Ухвала
від 05.01.2022 по справі 461/2717/20
ГАЛИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЛЬВОВА

Справа № 461/2717/20

Провадження № 1-кс/461/67/22

УХВАЛА

05.01.2022 року, Галицький районний суд м. Львова у складі слідчого судді ОСОБА_1

при секретарі судового засідання ОСОБА_2

розглянувши клопотання прокурора відділу процесуального керівництва при провадженні досудового розслідування територіальними органами поліції та підтримання публічного обвинувачення управління нагляду за додержання законів Національною поліцією України та органами, які ведуть боротьбу з організованою та транснаціональною злочинністю Львівської обласної прокуратури ОСОБА_3 про продовження застосування обов`язків, відносно підозрюваного:

ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця с. Зубра Пустомитівського району Львівської області, громадянина України, українця, директора та учасника ПП «Валенс Груп», ТОВ «Девелоперська компанія «Валенс», зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , раніше не судимого,

за матеріалами досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12020140000000021 від 16.01.2020, в якому повідомлено про підозру ОСОБА_4 у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 3 ст. 27, ч. 2 ст. 28 ч. 1 ст. 366, ч. 3 ст. 27 ч. 3 ст. 358 КК України, ОСОБА_5 у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 28 ч. 1 ст. 366 КК України, -

ВСТАНОВИВ:

Прокурор звернувся до суду з вказаним клопотанням, яке мотивує тим, що у період часу з листопада 2018 року по грудень 2019 року директор ТОВ «Майстерня ремонту «ЕРА», ОСОБА_5 та ОСОБА_4 , перебуваючи на території м. Львова, діючи умисно, з корисливих мотивів, за передньою змовою групою осіб, з метою власного збагачення, шляхом реалізації злочинного плану, пов`язаного із зловживанням службовою особою своїм службовим становищем під час реалізації міжнародного проєкту PLBU.01.02.00-06-021.17-00 «Ровелове Розточчя разом попри кордони», заволоділи коштами у вигляді різниці між реальною вартістю устаткування та вартістю виконаних будівельних робіт та сумою, що була фактично сплаченою підконтрольному їм Товариству за умовами договорів підряду на виконання робіт, на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) до яких внесено завідомо неправдиві відомості про вартість вказаного устаткування та робіт у сумі 1 363 293,81 гривень, тим самим заподіяли матеріальну шкоду бюджету Львівської області на вказану суму.

Прокурор вважає, що отримані на даному етапі досудового розслідування відомості, які задокументовані у відповідний процесуальний спосіб, передбачений КПК України, вказують на вірогідну причетність ОСОБА_4 до вчинення зазначеного злочину. Крім того, на даний час продовжують існують ризики, передбачені ст. 177 КПК України, і тому є необхідність в продовженні дії обов`язків відносно підозрюваного.

Прокурор та слідчий клопотання підтримали, та просили таке задовільнити.

Підозрюваний та його захисник подали до суду заява, в якій просили здійснювати розгляд без аудіо та відео фіксації. Проти задоволення клопотання не заперечили.

Слідчий суддя, дослідивши подане клопотання, заслухавши думку учасників провадження, дійшов до висновку про необхідність його задоволення враховуючи наступне.

Слідчим суддею було встановлено, що 15 листопада 2021 року, слідчим суддею за результатами розгляду клопотання слідчого погодженого прокурором винесено ухвалу про застосування до підозрюваного ОСОБА_4 запобіжного заходу у вигляді особистого зобов`язання та покладено на підозрюваного обов`язки, передбачені ч. 5 ст. 194 КПК України.

Проаналізувавши наведені в клопотанні обставини та додані до нього документи, якими прокурор підтверджує доводи клопотання, слідчий суддя вважає, що вони свідчать про наявність обґрунтованої підозри у вчиненні ОСОБА_4 кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 3 ст. 27, ч. 2 ст. 28 ч. 1 ст. 366, ч. 3 ст. 27 ч. 3 ст. 358 КК України, на підтвердження чого в матеріалах кримінального провадження наявні дані, які підтверджуються:

-договорами № 211-12-11/01, № 211-12-11/02, № 211-12-11/03, № 211-12-11/04 та № 211-12-11/05 від 18.12.2018 щодо будівництва наступних об`єктів інфраструктури на велосипедному маршруті: «Будівництво об`єктів інфраструктури на туристичному маршруті в Яворівському національному парку» (встановлення альтанки та станції для ремонту велосипедів в зоні стаціонарної рекреації «Верещиця»), «Будівництво об`єктів інфраструктури на туристичному маршруті в Яворівському національному парку» (встановлення альтанки та станції для ремонту велосипедів в зоні стаціонарної рекреації «Лелехівка»), «Будівництво об`єктів інфраструктури на туристичному маршруті в Яворівському національному парку» (встановлення альтанки та станції для ремонту велосипедів в зоні стаціонарної рекреації «Оселя Розточчя»), «Будівництво об`єктів інфраструктури на туристичному маршруті в Яворівському національному парку» (встановлення альтанки та станції для ремонту велосипедів на території адміністративного приміщення Яворівського національного природного парку) та «Будівництво об`єктів інфраструктури на туристичному маршруті в смт. Брюховичі із встановленням альтанки та станції ремонту велосипедів», відповідно до п. 1, 2.1, 2.2 яких підрядник зобов`язується власними силами і засобами, в обумовлений строк у відповідності до замовлення і вимог проектно-кошторисної документації, будівельних норм та правил виконати роботи на вказаних об`єктах за ціною (договірна, тверда) 184 500 гривень;

-договорами № 211-05-17/01, № 211-05-17/02, № 211-05-17/03 та № 211-05-17/04 від 17.05.2019, № 211-08-30/01 від 30.08.2019, № 211-18-11 від 18.11.2019 щодо будівництва наступних об`єктів інфраструктури на велосипедному маршруті: «Будівництво об`єкту інфраструктури на туристичному веломаршруті у с. Крехів Жовківського району із встановленням альтанки та станції для ремонту велосипедів», «Будівництво об`єкту інфраструктури на туристичному веломаршруті у м. Рава-Руська Жовківського району із встановленням альтанки та станції для ремонту велосипедів», «Будівництво об`єкту інфраструктури на туристичному веломаршруті у смт Магерів Жовківського району із встановленням альтанки та станції для ремонту велосипедів», «Будівництво об`єкту інфраструктури на туристичному веломаршруті у с. Потелич Жовківського району із встановленням альтанки та станції для ремонту велосипедів», «Будівництво об`єкту інфраструктури на туристичному веломаршруті у смт. Івано-Франкове Яворівського району із встановленням альтанки та станції для ремонту велосипедів», «Будівництво об`єкту інфраструктури на туристичному веломаршруті на території Крехівської сільської ради (встановлення альтанки та станції для ремонту велосипедів на відрізку дороги Крехів-Магерів)», відповідно до п. 1, 2.1, 2.2 яких підрядник зобов`язується власними силами і засобами, в обумовлений строк у відповідності до замовлення і вимог проектно-кошторисної документації, будівельних норм та правил виконати роботи на вказаних об`єктах за ціною (договірна, тверда) 211 006,74 гривень;

-довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2018 року, актами №№ 11/1, 12/1, 13/1, 14/1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2018 року та актами №№ б/н, 11/2, 12/2, 13/2, 14/2 вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт, куди внесено завідомо неправдиві відомості про об`єми та вартість виконаних будівельних робіт, а також вартість устаткування;

-довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2019 року, актами №2/1 приймання виконаних будівельних робіт за липень 2019 року та актами № 2/2 вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт від 16.07.2019, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2019 року, актами № 211-05-17/02-1 та № 211-05-17/04-1 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2019 року та актами № 211-05-17/02-2 та № 211-05-17/04-2 вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт від 17.09.2019, довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2019 року, актами № 1 та № 1 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2019 року та актами вартості устаткування від 13.11.2019, довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2019 року, актом №1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2019 року та актом вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт від 24.12.2019, куди внесено завідомо неправдиві відомості про об`єми та вартість виконаних будівельних робіт, а також вартість устаткування;

-висновками експерта № 4, № 5 від 01.02.2021, № 6, № 7 від 03.02.2021, № 8, № 9 від 05.02.2021, № 10 від 08.02.2021, № 11 від 09.02.2021, № 12 від 10.02.2021, № 13 від 11.02.2021, № 14 від 12.02.2021 за результатами проведення судових почеркознавчих експертиз відповідно до яких підписи у вказаних документах виконані ОСОБА_5 ;

-висновками експерта № 15 від 01.02.2021, № 16 від 03.02.2021, № 17 від 05.02.2021, № 18 від 07.02.2021, № 19 від 09.02.2021, № 20 від 10.02.2021, № 21 від 11.02.2021, № 22 від 12.02.2021, № 23 від 13.02.2021, № 24 від 14.02.2021, № 25 від 15.02.2021 за результатами проведення судових технічних експертиз документів відповідно до яких підписи у вказаних документах відтиски печатки виконані печаткою ТОВ «Майстерня ремонту «Ера»;

-висновком експерта від 30.10.2020 № 16/4/62 за результатами проведення судової будівельно-технічної експертизи, відповідно до якого виконані роботи по об`єкту: «Будівництво об`єкту інфраструктури на туристичному веломаршруті на території Крехівської сільської ради (встановлення альтанки та станції для ремонту велосипедів на відрізку дороги Крехів-Магерів)» не відповідають проектній документації та вимогам нормативно-правових актів в галузі будівництва, первинна звітна документація форми КБ-2в, КБ-3 з будівництва по вказаному об`єкту не відповідає вимогам нормативно-правових актів в галузі будівництва, вартість фактично невиконаних будівельних робіт становить 23 627,25 гривень;

-висновком експерта від 30.06.2020 № 18/33 за результатами проведення судової будівельно-технічної експертизи, відповідно до якого виконані роботи по об`єкту: «Будівництво об`єктів інфраструктури на туристичному маршруті в смт. Брюховичі із встановленням альтанки та станції ремонту велосипедів» не відповідають проектній документації та вимогам нормативно-правових актів в галузі будівництва, первинна звітна документація форми КБ-2в, КБ-3 з будівництва по вказаному об`єкту не відповідає вимогам нормативно-правових актів в галузі будівництва;

-висновком експерта від 09.07.2020 № 18/38 за результатами проведення судової будівельно-технічної експертизи, відповідно до якого виконані роботи по об`єкту: «Будівництво об`єктів інфраструктури на туристичному маршруті в Яворівському національному парку» (встановлення альтанки та станції для ремонту велосипедів в зоні стаціонарної рекреації «Верещиця») не відповідають проектній документації та вимогам нормативно-правових актів в галузі будівництва, первинна звітна документація форми КБ-2в, КБ-3 з будівництва по вказаному об`єкту не відповідає вимогам нормативно-правових актів в галузі будівництва, вартість фактично невиконаних будівельних робіт становить 22 691,57 гривень;

-висновком експерта від 08.07.2020 № 18/39 за результатами проведення судової будівельно-технічної експертизи, відповідно до якого виконані роботи по об`єкту: «Будівництво об`єкту інфраструктури на туристичному веломаршруті у смт. Івано-Франкове Яворівського району із встановленням альтанки та станції для ремонту велосипедів» не відповідають проектній документації та вимогам нормативно-правових актів в галузі будівництва, первинна звітна документація форми КБ-2в, КБ-3 з будівництва по вказаному об`єкту не відповідає вимогам нормативно-правових актів в галузі будівництва, вартість фактично невиконаних будівельних робіт становить 22 351,24 гривень;

-висновком експерта від 08.07.2020 № 18/37 за результатами проведення судової будівельно-технічної експертизи, відповідно до якого виконані роботи по об`єкту: «Будівництво об`єкту інфраструктури на туристичному веломаршруті у смт Магерів Жовківського району із встановленням альтанки та станції для ремонту велосипедів» не відповідають проектній документації та вимогам нормативно-правових актів в галузі будівництва, первинна звітна документація форми КБ-2в, КБ-3 з будівництва по вказаному об`єкту не відповідає вимогам нормативно-правових актів в галузі будівництва, вартість фактично невиконаних будівельних робіт становить 23 772,02 гривень;

-висновком експерта від 07.07.2020 № 18/34 за результатами проведення судової будівельно-технічної експертизи, відповідно до якого виконані роботи по об`єкту: «Будівництво об`єкту інфраструктури на туристичному веломаршруті у с. Потелич Жовківського району із встановленням альтанки та станції для ремонту велосипедів» не відповідають проектній документації та вимогам нормативно-правових актів в галузі будівництва, первинна звітна документація форми КБ-2в, КБ-3 з будівництва по вказаному об`єкту не відповідає вимогам нормативно-правових актів в галузі будівництва, вартість фактично невиконаних будівельних робіт становить 22 771,52 гривень;

-висновком експерта від 06.07.2020 № 18/36 за результатами проведення судової будівельно-технічної експертизи, відповідно до якого виконані роботи по об`єкту: «Будівництво об`єкту інфраструктури на туристичному веломаршруті у с. Крехів Жовківського району із встановленням альтанки та станції для ремонту велосипедів» не відповідають проектній документації та вимогам нормативно-правових актів в галузі будівництва, первинна звітна документація форми КБ-2в, КБ-3 з будівництва по вказаному об`єкту не відповідає вимогам нормативно-правових актів в галузі будівництва, вартість фактично невиконаних будівельних робіт становить 24 136,37 гривень;

-висновком експерта від 10.07.2020 № 18/40 за результатами проведення судової будівельно-технічної експертизи, відповідно до якого виконані роботи по об`єкту: «Будівництво об`єктів інфраструктури на туристичному маршруті в Яворівському національному парку» (встановлення альтанки та станції для ремонту велосипедів в зоні стаціонарної рекреації «Оселя Розточчя») не відповідають проектній документації та вимогам нормативно-правових актів в галузі будівництва, первинна звітна документація форми КБ-2в, КБ-3 з будівництва по вказаному об`єкту не відповідає вимогам нормативно-правових актів в галузі будівництва, вартість фактично невиконаних будівельних робіт становить 23 298,52 гривень;

-висновком експерта від 09.07.2020 № 18/35 за результатами проведення судової будівельно-технічної експертизи, відповідно до якого виконані роботи по об`єкту: «Будівництво об`єкту інфраструктури на туристичному веломаршруті у м. Рава-Руська Жовківського району із встановленням альтанки та станції для ремонту велосипедів» не відповідають проектній документації та вимогам нормативно-правових актів в галузі будівництва, первинна звітна документація форми КБ-2в, КБ-3 з будівництва по вказаному об`єкту не відповідає вимогам нормативно-правових актів в галузі будівництва, вартість фактично невиконаних будівельних робіт становить 22 910,28 гривень;

-висновком експерта від 10.07.2020 № 18/41 за результатами проведення судової будівельно-технічної експертизи, відповідно до якого виконані роботи по об`єкту: «Будівництво об`єктів інфраструктури на туристичному маршруті в Яворівському національному парку» (встановлення альтанки та станції для ремонту велосипедів на території адміністративного приміщення Яворівського національного природного парку) не відповідають проектній документації та вимогам нормативно-правових актів в галузі будівництва, первинна звітна документація форми КБ-2в, КБ-3 з будівництва по вказаному об`єкту не відповідає вимогам нормативно-правових актів в галузі будівництва, вартість фактично невиконаних будівельних робіт становить 22 067,36 гривень;

-висновком експерта від 11.07.2020 № 18/42 за результатами проведення судової будівельно-технічної експертизи, відповідно до якого виконані роботи по об`єкту: «Будівництво об`єктів інфраструктури на туристичному маршруті в Яворівському національному парку» (встановлення альтанки та станції для ремонту велосипедів в зоні стаціонарної рекреації «Лелехівка») не відповідають проектній документації та вимогам нормативно-правових актів в галузі будівництва, первинна звітна документація форми КБ-2в, КБ-3 з будівництва по вказаному об`єкту не відповідає вимогам нормативно-правових актів в галузі будівництва, вартість фактично невиконаних будівельних робіт становить 23 772,02 гривень;

-висновком експерта від 10.12.2020 № 7028 за результатами проведення судової будівельно-технічної експертизи, відповідно до якого вартість будівництва надземної частини (павільйону) по об`єкту «Будівництво об`єкту інфраструктури на туристичному веломаршруті у м. Рава-Руська Жовківського району із встановленням альтанки та станції для ремонту велосипедів» станом на 17.09.2019 становить 72 049 гривень;

-висновком експерта від 14.12.2020 № 7029 за результатами проведення судової будівельно-технічної експертизи, відповідно до якого вартість будівництва надземної частини (павільйону) по об`єкту «Будівництво об`єкту інфраструктури на туристичному веломаршруті у с. Крехів Жовківського району із встановленням альтанки та станції для ремонту велосипедів» станом на 16.07.2019 становить 72 049 гривень;

-висновком експерта від 23.12.2020 № 7035 за результатами проведення судової будівельно-технічної експертизи, відповідно до якого вартість будівництва надземної частини (павільйону) по об`єкту «Будівництво об`єкту інфраструктури на туристичному веломаршруті у с. Магерів Жовківського району із встановленням альтанки та станції для ремонту велосипедів» станом на 17.09.2019 становить 72 847 гривень;

-висновком експерта від 16.12.2020 № 7031 за результатами проведення судової будівельно-технічної експертизи, відповідно до якого вартість будівництва надземної частини (павільйону) по об`єкту «Будівництво об`єкту інфраструктури на туристичному веломаршруті у с. Потелич Жовківського району із встановленням альтанки та станції для ремонту велосипедів» станом на 13.11.2019 становить 72 847 гривень;

-висновком експерта від 14.12.2020 № 7030 за результатами проведення судової будівельно-технічної експертизи, відповідно до якого вартість будівництва надземної частини (павільйону) по «Будівництво об`єкту інфраструктури на туристичному веломаршруті у смт. Івано-Франкове Яворівського району із встановленням альтанки та станції для ремонту велосипедів» станом на 13.11.2019 становить 72 049 гривень;

-висновком експерта від 23.12.2020 № 7034 за результатами проведення судової будівельно-технічної експертизи, відповідно до якого вартість будівництва надземної частини (павільйону) по об`єкту «Будівництво об`єктів інфраструктури на туристичному маршруті в Яворівському національному парку» (встановлення альтанки та станції для ремонту велосипедів в зоні стаціонарної рекреації «Лелехівка») станом на 27.12.2018 становить 54 886 гривень;

-висновком експерта від 16.12.2020 № 7032 за результатами проведення судової будівельно-технічної експертизи, відповідно до якого вартість будівництва надземної частини (павільйону) по об`єкту «Будівництво об`єктів інфраструктури на туристичному маршруті в Яворівському національному парку» (встановлення альтанки та станції для ремонту велосипедів в зоні стаціонарної рекреації « ІНФОРМАЦІЯ_2 ») станом на 27.12.2018 становить 54 886 гривень;

-висновком експерта від 17.12.2020 № 7033 за результатами проведення судової будівельно-технічної експертизи, відповідно до якого вартість будівництва надземної частини (павільйону) по об`єкту «Будівництво об`єктів інфраструктури на туристичному маршруті в Яворівському національному парку» (встановлення альтанки та станції для ремонту велосипедів в зоні стаціонарної рекреації «Верещиця») станом на 27.12.2018 становить 54 886 гривень;

-висновком експерта від 23.12.2020 № 7037 за результатами проведення судової будівельно-технічної експертизи, відповідно до якого вартість будівництва надземної частини (павільйону) по об`єкту «Будівництво об`єктів інфраструктури на туристичному маршруті в смт. Брюховичі із встановленням альтанки та станції ремонту велосипедів» станом на 27.12.2018 становить 54 886 гривень;

-висновком експерта від 23.12.2020 № 7036 за результатами проведення судової будівельно-технічної експертизи, відповідно до якого вартість будівництва надземної частини (павільйону) по об`єкту «Будівництво об`єктів інфраструктури на туристичному маршруті в Яворівському національному парку» (встановлення альтанки та станції для ремонту велосипедів на території адміністративного приміщення Яворівського національного природного парку) станом на 27.12.2018 становить 54 886 гривень;

-висновком експерта від 05.03.2021 № 7758 за результатами проведення судової будівельно-технічної експертизи, відповідно до якого вартість будівництва надземної частини (павільйону) по об`єкту «Будівництво об`єкту інфраструктури на туристичному веломаршруті на території Крехівської сільської ради (встановлення альтанки та станції для ремонту велосипедів на відрізку дороги Крехів-Магерів)» станом на 24.12.2019 становить 72 847 гривень;

-протоколом № 1 установчих зборів засновників ТОВ «Майстерня ремонту «ЕРА» від 24.02.2018 відповідно до якого ОСОБА_5 створив дане товариство, призначив себе директором та затвердив статут;

-статутом ТОВ «Майстерня ремонту «ЕРА» від 24.02.2018 згідно з яким директор ТОВ є службовою особою;

-виписками з казначейських рахунків АОМС «Єврорегіон Карпати-Україна» від 03.03.2021, відповідно до яких асоціацією на підставі вище вказаних документів перераховано бюджетні кошти в сумі 2 188 540,44 гривень.

-довідкою спеціаліста начальника відділу контролю за місцевими бюджетами Західного офісу Держаудитслужби від 16.03.2021, відповідно до якої внаслідок завищення вартості вище вказаних робіт та устаткування у 2018 році завдано матеріальної шкоди на суму 544 762,85 гривень, а у 2019 році на суму 815 160,52 гривень;

-протоколом за результатами проведення негласної слідчої розшукової дії стосовно ОСОБА_5 від 02.08.2020 № 8/1-1043 з якого вбачається, наступне. Вартість виконаних будівельних робіт по вище вказаних об`єктах є набагато нижчою ніж вказана у переліченій вище звітній документації. ФОП ОСОБА_6 фактично не здійснював технічного нагляду за вище вказаними об`єктами. ОСОБА_4 координував діяльність ОСОБА_5 та інших співучасників спрямовану на заволодіння бюджетними коштами;

-протоколом за результатами проведення негласної слідчої (розшукової) дії стосовно ОСОБА_4 від 02.08.2020 № 8/1-1039 відповідно до якого ОСОБА_4 координував діяльність ОСОБА_5 , ОСОБА_6 та інших співучасників спрямовану на заволодіння бюджетними коштами, а також забезпечив складання ФОП ОСОБА_6 завідомо підроблених офіційних документів;

-висновками експертів від 27.07.2021 № 2903 та від 16.08.2021 № 8600 за результатами проведення судових економічних експертиз відповідно до яких підтверджується розмір заподіяної матеріальної шкоди в сумі 1 363 293,81 гривень внаслідок завищення вартості будівельних робіт та устаткування при будівництві об`єктів інфраструктури на туристичному маршруті в рамках реалізації проєкту PLBU.01.02.00-06-021.17-00 « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».

Відповідно до ч.6 ст.194 КПК України обов`язки, передбачені частиною п`ятою цієї статті, можуть бути покладені на підозрюваного, обвинуваченого на строк не більше двох місяців. У разі необхідності цей строк може бути продовжений за клопотанням прокурора в порядку, передбаченому статтею 199 цього Кодексу.

Слідчий суддя вважає, що прокурором в повному обсязі доведене існування ризиків, а саме:

-ризику передбаченого п. 1 ч. 1 ст. 177 КПК України, тобто переховуватися від органів досудового розслідування та/або суду, оскільки у разі визнання винним ОСОБА_4 загрожує покарання у виді позбавленням волі на строк від семи до дванадцяти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років та з конфіскацією майна і це може спонукати підозрюваного до втечі;

-ризику, передбаченого п. 2 ч. 1 ст. 177 КПК України, тобто знищити, сховати або спотворити будь-яку із речей чи документів, які мають істотне значення для встановлення обставин кримінального правопорушення, оскільки ОСОБА_4 зможе забезпечувати приховання злочинної діяльності співучасників шляхом складання завідомо підроблених офіційних документів;

-ризику, передбаченого п. 3 ч. 1 ст. 177 КПК України, тобто незаконно впливати на свідка, іншого підозрюваного, у цьому ж кримінальному провадженні.

Метою і підставою продовження строку дії покладених на підозрюваного обов`язків є запобігання ризикам, заявленим при обранні підозрюваному попередньої міри запобіжного заходу, які не зменшилися та існують на даний час.

Так, Європейський суд з прав людини у справі «Ілійков проти Болгарії» зазначив, що «суворість передбаченого покарання» є суттєвим елементом при оцінюванні «ризиків переховування або повторно вчинення злочинів».

Європейський суд з прав людини в рішенні по справі «Нечипорук і Йонкало проти України» (Заява № 42310/04) від 21.07.2011 в пункті 175 зазначив, що «…термін "обґрунтована підозра" означає, що існують факти або інформація, які можуть переконати об`єктивного спостерігача в тому, що особа, про яку йдеться, могла вчините правопорушення...».

Слідчий суддя на даному етапі досудового розслідування не вправі вирішувати ті питання, які повинен вирішувати суд під час розгляду кримінального провадження по суті, зокрема, не вправі оцінювати докази з точки зору їх достатності і допустимості для визнання особи винуватою чи невинуватою у вчиненні кримінального правопорушення. Тому, на підставі оцінки сукупності отриманих доказів, слідчим суддею визначено, що причетність ОСОБА_4 до вчинення кримінальних правопорушень є вірогідною та достатньою для застосування щодо нього обмежувального заходу.

Крім того, слідчий суддя вважає за необхідне зазначити, що ризиком у кримінальному провадженні є небажані для провадження наслідки дій підозрюваного, спрямовані на створення перешкод кримінальному провадженню. Ризик стає реальним через невизначеність поведінки особи у певній ситуації, яку (поведінку) неможливо достеменно передбачити. Таким чином, у контексті кримінального провадження ризиком неправомірної процесуальної поведінки підозрюваного слід вважати таку поведінку цієї особи, настання якої характеризується високим ступенем ймовірності.

Згідно з ч. 7 ст. 194 КПК України обов`язки, передбачені частиною п`ятою цієї статті, можуть бути покладені на підозрюваного, обвинуваченого на строк не більше двох місяців. У разі необхідності цей строк може бути продовжений за клопотанням прокурора в порядку, передбаченому статтею 199 цього Кодексу. Після закінчення строку, в тому числі продовженого, на який на підозрюваного, обвинуваченого були покладені відповідні обов`язки, ухвала про застосування запобіжного заходу в цій частині припиняє свою дію і обов`язки скасовуються.

Враховуючи те, що заявлені ризики на даний час не зменшились, слідчий суддя вважає за необхідне клопотання прокурора задовільнити та продовжити ОСОБА_4 дію обов`язків, передбачених ст. 194 КК України.

Керуючись ст. ст. 182,183,194,199 КПК України слідчий суддя, -

УХВАЛИВ:

Клопотання задовольнити.

Продовжити строк дії покладених на підозрюваного ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 обов`язків на два місяці, тобто до 06 березня 2022 року, а саме:

-прибувати до слідчого, прокурора в провадженні якого перебуватиме дане кримінальне провадження, слідчого судді або суду за першим викликом;

-не відлучатися з Львівської області без дозволу слідчого, прокурора в провадженні якого перебуватиме дане кримінальне провадження, слідчого судді або суду;

-повідомляти слідчого, прокурора в провадженні якого перебуватиме дане кримінальне провадження, слідчого суддю або суд про зміну свого місця проживання;

-утримуватися від спілкування з ОСОБА_4 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 ;

-зберігати у відповідних органах державної влади свій паспорт (паспорти) громадянина України для виїзду за кордон та інші документи, що дають право на виїзд з України і в`їзд в Україну.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення05.01.2022
Оприлюднено16.01.2023

Судовий реєстр по справі —461/2717/20

Ухвала від 06.01.2022

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Фролова Л. Д.

Ухвала від 05.01.2022

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Фролова Л. Д.

Ухвала від 16.07.2021

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Фролова Л. Д.

Ухвала від 16.07.2021

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Фролова Л. Д.

Ухвала від 08.04.2021

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Фролова Л. Д.

Ухвала від 08.04.2021

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Фролова Л. Д.

Ухвала від 01.04.2020

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Фролова Л. Д.

Ухвала від 01.04.2020

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Фролова Л. Д.

Ухвала від 01.04.2020

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Фролова Л. Д.

Ухвала від 01.04.2020

Кримінальне

Галицький районний суд м.Львова

Фролова Л. Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні