Рішення
від 31.01.2022 по справі 320/8348/21
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

31 січня 2022 року справа №320/8348/21

Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Дудіна С.О., розглянув у порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Інтеграл Експрес" до Північного міжрегіонального управління "Укртрансбезпеки про визнання протиправною та скасування постанови.

Суть спору: до Київського окружного адміністративного суду звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтеграл Експрес" з позовом до Державної служби України з безпеки на транспорті про визнання протиправною та скасування постанови Північного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки №240492 від 27.04.2021 про застосування адміністративно-господарського штрафу в сумі 17000,00 грн.

Обґрунтовуючи свої вимоги, позивач зазначив, що спірною постановою на нього був накладений адміністративно-господарської штраф за перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм при здійсненні перевезення вантажу. Позивач стверджує, що у спірних відносинах він не мав статусу автомобільного перевізника та не міг бути суб`єктом відповідальності, передбаченої абзацом 3 частини 1 статті 60 Закон України «Про автомобільний транспорт» (далі - Закон №2344), оскільки транспортний засіб, який належить позивачу, у відповідності до вимог чинного законодавства був переданий у користуванні іншій особі.

Крім того, позивач зауважив, що його не було повідомлено про дату, час та місце розгляду справи про порушення вимог законодавства, норм і стандартів щодо організації перевезень автомобільним транспортом, що суперечить вимогам чинного законодавства.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 05.08.2021 відкрито провадження в адміністративній справі; вирішено здійснювати розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.

Залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача, Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтеграл експрес ЛТД".

Відповідач проти позову заперечував та пояснив, що під час здійснення рейдової перевірки водій транспортного засобу не надав посадовим особам Укртрансбезпеки жодного документа на підтвердження того, що зупинений транспортний засіб перебував в оренді іншої особи.

При цьому, відповідач зазначив, що надана водієм транспортного засобу під час перевірки товарно-транспортна накладна №0000000108 від 04.03.2021 не містить інформації про автомобільного перевізника.

Відповідач зазначає, що за результатами габаритно-вагового контролю транспортного засобу, що перебуває у власності позивача, було встановлено, що навантаження на одиночну вісь склало 12,86 т при нормативно допустимому - 11 т, що є підставою для притягнення до відповідальності.

Також відповідач зауважив, що він належним чином повідомив позивача про дату, час та місце розгляду справи про порушення вимог законодавства, норм і стандартів щодо організації перевезень автомобільним транспортом. Так, відповідне повідомлення про виклик для розгляду справи, призначеної на 27.04.2021, було отримано позивачем 12.04.2021.

Наведені обставини, за твердженням відповідача, свідчать про правомірність прийнятої постанови та відсутність підстав для її скасування, внаслідок чого відповідач просить відмовити у задоволенні позову.

Відповідно до частини п`ятої статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

З урахуванням викладеного, розгляд справи судом здійснено у порядку письмового провадження за наявними у ній матеріалами та доказами.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши усі фактичні обставини справи, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд

в с т а н о в и в:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтеграл Експрес" (ідентифікаційний код 38452513, місцезнаходження: 09100, Київська обл., м.Біла Церква, бульв.50-річчя Перемоги, буд.60, кв.14) 17.12.2012 було зареєстровано як юридична особа, про що свідчить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Згідно зі свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу серії НОМЕР_1 позивачеві на праві власності належить спеціалізований вантажний сідловий тягач-Е марки Renault, модель Magnum 440, 2003 року випуску, номер шасі: НОМЕР_2 , реєстраційний номер НОМЕР_3 (а.с.17).

06.01.2021 між Товариством з обмеженою відповідальністю "Інтеграл Експрес" (Орендодавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Інтеграл Експрес ЛТД" (Користувач) було укладено договір оренди транспортного засобу №20, за умовами якого орендодавець зобов`язався передати користувачу, а користувач прийняти в тимчасове володіння та користування транспортний засіб, визначений у цьому договорі.

Відповідно до пункту 2.1 договору під транспортним засобом розуміється: спеціалізований вантажний сідловий тягач Renault Magnum 440, державний номер НОМЕР_3 , дата випуску: 2003, колір: білий, номер шасі: НОМЕР_2 .

Згідно з пунктом 3.1 договору транспортний засіб використовуватиметься з метою перевезення вантажів.

Пунктом 4.1 договору визначено, що строк оренди становить 1 рік (а.с.14-15).

На виконання умов вказаного договору ТОВ "Інтеграл Експрес" було передано, а ТОВ Інтеграл Експрес ЛТД" прийнято транспортний засіб, марки Renault, модель Magnum 440, державний номер НОМЕР_3 , 2003 року випуску, білого кольору, номер шасі: НОМЕР_2 , про що між сторонами складено та підписано акт прийому-передачі транспортного засобу №20 від 06.01.2021 (а.с.16).

Судом встановлено, що на підставі направлення від 26.02.2021 №026468 Південним міжрегіональним управлінням Укртрансбезпеки 05.03.2021 була проведена рейдова перевірка на автомобільній дорозі М-05 "Київ-Одеса" (452 км + 811), під час якої був зупинений транспортний засіб марки Renault, модель Magnum 440, реєстраційний номер НОМЕР_3 з причіпом марки Krone, моделі, SDP27, реєстраційний номер НОМЕР_4 , яким керував водій ОСОБА_1 .

За результатами здійснення габаритно-вагового контролю вказаного транспортного засобу було встановлено, що навантаження на одиночну вісь склало 12,86 т при нормативно допустимому - 11 т.

Про результати габаритно-вагового контролю була складена довідка від 05.03.2021 №036904 та акт про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів від 05.03.2021 №026476.

Після цього відповідачем складено акт проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом від 05.03.2021 №271319, на підставі якого 27.04.2021 була прийнята постанова №240492, якою до позивача застосовано адміністративно-господарський штраф у сумі 17000,00 грн. на підставі абзацу 15 частини першої статті 60 Закону України «Про автомобільний транспорт» .

Вважаючи зазначену постанову протиправною та такою, що підлягає скасуванню, позивач звернувся до суду з позовом у цій справі, з приводу чого слід зазначити таке.

Частиною другою статті 29 Закону України "Про дорожній рух" від 30.06.1993 №3353-XII передбачено, що з метою збереження автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, допускається за наявності дозволу на участь у дорожньому русі таких транспортних засобів.

Статтею 33 Закону України "Про автомобільні дороги" від 08.09.2005 №2862-IV рух транспортних засобів, навантаження на вісь, загальна маса або габарити яких перевищують норми, встановлені державними стандартами та нормативно-правовими актами, дозволяється за погодженнями з відповідними органами у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до статті 48 Закону України «Про автомобільний транспорт» від 05.04.2001 №2344-ІІІ (далі - Закон №2344) автомобільні перевізники, водії повинні мати і пред`являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконують вантажні перевезення.

Документами для здійснення внутрішніх перевезень вантажів є: для автомобільного перевізника - документ, що засвідчує використання транспортного засобу на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством; для водія - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, товарно-транспортна накладна або інший визначений законодавством документ на вантаж, інші документи, передбачені законодавством.

У разі перевезення вантажів з перевищенням габаритних або вагових обмежень обов`язковим документом також є дозвіл, який дає право на рух автомобільними дорогами України, виданий компетентними уповноваженими органами, або документ про внесення плати за проїзд великовагових (великогабаритних) транспортних засобів, якщо перевищення вагових або габаритних обмежень над визначеними законодавством становить менше п`яти відсотків.

Пунктами 2 та 3 Правил проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №30 від 18.01.2001 (далі Правила №30, в редакції, чинній на момент виникнення спірних відносин) передбачено, що транспортний засіб чи автопоїзд з вантажем або без вантажу вважається великогабаритним, якщо його габарити перевищують хоча б один з параметрів, зазначених у пункті 22.5 Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. №1306.

Транспортний засіб чи автопоїзд з вантажем або без вантажу вважається великоваговим, якщо максимальна маса або осьова маса перевищує хоча б один з параметрів, зазначених у пункті 22.5 Правил дорожнього руху.

У свою чергу, згідно з пунктом 22.5 Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1306 від 10.10.2001 (в редакції, чинній на момент виникнення спірних відносин) за спеціальними правилами здійснюється дорожнє перевезення небезпечних вантажів, рух транспортних засобів та їх составів у разі, коли хоч один з їх габаритів перевищує за шириною 2,6 м (для сільськогосподарської техніки, яка рухається за межами населених пунктів, дорогами сіл, селищ, міст районного значення, - 3,75 м), за висотою від поверхні дороги - 4 м (для контейнеровозів на встановлених Укравтодором і Національною поліцією маршрутах - 4,35 м), за довжиною - 22 м (для маршрутних транспортних засобів - 25 м), фактичну масу понад 40 т (для контейнеровозів - понад 44 т, на встановлених Укравтодором і Національною поліцією для них маршрутах - до 46 т), навантаження на одиночну вісь - 11 т (для автобусів, тролейбусів - 11,5 т), здвоєні осі - 16 т, строєні - 22 т (для контейнеровозів навантаження на одиночну вісь - 11 т, здвоєні осі - 18 т, строєні - 24 т) або якщо вантаж виступає за задній габарит транспортного засобу більш як на 2 м.

Осі слід вважати здвоєними або строєними, якщо відстань між ними (суміжними) не перевищує 2,5 м.

Рух транспортних засобів та їх составів з навантаженням на одиночну вісь понад 11 т, здвоєні осі - понад 16 т, строєні осі - понад 22 т або фактичною масою понад 40 т (для контейнеровозів - навантаження на одиночну вісь - понад 11 т, здвоєні осі - понад 18 т, строєні осі - понад 24 т або фактичною масою понад 44 т, а на встановлених Укравтодором і Національною поліцією для них маршрутах - понад 46 т) у разі перевезення подільних вантажів автомобільними дорогами забороняється.

Пунктом 4 Правил №30 визначено, що рух великовагових та великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами здійснюється на підставі дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні (далі - дозвіл), виданим перевізникові уповноваженим підрозділом Національної поліції, або документа про внесення плати за проїзд таких транспортних засобів.

Видача (відмова у видачі, переоформлення, видача дубліката, анулювання) дозволу здійснюється відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» через центри надання адміністративних послуг.

Дозвіл оформлюється уповноваженим підрозділом Національної поліції на підставі погоджувальних документів з власниками вулично-дорожньої мережі, залізничних переїздів, мостового господарства, служб міського електротранспорту, електромереж, електрифікації, електрозв`язку, в яких визначаються умови і режим проїзду зазначених транспортних засобів.

Допускається перевищення вагових параметрів порівняно з визначеними у пункті 22.5 Правил дорожнього руху на 2 відсотки (величина похибки) без оформлення відповідного дозволу та внесення плати за проїзд.

Механізм здійснення габаритно-вагового контролю великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, що використовуються на автомобільних дорогах загального користування, визначений Порядком здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 27.06.2007 №879 (далі - Порядок №879, в редакцій чинній на момент виникнення спірних відносин).

Відповідно до пункту 3 Порядку №879 габаритно-ваговий контроль транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування здійснюється Укртрансбезпекою, її територіальними органами та уповноваженими підрозділами Національної поліції.

Згідно з підпунктом 4 пункту 2 Порядку №879 габаритно-ваговий контроль - контроль за проїздом великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування, який включає перевірку відповідності габаритно-вагових параметрів таких транспортних засобів установленим законодавством параметрам і нормам, наявності дозволу на рух за визначеними маршрутами, а також дотримання визначених у дозволі умов та режиму руху транспортних засобів.

Пунктом 21 Порядку №879 визначено, що у разі виявлення факту перевищення хоча б одного вагового та/або габаритного нормативного параметра більш як на 2 відсотки подальший рух транспортного засобу забороняється до внесення плати за його проїзд автомобільними дорогами загального користування. Плата за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу, що рухався без відповідного дозволу, здійснюється у подвійному розмірі за пройдену частину маршруту по території України. У разі здійснення руху з порушенням умов, визначених у дозволі на рух, подвійний розмір застосовується в частині перевищення фактичних показників над показниками, визначеними у дозволі, за пройдену частину маршруту. Довідка про здійснення габаритно-вагового контролю та/або сертифікат зважування, або документ щодо внесення плати за проїзд є чинними протягом усього маршруту.

Відповідно до статті 60 Закону №2344 за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються адміністративно-господарські штрафи за: перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм від 5% до 10% включно при перевезенні вантажу без відповідного дозволу - штраф у розмірі п`ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм понад 10%, але не більше 20% при перевезенні вантажу без відповідного дозволу - штраф у розмірі однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм понад 20 відсотків, але не більше 30 відсотків при перевезенні неподільного вантажу без відповідного дозволу або подільного вантажу - штраф у розмірі двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Отже, зазначеною нормою визначено, що суб`єктом відповідальності за порушення законодавства про автомобільний транспорт в частині перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм є автомобільний перевізник.

У свою чергу, статтею 1 Закону №2344 визначено дефініцію терміну «автомобільний перевізник» , під яким вважається фізична або юридична особа, яка здійснює на комерційній основі чи за власний кошт перевезення пасажирів чи (та) вантажів транспортними засобами.

Крім того, пунктом 3 постанови КМУ від 27.06.2007 №879 визначено, що дія Порядку здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, поширюється на вітчизняних та іноземних перевізників, що здійснюють перевезення вантажів на території України .

Як було вказано вище, транспортний засіб марки Renault, модель Magnum 440, реєстраційний номер НОМЕР_3 , габаритно-ваговий контроль якого був здійснений відповідачем під час рейдової перевірки 05.03.2020, був переданий позивачем в оренду Товариству з обмеженою відповідальністю "Інтеграл Експрес ЛТД" з договором оренди транспортного засобу №20 від 06.01.2021 строком на 1 рік.

Щодо причіпу марки Krone, моделі, SDP27, реєстраційний номер НОМЕР_4 , який також був предметом габаритно-вагового контролю якого під час рейдової перевірки 05.03.2020, то суд зазначає, що позивач не є власником вказаного транспортного засобу.

Так, відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу серії НОМЕР_5 власником причіпу марки Krone, моделі, SDP27, реєстраційний номер НОМЕР_4 є ОСОБА_2 .

У відзиві на позовну заяву відповідач зазначив, що надана водієм транспортного засобу під час перевірки товарно-транспортна накладна №0000000108 від 04.03.2021 не містить інформації про автомобільного перевізника.

Так, відповідачем долучено до матеріалів справи товарно-транспорту накладну від 04.03.2021 №0000000108, в якій відсутня інформація про автомобільного перевізника (а.с.66).

Разом з тим, суд зазначає, що у графі "Автомобіль" вказаної товарно-транспортної накладної зазначено РЕНО НОМЕР_6 , у той час як позивач є власником транспортного засобу марки Renault, реєстраційний номер НОМЕР_3 .

Крім того, у вказаному документі зазначено, що перевезення вантажу здійснювалось водієм ОСОБА_3 , у то час як з матеріалів перевірки вбачається, що водієм транспортного засобу був ОСОБА_1 .

Вказані обставини свідчать про те, що товарно-транспортна накладна від 04.03.2021 №0000000108 не стосується спірних обставин.

Дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку про те, що автомобільним перевізником у спірних правовідносинах, у яких допущено перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм, є саме Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтеграл Експрес ЛТД» .

За таких обставин, позивач у спірних правовідносинах не мав статусу автомобільного перевізника, та не може бути суб`єктом відповідальності передбаченої абзацом 3 частини 1 статті 60 Закону N2344-III, що свідчить про протиправність прийняття відповідачем спірної постанови.

Аналогічна правова позиція викладена Верховним Судом у постанові від 09.08.2019 у справі №806/1450/16 (реєстраційний номер судового рішення в ЄДРСР - 83552579).

Стосовно посилань позивача на недотримання відповідачем порядку його повідомлення про розгляд справи про порушення вимог законодавства про автомобільний транспорт, суд зазначає таке.

Відповідно до пункту 25 Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2006 №1567 (далі-Порядок №1567) справа про порушення розглядається в органі державного контролю за місцезнаходженням суб`єкта господарювання або за місцем виявлення порушення (за письмовою заявою уповноваженої особи суб`єкта господарювання) не пізніше ніж протягом двох місяців з дня його виявлення.

Пунктом 26 Порядку №1567 визначено, що справа про порушення розглядається у присутності уповноваженої особи суб`єкта господарювання.

Про час і місце розгляду справи про порушення уповноважена особа суб`єкта господарювання повідомляється під розписку чи рекомендованим листом із повідомленням.

Відповідно до пункту 27 Порядку №1567 у разі неявки уповноваженої особи суб`єкта господарювання справа про порушення розглядається без її участі.

За наявності підстав керівник органу державного контролю або його заступник виносить постанову про застосування адміністративно-господарських штрафів, яка оформляється згідно з додатком 5.

Відповідно до пункту 29 Порядку №1567 копія постанови видається не пізніше ніж протягом трьох днів після її винесення уповноваженій особі суб`єкта господарювання під розписку чи надсилається рекомендованим листом з повідомленням.

Отже, розгляд справи про порушення у відсутність уповноваженої особи суб`єкта господарювання можливий лише у разі належного сповіщення суб`єкта господарювання про розгляд справи, а засобами сповіщення суб`єкта господарювання про розгляд справи про порушення визначено розписку чи рекомендований лист із повідомленням.

З матеріалів справи вбачається, що відповідачем було складено повідомлення, адресоване ТОВ "Інтеграл Експрес", в якому зазначено, що розгляд справи про порушення вимог законодавства, норм і стандартів щодо організації перевезень автомобільним транспортом відбудеться 27.04.2021 о 09:30 до 16:00 год. в приміщенні Північного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки за адресою: м.Київ, пр-т.Науки, 57 (2-й поверх, каб.10) (а.с.73).

На підтвердження доказів направлення вищевказаного повідомлення відповідач надав суду список направлень листів рекомендованої поштової кореспонденції та фіскальний чек від 08.04.2021 №087034 із штрихкодовим ідентифікатором №0308300795476 (а.с.71).

Відповідно до роздрукованої інформації з офіційного веб-сайту АТ "Укрпошта" рекомендована поштова кореспонденція із штрихкодовим ідентифікатором №0308300795476 була отримана особисто 12.04.2021 (а.с.70).

Отже, матеріалами справи підтверджується, що позивач своєчасно та належним чином був повідомлений про дату, час та місце розгляду справи про порушення вимог законодавства про автомобільний транспорт.

Таким чином, суд вважає, що відповідачем було дотримано порядок повідомлення позивача про розгляд справи про порушення вимог законодавства про автомобільний транспорт.

При цьому суд вважає безпідставними посилання позивача на норми Кодексу України про адміністративні правопорушення, оскільки справи про порушення розглядаються Укртрансбезпекою не за нормами цього кодексу, а згідно з положеннями Порядку №1567.

Згідно з частинами першою та другою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідачем під час розгляду справи не було надано належних та допустимих доказів на підтвердження порушення позивачем вимог законодавства у сфері автомобільного транспорту, а тому суд вважає, що спірна постанова прийнята відповідачем протиправно та необґрунтовано.

У зв`язку з цим, суд вважає за необхідне визнати протиправною та скасувати постанову Північного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки про застосування адміністративно-господарського штрафу №240492 від 27.04.2021.

За таких обставин, позов є обґрунтованим та підлягає задоволенню у повному обсязі.

Відповідно до частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Позивачем за подання адміністративного позову сплачено судовий збір у розмірі 840,80 грн. згідно квитанції №0.0.1793343682.1 від 07.08.2020.

Враховуючи задоволення позовних вимог, сума судового збору у розмірі 2270,00 грн. підлягає стягненню на користь позивача з бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень - Північного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки.

Керуючись статтями 243-246, 250,255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

в и р і ш и в:

1. Адміністративний позов задовольнити повністю.

2. Визнати протиправною та скасувати постанову Північного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки про застосування адміністративно-господарського штрафу №240492 від 27.04.2021.

3. Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Інтеграл Експрес" (ідентифікаційний код 38452513, місцезнаходження: 09100, Київська обл., м.Біла Церква, бульв.50-річчя Перемоги, буд.60, кв.14) судовий збір у розмірі 2270,00 грн. (дві тисячі двісті сімдесят грн. 00 коп.) за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень - Північного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки (ідентифікаційний код відсутній, місцезнаходження: 03083, м.Київ, просп.Науки, 57).

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Суддя Дудін С.О.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.01.2022
Оприлюднено09.02.2022
Номер документу103016183
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —320/8348/21

Ухвала від 27.03.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Лічевецький Ігор Олександрович

Ухвала від 14.02.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Лічевецький Ігор Олександрович

Ухвала від 30.01.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Лічевецький Ігор Олександрович

Ухвала від 30.01.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Лічевецький Ігор Олександрович

Ухвала від 05.01.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Лічевецький Ігор Олександрович

Ухвала від 23.12.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Парінов Андрій Борисович

Ухвала від 07.09.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Парінов Андрій Борисович

Ухвала від 07.09.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Парінов Андрій Борисович

Ухвала від 22.07.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Парінов Андрій Борисович

Рішення від 31.01.2022

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні