Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
31 січня 2022 р. № 520/4851/21
Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Спірідонова М.О., розглянувши в порядку спрощеного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ) до Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Херсонській області (вул. Вишнева, буд. 22,м. Херсон,73034), Управління Державної автомобільної інспекції УМВС України в Херсонській області (вул. Західно-Окружна, буд. 11/1,м. Хмельницький,Хмельницька область,29000), Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Хмельницькій області (вул. Чалдаєва, буд. 17, кв. 25,м. Тернопіль), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору - ОСОБА_2 (РНОКПП НОМЕР_1 , АДРЕСА_2 ) про зобов`язання вчинити певні дії,-
В С Т А Н О В И В :
Позивач, ОСОБА_1 , звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить з урахуванням заяви, про збільшення розміру позовних вимог, просить суд:
- зобов`язати Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Херсонській області скасувати проведену 23 квітня 2014 року державну реєстрацію транспортного засобу марки Range Rover Vogue, д.н.з. НОМЕР_2 , номер кузова НОМЕР_3 за іншою особою ніж позивач - ОСОБА_1 ;
- зобов`язати Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Херсонській області поновити в Єдиному державному реєстрі транспортних засобів реєстрацію транспортного засобу - автомобіля марки Range Rover Vogue, д.н.з. НОМЕР_2 , номер кузова НОМЕР_3 за ОСОБА_1 ;
- зобов`язати Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Хмельницькій області скасувати проведену 02 листопада 2016 року державну реєстрацію транспортного засобу марки Range Rover Vogue, д.н.з. НОМЕР_4 , номер кузова з подальшою видачою д.н.з. НОМЕР_5 .
В обґрунтування позову зазначено, що відповідачами вчинено неправомірні дії, які полягають у перереєстрації транспортного засобу марки Range Rover Vogue, д.н.з. НОМЕР_2 , номер кузова НОМЕР_3 , який належить позивачу, без його відома за іншими особами, що призвело до порушення його конституційних прав, за відновленням яких він був змушений звернутись з даним позовом до суду.
Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 31.03.2021 року було відкрито спрощене провадження по адміністративній справі №520/4851/21.
23.07.2021 року ухвалою суду було закрито провадження у справі за позовом ОСОБА_1 до Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Херсонській області, Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Хмельницькій області, Управління Державної автомобільної інспекції УМВС України в Херсонській області, третя особа - ОСОБА_2 про зобов`язання вчинити певні дії у зв`язку з тим, що вказана позовна заява підлягає розгляду місцевим загальним судом в порядку цивільного судочинства.
Постановою Другого апеляційного адміністративного суду від 19.10.2021 ухвалу Харківського окружного адміністративного суду від 23.07.2021 по справі № 520/4851/21 скасовано. Справу № 520/4851/21 за позовом ОСОБА_1 до Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Херсонській області, Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Хмельницькій області, Управління Державної автомобільної інспекції УМВС України в Херсонській області, третя особа - ОСОБА_2 про зобов`язання вчинити певні дії направлено до Харківського окружного адміністративного суду для продовження розгляду.
Згідно протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 24.11.2021 справу передано на розгляд судді Спірідонову М.О.
Ухвалою суду від 26.11.2021 року вказану адміністративну справу було прийнято до провадження.
Від відповідачів - Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Херсонській області, Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Хмельницькій області, надано відзиви на позовну заяву, в яких вони просили суд відмовити позивачу в задоволенні позовних вимог.
Від відповідача - Управління Державної автомобільної інспекції УМВС України в Херсонській області, відзив на адміністративний позов не надходив, отже, своїм правом на подання відзиву по адміністративній справі відповідач не скористався.
Відповідно до ч. 2 ст. 175 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд має право вирішити спір за наявними матеріалами справи.
Відповідно до п. 10 ч. 1 ст. 4 Кодексу адміністративного судочинства України зазначено, що письмове провадження - розгляд і вирішення адміністративної справи або окремого процесуального питання в суді першої, апеляційної чи касаційної інстанції без повідомлення та (або) виклику учасників справи та проведення судового засідання на підставі матеріалів справи у випадках, встановлених цим Кодексом.
Відповідно до ч. 4 ст. 229 КАС України зазначено, що у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
З огляду на вищезазначені приписи Кодексу адміністративного судочинства України, суд вважає за можливе розглянути справу за відсутності сторін в порядку письмового провадження за наявними в матеріалах справи доказами.
Суд, дослідивши матеріали справи, проаналізувавши докази у їх сукупності, вивчивши норми матеріального та процесуального права, якими врегульовані спірні правовідносини вважає, що позов не підлягає задоволенню з наступних підстав та мотивів.
Судом встановлено, що в позовній заяві позивач - ОСОБА_1 зазначає, що він є власником транспортного засобу марки Range Rover модель Vogue, д.н.з. НОМЕР_2 , легковий універсал -В, 2008 року випуску, номер кузова (VIN код) НОМЕР_3 , об`єм двигуна - 3630, колір - синій, тип пального - бензин, що підтверджується свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу серії НОМЕР_6 виданого взамін втраченого свідоцтва НОМЕР_7 07.08 ВРЕР №1 м. Харків. УДАІ ГУМВС України в Харківській області.
Маючи намір здійснити перереєстрацію транспортного засобу Range Rover Vogue, д.н.з. НОМЕР_2 , у зв`язку зі зміною місця проживання позивач 26.11.2020 звернувся до Територіального сервісного центру МВС №6349 Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Харківській області.
Листом від 26.11.2020 №31/20/9 Територіальний сервісний центр МВС №6349 Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Харківській області відмовив ОСОБА_1 в перереєстрації транспортного засобу, посилаючись на те, що згідно автоматизованого обліку РСЦ ГСЦ МВС в Харківській області та державного реєстру МВС України станом на 26.11.2020 транспортний засіб з ідентифікаційним номером "НОМЕР_3" перереєстрований на іншу особу 23.04.2014 в (6503) МВ РЕР ДАІ м. Генічеськ.
21 листопада 2020 року судовим експертом відділу криміналістичного дослідження транспортних засобів і реєстраційних документів, що їх супроводжують Харківського науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України Кригіним Є.В. було оглянуто автомобіль та надано висновок експертного дослідження.
Відповідно до висновку експертного дослідження від 21.11.2020 № 21/6341/17797, номер кузова НОМЕР_3 , ідентифікатор НОМЕР_3, наданого на дослідження транспортного засобу LAND ROVER RANGE ROVER VOGUE номерний знак НОМЕР_2 , не змінювалися. Номер двигуна не визначений із-за конструктивної особливості розташування номерного майданчика. Бланк наданого на дослідження документа "Свідоцтво про реєстрацію ТЗ" серія НОМЕР_6 відповідає бланкам, які знаходяться в офіційному обігу.
27.01.2021 позивач з заявами та висновком експертного дослідження від 21.11.2020 №21/6341/17797 звернувся до Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Херсонській області та до Територіального сервісного центру МВС №6543 (на правах відділу, м. Генічеськ) РСЦ ГСЦ МВС в Херсонській області з проханням провести перевірку законності перереєстрації транспортного засобу Range Rover Vogue, д.н.з. НОМЕР_2 , номер кузова НОМЕР_3 , здійсненої 23.04.2014 року на інших осіб та скасувати в Єдиному державному реєстрі транспортних засобів записи про державну реєстрацію (перереєстрацію) вказаного автомобіля, а також поновити в Єдиному державному реєстрі транспортних засобів запис про реєстрацію транспортного засобу Range Rover Vogue, д.н.з. НОМЕР_2 , номер кузова НОМЕР_3 за ОСОБА_1 .
Листом від 06.02.2021 №31/21/43П-27 ТСЦ МВС №6543 позивача було повідомлено, що згідно чинного законодавства термін зберігання матеріалів справ реєстрації, перереєстрації та зняття з обліку становить 3 роки, що унеможливлює проведення перевірки по матеріалам справи автомобілю Range Rover з державним номером НОМЕР_2 .
Листом від 18.02.2021 №31/21/7-П-5 РСЦ ГСЦ МВС в Херсонській області позивача повідомлено, що проведеною перевіркою встановлено, що 23 квітня 2014 року зазначений автомобіль перереєстрований у ВРЕР ДАІ з обслуговування Генічеського, Іванівського та Новотроїцького районів, підпорядкованому УМВС України в Херсонській області на ім`я іншої особи. Документи, на підставі яких проведено перереєстрацію знищено в зв`язку із закінченням трьохрічного терміну зберігання.
З наданих відповідачем суду даних з інформаційної системи "НАІС ДДАІ" МВС України встановлено, що 07.07.2008 року ОСОБА_1 здійснив державну реєстрацію права власності на автомобіль марки Range Rover Vogue Е300D, номер кузова НОМЕР_3 та отримав номерний знак НОМЕР_2 .
11.08.2009 було здійснено перереєстрацію вказаного транспортного засобу, без зміни номерного знаку та видано нове свідоцтво про реєстрацію ТЗ серії НОМЕР_6 .
23.04.2014 року автомобіль Range Rover Vogue було перереєстровано у (6503) МВ РЕР ДАІ м. Генічеськ за довідкою-рахунком №ДПІ927181 від 01.03.2014 на ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 (РНОКПП НОМЕР_8 ), про що видано свідоцтво про реєстрацію ТЗ серії НОМЕР_9 та номерні знаки НОМЕР_4 . Попереднє свідоцтво про реєстрацію ТЗ ( НОМЕР_6 ) містить відмітку "здано в архів", а номерні знаки НОМЕР_2 здані на знищення.
В подальшому, 02.11.2016 року вищезазначений транспортний засіб перереєстровано ще один раз у ТСЦ № 6842 РСЦ МВС в Хмельницькій області за договором купівлі-продажу №6842/2016/165677 на гр. ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 (РНОКПП НОМЕР_1 ), про що видано свідоцтво про реєстрацію ТЗ серії НОМЕР_10 та номерні знаки НОМЕР_5 . Попереднє свідоцтво про реєстрацію ТЗ ( НОМЕР_9 ) містить відмітку здано в архів , а номерні знаки НОМЕР_4 здані на знищення.
Позивач, вбачаючи в зазначеному порушення своїх прав, звернувся за їх захистом до суду.
Суд, надаючи оцінку спірним правовідносинам, зазначає наступне.
Державна реєстрація і облік транспортних засобів здійснюється територіальними органами Міністерства внутрішніх справ України, а їх порядок встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Такий порядок встановлюється Постановою Кабінету Міністрів України від 07.09.1998 року № 1388 Порядок державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів із змінами та доповненнями (далі Порядок).
Відповідно до Загальних положень даного Порядку - встановлюється єдина на території України процедура державної реєстрації перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів (далі - транспортні засоби), оформлення та видачі реєстраційних документів і номерних знаків.
Даний Порядок є обов`язковим для всіх юридичних та фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів, виробляють чи експлуатують їх.
Представники власників транспортних засобів виконують обов`язки та реалізують права таких власників у межах наданих їм повноважень.
Згідно п. 3 даного Порядку - державний облік зареєстрованих транспортних засобів передбачає реєстрацію, накопичення, узагальнення, зберігання і передачу інформацію про такі засоби та відомостей про їх власників, які вносяться до Єдиного державного реєстру транспортних засобів єдиної інформаційної системи МВС.
Відповідно до п. 5 вказаного Порядку - особи, які порушують цей порядок, несуть відповідальність згідно із законом.
Пункт 8 Порядку вказує, що державна реєстрація (перереєстрація) транспортних засобів проводиться на підставі заяв власників, поданих особисто або уповноваженим представником, і документів, що посвідчують їх особу, підтверджують повноваження представника, а також правомірність придбання, отримання, ввезення, митного оформлення (далі - правомірність придбання) транспортних засобів, відповідність конструкції транспортних засобів установленим вимогам безпеки дорожнього руху, а також вимогам, які є підставою для внесення змін до реєстраційних документів.
Документами, що підтверджують правомірність придбання транспортних засобів, їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, є оформлені в установленому порядку:
- договори, укладені на товарних біржах на зареєстрованих в уповноваженому органі МВС бланках;
- укладені та оформлені безпосередньо в сервісних центрах МВС у присутності адміністраторів таких органів договори купівлі-продажу (міни, поставки), дарування транспортних засобів, а також інші договори, на підставі яких здійснюється набуття права власності на транспортний засіб;
- укладені та оформлені в центрах надання адміністративних послуг у присутності адміністраторів таких центрів договори купівлі-продажу (міни, поставки), дарування транспортних засобів, а також інші договори, на підставі яких здійснюється набуття права власності на транспортний засіб;
- нотаріально посвідчені договори купівлі-продажу (міни, поставки), дарування транспортних засобів, а також інші договори, на підставі яких здійснюється набуття права власності на транспортний засіб;
- договори купівлі-продажу транспортних засобів, що підлягають першій державній реєстрації в сервісних центрах МВС, за якими продавцями виступають суб`єкти господарювання, що здійснюють оптову та/або роздрібну торгівлю транспортними засобами, і які підписані від імені таких суб`єктів уповноваженою особою;
- договір комісії між власником транспортного засобу і суб`єктом господарювання, який за таким договором є комісіонером, та договір купівлі-продажу транспортного засобу, за яким продавцем є такий суб`єкт господарювання, які підписані від імені суб`єкта господарювання уповноваженою особою, - у разі продажу транспортних засобів суб`єктами господарювання, що здійснюють оптову та/або роздрібну торгівлю транспортними засобами на підставі договору комісії, укладеного з власником транспортного засобу;
- свідоцтва про право на спадщину, видані нотаріусом або консульською установою, чи їх дублікати;
- рішення про закріплення транспортних засобів на праві оперативного управління чи Господарського відання, прийняті власниками транспортних засобів чи особами, уповноваженими управляти таким майном;
- рішення власників майна, уповноважених ними органів про передачу транспортних засобів з державної в комунальну власність чи з комунальної власності в державну власність;
- копія рішення суду, засвідчена в установленому порядку, із зазначенням юридичних чи фізичних осіб, які визнаються власниками транспортних засобів, марки, моделі, року випуску таких засобів, а також ідентифікаційних номерів їх складових частин;
- довідка органу соціального захисту населення або управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, що виділили автомобіль або мотоколяску;
- акт приймання-передачі транспортних засобів за формою згідно з додатком 6, виданий підприємством-виробником або підприємством, яке переобладнало чи встановило на транспортний засіб спеціальний пристрій згідно із свідоцтвом про погодження конструкції транспортного засобу щодо забезпечення безпеки дорожнього руху, із зазначенням ідентифікаційних номерів такого транспортного засобу та конкретного одержувача;
- митна декларація на бланку єдиного адміністративного документа на паперовому носії або електронна митна декларація, або видане митним органом посвідчення про реєстрацію в уповноважених органах МВС транспортних засобів чи їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери;
- договір фінансового лізингу та договір купівлі-продажу предмета лізингу;
- акт про проведені електронні торги або постанова та акт про передачу майна стягувачу в рахунок погашення боргу, видані органом державної виконавчої служби або приватним виконавцем;
- акт про придбання майна на аукціоні з продажу майна боржників у справах про банкрутство (неплатоспроможність);
- договір купівлі-продажу транспортного засобу, укладений за результатами прилюдних торгів (аукціону) або електронних торгів, за яким продавцем виступає Національне агентство з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, або акт про реалізацію активів на електронних торгах, виданий Національним агентством з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів;
- акт про придбання товару на електронному аукціоні, виданий митним органом у разі продажу транспортних засобів у випадках, передбачених статтею 243 Митного кодексу України;
- договір купівлі-продажу, оформлений в електронному вигляді через електронний кабінет водія або Єдиний державний веб-портал електронних послуг.
В порядку вимог пункту 15 Порядку - під час проведення державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку транспортні засоби (крім випадків реєстрації нових транспортних засобів, перереєстрації транспортних засобів у зв`язку із зміною найменування та адреси юридичних осіб, прізвища, імені чи по батькові, місця проживання фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів, установлення газобалонного обладнання, видачі тимчасового реєстраційного талона під час передачі права користування та/або розпорядження транспортними засобами, вибракування їх у цілому) підлягають огляду фахівцями експертної служби МВС з метою звірення ідентифікаційних номерів їх складових частин з номерами, зазначеними в поданих власником для реєстрації документах. За результатами огляду в документах, які подаються для державної реєстрації, робиться відповідна відмітка або складається акт огляду. Експертне дослідження транспортного засобу і реєстраційних документів на транспортний засіб (інших документів, які є підставою для реєстрації транспортного засобу) проводиться за заявою власника з метою визначення справжності ідентифікаційних номерів транспортного засобу і реєстраційних документів. Експертне дослідження проводиться фахівцями експертної служби МВС або судовими експертами державних спеціалізованих установ, які мають присвоєну в установленому Законом України "Про судову експертизу" порядку кваліфікацію судового експерта з правом проведення досліджень за відповідними експертними спеціальностями. За результатами дослідження складається висновок експертного дослідження, який додається до документів, що подаються для державної реєстрації. Установлення відповідності конструкції, перевірка за Єдиним державним реєстром транспортних засобів, автоматизованою базою даних про розшукувані транспортні засоби, банком даних Генерального секретаріату Інтерполу, перевірка відомостей про обмеження відчуження за Державним реєстром обтяжень рухомого майна та відомостей про документи, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, а також про реєстрацію місця проживання за Єдиним державним демографічним реєстром, відомостей про особу за Єдиним реєстром боржників, дійсності довіреності за Єдиним реєстром довіреностей проводяться уповноваженими особами сервісного центру МВС.
Відповідно до пункту 40 Порядку - державна реєстрація (перереєстрація), зняття з обліку транспортних засобів скасовується:
- на підставі документів, що підтверджують установлення факту знищення, підробки або зміни ідентифікаційного номера транспортного засобу, номера двигуна або заміни без відповідного дозволу номерної панелі з ідентифікаційним номером транспортного засобу;
- на підставі відомостей про транспортний засіб, що перебуває під дією обтяжень, або у разі подачі документів, інформація в яких не відповідає відомостям відповідних державних реєстрів;
- у разі визнання недійсним правочину, на підставі якого проводилася державна реєстрація (перереєстрація), зняття з обліку транспортного засобу;
- на підставі рішення суду;
- у разі встановлення факту підроблення митних документів або нездійснення митного оформлення транспортного засобу.
Судом встановлено, що згідно Єдиного державного реєстру транспортних засобів єдиної інформаційної системи МВС, 02 листопада 2016 року працівниками Територіального сервісного центру № 6842 РСЦ МВС в Хмельницькій області проведено перереєстрацію транспортного засобу Land Rover Range Rover Vogue, д.н.з. НОМЕР_4 , номер кузова НОМЕР_3 на нового власника - ОСОБА_2 по договору укладеному в ТСЦ (Договір купівлі-продажу № 6842/2016/165677 від 02 листопада 2016 року).
Окрім іншого суд зазначає, що відповідно до наказу МВС від 10 січня 2014 року № 5 дек, в зв`язку із закінченням терміну зберігання три роки копій матеріалів, що стали підставою для перереєстрації зазначеного вище транспортного засобу були знищені.
Доказів проведення 02 листопада 2016 року працівниками Територіального сервісного центру № 6842 РСЦ МВС в Хмельницькій області незаконної перереєстрації транспортного засобу Land Rover Range Rover Vogue, д.н.з. НОМЕР_4 , номер кузова НОМЕР_3 на нового власника - ОСОБА_2 по договору укладеному в ТСЦ (Договір купівлі-продажу № 6842/2016/165677 від 02 листопада 2016 року) суду надано не було.
З огляду на вищевикладене суд дійшов висновку, що вимоги позивача є необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню.
Згідно частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Частиною 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Відповідно до ст. 2 КАС України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Отже, розглянувши подані сторонами документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку про те, що позовні вимоги не підлягають задоволенню.
Керуючись статтями 14, 243-246, 293, 295-296 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
В И Р І Ш И В:
В задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ) до Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Херсонській області (вул. Вишнева, буд. 22,м. Херсон,73034), Управління Державної автомобільної інспекції УМВС України в Херсонській області (вул. Західно-Окружна, буд. 11/1,м. Хмельницький,Хмельницька область,29000), Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Хмельницькій області (вул. Чалдаєва, буд. 17, кв. 25,м. Тернопіль), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору - ОСОБА_2 (РНОКПП НОМЕР_1 , АДРЕСА_2 ) про зобов`язання вчинити певні дії - відмовити.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення суду не були вручені у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя Спірідонов М.О.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 31.01.2022 |
Оприлюднено | 15.02.2022 |
Номер документу | 103179109 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Спірідонов М.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні