КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про відмову у прийнятті звіту про виконання судового рішення
та встановлення нового строку для подання звіту
24 грудня 2021 року справа № 320/5890/19
Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Кушнової А.О., розглянувши у порядку письмового провадження звіт Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області про виконання судового рішення в адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,
в с т а н о в и в:
До Київського окружного адміністративного суду звернулась ОСОБА_1 з позовом до Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області, в якому позивач з урахуванням уточненої позовної заяви від 11.11.2019, просить суд:
- визнати протиправним та скасувати рішення Фастівського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області від 19.12.2018 №70, яким відмовлено у призначенні ОСОБА_1 пенсії за віком із зменшенням пенсійного віку згідно з статтею 55 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", як особі, що працювала або проживала на територіях радіоактивного забруднення;
- зобов`язати Фастівське об`єднане управління Пенсійного фонду України Київської області з 10.12.2018 призначити та виплачувати ОСОБА_1 пенсію за віком із зменшенням пенсійного віку відповідно до статті 55 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи".
Рішенням Київського окружного адміністративного суду від 24.03.2020 у справі №320/5890/19 адміністративний позов задоволено повністю.
Визнано протиправним та скасовано рішення Фастівського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області від 19.12.2018 №70, яким відмовлено у призначенні ОСОБА_1 пенсії за віком зі зменшенням пенсійного віку згідно зі статтею 55 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", як особі, що працювала або проживала на територіях радіоактивного забруднення.
Зобов`язано Головне управління Пенсійного фонду України у Київській області призначити та виплатити ОСОБА_1 пенсію за віком зі зменшенням пенсійного віку відповідно до статті 55 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" з 10.12.2018.
Стягнуто на користь ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 , місце проживання: АДРЕСА_1 ) судовий збір у сумі 768,40 грн. (сімсот шістдесят вісім гривень 40 коп.) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області (ідентифікаційний код 22933548, місцезнаходження: 04071, м. Київ, вул. Ярославська, 40).
Ухвалою Шостого апеляційного адміністративного суду від 21.09.2020 апеляційну скаргу Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області на рішення Київського окружного адміністративного суду від 24 березня 2020 року у справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії - повернути особі, яка її подала.
В касаційному порядку судові рішення у справі не оскаржувались.
Отже, рішення Київського окружного адміністративного суду від 24.03.2020 набрало законної сили 21.09.2020.
12.10.2020 Київським окружним адміністративним судом було видано виконавчі листи №320/5890/19:
- про зобов`язання Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області призначити та виплатити ОСОБА_1 пенсію за віком зі зменшенням пенсійного віку відповідно до статті 55 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" з 10.12.2018;
- стягнення на користь ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 , місце проживання: АДРЕСА_1 ) судового збору у сумі 768,40 грн. (сімсот шістдесят вісім гривень 40 коп.) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області (ідентифікаційний код 22933548, місцезнаходження: 04071, м. Київ, вул. Ярославська, 40).
13.10.2020 на адресу суду від позивача надійшла заява про встановлення судового контролю щодо виконання рішення Київського окружного адміністративного суду від 24.03.2020 у справі №320/5890/19, в якій заявник просить суд встановити судовий контроль за виконанням вказаного рішення, - зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України у Київській області подати звіт про виконання судового рішення, оскільки рішення суду не виконано.
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 15.10.2020 зобов`язано Головне управління Пенсійного фонду України у Київській області надати суду звіт про виконання судового рішення від 24.03.2020 в адміністративній справі №320/5890/19 протягом десяти днів з дня отримання даної ухвали суду.
28.12.2020 на адресу суду від Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області надійшов звіт від 22.12.2020 №1000-0904-7/103675 про виконання судового рішення від 24.03.2020 в адміністративній справі №320/5890/19, в якому повідомлено суд про те, що Головне управління Пенсійного фонду України у Київській області добровільно та в повному обсязі виконало рішення суду в межах покладених на нього повноважень.
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 29.01.2021 призначено судове засідання з розгляду звіту Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області від 22.12.2020 №1000-0904-7/103675 про виконання рішення Київського окружного адміністративного суду від 24.03.2020 в адміністративній справі №320/5890/19 на 18.02.2021. Витребувано від Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області докази.
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 18.02.2021 у прийнятті звіту Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області від 22.12.2020 №1000-0904-7/103675 про виконання судового рішення у справі №320/5890/19 відмовлено. Встановлено для Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області новий строк для надання звіту про виконання судового рішення від 24.03.2020 у справі №320/5890/19 - протягом десяти днів з дня отримання копії даної ухвали. Попереджено відповідача, що у разі ненадання суду звіту про виконання судового рішення із відповідними доказами у строк, встановлений судом, судом буде вирішено питання про накладення штрафу на начальника Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області.
18.03.2021 на адресу суду від Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області надійшов звіт від 05.03.2021 №1000-0904-7/22761 про виконання судового рішення від 24.03.2020 у справі №320/5890/19, в якому відповідач зазначив, що Головним управлінням було вжито всі можливі заходи, спрямовані на виконання рішення Київського окружного адміністративного суду від 24.03.2020 у справі №320/5890/19, однак фактичне, у повному обсязі виконання судового рішення, можливо лише за наявності відповідного бюджетного призначення за рахунок Державного бюджету.
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 31.03.2021 у прийнятті звіту Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області від 05.03.2021 №1000-0904-7/22761 про виконання судового рішення від 24.03.2020 у справі №320/5890/19 - відмовлено. Встановлено для Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області новий строк для надання звіту про виконання судового рішення від 24.03.2020 у справі №320/5890/19 - протягом десяти днів з дня отримання копії даної ухвали.
28.04.2021 на адресу суду від Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області надійшов звіт від 20.04.2021 №1000-0904-7/39193 про виконання рішення Київського окружного адміністративного суду від 24.03.2020 у справі №320/5890/19, підписаний представником Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області за довіреністю Анною Дерюгіною.
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 31.05.2021 звіт Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області від 20.04.2021 №1000-0904-7/39193 про виконання судового рішення, підписаний представником за довіреністю Анною Дерюгіною, - повернуто Головному управлінню Пенсійного фонду України у Київській області без розгляду. Встановлено для Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області новий строк для надання звіту про виконання судового рішення від 24.03.2020 у справі №320/5890/19 - протягом десяти днів з дня отримання копії даної ухвали.
Копію ухвали Київського окружного адміністративного суду від 31.05.2021 направлено відповідачу засобами електронного зв`язку. Електронне повідомлення, що вміщує файл з копією ухвали доставлено на адресу електронної пошти відповідача 03.06.2021, що підтверджується звітом Інтернет провайдера.
23.07.2021 на адресу суду від Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області надійшов звіт від 19.07.2021 №1000-0904-7/71901 про виконання рішення Київського окружного адміністративного суду від 24.03.2020 у справі №320/5890/19.
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 30.07.2021 у прийнятті звіту Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області від 19.07.2021 №1000-0904-7/71901 про виконання судового рішення від 24.03.2020 у справі №320/5890/19 - відмовлено. Встановлено для Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області новий строк для надання звіту про виконання судового рішення від 24.03.2020 у справі №320/5890/19 - протягом тридцяти днів з дня набрання даною ухвалою законної сили.
Копію ухвали Київського окружного адміністративного суду від 30.07.2021 направлено відповідачу засобами електронного зв`язку. Електронне повідомлення, що вміщує файл з копією ухвали доставлено на адресу електронної пошти відповідача 03.08.2021, що підтверджується звітом Інтернет провайдера.
23.12.2021 на адресу суду від Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області надійшов звіт від 16.09.2021 №1000-0904-7/93972 про виконання рішення Київського окружного адміністративного суду від 24.03.2020 у справі №320/5890/19, направлений засобами поштового зв`язку на адресу суду 22.11.2021.
Вказаний звіт зареєстрований у комп`ютерній програмі "Діловодство спеціалізованого суду" Київського окружного адміністративного суду та був переданий для подальшого розгляду судді Кушновій А.О. 24.12.2021.
Розглянувши звіт відповідача Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області від 16.09.2021 №1000-0904-7/93972 про виконання судового рішення від 30.04.2020 у справі №320/5220/19, суд зазначає наступне.
Відповідно до частини першої статті 382 Кодексу адміністративного судочинства України суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, може зобов`язати суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.
Відповідно до ч.1 ст.382 Кодексу адміністративного судочинства України суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, може зобов`язати суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.
У рішенні Київського окружного адміністративного суду від 24.03.2020 у справі №320/5890/19 судом встановлено, що ОСОБА_1 з 01.04.1985 по 22.08.1988 проходила службу в органах внутрішніх справ УМВС МВС УРСР, а з 24.08.1988 по даний час працює в пологовому будинку в„–5 м. Києва .
У рішенні Київського окружного адміністративного суду від 24.03.2020 у справі №320/5890/19 судом встановлено, що позивач перебуває на обліку в Фастівському об`єднаному управлінні Пенсійного фонду України Київської області та отримує пенсію за вислугу років відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення" з 02.02.2012.
10.12.2018 позивачем було подано заяву про перехід на пенсію за віком відповідно до Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" із зниженням пенсійного віку відповідно до статті 55 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи".
За результатами розгляду заяви, Фастівське об`єднане управління Пенсійного фонду України Київської області рішенням від 19.12.2018 №70 відмовило позивачу у призначенні такої пенсії.
Рішенням Київського окружного адміністративного суду від 24.03.2020 у справі №320/5890/19 визнано протиправним та скасовано рішення Фастівського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області від 19.12.2018 №70, яким відмовлено у призначенні ОСОБА_1 пенсії за віком зі зменшенням пенсійного віку згідно зі статтею 55 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", як особі, що працювала або проживала на територіях радіоактивного забруднення.
Також рішенням Київського окружного адміністративного суду від 24.03.2020 у справі №320/5890/19 судом зобов`язано Головне управління Пенсійного фонду України у Київській області призначити та виплатити ОСОБА_1 пенсію за віком зі зменшенням пенсійного віку відповідно до статті 55 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" з 10.12.2018.
Головне управління Пенсійного фонду України у Київській області у звіті про виконання рішення від 16.09.2021 №1000-0904-7/93972 зазначає, що Головне управління Пенсійного фонду України у Київській області добровільно та повному обсязі виконало рішення суду в межах покладених на нього повноважень, на виконання судового рішення ОСОБА_1 з 10.12.2018 було призначено пенсію за віком та враховано страховий стаж позивача, набутий після призначення пенсії за вислугу років (02.02.2012), що підтверджується протоколом про перерахунок пенсії від 25.02.2021. Проведений перерахунок вплинув на збільшення розміру пенсії ОСОБА_1 з 2100,00 грн. до 2543,70 грн., яку позивач буде отримувати надалі.
Також у звіті від 16.09.2021 №1000-0904-7/93972 додатково повідомлено, що після проведення такого перерахунку утворилася заборгованість за період з 01.12.2018 по 28.02.2021 в розмірі 10710,42 грн. , яка є нарахованою, але не виплаченою, у зв`язку з відсутністю відповідного фінансового забезпечення та фактичної відсутності коштів.
Виплати пенсій може бути здійснені ГУ ПФУ у Київській області виключно за рахунок коштів Пенсійного фонду України та інших джерел, визначених законодавством. Інших фінансових можливостей, крім зазначених, для здійснення виплат управління не має. Крім того, зазначає, що відповідно до ст.ст. 23 та 116 Бюджетного кодексу України, будь-які бюджетні зобов`язання та платежі з бюджету можна здійснювати лише за наявності відповідного бюджетного призначення, встановленого законом про Державний бюджет України. Взяття зобов`язань без відповідних бюджетних асигнувань та здійснення видатків бюджету з перевищенням бюджетних призначень є порушенням бюджетного законодавства.
При цьому посилається на аналогічну позицію, викладену Верховним Судом у постанові від 24.01.2018 у справі №405/3663/13-а, а також на правову позицію Верховного Суду, викладену у постановах у справах №21-1044а15, №21-2630а15, 321-5118а15, №804/5081/13-а, відповідно до якої невиконання судового рішення в частині виплати грошових коштів за відсутності відповідного фінансового забезпечення та фактичної відсутності коштів не може вважатися невиконанням судового рішення без поважних причин.
Також відповідач у звіті вказує на те, що листом від 05.03.2021 №1000-004-8/22751 Головне управління звернулось до Пенсійного фонду України з листом щодо розгляду питання про виділення коштів на виконання рішення Київського окружного адміністративного суду від 18.02.2021 у справі №320/5890/19. При цьому повідомлено, що 05.04.2021 від Пенсійного фонду України отримано лист відповідь №2800-030102-9/16076, в якому зазначено, що виплата коштів на виконання рішення Київського окружного адміністративного суду від 24.03.2020 у справі №320/5890/19 здійснюється в межах затверджених бюджетних призначень для здійснення відповідних виплат.
Також додатково повідомлено, що 25.06.2021 Пенсійний фонд України звернувся до Міністерства соціальної політики з листом, щодо ініціювання відкриття для Пенсійного фонду України окремої бюджетної програми "Погашення заборгованості з пенсійних виплат за рішеннями суду".
Відповідач зазначає, що станом на 15.09.2021 відповіді від Міністерства соціальної політики Пенсійний фонд України не отримав, тому питання щодо відкриття окремої бюджетної програми залишається відкритим.
Враховуючи викладене, відповідач просить суд прийняти вказаний звіт про виконання судового рішення.
Розглянувши поданий відповідачем звіт від 16.09.2021 №1000-0904-7/93972 про виконання судового рішення, суд не може погодитися із тим, що поданий звіт свідчить про виконання судового рішення у повному обсязі, виходячи з такого.
Як вже встановлено судом, відповідачем з 10.12.2018 було призначено пенсію за віком та враховано страховий стаж позивача, набутий після призначення пенсії за вислугу років (02.02.2012). Проведений перерахунок вплинув на збільшення розміру пенсії ОСОБА_1 з 2100,00 грн. до 2543,70 грн. Після проведення такого перерахунку утворилася заборгованість за період з 01.12.2018 по 28.02.2021 в розмірі 10710,42 грн., яка є нарахованою, але не виплаченою, у зв`язку з відсутністю відповідного фінансового забезпечення та фактичної відсутності коштів.
При цьому, відповідач у звіті від 16.09.2021 №1000-0904-7/93972 зазначає, що 05.04.2021 від Пенсійного фонду України отримано лист відповідь №2800-030102-9/16076, в якому зазначено, що виплата коштів на виконання рішення Київського окружного адміністративного суду від 24.03.2020 у справі №320/5890/19 здійснюється в межах затверджених бюджетних призначень для здійснення відповідних виплат. Також додатково повідомлено, що 25.06.2021 Пенсійний фонд України звернувся до Міністерства соціальної політики з листом, щодо ініціювання відкриття для Пенсійного фонду України окремої бюджетної програми "Погашення заборгованості з пенсійних виплат за рішеннями суду".
Суд зазначає, що звернення відповідача з листами до Пенсійного фонду України з проханням про розгляд питання щодо виділення коштів на виконання рішення Київського окружного адміністративного суду від 24.03.2020 у справі №320/5890/19, не свідчить про виконання судового рішення у повному обсязі.
Відтак, відповідачем не виконано в повному обсязі рішення Київського окружного адміністративного суду від 24.03.2020 по справі №320/5890/19, що є підставою для відмови у прийнятті звіту про виконання судового рішення.
Відповідно до ст. 129-1 Конституції України суд ухвалює рішення іменем України. Судове рішення є обов`язковим до виконання. Держава забезпечує виконання судового рішення у визначеному законом порядку. Контроль за виконанням судового рішення здійснює суд.
Згідно ч. ч. 2, 3 ст. 14 КАС України судові рішення, що набрали законної сили, є обов`язковими до виконання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об`єднаннями на всій території України. Невиконання судового рішення тягне за собою відповідальність, встановлену законом.
Положеннями ч. 1 ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (далі - Конвенція) визначено, що кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом, який вирішить спір щодо його прав та обов`язків цивільного характеру або встановить обґрунтованість будь-якого висунутого проти нього кримінального обвинувачення. Судове рішення проголошується публічно, але преса і публіка можуть бути не допущені в зал засідань протягом усього судового розгляду або його частини в інтересах моралі, громадського порядку чи національної безпеки в демократичному суспільстві, якщо того вимагають інтереси неповнолітніх або захист приватного життя сторін, або - тією мірою, що визнана судом суворо необхідною, - коли за особливих обставин публічність розгляду може зашкодити інтересам правосуддя.
Європейський суд з прав людини у справі "Горнсбі проти Греції" наголосив, що, відповідно до усталеного прецедентного права, пункт 1 статті 6 гарантує кожному право на звернення до суду або арбітражу з позовом стосовно будь-яких його цивільних прав та обов`язків. Таким чином, ця стаття проголошує "право на суд", одним з аспектів якого є право на доступ, тобто право подати позов до суду. Однак це право було б ілюзорним, якби правова система Договірної держави допускала, щоб остаточне судове рішення, яке має обов`язкову силу, не виконувалося на шкоду одній із сторін. Важко собі навіть уявити, щоб стаття 6 детально описувала процесуальні гарантії, які надаються сторонам у спорі, - а саме: справедливий, публічний і швидкий розгляд, - і водночас не передбачала виконання судових рішень. Якщо вбачати у статті 6 тільки проголошення доступу до судового органу та права на судове провадження, то це могло б породжувати ситуації, що суперечать принципу верховенства права, який Договірні держави зобов`язалися поважати, ратифікуючи Конвенцію.
Отже, для цілей ст. 6 Конвенції стадія виконання рішення, ухваленого будь-яким судом, має розцінюватися як складова частина "судового розгляду".
З аналізу рішень Європейського суду з прав людини (остаточні рішення у справах "Алпатов та інші проти України", "Робота та інші проти України", "Варава та інші проти України", "ПМП "Фея" та інші проти України"), якими було встановлено порушення п. 1 ст. 6, ст. 13 Конвенції та ст. 1 Першого протоколу до Конвенції, вбачається однозначна позиція про те, що правосуддя не може вважатися здійсненим доти, доки не виконане судове рішення, а також констатується, що виконання судового рішення, як завершальна стадія судового процесу, за своєю юридичною природою є головною стадією правосуддя, що повністю узгоджується з нормою ст. 129-1 Конституції України.
Отже, обов`язковою складовою судового процесу є фактичне втілення судових присуджень у певні матеріальні блага, яких особа була протиправно позбавлена до отримання судового захисту.
Таким чином, судовий акт, який набрав законної сили, підлягає обов`язковому та безумовному виконанню особою, на яку покладено такий обов`язок.
Це означає, що особа, якій належить виконати судовий акт, повинна здійснити достатні дії для організації процесу його виконання, незалежно від будь-яких умов, оскільки інше суперечило б запровадженому статтею 8 Конституції України принципу верховенства права.
За правилами ст. 370 КАС України судове рішення, яке набрало законної сили, є обов`язковим для учасників справи, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України, а у випадках, встановлених міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, або за принципом взаємності, - за її межами.
У рішенні від 30.06.2009 року № 16-рп/2009 Конституційний Суд України зазначив, що метою судового контролю є своєчасне забезпечення захисту та охорони прав і свобод людини і громадянина, та наголосив, що виконання всіма суб`єктами правовідносин приписів, викладених у рішеннях суду, які набрали законної сили, утверджує авторитет держави як правової.
При цьому, суд зазначає, що звернення відповідача з листом до Пенсійного фонду України з проханням про розгляд питання щодо виділення коштів на виконання рішення Київського окружного адміністративного суду від 24.03.2020 у справі №320/5890/19, не свідчить про виконання судового рішення у повному обсязі, тому у прийнятті звіту Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області від 19.07.2021 №1000-0904-7/71901 про виконання судового рішення слід відмовити.
Згідно з ч.2 ст. 382 КАС України за наслідками розгляду звіту суб`єкта владних повноважень про виконання рішення суду або в разі неподання такого звіту суддя своєю ухвалою може встановити новий строк подання звіту, накласти на керівника суб`єкта владних повноважень, відповідального за виконання рішення, штраф у сумі від двадцяти до сорока розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Суд звертає увагу на те, що виплата пенсії позивачу здійснюється за рахунок коштів Пенсійного фонду України, а не Державного бюджету України, тому перешкод у виконанні даного судового рішення суд не вбачає.
Суд також зазначає, що у разі наступного надходження до суду звіту про виконання судового рішення без доказів виплати позивачу нарахованої суми заборгованості пенсії за період з 01.12.2018 по 28.02.2021 в розмірі 10710,42 грн., судом буде вирішено питання про накладення штрафу на керівника суб`єкта владних повноважень за невиконання судового рішення.
Тому, з урахуванням вимог частини 2 ст. 382 КАС України, суд вважає за необхідне у прийнятті звіту Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області від 16.09.2021 №1000-0904-7/93972 про виконання судового рішення від 24.03.2020 у справі №320/5890/19 в частині виплати нарахованої доплати до пенсії ОСОБА_1 за період з 01.12.2018 по 28.02.2021 в розмірі 10710,42 грн. - відмовити та з урахуванням ч.2 ст.382 КАС встановити новий строк для виконання судового рішення у вказаній частині - протягом тридцяти днів з дня набрання законної сили даною ухвалою.
Керуючись статтями 243, 248, 382, 383 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
у х в а л и в:
1. У прийнятті звіту Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області від 16.09.2021 №1000-0904-7/93972 про виконання судового рішення від 24.03.2020 у справі №320/5890/19 - відмовити.
2. Встановити для Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області новий строк для надання звіту про виконання судового рішення від 24.03.2020 у справі №320/5890/19 - протягом тридцяти днів з дня набрання даною ухвалою законної сили.
3. Копію ухвали надіслати учасникам справи (їх представникам), зокрема, шляхом направлення тексту ухвали електронною поштою, факсимільним повідомленням (факсом, телефаксом), телефонограмою.
Ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення. Ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або у судовому засіданні у разі неявки учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання.
Апеляційна скарга на ухвалу суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення. Якщо у судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом п`ятнадцяти днів з дня складення повного тексту ухвали.
Повний текст ухвали складено 24.12.2021.
Суддя Кушнова А.О.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.12.2021 |
Оприлюднено | 13.01.2022 |
Номер документу | 102480582 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Кушнова А.О.
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Кушнова А.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні