Ухвала
від 05.01.2022 по справі 127/32715/21
ВІННИЦЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа 127/32715/21

Провадження 1-кс/127/14072/21

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05 січня 2022 року м. Вінниця

Слідчий суддя Вінницького міського суду Вінницької області ОСОБА_1 , розглянувши в залі Вінницького міського суду Вінницької області клопотання старшого слідчого СУ Головного управління Національної поліції у Вінницькій області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_2 , про тимчасовий доступ до речей і документів, володільцем яких являється ІНФОРМАЦІЯ_1 (адреса АДРЕСА_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), за відсутності фіксації судового розгляду технічними засобами,-

ВСТАНОВИВ:

Старший слідчий ОСОБА_2 звернулася до суду з вищевказаним клопотанням, яке погоджено з прокурором про тимчасовий доступ до речей та документів.

Клопотання мотивовано тим, що у слідчого в провадженні знаходяться матеріали досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12021020000000226 від 12.04.2021 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, у зв`язку із чим у органу досудового розслідування постала необхідність у отриманні дозволу на тимчасовий доступ до речей та документів.

Під час судового розгляду, з матеріалів клопотання встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ), відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації, на підставі дозволу про початок будівельних робіт ІУ114141750112 та декларації про початок виконання будівельних робіт ВН 083161060196 від 15.04.2016, виступила замовником створення (будівництво) об`єкта природно-заповідного фонду - дендрологічного парку місцевого значення « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ( АДРЕСА_2 ) загальною кошторисною вартістю 49 718 724 грн.

У рамках створення означеного дендропарку, відповідно до затвердженої міськрадою (рішення виконавчого комітету № 336 від 25.11.2014) проектно-кошторисної документації заплановано будівництво адміністративної будівлі на території природно-заповідного фонду - дендрологічного парку місцевого значення « ІНФОРМАЦІЯ_3 » по АДРЕСА_1 , загальною площею - 1047,29 м2, загальною кошторисною вартістю - 4 703 794 грн.

У подальшому службові особи ІНФОРМАЦІЯ_4 , реалізовуючи злочинний умисел на заволодіння бюджетними коштами, мотивуючи свої дії нібито економією державних коштів, прийняли рішення не будувати нову адміністративну будівлю дендропарку, а виділили кошти на придбання існуючого об`єкта незавершеного будівництва. Так, відповідно до договору № НАР від 29.10.2015 ІНФОРМАЦІЯ_2 придбала у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , АДРЕСА_2 ) об`єкт незавершеного будівництва у АДРЕСА_2 за 2 500 000 грн (платіжне доручення № 31 від 06.11.2015).

Згідно з декларацією про готовність об`єкта до експлуатації ВН 143163331297 від 28.11.2016, об`єкт природно-заповідного фонду - дендрологічний парк місцевого значення « ІНФОРМАЦІЯ_3 » прийнятий в експлуатацію та відповідно до рішення міськради № 323 від 27.12.2016 разом із вищезазначеною нежитловою будівлею переданий ІНФОРМАЦІЯ_6 на баланс КП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 , АДРЕСА_1 ), балансовою вартістю 49 669 636 грн.

Після цього КП « ІНФОРМАЦІЯ_7 », відповідно до декларації про початок виконання будівельних робіт ВН 082170580403 27.02.2017, виступило замовником реконструкції нежитлової будівлі під адміністративно-господарську будівлю КП « ІНФОРМАЦІЯ_8 », АДРЕСА_2 , загальною площею - 841,25 м2, загальною кошторисною вартістю - 4 472 500 грн. Для фінансування означеного об`єкта ІНФОРМАЦІЯ_6 кошти перераховувалися на казначейські рахунки КП « ІНФОРМАЦІЯ_7 ». Означеним розпорядником бюджетних коштів, за результатом проведення публічних закупівель із реконструкції нежитлової будівлі під адміністративно-господарську будівлю КП « ІНФОРМАЦІЯ_8 », АДРЕСА_2 , укладено з ПП « ОСОБА_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 , АДРЕСА_3 ) договір підряду № 3 від 30.01.2017 на загальну суму 3 589 999 грн. (додатковою угодою № 3 про внесення змін до договору від 04.12.2018 ціна договору зменшена до 2 786 579, 58 грн.). Згідно звіту тендерного комітету від 29.12.2018 року, договір про закупівлю виконано в повному обсязі, сума предмету закупівлі 2 786 580 грн. Разом з тим, означений звіт містить недостовірні дані, оскільки згідно даних казначейських рахунків, не дивлячись на зменшення суми предмету закупівлі, КП « ІНФОРМАЦІЯ_8 » перерахувало підряднику не 2 786 579, 58 грн. а 3 410 498, 82 грн. (попередня оплата від 16.02.2017 - 1 076 999,7 грн; акт приймання виконаних робіт № 1 від 15.05.2017 - 111 502,94 грн; акт приймання виконаних робіт № 1 від 27.12.20171 487 915.72 грн; акт приймання виконаних робіт № З від 23.06.2018- 734 080,46 грн).

В подальшому, КП « ІНФОРМАЦІЯ_8 » із ПП « ОСОБА_3 » уклало ще один договір підряду № 92 від 04.12.2018 на виконання додаткових будівельних робіт по об`єкту «Реконструкції нежитлової будівлі під адміністративно-господарську будівлю КП « ІНФОРМАЦІЯ_8 », АДРЕСА_2 » у сумі 1 385 966,4 грн. Означені кошти на підставі платіжних доручень перераховані підряднику (акт приймання виконаних робіт № 1 від 19.12.2018 - 762 047,15 грн; акт приймання виконаних робіт № 2 від 26.12.2018 - 554 620,93 грн; акт приймання виконаних робіт № 3 від 20.12.2019 69 298,32 грн). Згідно звіту тендерного комітету від 28.12.2018 року, договір про закупівлю виконано в повному обсязі, сума предмету закупівлі 1 385 966.4 грн.

Крім того встановлено, що відповідно до тендерної документації (додаток № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі; додаток №2 «Календарний графік виконання додаткових будівельних робіт на об`єкті» до договір підряду №92 від 04.12.2018) для зведення публічних закупівель із реконструкції нежитлової будівлі під адміністративно-господарську будівлю КП « ІНФОРМАЦІЯ_8 » на об`єкті передбачено виконання наступних видів будівельно-монтажних робіт: водопровід та каналізація», «електроосвітлення»; «система пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу», «блискавозахист та заземлення», благоустрій» та інше. Однак, частина із означених робіт, яка згідно проектної та виконавчої документації виконана в рамках вказаних публічних закупівель із реконструкції нежитлової будівлі під адміністративно-господарську будівлю КП ІНФОРМАЦІЯ_8 « ІНФОРМАЦІЯ_3 », повторно фінансувалася на підставі інших цивільно-правових договорів. Так, комунальним підприємством на підставі з зговору №68 від 06.09.2018 на нове будівництво мережі електропостачання, :зговору №21 від 08.04.2019 на послуги з монтажу системи охоронної сигналізації, договору №88 від 21.11.2019 на послуги з монтажу пожежної сигналізації, договір № 54 від 04.12.2019 на послуги з монтажу системи блискавко захисту, договір №97 від 28.09.2017 на розробку проекту благоустрою профінансовано 614 995 грн., що, в свою чергу, вказує на ознаки подвійного фінансування будівельних робіт.

Всього, на підставі договорів підряду у ході реконструкції адміністративно-господарської будівлі КП « ІНФОРМАЦІЯ_8 » сумарно освоєно 5 411 459,82 грн.

У результаті означених оборудок службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_9 , замість раніше запланованого нового будівництва адміністративної будівлі дендропарку загальною кошторисною вартістю 4 703 794 грн (враховуючи загальну площу будівлі - 1047,29 м,2 становить 4 491 грн/м2 сумарно виділено під означені потреби 7 911 459,82 грн (на придбання об`єкта незавершеного будівництва 2 500 000 грн, на його реконструкцію - 5 411 459,82 грн., що, в свою чергу, враховуючи загальну площу будівлі - 841,25 м,2 вартість 1-го м2 будівлі зросла у два рази і становить 9 404 грн/м2 чим завдано збитків територіальній громаді на суму понад 3 млн. грн. За наявними даними, означені кошти, були перераховані КП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » на рахунок генпідрядника «Сучасні будівельні технології-12» у вигляді оплати за надані послуги з реконструкції адмінбудівлі дендропарку, переадресовані на розрахункові рахунки підприємств з ознаками фіктивності та переведені у готівкову масу з наступним привласненням та легалізацією коштів, отриманих незаконним шляхом.

Таким чином, службові особи ІНФОРМАЦІЯ_4 ПП « ОСОБА_3 », зловживаючи службовим становищем, шляхом завищення вартості та об`ємів виконаних будівельно-монтажних робіт, заволоділи бюджетними коштами в особливо великих розмірах, а в їх діях вбачаються окремі ознаки кримінальних правопорушень.

Беручи до уваги вищевикладене під час досудового розслідування виникла необхідність тимчасового доступу до документів ІНФОРМАЦІЯ_10 (адреса АДРЕСА_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), пов`язаних з виконанням робіт по реконструкції нежитлової будівлі під адміністративно-господарську будівлю КП « ІНФОРМАЦІЯ_8 » по АДРЕСА_2 , а саме до: договорів підряду з додатками та додатковими угодами, укладених із виконавцями робіт; договорів з додатками та додатковими угодами, укладених з проектними організаціями на розробку проектно-кошторисної документації; проектно-кошторисної документації; кошторисної документації (в паперовому вигляді, а також електронні файли формату *.ims. *.imd програмного комплексу АВК); актів приймання-передачі виконаних робіт з розробки проектно-кошторисної документації; наказів про затвердження проектно-кошторисної документації; експертних звітів (висновків) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації; актів виконаних робіт форми КБ-2В, довідок про вартість виконаних робіт форми КБ-3, підсумкова відомість ресурсів до акта кб-2в, виконавча документація по об`єкту; платіжних документів/рахунків, платіжних доручень, накладних, податкових накладних.

Оскільки, за адресою розташування ІНФОРМАЦІЯ_10 знаходяться документи та відомості, що мають доказове значення у кримінальному провадженні, направленому на встановлення істини та притягнення усіх винних осіб до відповідальності, а тому з метою проведення повного, всебічного та об`єктивного розслідування, слідчий просила слідчого суддю клопотання задовольнити.

Слідчий в судове засідання не з`явилася, завчасно подала заяву про розгляд клопотання у її відсутність.

Дослідивши матеріали клопотання, оцінивши докази в їх сукупності, слідчий суддя дійшов наступного висновку.

Відповідно до ч. 4 ст. 107 КПК України фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження під час розгляду питань слідчим суддею, крім вирішення питання про проведення негласних слідчих (розшукових) дій, та в суді під час судового провадження є обов`язковим. У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.

Враховуючи наведене, судовий розгляд клопотання здійснювався за відсутності фіксації судового процесу технічними засобами.

Згідно ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до електронних інформаційних систем або їх частин, мобільних терміналів систем зв`язку здійснюється шляхом зняття копії інформації, що міститься в таких електронних інформаційних системах або їх частинах, мобільних терміналах систем зв`язку, без їх вилучення.

Згідно ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя, постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної юридичної особи, самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з якими подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Матеріалами кримінального провадження та клопотанням слідчого підтверджено те, що речі та документи про доступ до яких клопоче слідчий мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні та проведення експертиз.

Враховуючи те, що вказані обставини є доведеними матеріалами кримінального провадження, оскільки сукупність інших заходів, застосованих слідчим підтверджує неможливість отримання вказаних відомостей іншими способами, а в подальшому відомості, що містяться в речах та документах можуть бути використані як докази у кримінальному провадженні, тому слідчий суддя дійшов висновку, що дане клопотання слід задовольнити.

Враховуючи викладене, керуючись ст. 159, 162, 163, 164, 165 КПК України, слідчий суддя, -

УХВАЛИВ:

Клопотання старшого слідчого СУ Головного управління Національної поліції у Вінницькій області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_2 задовольнити.

Надати дозвіл слідчому СУ ГУНП у Вінницькій області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_4 та слідчим групи слідчих, на тимчасовий доступ, виїмку належним чином завірених копій документів володільцем яких являється ІНФОРМАЦІЯ_1 (адреса АДРЕСА_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), а саме до документів пов`язаних з виконанням робіт по реконструкції нежитлової будівлі під адміністративно-господарську будівлю КП « ІНФОРМАЦІЯ_8 » по АДРЕСА_2 в період з 01.01.2017 по даний час, а саме до:

- договорів підряду з додатками та додатковими угодами, укладених із виконавцями робіт;

- договорів з додатками та додатковими угодами, укладених з проектними організаціями на розробку проектно-кошторисної документації;

- проектно-кошторисної документації;

- кошторисної документації (в паперовому вигляді, а також електронні файли формату *.ims. *.imd програмного комплексу АВК);

- дефектних актів та технічних завдань/умов;

- актів приймання-передачі виконаних робіт з розробки проектно-кошторисної документації;

- наказів про затвердження проектно-кошторисної документації;

- експертних звітів (висновків) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації;

- актів виконаних робіт форми КБ-2В, довідок про вартість виконаних робіт форми КБ-3, підсумкова відомість ресурсів до акта кб-2в, виконавча документація по об`єкту;

- платіжних документів/рахунків, платіжних доручень, накладних, податкових накладних;

- документальних матеріалів щодо придбання об`єкта нерухомості - нежитлової будівлі під адміністративно-господарську будівлю КП « ІНФОРМАЦІЯ_8 » по АДРЕСА_2 (зокрема документальних матеріалів щодо проведення оцінки будівлі та її затвердження, рішень ІНФОРМАЦІЯ_4 щодо купівлі об`єкта нерухомості, договорів купівлі-продажу, проведення розрахунків, актів прийому-передачі об`єкта нерухомості);

- документальних матеріалів (декларацій, актів, сертифікатів) та додатків до них щодо початку виконання підготовчих будівельних робіт, виконання будівельних робіт, декларацій про готовність об`єкта до експлуатації прийняття, тощо;

- документальних матеріалів щодо оформлення та набуття права власності на земельну ділянку з кадастровим номером 0510600000:07:009:0042, на якій знаходиться будівля за адрескою АДРЕСА_2 .

Ухвала діє протягом одного місяця з дня її постановлення.

У разі невиконання даної ухвали, за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів, суд має право постановити ухвалу про проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала слідчого судді є остаточною та оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя

СудВінницький міський суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення05.01.2022
Оприлюднено20.05.2024
Номер документу102433316
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —127/32715/21

Ухвала від 05.01.2022

Кримінальне

Вінницький міський суд Вінницької області

Ковбаса Ю. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні