Рішення
від 27.01.2022 по справі 440/14402/21
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 січня 2022 року м. ПолтаваСправа № 440/14402/21 Полтавський окружний адміністративний суд у складі судді Ясиновського І.Г., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження у письмовому провадженні справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Новосанжарської селищної ради Полтавського району Полтавської області, виконавчого комітету Новосанжарської селищної ради Полтавського району Полтавської області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 (надалі по тексту також - позивач, ОСОБА_1 ) звернувся до Полтавського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Новосанжарської селищної ради Полтавського району Полтавської області, виконавчого комітету Новосанжарської селищної ради Полтавського району Полтавської області , відповідно до якої просить:

визнати протиправним та скасувати рішення 11 сесії 8 скликання Новосанжарської селищної ради Полтавської області від 14.07.2021 року Про відмову у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства гр-ну ОСОБА_1 за межами с. Дубина ;

зобов`язати Новосанжарську селищну раду Полтавської області повторно розглянути заяву гр-на ОСОБА_1 від 07.06.2021 про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки зі зміною цільового призначення із земель запасу (земельні ділянки кожної категорії земель, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам) землі сільськогосподарського призначення в землі для ведення особистого селянського господарства орієнтовною площею 2,00 гектарів, із земельної ділянки площею 16,9051 га, кадастровий номер 5323485500:00:001:0046, яка розташована за межами населеного пункту с. Дубина на території Новосанжарської селищної ради Полтавського району Полтавської області, з подальшою передачею у власність.

Позовні вимоги обґрунтовані посиланням на протиправність спірного рішення відповідача, прийняття якого перешкоджає в реалізації позивачем свого права на отримання у власність земельної ділянки в межах норм безоплатної приватизації.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 08 листопада 2021 року прийнято позовну заяву до розгляду та провадження у справі відкрито. Вирішено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Відповідачі позов не визнали, у наданому до суду відзиві просили у задоволенні позовних вимог відмовити посилаючись на їх необґрунтованість та безпідставність. Свою позицію мотивували посиланням на те, що обрана позивачем земельна ділянка у визначеному законом порядку не зареєстрована як землі комунальної власності Новосанжарської об`єднаної територіальної громади, а тому у Новосанжарської селищної ради відсутні повноваження з розпорядження цією земельною ділянкою. Звертали увагу на те, що земельна ділянка кадастровий номер 5323485500:00:001:0046 площею 16,9051 га, у межах якої позивач виявила намір отримати у власність земельну ділянку для ведення особистого селянського господарства орієнтовною площею 2,00 га, перебуває у комунальній власності Руденківської об`єднаної територіальної громади, Руденківською сільською радою надані дозволи окремим громадянам на розробку проектів землеустрою щодо відведення у власність земельних ділянок площею 2,00 га для ведення особистого селянського господарства, зокрема, обрана позивачем земельна ділянка накладається на новосформовану земельну ділянку кадастровий номер 5323485500:00:001:0075 /а.с. 29-32, 83-86/.

Згідно з частиною п`ятою статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше.

Статтею 258 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що суд розглядає справи за правилами спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.

За відсутності клопотань сторін про розгляд справи у відкритому судовому засіданні чи за правилами загального позовного провадження, зважаючи на достатність наданих сторонами доказів та повідомлених обставин, суд розглянув справу у порядку письмового провадження.

07.06.2021 позивач звернувся до Новосанжарської селищної ради із заявою про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки зі зміною цільового призначення із земель запасу (земельні ділянки кожної категорії земель, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам) землі сільськогосподарського призначення на землі для ведення особистого селянського господарства орієнтовною площею 2,00 га із земельної ділянки площею 16,9051 га, кадастровий номер 5323485500:00:001:0046, розташованої за межами населеного пункту с. Дубина на території Новосанжарської селищної ради /а.с. 88/. До заяви позивач додав викопіювання з кадастрової карти із зображенням бажаного місця розташування земельної ділянки у межах кадастрового номера 5323485500:00:001:0046 /а.с. 89/.

14.07.2021 на десятій позачерговій сесії восьмого скликання Новосанжарської селищної ради прийняте рішення №115 "Про відмову у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства громадянину ОСОБА_1 за межами с. Дубина", яким відмовлено ОСОБА_1 у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою, оскільки обрана земельна ділянка не зареєстрована за комунальною власністю Новосанжарської селищної ради /а.с. 82/.

Не погодившись з цим рішенням органу місцевого самоврядування, позивач оскаржив його до суду.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.

У силу частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до статті 14 Конституції України, земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.

Згідно з частиною першою статті 116 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

За приписами частин шостої та сьомої статті 118 Земельного кодексу України громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства).

Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Як визначено пунктом "б" частини першої статті 121 Земельного кодексу України, громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності в таких розмірах: для ведення особистого селянського господарства - не більше 2,0 гектара.

Відповідно до частини першої статті 122 Земельного кодексу України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

Пунктом 34 частини першої статті 26 Закону України від 21.05.97 №280/97-ВР "Про місцеве самоврядування в Україні" (надалі - Закон №280/97-ВР) передбачено, що виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються такі питання, як вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.

За змістом статті 59 Закону №280/97-ВР рішення місцевої ради приймаються у формі відповідних рішень, прийнятих на сесії місцевої ради та рішень виконавчого комітету.

Згідно з частиною другою статті 73 Кодексу адміністративного судочинства України предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

У цій справі предметом спору є правомірність рішення відповідача від 14.07.2021 №115 в частині відмови ОСОБА_1 у наданні дозволу на розробку землевпорядної документації.

Частиною другої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Отже, виходячи з приписів частини другої статті 2 КАС України, суд перевіряє відповідність такого рішення критеріям правомірності рішення суб`єкта владних повноважень.

Суд враховує, що частиною сьомою статті 118 ЗК України встановлено два альтернативні варіанти правомірної поведінки органу у разі звернення до нього особи з клопотанням про надання дозволу на розробку проекту землеустрою, а саме: надати дозвіл або відмову в наданні такого дозволу.

Так само, частиною сьомою статті 118 ЗК України визначений перелік підстав для відмови у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки за результатами розгляду належним чином оформлених клопотання та додатків до нього, який є вичерпним, а саме:

- невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів;

- невідповідність місця розташування об`єкта вимогам прийнятих відповідно до цих законів нормативно-правових актів;

- невідповідність місця розташування об`єкта вимогам генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Чинним законодавством не передбачено право суб`єкта владних повноважень відступати від положень статті 118 ЗК України.

Отже, якщо особою, яка звернулася до відповідного органу місцевого самоврядування, виконані усі передумови для отримання відповідного дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки безоплатно у власність, то відповідно підстави для відмови у наданні такого дозволу відсутні.

Як встановлено судом зі змісту спірного рішення, відповідач, відмовляючи позивачу у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою, виходив з того, що обрана ним земельна ділянка не перебуває у комунальній власності Новосанжарської об`єднаної територіальної громади.

За обставин цієї справи суд встановив, що наказом Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області від 27.09.2018 №6560-СГ "Про передачу земельних ділянок державної власності у комунальну власність" Руденківській сільській раді у комунальну власність передані земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, зокрема земельна ділянка кадастровий номер 5323485500:00:001:0046 /а.с. 56-57/.

22.11.2018 у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно зареєстровано право комунальної власності Руденківської об`єднаної територіальної громади в особі Руденківської сільської ради на земельну ділянку кадастровий номер 5323485500:00:001:0046, що підтверджено інформацією з Державного реєстру прав від 16.11.2021 №285047173.

29.09.2020 тридцять п`ятою сесією сьомого скликання Руденківської сільської ради ухвалені рішення про надання громадянам ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 дозволів на розробку проектів землеустрою щодо відведення у власність земельних ділянок площею 2,00 га для ведення особистого селянського господарства за рахунок земельної ділянки кадастровий номер 5323485500:00:001:0046 /а.с. 36-55/.

09.07.2021 державним кадастровим реєстратором відділу у Новосанжарському районі Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області здійснено державному реєстрацію у Державному земельному кадастрі земельних ділянок кадастрові номери 5323485500:00:001:0072, 5323485500:00:001:0073, 5323485500:00:001:0075, 5323485500:00:001:0076 площею по 2,00 га кожна, що сформовані за рахунок поділу земельної ділянки кадастровий номер 5323485500:00:001:0046. Внаслідок поділу земельної ділянки кадастровий номер 5323485500:00:001:0046 до ДЗК також внесені відомості про формування земельних ділянок площею 0,2040 га з кадастровим номером 5323485500:00:001:0074 та площею 8,7011 га з кадастровим номером 5323485500:00:001:0077 /а.с. 112-129/.

Поряд з цим, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13.05.2020 №571-р затверджено перспективний план формування територій громад Полтавської області, яким передбачено утворення Новосанжарської об`єднаної територіальної громади, що включає Руденківську територіальну громаду.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 12.06.2020 №721-р "Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Полтавської області" передбачено, що до складу Новосанжарської об`єднаної територіальної громади входить, зокрема, Руденківська територіальна громада.

18.12.2020 на другій позачерговій сесії восьмого скликання Новосанжарської селищної ради ухвалено рішення №32 "Про початок реорганізації сільських рад та виконавчих комітетів сільських рад шляхом приєднання їх до Новосанжарської селищної ради та її виконавчого комітету", пунктом 7 якого вирішено розпочати процедуру реорганізації Руденківської сільської ради шляхом приєднання до Новосанжарської селищної ради.

31.03.2021 рішенням восьмої сесії восьмого скликання Новосанжарської селищної ради №18 затверджено передавальний акт Руденківської сільської ради та прийнято до комунальної власності Новосанжарської селищної територіальної громади на баланс Виконкому Новосанжарської селищної ради основні засоби, інші необоротні матеріальні активи, товарно-матеріальні цінності та зобов`язання Руденківської сільської ради та її виконавчого комітету.

07.10.2021 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань внесено запис №1005740020012000428 про припинення Руденківської сільської ради шляхом приєднання до Новосанжарської селищної ради.

Згідно з частиною першою статті 104 Цивільного кодексу України юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов`язки переходять до правонаступників.

З урахуванням наведеного, зважаючи на реорганізацію Руденківської сільської ради шляхом приєднання до Новосанжарської селищної ради, суд дійшов висновку, що право комунальної власності на земельну ділянку кадастровий номер 5323485500:00:001:0046 перейшло від Руденківської територіальної громади до Новосанжарської територіальної громади в особі Новосанжарської селищної ради. Як наслідок, доводи відповідачів щодо відсутності у Новосанжарської селищної ради повноважень на розпорядження земельну ділянку кадастровий номер 5323485500:00:001:0046 суд визнав необґрунтованими.

Щодо посилання відповідачів про надання дозволів на розроблення проектів землеустрою за рахунок тієї самої земельної ділянки іншим громадянам суд звертає увагу на те, що матеріали справи доказів оформлення такими громадянами речового права на земельну ділянку не містять, а отримання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки не означає позитивного вирішення питання про надання її у власність чи користування. Рішення про надання дозволу на розробку проекту землеустрою є стадією процесу отримання права власності чи користування на земельну ділянку (постанова Великої Палати Верховного Суду від 28.11.2018 у справі №826/5735/16). Однак, отримання такого дозволу не гарантує особі чи невизначеному колу осіб набуття такого права, оскільки дозвіл не є правовстановлюючим актом, про що Велика Палата Верховного Суду зазначила у постановах від 23.01.2019 у справі №308/10112/16-а, від 18.12.2019 у справі №160/4211/19.

У силу пункту 34 Перехідних положень Земельного кодексу України у редакції Закону України від 28.04.2021 №1423-IX "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин" (набрав чинності 27.05.2021) з дня набрання чинності цим пунктом землями комунальної власності територіальних громад вважаються всі землі державної власності, розташовані за межами населених пунктів у межах таких територіальних громад.

При цьому суд враховує, що за змістом витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку кадастровий номер 5323485500:00:001:0075, яка за твердженням відповідачів накладається на обрану позивачем земельну ділянку, зазначена земельна ділянка відноситься до земель комунальної власності та розташована на території Новосанжарської селищної ради /а.с. 67-69/.

На цій підставі суд визнає необґрунтованими доводи відповідачів щодо відсутності факту державної реєстрації права комунальної власності Новосанжарської селищної ради на обрану позивачем земельну ділянку.

Посилання відповідача на те, що запис про припинення Руденківської сільської ради до Єдиного державного реєстру внесений лише 07.10.2021, тобто на дату розгляду заяви позивача Руденківська сільська рада ще не була припинена і право комунальної власності на земельну ділянку кадастровий номер 5323485500:00:001:0046 належало саме їй суд визнає помилковими, оскільки передавальний акт Руденківської сільської ради затверджено рішенням восьмої сесії восьмого скликання Новосанжарської селищної ради від 31.03.2021 №18.

До того ж, суд зауважує, що повноваження Руденківської сільської ради припинилися з відкриттям першої сесії восьмого скликання Новосанжарської селищної ради, що відбулась 27.11.2020 (https://www.novsan-rada.gov.ua/news/1975/).

За викладених обставин, відмова відповідача, оформлена рішенням від 14.07.2021 №115 в частині позивача, не ґрунтується на вимогах статті 118 Земельного кодексу України, а тому оспорюване рішення належить визнати протиправним та скасувати, а позов у цій частині - задовольнити.

Так само слід задовольнити позовну вимогу про зобов`язання відповідача повторно розглянути її заяву про надання дозволу на розробку проекту землеустрою, адже така вимога є похідною від вимоги про визнання протиправним та скасування рішення Новосанжарської селищної ради від 14.07.2021 №115.

Отже, зважаючи на встановлені в ході судового розгляду фактичні обставини справи та враховуючи вищенаведені норми законодавства, якими урегульовано спірні відносини, суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог повністю.

Згідно з частиною першою статті 132 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.

Позивач при зверненні до суду сплатив судовий збір у розмірі 908,00 грн, що зарахований до спеціального фонду державного бюджету /а.с. 20/.

Відповідно до частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі.

Отже, сплачений при зверненні до суду з цим позовом судовий збір у розмірі 908,00 грн належить стягнути на її користь за рахунок бюджетних асигнувань Виконавчого комітету Новосанжарської селищної ради як розпорядника коштів місцевого бюджету, що має відкриті рахунки в органах Державної казначейської служби України (стаття 22 Бюджетного кодексу України).

Керуючись статтями 241-245 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

В И Р І Ш И В:

Позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 ) до Новосанжарської селищної ради Полтавської області (вул. Центральна, буд. 23, смт. Нові Санжари, Полтавська область, 39300, ідентифікаційний код 21044987), Виконавчого комітету Новосанжарської селищної ради Полтавської області (вул. Центральна, буд. 23, смт. Нові Санжари, Полтавська область, 39300, ідентифікаційний код 04382553) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення 11 сесії 8 скликання Новосанжарської селищної ради Полтавської області від 14.07.2021 Про відмову у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства громадянину ОСОБА_1 за межами с. Дубина .

Зобов`язати Новосанжарську селищну раду Полтавської області повторно розглянути на сесії заяву ОСОБА_1 від 07.06.2021 про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки зі зміною цільового призначення із земель запасу (земельні ділянки кожної категорії земель, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам) землі сільськогосподарського призначення в землі для ведення особистого селянського господарства орієнтовною площею 2,00 гектарів, із земельної ділянки площею 16,9051 га, кадастровий номер 5323485500:00:001:0046, яка розташована за межами населеного пункту с. Дубина на території Новосанжарської селищної ради Полтавського району Полтавської області, з урахуванням висновків суду.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань виконавчого комітету Новосанжарської селищної ради Полтавського району Полтавської області (вул. Центральна, буд. 23, смт. Нові Санжари, Полтавська область, 39300, ідентифікаційний код 04382553) на користь ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 ) судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 908,00 грн (дев`ятсот вісім гривень).

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду в порядку, визначеному частиною 8 статті 18, частинами 7-8 статті 44 та статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України, а також з урахуванням особливостей подання апеляційних скарг, встановлених підпунктом 15.5 підпункту 15 пункту 1 розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України.

Апеляційна скарга на дане рішення може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Суддя І.Г.Ясиновський

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.01.2022
Оприлюднено15.02.2022
Номер документу103163032
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —440/14402/21

Рішення від 27.01.2022

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

І.Г. Ясиновський

Ухвала від 08.11.2021

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

І.Г. Ясиновський

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні