Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
31 січня 2022 р. №520/20681/21
Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Горшкової О.О., розглянувши за правилами спрощеного провадження матеріали адміністративної справи за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ФРАНКО ПОРТ" до Харківської митниці про визнання протиправним та скасування рішення, -
В С Т А Н О В И В:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФРАНКО ПОРТ" звернулось до Харківського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить суд визнати протиправним та скасувати рішення про визначення коду товару від 30.08.2021 KT-UA807000-0366-2021.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що у контролюючого органу були відсутні правові підстави для прийняття оскаржуваного рішення, оскільки, не визначивши згідно з УКТЗЕД всіх необхідних характеристик ввезеного "ФРАНКО ПОРТ" товару, відповідач протиправно змінив код цього товару за Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (далі УКТ ЗЕД) з коду 3926909790 на код 4202990000.
Ухвалою суду відкрито спрощене провадження по справі в порядку, передбаченому статтею 262 Кодексу адміністративного судочинства України та запропоновано відповідачам надати відзив на позов, а позивачеві - відповідь на відзив.
Копія ухвали про відкриття спрощеного провадження надіслана та вручена відповідачам, що підтверджується повідомленнями про вручення поштового відправлення.
Відповідач надав до суду відзив на позовну заяву, в якому зазначив, що оскаржуване рішення є правомірним та обґрунтованим, оскільки з наданих позивачем до митного оформлення документів встановлено, що імпортований позивачем товар, а саме кошики для перенесення тварин не відносяться до товарної позиції за УКТ ЗЕД 3924900090, а мають декларуватись за кодом 4202990000. В обґрунтування своєї позиції відповідач посилався на інформацію Єдиної автоматизованої інформаційної системи (далі ЄАІС) Державної фіскальної служби України щодо визначення коду товару позивачу на підставі ідентичних або подібних товарів.
Відповідно до частини 5 статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше.
Згідно зі статтею 258 Кодексу адміністративного судочинства України суд розглядає справи за правилами спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.
Суд, дослідивши та оцінивши наявні в матеріалах справи докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на повному, всебічному і об`єктивному розгляді в судовому засіданні всіх обставин справи в їх сукупності, вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню, з огляду на наступне.
02.08.2021 між ТОВ "ФРАНКО ПОРТ" (виконавець) та ТОВ "ТЕМІЗПЛАСТ" (замовник) було укладено договір №4 про надання послуг з декларувння товарів та інших предметів, що переміщується через митний кордон України.
На виконання вказаного договору позивачем було направлено до митного оформлення ЕМД №UA807120/2021/003989 товар №3 "Інші вироби з пластмас: -клітка-переноска для домашніх тварин (з пластмас), арт.:5080-1260 шт. Торгівельна марка: SENYAYLA" за кодом 3926909790 згідно УКТ ЗЕД.
20.08.2021 з метою перевірки відповідності кількості та опису товару, зазначених позивачем у митній декларації №UA807120/2021/003989, Харківською митницею було проведено митний огляд товарів, транспортних засобів, про що було складено відповідний акт.
За результатами проведення огляду, 30.08.2021 відділом класифікації товарів Харківської митниці було прийнято рішення про визначення коду товару №KT-UA807000-0366/2021, яким було змінено код товару згідно УКТ ЗЕД з 3926909790 на 4202990000, та зазначено опис товару як "спеціальне пристосування (контейнер) для транспортування (перенесення) тварин з формованої пластмаси призначений для тривалого використання. Кошик для перенесення тварин артикул 5080, являє собою збірний вирів з пластмаси спеціальної форми зі спеціальним пристосуванням у середині для безпечного утримання невеликої домашньої тварини від час перенесення. Складається з верхньої (з ручкою) та нижньою частин, дверцят для відкриття та перекриття доступу в середину кошика, збирається за допомогою фіксуючих елементів (засувок).
Не погоджуючись з обґрунтованістю прийняття відповідачем рішення про визначення коду задекларованого товару та вважаючи його протиправним, позивач звернувся за захистом порушених прав та інтересів до суду з адміністративним позовом.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.
Засади державної митної справи, зокрема, правовий статус органів доходів і зборів, митна територія та митний кордон України, процедури митного контролю та митного оформлення товарів, що переміщуються через митний кордон України, митні режими та умови їх застосування, заборони та/або обмеження щодо ввезення в Україну, вивезення з України та переміщення через територію України транзитом окремих видів товарів, умови та порядок справляння митних платежів, митні пільги, визначаються Митним кодексом України (далі ? МК України) та іншими законами України.
Декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення. При застосуванні письмової форми декларування можуть використовуватися як електронні документи, так і документи на паперовому носії або їх електронні (скановані) копії, засвідчені електронним цифровим підписом декларанта або уповноваженої ним особи (ч.1 ст.257 МК України).
Частинами 6, 8 ст.257 МК України визначено, що умови та порядок декларування, перелік відомостей, необхідних для здійснення митного контролю та митного оформлення, визначаються цим Кодексом. Положення про митні декларації та форми цих декларацій затверджуються Кабінетом Міністрів України, а порядок заповнення таких декларацій та інших документів, що застосовуються під час митного оформлення товарів, транспортних засобів комерційного призначення, - центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Митне оформлення товарів, транспортних засобів комерційного призначення здійснюється митними органами на підставі митної декларації, до якої декларантом залежно від митних формальностей, установлених цим Кодексом для митних режимів, та заявленої мети переміщення вносяться такі відомості, у тому числі у вигляді кодів: 5) відомості про товари: г) код товару згідно з УКТ ЗЕД.
Згідно зі ст.67 МК України, українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) складається на основі Гармонізованої системи опису та кодування товарів та затверджується законом про Митний тариф України.
В УКТ ЗЕД товари систематизовано за розділами, групами, товарними позиціями, товарними підпозиціями, найменування і цифрові коди яких уніфіковано з Гармонізованою системою опису та кодування товарів.
Для докладнішої товарної класифікації використовується сьомий, восьмий, дев`ятий та десятий знаки цифрового коду.
Структура десятизнакового цифрового кодового позначення товарів в УКТ ЗЕД включає код групи (перші два знаки), товарної позиції (перші чотири знаки), товарної підпозиції (перші шість знаків), товарної категорії (перші вісім знаків), товарної підкатегорії (десять знаків).
Статтею 69 МК України передбачено, що товари при їх декларуванні підлягають класифікації, тобто у відношенні товарів визначаються коди відповідно до класифікаційних групувань, зазначених в УКТ ЗЕД. Митні органи здійснюють контроль правильності класифікації товарів, поданих до митного оформлення, згідно з УКТ ЗЕД. На вимогу посадової особи митного органу декларант або уповноважена ним особа зобов`язані надати усі наявні відомості, необхідні для підтвердження заявлених ними кодів товарів, поданих до митного оформлення, а також зразки таких товарів та/або техніко-технологічну документацію на них. У разі виявлення під час митного оформлення товарів або після нього порушення правил класифікації товарів митний орган має право самостійно класифікувати такі товари.
Для класифікації товарів використовують Українську класифікацію товарів зовнішньоекономічної діяльності (далі УКТЗЕД), яка є товарною номенклатурою Митного тарифу України, затвердженого Законом України Про Митний тариф України від 05.04.2001 року №2371-ІІІ (зі змінами та доповненнями), відповідно до Основних правил інтерпретації УКТЗЕД та визначальних для класифікації характеристик товару.
У відповідності з рекомендаціями Комітету по Гармонізованій системі опису та кодування товарів (ТС) Ради митного співробітництва (Всесвітня Митна Організація) перші чотири правила Основних правил інтерпретації класифікації товарів застосовуються виключно послідовно. Так, відповідно до Основних правил інтерпретації УКТЗЕД класифікація товарів в УКТЗЕД здійснюється за такими правилами:
1. Назви розділів, груп і підгруп наводяться лише для зручності користування УКТЗЕД; для юридичних цілей класифікація товарів в УКТЗЕД здійснюється виходячи з назв товарних позицій і відповідних приміток до розділів чи груп і, якщо цими назвами не передбачено іншого, відповідно до таких правил:
2. (a) будь-яке посилання в назві товарної позиції на будь-який виріб стосується також некомплектного чи незавершеного виробу за умови, що він має основну властивість комплектного чи завершеного виробу. Це правило стосується також комплектного чи завершеного виробу (або такого, що класифікується як комплектний чи завершений згідно з цим правилом), незібраного чи розібраного;
(b) будь-яке посилання в назві товарної позиції на будь-який матеріал чи речовину стосується також сумішей або сполук цього матеріалу чи речовини з іншими матеріалами чи речовинами. Будь-яке посилання на товар з певного матеріалу чи речовини розглядається як посилання на товар, що повністю або частково складається з цього матеріалу чи речовини. Класифікація товару, що складається більше ніж з одного матеріалу чи речовини, здійснюється відповідно до вимог правила 3.
3. У разі коли згідно з правилом 2 (b) або з будь-яких інших причин товар на перший погляд (prima facie) можна віднести до двох чи більше товарних позицій, його класифікація здійснюється таким чином:
(a) перевага надається тій товарній позиції, в якій товар описується конкретніше порівняно з товарними позиціями, де дається більш загальний його опис. Проте в разі коли кожна з двох або більше товарних позицій стосується лише частини матеріалів чи речовин, що входять до складу суміші чи багатокомпонентного товару, або лише частини товарів, що надходять у продаж у наборі для роздрібної торгівлі, такі товарні позиції вважаються рівнозначними щодо цього товару, навіть якщо в одній з них подається повніший або точніший опис цього товару;
(b) суміші, багатокомпонентні товари, які складаються з різних матеріалів або вироблені з різних компонентів, товари, що надходять у продаж у наборах для роздрібної торгівлі, класифікація яких не може здійснюватися згідно з правилом 3 (a), повинні класифікуватися за тим матеріалом чи компонентом, який визначає основні властивості цих товарів, за умови, що цей критерій можна застосувати;
(c) товар, класифікацію якого не можна здійснити відповідно до правила 3 (a) або 3 (b), повинен класифікуватися в товарній позиції з найбільшим порядковим номером серед номерів товарних позицій, що розглядаються.
4. Товар, який не може бути класифікований згідно з вищезазначеними правилами, класифікується в товарній позиції, яка відповідає товарам, що найбільше подібні до тих, що розглядаються.
Термін класифікація товару для цілей розділу IV Митного кодексу України міститься в пункті 3 Порядку роботи відділу митних платежів, підрозділу митного оформлення митного органу та митного поста при вирішенні питань класифікації товарів, що переміщуються через митний кордон України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 30.5.2012 року №650 (далі - Порядок №650), та розуміється як: визначення коду товару відповідно до вимог Основних правил інтерпретації УКТ ЗЕД, передбачених Законом України Про митний тариф України (далі - Основні правила інтерпретації УКТ ЗЕД), з урахуванням Пояснень до УКТ ЗЕД, рішень Комітету з Гармонізованої системи опису та кодування товарів Всесвітньої митної організації, методичних рекомендацій щодо класифікації окремих товарів згідно з вимогами УКТ ЗЕД, розроблених центральним органом виконавчої влади у сфері митної справи на виконання статті 68 Кодексу, до початку переміщення товару через митний кордон України, під час митного оформлення та після завершення митного оформлення.
Також, у пункті 3 розділу І Порядку №650 визначено, що контроль правильності класифікації товарів - це перевірка правильності опису товару та відповідного йому коду в митній декларації вимогам Основних правил інтерпретації УКТ ЗЕД під час проведення процедур його митного контролю та митного оформлення.
Згідно з пунктами 1, 2 розділу ІІІ Порядку №650, декларант або уповноважена ним особа класифікує товари згідно з УКТ ЗЕД при їх декларуванні відповідно до ст.69 МК України, а посадові особи митного поста здійснюють контроль правильності класифікації товарів під час проведення митних формальностей при митному оформленні товарів.
Пунктом 4 розділу III Порядку №650 встановлено, що контроль правильності класифікації товарів здійснюється, зокрема, шляхом:
- перевірки відповідності відомостей про товар та коду товару згідно з УКТ ЗЕД, заявлених у митній декларації, відомостям про товар (найменування, опис, визначальні характеристики для класифікації товарів тощо), зазначеним у наданих для митного контролю документах, шляхом перевірки дотримання вимог Основних правил інтерпретації УКТ ЗЕД з урахуванням Пояснень до УКТ ЗЕД, рекомендацій, розроблених центральним органом виконавчої влади у сфері митної справи відповідно до вимог статті 68 Кодексу;
- заявленого коду товару відомостям, наведеним у базі даних Класифікаційні рішення програми Інспектор 2006 ЄАІС. При цьому, така відповідність поділяється на три категорії:
а) ідентичні товари; б) подібні (аналогічні) товари; в) товари, які не підпадають під вимоги підпунктів а та б абзацу четвертого цього пункту, але мають схожі: характеристики, які є визначальними для класифікації товару; призначення або принцип дії яких є основним для класифікації товару.
У разі неможливості однозначно перевірити правильність класифікації товару на підставі задекларованих відомостей відповідно до вимог статті 69 Кодексу, декларант або уповноважена ним особа письмово повідомляється про необхідність надання додаткових документів чи відомостей, необхідних для підтвердження задекларованого ним коду товару згідно з УКТ ЗЕД. При електронному декларуванні посадова особа ВМП або ПМО чи митного поста за допомогою АСМО створює та передає декларанту або уповноваженій ним особі засвідчене електронним цифровим підписом електронне повідомлення про необхідність подання документів, які підтверджують класифікацію товару (пункт 5 розділу III Порядку №650).
У разі відмови у наданні декларантом або уповноваженою ним особою додаткових документів чи відомостей посадовою особою митного органу здійснюються митні формальності за наявними документами та відомостями з використанням довідкової інформації. При проведенні цих митних формальностей або підтверджується код товару, або надається відмова в митному оформленні та за наявності достатньої інформації виноситься Рішення (пункт 6 розділу III Порядку №650).
Згідно статті 1 Закону України Про Митний тариф України , митний тариф України є невід`ємною частиною цього Закону та містить перелік ставок загальнодержавного податку - ввізного мита на товари, що ввозяться на митну територію України і систематизовані згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТЗЕД), складеною на основі Гармонізованої системи опису та кодування товарів.
Відповідно до пункту 2 Порядку ведення Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 2012 року №428, УКТЗЕД є товарною номенклатурою Митного тарифу України, затвердженого Законом України Про Митний тариф України , що використовується для цілей тарифного та інших видів регулювання зовнішньоекономічної діяльності, ведення статистики зовнішньої торгівлі та здійснення митного оформлення товарів.
З вищевикладеного слідує, що при віднесенні товару до тієї чи іншої позиції слід виходити з більш конкретного опису товару, тобто саме характеристики товару є визначальними для класифікації товару відповідно до УКТ ЗЕД.
Як було встановлено судом, імпортований ТОВ "ФРАНКО ПОРТ" товар було задекларовано за кодом 3926909790 УКТЗЕД.
При цьому до митного органу було додано документи, які дають можливість перевірити правильність класифікації товару на підставі задекларованих відомостей, що підтверджується наявними в матеріалах справи доказами: експертним висновком Вінницького відділення Київського науково-дослідного інституту судових експертиз від 01.06.2021 №3320/21-21.
Відповідно до Пояснень до товарної позиції 3926 (Інші вироби з пластмас та вироби з інших матеріалів товарних позицій 3901-3914):
До цієї товарної позиції включаються вироби, в іншому місці не зазначені, із пластмас (як визначено в Примітці 1 до цієї групи) чи з інших матеріалів товарних позицій 3901-3914.
В свою чергу група товару під номером 42 включає вироби із шкіри; шорно-сідельні вироби та упряж; дорожні речі, сумки та аналогічні товари; вироби з кишок тварин (крім кетгуту з натурального шовку).
До цієї групи, переважно, включаються вироби з натуральної шкіри або композиційної шкіри; проте до товарних позицій 4201 і 4202 включаються також вироби, що відносяться до традиційних виробів з шкіри, хоча вони виготовлені з інших матеріалів. До неї також включаються деякі вироби з кишок, синюги, міхурів або сухожиль.
При цьому товарна позиція 4202 має назву - саквояжі, чемодани, дорожні дамські сумки-чемоданчики, кейси для ділових паперів, портфелі, шкільні ранці, футляри та чохли для окулярів, біноклів, фото-, кіно- та відеокамер, для музичних інструментів, зброї, кобури та аналогічні чохли; сумки дорожні, сумки-термоси для харчових продуктів та напоїв, сумочки для косметики, рюкзаки, сумочки дамські, сумки господарські, портмоне, гаманці, футляри для географічних карт, портсигари, кисети, сумки для робочих інструментів, сумки спортивні, футляри для пляшок, пудрениці, скриньки для ювелірних виробів, футляри для різальних предметів та аналогічні речі, виготовлені з натуральної або композиційної шкіри, пластмасових листів або текстильних матеріалів, вулканізованих волокон або картону, або з повним покриттям усієї поверхні або переважно покриті такими матеріалами чи папером та має в тому числі під позицію 4202990000 - інші; яку було зазначено відповідачем в картці відмови.
До цієї товарної позиції включаються лише вироби, зазначені в ній, та аналогічні вироби. Ці вироби можуть бути твердими чи на твердій основі, або м`якими і без основи. За умови дотримання положень приміток 2 і 3 до цієї групи, вироби, що включаються до першої частини цієї товарної позиції, можуть бути виготовлені з будь-якого матеріалу.
Приміткою 3 до товарної групи 4202 визначено, що на додаток до положень примітки 2 до товарної позиції 4202 не включаються: (a) сумки, виготовлені з листів пластмаси, з надрукованими зображеннями або без них, з ручками, не призначені для тривалого використання (товарна позиція 3923); (b) вироби з матеріалів для плетіння (товарна позиція 4602).
Вироби, що включаються до другої частини цієї товарної позиції, повинні, проте, бути виготовлені лише з матеріалів, зазначених у ній, або повинні бути повністю або переважно покриті такими матеріалами чи папером (основа може бути дерев`яною, металевою і т.д.). Термін натуральна шкіра поширюється на замшу (включаючи комбіновану замшу), шкіру лакову, шкіру лакову ламіновану та металізовану шкіру (див. Примітку 1 до даної групи). Термін аналогічні вироби у другій частині означає нотні папки, папки для паперу, футляри для ручок, квитків, голківниці, ключниці, коробки для сигар, футляри для трубок, туби для робочого інструменту та ювелірних виробів, футляри для взуття, щіток і т.д.
Товари цієї товарної позиції можуть мати частини з дорогоцінного металу чи металу, плакованого дорогоцінним металом, з природних чи культивованих перлів, дорогоцінного чи напівдорогоцінного каміння (природного, штучного або реконструйованого), навіть якщо такі частини являють собою більше, ніж незначні оздоблювальні деталі чи невеликі прикраси за умови, що це не змінює основної властивості виробу. Так, наприклад, шкіряна жіноча сумочка зі срібною вставкою і з застібкою з оніксу повинна включатися до цієї товарної позиції (див. Примітку 3 (В) до цієї групи).
В додаткових поясненнях до товарних категорій 42029211 - 42029219, які наведені у Поясненнях до УКТЗЕД, зазначено: Див. Додаткові пояснення до товарних категорій 42021211 і 42021219 .
Згідно з цими додатковими поясненнями якщо матеріал лицьової поверхні виробу є комбінацією матеріалів, в якій лицьовий шар на розгляд неозброєним оком ідентифікується як листове пластмасове покриття (наприклад, тканий матеріал з текстильних волокон у комбінації з листовим пластмасовим покриттям), для цілей класифікації несуттєво, чи був пластмасовий лист виготовлений окремо до створення комбінованого матеріалу, чи пластмасовий шар утворено в результаті нанесення пластмаси на матеріал (наприклад, тканий матеріал з текстильних волокон), за умови, що утворений лицьовий шар на розгляд неозброєним оком має той самий вигляд, що й накладений шар з попередньо виготовленого пластмасового листа.
Згідно з п. 9 Порядку якщо для вирішення питання класифікації товару виникає потреба в спеціальних знаннях з різних галузей науки, техніки, мистецтвознавства тощо або у використанні спеціального обладнання і техніки, то митний орган може звернутися до спеціалізованого митного органу з питань експертного забезпечення або до іншої експертної установи (організації).
Судом встановлено, що на замовлення ТОВ "ТЕМІЗПЛАСТ" (контрагент ТОВ "ФРАНКО ПОРТ") експертом Вінницького відділення Київського науково-дослідного інституту судових експертиз МЮ України було виконано експертизу щодо визначення коду УКТЗЕД товарів - пластмасова клітка-переноска для домашніх тварин, про що надано експертний висновок №3320/21-21 від 01.06.2021.
Із змісту висновку вбачається, що експерт, ознайомившись з наданими до експертизи документами та зразками, тими самими, що надавались до Харківської митниці під час митного оформлення товарів за МД №UA807120/2021/003989, прийшов до висновку, що заявленому товару (пластмасова клітка-переноска для домашніх тварин) відповідають код УКТЗЕД 3901-3914 (інші вироби з пластмас та вироби з інших матеріалів товарних позицій).
Відповідно до частини першої статті 72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів.
Клопотання про призначення судової товарознавчої експертизи під час розгляду даної справи від Харківської митниці не надходило.
Відтак, на думку суду висновки експертизи від №3320/21-21 від 01.06.2021 відповідають вимогам, визначеним статтею 101 КАС України, є належним та допустимим доказами, а тому суд приймає їх до уваги.
При цьому, з матеріалів справи вбачається, що під час оформлення МД №UA807120/2021/003989 було складено Акт про проведення огляду товарів від 20.08.2021. В графі 8.3.4 Акту інспектором, який здійснював огляд товарів, вказано, серед іншого, що опис товару візуально відповідає даним, зазначеним у митній декларації.
Таким чином, відповідачем не доведено підстав за яких відповідачем було прийнято рішення про визначення коду товару 4202990000.
Верховний Суд у справі №810/2823/17 від 17.04.2018 року висловив позицію, що класифікацію товарів за УКТ ЗЕД здійснює особа, яка подає декларацію. Орган доходів і зборів здійснює контроль за такою класифікацією і може самостійно визначити код задекларованого товару лише у тому разі, коли виявить порушення правил класифікації з боку декларанта. Повноваження митного органу щодо самостійного визначення коду товару не є дискреційними та обумовлені виключно наявністю порушення правил класифікації з боку декларанта.
За викладених обставин, суд вважає, що вимоги позивача про визнання протиправними та скасування рішення про визначення коду товару є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
За приписами ч. 1 та ч. 2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 КАС України.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Зважаючи на встановлені у справі обставини, з огляду на приписи норм чинного законодавства, які регулюють спірні правовідносини, суд дійшов висновку про задоволення адміністративного позову.
Керуючись статтями 14, 243-246, 291, 293, 295-296 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "ФРАНКО ПОРТ" (пр-т Перемоги, буд. 81, м. Харків, 61174, ЄДРПОУ 43487250) до Харківської митниці (вул. Короленка, буд. 16-Б, м. Харків, 61003, ЄДРПОУ 44017626) про визнання протиправним та скасування рішення - задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення про визначення коду товару від 30.08.2021 KT-UA807000-0366-2021.
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ФРАНКО ПОРТ" (пр-т Перемоги, буд. 81, м. Харків, 61174, ЄДРПОУ 43487250) за рахунок бюдежтних асигнувань Харківської митниці (вул. Короленка, буд. 16-Б, м. Харків, 61003, ЄДРПОУ 44017626) сплачений судовий збір в розмірі 2270,00 грн (дві тисячі двісті сімдесят грн 00 коп.).
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя О.О. Горшкова
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 31.01.2022 |
Оприлюднено | 15.02.2022 |
Номер документу | 103175726 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Горшкова О.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні