Постанова
від 13.01.2022 по справі 759/29302/21
СВЯТОШИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

СВЯТОШИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. КИЄВА

ун. № 759/29302/21

пр. № 3/759/445/22

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 січня 2022 року суддя Святошинського районного суду м. Києва Оздоба М.О., розглянувши матеріали, які надійшли з ГУ ДПС у м. Києві про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , працюючого керівником ТОВ САТКРІЯ , що знаходиться за адресою: м.Київ, бул.Кольцова, 1А, за ч.1 ст.163-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення,-

в с т а н о в и в:

В провадження Святошинського районного суду м. Києва надійшов протокол про адміністративне правопорушення, відповідно до якого ОСОБА_1 , будучи керівником ТОВ САТКРІЯ , вчинив адміністративне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 163-1 КУпАП.

В судове засідання ОСОБА_1 не з`явився, про час та місце розгляду справи повідомлявся належним чином, заперечень проти протоколу про адміністративне правопорушення не надавав, передбаченим законом правом на правову допомогу не скористався, у зв`язку з чим вважаю за можливе слухати справу за його відсутності.

Відповідно до вимог ст. 278 КУпАП, посадовою особою при підготовці справи про адміністративне правопорушення до розгляду, серед інших питань, вирішується питання, чи правильно складено протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення.

Відповідно до ч. 2 ст. 254 КУпАП протокол про адміністративне правопорушення, у разі його оформлення, складається у двох екземплярах, один з яких під розписку вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності.

Відповідно до ст. 256 КУпАП, у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім`я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі. Протокол підписується особою, яка його склала, і особою, яка притягається до адміністративної відповідальності; при наявності свідків і потерпілих протокол може бути підписано також і цими особами. У разі відмови особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від підписання протоколу, в ньому робиться запис про це. Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право подати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, які додаються до протоколу, а також викласти мотиви свого відмовлення від його підписання. При складенні протоколу особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, роз`яснюються його права і обов`язки, передбачені статтею 268 цього Кодексу, про що робиться відмітка у протоколі.

При підготовці справи про адміністративне правопорушення до розгляду, суддею встановлено, що посадовими особами Головного Управління ДПС у м. Києві, при складанні протоколу та інших матеріалів справи про адміністративне правопорушення, даних вимог закону дотримано не було. Відсутня розписка ОСОБА_1 про вручення йому екземпляру протоколу про адміністративне правопорушення та його пояснень щодо змісту протоколу, а також викладення мотивів своєї відмови від його підписання; у протоколі відсутня відмітка про роз`яснення йому прав і обов`язків, передбачених ст. 268 КУпАП, що є порушенням права ОСОБА_1 на захист. Матеріали справи не містять жодних доказів з приводу направлення та отримання ОСОБА_1 викликів для складання протоколу та вручення примірника протоколу.

Копія акту про порушення норм законодавства, що встановлені за результатами камеральнолї перевірки результати не має дати складання, а також відсутній повний номер даного акту. Крім того, акт не містить підпису керівника товариства та головного бухгалтера, не містить підпису про отримання однієї копії даного акту.

Відповідно до роз`яснень ВССУ з розгляду цивільних та кримінальних справ, що містяться в Постанові Пленума ВССУ з розгляду цивільних та кримінальних справ в постанові № 11 від 17 жовтня 2014 року Про деякі питання дотримання розумних строків розгляду судами, цивільних, кримінальних справ і справ про адміністративні правопорушення , протокол складений без додержання вимог ст. 256 КУпАП, може бути повернутий постановою суду для належного оформлення.

Враховуючи викладене та керуючись ст. ст. 163-1, 254, 256, 278, 283 Кодексу України про адміністративні правопорушення, суддя, -

п о с т а н о в и в:

Справу про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 про притягнення його до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 163-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення повернути для належного оформлення до Головного Управління ДПС у м. Києві.

Постанова оскарженню не підлягає.

Суддя: М.О.Оздоба

СудСвятошинський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення13.01.2022
Оприлюднено20.01.2022
Номер документу102566773
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —759/29302/21

Постанова від 02.02.2023

Адмінправопорушення

Святошинський районний суд міста Києва

Ключник А. С.

Постанова від 13.01.2022

Адмінправопорушення

Святошинський районний суд міста Києва

Оздоба М. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні