Постанова
від 01.07.2010 по справі 2а-3081/10/0870
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АД МІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

01 липня 2010 року о 12 год. 20 х в. Справа № 2а-3081/10/0870

Запорізький окружний ад міністративний суд у складі:

головуючого судді Стрельніково ї Н.В.

при секретарі Горбовій І.С.

розглянув у відкритому суд овому засіданні адміністрат ивну справу

за позовом: Державної податкової інспекції у Ордж онікідзевському районі м. За поріжжя,

м. Запоріжжя

до: Товариства з обмеж еною відповідальністю «Смер ека», м. Запоріжжя

про: припинення юриди чної особи

за участю представників:

від позивача: К рючек К.В. за довіреністю № 48 6/10-014 від 01.02.2010;

від відповідача: не з' явився;

ВСТАНОВИВ:

До Запорізького окружного адміністративного суду наді йшов адміністративний позов Державної податкової інспек ції у Орджонікідзевському ра йоні м. Запоріжжя (далі - ДПІ у Орджонікідзевському район і) до Товариства з обмеженою в ідповідальністю «Смерека» (д алі - ТОВ «Смерека»), в якому позивач просить суд припинит и юридичну особу ТОВ «Смерек а».

В обґрунтування заявлених вимог позивач посилається н а ст. 19, 38 Закону «Про державну р еєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», ст.11 Закону України «Про держа вну податкову службу Україні » та зазначає, що у Єдиному дер жавному реєстрі є запис про в ідсутність юридичної особи з а своїм місцезнаходженням.

Представник позивач у судо вому засіданні позовні вимог и підтримав, надав суду поясн ення аналогічні викладеним у позові та просить задовольн ити позовні вимоги - припин ити юридичну особу ТОВ «Смер ека».

У судове засідання предста вник відповідача не з'явився . Про час, місце та дату судово го засідання відповідач пові домлявся належним чином. Пис ьмові заперечення на позов т а документи на їх обґрунтува ння до суду не надходили.

Суд визнав за доцільн е вирішити справу за наявним и в ній матеріалами, за відсут ності в судовому засіданні п редставника відповідача.

Розглянувши наявні матері али та фактичні обставини сп рави, дослідивши і оцінивши н адані докази в їх сукупності суд вважає, що позовні вимоги не підлягають задоволенню з наступних підстав.

Товариство з обмеженою від повідальністю «Смерека» (ЄДР ПОУ 32861053) зареєстрована Викона вчим комітетом Запорізької м іської ради 18.02.2004, як суб'єкт під приємницької діяльності - ю ридична особа, номер запису 1 103 120 0000 003716, про що свідчить свідоц тво про державну реєстрацію серії А00 № 198884. Місцезнаходженн я відповідача: 69057, м. Запоріжжя , вул. 40 років Радянської Украї ни, буд. 84 Б.

Відповідно до листа ДПІ у Ор джонікідзевському районі № 9 367/10/28-113 про надання інформації, о стання податкова звітність ( податкова декларація з подат ку на прибуток за І квартал 2010 р оку) ТОВ «Смерека» подавалас ь до податкового органу 26.04.2010.

Судом встановлено, що 20.06.2008 де ржавним реєстратором до Єдин ого державного реєстру юриди чних осіб та фізичних осіб пі дприємців внесено запис 4 про внесення інформації щодо ві дсутності юридичної особи ТО В «Смерека» за вказаною адре сою, про що свідчить наявна в м атеріалах справи довідка № 5599 039 з Єдиного державного реєстр у юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Згідно п. 17 абзацу 1 ст. 11 Закон у України «Про державну пода ткову службу в Україні», орга ни державної податкової служ би у випадках, в межах компете нції та у порядку, встановлен их законами України, мають пр аво звертатися у передбачени х законом випадках до судови х органів із заявою (позовною заявою) про скасування держа вної реєстрації суб' єкта пі дприємницької діяльності.

За правилами ч. 2 ст. 38 Закону « Про державну реєстрацію юрид ичних осіб та фізичних осіб-п ідприємців», підставою для п остановлення судового рішен ня щодо припинення юридичної особи, що не пов' язано з банк рутством юридичної особи є н аявність в Єдиному державном у реєстрі запису про відсутн ість юридичної особи за вказ аним її місцезнаходженням.

Пунктами 7 та 8 ст. 19 зазначено го Закону встановлено: (7) не пі зніше тринадцяти місяців з д ня подачі (надіслання рекоме ндованим листом) останньої р еєстраційної картки, що міст ить відомості про юридичну о собу, юридична особа зобов'яз ана подати (надіслати рекоме ндованим листом) державному реєстратору реєстраційну ка ртку встановленого зразка пр о підтвердження відомостей п ро юридичну особу; (8) якщо до Є диного державного реєстру не внесено запис про відсутніс ть юридичної особи за її місц езнаходженням, то в разі неод ержання реєстраційної картк и про підтвердження відомост ей про юридичну особу в устан овлений частиною сьомою цієї статті строк, а також у разі о держання державним реєстрат ором від органу державної по даткової служби повідомленн я встановленого зразка про в ідсутність юридичної особи з а її місцезнаходженням держа вний реєстратор зобов'язаний у строк, що не перевищує десят и робочих днів з дати, яка вста новлена для подання реєстрац ійної картки про підтверджен ня відомостей про юридичну о собу, або з дати одержання пов ідомлення від органу державн ої податкової служби, направ ити рекомендованим листом юр идичній особі повідомлення п ро необхідність подання держ авному реєстратору реєстрац ійної картки про підтверджен ня відомостей про юридичну о собу. У разі повернення до дер жавного реєстратора рекоме ндованого листа з відміткою відділення зв'язку про відсу тність юридичної особи за вк азаною адресою або неподання юридичною особою протягом м ісяця з дати направлення їй в ідповідного повідомлення ре єстраційної картки про підтв ердження відомостей про юрид ичну особу державний реєстра тор повинен внести до Єдиног о державного реєстру запис про відсутність юридичної ос оби за її місцезнаходженням або запис про відсутність пі дтвердження відомостей про ю ридичну особу.

Таким чином, Закон розрізня є обидві вказані реєстраційн і дії та не ототожнює їх. Внесе ння запису про відсутність ю ридичної особи за її місцезн аходженням пов' язано з пове рненням до державного реєст ратора рекомендованого лис та з відміткою відділення зв'язку про відсутність юрид ичної особи за вказаною адре сою, в той же час внесення інфо рмації щодо відсутності юрид ичної особи за вказаною адре сою здійснюється у разі одер жання державним реєстраторо м від органу державної подат кової служби повідомлення вс тановленого зразка про відсу тність юридичної особи за її місцезнаходженням.

Крім того, суд вважає за нео бхідне зазначити наступне, щ о Наказом Державної податков ої адміністрації України № 80 в ід 19.02.1998 затверджено «Порядок о бліку платників податків, зб орів (обов'язкових платежів)» , яким встановлено: п. 11.3. Якщо п ідрозділом з оподаткування ю ридичних/фізичних осіб, підр озділом примусового стягнен ня податків, підрозділом под аткового аудиту або іншим пі дрозділом органу державної податкової служби встановл ено відсутність платника по датків за його місцезнаходж енням (місцем проживання), то акт перевірки місцезнаходже ння платника податків, інфо рмація про вжиті заходи щодо з'ясування фактичного місця розташування (місцезнаходж ення) платника податків, всі о тримані відомості про платни ка податків (у тому числі й пр о фактичне місцезнаходженн я) та про допущені порушення податкового законодавства й суму податкового боргу пе редаються цим підрозділом д о підрозділів з обліку пла тників податків; п. 11.4. Щодо кож ного платника податків за як им виявлена відсутність його за місцезнаходженням (місце м проживання) та не з'ясоване й ого фактичне місце розташув ання (місцезнаходження), підр озділи з обліку платників по датків або інші підрозділи о ргану державної податкової служби готують та передають підрозділам податкової міл іції запит на встановлення м ісцезнаходження (місця прожи вання) платника податків за формою, що затверджується це нтральним органом державно ї податкової служби. Щодо ко жного встановлюваного платн ика податків оформляється од ин окремий запит незалежно в ід кількості порушень та нес плачених видів податків. До Є диного банку даних про платн иків податків - юридичних ос іб та Реєстру фізичних осіб відповідного рівня вносять ся дані про подання запиту.

До матеріалів, що передають ся підрозділу податкової міл іції, включаються акт переві рки місцезнаходження платни ка податків, інформація про в житі заходи щодо з'ясування ф актичного місця розташуванн я (місцезнаходження) платник а податків, усі отримані відо мості про платника податків (у тому числі і про фактичне мі сцезнаходження), про допущен і порушення податкового зако нодавства, суму податкового боргу, анкетні дані відповід альних, афілійованих осіб, ро зширені реєстраційні відомо сті про платника податків (код, назва, дата реєстрації (п еререєстрації), відомі адрес ні дані, відомості про відкри ті/закриті банківські рахунк и, види діяльності та всі інші наявні реквізити із відпові дного рівня Єдиного банку да них про платників податків - ю ридичних осіб та Реєстру фіз ичних осіб).

З матеріалів справи вбачає ться, що відповідач перебува є на обліку в ДПІ у Орджонікід зевському районі м. Запоріжж я, в останнє подавав звідніст ь до податкового органу 26.04.2010, з аборгованість перед бюджето м відсутня. Крім цього, податк овим органом не доведено у су довому засіданні необхіднос ті та фактичного проведення перевірки відповідача щодо встановлення його місцезнах одження за юридичною адресою , доказів для виконання яких с лужбових обов' язків у подат кового органу з' явилася нео бхідність перевірки місцезн аходження відповідача, як і д оказів вжиття ДПІ заходів, пе редбачених вищенаведеним По рядком, для з' ясування факт ичного місцезнаходження від повідача.

Приймаючі до уваги викладе не, суд вважає, що позовні вимо ги ДПІ у Орджонікідзевського району щодо припинення юрид ичної особи ТОВ «Смерека» є т акими, що не підлягають задов оленню.

На підставі викладено, керу ючись ст.ст. 94, 158, 161-163 КАС України, суддя,

ПОСТАНОВИВ:

У задоволенні адміністрат ивного позову Державної пода ткової інспекції у Орджонікі дзевському районі м. Запоріж жя до Товариства з обмеженою відповідальністю «Смерека» про припинення юридичної ос оби - відмовити повністю.

Постанова набирає за конної сили після закінчення строку подання заяви про апе ляційне оскарження, якщо так у заяву не було подано. Якщо бу ло подано заяву про апеляцій не оскарження, але апеляційн а скарга не була подана у стро к, постанова набирає законно ї сили після закінчення цьог о строку. У разі подання апеля ційної скарги постанова, якщ о її не скасовано, набирає зак онної сили після закінчення апеляційного розгляду справ и.

Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Дніпропетровського апеляц ійного адміністративного су ду шляхом подачі в 10-ти денний строк з дня отримання копії п останови, заяви про апеляцій не оскарження і поданням піс ля цього протягом 20 днів апеля ційної скарги, з подачею її ко пії до апеляційної інстанції або в порядку ч. 5 ст. 186 КАС Украї ни.

Суддя (підпис) Н.В . Стрельнікова

Постанова складена в по вному обсязі 05 липня 2010 року

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.07.2010
Оприлюднено06.08.2010
Номер документу10244288
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-3081/10/0870

Постанова від 01.07.2010

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Стрельнікова Наталя Вікторівна

Постанова від 01.07.2010

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Стрельнікова Наталя Вікторівна

Ухвала від 02.06.2010

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Стрельнікова Наталя Вікторівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні