Рішення
від 30.12.2021 по справі 140/10206/21
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30 грудня 2021 року ЛуцькСправа № 140/10206/21

Волинський окружний адміністративний суд у складі судді Каленюк Ж.В., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Автотраст-СВ до Головного управління ДПС у Волинській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю Автотраст-СВ (далі - ТзОВ Автотраст-СВ ) звернулося з позовом до Головного управління ДПС у Волинській області (далі - ГУ ДПС у Волинській області), Державної податкової служби України (далі - ДПС України) про визнання протиправними та скасування рішень комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Волинській області (далі - Комісія ГУ ДПС у Волинській області, комісія регіонального рівня) від 12 серпня 2021 року №2978578/43630317, від 12 серпня 2021 року №2978580/43630317, від 12 серпня 2021 року №2978581/43630317, від 12 серпня 2021 року №2978582/43630317, від 12 серпня 2021 року №2978583/43630317, від 12 серпня 2021 року №2978584/43630317, від 12 серпня 2021 року №2978585/43630317, від 12 серпня 2021 року №2978579/43630317, від 12 серпня 2021 року №2978586/43630317; зобов`язання ДПС України зареєструвати податкові накладні від 01 червня 2021 року №42, від 02 червня 2021 року №43, від 04 червня 2021 року №45, від 08 червня 2021 року №47, від 09 червня 2021 року №48, від 10 червня 2021 року №49, від 11 червня 2021 року №50, від 14 червня 2021 року №51, від 15 червня 2021 року №52 в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН).

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що ТзОВ Автотраст-СВ за фактом господарських операцій з поставки товару (вапнякового каміння) для Приватного підприємства Агро-Експрес-Сервіс (далі - ПП Агро-Експрес-Сервіс ) відповідно до статті 201 Податкового кодексу України (далі - ПК України) склало в електронній формі та відправило на реєстрацію в ЄРПН податкові накладні 01 червня 2021 року №42, від 02 червня 2021 року №43, від 04 червня 2021 року №45, від 08 червня 2021 року №47, від 09 червня 2021 року №48, від 10 червня 2021 року №49, від 11 червня 2021 року №50, від 14 червня 2021 року №51, від 15 червня 2021 року №52, однак їх реєстрацію була зупинена.

Як зазначив позивач, він надав Комісії ГУ ДПС у Волинській області вичерпні пояснення та первинні документи щодо господарських операцій, за якими були складені зазначені податкові накладні. Незважаючи на те, що подані документи були достатніми для прийняття рішення про їх реєстрацію в ЄРПН, Комісією ГУ ДПС у Волинській області прийняті рішення від 12 серпня 2021 року №2978578/43630317, від 12 серпня 2021 року №2978580/43630317, від 12 серпня 2021 року №2978581/43630317, від 12 серпня 2021 року №2978582/43630317, від 12 серпня 2021 року №2978583/43630317, від 12 серпня 2021 року №2978584/43630317, від 12 серпня 2021 року №2978585/43630317, від 12 серпня 2021 року №2978579/43630317, від 12 серпня 2021 року №2978586/43630317 про відмову в реєстрації цих податкових накладних. Усі рішення мотивовані ненаданням платником податків копій розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків.

Ці рішення позивач вважає необґрунтованими, ухваленими без дослідження усіх обставин та з порушенням чинного законодавства, а тому протиправними. Позивач зауважив, що відповідно до пункту 3 додаткової угоди від 09 квітня 2021 року №1 до договору поставки товару від 09 квітня 2021 року №3866 замовник оплачує за поставлений товар після отримання всієї партії товару у строк не пізніше 90 днів з моменту останньої поставки. Загальна кількість замовленого товару - 40000 т, а строк поставки - до 31 грудня 2021 року. ПП Агро-Експрес-Сервіс лише з 17 серпня 2021 року розпочало оплату поставленого товару за договором поставки. Тому надати комісії регіонального рівня банківські виписки чи платіжні доручення на оплату поставленого для ПП Агро-Експрес-Сервіс товару було неможливо. Разом з тим, у кожному випадку податкові зобов`язання виникли у момент поставки (передачі) товару покупцю, а тому саме за цією подією (а не за фактом оплати товару) і були складені податкові накладні.

Обґрунтовуючи позовні вимоги до ДПС України позивач вказав, що після винесення рішення про відмову в реєстрації податкової накладної правом реєстрації такої накладної в ЄРПН належить виключно ДПС України, яка здійснює ведення ЄРПН. Тому задоволення позовних вимог про зобов`язання ДПС України зареєструвати в ЄРПН податкові накладні є необхідним способом захисту прав товариства.

З наведених підстав позивач просив позов задовольнити.

Ухвалою судді Волинського окружного адміністративного суду від 04 жовтня 2021 року позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження у справі; судовий розгляд справи призначено за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у ній матеріалами відповідно до статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України).

У відзиві на позовну заяву представник відповідачів Кузьмич Ю.В. просила відмовити в задоволенні позовних вимог повністю (а.с.19-22, том 2). В обґрунтування такої позиції вказала, що оскаржувані рішення були прийняті з підстав ненадання платником податку копій розрахункових документи та/або банківських виписок з особових рахунків, а в графі Додаткова інформація зазначено, що відсутні розрахункові документи, що підтверджують оплату товару покупцем. Додані позивачем до позовної заяви документи (виписка по особовим рахункам за 17 серпня 2021 року, платіжне доручення від 17 серпня 2021 року №27536, виписка по особовим рахункам з 01 квітня 2021 року по 10 вересня 2021 року) не підлягають врахуванню судом, оскільки не додавалися раніше до повідомлень про надання пояснень.

Крім того, представник відповідача вказала, що договір від 09 квітня 2021 року №3866 не містить конкретної інформації щодо здійснення оплати за поставлений товар, зокрема, у який термін вона повинна бути здійснена. Згідно з платіжними дорученнями від 17 серпня 2021 року №27536 оплата від ПП Агро-Експрес-Сервіс проведена на суму 967910,77 грн, у той час як відповідно до податкових накладних загальна сума поставленого товару становить 2861926,20 грн.

З наведених підстав представник відповідачів вважає спірні рішення правомірними. Водночас вважає, що задоволення позовної вимоги про зобов`язання зареєструвати в ЄРПН податкові накладні є втручанням в дискреційні повноваженні відповідача.

Інші заяви по суті справи від сторін не надходили.

Ухвалою Волинського окружного адміністративного суду від 22 листопада 2021 року відмовлено у задоволенні клопотання представника відповідачів про розгляд справи за правилами загального позовного провадження (а.с.40-41 том 2).

Перевіривши письмовими доказами доводи сторін, викладені у заявах по суті справи, суд встановив такі обставини.

ТзОВ Автотраст-СВ зареєстроване як юридична особа 22 травня 2020 року; його видами діяльності згідно з Класифікацією видів економічної діяльності (КВЕД) є: 49.41 -вантажний автомобільний транспорт (основний), 46.90 - неспеціалізована оптова торгівля; 46.73 - оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням; 46.49 - оптова торгівля іншими товарами господарського призначення; 46.76 - оптова торгівля іншими проміжними продуктами та ін. (а.с.7 том 2). Як видно з витягу з Реєстру платників податку на додану вартість (ПДВ) №2003184500209, позивач є платником ПДВ (а.с.8 том 2).

09 квітня 2021 року між ТзОВ Автотраст-СВ (постачальник) та ПП Агро-Експрес-Сервіс (покупець) було укладено договір поставки №3866 (а.с.55 том 1), згідно з яким постачальник зобов`язується передати у власність покупцю товарно-матеріальні цінності в асортименті, кількості і за ціною, узгоджені сторонами, а покупець зобов`язується прийняти товар та сплатити за нього грошову суму на умовах договору. Підтвердженням факту узгодження сторонами найменування, кількості, комплектності, асортименті та ціни товару є прийняття покупцем товару відповідно до видаткової накладної або акту приймання-передачі, що після підписання сторонами мають юридичну силу специфікації в розумінні статті 266 Господарського кодексу України.

Відповідно до додаткової угоди від 09 квітня 2021 року №1 до договору поставки від 09 квітня 2021 року №3866 постачальник постачає, а покупець приймає і оплачує товар загальною кількістю 40000 т вартістю 20400000,00 грн. Умови поставки товару - автомобільним транспортом за рахунок постачальника на склад покупця. Замовник оплачує за товар після отримання всієї партії у строк не пізніше 90 днів з дня останньої поставки; строк поставки товару - до 31 грудня 2021 року (а.с.56 том 1).

На виконання умов договору ТзОВ Автотраст-СВ здійснило для ПП Агро-Експрес-Сервіс поставку товару (камінь вапняковий, фракція 80-120 мм), що підтверджується видатковими накладними від 01 червня 2021 року №39, від 02 червня 2021 року №40, від 04 червня 2021 року №42, від 07 червня 2021 року №43, від 08 червня 2021 року №44, від 09 червня 2021 року №45, від 10 червня 2021 року №46, від 14 червня 2021 року №48, від 15 червня 2021 року №49 (а.с.57-65 том 1), товарно-транспортними накладними (а.с.66-208 том 1).

Випискою з особового рахунку за 17 серпня 2021 року (а.с.209 том 1), платіжним дорученням від 17 серпня 2021 року №27536 підтверджено оплату ПП Агро-Експрес-Сервіс товару у сумі 967910,77 грн (а.с.210 том 1).

Позивачем було складено та подано на реєстрацію в ЄРПН податкові накладні від 01 червня 2021 року №42 на суму 247870,20 грн (а.с.36 том 1), від 02 червня 2021 року №43 на суму 181906,80 грн (а.с.38 том 1), від 04 червня 2021 року №45 на суму 786052,80 (а.с.40 том 1), від 08 червня 2021 року №47 на суму 259569,60 грн (а.с.42 том 1), від 09 червня 2021 року №48 на суму 200899,20 грн (а.с.44 том 1), від 10 червня 2021 року №49 на суму 255846,60 грн (а.с.46 том 1), від 11 червня 2021 року №50 на суму 563590,80 грн (а.с.48 том 1), від 14 червня 2021 року №51 на суму 145870,20 грн (а.с.50 том 1), від 15 червня 2021 року №52 на суму 220320,00 грн (а.с.52 том 1).

Відповідно до квитанцій від 30 червня 2021 року реєстрація цих податкових накладних була зупинена на підставі пункту 201.16 статті 201 ПК України у зв`язку із відсутністю кодів УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 2517 в таблиці даних платника податку як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. У квитанції також було запропоновано позивачу надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної в ЄРПН (а.с.37, 39, 41, 43, 45, 47, 49, 51, 53 том 1).

Не є спірною та обставина, що для підтвердження господарських операцій, відображених у податковій накладній від 01 червня 2021 року №42, ТзОВ Автотраст-СВ подало повідомлення від 06 серпня 2021 року №1 про надання пояснень та копій документів. В аналогічному порядку позивач подав повідомлення від 06 серпня 2021 року №2 про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних від 02 червня 2021 року №43, від 04 червня 2021 року №45, від 08 червня 2021 року №47, від 09 червня 2021 року №48, від 10 червня 2021 року №49, від 11 червня 2021 року №50, від 14 червня 2021 року №51, від 15 червня 2021 року №52. Так позивачем на підтвердження факту реалізації товару ПП Агро-Експрес-Сервіс згідно з податковою накладною від 01 червня 2021 року №42 надано копії договору поставки від 09 квітня 2021 року №3866, видаткової накладної від 01 червня 2021 року №39, товарно-транспортних накладних від 10 червня 2021 року ТПАС263, ТПАС661, ТПАС415, ТПАС524, ТПАС365, ТПАС319, ТПАС416, ТПАС717, ТПАС662, ТПАС264, ТПАС793, ТПАС525; на підтвердження обставин придбання каменю вапнякового - копії договору поставки від 08 квітня 2021 року №08/04/2021-1, укладеного з ПАТ Тернопільський кар`єр (а.с.211-214 том 1), специфікації від 08 квітня 2021 року №1 (а.с.215 том 1), видаткових накладних, виданих ПАТ Тернопільський кар`єр (а.с.228-230 том 1), акта звірки з ПАТ Тернопільський кар`єр за перше півріччя 2021 року (а.с.234 том 1); докази наявності належної матеріально-технічної бази: копії договорів з фізичними особами-підприємцями ОСОБА_1 , ОСОБА_2 на оренду автомобілів з додатками (а.с.242-243 том 1), акти прийому-передачі автомобілів (а.с.238-250 том 1, а.с.1-4 том 2), технічні паспорти на транспорті засоби, наказ про направлення у відрядження водіїв, договір поставки пального від 29 березня 2021 року №29/03-27, укладеного з ТзОВ Трак Ойл Груп , ліцензії на право зберігання пального, рішення про врахування/неврахування таблиці даних платника ПДВ від 02 липня 2021 року, таблиці даних платника податку з поясненнями, штатний розпис (а.с.6 том 2).

Ті ж документи були надані позивачем на підтвердження факту реалізації товару ПП Агро-Експрес-Сервіс згідно з податковими накладними від 02 червня 2021 року №43, від 04 червня 2021 року №45, від 08 червня 2021 року №47, від 09 червня 2021 року №48, від 10 червня 2021 року №49, від 11 червня 2021 року №50, від 14 червня 2021 року №51, від 15 червня 2021 року №52 (замість товарно-транспортних накладних та видаткових накладних, перерахованих вище, - видаткові накладні від 02 червня 2021 року №40, від 02 червня 2021 року №42, від 07 червня 2021 року № 43, від 08 червня 2021 року №44, від 09 червня 2021 року №45, від 10 червня 2021 року №46, від 14 червня 2021 року №48, від 15 червня 2021 року №49 (а.с.58-65 том 1), товарно-транспортні накладні за 02-15 червня 2021 року (а.с.78-208 том 1), видаткові накладні ПАТ Тернопільський кар`єр від 02-15 червня 2021 року (а.с.216-227 том 1).

Зазначені обставини у відзиві на позовну заяву підтвердили відповідачі.

За результатами розгляду поданих документів Комісія ГУ ДПC у Волинській області прийняла рішення від 12 серпня 2021 року №2978578/43630317, №2978580/43630317, №2978581/43630317, №2978582/43630317, №2978583/43630317, №2978584/43630317, №2978585/43630317, №2978579/43630317, №2978586/43630317 про відмову в реєстрації податкових накладних від 01 червня 2021 року №42, від 02 червня 2021 року №43, від 04 червня 2021 року №45, від 08 червня 2021 року №47, від 09 червня 2021 року №48, від 10 червня 2021 року №49, від 11 червня 2021 року №50, від 14 червня 2021 року №51, від 15 червня 2021 року №52 з підстав ненадання платником податків розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків. Додатково зазначено, що відсутні розрахункові документи, що підтверджують здійснення оплати покупцем (а.с.8-25 том 1).

Позивач оскаржив названі рішення (а.с.26 том 1), проте 17 вересня 2021 року рішеннями комісії центрального рівня залишена без задоволення з підстав ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів

посліг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційних описів), у тому числі рахунків-інвойсів (а.с.27-35 том 1).

Не погоджуючись із рішеннями Комісії ГУ ДПС у Волинській області, якими йому відмовлено у реєстрації податкових накладних від 01 червня 2021 року №42, від 02 червня 2021 року №43, від 04 червня 2021 року №45, від 08 червня 2021 року №47, від 09 червня 2021 року №48, від 10 червня 2021 року №49, від 11 червня 2021 року №50, від 14 червня 2021 року №51, від 15 червня 2021 року №52, позивач звернувся до суду із цим позовом.

При вирішенні спору суд керується такими нормативно-правовими актами.

Відповідно до абзацу першого пункту 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

За правилами абзаців першого, п`ятого пункту 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин. Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку (абзаци десятий, дванадцятий пункту 201.10 статті 201 ПК України).

Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року №1165 Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №1165) визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, права та обов`язки їх членів.

Пунктом 3 Порядку №1165 визначені ознаки податкових накладних/розрахунків коригування, яким вони повинні відповідати для безумовної їх реєстрації.

Відповідно до пунктів 4, 5 вказаного Порядку у разі, коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/ розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.

Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2). Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Отже, встановлена контролюючим органом невідповідність податкової накладної жодній з ознак безумовної реєстрації є підставою для її перевірки щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника, а також критеріям ризиковості здійснення операцій.

Пунктом 7 Порядку №1165 передбачено, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

За приписами пунктів 10, 11 Порядку №1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації. У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

У спірних правовідносинах зі змісту квитанцій від 30 червня 2021 року про зупинення реєстрації податкових накладних від 01 червня 2021 року №42, від 02 червня 2021 року №43, від 04 червня 2021 року №45, від 08 червня 2021 року №47, від 09 червня 2021 року №48, від 10 червня 2021 року №49, від 11 червня 2021 року №50, від 14 червня 2021 року №51, від 15 червня 2021 року №52 вказано причину зупинення їх реєстрації в ЄРПН: код УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 2517 відсутній в таблиці даних платника як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Додатком 3 до Порядку №1165 визначені Критерії ризиковості здійснення операцій, серед них - відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

За визначенням, наведеним у пункті 2 Порядку №1165, таблиця даних платника податку - зведена інформація, що подається платником податку до контролюючого органу, щодо кодів видів економічної діяльності платника податку згідно з Класифікатором видів економічної діяльності, кодів товарів згідно з УКТЗЕД та/або кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.

Аналіз пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій вказує на те, що для того, аби встановити наявність в господарській операції ознак ризиковості мають існувати визначені цим пунктом передумови, а тому слід навести обґрунтований розрахунок показника за цим критерієм, як того вимагає пункт 11 Порядку №1165. Відсутність у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної зазначення конкретного критерію ризиковості здійснення операцій, про які йдеться у пункті 1 додатку 3 до Порядку №1165, із розрахованим показником за відповідним критерієм, якому відповідає платник податку, свідчить про необґрунтованість віднесення господарської операції до відповідного критерію, що визначений пунктом 1 Критеріїв ризиковості господарських операцій.

Квитанції про зупинення реєстрації податкових накладних від 30 червня 2021 року не відповідають вимогам, що встановлені до них пунктом 11 Порядку №1165, оскільки контролюючим органом не наведено обґрунтування того, що обсяг постачання товару, зазначений у податковій накладній на збільшення суми податкових зобов`язань, яку подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого товару та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару, зазначеного в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

У квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних позивачу запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній, для розгляду питання про прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.

Сформована у такий спосіб комісією регіонального рівня пропозиція щодо надання документів є загальною та формальною, вона за своїм змістом дублює припис підпункту 3 пункту 11 Порядку №1165. Така пропозиція щодо надання документів не є конкретизованою, що може свідчити про наявність у платника податків вільного розсуду щодо переліку документів, які слід надати.

У постанові Верховного Суду від 22 липня 2019 року у справі №815/2985/18 сформовано висновок, згідно з яким у випадку не конкретизації переліку документів у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної платник податків перебуває у стані правової невизначеності, що позбавляє його можливості надати контролюючому органу необхідний в розумінні суб`єкта владних повноважень пакет документів, а для контролюючого органу відповідно створюються передумови для можливого прояву негативної дискреції - прийняття рішення про відмову у реєстрації податкової накладної.

У розглядуваному випадку контролюючим органом не сформовано конкретних вимог щодо необхідності подання вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання для реєстрації в ЄРПН податкових накладних.

За правилами пункту 4 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12 грудня 2019 року №520, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13 грудня 2019 року за №1245/34216 (далі - Порядок №520), у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/ розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

Пунктом 5, 6 Порядку №520 встановлено, що перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством. Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування.

Суд зауважує, що пункт 5 Порядку №520 визначає перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, який не є вичерпним та не передбачає необхідності надання платником податку усіх документів згідно з таким переліком. Тобто, наданню підлягають лише ті документи, які безпосередньо стосуються предмета господарської операції, за якою оформлено податкову накладну, суб`єктного складу її учасників, їх податкової поведінки.

Суд зазначає, що предметом доказування у цій справі є наявність підстав, підтверджених належними та достатніми документами для реєстрації спірних податкових накладних.

Разом із письмовими поясненнями позивач надав Комісії ГУ ДПС у Волинській області копії документів, які розкривають зміст господарських операцій, щодо яких складено спірні податкові накладні, та які вважав достатніми для їх реєстрації в ЄРПН (з огляду на те, що в квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних не зазначено конкретний перелік документів, які необхідно подати).

Відповідно до пункту 2 Порядку №520 прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).

Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу (пункт 3 Порядку №520).

Відповідно до пунктів 9, 10 Порядку №520 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня. Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком до цього Порядку.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства (пункт 11 Порядку №520).

Усі спірні рішення містять одну і ту ж підставу для відмови у реєстрації податкових накладних - ненадання документів, що підтверджують оплату товару покупцем.

Суд зауважує, що згідно з пунктом 187.1 статті 187 ПК України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс) (пункт 201.7 статті 201 ПК України).

Оскільки для виникнення податкового зобов`язання з ПДВ достатньо настання однієї з подій (надходження коштів чи відвантаження товару), то обов`язок продавця виписати і зареєструвати в ЄРПН податкову накладну на відповідну суму ПДВ кореспондує з правом контролюючого органу вимагати у платника податку ту документацію, яка підтверджує настання саме такої події, а не обох подій одночасно. Якщо мова йде про оплату платником податку товарів, то документами, достатніми для підтвердження такої операції будуть документи, що засвідчують факт зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, і такі документи можуть вважатися необхідною передумовою для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в ЄРПН. У разі якщо поставка товару передувала оплаті за нього, то для реєстрації податкової накладної необхідні документи, що підтверджують факт відвантаження товару.

На думку суду, надані позивачем на розгляд Комісії ГУ ДПС у Волинській області документи, які стосуються поставки позивачем для ПП Агро-Експрес-Сервіс каменю вапнякового відповідно до укладеного договору від 09 квітня 2021 року №3866, є достатніми для прийняття рішення про реєстрацію в ЄРПН податкових накладних

Так договір від 09 квітня 2021 року №3866 з додаткової угодою №1 до нього, який був наданий відповідачам, дозволяє встановити умови здійснення господарських операцій з поставки каменю вапнякового, кількісні, вартісні показники товару. При цьому здійснювані господарські операції відповідають видам діяльності позивача.

Доказами, які безпосередньо підтверджують факт постачання товару, є видаткові та товарно-транспортні накладні, які містять опис товару, його кількісне вираження та вартість, підписи і печатки сторін договору (за умовами договору поставка здійснювалася за рахунок постачальника - ТзОВ Автотраст-СВ на склад покупця в смт Мір`янівці Горохівського району).

У письмовому поясненні, що подавалися для прийняття рішення про реєстрацію спірних податкових накладних, позивач пояснив усі обставини виконання умов договору (а.с.54 том 1).

Зокрема, з матеріалів справи видно, що камінь вапняковий, який поставлявся для ПП Агро-Експрес-Сервіс , був придбаний позивачем у ПАТ Тернопільський кар`єр згідно з договором від 08 квітня 2021 року №08/04/2021-1. Обсяги закупівлі (кількість та вартість придбаного в ПАТ Тернопільський кар`єр товару) підтверджують видаткові накладні. При цьому товар відразу перевозився зі складу (кар`єру) ПАТ Тернопільський кар`єр до складу ПП Агро-Експрес-Сервіс . Факт перевезення посвідчують товарно-транспортні накладні. Ці документи були надані комісії ГУ ДПС у Волинській області, що не заперечується останнім. Будь-яка невідповідність у кількісних показних згідно з цими документами відповідачами не виявлена.

На підтвердження фізичних та технічних можливостей здійснити поставку позивач надав комісії регіонального рівня накази про відрядження водіїв, штатний розпис (у штаті підприємства є 14 водіїв), договір оренди та актів приймання-передачі транспортних засобів, технічні паспорти на транспорті засоби, докази придбання дизельного палива з метою забезпечення поставки товару.

Поданими документами позивач підтвердив факт походження товару за кодом УКТЗЕД 2517 та подальшу його реалізацію ПП Агро-Експрес-Сервіс .

При цьому позивач не заперечує, що не надав до комісії регіонального рівня документи про оплату поставленого товару.

Суд звертає увагу, що відповідно до додаткової угоди від 09 квітня 2021 року №1 до договору поставки від 09 квітня 2021 року №3866 замовник оплачує за товар після отримання всієї партії у строк не пізніше 90 днів з дня останньої поставки. Строк поставки товару визначено до 31 грудня 2021 року. При цьому загальна вартість товару за договором поставки становить 20400000,00 грн, тоді як позивачем для ПП Агро-Експрес-Сервіс було поставлено товару лише на суму 2861926,20 грн, тобто позивачем на момент подання на реєстрацію податкових накладних не було поставлено усієї партії товару, передбаченого додатковою угодою до договору від 09 квітня 2021 року №3866, у зв`язку з чим не настав строк оплати за товар.

Цим і пояснюється та обставина, що на час подання 06 серпня 2021 року Комісії ГУ ДПС у Волинській області повідомлення про надання пояснень та документального підтвердження господарських операцій за спірними податковими накладними оплата за поставлений позивачем товар ПП Агро-Експрес-Сервіс ще не була проведена і позивач не міг надати контролюючому органу розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків.

Поряд з тим податкові накладні від 01 червня 2021 року №42, від 02 червня 2021 року №43, від 04 червня 2021 року №45, від 08 червня 2021 року №47, від 09 червня 2021 року №48, від 10 червня 2021 року №49, від 11 червня 2021 року №50, від 14 червня 2021 року №51, від 15 червня 2021 року №52 складені за подією відвантаження (передачі) покупцю ПП Агро-Експрес-Сервіс каменю вапнякового, що підтверджується видатковими накладними та товарно-транспортними накладними.

Таким чином, у позивача саме за цією подією відповідно до приписів пункту 187.1 статті 187 ПК України виник обов`язок виписати і зареєструвати в ЄРПН податкові накладні на відповідну суму ПДВ за фактом передачі товару від постачальника до покупця.

З огляду на наведені обставини доводи контролюючого органу в оскаржуваних рішеннях про ненадання документів про оплату як на підставу для відмови у реєстрації податкових накладних є нелогічними та необ`єктивними.

З наданих суду виписки з особового рахунку за 17 серпня 2021 року та платіжного доручення від 17 серпня 2021 року №27536 слідує, що ПП Агро-Експрес-Сервіс на виконання договору поставки від 09 квітня 2021 року №3866 та додаткової угоди до договору розпочав оплату поставленого товару. На момент зупинення реєстрації податкових накладних (30 червня 2021 року) й навіть на момент прийняття спірних рішень (12 серпня 2021 року) у позивача були відсутні ці документи, датовані пізніше у часі (17 серпня 2021 року), і зрозуміло, що такі документи з об`єктивних причин не могли бути надані ним на розгляд комісії ГУ ДПС у Волинській області 06 серпня 221 року.

Надання зазначених документів про часткову оплату товару ПП Агро-Експрес-Сервіс до скарги від 18 серпня 2021 року на рішення про відмову у реєстрації податкових накладних (а.с.26 том 1) все одно не спричинило їх реєстрацію. При цьому комісія центрального рівня вже зазначила про ненадання платником документів щодо постачання/ придбання товару, зберігання, транспортування, навантаження/розвантаження, складських документів, хоч у скарзі наведено пояснення умов поставки ТзОВ Автотраст-СВ для ПП Агро-Експрес-Сервіс товару, придбаного попередньо в ПАТ Тернопільський кар`єр , й надано документи, які раніше надавалися комісії регіонального рівня. Наведене свідчить про непослідовність, неузгодженість дій відповідачів та відсутність легітимної мети під час прийняття ними рішень.

Встановлені обставини у справі дають суду підстави для висновку про формальний підхід при прийнятті Комісією ГУ ДПС у Волинській області спірних рішень. Комісія ГУ ДПС у Волинській області, приймаючи спірні рішення, мала б дослідити та врахувати умови договору, а також пункт 187.1 статті 187 ПК України, згідно з яким податкове зобов`язання у ТзОВ Автотраст-СВ виникло з дати передачі товару покупцю, а не за фактом оплати. Воднораз відповідачами не підтверджено факт виявлення об`єктивних ознак неможливості здійснення позивачем операцій з постачання товару, дані про який зазначено у спірних податкових накладних, та/або ймовірності уникнення ним виконання свого податкового обов`язку, які б свідчили про ризик порушення ним норм податкового законодавства. Навпаки, реєстрація податкової накладної породжує у позивача обов`язок сплатити податкові зобов`язання з ПДВ.

Суд також звертає увагу, що здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не повинне підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу. Змістовна оцінка господарської операції може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки, підстави та порядок проведення якої визначено нормами ПК України. У свою чергу при реєстрації податкових накладних фактично проводиться моніторинг операції чи платника податків лише за зовнішніми (формальними) критеріями.

Така правова позиція вже неодноразово викладалась Верховним Судом, зокрема у постановах від 23 жовтня 2018 року у справі №822/1817/18, від 21 травня 2019 року у справі №0940/1240/18, від 28 листопада 2019 року у справі №1640/2650/18, від 23 квітня 2021 року у справі №140/2456/18.

Відповідно до вимог частини другої статті 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

У розглядуваному випадку відповідач 1 як суб`єкт владних повноважень не надав суду доказів, які спростовували б доводи позивача, та не навів обґрунтованих мотивів законності прийняття спірних рішень, якими відмовлено в реєстрації в ЄРПН податкових накладних від 01 червня 2021 року №42, від 02 червня 2021 року №43, від 04 червня 2021 року №45, від 08 червня 2021 року №47, від 09 червня 2021 року №48, від 10 червня 2021 року №49, від 11 червня 2021 року №50, від 14 червня 2021 року №51, від 15 червня 2021 року №52.

На підставі аналізу норм законодавства, що врегульовує спірні правовідносини, та встановлених обставин у справі, суд дійшов висновку про те, що рішення від 12 серпня 2021 року №2978578/43630317, №2978580/43630317, №2978581/43630317, №2978582/43630317, №2978583/43630317, №2978584/43630317, №2978585/43630317, №2978579/43630317, №2978586/43630317 Комісією ГУ ДПС у Волинській області прийняті безпідставно, адже позивач надав письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податкових накладних, реєстрацію яких зупинено, і копії документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про їх реєстрацію в ЄРПН, та такі документи складені з дотриманням вимог законодавства і відображають зміст господарських операцій, щодо яких складено податкові накладні.

Таким чином, названі рішення Комісії ГУ ДПС у Волинській області є протиправними та підлягають скасуванню, тому позов у цій частині позовних вимог суд задовольняє.

За приписами частини третьої статті 245 КАС України у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.

Відповідно до пункту 19 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року №1246 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2017 року №341), податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій, зокрема, набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення).

Внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку. Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням (пункт 20 Порядку №1246).

Отже, реєстрація в ЄРПН податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрацію якої попередньо було зупинено, є повноваженням ДПС України.

Оскільки суд дійшов висновку про протиправність спірних рішень, то з метою відновлення прав та інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду, похідні позовні вимоги про зобов`язання ДПС України зареєструвати в ЄРПН податкові накладні від 01 червня 2021 року №42, від 02 червня 2021 року №43, від 04 червня 2021 року №45, від 08 червня 2021 року №47, від 09 червня 2021 року №48, від 10 червня 2021 року №49, від 11 червня 2021 року №50, від 14 червня 2021 року №51, від 15 червня 2021 року №52 також належить задовольнити.

Як визначено частиною першою статті 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Звертаючись до суду, позивач сплатив судовий збір у сумі 20430,00 грн, що підтверджується платіжними дорученнями від 15 вересня 2021 року №611, від 28 вересня 2021 №626, випискою про зарахування судового збору до спеціального фонду Державного бюджету (а.с.7 том 1, а.с.14-16 том 2).

Оскільки суд задовольняє позов, то на користь позивача необхідно стягнути судові витрати у сумі 20430,00 грн. При цьому суд вважає, що судові витрати необхідно стягнути з ГУ ДПС у Волинській області, оскільки саме внаслідок прийняття комісією регіонального рівня спірних рішень були порушені права позивача, а позовні вимоги про зобов`язання вчинити дії щодо реєстрації податкових накладних є похідними від вимог про визнання протиправними та скасування рішень.

Керуючись статтями 2, 72-77, 139, 243-246, 255, 262, 295 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

Позов Товариства з обмеженою відповідальністю Автотраст-СВ (43020, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Рівненська, будинок 76А, ідентифікаційний код юридичної особи 43630317) до Головного управління ДПС у Волинській області (43010, Волинська область, місто Луцьк, Київський майдан, 4, ідентифікаційний код відокремленого підрозділу 44106679), Державної податкової служби України (04053, місто Київ, Львівська площа, 8, ідентифікаційний код юридичної особи 43005393) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії задовольнити повністю.

Визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Волинській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 12 серпня 2021 року №2978578/43630317, №2978580/43630317, №2978581/43630317, №2978582/43630317, №2978583/43630317, №2978584/43630317, №2978585/43630317, №2978579/43630317, №2978586/43630317.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні Товариства з обмеженою відповідальністю Автотраст-СВ від 01 червня 2021 року №42, від 02 червня 2021 року №43, від 04 червня 2021 року №45, від 08 червня 2021 року №47, від 09 червня 2021 року №48, від 10 червня 2021 року №49, від 11 червня 2021 року №50, від 14 червня 2021 року №51, від 15 червня 2021 року №52.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Автотраст-СВ за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Волинській області судові витрати у сумі 20430,00 грн (двадцять тисяч чотириста тридцять грн 00 коп.).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене учасниками справи в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Суддя Ж.В. Каленюк

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.12.2021
Оприлюднено06.01.2022
Номер документу102417846
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —140/10206/21

Ухвала від 05.06.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Постанова від 20.04.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шевчук Світлана Михайлівна

Ухвала від 04.04.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шевчук Світлана Михайлівна

Ухвала від 29.03.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шевчук Світлана Михайлівна

Ухвала від 22.03.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шевчук Світлана Михайлівна

Ухвала від 22.03.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шевчук Світлана Михайлівна

Ухвала від 16.02.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шевчук Світлана Михайлівна

Ухвала від 08.02.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шевчук Світлана Михайлівна

Рішення від 30.12.2021

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Каленюк Жанна Василівна

Рішення від 30.12.2021

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Каленюк Жанна Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні