Постанова
від 30.06.2010 по справі 2а-3202/10/2570
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 2а-3202/10/2570

ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИ Й АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

30 червня 2010 р. м. Чернігів

Чернігівський окружний а дміністративний суд у складі :

головуючої - судді Соло мко І.І.,

за участю секретарі Ро змовенко А.О.,

прокурора Котов ої Е.В.,

та представника позивача Смірн ова О.В.,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні в приміщен ні суду справу за адміністра тивним позовом прокурора Мен ського району Чернігівської області в інтересах держави в особі Головної державної і нспекції на автомобільному т ранспорті Міністерства тран спорту та зв'язку України до с уб' єкта господарювання - фі зичної особи - підприємця ОСОБА_2 про стягнення фінан сових санкцій, -

В С Т А Н О В И В :

16.06.2010 року прокурор Менськ ого району Чернігівської обл асті звернувся до суду з адмі ністративним позовом в інтер есах держави в особі Головно ї державної інспекції на авт омобільному транспорті Міні стерства транспорту та зв'яз ку України до суб' єкта госп одарювання - фізичної особи - підприємця ОСОБА_2 про ст ягнення фінансових санкцій з а порушення законодавства пр о автомобільний транспорт в сумі 510,00 грн.

Прокурор та представник по зивача судове засідання не з ' явились, про дату, час та міс це розгляду справи повідомле ні належним чином, надали зая ву про розгляд справи у їх від сутності.

Відповідач в судове засіда ння не з' явився, про дату, час та місце розгляду справи пов ідомлявся належним чином, пр ичини неявки суду не повідом ив. Заперечення на позов не н адав, правом участі в судовом у засіданні не скористався. Т аким чином, суд вважає за можл иве розглянути справу у відс утності сторін за наявними в ній матеріалами.

Розглянувши подані сторон ами документи і матеріали, вс ебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґ рунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юр идичне значення для розгляду справи і вирішення спору по с уті, суд вважає, що позовні вим оги підлягають задоволенню з наступних підстав.

З матеріалів справи вбачає ться, що відповідно до Положе ння про Головну державну інс пекцію на автомобільному тр анспорті, затвердженого пост ановою Кабінету Міністрів Ук раїни від 08.09.2004 року № 1190 (далі - По ложення № 1190), Головна державна інспекція на автомобільном у транспорті є урядовим орга ном державного управління, щ о діє у складі Міністерства т ранспорті та зв' язку Украї ни і йому підпорядковується .

Згідно з пунктами 4, 8 Положен ня № 1190 Головна державна інспе кція на автомобільному тран спорті відповідно до покладе них на неї завдань здійснює д ержавний контроль за додержа нням суб'єктами господарюван ня, які проводять діяльність у сфері автомобільного тран спорту загального користува ння, вимог законодавства про автомобільний транспорт, но рм та стандартів, що регулюют ь організацію перевезення па сажирів і вантажів автомобіл ьним транспортом загального користування. Для виконання покладених на неї завдань Го ловна державна інспекція на автомобільному транспорті м оже утворювати територіальн і органи.

23.02.2006 року прийнято Закон України № 3492-ІV "Про внесення зм ін до Закону України "Про авто мобільний транспорт", який на брав чинності 07.04.2006 року. Цей З акон визначає засади орган ізації та діяльності автомоб ільного транспорту.

Статтею 34 Закону України "Пр о автомобільний транспорт" в изначено, що автомобільний п еревізник повинен виконуват и вимоги цього Закону та інши х законодавчих і нормативно- правових актів України у сфе рі перевезення пасажирів та/ чи вантажів; забезпечувати в одіїв відповідною документа цією на перевезення пасажирі в.

Відповідно до статті 39 Зако ну України "Про автомобільни й транспорт", автомобільні пе ревізники, водії, пасажири по винні мати і пред'являти особ ам, які уповноважені здійсню вати контроль на автомобільн ому транспорті та у сфері без пеки дорожнього руху, докуме нти, на підставі яких виконую ться пасажирські перевезенн я.

Документи для фізичної осо би, що здійснює перевезення п асажирів на таксі:

для автомобільного переві зника - ліцензія, інші докумен ти, передбачені законодавств ом України;

для водія таксі - посвідченн я водія відповідної категорі ї, свідоцтво про реєстрацію т ранспортного засобу, ліцензі йна картка, інші документи, пе редбачені законодавством Ук раїни.

Стаття 60 зазначеного Закону встановлює відповідальніст ь за порушення законодавства про автомобільний транспорт .

Абзацом 4 частини 1 статті 60 З акону України "Про автомобіл ьний транспорт" передбачено, що за експлуатацію легковог о автомобіля, облаштованого як таксі, без наявності ліцен зійної картки, - штраф у розмір і тридцяти неоподаткованих м інімумів доходів громадян.

ОСОБА_2 зареєстрований як фізична особа-підприємець М енською районною державною а дміністрацією Чернігівсько ї області від 07.08.2007 року, що підт верджується довідкою з Єдино го державного реєстру юридич них осіб та фізичних осіб - п ідприємців (а.с.6) .

16 жовтня 2009 року державними і нспекторами територіальног о управління Головної держав ної інспекції на автомобільн ому транспорті в Чернігівськ ій області згідно завдання н а перевірку № 077533 від 15.10.2009 року бу ла проведена перевірка щодо додержання вимог законодавс тва про автомобільний трансп орт під час виконання переве зень пасажирів і вантажів ав томобільним транспортом, тра нспортного засобу ВАЗ 2105, держ авний номерний знак НОМЕР_1 , водієм якого під час перев езення, був ОСОБА_2.

В результаті перевірки скл адено акт № 174147 від 16.10.2009 року. В ак ті зафіксовано, що суб' єкт г осподарювання - фізична осо ба-підприємець ОСОБА_2 в п орушення абзацу 4 частини 1 ста тті 60 Закону України "Про авто мобільний транспорт" допусти в експлуатацію автомобіля ма рки ВАЗ 2105, державний номерний знак НОМЕР_1, облаштовано го як таксі, без наявності ліц ензійної картки. З актом пере вірки водій ознайомлений, пр о що свідчить його підпис в а кті перевірки(а.с.8).

Територіальним управління м Головної державної інспекц ії на автомобільному транспо рті в Чернігівській області 25.11.2009 року було винесено постан ову про застосування фінансо вих санкцій № 086820 до суб' єкта господарювання - фізичної о соби-підприємця ОСОБА_2 в розмірі 510,00 грн. Постанова про застосування фінансових сан кцій в судовому або адмініст ративному порядку відповід ачем не оскаржувалась.

На день розгляду справи від повідачем фінансова санкція в розмірі 510,00 грн. не сплачена.

За таких обставин суд вважа є, що позовні вимоги прокурор а Менського району Чернігівс ької області в інтересах дер жави в особі Головної держав ної інспекції на автомобільн ому транспорті Міністерства транспорту та зв'язку Україн и до суб' єкта господарюванн я - фізичної особи - підприєм ця ОСОБА_2 про стягнення ф інансових санкцій є обґрунто ваними та підлягають задово ленню.

Оскільки спір вирішено на к ористь суб' єкта владних пов новажень, звільненого від сп лати судового збору, а також з а відсутності витрат позивач а - суб'єкта владних повноваже нь, пов'язаних із залученням с відків та проведенням судови х експертиз, судові витрати (с удовий збір) згідно ч. 4 ст. 94 КАС України стягненню з відпові дача не підлягають.

Керуючись ст.ст. 122, 158 - 163, 167, Кодек су адміністративного судочи нства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В :

Позов Менського району Ч ернігівської області в інтер есах держави в особі Головно ї державної інспекції на авт омобільному транспорті Міні стерства транспорту та зв' я зку України до суб' єкта гос подарювання - фізичної особи -підприємця ОСОБА_2 про ст ягнення фінансових санкцій, - задовольнити повністю.

Стягнути з суб' єкта госпо дарювання - фізичної особи-пі дприємця ОСОБА_2 на корист ь Державного бюджету (р/р 31115106700276 , код ЄДРПОУ 21401016, МФО 853592 УДК Черні гівської області) фінансові санкції в розмірі 510 (п' ятсот десять) грн. 00 коп.

Постанова набирає законн ої сили після закінчення стр оку для подання заяви про апе ляційне оскарження, встановл еного цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано.

Постанова може бути оскарж ена до Київського апеляційно го адміністративного суду пр отягом десяти днів з дня її ск ладання в повному обсязі, осо бою, яка оскаржує постанову, з а правилами, встановленими с таттями 185-187 КАС України, шляхо м подання через суд першої ін станції заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скар га на постанову суду першої і нстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарж ення. Апеляційна скарга може бути подана без попередньог о подання заяви про апеляцій не оскарження, якщо скарга по дається у строк, встановлени й для подання заяви про апеля ційне оскарження.

Суддя Соломко І.І.

СудЧернігівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.06.2010
Оприлюднено09.08.2010
Номер документу10266297
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-3202/10/2570

Постанова від 30.06.2010

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Соломко І.І.

Ухвала від 17.06.2010

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Соломко І.І.

Постанова від 30.06.2010

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Соломко І.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні