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

В И Р І Ш И В:

У задоволені адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю СЕЙФ-СПЕЙС , Товариства з обмеженою відповідальністю САНТ , Приватного акціонерного товариства РУСАНІВКА відмовити повністю.

Рішення суду набирає законної сили в строк і порядку, передбачені статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Суддя І.М. Погрібніченко

Дата ухвалення рішення21.12.2021
Оприлюднено31.12.2021
Номер документу102357636
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/25576/21

Ухвала від 19.06.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Лічевецький Ігор Олександрович

Ухвала від 12.06.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Лічевецький Ігор Олександрович

Ухвала від 20.02.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Лічевецький Ігор Олександрович

Ухвала від 24.01.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Лічевецький Ігор Олександрович

Рішення від 21.12.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Погрібніченко І.М.

Ухвала від 15.09.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Погрібніченко І.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні