ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М
Автономна Республіка Крим, 95003, м.Сімферополь, вул.Р.Л юксембург/Речна, 29/11, к. 313
ПОСТАНОВА
Іменем України
02.02.2010 Справа №2-24/449-2008А
За позовом: КРП «Виробниче підприємство водопровідно - каналізаційного господарст ва м. Саки», (96500 м. Саки, вул. Проми слова, 9)
До відповідача: Сакської О ДПІ, (96500 м. Саки, вул. Курортна, 57)
Про визнання недійсним под аткового повідомлення - ріше ння
Суддя Г.Г.Колосова
При секретарі Новохацької І.П.
За участю представників:
Від позивача - Павленко В.М., довіреність № 14/01-10 від 02.02.20 10 р. у справі
Від відповідача - Корни цька В.М., довіреність № 2/9/10-00 в ід 11.01.2010 р., у справі
Обставини справи: КРП «Виро бниче підприємство водопров ідно - каналізаційного госп одарства м. Саки» звернулося до господарського суду АР Кр им з адміністративним позово м до Сакської ОДПІ про визнан ня недійсним податкового пов ідомлення - рішення від 11.12.2007 р . № 0001641502/0 про застосування штраф них санкцій у розмірі 122094,00 грн. за порушення граничного стро ку сплати узгодженого зобов' язання з податку на додану ва ртість.
Ухвалою Господарського су ду АР Крим від 10 липня 2008 року провадження по справі було з упинено за клопотанням позив ача до розгляду ГС АР Крим спр ави № 2-27/7158-2008А.
Ухвалою Господарського су ду АР Крим від 09 листопада 209 р оку провадження по справі №2-24 /3391-2008А було поновлено.
До початку судового засіда нні від представників сторін надійшло клопотання про роз гляд справи раніше призначен ого часу у зв' язку із зайнят істю сторін у іншому судовом у процесі. Зазначене клопота ння було судом задоволено.
Позивач у судовому засідан ні змінив позовні вимоги та п росить суд визнати незаконни м та скасувати податкове пов ідомлення - рішення Саксько ї ОДПІ від 11.12.2008 р. № 0001641502/0 в частині донарахування штрафних санк цій у розмірі 41102,02 грн.
Відповідно до ст. 51 КАС Украї ни позивач має право змінити підставу або предмет адміні стративного позову, збільшит и або зменшити розмір позовн их вимог або відмовитися від адміністративного позову в будь-який час до закінчення с удового розгляду.
У зв' язку з чим суд вважає за можливим прийняти до розг ляду зменшені позовні вимоги позивача.
Щодо позовних вимог в части ні визнання недійсним податк ового повідомлення - рішенн я від 11.12.2008 р. № 0001641502/0 в частині нара хування 19945,00 грн. штрафних санк цій, позивач в цій частині їх в ідкликав, у зв' язку з чим суд ухвалою господарського суду АР Крим залишив ці вимоги без розгляду.
Подальший розгляд справи з дійснювався в межах зменшени х позовних вимог.
Відповідач проти позову за перечує з мотивів, викладени х у відзиві на позов. Так, відп овідач посилається на те, що п латежі позивача зараховувал ись відповідно до п.п 7.7 ст. 7 Зак ону України «Про порядок пог ашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондам и» від 21.12.2000р. №2181-III (Закон № 2181) щодо черговості погашення податк ового боргу. Так, відповідач п осилається, що оскільки на ча с здійснення позивачем сплат ПДВ за ним існував податкови й борг, то в першу чергу гроші направлялись на сплату боргу , що відповідає Закону № 2181 та І нструкції про порядок веденн я органами державної податко вої служби оперативного облі ку платежів до бюджету, контр оль за виконанням яких здійс нюється органами державною п одаткової служби, затверджен ої Наказом ДПА України від 18.07.2 005 р. № 276.
Розгляд справи відкладавс я у порядку статті 128 Кодексу адміністративного судочинс тва України, у судовому засід анні оголошувалась перерва, після перерви судове засідан ня було продовжено.
Відповідно до ст.41 Кодексу А дміністративного судочинст ва України суд під час судово го розгляду адміністративно ї справи здійснює повне фікс ування судового засідання за допомогою звукозаписувальн ого технічного засобу.
Розглянувши матеріали спр ави, дослідивши надані доказ и, заслухавши представників сторін, суд, -
встановив:
КРП «Виробниче підприємст во водопровідно - каналізац ійного господарства м. Саки» зареєстроване як суб' єкт п ідприємницької діяльності - юридична особа рішенням вико навчого комітету Сакської мі ської ради від 17.08.2007 р. та узяте н а податковий облік у Сакські й ОДПІ.
05.12.2007 р. Сакська ОДПІ здійснил а невиїзну документальну пер евірку з питань своєчасності сплати погоджених сум пода ткових зобов' язань з ПДВ за березень 2007р., про що складено акт № 1734/-02/03347678 (а.с.7-8).
За результатами перевірки встановлено порушення позив ачем строків сплати погоджен их податкових зобов' язань:
- по терміну сплати 02. 03.2007 р. по податкової деклараці ї № 1977 від 19.02.2007 р. нараховані узго джені податкові зобов' язан ня по ПДВ в сумі 38172,00 грн., які фак тично сплачені платіжними до рученнями: № 1537 від 29.10.2007 р. в сумі 16796,34 грн. з порушенням терміну с плати на 241 день, № 1654 від 09.11.2007 р. в с умі 9229,59 грн. з порушенням термі ну сплати на 252 дня, № 1658 від 13.11.2007 р. в сумі 12146,07 грн. з порушенням те рміну сплати на 256 днів.
- по терміну сплати 28. 03.2007 р. по уточнюючому розрахун ку № 3400 від 28.03.2007 р. нараховані узг оджені податкові зобов' яза ння по ПДВ в сумі 10915,58 грн., які фа ктично сплачені платіжним до рученням № 1658 від 13.11.2007 р. в сумі 10915 ,58 грн. з порушенням терміну сп лати на 230 днів.
- по терміну сплати 28. 03.2007 р. по уточнюючому розрахун ку № 3412 від 28.03.2007 р. нараховані узг оджені податкові зобов' яза ння по ПДВ в сумі 20469,73 грн., які фа ктично сплачені платіжним до рученням № 1669 від 14.11.2007 р. в сумі 20469 ,73 грн. з порушенням терміну сп лати на 231 днів.
- по терміну сплати 28. 03.2007 р. по уточнюючому розрахун ку № 3400 від 28.03.2007 р. нараховані узг оджені податкові зобов' яза ння по ПДВ в сумі 3616,42 грн., які фа ктично сплачені платіжним до рученням № 1669 від 14.11.2007 р. в сумі 3616, 42 грн. з порушенням терміну сп лати на 231 днів.
- по терміну сплати 28. 03.2007 р. по уточнюючому розрахун ку № 3412 від 28.03.2007 р. нараховані узг оджені податкові зобов' яза ння по ПДВ в сумі 2033,20 грн., які фа ктично сплачені платіжним до рученням № 1712 від 27.11.2007 р. в сумі 2033, 20 грн. з порушенням терміну сп лати на 244 днів.
- по терміну сплати 28. 03.2007 р. по уточнюючому розрахун ку № 3412 від 28.03.2007 р. нараховані узг оджені податкові зобов' яза ння по ПДВ в сумі 4897,61 грн., які фа ктично сплачені платіжним до рученням № 1719 від 28.11.2007 р. в сумі 4897, 61 грн. з порушенням терміну сп лати на 245 днів.
- по терміну сплати 28. 03.2007 р. по уточнюючому розрахун ку № 3412 від 28.03.2007 р. нараховані узг оджені податкові зобов' яза ння по ПДВ в сумі 12489,46 грн., які фа ктично сплачені платіжним до рученням № 1722 від 30.11.2007 р. в сумі 12489 ,46 грн. з порушенням терміну сп лати на 247 днів.
- по терміну сплати 30. 03.2007 р. по податкової деклараці ї № 3093 від 19.03.2007 р. нараховані узго джені податкові зобов' язан ня по ПДВ в сумі 29500,00 грн., які фак тично сплачені платіжним дор ученням № 1722 від 30.11.2007 р. в сумі 29500,00 грн. з порушенням терміну спл ати на 245 днів.
На підставі цього акту Сакс ькою ОДПІ прийняте податкове повідомлення- рішення від 11.12.2008 р. № 0001641502/0/0 про застосування штрафних санкцій у розмірі 50% за порушення граничного стр оку сплати на 256 календарних д нів узгодженого податкового зобов' язання із податку на додану вартість у сумі 122094,00 гр н. (а.с.6).
Відповідно до зменшених по зовних вимог позивач просить суд визнати незаконним та ск асувати податкове повідомле ння - рішення Сакської ОДПІ від 11.12.2008 р. № 0001641502/0 в частині донар ахування штрафних санкцій у розмірі 41102,02 грн.
Позовні вимоги позивача п ідлягають задоволенню з наст упних підстав.
Підставою для винесення за значених податкових повідом лень-рішень стало порушення позивачем п.п.5.3.1. п.5.3. ст. 5 Закону України „Про порядок погаше ння зобов'язань платників по датків перед бюджетами та де ржавними цільовими фондами” від 21.12.2000р. №2181-III (Закон № 2181), що вира зилось у несвоєчасній сплаті ПДВ, що відображено в акті пе ревірки.
Відповідно до пункту 4.1.1. ста тті 4 Закону України „Про поря док погашення зобов' язань п латників податків перед бюдж етами та державними цільовим и фондами” № 2181 від 21.12.2000 р., платни к податків самостійно обчис лює суму податкового зобов'я зання, яку зазначає у податко вій декларації.
Відповідно до пункту 5.1. стат ті 5 Закону № 2181, податкове зобо в'язання, самостійно визна чене платником податків у п одатковій декларації, вважа ється узгодженим з дня пода ння такої податкової деклара ції.
Підпункт 17.1.7. Закону передба чає, що у разі коли платник по датків не сплачує узгоджен у суму податкового зобов'я зання протягом граничних строків, визначених цим Зак оном, такий платник податк у зобов'язаний сплатити штр аф.
До позивача застосовані шт рафні санкції за порушення г раничних термінів сплати узг одженого податкового зобов' язання на підставі п.п.17.1.7 п.17.1 ст . 17 Закону України.
Згідно підпункту 17.1.7 пункту 17.1. статті 17 Закону №2181 у разі, кол и платник податків не сплачу є узгоджену суму податкового зобов'язання протягом грани чних строків, визначених цим Законом, такий платник подат ку зобов'язаний сплатити штр аф у таких розмірах:
- при затримці до 30 календарн их днів, наступних за останні м днем граничного строку спл ати узгодженої суми податков ого зобов'язання, - у розмірі д есяти відсотків погашеної су ми податкового боргу.;
- при затримці від 31 до 90 кален дарних днів включно, наступн их за останнім днем гранично го строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язанн я, - у розмірі двадцяти відсотк ів погашеної суми податковог о боргу;
- при затримці, що є більшою 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої су ми податкового зобов'язання, - у розмірі п'ятдесяти відсотк ів погашеної суми податковог о боргу.
Платник податків сплачує о дин із зазначених у цьому під пункті штрафів відповідно до загального строку затримки незалежно від того, чи були за стосовані штрафи, визначені у підпунктах 17.1.1-17.1.6 цього пункт у, чи ні.
З матеріалів справи, зокрем а з платіжного доручення № 326 в ід 29.03.2007 р., № 317 від 28.03.2007 р., № 241 від 14.03.2007 р, № 307 від 26.03.2007 р., № 206 від 28.02.2007 р. вбач ається, що позивачем було пер ерахована в рахунок сплати П ДВ за лютий 2007 р. по податковій декларації з ПДВ № 3093 від 19.03.2007 р. 29500,00 грн., про що свідчить відпов ідне призначення платежу у д орученнях.
Відповідно до платіжного д оручення № 310 від 27.03.2007 р. позивач ем було перераховано в рахун ок сплати ПДВ по уточнюючому розрахунку за травень 2006 р. № 3400 від 27.03.2007 р. 14532,00 грн., про що свідчи ть відповідне призначення пл атежу у дорученні.
Відповідно до платіжних до ручень № 152 від 14.02.2007 р., № 144 від 12.02.2007 р ., № 195 від 26.02.2007 р., № 194 від 26.02.2007 р., № 140 ві д 08.02.2007 р., № 132 від 05.02.2007 р., № 187 від 23.02.2007 р ., № 154 від 16.02.2007 р. позивачем було п ерераховано в рахунок сплати ПДВ по податковій деклараці ї № 1977 від 19.02.2007 р. 38172,00 грн., про що сві дчить відповідне призначенн я платежу у дорученнях.
Докази, що підтверджують сп лату узгодженого податковог о зобов' язання з ПДВ по уточ нюючому розрахунку № 3412 від 28.03.2 007 р. у розмірі 39890,00 грн. у строки, в изначені законодавством, поз ивачем не надано.
Отже суд приходить до висно вку, що суми визначеного пода ткового зобов' язання з ПДВ у загальному розмірі 82204,00 грн., в изначених податковими декла раціями № 3093 від 19.03.2007 р., № 1977 від 19.02.2 007 р, уточнюючим розрахунком № 3400 від 27.03.2007р. були сплачені пози вачем у повному обсязі та у с троки, встановлені законодав ством.
Проте, відповідач, ігноруюч и призначення платежу, яке вк азано в платіжних доручення х, зараховував суми податку н е в рахунок погашення поточн ого платежу, а в рахунок попер едніх платежів.
Отже суд приходить до висно вку, що позивач сплатив суму п одаткового зобов' язання у с троки встановлені законодав ством та у повному обсязі за п одатковими деклараціями № 3093 від 19.03.2007 р., № 1977 від 19.02.2007 р, уточнююч им розрахунком № 3400 від 27.03.2007р., та ким чином сума простроченого податкового зобов' язання з ПДВ, що не була сплачена у вст ановлені строки становить 39890 ,00 грн. по уточнюючому розраху нку № 3412 від 28.03.2007 р., а не 122094,00 грн.
Таким чином, суд вважає, що м атеріалами справи підтвердж ено, що позивач сплатив по под атковим деклараціям № 3093 від 19. 03.2007 р., № 1977 від 19.02.2007 р, уточнюючому розрахунку № 3400 від 27.03.2007р. узгод жені податкові зобов' язанн я по ПДВ в сумі 82204,00 грн. без пору шення граничних строків спла ти.
Але, відповідач без згоди з позивачем змінив призначенн я платежу на підставі підпун кту 7.7 ст. 7 Закону України “Про порядок погашення зобов'язан ь платників податків перед б юджетами та державними цільо вими фондами”.
Тобто, не звертаючи уваги на призначення платежу в платі жному дорученні, позивач зар аховував платежі на погашенн я не поточних податкових зоб ов' язань, а податкового бор гу, що виник раніше, тобто пров одив облік надходження плат ежів у картці особового раху нку позивача з податку на дод ану вартість в порядку кален дарної черговості настання г раничних строків сплати узго джених зобов' язань, що прив ело до нарахування штрафних санкцій у розмірі більше ніж встановлена сума прострочен ого платежу.
Згідно пункту 30.1 статті 30 роз ділу IV Закону України “Про пла тіжні системи і переказ грош ей в Україні” №2346-III від 05.04.2001 року (із внесеними змінами і допов неннями) переказ вважається завершеним з моменту зарахув ання суми переказу на рахуно к одержувача.
Відповідно до ст. 41 Конститу ції України передбачено, що к ожен має право володіти, кори стуватися і розпоряджатися с воєю власністю. Ніхто не може бути позбавлений права влас ності. Право приватної власн ості є непорушним. Конституц ійні права і свободи гаранту ються і не можуть бути скасов ані (ст. 22). Конституція України має вищу юридичну силу (ст. 8).
Згідно до ст. 9 Конституції У країни чинні міжнародні дого вори, згода на обов' язковіс ть виконання яких надана Вер ховною Радою України, є части ною національного законодав ства України.
Згідно до ч. 1 ст. 5 Кодексу адм іністративного судочинства України адміністративне с удочинство здійснюється ві дповідно до Конституції Укр аїни, цього Кодексу та міжна родних договорів, згода на о бов'язковість яких надана Ве рховною Радою України.
Стаття 1 першого протоколу д о Конвенції про захист прав і основних свобод людини від 20. 03.1952 р., ратифікованого Україно ю 17.07.1997 р., передбачено, що кожна ф ізична або юридична особа ма є право мирно володіти своїм майном. Ніхто не може бути поз бавлений свого права, інакше як в інтересах суспільства і на умовах, передбачених зако ном або загальними принципам и міжнародного права. В ч. 2 ціє ї ж статті зазначено, що попер едні положення ніяким чином не обмежують права держави з апроваджувати такі закони, я кі, на її думку, необхідні для здійснення контролю за викор истанням майна відповідно д о загальних інтересів або дл я забезпечення сплати податк ів або інших зборів чи штрафі в. Отже, зі змісту ч. 2 ст. 1 першог о протоколу до Конвенції про захист прав і основних свобо д людини вбачається, що будь - які обмеження з використання юридичною особою власного м айна, зокрема перерахування коштів, можливе лише за згодо ю такого платника податків а бо за рішенням суду.
Відповідно до п. 3 ст. 47 Господ арського кодексу України пер едбачає, що держава гарантує недоторканість майна і забе зпечує захист майнових прав підприємця.
Отже чинним законодавство м також закріплено право вла сника вільно, за власною ініц іативою та на свій розсуд вол одіти, користуватися та розп оряджатися належним йому май ном та гарантії недоторканос ті майна з боку держави.
У відповідності до ст. 19 Конс титуції України, органи держ авної влади та органи місцев ого самоврядування та їх пос адові особи зобов' язані дія ти лише на підставах, в межах п овноважень та у спосіб, що пер едбачені Конституцією та зак онами України.
Відповідно ст. 13 Закон у України „Про державну пода ткову службу в Україні” поса дові особи органів держав ної податкової служби зоб ов'язані дотримувати Консти туції і законів України, інш их нормативних актів, прав та охоронюваних законом інтер есів громадян, підприємст в, установ, організацій, з абезпечувати виконання покл адених на органи державної п одаткової служби функцій та повною мірою використовуват и надані їм права.
Серед прав органів державн ої податкової служби, передб ачених ст. 11 Закону України „П ро державну податкову службу в Україні” не має права самос тійно, без згоди на то платник а податків або відповідного рішення суду, визначати приз начення платежу. Орган держа вної податкової служби має п раво лише вимагати від плат ників податків, діяльність яких перевіряється, усуне ння виявлених порушень п одаткового законодавства.
Відповідно до ст. 2 КАС Украї ни, завданням адміністративн ого судочинства є захист пра в, свобод та інтересів фізичн их осіб, прав та інтересів юри дичних осіб у сфері публічно -правових відносин від поруш ень з боку органів державної влади, органів місцевого сам оврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єк тів при здійсненні ними влад них управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегова них повноважень.
До адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-я кі рішення, дії чи бездіяльні сть суб'єктів владних повнов ажень, крім випадків, коли щод о таких рішень, дій чи бездіял ьності Конституцією чи закон ами України встановлено інши й порядок судового проваджен ня.
У справах щодо оскарження р ішень, дій чи бездіяльності с уб'єктів владних повноважень адміністративні суди переві ряють, чи прийняті (вчинені) во ни:
- на підставі, у межах п овноважень та у спосіб, що пер едбачені Конституцією та зак онами України;
- з використанням повн оваження з метою, з якою це пов новаження надано;
- обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, щ о мають
- значення для прийнят тя рішення (вчинення дії);
- безсторонньо (неупер еджено);
- добросовісно;
- розсудливо;
- з дотриманням принци пу рівності перед законом, за побігаючи несправедливій ди скримінації;
- пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного б алансу між будь-якими неспри ятливими наслідками для прав , свобод та інтересів особи і ц ілями, на досягнення яких спр ямоване це рішення (дія);
- з урахуванням права особи на участь у процесі при йняття рішення;
- своєчасно, тобто прот ягом розумного строку.
Одним з принципів адмініст ративного судочинства, перед бачених ст. 7 КАС України, є при нцип законності, який відпов ідно до ст. 9 КАС України, поляг ає в наступному, суд при виріш енні справи керується принци пом законності, відповідно д о якого органи державної вла ди, органи місцевого самовря дування, їхні посадові і служ бові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повн оважень та у спосіб, що передб ачені Конституцією та закона ми України.
За такими обставинам и, суд дійшов висновку, що Сакс ька ОДПІ діяла із значним пер евищенням повноважень, перед бачених Конституцією Україн и та Законом України „Про дер жавну податкову службу в Укр аїні”, оскільки не вправі бул а самостійно, без узгодження з платником податків або від повідного рішення суду, визн ачати призначення платежу та перераховувати платежі за п оточними зобов' язаннями на погашення податкового боргу , що виник раніше.
Оскільки платник податків є власником своїх коштів, тоб то має право вільно, на свій ро зсуд, володіти, користуватис я та розпоряджатися своїм ма йном, у тому числі й визначати призначення платежів, суд вв ажає, що застосування положе нь п. 7.7 ст. 7 Закону України “Про порядок погашення зобов' яз ань платників податків перед бюджетами та державними ціл ьовими фондами” можливе лише за згодою платника податків .
Крім того, суд встановив неп ропорційність дій органів де ржавної податкової служби, з окрема, недотримання необхід ного балансу між будь-якими н есприятливими наслідками дл я прав, свобод та інтересів ос оби і цілями, на досягнення як их спрямована ця дія, оскільк и дії відповідача спричинили штучне збільшення недоїмки зі штрафних санкцій за поруш ення граничного строку сплат и податку на додану вартість .
Оскільки податковою інспе кцією не було доведено, що поз ивач несвоєчасно сплатив час тину суми узгодженого податк ового зобов' язання, тому су д вважає безпідставним засто сування до КРП «Виробниче пі дприємство водопровідно - к аналізаційного господарств а м. Саки» штрафних санкцій на підставі підпункту 17.1.7 пункту 17.1 статті 17 Закону України „Пр о порядок погашення зобов' язань платників податків пер ед бюджетами та державними ц ільовими фондами”.
Таким чином, суд приходить д о висновку, що позивач частин у узгодженої суми податковог о зобов' язання у розмірі 82204,00 грн. сплатив без порушень стр оків сплати, тому штрафні сан кції у розмірі 41102,00 грн. застосо вані до позивача не правомір но.
З урахуванням викладеного , суд вважає, що змінені позовн і вимоги позивача підтвердже ні матеріалами справи та під лягають задоволенню у повном у обсязі.
Судові витрати, понесе ні позивачем, підлягають стя гненню на його користь у розм ірі 1 грн. 15 коп. пропорційно за доволеним вимогам з Державно го бюджету України на підста ві ч. 3 ст. 94 КАС України.
У судовому засіданні оголо шено вступну та резолютивну частини постанови.
Постанова складена у повно му обсязі 05.02.2010 року.
На підставі вищевикладено го та керуючись ст.ст. ч.1 ст. 94, 98, 1 60-163 КАС України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
1. Позов задовольнити.
2. Визнати незаконним та скасувати податкове повід омлення-рішення Сакської об' єднаної державної податков ої інспекції (АР Крим, м. Саки, в ул. Курортна, 57) від 11.12.2008 р. № 0001641502/0 в частині застосування до КРП «Виробниче підприємство вод опровідно - каналізаційног о господарства м. Саки», (96500 м. Са ки, вул. Промислова, 9; ідентифі каційний код 03347678) штрафних сан кцій у розмірі 41102,00 грн.
3. Стягнути з Державног о бюджету України на користь КРП «Виробниче підприємство водопровідно - каналізацій ного господарства м. Саки», (96500 м. Саки, вул. Промислова, 9; іден тифікаційний код 03347678) 1 грн. 15 ко п. судових витрат.
У разі неподання заяви про апеляційне оскарження, пост анова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголош ення (у разі складання постан ови у повному обсязі, відпові дно до ст. 160 КАСУ - з дня складен ня у повному обсязі).
Якщо після подачі заяви пр о апеляційне оскарження , апе ляційна скарга не подана, пос танова вступає в законну сил у через 20 днів після подання з аяви про апеляційне оскарже ння.
Постанова може бути оскарж ена в порядку і строки передб ачені ст. 186 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и.
Суддя Господарського суду
Автономної Республіки Крим Колосова Г.Г.
Суд | Господарський суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 02.02.2010 |
Оприлюднено | 13.09.2010 |
Номер документу | 10319119 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Автономної Республіки Крим
Колосова Г.Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні