Рішення
від 06.01.2022 по справі 420/16047/21
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/16047/21

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 січня 2022 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд під головуванням судді Андрухіва В.В., розглянувши в порядку загального позовного провадження у письмовому провадженні справу за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю «КОСТА ДЕЛЬ СОЛЬ» до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС в Одеській області, про визнання незаконними дій щодо зупинення реєстрації податкових накладних та скасування рішень, зобов`язання зареєструвати податкові накладні,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «КОСТА ДЕЛЬ СОЛЬ» звернулося до суду з адміністративним позовом до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС в Одеській області, в якому просить:

1. визнати протиправним та скасувати рішення №2674603/42159069 від 20.05.2021 року комісії Головного управління Державної податкової служби в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному державному реєстрі накладних про відмову в реєстрації податкової накладної, складеної TOB «КОСТА ДЕЛЬ СОЛЬ» за № 21 від 19.04.2021 року;

2. зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному державному реєстрі податкових накладних складену ТОВ «КОСТА ДЕЛЬ СОЛЬ» податкову накладну № 21 від 19.04.2021 року датою її фактичного подання.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що він подав до реєстрації в ЄРПН податкову накладну №21 вiд 19.04.2021 року.

13.05.2021 року позивачем отримано електронну квитанцію №9122882778, в якій зазначено, що відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України, реєстрація податкової накладної по справі зупинена, оскільки операції податкової накладної по справі відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків визначеним п.1 "Критеріїв ризиковості здійснення операцій", але запропоновано Позивачу надати пояснення та/або копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної у ПН/РК, в даному випадку, інформації щодо обсягу постачання товару.

17.05.2021 року позивачем подано до ГУ ДПС в Одеській області пояснення з додатками на підтвердження реальності господарських операцій та підтвердження інформації податкової накладної по справі.

20.05.2021 року позивач отримав рішення ГУ ДПС в Одеській області про відмову в реєстрації податкової накладної по справі, прийняте, на переконання позивача, без дослідження поданого раніше пояснення та додатків до нього, адже рішення мало зазначення "неподання платником податків первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування".

Того ж дня, 20.05.2021 року позивачем було подано скаргу на відмову реєстрації податкової накладної до ДПС України.

31.05.2021 року позивачем отримано рішення комісії ДПС України №24261/42159069/2 про відмову у реєстрації податкової накладної за результатами розгляду скарги позивача від 20.05.2021 року, таким чином, скарга позивача залишилась без задоволення.

Як зазначає позивач, у вказаному рішенні також було зазначено, що позивачем нібито не подано первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження, складських документів (інвентаризацiйнi описи), у тому числі рахунки фактури/iнвойси.

На думку позивача, прийняті відповідачами рішення є протиправними та підлягають скасуванню, у зв`язку із чим позивач звернувся до суду із цим адміністративним позовом за захистом свого права на реєстрацію податкової накладної .

Ухвалою від 08.09.2021 року прийнято до розгляду вказану позовну заяву та відкрито провадження у справі. Ухвалено розглядати справу в порядку загального позовного провадження, призначено підготовче засідання.

У підготовчому засіданні ухвалою від 22.11.2021 року продовжено строк підготовчого провадження у справі на 30 днів.

Ухвалою від 22.11.2021 року закрито підготовче провадження і призначено справу до судового розгляду по суті.

У судове засідання, призначене на 06.12.2021 року на 15 год. 30 хв., сторони не з`явилися, про дату, час і місце розгляду справи були повідомлені належним чином.

Частиною 9 статті 205 КАС України передбачено, що якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

З урахуванням вищенаведеного, суд дійшов до висновку про можливість продовження розгляду справи по суті за відсутності осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, у порядку письмового провадження без фіксування судового засідання технічними засобами, що передбачено ч.9 ст.205, ч.4 ст.229 КАС України.

12.10.2021 року представником відповідачів подано до суду відзив на позовну заяву, в якому відповідачі зазначили таке.

Вiдповідно до фактичних обставин справи, позивачем направлено на реєстрацію до Єдиного державного реєстру податкових накладних податкову накладну №21 від 19.04.2021 року.

За отриманою квитанцією з єдиного вікна приймання звітності ДПС України підприємству було повідомлено, що реєстрація податкової накладної зупинена, відповідно до п. 1 критеріїв ризиковості здійснення операцій, а саме: коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/вiдмову в та податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Надалi, ТОВ «КОСТА ДЕЛЬ СОЛЬ» було подано повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, №2 від 17.05.2021.

У повідомленні №2 від 17.05.2021 позивачем зазначено, що у відповідь він надає документи на підтвердження факту отримання товарів за кодом УКТ ЗЕД 3917, 7211, 7214, 7215, 7217, 7306, 326, 8302, 8528, 8547, у зв`язку із чим просить поновити реєстрацію вищезазначеної податкової накладної. Детальне пояснення надано у додатку 35.

За результатами розгляду наданих позивачем інформації та документів Комісією прийнято рішення №2674603/42159069 від 20.05.2021 про відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН, яке платник податку отримав в електронному кабінету у день його прийняття, у зв`язку з ненаданням первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/iнвойсів, актів приймання - передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевоп специфіки, накладних.

Не погодившись із зазначеним рішенням Комісії регіонального рівня, позивачем подано скаргу від 21.05.2021 року.

Рішенням за результатами розгляду скарги щодо рішення про відмову реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 31.05.2021 № 24261/4215906972 скаргу ТОВ «КОСТА ДЕЛЬ СОЛЬ» залишено без задоволення та рiшення комiсiї регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової кладноп ... без з змін.

Представник відповідачів зазначає, що рішення комісії Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН про відмову в реєстрації податкової накладної Товариства з обмеженою відповідальністю «КОСТА ДЕЛЬ СОЛЬ» було прийнято у зв`язку з ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку.

Дослідивши в порядку письмового провадження наявні в матеріалах справи докази, суд встановив наступні обставини.

25.01.2021 року між ТОВ «КОСТА ДЕЛЬ СОЛЬ» (Постачальник) та ТОВ «РД-СТРОЙ СУ-2» (Покупець) був укладений договір купівлі-продажу №25/01, відповідно до якого постачальник зобов`язується у визначені строки та на умовах цього Договору передати у власність Покупцеві Товар, згідно Специфікацій, або рахунків-фактур до цього договору (далі - разом Товар), а Покупець зобов`язується прийняти та оплатити його в порядку та на умовах, визначених цим Договором.

Відповідно до п.1.2. Договору, найменування, одиниці виміру, асортимент, кількість і вартість Товару, визначаються у Специфікаціях, що є Додатками до цього Договору і є його невід`ємною частиною, або рахунках-фактурах.

Згідно з пунктом 4 договору, вартість договору складає суму вартості всіх партій Товару за видатковими накладними або Специфікаціями. Оплата поставки Товару здійснюється Покупцем шляхом передплати у розмiрi 100% від вартості партії Товару національній валюті України в безготівковій формі на поточний банкiвськiй рахунок Постачальника.

19.04.2021 року між ТОВ «КОСТА ДЕЛЬ СОЛЬ» та покупцем ТОВ "РД-СТРОЙ СУ-2" підписано видаткову накладну на поставлені згідно переліку на загальну суму 399461,09 грн. з ПДВ.

19.04.2021 року позивач склав податкову накладну №21 на загальну суму 399461,09 грн., у тому числі ПДВ 66576,85 грн. та направив її для реєстрації у встановленому законодавством порядку (а.с. 15).

13.05.2021 року на адресу позивача з Автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронних документів» ДПС України, версія 2.3.7.18, надійшла Квитанція №1 про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в ЄРПН, згідно з якою податкова накладна № 21 від 19.04.2021 року доставлена до центрального рівня ДПС України. Документ прийнято. Реєстрація зупинена (а.с. 17).

Як підставу зупинення реєстрації ПН зазначено: «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 19.04.202 №21 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 3917, 7211, 7214, 7215, 7217, 7306, 7326, 8302, 8528, 8547 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» .

17.05.2021 року ТОВ «КОСТА ДЕЛЬ СОЛЬ» було направлено на адресу ГУ ДПС в Одеській області Повідомлення №2 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, та копії документів, що підтверджують факт отримання товарів за кодами УКТ ЗЕД 3917, 7211, 7214, 7215, 7217, 7306, 7326, 8302, 8528, 8547 (а.с. 18).

20.05.2021 року комісією Головного управління ДПС в Одеській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, прийнято рішення №2674603/42159069 про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних у зв`язку із ненаданням платником податку копій документів (а.с.19).

Частиною 2 ст.19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Постановою КМ України від 11.12.2019 року №1165 затверджено, зокрема, Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі за текстом - Порядок № 1165).

Відповідно до п.1 Порядку №1165 цей Порядок визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.

Відповідно до пункту 7 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Згідно пунктів 10, 11 Порядку №1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Згідно абз. 2 пункту 25 Порядку № 1165 Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, визначає Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 року № 520 (далі за текстом - Порядок № 520).

Відповідно до п.4 Порядку №520 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.

Пункт 5 Порядку №520 зазначає, що Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Згідно приписів пункту 6 Порядку № 520 письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування.

Відповідно до пункту 7 Порядку №520 письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» , «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Пунктом 9 Порядку №520 передбачено, що письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.

Ця ж Комісія згідно пункту 10 Порядку №520 приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком до цього Порядку.

Згідно пункту 11 Порядку №520 Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;

та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;

та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Суд зазначає, що зауважень з боку контролюючого органу щодо неправильного оформлення первинних документів не було.

Також суд зазначає, що за результатами розгляду поданих позивачем пояснень та первинних документів відповідачем прийнято оскаржуване рішення про відмову в реєстрації податкової накладної без визначення конкретних первинних документів, які не надані.

Так, рішення Комісії повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної.

В оскаржуваному рішенні про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, як підставу для прийняття рішення вказано - ненадання платником податку копій документів.

У свою чергу зі змісту оскаржуваного рішення не вбачається, які саме документи, передбачені п.5 Порядку № 520, не було надано позивачем, оскільки жодного з перелічених документів підкреслено не було.

При цьому, у самій формі рішення (додаток 10 до Порядку № 520) зазначається, що документи, які не надано, необхідно підкреслити.

Зазначене, на думку суду, є підставою вважати оскаржуване рішення Комісії регіонального рівня (комісії ГУ ДПС в Одеській області) таким, що прийняте із порушенням норм законодавства.

Вищенаведена підстава для прийняття оскаржуваного рішення (без зазначення того, які саме документи не було надано) є формальною, оскільки неможливо встановити, що конкретно не надав суб`єкт підприємницької діяльності, а відповідно неможливо встановити і конкретну підставу прийняття оскаржуваного рішення.

Стосовно відсутності в таблиці даних платника податку на додану вартість Коду УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 3917, 7211, 7214, 7215, 7217, 7306, 7326, 8302, 8528, 8547 як товару/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), суд зазначає, що позивач взагалі не надавав відповідачу зазначену таблицю (так як її надання згідно законодавства є правом, а не обов`язком Товариства), а тому посилання на відсутність у ній будь-яких даних є безпідставним.

Крім того, позивачем було надано до Пояснень документи, що підтверджують отримання ним поставлених товарів з вищевказаними кодами УКТ ЗЕД.

Враховуючи викладене, оскаржуване рішення Комісії ГУ ДПС про відмову в реєстрації зазначеної податкової накладної в ЄРПН є протиправним та таким, що підлягає скасуванню, що в свою чергу є передумовою зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №21 від 19.04.2021 р. датою її подання до реєстрації.

Згідно з ч.ч. 1, 2 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідно до ч.1 ст.90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Враховуючи вищевикладені доводи, суд дійшов висновку, що відповідач (ГУ ДПС в Одеській області) не довів правомірність оскаржуваного рішення, у той час як позивач довів його протиправність, а тому позов ТОВ «КОСТА ДЕЛЬ СОЛЬ» слід задовольнити повністю.

Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат, згідно ч.1 ст.139 КАС України, суд присуджує позивачу всі здійснені ним документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань відповідача - ГУ ДПС в Одеській області, у складі якого утворено Комісію, що прийняла оскаржувані рішення.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 2, 5-6, 9, 72, 77, 90, 139, 241-246, 293 КАС України, суд,

ВИРІШИВ:

Позов Товариства з обмеженою відповідальністю «КОСТА ДЕЛЬ СОЛЬ» (адреса: вул. Велика Арнаутська, 23-Б, м. Одеса, 65048, код ЄДРПОУ 38847076) до Державної податкової служби України (адреса: Львівська площа, 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393), Головного управління ДПС в Одеській області (адреса: вул. Семінарська, 5, м. Одеса, 65044, код ЄДРПОУ ВП 44069166) - задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати рішення №2674603/42159069 від 20.05.2021 року комісії Головного управління Державної податкової служби в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному державному реєстрі накладних про відмову в реєстрації податкової накладної, складеної TOB «КОСТА ДЕЛЬ СОЛЬ» за № 21 від 19.04.2021 року.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному державному реєстрі податкових накладних складену ТОВ «КОСТА ДЕЛЬ СОЛЬ» податкову накладну № 21 від 19.04.2021 року датою її фактичного подання.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС в Одеській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «КОСТА ДЕЛЬ СОЛЬ» сплачений судовий збір у розмірі 4540 грн. (чотири тисячі п`ятсот сорок гривень).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення до П`ятого апеляційного адміністративного суду.

Суддя В.В. Андрухів

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.01.2022
Оприлюднено10.01.2022
Номер документу102444721
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/16047/21

Ухвала від 19.04.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Андрухів В.В.

Ухвала від 05.10.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Косцова І.П.

Ухвала від 12.09.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 26.07.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Косцова І.П.

Ухвала від 14.07.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Косцова І.П.

Ухвала від 31.03.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Косцова І.П.

Ухвала від 31.03.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Косцова І.П.

Ухвала від 14.02.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Косцова І.П.

Ухвала від 14.02.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Косцова І.П.

Рішення від 06.01.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Андрухів В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні