Ухвала
від 25.01.2022 по справі 4/44-б
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ



майдан Путятинський, 3/65, м. Житомир, 10002, тел. (0412) 48 16 20,

e-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, web: https://zt.arbitr.gov.ua,

код ЄДРПОУ 03499916

УХВАЛА

Від "25" січня 2022 р. м. Житомир Справа № 4/44-Б

Господарський суд Житомирської області у складі судді Костриці О.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання ліквідатора банкрута Пилипенко М.М. № 02-10/жк/25 від 05.07.2021 про затвердження звіту ліквідатора Комунального виробничого житлово-ремонтного експлуатаційного підприємства №10 та ліквідаційного балансу у межах справи про банкрутство Комунального виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №10 (м. Житомир),

за участю учасників судового процесу:

- від кредиторів: не з`явились;

- від боржника: не з`явився,-

ВСТАНОВИВ:

у провадженні Господарського суду Житомирської області знаходиться справа №4/44-Б про банкрутство Комунального виробничого житлово-ремонтного експлуатаційного підприємства №10 (далі - боржник, банкрут).

05.07.2021 до господарського суду від ліквідатора банкрута Пилипенко М.М. надійшло клопотання № 02-10/жк/25 від 05.07.2021 про затвердження звіту ліквідатора Комунального виробничого житлово-ремонтного експлуатаційного підприємства №10 та ліквідаційного балансу.

Ухвалою господарського суду від 08.07.2021, зокрема, прийнято та призначено до розгляду в наступному судовому засіданні вказане клопотання ліквідатора банкрута; призначено наступне судове засідання на 12.10.2021 о 10:00 год.

Ухвалою господарського суду від 12.10.2021, серед іншого, відкладено розгляд зазначеного вище клопотання ліквідатора банкрута; призначено наступне судове засідання на 30.11.2021 о 10:00 год.

Ухвалою господарського суду від 30.11.2021 відкладено розгляд клопотання ліквідатора банкрута Пилипенко М.М. № 02-10/жк/25 від 05.07.2021 про затвердження звіту ліквідатора Комунального виробничого житлово-ремонтного експлуатаційного підприємства №10 та ліквідаційного балансу; призначено наступне судове засідання на 25.01.2022 об 11:00 год.

Ліквідатор банкрута арбітражний керуючий Пилипенко М.М. та представники кредиторів у судове засідання 25.01.2022 не з`явилися.

Розглянувши клопотання ліквідатора банкрута Пилипенко М.М. № 02-10/жк/25 від 05.07.2021 про затвердження звіту ліквідатора Комунального виробничого житлово-ремонтного експлуатаційного підприємства №10 та ліквідаційного балансу, дослідивши матеріали справи, господарським судом встановлено наступне.

У відповідності до пункту 2 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" втратив чинність.

За приписами пункту 4 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства, з дня введення в дію цього Кодексу подальший розгляд справ про банкрутство здійснюється відповідно до положень цього Кодексу незалежно від дати відкриття провадження у справі про банкрутство, крім справ про банкрутство, які на день введення в дію цього Кодексу перебувають на стадії санації, провадження в яких продовжується відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом". Перехід до наступної судової процедури та подальше провадження у таких справах здійснюється відповідно до цього Кодексу.

Ухвалою господарського суду від 03.12.2019 постановлено подальший розгляд справи №4/44-Б про банкрутство Комунального виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №10 здійснюється відповідно до положень Кодексу України з процедур банкрутства.

За викладених обставин, розгляд клопотання ліквідатора банкрута Пилипенко М.М. № 02-10/жк/25 від 05.07.2021 про затвердження звіту ліквідатора Комунального виробничого житлово-ремонтного експлуатаційного підприємства №10 та ліквідаційного балансу здійснюється у відповідності до положень Кодексу України з процедур банкрутства.

Згідно з частиною 1 статті 65 Кодексу України з процедур банкрутства після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії документів, що підтверджують відчуження активів боржника під час ліквідаційної процедури (у тому числі протоколи про проведення аукціону, договори купівлі-продажу, акти приймання-передачі майна, акти про придбання майна на аукціоні тощо); реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, що підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, видане Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів боргових цінних паперів - звіт про результати погашення цінних паперів. Про час і місце судового засідання, в якому мають розглядатися звіт і ліквідаційний баланс, господарський суд повідомляє ліквідатора та кредиторів. Обов`язком ліквідатора є здійснення всієї повноти дій, спрямованих на виявлення та повернення активів боржника. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки кредиторів постановляє ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Як свідчать матеріали справи, Комунальне виробниче житлове ремонтно - експлуатаційне підприємство № 10 зареєстровано виконавчим комітетом Житомирської міської ради, рішення від 23.01.1992, ідентифікаційний код 13567330 (т. 1 а.с.141).

Ухвалою господарського суду від 05.11.2010 порушено провадження у справі про банкрутство Комунального виробничого житлово-ремонтного експлуатаційного підприємства №10 (т. 1 а.с. 1-2).

Постановою господарського суду від 03.11.2011 визнано банкрутом Комунальне виробниче житлове ремонтно - експлуатаційне підприємство № 10; відкрито його ліквідаційну процедуру; призначено ліквідатором арбітражного керуючого Стефанюка М.С. (т. 3 а.с. 169-170).

Колишнім керівником банкрута Ковень С.С. передано, а ліквідатором банкрута Стефанюком М.С. прийнято документи, печатку та житлові будинки, що підтверджується актами приймання-передачі від 06.06.2012 та від 07.06.2021 (т. 4 а.с. 136-159).

Ухвалою господарського суду від 29.11.2012 звільнено арбітражного керуючого Стефанюка М. С. від виконання обов`язків ліквідатора Комунального виробничого житлово - ремонтного експлуатаційного підприємства № 10; призначено ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Довжаницю О.С. (т. 5 а.с. 84-85).

Колишнім ліквідатором банкрута Стефанюком М.С. передано, а ліквідатором банкрута Довжаницею О.С. прийнято документи, печатку та житлові будинки, що підтверджується актами приймання-передачі (т. 5 а.с. 106-109).

Ухвалою господарського суду від 13.12.2016, зокрема, усунуто арбітражного керуючого Довжаниці О.С. від виконання обов`язків ліквідатора банкрута (т. 11 а.с. 218-224).

Ухвалою господарського суду від 20.02.2018 призначено ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Пилипенко М.М. (т. 14 а.с. 239-245).

Колишнім ліквідатором банкрута Довжаницею О.С. передано ліквідатору банкрута арбітражному керуючому Пилипенко М.М. документи банкрута, що підтверджується актом передачі-приймання статутних документів та інших цінностей банкрута від 29.11.2018 (т. 16 а.с. 111).

Наказом ліквідатора банкрута Пилипенко М.М. від 14.03.2018 вирішено провести повну інвентаризацію активів і зобов`язань боржника (т. 20 а.с. 48).

За результатами проведеної інвентаризації у боржника не виявлено активів, що підтверджується відповідними інвентаризаційними описами та актами інвентаризації (т. 20 а.с. 49-55).

Слід зазначити, що листом Уповноваженої особи Фонду гарантування вкладів фізичних осіб на ліквідацію Публічного акціонерного товариства "Західінкомбанк" від 01.04.2015 № 507-20 повідомлено, що вимоги боржника на суму 5064,32 грн внесено до переліку (реєстру) вимог кредиторів у 7 чергу та акцептовано (т. 10 а.с. 72).

Разом з тим, відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Публічне акціонерне товариство "Західінкомбанк" припинено 03.05.2019 (т. 20 а.с. 47).

За викладених обставин, вимоги боржника до банку на суму 5064,32 грн є погашеними та не підлягають включенню до ліквідаційної маси банкрута.

Ухвалою господарського суду від 18.12.2018 у задоволенні заяви Комунального виробничого житлового ремонтно - експлуатаційного підприємства №10 до Житомирської міської ради про визнання права повного господарського відання на нерухоме майно відмовлено.

Також, ухвалою господарського суду від 13.10.2020 у задоволенні позовної заяви ліквідатора Комунального виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №10 Пилипенко М.М. до Житомирської міської ради про стягнення 2052 149,53 грн субсидіарної відповідальності за зобов`язаннями боржника відмовлено.

Слід також зазначити, що в період здійснення своїх повноважень ліквідатором банкрута Пилипенко М.М. також здійснювались заходи, спрямовані на виявлення майнових активів банкрута, передбачені Кодексом України з процедур банкрутства, і зокрема: були направлені відповідні запити до органів, які здійснюють облік активів господарюючих суб`єктів.

З отриманих ліквідатором відповідей на запити вбачається наступне.

Станом на 01.07.2016 за банкрутом на території Житомирської міської ради обліковуються земельні ділянки загальною площею 45,6481 га (правовстановлюючі документи відсутні), що підтверджується листом Головного управління Держземагенства у Житомирській області від 11.02.2021 № 28-6-0.2-736/2-21 (т. 20 а.с. 22).

Разом з тим, судом встановлено, що на виконання рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 21.03.2012 № 120 ліквідатором банкрута арбітражним керуючим Стефанюком М.С. передано КВЖРЕП № 13 житлові будинки в кількості 91 одиниця, загальною площею 460823,09 кв.м., що підтверджується актом прийому передачі від 27.02.2012. Крім цього, банкрутом подано до податкового органу податкові декларації з плати за землю за відповідні податкові періоди, де у задекларованому податковому зобов`язанні враховано рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради. З огляду на викладене, на земельних ділянках загальною площею 45,6481 га розташовані житлові будівлі, що передані безоплатно банкрутом 27.07.2012 на баланс КВЖРЕП № 13. Таким чином, земельні ділянки не належать банкруту на праві власності та не підлягають включенню до складу ліквідаційної маси банкрута.

Об`єкти права інтелектуальної власності у банкрута відсутні, що підтверджується відомостями, розміщеними на офіційному веб-сайті Українського інституту інтелектуальної власності (т. 20 а.с. 43-45).

Відповідно до даних Державного реєстру випусків цінних паперів станом на 28.07.2014 відомості щодо реєстрації випуску цінних паперів банкрута відсутні, що підтверджується листом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 30.07.2014 № 12102/14323/нк (т. 9 а.с. 20).

Згідно з базою даних Центру надання послуг, пов`язаних з використанням транспортних засобів м. Житомира, від 26.07.2014 № 926 за банкрутом зареєстрований транспортний засіб: ТМЗ Муравей 2МОІ, 1989 року випуску, державний номерний знак НОМЕР_1 , шасі № НОМЕР_2 (т. 20 а.с. 33).

Листом управління Державтоінспекції УМВС України в Житомирській області від 03.10.2016 № 2473/20/04-2016 повідомлено, що відомості про розшук транспортного засобу внесено до системи відеофіксації номерних знаків транспортних засобів "Відеоконтроль - Рубіж" (т. 20 а.с. 35).

Ліквідатором банкрута арбітражним керуючим Пилипенко М.М. подано до Житомирського відділу поліції ГУ НП в Житомирській області заяву від 26.03.2019 № 02-10/жк/11 про кримінальне правопорушення у якій зазначено про незаконне вилучення у банкрута транспортного засобу, необхідність проведення дій щодо розшуку майна та повернення його власнику (т. 20 а.с. 36).

Листом Управління захисту економіки в Житомирській області від 15.05.2019 № 5008/39/105/01-2019 повідомлено, в результаті проведеної перевірки не отримано достатніх відомостей, які б вказували на наявність кримінального правопорушення (т. 20 а.с. 37).

Комітетом кредиторів банкрута на засіданні 05.07.2021 вирішено зобов`язати ліквідатора банкрута вчинити дії щодо списання та зняття з обліку ТМЗ Муравей 2МОІ, що підтверджується протоколом засідання комітету кредиторів від 05.07.2021 (т. 20 а.с. 64).

Листом Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Житомирській області від 11.08.2021 № 31/6-1567 повідомлено, що мотоцикл ТМЗ Муравей 2МОІ, 1989 року випуску, державний номерний знак НОМЕР_1 , шасі № НОМЕР_2 , 15.07.2021 знято з обліку у зв`язку з вибраковкою (т. 20 а.с. 113)

Відповідно до електронної версії Державного суднового реєстру України та Суднової книги України записи щодо суден, власником або судновласником яких є банкрут відсутні, що підтверджується листом Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті від 04.08.2014 № 1391-05/1/1-14 (т. 20 а.с. 19).

У Державному реєстрі цивільних повітряних суден України за банкрутом повітряні судна не зареєстровані, що підтверджується листом Державної авіаційної служби України від 07.08.2014 № 20.19-8738 (т. 20 а.с. 20).

За банкрутом не зареєстровані великотоннажні автомобілі та технологічні транспортні засоби, що не підлягають експлуатації у вулично-дорожній мережі загального користування, що підтверджується листом Територіального управління Держгірпромнагляду у Житомирській області (т. 20 а.с. 13).

Боржник не зареєстрований як суб`єкт зовнішньоекономічної діяльності та не має заборгованості зі сплати митних платежів, що підтверджується листом Житомирської митниці від 09.08.2021 № 7.19-1/27/13/736 (т. 20 а.с. 116).

Звернення банкрута щодо набуття права на виконання будівельних робіт протягом 2008-2014 років до Інспекції Державної архітектурно-будівельної інспекції у Житомирській області не надходили, що підтверджується листом інспекції Державного архітектурно-будівельного контролю у Житомирській області від 23.07.2014 № 2-17/2813/14 (т. 20 а.с. 28).

Листом Головного управління Держпродспоживслужби у Житомирській області від 10.08.2021 № 04-00/2886 повідомлено, що за банкрутом сільськогосподарська техніка не зареєстрована (т. 20 а.с. 111).

Відомості щодо наявності у власності банкрута космічних об`єктів або космічної техніки відсутні, що підтверджується листом Державного космічного агентства України від 28.07.2014 № 3253/10-4.4/14 (т. 20 а.с. 17).

Листом управління забезпечення реалізації повноважень у Житомирській області Регіонального відділення Фонду державного майна України по Рівненській та Житомирській областях від 10.02.2021 № 18-13-173 повідомлено, що приватизація банкрута не здійснювалася, банкрут в управлінні Фонду не перебував; інформація щодо житлового та нежитлового фонду на балансі підприємства в Фонду відсутня (т. 19 а.с. 108).

Листом виконавчого комітету Житомирської міської ради від 08.02.2021 № 21/584 повідомлено, що захисних споруд цивільного захисту, які б знаходилися на балансі банкрута не має (т. 19 а.с. 109).

Банкрут не є засновником інших юридичних осіб, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 11.03.2015 № 20241022 (т. 9 а.с. 175).

Листом Головного управління Регіональної статистики від 23.02.2021 № 23-07/44-21 повідомлено, що відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України боржник не є засновником інших суб`єктів господарської діяльності (т. 20 а.с. 12).

У банкрута відсутні відокремлені підрозділи, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 18.04.2017 № 1002482320 (т. 13 а.с.15 -17).

Відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна від 12.07.2021 № 265467561 відомості щодо нерухомого майна боржника відсутні (т. 20 а.с. 66).

У державному реєстрі обтяжень рухомого майна інформація щодо боржника відсутня, що підтверджується витягом з Державного реєстру обтяжень рухомого майна від 11.07.2014 № 44671389 (т. 20 а.с. 40).

Листом філії "Головний інформаційно-обчислювальний центр" Акціонерного товариства "Укрзалізниця" від 12.02.2021 № 59/280 повідомлено, що інформація про вагони зареєстровані за банкрутом як власником у Автоматизованому банку даних парку вантажних вагонів відсутні; підприємство відсутнє в довіднику "Собственники грузовых вагонов государств-участников Содружества"; в інформаційних базах відсутні відомості про зареєстровані локомотиви боржника (т. 19 а.с. 107).

16.08.2016 документи банкрута, що підлягають довгостроковому зберіганню, передано до архівної установи - Комунального підприємства "Трудовий архів "Архівіст" Житомирської міської ради, що підтверджується відповідними актами від 16.08.2016 (т. 11 а.с. 191-192).

Листом Комунальної установи "Трудовий архів м. Житомира" Житомирської міської ради від 29.01.2021 № 01-20/11 підтверджено, що згідно з актом приймання -передавання від 16.08.2016 № 247 на зберігання прийнято документи з кадрових питань (особового складу) банкрута за 1953-2013 роки (т. 20 а.с. 56).

Рахунки банкрута у банківських установах закрито, що підтверджується листом Головного управління ДПС у Житомирській області від 18.08.2021 № 14264/6/06-30-12-01-11 (т. 20 а.с. 108-109).

Печатку боржника знищено, що підтверджується актом знищення печатки від 06.09.2021 (т. 20 а.с. 115).

Згідно з частиною 3 статті 65 Кодексу України з процедур банкрутства якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов`язаний подати до господарського суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.

Ліквідатором банкрута Пилипенко М.М. до суду подано ліквідаційний баланс станом на 05.07.2021, згідно якого у банкрута відсутні будь-які активи, за рахунок яких можна провести розрахунки з кредиторами (т. 20 а.с. 60).

Комітетом кредиторів боржника на засіданні 05.07.2021 вирішено схвалити звіт ліквідатора банкрута та ліквідаційний баланс, що підтверджується протоколом засідання комітету кредиторів від 05.07.2021 (т. 20 а.с. 62-64).

Як свідчать матеріали справи, грошових коштів та майнових активів у підприємства боржника не залишилось.

Відсутність у банкрута майнових активів підтверджена даними ліквідаційного балансу банкрута.

З урахуванням наведеного та за наслідками дослідження матеріалів справи судом встановлено, що ліквідатором банкрута в ході ліквідаційної процедури здійснено усі необхідні заходи, передбачені Кодексом України з процедур банкрутства.

Згідно з частиною 2 статті 65 Кодексу України з процедур банкрутства якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд постановляє ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали надсилається державному реєстратору для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи - банкрута, а також власнику майна.

Ліквідатор виконує свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запису про припинення юридичної особи-банкрута (частина 6 статті 65 Кодексу України з процедур банкрутства).

Відповідно до частини 7 статті 64 Кодексу України з процедур банкрутства вимоги, не погашені у зв`язку з недостатністю майна, вважаються погашеними.

Згідно з пунктом 5 частини 1 статті 90 Кодексу України з процедур банкрутства господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо затверджено звіт ліквідатора в порядку, передбаченому цим Кодексом.

Враховуючи викладене в сукупності, клопотання ліквідатора банкрута підлягає задоволенню, звіт ліквідатора Комунального виробничого житлово-ремонтного експлуатаційного підприємства №10 арбітражного керуючого Пилипенко М.М. та ліквідаційний баланс Комунального виробничого житлово-ремонтного експлуатаційного підприємства № 10 підлягає затвердженню, а підприємство-банкрут - ліквідації.

Керуючись статтями 60-67, пунктом 5 частини 1 статті 90 Кодексу України з процедур банкрутства, статтями 234, 235 Господарського процесуального кодексу України,

УХВАЛИВ:

1. Клопотання ліквідатора банкрута Пилипенко М.М. № 02-10/жк/25 від 05.07.2021 про затвердження звіту ліквідатора Комунального виробничого житлово-ремонтного експлуатаційного підприємства №10 та ліквідаційного балансу задовольнити.

2. Затвердити звіт ліквідатора Комунального виробничого житлово-ремонтного експлуатаційного підприємства №10 арбітражного керуючого Пилипенко М.М. та ліквідаційний баланс Комунального виробничого житлово-ремонтного експлуатаційного підприємства №10 (10009, Житомирська область, місто Житомир, вул. Вітрука, будинок 42/7; ідентифікаційний код 13567330).

3. Ліквідувати юридичну особу - Комунальне виробниче житлово-ремонтне експлуатаційне підприємство №10 (10009, Житомирська область, місто Житомир, вул. Вітрука, будинок 42/7, ідентифікаційний код 13567330).

4. Припинити повноваження ліквідатора Комунального виробничого житлово-ремонтного експлуатаційного підприємства №10 арбітражного керуючого ПилипенкоМ.М.

5. Вимоги кредиторів у справі, які не задоволені за недостатністю майна, вважати погашеними.

6. Встановити, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Кодексом строк або були відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

7. Провадження у справі № 4/44-Б про банкрутство Комунального виробничого житлово-ремонтного експлуатаційного підприємства №10 закрити.

8. Арбітражному керуючому Пилипенко М.М.:

- повідомити сектор з питань банкрутства у Житомирській області Центрально - Західного міжрегіонального Управління Міністерства юстиції про завершення ліквідаційної процедури;

- вжити інших заходів для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи.

Надіслати копію ухвали про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу державному реєстратору для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи - банкрута.

Ухвала господарського суду набирає законної сили з моменту її підписання.

Ухвала господарського суду може бути оскаржена до Північно-західного апеляційного господарського суду в порядку та строки, встановлені Господарським процесуальним кодексом України, з урахуванням особливостей, передбачених Кодексом України з процедур банкрутства.

Повний текст ухвали складено та підписано 26.01.2022.

Суддя Костриця О.О.

СудГосподарський суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення25.01.2022
Оприлюднено27.01.2022
Номер документу102760639
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —4/44-б

Ухвала від 25.01.2022

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 25.01.2022

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 25.01.2022

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 30.11.2021

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 30.11.2021

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 12.10.2021

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 08.07.2021

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 08.07.2021

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 17.06.2021

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Постанова від 13.04.2021

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Васьковський О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні