номер провадження справи 34/198/21
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
03.02.2022 Справа № 908/3427/21
м.Запоріжжя Запорізької області
Господарський суд Запорізької області у складі судді Науменка А.О., при секретареві судового засідання Балицькій Ю.І., розглянувши матеріали справи № 908/3427/21
за позовом: Бердянської міської ради, ідентифікаційний код юридичної особи 20525153 (пл. Єдності, 2, м. Бердянськ, Запорізька область, 71100)
до відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю Виробничо-торгівельна фірма «АЛЕКС І К» , ідентифікаційний код юридичної особи 32578611 (вул. Космічна, 80, с. Азовське, Бердянський район, Запорізька область, 71154)
про внесення змін до договору оренди землі
за участі уповноважених представників сторін:
від позивача : Якуніна Ю.В., посвідчення № 263, видане 22.06.2021
від відповідача : не з`явився
СУТЬ СПОРУ:
До Господарського суду Запорізької області звернулась Бердянська міська рада з позовною заявою № 01-2509/48-1 від 11.11.2021 до Товариства з обмеженою відповідальністю Виробничо-торгівельна фірма «АЛЕКС І К» про внесення змін до договору оренди землі від 26.12.2014.
Позов заявлено на підставі ст.ст. 16, 626, 628, 629, 792 Цивільного кодексу України, ст.ст. 15, 21, 30 Закону України «Про оренду землі» , ст.ст. 18-1, 26, 60, 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» , ст. 83 Земельного кодексу України.
Згідно з протоколом автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 26.11.2021 справу № 908/3427/21 передано на розгляд судді Науменку А.О.
Ухвалою Господарського суду Запорізької області від 26.11.2021 № 908/3427/21 відкрито провадження у справі № 908/3427/21 за правилами загального позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін. Судове засідання призначено на 16.12.2021 об 12 год. 00 хв.
В судовому засіданні 16.12.2021 здійснювалось фіксування судового процесу за допомогою комплексу «Акорд» . Представник позивача прийняла участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду з використанням системи відеоконференцзв`язку « EASYCON» .
Суд відкрив підготовче судове засідання з розгляду справи № 908/3427/21. Перевірив явку представників сторін. Відводів складу суду не заявлено. Суд запитав представника позивача чи надходили до нього документи від відповідача, зокрема відзив на позовну заяву. Представник позивача повідомила, що жодних документів від відповідача не отримувала.
Згідно з ч. 2 ст. 183 ГПК України суд відкладає підготовче засідання в межах визначеного цим Кодексом строку підготовчого провадження у випадках, 1) визначених частиною другою статті 202 цього Кодексу; 2) залучення до участі або вступу у справу третьої особи, заміни неналежного відповідача, залучення співвідповідача; 3) в інших випадках, коли питання, визначені частиною другою статті 182 цього Кодексу, не можуть бути розглянуті у даному підготовчому засіданні.
За наслідками судового засідання 16.12.2021, у зв`язку з тим, що питання, визначені ч. 2 ст. 182 ГПК України, не можуть бути розглянуті в даному підготовчому засіданні, суд відклав підготовче засідання у справі № 908/3427/21 на 18.01.2022 о 11 год. 40 хв.
18.01.2022 від позивача на адресу суду надійшла заява, відповідно до якої представник позивача не має можливості прийняти участь у судовому засіданні 18.01.2022 у зв`язку із зайнятістю в інших справах, проти закриття підготовчого провадження та призначення справи до розгляду по суті позивач не заперечує. Також, позивач просив призначити наступне судове засідання в режимі відеоконференції з використанням власних технічних засобів поза межами приміщення суду.
З огляду на те, що представники сторін у судове засідання 18.01.2022 не з`явилися, судове засідання проводилося без фіксування технічними засобами, на підставі ч.3 ст. 222 ГПК України.
Суд продовжив підготовче судове засідання з розгляду справи № 908/3427/21. Суд розглянув заяву позивача, приєднав її до справи та задовольнив.
За наслідками судового засідання 18.01.2022, на підставі ст. 185 ГПК України, суд постановив ухвалу про закриття підготовчого провадження та призначення справи до розгляду по суті на 03.02.2022 о 09 год. 40 хв.
В судовому засіданні 03.02.2022 здійснювалось фіксування судового процесу за допомогою комплексу «Акорд» . Представник позивача прийняла участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду з використанням системи відеоконференцзв`язку « EASYCON» .
Суд відкрив судове засідання з розгляду справи № 908/3427/21 по суті. Перевірив явку представників сторін.
Представник позивача позовні вимоги підтримала в повному обсязі з підстав, викладених у позовній заяві. Просила позов задовольнити.
Представник відповідача у судове засідання не з`явився, про причини неявки суд не повідомив. Відзив на позовну заяву не надав.
Ухвала про відкриття провадження у справі № 908/3427/21 від 26.11.2021, направлена Товариству з обмеженою відповідальністю Виробничо-торгівельна фірма АЛЕКС І К за адресою: вул. Клсмічна, 80, с. Азовське, Бердянський район, Запорізька область, 71154, отримана уповноваженим представником товариства 02.12.2021, про що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення.
Згідно ст. 165, 178 ГПК України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин, суд вирішує справу за наявними матеріалами.
У відповідності до ст. 42 ГПК України учасники справи зобов`язані виявляти повагу до суду та до інших учасників судового процесу; сприяти своєчасному, всебічному, повному та об`єктивному встановленню всіх обставин справи; з`являтися в судове засідання за викликом суду, якщо їх явка визнана судом обов`язковою; подавати усі наявні у них докази в порядку та строки, встановлені законом або судом, не приховувати докази; надавати суду повні і достовірні пояснення з питань, які ставляться судом, а також учасниками справи в судовому засіданні; виконувати процесуальні дії у встановлені законом або судом строки; виконувати інші процесуальні обов`язки, визначені законом або судом.
03.02.2022 судом прийнято рішення, оголошено його вступну та резолютивну частину.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши представника позивача, суд
ВСТАНОВИВ:
Рішенням Бердянської міської ради № 62 від 12.07.2013 Про затвердження технічної документації з нормативно-грошової оцінки земель в межах території м. Бердянськ затверджено нормативну грошову оцінку земель в межах території м. Бердянськ Запорізької області.
Згідно із Актом від 13.09.2013 визначення та погодження зовнішніх меж земельної ділянки в натурі, проведено встановлення в натурі та погодження меж земельної ділянки, що знаходиться за адресою: м. Бердянськ, вул. Шаумяна, 1- е. суміжними землекористувачами (землевласниками) ніяких претензій при встановленні меж земельної ділянки не виявлено. Межі погоджені та не викликають заперечень.
В матеріалах справи міститься також План земельної ділянки кадастровий номер 2310400000:10:006:0084 ТОВ ВТФ АЛЕКС І К .
Відповідно до Витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 20.03.2014 № 1486-14, нормативна грошова оцінка земельної ділянки розташованої за адресою: вул. Шаумяна, 1 - е, м. Бердянськ, Запорізька область, для розміщення та обслуговування АГНКС, загальною площею 5475,0000 кв.м. складала 2506126,50 грн.
Рішенням Бердянської міської ради № 2 від 20.11.2014 Про передачу в оренду земельних ділянок затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачі в довгострокову оренду за рахунок земель міста товариству з обмеженою відповідальністю Виробничо-торгівельна фірма Алекс і К (Бердянський район, с. Луначарське, вул. Космічна, 80, код ЄДР 32578611) земельну ділянку кадастровий номер 2310400000:10:006:0084, розташовану за адресою: вул. Шаумяна, 1-е для розміщення та обслуговування АГНКС строком до 01.11.2063.
26.12.2014 Бердянською міською радою (далі - орендодавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю Алекс і К (далі - орендар) укладено договір оренди землі (далі - договір), відповідно до п. 1.1. якого орендодавець надає, а орендар приймає в строкове платне володіння і користування земельну ділянку для розміщення та обслуговування АГНКС, яка знаходиться в Запорізькій області, м. Бердянськ, вул. Шаумяна, 1- е.
В оренду передається земельна ділянка площею 0,5475 га, кадастровий номер 2310400000:10:006:0084 (п. 2.1. договору).
На земельній ділянці знаходяться об`єкти нерухомого майна: нежитлова будівля (п. 2.2. договору).
Земельна ділянка передається в оренду разом з об`єктами нерухомого майна, що знаходяться на земельній ділянці, крім випадків передачі в оренду незабудованих земельних ділянок (п. 2.3. договору).
Нормативна грошова оцінка земельної ділянки згідно з витягом з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки управління Дерземагенства у Бердянському районі від 20.03.2014 № 1486-м становить 2 506 126, 50 грн. Розмір нормативної грошової оцінки є несталим і змінюється в зв`язку з: проведенням її щорічної індексації та на підставі інших вимог діючого законодавства; закінченням будівництва; закінченням терміну дії дозволу на виконання будівельних робіт. Розмір орендної плати земельної ділянки у вказаних випадках змінюється без внесення змін і доповнень до договору (п. 2.4. договору).
Договір укладено строком до 01.11.2063. Після закінчення строку дії договору орендар має право поновлення його на новий строк. (п. 3.1. договору).
Річна орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі у розмірі 8 % від її нормативної грошової оцінки (на підставі рішення 42 сесії шостого скликання Бердянської міської ради № 6 від 12.12.2013 Про затвердження Переліку розмірів орендної плати за земельні ділянка в м. Бердянськ ) (п. 4.1. договору).
Обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням цільового призначення та коефіцієнтів індексації, визначених законодавством, за затвердженими КМУ формами, що заповнюються під час укладення чи зміни умов договору оренди чи продовження його дії (п. 4.2. договору).
Розмір орендної плати переглядається у разі: зміни умов господарювання, передбачених договором; зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів, зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством; погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, підтверджено документами; в інших випадках, передбачених законом. Умови цього договору, про розмір орендної плати можуть переглядатися виключно за згодою сторін шляхом внесення змін до цього договору (п. 4.4. договору).
Земельна ділянка передається в оренду для розміщення та обслуговування АГНКС (п. 5.1. договору).
Цільове призначення земельної ділянки: 03.07 - для будівництва та обслуговування будівель торгівлі (п. 5.2. договору).
Передача земельної ділянки орендарю здійснюється за актом її приймання-передачі (п. 6.3. договору).
Зміна умова договору здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору спір розв`язується у судовому порядку (п. 13.1. договору).
26.12.2014 сторонами підписано акт прийому-передачі земельної ділянки.
Рішенням Бердянської міської ради від 14.07.2020 № 4 Про встановлення ставок з орендної плати за землю встановлені ставки оренди землі на території Бердянської міської територіальної громади. Згідно з Додатку № 1 до вказаного рішення орендна плата за земельні ділянки даного цільового призначення встановлена у розмірі 10 % від її нормативної грошової оцінки.
Відповідно до Витягу від 16.04.2021 № 1956/206-21 з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки за договором, який видано Міськрайонним управлінням у Бердянському районі та м. Бердянську Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру, нормативна грошова оцінка цієї земельної ділянки становить 5 229 501,00 грн.
Позивач направив на адресу відповідача пропозицію від 28.04.2021 № 01-1092/31-1 щодо необхідності внесення змін до договору з додатком: примірники додаткової угоди. Відповіді позивач не отримав, примірник додаткової угоди відповідач не підписав.
Позивач просить суд внести зміни до договору оренди землі від 26.12.2014, зареєстрованого в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права 22.01.2015, номер запису про інше речове право 8750892, укладеного Бердянською міською радою та Товариством з обмеженою відповідальністю Виробничо-торгівельна фірма Алекс і К щодо земельної ділянки площею 0,5475 га (кадастровий номер 2310400000:10:006:0084), розташованої за адресою вул. Ярослава Мудрого (Шаумяна), 1 - е у місті Бердянську Запорізької області, наданої для розміщення та обслуговування АГНКС, наступного змісту: Абзац 1 пункту 2.4. розділу 2 Об`єкт оренди викласти в наступній редакції: Нормативна грошова оцінка земельної ділянки згідно з Витягом з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, виданого міськрайонним управлінням у Бердянському районі та м. Бердянську Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру від 16.04.2021 № 1956/206-21, становить 5229501 (п`ять мільйонів двісті двадцять дев`ять тисяч п`ятсот одна) грн. 00 коп. і далі за текстом. Пункт 4.1. розділу 4 Орендна плата викласти в наступній редакції: Річна орендна плата вноситься орендарем в грошовій формі в розмірі 10 % (десять відсотків) від її нормативної грошової оцінки з урахуванням щорічної індексації на підставі рішення вісімдесят третьої (позачергової) сесії Бердянської міської ради сьомого скликання від 14.07.2020 № 4 Про встановлення ставок з орендної плати за землю .
Проаналізувавши матеріали справи, оцінивши надані письмові докази у їх сукупності, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню, виходячи з наступного.
Відповідно до ст. 2 Закону України Про оренду землі відносини, пов`язані з орендою землі, регулюються Земельним кодексом України, Цивільним кодексом України, цим Законом, законами України, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них, а також договором оренди землі.
Відповідно до ст. 144 Конституції України та ст. 73 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні рішення органів місцевого самоврядування, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов`язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об`єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.
Згідно з пунктами 34, 35 ч. 1 ст. 26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні до виключної компетенції міської ради належить вирішення на пленарних засіданнях питань регулювання земельних відносин; затвердження відповідно до закону ставок земельного податку відповідно до Податкового кодексу України.
Частиною 1 ст. 632 Цивільного кодексу України визначено, що ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.
Орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою згідно з договором оренди землі. Розмір, умови і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди, крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України (надалі - ПКУ) (частини 1, 2 ст. 21 Закону України Про оренду землі ).
Нормативна грошова оцінка земельних ділянок - капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і затвердженими нормативами (ст. 1 Закону України Про оцінку земель ).
Відповідно до п. 289.1 ст. 289 ПКУ для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.
Пунктами 288.5.1, 288.5 ст. 288 ПКУ передбачено, що мінімальна орендна плата встановлена у розмірі трьох відсотків нормативної грошової оцінки землі.
Отже, у разі зміни нормативної грошової оцінки землі, яка є базою оподаткування для плати за землю, змінюється й річна сума податкового зобов`язання по земельному податку та орендній платі за земельні ділянки державної та комунальної власності.
Положеннями п. 2 ч. 1 ст. 13, ч. 1 ст. 15 Закону України Про оцінку земель визначено, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться у разі визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності. Підставою для проведення оцінки земель (бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок) є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування.
Згідно з п. 3 ч. 1 ст. 15 Закону України Про оренду землі істотною умовою договору оренди землі є орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, способу та умов розрахунків, строків, порядку її внесення, перегляду та відповідальності за її несплату.
Таким чином, нормативна грошова оцінка земель є основою для визначення розміру орендної плати, а зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки є підставою для перегляду розміру орендної плати.
Позивачем отримано витяг щодо нормативної грошової оцінки земельної ділянки, переданої в користування відповідачу. Розмір орендної плати розраховано на базі нормативної грошової оцінки, вказаної у витязі.
Відповідно до ч.2 ст. 632 ЦК України зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом.
Згідно зі ст. 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.
Згідно з ч. 3 ст. 653 ЦК України у разі зміни або розірвання договору зобов`язання змінюється або припиняється з моменту досягнення домовленості про зміну або розірвання договору, якщо інше не встановлено договором чи не обумовлено характером його зміни. Якщо договір змінюється або розривається у судовому порядку, зобов`язання змінюється або припиняється з моменту набрання рішенням суду про зміну або розірвання договору законної сили.
Статтею 30 Закону України Про оренду землі визначено, що зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.
Нормативна грошова оцінка земель є основою для визначення розміру орендної плати, а її зміна є підставою для перегляду розміру орендної плати і рішення про зміну нормативної грошової оцінки є обов`язковим, за умови погодження сторонами у договорі можливості перегляду розміру орендної плати у разі прийняття орендодавцем рішення про збільшення або зменшення орендної плати або ж у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі, що передбачено пунктом 4.4 договору, який обумовлює підстави для внесення змін до договору.
Зміна розміру нормативної грошової оцінки земельної ділянки є обов`язковою підставою для перегляду розміру орендної плати.
Відповідно до ст. 172 ЦК України територіальні громади набувають і здійснюють цивільні права та обов`язки через органи місцевого самоврядування у межах їхньої компетенції, встановленої законом.
Згідно ст. 18-1 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні орган місцевого самоврядування може бути позивачем та відповідачем у судах загальної юрисдикції, зокрема, звертатися до суду, якщо це необхідно для реалізації його повноважень і забезпечення виконання функцій місцевого самоврядування.
Положеннями ст. 10 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні визначено, що міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України цим та іншими законами. Представницькі органи місцевого самоврядування діють за принципом розподілу повноважень у порядку і в межах, визначених цим та іншими законами.
Згідно з ч. 5 ст. 16 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні від імені та в інтересах територіальних громад права суб`єкта комунальної власності здійснюють відповідні ради. Міська рада має виключну компетенцію в сфері розпорядження землею.
Статтею 83 ЗК України закріплено, що землі, які належать на праві власності територіальним громадам сіл, селищ, міст, є комунальною власністю. У комунальній власності перебувають усі землі в межах населених пунктів, крім земельних ділянок приватної та державної власності.
Згідно ч. 5 ст. 60 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні органи місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об`єктами права комунальної власності, в тому числі виконують усі майнові операції, можуть передавати об`єкти права комунальної власності у постійне або тимчасове користування юридичним та фізичним особам, здавати їх в оренду, продавати і купувати, використовувати як заставу, вирішувати питання їхнього відчуження, визначати в угодах та договорах умови використання та фінансування об`єктів, що приватизуються та передаються у користування і оренду.
Частиною 6 ст. 60 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні визначено, що доцільність, порядок та умови відчуження об`єктів права комунальної власності визначаються відповідною радою. Доходи від відчуження об`єктів права комунальної власності зараховуються до відповідних місцевих бюджетів і спрямовуються на фінансування заходів, передбачених бюджетами розвитку.
Відповідно до Витягу від 16.04.2021 № 1956/206-21 з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки за договором, який видано Міськрайонним управлінням у Бердянському районі та м. Бердянську Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру, нормативна грошова оцінка цієї земельної ділянки становить 5 229 501,00 грн.
Позивач направив на адресу відповідача пропозицію від 28.04.2021 № 01-1092/31-1 щодо необхідності внесення змін до договору з додатком: примірники додаткової угоди. Відповіді позивач не отримав, примірник додаткової угоди відповідач не підписав. Договір оренди укладено з відповідачем строком до 01.11.2063 (п. 3.1. договору).
З огляду на зазначене, розмір орендної плати за користування земельною ділянкою з кадастровим номером 2310400000:10:006:0084, що знаходиться за адресою: вул. Шаумяна, 1 -е, м. Бердянськ, наданою у користування ТОВ ВТФ АЛЕКС І К за договором оренди землі від 26.12.2014, підлягає зміні та приведенню до вимог чинного законодавства України.
Отже, позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню.
Відповідно до ст. 129 ГПК України судові витрати зі сплати судового збору покладаються на відповідача.
Керуючись ст.ст. 129, 237, 238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, суд -
ВИРІШИВ:
1. Позовні вимоги задовольнити.
2. Внести зміни до договору оренди землі від 26.12.2014, зареєстрованого в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права 22.01.2015, номер запису про інше речове право 8750892, укладеного Бердянською міською радою та Товариством з обмеженою відповідальністю Виробничо-торгівельна фірма Алекс і К щодо земельної ділянки площею 0,5475 га (кадастровий номер 2310400000:10:006:0084), розташованої за адресою вул. Ярослава Мудрого (Шаумяна), 1 - е у місті Бердянську Запорізької області, наданої для розміщення та обслуговування АГНКС, наступного змісту:
Абзац 1 пункту 2.4. розділу 2 Об`єкт оренди викласти в наступній редакції: Нормативна грошова оцінка земельної ділянки згідно з Витягом з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, виданого міськрайонним управлінням у Бердянському районі та м. Бердянську Головного управління Держгеокадастру у Запорізькій області Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру від 16.04.2021 № 1956/206-21, становить 5229501 (п`ять мільйонів двісті двадцять дев`ять тисяч п`ятсот одна) грн. 00 коп. і далі за текстом.
Пункт 4.1. розділу 4 Орендна плата викласти в наступній редакції: Річна орендна плата вноситься орендарем в грошовій формі в розмірі 10 % (десять відсотків) від її нормативної грошової оцінки з урахуванням щорічної індексації на підставі рішення вісімдесят третьої (позачергової) сесії Бердянської міської ради сьомого скликання від 14.07.2020 № 4 Про встановлення ставок з орендної плати за землю .
3. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю Виробничо-торгівельна фірма «АЛЕКС І К» , ідентифікаційний код юридичної особи 32578611 (вул. Космічна, 80, с. Азовське, Бердянський район, Запорізька область, 71154) на користь Бердянської міської ради, ідентифікаційний код юридичної особи 20525153 (пл. Єдності, 2, м. Бердянськ, Запорізька область, 71100) судовий збір у розмірі 2 270 (дві тисячі двісті сімдесят) грн. 00 коп.
4. Видати наказ після набрання рішенням законної сили.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Центрального апеляційного господарського суду протягом двадцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Повне судове рішення складено та підписано 08.02.2022.
Суддя А.О. Науменко
Суд | Господарський суд Запорізької області |
Дата ухвалення рішення | 03.02.2022 |
Оприлюднено | 10.02.2022 |
Номер документу | 103055015 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Запорізької області
Науменко А.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні