Рішення
від 10.02.2022 по справі 484/3617/19
ПЕРВОМАЙСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 484/3617/19

Провадження № 2/484/10/22

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

01 лютого 2022 року Первомайський міськрайонний суд Миколаївської області

в складі: головуючого - судді Мельничука О.В.,

за участю секретаря судового засідання - Голубкової Н.М,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду у м. Первомайську Миколаївської області цивільну справу за позовом Первомайської окружної прокуратури Миколаївської області до Синюхино-Брідської сільської ради Первомайського району Миколаївської області, ОСОБА_1 про визнання незаконними та скасування рішень сільської ради, скасування запису про реєстрацію права власності, повернення земельної ділянки, -

ВСТАНОВИВ:

29.07.2019 року заступник керівника Первомайської місцевої прокуратури Миколаївської області в інтересах держави звернувся до суду з позовом до Тарасівської сільської ради Первомайського району Миколаївської області та ОСОБА_1 про визнання незаконним та скасування рішення Тарасівської сільської ради Первомайського району Миколаївської області від 14.07.2017 року № 8, яким ОСОБА_1 надано дозвіл на складання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,25 га для особистого селянського господарства по АДРЕСА_1 ; визнання незаконним та скасування рішення Тарасівської сільської ради Первомайського району Миколаївської області від 21.11.2018 року № 11, яким затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передано ОСОБА_1 у власність земельну ділянку з кадастровим номером 4825487600:02:009:0003; скасування у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно запис № 29641678 від 19.12.2018 року про реєстрацію права власності на земельну ділянку з кадастровим номером 4825487600:02:009:0003 за ОСОБА_1 ; зобов`язання ОСОБА_1 повернути територіальній громаді Тарасівської сільської ради Первомайського району Миколаївської області земельну ділянку площею 0,25 га з кадастровим номером 4825487600:02:009:0003, нормативною грошовою оцінкою 8193,81 грн, що розташована по АДРЕСА_1 ; стягнення з відповідача на користь прокуратури Миколаївської області сплачений судовий збір за подачу позову.

Позовні вимоги обґрунтовано порушенням Тарасівською сільською радою вимог ст.ст. 12, 80, 83, 118, 122, 152 ЗК України, ст.ст. 1, 2, 6, 10, 59 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , ст. 17 Закону України Про основи містобудування , ст. 5 Закону України Про регулювання містобудування діяльності при наданні дозволу на складання проекту землеустрою, його затвердженні та наданні ОСОБА_1 у власність земельної ділянки площею 0,25 га з кадастровим номером 4825487600:02:009:0003, що розташована по АДРЕСА_1 . На підставі незаконних рішень Тарасівської сільської ради від 14.07.2017 року №8, від 21.11.2018 року №11 за ОСОБА_1 у відповідності до положень ст. 4 Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень зареєстровано право власності на спірну земельну ділянку, про що у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно вчинено запис №29641678. Позивач у своєму позові посилався на Генеральний план населеного пункту с. Лозуватка, затвердженим розпорядженням Миколаївської обласної ради народних депутатів №665-р від 16.08.1971 року, згідно якого земельна ділянка, що була надана ОСОБА_1 , відноситься до земель житлової забудови, а не до земель для особистого селянського господарства. Тому, вважає, що прийняття відповідачем спірних рішень суперечать діючій на той момент містобудівній документації та чинному містобудівному законодавству. Вважає, що скасування вищевказаних рішень Тарасівської сільської ради та скасування у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно державної реєстрації за ОСОБА_1 права власності на спірну земельну ділянку відповідатиме законодавчим приписам та призведе до поновлення прав територіальної громади Тарасівської сільської ради (нині Синюхино-Брідської сільської ради) Первомайського району Миколаївської області.

Ухвалою судді від 12.08.2019 року було прийнято вказану позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі; постановлено розгляд справи здійснювати в порядку загального позовного провадження; призначено підготовче засідання.

16.10.2019 року відповідачем ОСОБА_1 було надано суду клопотання про зупинення провадження у справі.

Ухвалою суду від 26.02.2020 року у вказаній справі зупинено провадження до закінчення перегляду в касаційному порядку Великою Палатою Верховного Суду справи № 912/2385/18.

20.08.2020 року до суду надійшло клопотання заступника керівника Первомайської місцевої прокуратури Миколаївської області Сілецької О. про поновлення провадження у справі.

Ухвалою суду від 26.08.2020 року у вказаній справі поновлено провадження.

19.02.2021 року за клопотанням заступника керівника Первомайської місцевої прокуратури Миколаївської області Сілецької О. ухвалою суду у вказаній справі було замінено первісного відповідача: Тарасівську сільську раду Первомайського району Миколаївської області на належного відповідача: Синюхино-Брідську сільську раду Первомайського району Миколаївської області.

Крім того, 24.03.2021 року за клопотанням керівника Первомайської місцевої прокуратури Миколаївської області Щербака К.В. ухвалою суду у вказаній справі було замінено позивача: Первомайську місцеву прокуратуру Миколаївської області її правонаступником: Первомайською окружною прокуратурою Миколаївської області.

В судовому засіданні прокурори Первомайської окружної прокуратури Миколаївської області (Жорова В.О., Умриш Н.О., Параконна А.О.,) позов підтримали повністю, підтвердили викладені у позовній заяві обставини, просили про задоволення позову.

Представник відповідача ОСОБА_1 - адвокат Ремський Є.В. у судовому засіданні позов не визнав та пояснив, що ОСОБА_1 звернувся до Тарасівської сільської ради Первомайського району Миколаївської області із заявою про надання йому дозволу на розробку землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства площею 0,25 га. Так, на підставі рішення Тарасівської сільської ради Первомайського району Миколаївської області №8 від 14.07.2017 року ОСОБА_1 було надано дозвіл на складання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,25 га для особистого селянського господарства по АДРЕСА_1 . Згодом, Тарасівською сільською радою Первомайського району Миколаївської області було прийнято 21.11.2018 року рішення № 11, яким затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передано ОСОБА_1 у власність земельну ділянку з кадастровим номером 4825487600:02:009:0003. Вважає вказані рішення цілком законними, так як на момент звернення відповідача із заявою до сільської ради, вищевказана земельна ділянка вже мала призначення - для ведення особистого селянського господарства, а тому вважає посилання позивача на Генеральний план населеного пункту с. Лозуватка, затвердженим розпорядженням Миколаївської обласної ради народних депутатів №665-р від 16.08.1971 року, згідно якого вказана земельна ділянка досі розташована на землях житлового фонду, - необґрунтованими та такими, що не знаходять свого підтвердження. В обґрунтування своїх заперечень вказав, що у 2005 році деякі житлові будинки, в тому числі і будинок, що був розташований по АДРЕСА_1 , були зняті з інвентаризаційного обліку через їх руйнування та не підлягання ремонту. Таким чином вказана земельна ділянка була вільна, а згодом було змінене її цільове призначення та присвоєно кадастровий номер 4825487600:02:009:0003. Порушень з боку Тарасівської сільської ради при винесенні рішень, які прокурор просить скасувати, не вбачає. Вважає позов необґрунтованим. Проти задоволення позову заперечував.

Представник відповідача: Синюхино-Брідської сільської ради Первомайського району Миколаївської області Гавва О.О. в судовому засіданні також заперечував проти задоволення позову, вважає його необґрунтованим. При цьому в судовому засіданні пояснив, що право користування спірною земельною ділянкою орієнтованою площею 0,25 га, цільовим призначенням якої є ведення особистого селянського господарства в межах підпорядкованих Тарасівській сільській раді Первомайського району Миколаївської області, закріплене та належить ОСОБА_1 на підставі рішення №5 від 22 травня 2007 року IX сесії 5 скликання Тарасівської сільської ради Первомайського району Миколаївської області Про припинення права користування земельними ділянками для особистого селянського господарства та надання права на користування земельними ділянками для ведення особистого селянського господарства . Оскільки ОСОБА_1 звернувся до Тарасівської сільської ради Первомайського району Миколаївської області із відповідною заявою про надання дозволу на складання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, якою з 2007 року відкрито та цілком законно користується, то в даному випадку дії Тарасівської сільської ради Первомайського району Миколаївської області щодо розгляду на сесії та прийняття рішень про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, затвердження вказаного проекту та передачу у власність ОСОБА_1 спірної земельної ділянки є цілком правомірними та законно обґрунтованими. Додав, що раніше на цьому місці був житловий будинок, який згодом був зруйнований та ремонту не підлягав, а тому виконкому Тарасівської сільської ради було рекомендовано його зняти з обліку (Акт комісії від 20.10.2005 року). Так, рішенням виконавчого комітету Тарасівської сільської ради Первомайського району Миколаївської області від 29.12.2005 року №42 Про зняття з інвентаризаційного обліку житлових будинків , враховуючи фізичний стан будинків та руйнування від атмосферних явищ та відсутності догляду, не відповідність нормам і не придатність для постійного проживання, в т.ч. будинок за адресою: АДРЕСА_1 - було знято з інвентаризаційного обліку. Також зазначив, що при наданні земельної ділянки ОСОБА_1 , вона вже мала призначення - для ведення особистого селянського господарства та не відносилася вже до земель житлової забудови. Вважає, що підстав для задоволення позову немає. Просив відмовити в задоволенні позову.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення учасників справи, суд приходить до наступного висновку.

Судом встановлено, що згідно рішення Тарасівської сільської ради Первомайського району Миколаївської області XVII сесії сьомого скликання від 14.07.2017 року № 8 ОСОБА_1 , згідно його заяви щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства, надано дозвіл на складання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,25 га у власність для ведення особистого селянського господарства із земель сільськогосподарського призначення в межах АДРЕСА_1 (а.с.12).

Вказаним рішенням відповідачу ОСОБА_1 було надано дозвіл на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

Відповідно до положень статті 79-1 Земельного кодексу України формування земельних ділянок (крім випадків, визначених у частинах шостій - сьомій цієї статті) здійснюється за проектами землеустрою щодо відведення земельних ділянок. Земельна ділянка може бути об`єктом цивільних прав виключно з моменту її формування (крім випадків суборенди, сервітуту щодо частин земельних ділянок) та державної реєстрації права власності на неї. Державна реєстрація речових прав на земельні ділянки здійснюється після державної реєстрації земельних ділянок у Державному земельному кадастрі.

Згідно ст. 16 Закону України Про Державний земельний кадастр земельній ділянці, відомості про яку внесені до Державного земельного кадастру, присвоюється кадастровий номер. Кадастрові номери земельних ділянок зазначаються у рішеннях органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування про передачу цих ділянок у власність.

Як вбачається з Листа Відділу у Первомайському районі Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області від 19.09.2018 року, №4658/178/18 (а.с.94), земельна ділянка, яка розглядається для відведення у власність ОСОБА_1 для ведення особистого селянського господарства в межах території АДРЕСА_1 , має наступні параметри: форма власності - комунальна власність; категорія земель із яких планується відведення: землі сільськогосподарського призначення (код 100); землекористувач, за рахунок якого планується відведення земельної ділянки станом на 01.01.2016 року: землі запису та землі, не надані у власність та постійне користування в межах населених пунктів (які не надані у тимчасове користування) (рядок 12, шифр рядка 93); площа земельної ділянки: 0,2500 га; цільове використання землі та його код (згідно КВЦПЗ): 16.00 - землі запасу; класифікація угідь згідно форми 6-зем станом на 01.01.2016: сільськогосподарські землі, в тому числі сільськогосподарські угіддя, з них: графа 5 - рілля. За видами земельних угідь згідно з Класифікацією видів земельних угідь відповідно дот Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 року (№1051): група 001 підгрупа 01 Рілля .

Відповідно до Висновку від 03.10.2018 року, №8452/82-18, про розгляд проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_1 для ведення особистого селянського господарства по АДРЕСА_1 на території Тарасівської сільської ради Первомайського району Миколаївської області, на підставі рішення сесії Тарасівської сільської ради Первомайського району Миколаївської області від 14.07.2017 року №8, основними характеристиками земельної ділянки вказані: площа - 0,2500 га; адреса - АДРЕСА_1 на території Тарасівської сільської ради Первомайського району Миколаївської області; категорія земель - землі сільськогосподарського призначення, склад угідь - рілля, форма власності - комунальна; обмеження відсутні; не належить до особливо цінних земель (а.с.93).

Отже, на момент звернення ОСОБА_1 до Тарасівської сільської ради Первомайського району Миколаївської області із заявою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства, земельна ділянка в межах території АДРЕСА_1 - була у комунальній власності (землі запасу та землі, не надані у власність та постійне користування) та відносилась до земель сільськогосподарського призначення.

Так, розглянувши матеріали Проекту землеустрою, 21.11.2018 року Тарасівською сільською радою Первомайського району Миколаївської області було прийнято рішення №11 (а.с.13), яким: затверджено Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки з кадастровим номером 4825487600:02:009:0003, площею 0,2500 га, у власність для ведення особистого селянського господарства із земель сільськогосподарського призначення в межах АДРЕСА_1 Тарасівської сільської ради ОСОБА_1 ; передано безоплатно у власність земельну ділянку з кадастровим номером 4825487600:02:009:0003, площею 0,2500 га, для ведення особистого селянського господарства із земель сільськогосподарського призначення в межах АДРЕСА_1 Тарасівської сільської ради громадянину України ОСОБА_1 .

19.12.2018 року ОСОБА_1 зареєстрував своє право власності на вказану земельну ділянку з кадастровим номером 4825487600:02:009:0003, площею 0,2500 га, на підставі вищезгадного рішення Тарасівської сільської ради Первомайського району Миколаївської області від 21.11.2018 року за №11 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 1731367148254). Дане підтверджується інформаційною довідкою з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно від 26.07.2019 року (номер довідки 175347973) (а.с.14-15).

Положеннями ст. ст. 125 , 126 Земельного кодексу України передбачено, що право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав. Право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" .

Згідно ст.16 Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень реєстрація прав на нерухоме майно відбувається шляхом прийняття реєстратором рішення про державну реєстрацію прав.

Рішення державним реєстратором про державну реєстрацію права власності ОСОБА_1 на земельну ділянку з кадастровим номером 4825487600:02:009:0003, площею 0,2500 га, було прийнято реєстратором 26.12.2018 р., №44819890 (а.с.14).

Відповідно до практики Великої Палати Верховного Суду відомості державного реєстру прав на нерухомість презюмуються правильними, доки не доведено протилежне, тобто державна реєстрація права за певною особою не є безспірним підтвердженням наявності в цієї особи права, але створює спростовувану презумпцію права такої особи (пункт 6.30 постанови Великої Палати Верховного Суду від 02 липня 2019 року у справі № 48/340 (провадження № 12-14звг19), пункт 4.17 постанови Великої Палати Верховного Суду від 12 березня 2019 року у справі № 911/3594/17 (провадження № 12-234гс18)).

Прокурор стверджує, що рішення Тарасівської сільської ради Первомайського району Миколаївської області від 14.07.2017 року №8 та від 21.11.2018 року №11 є незаконними та такими, що суперечать діючій на той момент містобудівній документації та чинному містобудівному законодавству, зокрема Генеральному плану населеного пункту с. Лозуватка, затвердженого розпорядженням Миколаївської обласної ради народних депутатів №665-р від 16.08.1971 року, згідно якого земельна ділянка з кадастровим номером 4825487600:02:009:0003 розташована на землях житлової забудови. На підтвердження цього позивачем суду надано Лист Управління містобудування та архітектури Миколаївської обласної державної адміністрації від 08.05.20019 року №585-01-21 (а.с.16); Лист Первомайської районної державної адміністрації Миколаївської області від 16.04.2019 року №923-01.02-12 (а.с.17) та рішення Тарасівської сільської Первомайського району Миколаївської області від 24.01.2013 року №1 Про розробку, оновлення та внесення змін до генеральних планів населених пунктів Тарасівської сільської ради в 2013 році (а.с.18-19).

Проте, ці твердження прокурора спростовуються наступними документами.

Як вбачається з Акту комісії від 20.10.2005 року (до складу комісії входили: начальник відділу містобудування, Тарасівський сільський голова, секретар сільської ради), в ході обстеження садиби за адресою: АДРЕСА_1 був встановлений зруйнований житловий будинок. На час обстеження виявлено рештки ґрунтових конструкцій, відновленню не підлягає, господарські приміщення розібрані. Комісією зроблено висновок: вказаний будинок зруйнований, ремонту не підлягає, а тому рекомендовано виконкому Тарасівської сільської ради зняти його з інвентаризаційного обліку (а.с.65).

Відповідно до рішення виконавчого комітету Тарасівської сільської Первомайського району Миколаївської області від 26.12.2005 року №42 Про зняття з інвентаризаційного обліку житлових будинків (а.с.63-64), враховуючи фізичний стан будинку та руйнування від атмосферних явищ та відсутності догляду, невідповідність будинку нормам та не придатності для проживання, житловий будинок по АДРЕСА_1 , який раніше належав ОСОБА_2 , - було знято з інвентаризаційного обліку.

Отже, на земельній ділянці з кадастровим номером 4825487600:02:009:0003 станом на кінець 2015 року були відсутні будь-які житлові будівлі.

Разом з тим, як вбачається з рішення Тарасівської сільської Первомайського району Миколаївської області від 24.01.2013 року №1 (а.с.18-19) було вирішено провести оновлення та внести зміни до генеральних планів населених пунктів с. Тарасівка, с. Бандурка, с. Лозоватка, с. Новоолександрівка. Проте, прокурором на підтвердження свої позовних вимог, суду не надано ні генерального плану від 16.08.1971 року, ні змін до нього, які були внесені у 2013 році.

Представництво прокурором інтересів держави в суді відповідно до ч. 1, ч. 3, ч. 4 ст. 23 Закону України Про прокуратуру полягає у здійсненні процесуальних та інших дій, спрямованих на захист інтересів держави, у випадках та порядку, встановлених законом. Прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб`єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу. Наявність підстав для представництва має бути обґрунтована прокурором у суді.

Згідно ст. ст. 13 , 14 , 19 Конституції України земля в Україні є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Земля є об`єктом права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначенихКонституцією . Кожний громадянин має право користуватися природними об`єктами права власності народу відповідно до закону. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбаченіКонституцією та законами України.

Статтею 144 Конституції України встановлено, що органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов`язковими до виконання на відповідній території.

Частиною 1 статті 59 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні встановлено, що рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.

Відповідно до пункту 34 частини 1 статті 26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин віднесено до виключної компетенції сільських, селищних, міських рад. Згідно зі статтею 26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються, зокрема, питання регулювання земельних відносин.

Відповідно до частини 1 статті 116 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Відповідно до ч.ч.6,7 ст.118 ЗК України , громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу . У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Згідно з п. б ч. 1ст. 121 Земельного кодексу України громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності для ведення особистого селянського господарства у розмірі не більше 2,0 га.

Відповідно до вимог ч. 6 ст. 5 Закону України Про особисте селянське господарство , громадяни України, які реалізували своє право на безоплатну приватизацію земельної ділянки для ведення особистого підсобного господарства в розмірі менше 2,0 га, мають право на збільшення земельної ділянки в межах норм, установлених ст. 121 Земельного кодексу України для ведення особистого селянського господарства.

Таким чином, обставини, встановлені під час розгляду справи вказують на те, що рішення про надання дозволу ОСОБА_1 на розроблення проекту із землеустрою, щодо відведення йому земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства площею 0,25 га в с. Лозоватка розглянуто Тарасівською сільською радою Первомайського району Миколаївської області у відповідності до ст.ст. 116,118, 121, 122 Земельного кодексу України. А тому підстав для скасування рішень Тарасівської сільської ради від 14.07.2017 року №8 та від 21.11.2018 року №11 суд не вбачає.

Відповідно до ст. 1 Першого протоколу до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод кожна фізична або юридична особа має право мирно володіти своїм майном. Ніхто не може бути позбавлений своєї власності інакше як в інтересах суспільства і на умовах, передбачених законом і загальними принципами міжнародного права.

Стаття 41 Конституції України гарантує кожному право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю, результатами своєї інтелектуальної, творчої діяльності.

Враховуючи зазначене, суд приходить до висновку, що вимоги вищеперелічених нормативно-правових актів Тарасівською сільською радою Первомайського району Миколаївської області при винесенні оскаржуваних рішень були дотримані, тобто оскаржувані рішення прийняті законно та в межах її повноважень, а тому в задоволенні позову слід відмовити.

На підставівикладеного та керуючись ст.ст. 4, 12, 13, 19, 43, 49, 76-78, 81, 133, 141, 247, 259, 263-265 ЦПК України, суд,-

УХВАЛИВ:

В задоволенні позову Первомайської окружної прокуратури Миколаївської області до Синюхино-Брідської сільської ради Первомайського району Миколаївської області, ОСОБА_1 про визнання незаконними та скасування рішень сільської ради, скасування запису про реєстрацію права власності, повернення земельної ділянки, -відмовити.

Згідно з п. 4 ч. 5 ст. 265 ЦПК України повні відомості про учасників справи:

Позивач: Первомайська окружна прокуратура Миколаївської області, код ЄДРПОУ - 02910048, адреса: вул. Івана Виговського, 18, м. Первомайськ, Миколаївська обл.

Відповідач: Синюхино-Брідська сільська рада Первомайського району Миколаївської області, код ЄДРПОУ - 04376951, адреса: вул. Центральна, 14, с. Синюхин Брід, Первомайський р-н, Миколаївська обл.

Відповідач: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП - НОМЕР_1 , проживає та зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 .

Апеляційну скаргу на рішення суду може бути подано протягом тридцяти днів з дня його проголошення безпосередньо до Миколаївського апеляційного суду.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Повний текст рішення виготовлено 10.02.2022 року.

Суддя О.В.Мельничук

СудПервомайський міськрайонний суд Миколаївської області
Дата ухвалення рішення10.02.2022
Оприлюднено14.02.2022
Номер документу103086344
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —484/3617/19

Постанова від 13.10.2022

Цивільне

Миколаївський апеляційний суд

Данилова О. О.

Постанова від 13.10.2022

Цивільне

Миколаївський апеляційний суд

Данилова О. О.

Ухвала від 11.10.2022

Цивільне

Миколаївський апеляційний суд

Данилова О. О.

Ухвала від 21.09.2022

Цивільне

Миколаївський апеляційний суд

Данилова О. О.

Ухвала від 21.09.2022

Цивільне

Миколаївський апеляційний суд

Данилова О. О.

Ухвала від 18.09.2022

Цивільне

Миколаївський апеляційний суд

Данилова О. О.

Ухвала від 30.06.2022

Цивільне

Миколаївський апеляційний суд

Данилова О. О.

Ухвала від 30.06.2022

Цивільне

Миколаївський апеляційний суд

Данилова О. О.

Ухвала від 14.06.2022

Цивільне

Миколаївський апеляційний суд

Данилова О. О.

Рішення від 10.02.2022

Цивільне

Первомайський міськрайонний суд Миколаївської області

Мельничук О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні