ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
13 січня 2022 року Справа № 160/23117/21
Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Рябчук О.С.
розглянувши в порядку спрощеного провадження без повідомлення учасників (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області до Комунального некомерційного підприємства "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Вербківської сільської ради про застосування заходів реагування, -
ВСТАНОВИВ :
23 листопада 2021 р. Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області (далі - позивач) звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовом до Комунального некомерційного підприємства "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Вербківської сільської ради (далі - відповідач) з вимогами:
- застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) об`єктів, а саме: будівлі за адресою: Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Вербки, вулиця Матросова, будинок 14; будівлі за адресою: Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Вербки, вулиця Сонцева, будинок 104; будівлі за адресою: Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Веселе, вулиця Гвардійська, будинок 37, корпус А; будівель та споруд за адресою: Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село В`язівок, вулиця Чкалова, будинок 21; будівлі за адресою: Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Кочережки, вулиця Зарічна, будинок 8; будівлі за адресою: Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Кочережки, вулиця Яблунева, будинок 43; будівлі за адресою: Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Морозівське, вулиця Степова, будинок 5; будівлі за адресою: Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Нові Вербки, вулиця Самарська, будинок 18; приміщень за адресою: Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Поперечне, вулиця Гагаріна, 7; будівлі за адресою: Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Степ, вулиця Горького, будинок 15 Комунального некомерційного підприємства "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Вербківської сільської ради (код ЄДРПОУ - 41803699), до повного усунення порушень;
- встановити у судовому рішенні спосіб і порядок його виконання шляхом зобов`язання зупинити експлуатацію об`єктів, а саме: будівлі за адресою: Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Вербки, вулиця Матросова, будинок 14; будівлі за адресою: Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Вербки, вулиця Сонцева, будинок 104; будівлі за адресою: Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Веселе, вулиця Гвардійська, будинок 37, корпус А; будівель та споруд за адресою: Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село В`язівок, вулиця Чкалова, будинок 21; будівлі за адресою: Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Кочережки, вулиця Зарічна, будинок 8; будівлі за адресою: Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Кочережки, вулиця Яблунева, будинок 43; будівлі за адресою: Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Морозівське, вулиця Степова, будинок 5; будівлі за адресою: Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Нові Вербки, вулиця Самарська, будинок 18; приміщень за адресою: Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Поперечне, вулиця Гагаріна, 7; будівлі за адресою: Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Степ, вулиця Горького, будинок 15 Комунального некомерційного підприємства "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Вербківської сільської ради (код ЄДРПОУ - 41803699), до повного усунення порушень .
Позивач в обґрунтування позовних вимог в адміністративному позові зазначив наступне. При проведенні планової перевірки Комунального некомерційного підприємства "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Вербківської сільської ради було виявлено ряд порушень вимог законодавства у сферах техногенної та пожежної безпеки. Виявлені в ході перевірки порушення зафіксовані в акті перевірки від 26 .0 8.2021 р. № 111 та створюють небезпеку для життя та здоров`я людей і на момент звернення до суду не усунені відповідачем. Зауважень до проведеного заходу та складеного акту з боку відповідача не було. За виявлених порушень, вказані будівлі, споруди та приміщення не можуть експлуатуватись до повного усунення виявлених порушень.
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 25.11.2021 року відкрито провадження у адміністративній справі, розгляд справи призначено у спрощеному позовному провадженні без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).
Цією ж ухвалою відповідачу було надано строк для подання письмового відзиву на позовну заяву протягом п`ятнадцяти днів з дня отримання ухвали про відкриття провадження у справі разом із доказами, які підтверджують обставини, на яких ґрунтуються заперечення відповідача.
Сторони належним чином повідомлені про розгляд справи Дніпропетровським окружним адміністративним судом, що підтверджується матеріалами справи.
Згідно з частинами 1, 2 статті 261 Кодексу адміністративного судочинства України відзив подається протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення відповідачу ухвали про відкриття провадження у справі. Позивач має право подати до суду відповідь на відзив, а відповідач - заперечення протягом строків, встановлених судом в ухвалі про відкриття провадження у справі.
21.12.2021 р. від відповідача надійшли наступні документи: гарантійний лист, інформація про виправлені порушення згідно акту перевірки № 111 від 26.08.2021 р.
Відзиву на позов відповідачем надано не було.
Згідно з ч.ч. 5, 8 ст. 261 Кодексу адміністративного судочинства України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами. При розгляді справи за правилами спрощеного позовного провадження суд досліджує докази і письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи.
Дослідивши матеріали справи, суд приходить до наступного висновку.
У період з 11.08.2021 р. року по 26.08.2021 р. відповідно до наказу від 20.07.2021 р. № 7, посвідчення на перевірку № 116 від 11.08.2021 р., фахівцями Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області проведено планову перевірку дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сферах техногенної та пожежної безпеки Комунальним некомерційним підприємством "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Вербківської сільської ради, а саме, перевірено будівлі та приміщення за адресами: Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Вербки, вулиця Матросова, будинок 14; Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Вербки, вулиця Сонцева, будинок 104; Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Веселе, вулиця Гвардійська, будинок 37, корпус А; Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село В`язівок, вулиця Чкалова, будинок 21; Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Кочережки, вулиця Зарічна, будинок 8; Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Кочережки, вулиця Яблунева, будинок 43; Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Морозівське, вулиця Степова, будинок 5; Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Нові Вербки, вулиця Самарська, будинок 18; Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Поперечне, вулиця Гагаріна, 7; Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Степ, вулиця Горького, будинок 15.
За результатами перевірки складено акт № 111 від 26.08.2021 р.
В акті перевірки встановлено низку порушень, допущених Комунальним некомерційним підприємством "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Вербківської сільської ради при експлуатації будівель, споруд та приміщень за вказаними вище адресами.
Зокрема, було виявлено порушення, що створюють загрозу життю та здоров`ю людей та зумовили необхідність звернення позивача до суду з вимогами, що заявлені.
Зміст даних порушень зафіксований в акті та полягає в наступному:
Порядковий номерВимоги законодавства, які було порушено, із зазначенням відповідних статей (абзаців, пунктів, частин тощо)Опис фактичних обставин та відповідних доказів (письмових, речових, електронних або інших), що підтверджують наявність порушення вимог законодавстваОпис негативних наслідків, що настали в результаті порушення вимог законодавства (за наявності)Ризик настання негативних наслідків від провадження господарської діяльності (зазначається згідно з формою визначення ризиків настання негативних наслідків від провадження господарської діяльності) Загальні 1. Ст.20 КЦЗУ п.7 Наказ МНС України від 16.08.2005р. №140 Про внесення змін до наказу МНС України від 18.12.2000р. №338 Не проведено ідентифікацію об`єктів щодо визначення джерел та чинників небезпеки ____ ____ 2. Пункт 2 частина першої статті 20 КЦЗУПерсонал не забезпечено засобами індивідуального захисту ____ ____ Дніпропетровська обл., Павлоградський район, село Вербки, вулиця Матросова, будинок 14 3. Пункт 2.5 глава 2 розділ ІІІ ППБУДерев`яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) не оброблені засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності. ____ ____ 4. Пункт 1.2 глави 1 розділу V ППБУБудівлю не обладнано системою протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56-2014 Системи протипожежного захисту , а саме: системою пожежної сигналізації; системою оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей ____ ____ 5. Пункт 1.21 глава 1 розділ ІV ППБУНе виконано захист будівлі від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів ____ ____ 6. Пункт 1.12 глави 1 розділу ІV ППБУНе надано (відсутній) акт проведення прихованих робіт щодо прокладання проводів (кабелів) над підвісною стелею в приміщеннях ____ ____ 7. Пункт 9 розділу ІІ пункт 2.23 глави 2 розділу ІІІ ППБУНе проведено та не надано протоколи проведень випробувань по визначенню групи горючості, токсичності продуктів горіння та димоутворювальну здатність на матеріал, яким оздоблено стіни в приміщеннях ____ ____ 8. Абзац другий пункту 2.26 глави 2 розділ ІV ППБУЛінію живлення побутового кондиціонеру в коридорі не забезпечено автономним пристроєм електричного захисту незалежно від наявності захисту на загальній лінії ____ ____ 9. Пункт 1.8, глава 1 розділ ІV ППБУВ коридорі допущено улаштування та експлуатація тимчасових електромереж ____ ____ 10. Пункт 1.8, глава 1 розділ ІV ППБУВ кабінеті бухгалтерії допущено улаштування та експлуатація тимчасових електромереж ____ ____ Дніпропетровська обл., Павлоградський район, село Вербки, вулиця Сонцева, будинок 104 11. Пункт 2.5 глава 2 розділ ІІІ ППБУДерев`яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) не оброблені засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності ____ ____ 12. Пункт 1.2 глави 1 розділу V ППБУБудівлю амбулаторії не обладнано системою протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56-2014 Системи протипожежного захисту ____ ____ 13. Пункт 1.2 глави 1 розділу V ППБУПриміщення гаражів не обладнано системою протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56-2014 Системи протипожежного захисту ____ ____ 14. Пункт 1.21 глава 1 розділ ІV ППБУНе виконано захист будівлі від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів ____ ____ 15. Пункт 1.8, глава 1 розділ ІV ППБУВ кабінеті головного лікаря допущено улаштування та експлуатація тимчасових електромереж ____ ____ 16. Абзац другий пункту 2.26 глави 2 розділ ІV ППБУЛінію живлення побутового кондиціонеру в кабінеті головного лікаря не забезпечено автономним пристроєм електричного захисту незалежно від наявності захисту на загальній лінії ____ ____ 17. Абзац другий пункту 2.26 глави 2 розділ ІV ППБУЛінію живлення побутового кондиціонеру в приміщенні денного стаціонару не забезпечено автономним пристроєм електричного захисту незалежно від наявності захисту на загальній лінії ____ ____ 18. Пункт 1.8, глава 1 розділ ІV ППБУВ кабінеті психологічної підтримки допущено улаштування та експлуатація тимчасових електромереж ____ ____ 19. Пункт 3.17, глава 3 розділ V ППБУВ приміщенні аптеки (ФОП ОСОБА_1 ), технічне обслуговування вогнегасника не здійснено відповідно до Правил експлуатації вогнегасників ____ ____ АДРЕСА_1 20. Пункт 22 розділ ІІ ППБУ Глава 2 розділ V ППБУБудівлю не забезпечено необхідною кількістю води для потреб пожежогасіння, чим знижено під час експлуатації рівень пожежної безпеки, встановлений законодавством, яке було чинним на момент початку використання об`єкту ____ ____ 21. Пункт 1.21 глава 1 розділ ІV ППБУНе виконано захист будівлі від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів ____ ____ Дніпропетровська обл., Павлоградський район, село В`язівок, вулиця Чкалова, будинок 21 22. Пункт 2.5 глава 2 розділ ІІІ ППБУДерев`яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) не оброблені засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності ____ ____ 23. Пункт 1.21 глава 1 розділ ІV ППБУНе виконано захист будівлі від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів ____ ____ 24. Пункт 1.2 глави 1 розділу V ППБУБудівлю не обладнано системою протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56-2014 Системи протипожежного захисту ____ ____ 25. Пункт 22 розділ ІІ ППБУ Глава 2 розділ V ППБУБудівлю не забезпечено необхідною кількістю води для потреб пожежогасіння, чим знижено під час експлуатації рівень пожежної безпеки, встановлений законодавством, яке було чинним на момент початку використання об`єкту ____ ____ 26. Пункт 2.9 глави 2 розділу ІІІ ППБУДля приміщень котельні, гаражу та складів не визначено категорію щодо вибухопожежної та пожежної небезпеки відповідно до вимог ДСТУ Б В.1.1-36:2016 "Визначення категорій приміщень, будинків та зовнішніх установок за вибухопожежною та пожежною небезпекою", а також клас зони згідно з "Правилами будови електроустановок. Електрообладнання спеціальних установок" ____ ____ 27. Пункт 1.2 глави 1 розділу V ППБУБудівлю котельні не обладнано системою протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56-2014 Системи протипожежного захисту 28. Пункт 1.8, глава 1 розділ ІV ППБУВ кабінеті сімейного лікаря допущено улаштування та експлуатація тимчасових електромереж ____ ____ 29. Пункт 1.6 глави 1 розділу ІV ППБУВ приміщенні лабораторії з`єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів витяжки здійснено за допомогою скруток ____ ____ 30. Пункт 1.6 глави 1 розділу ІV ППБУВ приміщенні кабінету для щеплення з`єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів холодильника здійснено за допомогою скруток. ____ ____ 31. Пункт 1.6 глави 1 розділу ІV ППБУВ приміщенні кабінету педіатра з`єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів і кабелів обігрівача здійснено за допомогою скруток. ____ ____ Дніпропетровська обл., Павлоградський район, село Кочережки, вулиця Зарічна, будинок 8 32. Пункт 1.21 глава 1 розділ ІV ППБУНе виконано захист будівлі від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів ____ ____ 33. Пункт 1.1 глави 1 розділу V ППБУСистема протипожежного захисту знаходиться в несправному стані і не утримується в постійній готовності до виконання роботи ____ ____ 34. Пункт 1.4 глава 1 розділу V ППБУВідсутній договір із технічного обслуговування системи протипожежного захисту ____ ____ 35. Пункт 22 розділ ІІ ППБУ Глава 2 розділ V ППБУБудівлю не забезпечено необхідною кількістю води для потреб пожежогасіння, чим знижено під час експлуатації рівень пожежної безпеки, встановлений законодавством, яке було чинним на момент початку використання об`єкту ____ ____ Дніпропетровська обл., Павлоградський район, село Кочережки, вулиця Яблунева, будинок 43 36. Пункт 1.21 глава 1 розділ ІV ППБУНе виконано захист будівлі від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів ____ ____ 37. Пункт 1.1 глави 1 розділу V ППБУСистема протипожежного захисту знаходиться в несправному стані і не утримується в постійній готовності до виконання роботи ____ ____ 38. Пункт 1.4 глава 1 розділу V ППБУВідсутній договір із технічного обслуговування системи протипожежного захисту ____ ____ 39. Пункт 22 розділ ІІ ППБУ Глава 2 розділ V ППБУБудівлю не забезпечено необхідною кількістю води для потреб пожежогасіння, чим знижено під час експлуатації рівень пожежної безпеки, встановлений законодавством, яке було чинним на момент початку використання об`єкту ____ ____ Дніпропетровська обл., Павлоградський район, село Морозівське, вулиця Степова, будинок 5 40. Пункт 1.21 глава 1 розділ ІV ППБУНе виконано захист будівлі від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів ____ ____ 41. Пункт 22 розділ ІІ ППБУ Глава 2 розділ V ППБУБудівлю не забезпечено необхідною кількістю води для потреб пожежогасіння, чим знижено під час експлуатації рівень пожежної безпеки, встановлений законодавством, яке було чинним на момент початку використання об`єкту ____ ____ 42. Пункт 1.4 глава 1 розділу V ППБУНе опломбовані пристрої ручного пуску системи протипожежного захисту; ____ ____ Дніпропетровська обл., Павлоградський район, село Нові Вербки, вулиця Самарська, будинок 18 43. Пункт 1.21 глава 1 розділ ІV ППБУНе виконано захист будівлі від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів ____ ____ 44. Пункт 1.2 глави 1 розділу V ППБУБудівлю не обладнано системою протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56-2014 Системи протипожежного захисту ____ ____ 45. Пункт 1.12 глави 1 розділу ІV ППБУНе надано (відсутній) акт проведення прихованих робіт щодо прокладання проводів (кабелів) над підвісною стелею в приміщеннях ____ ____ 46. Пункт 9 розділу ІІ пункт 2.23 глави 2 розділу ІІІ ППБУНе надано протоколи проведень випробувань по визначенню групи горючості, токсичності продуктів горіння та димоутворювальну здатність на матеріал, яким оздоблено стіни в приміщеннях ____ ____ 47. Пункт 2.5 глава 2 розділ ІІІ ППБУДерев`яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) не оброблені засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності ____ ____ Дніпропетровська обл., Павлоградський район, село Поперечне, вулиця Гагаріна, 7 48. Пункт 1.2 глави 1 розділу V ППБУПриміщення не обладнано системою протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56-2014 Системи протипожежного захисту ____ ____ Дніпропетровська обл., Павлоградський район, село Степ, вулиця Горького, будинок 15. 49. Пункт 1.21 глава 1 розділ ІV ППБУНе виконано захист будівлі від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів ____ ____ 50. Пункт 1.1 глави 1 розділу V ППБУСистема протипожежного захисту знаходиться в несправному стані і не утримується в постійній готовності до виконання роботи ____ ____ 51. Пункт 1.4 глава 1 розділу V ППБУВідсутній договір із технічного обслуговування системи протипожежного захисту ____ ____ 52. Пункт 22 розділ ІІ ППБУ Глава 2 розділ V ППБУБудівлю не забезпечено необхідною кількістю води для потреб пожежогасіння, чим знижено під час експлуатації рівень пожежної безпеки, встановлений законодавством ,яке було чинним на момент початку використання об`єкту ____ ____ Копію акту вручено посадовим особам відповідача.
В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що на момент звернення до суду відповідачем не усунуто виявлених в ході перевірки порушень.
Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов`язки та відповідальність суб`єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначаються Законом України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності .
Згідно зі ст. 1, ч. 5, ч.11 ст. 4 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища;
Заходи державного нагляду (контролю) - планові та позапланові заходи, які здійснюються шляхом проведення перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та інших дій.
Виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду.
Відновлення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання після призупинення можливе з моменту отримання органом державного нагляду (контролю), який ініціював призупинення, повідомлення суб`єкта господарювання про усунення ним усіх встановлених судом порушень.
Плановий чи позаплановий захід щодо суб`єкта господарювання - юридичної особи має здійснюватися у присутності керівника або особи, уповноваженої керівником. Плановий чи позаплановий захід щодо фізичної особи - підприємця має здійснюватися за його присутності або за присутності уповноваженої ним особи.
Згідно із ч. 1 статті 7 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності для здійснення планового або позапланового заходу орган державного нагляду (контролю) видає наказ (рішення, розпорядження), який має містити найменування суб`єкта господарювання, щодо якого буде здійснюватися захід, та предмет перевірки.
На підставі наказу (рішення, розпорядження) оформляється посвідчення (направлення) на проведення заходу державного нагляду (контролю), яке підписується керівником органу державного нагляду (контролю) (головою державного колегіального органу) або його заступником (членом державного колегіального органу) із зазначенням прізвища, ім`я та по батькові і засвідчується печаткою.
Частиною 6 ст. 7 Закону визначено, що за результатами здійснення планового або позапланового заходу посадова особа органу державного нагляду (контролю) складає акт, який повинен містити такі відомості:
- дату складення акта;
- тип заходу (плановий або позаплановий);
- форма заходу (перевірка, ревізія, обстеження, огляд тощо);
- предмет державного нагляду (контролю);
- найменування органу державного нагляду (контролю), а також посаду, прізвище, ім`я та по батькові посадової особи, яка здійснила захід;
найменування юридичної особи або прізвище, ім`я та по батькові фізичної особи - підприємця, щодо діяльності яких здійснювався захід.
Посадова особа органу державного нагляду (контролю) зазначає в акті стан виконання вимог законодавства суб`єктом господарювання, а в разі невиконання - детальний опис виявленого порушення з посиланням на відповідну вимогу законодавства.
В останній день перевірки два примірники акта підписуються посадовими особами органу державного нагляду (контролю), які здійснювали захід, та суб`єктом господарювання або уповноваженою ним особою, якщо інше не передбачено законом.
Якщо суб`єкт господарювання не погоджується з актом, він підписує акт із зауваженнями.
Зауваження суб`єкта господарювання щодо здійснення державного нагляду (контролю) є невід`ємною частиною акта органу державного нагляду (контролю).
У разі відмови суб`єкта господарювання підписати акт посадова особа органу державного нагляду (контролю) вносить до такого акта відповідний запис.
Один примірник акта вручається керівнику чи уповноваженій особі суб`єкта господарювання - юридичної особи, її відокремленого підрозділу, фізичній особі - підприємцю або уповноваженій ним особі в останній день заходу державного нагляду (контролю), а другий зберігається в органі державного нагляду (контролю).
Згідно з ч. 7 ст. 7 Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду.
У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.
Відповідно до статті 1 Кодексу цивільного захисту України Кодекс цивільного захисту України регулює відносини, пов`язані із захистом населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, реагуванням на них, функціонуванням єдиної державної системи цивільного захисту, та визначає повноваження органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, права та обов`язки громадян України, іноземців та осіб без громадянства, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності.
Статтею 64 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що Центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб.
Центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення.
До складу центрального органу виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, і його територіальних органів входять:органи державного нагляду у сфері пожежного нагляду;органи державного нагляду у сфері цивільного захисту і техногенної безпеки; підрозділи забезпечення та інші структурні підрозділи.
Згідно з ст. 66 Кодексу цивільного захисту України центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону.
Відповідно до ч. 2 ст. 68 Кодексу цивільного захисту України у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.
Відповідно до пунктів 1, 2 ч. 1 ст. 70 Кодексу цивільного захисту України підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є: 1) недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, нормами і правилами; 2) порушення вимог пожежної безпеки, передбачених нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення; 3) випуск і реалізація вибухопожежонебезпечної продукції та продукції протипожежного призначення з відхиленням від вимог, визначених нормативно-правовими актами або без даних щодо відповідності такої продукції вимогам пожежної безпеки; 4) нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій; 5) відсутність на виробництвах, на яких застосовуються небезпечні речовини, паспортів (формулярів) на обладнання та апаратуру або систем із забезпечення їх безперебійної (безаварійної) роботи; 6) невідповідність кількості засобів індивідуального захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин нормам забезпечення ними працівників суб`єкта господарювання, їх непридатність або відсутність; 7) порушення правил поводження з небезпечними речовинами; 8) відсутність або непридатність до використання засобів індивідуального захисту в осіб, які здійснюють обслуговування потенційно небезпечних об`єктів або об`єктів підвищеної небезпеки, а також в осіб, участь яких у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації передбачена планом локалізації і ліквідації наслідків аварій; 9) відсутність на об`єкті підвищеної небезпеки диспетчерської служби або її неготовність до виконання покладених на неї завдань, у тому числі через відсутність відповідних документів, приладів, обладнання або засобів індивідуального захисту; 10) неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб`єктів господарювання; 11) проведення робіт з будівництва будинків та споруд, розміщення інших небезпечних об`єктів, інженерних і транспортних комунікацій, які порушують встановлений законодавством з питань техногенної безпеки порядок їх проведення або проведення яких створює загрозу безпеці населення, суб`єктам господарювання, обладнанню та майну, що в них перебувають.
Частиною 2 ст. 70 Кодексу цивільного захисту України встановлено, що повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.
Відповідно до ч.1 ст. 72 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Згідно з ст.ст.73-76 Кодексу адміністративного судочинства України належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування.
Суд не бере до уваги докази, які одержані з порушенням порядку, встановленого законом. Обставини справи, які за законом мають бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування.
Достовірними є докази, на підставі яких можна встановити дійсні обставини справи.
Достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування.
Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.
Відповідно до ч.1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Оцінюючи усі докази, надані суду, у їх сукупності, суд приходить до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню, виходячи з наступного.
Відповідно до Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду.
Згідно до ч. 2 ст. 68 Кодексу цивільного захисту України у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.
Частиною 2 ст. 70 Кодексу цивільного захисту України встановлено, що повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.
Як вбачається з проаналізованих положень Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" та Кодексу цивільного захисту України позивач наділений повноваженнями на звернення до адміністративного суду з позовом про застосування заходів реагування.
Судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що у період з 11.08.2021 р. року по 26.08.2021 р. фахівцями Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області проведено планову перевірку дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сферах техногенної та пожежної безпеки Комунальним некомерційним підприємством "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Вербківської сільської ради, а саме, перевірено будівлі та приміщення за адресами: Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Вербки, вулиця Матросова, будинок 14; Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Вербки, вулиця Сонцева, будинок 104; Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Веселе, вулиця Гвардійська, будинок 37, корпус А; Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село В`язівок, вулиця Чкалова, будинок 21; Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Кочережки, вулиця Зарічна, будинок 8; Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Кочережки, вулиця Яблунева, будинок 43; Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Морозівське, вулиця Степова, будинок 5; Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Нові Вербки, вулиця Самарська, будинок 18; Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Поперечне, вулиця Гагаріна, 7; Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Степ, вулиця Горького, будинок 15.
За результатами перевірки встановлено низку порушень вимог законодавства у сферах пожежної, техногенної безпеки, які створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей, в тому числі, працівників підприємства, інших громадян, а також осіб, які будуть здійснювати ліквідацію надзвичайної ситуації (пожежі), в разі її виникнення.
Так, не проведення ідентифікації об`єкта господарської діяльності для встановлення наявності або відсутності джерел небезпеки, які можуть ініціювати виникнення надзвичайних ситуацій, унеможливлює визначення рівнів можливих надзвичайних ситуацій.
Відсутність засобів індивідуального захисту призведе до ураження органів дихання працюючого персоналу, що може збільшити кількість летальних випадків.
Відсутність або не відповідність вогнезахисної обробки конструктивних елементів будівлі або невідповідність стану вогнезахисної обробки, під впливом небезпечних факторів пожежі, призводить до її руйнування, поширення пожежі зі збільшенням продуктів горіння, чадного газу та впливу підвищених температур та їх розповсюдження до шляхів евакуації, що унеможливить евакуацію людей з будівлі.
Відсутність автоматичної системи пожежної сигналізації та системи оповіщення призведе до пізнього виявлення пожежі та оповіщення людей, які перебувають у будівлі, в зв`язку з чим первинні засоби пожежогасіння будуть не ефективними, продукти горіння та чадний газ унеможливлять своєчасну та безпечну евакуацію людей з будівлі та призведуть до отруєння людей що перебуватимуть у ній, гасіння пожежі здійсниться лише після прибуття пожежних підрозділів з необхідними засобами гасіння.
При відсутності або невідповідність захисту будівлі від прямих ударів блискавки та захисту від вторинних дій блискавки у випадку удару блискавки в будівельні конструкції виникає небезпечне іскріння, полум`я та електричний струм, що виник у результаті виносу високої напруги на струмопровідні частини конструкцій, апаратів, агрегатів, сприяє виникненню пожежі з її небезпечними факторами та розповсюдженням їх до шляхів евакуації та місць перебування людей, та створює загрозу життю та/або здоров`ю людей.
При порушенні виконання монтажу електричних мереж та їх не відповідність, тобто зменшення ступеня захисту електричних мереж, призводить до аварійної експлуатації зазначених мереж та зниження її технічних характеристик, яке призводить до виникнення пожежі та впливу небезпечних факторів пожежі (продуктів горіння, чадного газу та підвищених температур), та створює загрозу життю та/або здоров`ю людей.
При оздобленні стін, стелі, підлоги на шляху евакуації матеріалами з вищою пожежною небезпекою ніж нормовані може призвести до легкого займання, швидкого горіння, з високою димоутворювальною здатністю та за токсичністю продуктів горіння - надзвичайно небезпечними, що в свою чергу перешкоджає евакуації людей, сприяє затору людського потоку та збільшення часу евакуації, збільшує час впливу небезпечних факторів пожежі на людину та створює загрозу життю та/або здоров`ю людей в будівлі.
При порушенні виконання монтажу побутових кондиціонерів та їх не відповідність, призводить до аварійної експлуатації електромережі та зниження її технічних характеристик, яке призводить до виникнення пожежі та впливу небезпечних факторів пожежі (продуктів горіння, чадного газу та підвищених температур) та створює загрозу життю та/або здоров`ю людей.
При використанні тимчасових електричних мереж та порушенні виконання монтажу проводів і кабелів, призводить до аварійної експлуатації освітлювальної та силової електромережі та зниження її технічних характеристик, яке призводить до виникнення пожежі та впливу небезпечних факторів пожежі (продуктів горіння, чадного газу та підвищених температур) на людей та створить загрозу життю та/або здоров`ю людей.
Відсутність первинних засобів пожежогасіння та не відповідність їхнього технічного стану унеможливить гасіння пожежі на ранній стадії розвитку, сприяє беззахисності людини перед факторами пожежі та призводить до безперешкодного розповсюдження пожежі по будівельним конструкціям, їх руйнації, що в свою чергу створює загрозу життю та/або здоров`ю людей.
Відсутність протипожежного водопостачання або невідповідність протипожежного водопостачання вимогам чинних будівельних норм (національних стандартів) призводить до унеможливлення гасіння пожежі, допускає розповсюдження пожежі по будівельним конструкціям, їх руйнації, та збільшення продуктів горіння, чадного газу та впливу підвищених температур, що в свою чергу створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей унеможливлюючи евакуацію людей з будівлі.
При порушенні виконання монтажу проводів і кабелів, тобто не за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів (гвинтових, болтових тощо), призводить до аварійної експлуатації освітлювальної та силової електромережі та зниження її технічних характеристик, яке призводить до виникнення пожежі та впливу небезпечних факторів пожежі (продуктів горіння, чадного газу та підвищених температур),та створює загрозу життю та/або здоров`ю людей.
Не належне утримання автоматичної системи пожежогасіння та автоматичної пожежної сигналізації призведе до пізнього виявлення пожежі, в зв`язку з чим первинні засоби пожежогасіння будуть не ефективними, не відбудеться оповіщення людей, які перебувають у приміщеннях, в зв`язку з чим продукти горіння та чадний газ унеможливить своєчасну та безпечну евакуацію з приміщень та може призвести до отруєння людей що перебуватимуть у ній, гасіння пожежі здійсниться лише після прибуття пожежних підрозділів з необхідними засобами гасіння.
За таких обставин, суд погоджується з позивачем, що порушення, які були виявлені під час планової перевірки будівель та приміщень Комунального некомерційного підприємства "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Вербківської сільської ради є такими, що створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей, що є неприпустимим.
Відповідно до ст. 3 Конституції України людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.
В зв`язку з наведеним, держава, через наділені повноваженнями органи, вживає заходи для забезпечення безпеки людей. До таких заходів відноситься, в тому числі, і встановлення на законодавчому рівні вимог до будівель та споруд у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту. Такі вимоги є обов`язковими для встановленого законодавством кола суб`єктів, зокрема, підприємств, установ, організацій, фізичних осіб, котрі є власниками будівель та споруд, де постійно перебуває велика кількість людей. Не дотримання цих вимог робить неможливим експлуатацію будівель та споруд як таких, що створюють загрозу життю та здоров`ю людей.
Відповідно до п. п. 24, 33 частини 1 статті 1 Кодексу цивільного захисту України пожежна безпека - відсутність неприпустимого ризику виникнення і розвитку пожеж та пов`язаної з ними можливості завдання шкоди живим істотам, матеріальним цінностям і довкіллю.
Надзвичайна ситуація - обстановка на окремій території чи суб`єкті господарювання на ній або водному об`єкті, яка характеризується порушенням нормальних умов життєдіяльності населення, спричинена катастрофою, аварією, пожежею, стихійним лихом, епідемією, епізоотією, епіфітотією, застосуванням засобів ураження або іншою небезпечною подією, що призвела (може призвести) до виникнення загрози життю або здоров`ю населення, великої кількості загиблих і постраждалих, завдання значних матеріальних збитків, а також до неможливості проживання населення на такій території чи об`єкті, провадження на ній господарської діяльності.
Пожежі відносяться до надзвичайних ситуацій, а загроза життю та здоров`ю людей виникає не лише при наявності порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що безпосередньо можуть до неї призвести, а й при наявності інших порушень по нездійсненню заходів щодо захисту людей від впливу небезпечних чинників при вже виниклій пожежі.
Акт перевірки від 26.08.2021 р. № 111 вручений відповідачу. Заперечень на акт або будь-яких зауважень не надано.
Відповідачем відзиву на адміністративний позов не надано.
Надані відповідачем гарантійний лист, інформація про виправлені порушення згідно акту перевірки № 111 від 26.08.2021 р. не є належними доказами усунення порушень.
Гарантійний лист № 529 від 17.12.2021 р. свідчить лише про намір Вербківської сільської ради виділити кошти для обладнання будівель Комунального некомерційного підприємства "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Вербківської сільської ради системами протипожежного захисту за підсумками І кварталу до 30 травня 2022 р.
В інформації про виправлені порушення згідно акту перевірки № 111 від 26.08.2021 р. зазначено про подання заявок на виділення додаткових коштів, передбачення проведення робіт, укладання договорів. Вказане також свідчить лише про намір відповідача усунути порушення в майбутньому.
Також, вказано про усунення певних порушень, але, не надано доказів усунення порушень.
Отже, обставини, які стали підставою для звернення до суду з даним позовом, не перестали існувати та не усунуті.
З урахуванням викладеного, враховуючи той факт, що порушення, виявлені під час планової перевірки об`єкта, створюють загрозу життю та здоров`ю людей і на даний час у суду відсутні докази усунення виявлених порушень, суд вважає позовні вимоги Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області обґрунтованими та такими, які підлягають задоволенню в повному обсязі.
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 26.11.2021 р. Головному управлінню Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області відстрочено сплату судового збору за подання даного адміністративного позову до ухвалення судового рішення у справі.
16.12.2021 р. позивачем надано суду платіжне доручення № 1460 від 06.12.2021 р. про сплату судового збору в розмірі 2 270,00 грн.
Керуючись ст. ст. 72-77, 242-246, 250, 255, 257, 261 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області до Комунального некомерційного підприємства "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Вербківської сільської ради про застосування заходів реагування про застосування заходів реагування - задовольнити в повному обсязі.
Застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) об`єктів, а саме: будівлі за адресою: Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Вербки, вулиця Матросова, будинок 14; будівлі за адресою: Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Вербки, вулиця Сонцева, будинок 104; будівлі за адресою: Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Веселе, вулиця Гвардійська, будинок 37, корпус А; будівель та споруд за адресою: Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село В`язівок, вулиця Чкалова, будинок 21; будівлі за адресою: Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Кочережки, вулиця Зарічна, будинок 8; будівлі за адресою: Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Кочережки, вулиця Яблунева, будинок 43; будівлі за адресою: Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Морозівське, вулиця Степова, будинок 5; будівлі за адресою: Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Нові Вербки, вулиця Самарська, будинок 18; приміщень за адресою: Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Поперечне, вулиця Гагаріна, 7; будівлі за адресою: Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Степ, вулиця Горького, будинок 15 Комунального некомерційного підприємства "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Вербківської сільської ради (код ЄДРПОУ - 41803699), до повного усунення порушень.
Встановити у судовому рішенні спосіб і порядок його виконання шляхом зобов`язання зупинити експлуатацію об`єктів, а саме: будівлі за адресою: Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Вербки, вулиця Матросова, будинок 14; будівлі за адресою: Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Вербки, вулиця Сонцева, будинок 104; будівлі за адресою: Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Веселе, вулиця Гвардійська, будинок 37, корпус А; будівель та споруд за адресою: Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село В`язівок, вулиця Чкалова, будинок 21; будівлі за адресою: Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Кочережки, вулиця Зарічна, будинок 8; будівлі за адресою: Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Кочережки, вулиця Яблунева, будинок 43; будівлі за адресою: Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Морозівське, вулиця Степова, будинок 5; будівлі за адресою: Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Нові Вербки, вулиця Самарська, будинок 18; приміщень за адресою: Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Поперечне, вулиця Гагаріна, 7; будівлі за адресою: Дніпропетровська обл., Павлоградський район, Вербківська ТГ, село Степ, вулиця Горького, будинок 15 Комунального некомерційного підприємства "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Вербківської сільської ради (код ЄДРПОУ - 41803699), до повного усунення порушень.
Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.
До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя О.С. Рябчук
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 13.01.2022 |
Оприлюднено | 18.01.2022 |
Номер документу | 102554783 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Рябчук Олена Сергіївна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Рябчук Олена Сергіївна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Рябчук Олена Сергіївна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Рябчук Олена Сергіївна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Рябчук Олена Сергіївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні