Ухвала
від 09.02.2022 по справі 812/703/17
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про заміну сторони виконавчого провадження її правонаступником

09 лютого 2022 року СєвєродонецькСправа № 812/703/17

Суддя Луганського окружного адміністративного суду Пляшкова К.О., розглянувши у письмовому провадженні заяву Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області про заміну сторони виконавчого провадження у справі № 812/703/17 за позовом Управління Пенсійного фонду України в Попаснянському районі Луганської області до товариства з обмеженою відповідальністю ПСЗ про стягнення витрат на виплату і доставку пенсій за віком на пільгових умовах,

ВСТАНОВИВ:

До Луганського окружного адміністративного суду 02 лютого 2022 року надійшла заява Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області про заміну сторони виконавчого провадження у справі № 812/703/17 за позовом Управління Пенсійного фонду України в Попаснянському районі Луганської області до товариства з обмеженою відповідальністю ПСЗ про стягнення витрат на виплату і доставку пенсій за віком на пільгових умовах.

В обґрунтування заяви зазначено, що постановою Луганського окружного адміністративного суду від 14.06.2017 в адміністративній справі № 812/703/17 позовні вимоги Управління Пенсійного фонду України в Попаснянському районі Луганської області до товариства з обмеженою відповідальністю ПСЗ про стягнення витрат на виплату і доставку пенсій за віком на пільгових умовах задоволені.

На виконання зазначеної постанови 03.08.2017 Луганським окружним адміністративним судом видано виконавчий лист № 812/703/17.

Постановою державного виконавця Попаснянського відділу державної виконавчої служби у Сєвєродонецькому районі Луганської області Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) 15.07.2021 відкрито виконавче провадження № 66088327. Постановою державного виконавця Попаснянського відділу державної виконавчої служби у Сєвєродонецькому районі Луганської області Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) 28.12.2021 повернуто виконавчий документ на підставі п. 2, 5 частини першої статті 37 Закону України Про виконавче провадження .

Пунктом 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 9 жовтня 2020 року № 925 Деякі питання функціонування органів Пенсійного фонду України вирішено реорганізувати деякі територіальні органи Пенсійного фонду України в Донецькій та Луганській областях шляхом приєднання до головних управлінь Пенсійного фонду України в Донецькій та Луганській областях за переліком згідно з додатком.

Відповідно до зазначеного Переліку територіальних органів Пенсійного фонду України, які реорганізуються Управління Пенсійного фонду України в Попаснянському районі Луганської області приєднується до Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області.

Дана інформація також підтверджується відкритими відомостями з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, згідно якого Управління Пенсійного фонду України в Попаснянському районі Луганської області (код ЄДРПОУ 21792608) припинено.

Отже, в спірних відносинах з боржником Головне управління Пенсійного фонду України в Луганській області є правонаступником Управління Пенсійного фонду України в Попаснянському районі Луганської області.

Представники сторін у судове засідання не прибули, про дату, час та місце судового засідання повідомлені належним чином (арк. спр. 84-85).

Згідно з частиною другою статті 379 КАС України суд розглядає питання про заміну сторони виконавчого провадження в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або заінтересованої особи, які звернулися з поданням (заявою), та учасників справи. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.

Відповідно до частини дев`ятої статті 205 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Оскільки сторони про час, дату та місце судового розгляду повідомлені належним чином, відсутня потреба заслухати свідка чи експерта, суд вважає за можливе розглянути заяву у письмовому провадженні на підставі наявних у справі доказів.

Розглянувши заяву про заміну сторони виконавчого провадження, дослідивши матеріали справи, суд встановив таке.

Постановою Луганського окружного адміністративного суду від 14 червня 2017 року позовні вимоги Управління Пенсійного фонду України в Попаснянському районі Луганської області до товариства з обмеженою відповідальністю ПСЗ про стягнення витрат на виплату і доставку пенсій за віком на пільгових умовах задоволено повністю. Стягнуто з товариства з обмеженою відповідальністю ПСЗ на користь управління Пенсійного фонду України в Попаснянському районі Луганської області суму заборгованості з відшкодування фактичних витрат на виплату і доставку пенсій за віком на пільгових умовах за списком №1 та списком № 2 за період з 01.01.2017 по 31.03.2017 у розмірі 35148,85 грн, у тому числі: за списком № 1 - 23880,53 грн, за списком № 2 - 11268,32 грн (акр.спр.48-50).

Позивачу 03.08.2017 видано виконавчий лист по справі № 812/703/17 (акр.спр.59, 69-70).

Постановою державного виконавця Попаснянського відділу державної виконавчої служби у Сєвєродонецькому районі Луганської області Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) від 28.12.2021 повернуто виконавчий лист від 03.08.2017 по справі № 812/703/17 (акр.спр.68).

Пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 09 жовтня 2020 року № 925 Деякі питання функціонування органів Пенсійного фонду України вирішено реорганізувати деякі територіальні органи Пенсійного фонду України в Донецькій та Луганській областях шляхом приєднання до головних управлінь Пенсійного фонду України в Донецькій та Луганській областях за переліком згідно з додатком.

Відповідно до додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 09 жовтня 2020 року № 925 Деякі питання функціонування органів Пенсійного фонду України у Луганській області Біловодське об`єднане управління Пенсійного фонду України, Білокуракинське об`єднане управління Пенсійного фонду України, Марківське об`єднане управління Пенсійного фонду України, Рубіжанське об`єднане управління Пенсійного фонду України, Старобільське об`єднане управління Пенсійного фонду України, Управління Пенсійного фонду в м. Лисичанську, Управління Пенсійного фонду в м. Сєвєродонецьку, Управління Пенсійного фонду в Попаснянському районі, Управління Пенсійного фонду в Станично-Луганському районі реорганізовані шляхом приєднання до Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області.

Згідно з частиною першою статті 104 Цивільного кодексу України юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов`язки переходять до правонаступників.

Відповідно до пунктів 4, 5 Порядку здійснення заходів, пов`язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2011 року № 1074, який визначає механізм здійснення заходів, пов`язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади (далі - органи виконавчої влади) та їх територіальних органів, орган виконавчої влади утворюється шляхом утворення нового органу виконавчої влади або в результаті реорганізації (злиття, поділу, перетворення) одного чи кількох органів виконавчої влади. Орган виконавчої влади припиняється шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації.

Згідно з пунктом 6 Порядку здійснення заходів, пов`язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2011 року № 1074, права та обов`язки органів виконавчої влади переходять:

у разі злиття органів виконавчої влади - до органу виконавчої влади, утвореного внаслідок такого злиття;

у разі приєднання одного або кількох органів виконавчої влади до іншого органу виконавчої влади - до органу виконавчої влади, до якого приєднано один або кілька органів виконавчої влади;

у разі поділу органу виконавчої влади - до органів виконавчої влади, утворених внаслідок такого поділу;

у разі перетворення органу виконавчої влади - до утвореного органу виконавчої влади;

у разі ліквідації органу виконавчої влади і передачі його завдань та функцій іншим органам виконавчої влади - до органів виконавчої влади, визначених відповідним актом Кабінету Міністрів України.

Згідно з інформацією, зазначеною в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Управління Пенсійного фонду України в Попаснянському районі Луганської (ідентифікаційний код 21792608) 22 червня 2021 року припинено в результаті реорганізації.

Відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань правонаступником Управління Пенсійного фонду України в Попаснянському районі Луганської (ідентифікаційний код 21792608) є Головне управління Пенсійного фонду України в Луганській області (ідентифікаційний код 21782461).

Отже, в спірних правовідносинах належним стягувачем повинне бути Головне управління Пенсійного фонду України в Луганській області, як правонаступник реорганізованого Управління Пенсійного фонду України в Попаснянському районі Луганської.

Згідно з пунктом 1 частини першої статті 3 Закону України від 02 червня 2016 року № 1404-VIII Про виконавче провадження (далі - Закон № 1404) відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню рішення на підставі таких виконавчих документів: виконавчих листів та наказів, що видаються судами у передбачених законом випадках на підставі судових рішень, рішень третейського суду, рішень міжнародного комерційного арбітражу, рішень іноземних судів та на інших підставах, визначених законом або міжнародним договором України.

Частиною п`ятою статті 15 Закону № 1404 визначено, що у разі вибуття однієї із сторін виконавець за заявою сторони, а також заінтересована особа мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником.

Під правонаступництвом у виконавчому провадженні необхідно розуміти заміну однієї зі сторін (стягувача або боржника) з переходом прав та обов`язків до іншої особи (правонаступника), що раніше не брали участі у виконавчому провадженні.

Відповідно до частини першої статті 379 КАС України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником.

Відповідно до частини четвертої статті 379 КАС України положення цієї статті застосовуються також у випадку необхідності заміни боржника або стягувача у виконавчому листі до відкриття виконавчого провадження.

Оскільки судове рішення у вказаній адміністративній справі не виконане, а виконання судового рішення є завершальною стадією судового провадження, суд вважає за необхідне задовольнити заяву Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області про заміну сторони виконавчого провадження у справі № 812/703/17.

Керуючись статтями 241, 243, 248, 256, 379 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

УХВАЛИВ:

Заяву Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області про заміну сторони виконавчого провадження у справі № 812/703/17 за позовом Управління Пенсійного фонду України в Попаснянському районі Луганської області до товариства з обмеженою відповідальністю ПСЗ про стягнення витрат на виплату і доставку пенсій за віком на пільгових умовах задовольнити.

Замінити стягувача у виконавчому провадженні з примусового виконання виконавчого листа у справі № 812/703/17, виданого Луганським окружним адміністративним судом 03.08.2017, Управління Пенсійного фонду України в Попаснянському районі Луганської області (ідентифікаційний код 21792608) на правонаступника - Головне управління Пенсійного фонду України в Луганській області (ідентифікаційний код 21782461, місцезнаходження: 93404, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, вулиця Шевченка, будинок 9).

Ухвала набирає законної сили з моменту підписання суддею та може бути оскаржена в апеляційному порядку.

Апеляційна скарга на ухвалу суду подається безпосередньо до Першого апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

СуддяК.О. Пляшкова

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.02.2022
Оприлюднено15.02.2022
Номер документу103160499
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/703/17

Ухвала від 09.02.2022

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.О. Пляшкова

Ухвала від 03.02.2022

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.О. Пляшкова

Постанова від 14.06.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Є. Петросян

Ухвала від 19.05.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Є. Петросян

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні