Постанова
від 19.01.2022 по справі 640/31558/20
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 640/31558/20 Суддя (судді) першої інстанції: Балась Т.П.

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 січня 2022 року м. Київ

Шостий апеляційний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Федотова І.В.,

суддів: Єгорової Н.М. та Чаку Є.В.,

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 23 червня 2021 року у справі за адміністративним позовом підприємства з іноземними інвестиціями "Вайтерра Україна" до Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, -

ВСТАНОВИВ:

До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулось Підприємство з іноземними інвестиціями "Гленкор Агрікалчер Україна" (далі - позивач) до Офісу великих платників податків ДПС (далі - відповідач), у якому позивач просить суд визнати протиправним та скасувати податкові повідомлення-рішення від 18.09.2020 № 0001614203, № 0001624203, прийняті Офісом великих платників податків ДПС.

Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 23 червня 2021 року позов задоволено.

Не погоджуючись із зазначеним судовим рішенням, відповідачем подано апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на неповне з`ясування обставин, що мають значення для справи, невідповідність висновків суду обставинам справи та на порушення судом першої інстанції норм матеріального і процесуального права, просить його скасувати та прийняти нове, у задоволенні позову відмовити.

Доводи апеляційної скарги ґрунтуються на тому, що до контролюючого органу надійшла узагальнена податкова інформація щодо ФГ АГРО САЛАНГ-ТЕТЕРІВ , в якій зазначено, що звітні податкові декларації з єдиного податку четвертої групи за 2020 рік та додатки до декларацій не набули статусу і не відповідають обраному режиму оподаткування та відповідно до ПК України не вважаються податковими деклараціями.

Крім того, апелянт вказує, що вказаний контрагент є фігурантом кримінального провадження.

Також, контролюючий орган на підставі наявної податкової інформації дійшов висновку, що у контрагентів позивача - ТОВ Агро Група та ТОВ Сапфір-Агротех відсутні земельні ділянки достатньої площі, необхідні для вирощування зернових культур реалізованих скаржнику через ТОВ Укрзерноекспорт .

Таким чином, на підставі викладеного контролюючий орган дійшов висновку про нереальність здійснення господарських операцій за перевірений період між підприємством з іноземними інвестиціями Гленкор Агрікалчер Україна та ФГ Агро Саланг-Тетерів , ТОВ Укзерноекспорт .

Сторони у судове засідання не з`явились, про дату, час і місце судового засідання повідомлені належним чином.

Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 311 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції може розглянути справу без повідомлення учасників справи (в порядку письмового провадження) за наявними у справі матеріалами, якщо справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів, у разі неприбуття жодного з учасників справи у судове засідання, хоча вони були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового засідання.

Відповідно до ч. 2 ст. 313 Кодексу адміністративного судочинства України, неявка сторін або інших учасників справи, належним чином повідомлених про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає розгляду справи.

З огляду на викладене, колегія суддів визнала за можливе розглянути справу в порядку письмового провадження.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до ст. 316 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

У відповідності до статті 308 Кодексу адміністративного судочинства України, справа переглядається колегією суддів в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Як вбачається з матеріалів справи, Офісом великих платників податків Державної податкової служби у період з 24.07.2020 по 21.08.2020 було проведено документальну позапланову виїзну перевірку Підприємства з іноземними інвестиціями "Гленкор Агрікалчер Україна" з урахуванням уточнюючих розрахунків з метою перевірки відповідності формування від`ємного значення з податку на додану вартість, яке становить більше 100 тис. гривень.

Термін проведення перевірки продовжувався з 14.08.2020 на 5 робочих днів на підставі наказу Офісу великих платників податків ДПС від 13.08.2020 № 862.

Результати перевірки оформлені актом від 21.08.2020 № 1013/28-10-42-03/23393195 (далі - Акт перевірки).

В акті перевірки стверджується про порушення позивачем п.п. 198.1, п. 198.2, п. 198.3, п. 198.6 ст.198 та п. 200.1, п. 200.4 ст. 200 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI, зі змінами та доповненнями, що призвело до завищення податкового кредиту по декларації з податку на додану вартість за травень 2020 року у сумі ПДВ 4 711 540 грн., що призвело до завищення суми яка підлягає бюджетному відшкодуванню на рахунок платника у банку за травень 2020 року на 3 902 818 грн. та завищення значення суми від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду на суму 808722 грн.

На підставі висновків, зазначених у акті перевірки від 21.08.2020 № 1013/28-10-42-03/23393195 Офісом великих платників податків Державної податкової служби було прийнято наступні рішення:

- податкове повідомлення-рішення від 18.09.2020 № 0001614203, яким позивачу зменшено суму бюджетного відшкодування з податку на додану вартість на загальну суму 3902818,00 грн., та нараховано штрафні санкції у розмірі 1951409,00 грн.;

- податкове повідомлення-рішення від 18.09.2020 № 0001624203, яким позивачу зменшено суму від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду у розмірі 808722,00 грн.

Позивач вважаючи вищезазначені податкові повідомлення-рішення протиправними та такими, що підлягають скасуванню, звернувся з даним позовом до суду.

Надаючи правову оцінку обставинам справи у взаємозв`язку з нормами законодавства, що регулюють спірні правовідносини, колегія суддів апеляційного суду погоджується з висновками суду першої інстанції про наявність підстав для задоволення позову, виходячи з наступного.

Відповідно до пп.14.1.36. п.14.1. ст.14 Податкового Кодексу України господарська діяльність - діяльність особи, що пов`язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами.

Згідно пункту 44.1., пункту 44.2. статті 44 Кодексу, для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.

Відповідно до положень пп. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 ПК України (в редакції Закону від 28.12.2014 № 71-VIII) об`єктом оподаткування є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень цього розділу.

Якщо відповідно до цього розділу передбачено здійснення коригування шляхом збільшення фінансового результату до оподаткування, то в цьому разі відбувається: зменшення від`ємного значення фінансового результату до оподаткування (збитку); збільшення позитивного значення фінансового результату до оподаткування (прибутку).

Якщо відповідно до цього розділу передбачено здійснення коригування шляхом зменшення фінансового результату до оподаткування, то в цьому разі відбувається: збільшення від`ємного значення фінансового результату до оподаткування (збитку); зменшення позитивного значення фінансового результату до оподаткування (прибутку).

Тобто, податок на прибуток розраховується виходячи із бухгалтерського фінансового результату (як різниці між отриманими підприємством доходами та понесеними ним витратами протягом звітного періоду) за НП(С)БО чи МСФЗ, відкоригованого на різниці, передбачені ПК України (як то амортизаційні різниці, різниці, які виникають при формуванні резервів (забезпечень), різниці, які виникають під час здійснення фінансових операцій).

Підпунктом 14.1.18 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України визначено, що бюджетне відшкодування - відшкодування від`ємного значення податку на додану вартість на підставі підтвердження правомірності сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість за результатами перевірки платника.

Порядок визначення суми податку, що підлягає відшкодуванню з Державного бюджету України (бюджетному відшкодуванню), визначений у статті 200 Податкового кодексу України

Відповідно до пункту 200.1 статті 200 Податкового кодексу України сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов`язання звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту такого звітного (податкового) періоду.

Пунктом 200.4 статті 200 Податкового кодексу України передбачено, що при від`ємному значенні суми, розрахованої згідно з пунктом 200.1 цієї статті, така сума:

а) враховується у зменшення суми податкового боргу з податку, що виник за попередні звітні (податкові) періоди (у тому числі розстроченого або відстроченого відповідно до цього Кодексу) в частині, що не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1 цього Кодексу на момент отримання контролюючим органом податкової декларації, а в разі відсутності податкового боргу -

б) або підлягає бюджетному відшкодуванню за заявою платника у сумі податку, фактично сплаченій отримувачем товарів/послуг у попередніх та звітному податкових періодах постачальникам таких товарів/послуг або до Державного бюджету України, в частині, що не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1 цього Кодексу на момент отримання контролюючим органом податкової декларації, на поточний рахунок платника податку та/або у рахунок сплати грошових зобов`язань або погашення податкового боргу такого платника податку з інших платежів, що сплачуються до державного бюджету;

в) та/або зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду.

Згідно пп.14.1.181. п.14.1.ст.14 Податкового кодексу України, податковий кредит - це сума, на яку платник податку на додану вартість має право зменшити податкове зобов`язання звітного періоду.

Згідно із п. 198.1 статті 198 Податкового кодексу України право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг.

Відповідно до п. 198.2 статті 198 Податкового кодексу України датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше:

- дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг;

- дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.

Згідно із п. 198.3 статті 198 Податкового кодексу України податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв`язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.

Відповідно до п. 198.6 статті 198 Податкового кодексу України не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв`язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог статті 201 цього Кодексу) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу.

Відповідно до пункту 44.1 статті 44 Податкового кодексу України для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.

Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.

Статтею 9 Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні у частині 1 встановлено, що підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Вимоги до первинних документів встановлені частиною 2 цієї статті.

За визначеннями цього Закону, первинний документ - це документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення, а господарська операція - дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов`язань, власному капіталі підприємства.

Таким чином, будь-які документи можна вважати первинними, що є підставою для їх врахування в податковому обліку, лише в разі фактичного здійснення господарської операції. При цьому, визначальною ознакою господарської операції є те, що вона повинна спричиняти реальні зміни майнового стану платника податків.

Отже, необхідною умовою для віднесення вартості придбаних платником податків товарів та послуг до витрат, які враховуються при визначенні об`єкта оподаткування податком на прибуток, а сум сплаченого ПДВ - до податкового кредиту, є факт дійсного проведення господарських операцій, обумовлених відповідними угодами, що має засвідчуватись належними первинними документами.

Як вірно встановлено судом першої інстанції та вбачається з матеріалів справи, підприємство з іноземними інвестиціями "Вайтерра Україна" - як юридична особа зареєстроване 21.04.1995 (номер запису: 10701200000011093), що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Основний вид діяльності: Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин (46.21).

28.04.2020 між ПІІ "Гленкор Агрікалчер Україна" (покупець) та ФГ "Агро Саланг-Тетерів" (постачальник) укладено договір поставки № СР-02122, за умовами якого продавець зобов`язується поставити і передати у власність покупця, а покупець прийняти і оплатити кукурудзу 3-го класу, українського походження, врожаю 2019 р. (код товару 1005 90 00 00 згідно з УКТ ЗЕД) на умовах DAT "Поставка на терміналі" (Інкотермс-2010) - ІЗТ, ТОВ у порту Чорноморськ. При цьому, вартість вивантаження на терміналі оплачується покупцем (том 5 а.с.99-105).

Кількість товару складає 900,000 тон (+/- 10% в опціоні Покупця). Остаточна кількість Товару відповідно до ваги, що визначена Зерновим терміналом, відповідно до ваги нетто, зазначеній в реєстрі Зернового терміналу у графі "Залікова вага".

Попередня ціна товару становить 4 500,00 грн. без ПДВ за 1 тону. Загальна попередня вартість Товару з ПДВ становить 4 860 000,00 грн. (+/-10%).

Транспортування товару до пункту призначення здійснюється продавцем і за його власний кошт з обов`язковим наданням необхідних документів, зазначених в інструкції покупця. Залізнична і/або товарно-транспортна накладна мають бути заповнені відповідно до інструкції покупця, що є додатком до договору.

Поставка товару в повному обсязі здійснюється в строк з 28.04.2020 до 15.05.2020 включно, відповідно до відвантажувальних інструкцій, наданих покупцем.

Мінімальна партія до оплати 100 метричних тон.

Поставка товару підтверджується наступними документами: - реєстром, що виданий Зерновим терміналом та інформує про кількість та якість товару, що передається, із зазначенням № автомобіля та №ТТН накладних з вказівкою власника товару і ваги товару брутто і нетто; - видатковою накладною, оформленою на підставі довіреності покупця на отримання ТМЦ. Видаткова накладна повинна бути виписана датою поставки товару, що відповідає даті прийняття/вивантаження товару, вказаній у реєстрі Зернового терміналу, але не раніше дати реєстру виданого Зерновим терміналом.

Покупець сплачує 80% від вартості кожної окремої поставленої партії товару на поточний рахунок продавця, зазначений у договорі, протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати надання: рахунку на оплату кожної окремої поставленої партії товару із зазначенням точної кількості та ціни товару без ПДВ, суми ПДВ, усього до сплати; копії документів (реєстр, що виданий Зерновим терміналом та видаткові накладні).

Покупець сплачує 20% від вартості кожної окремої поставленої партії товару, поставка якого складає предмет даного договору, на поточний рахунок продавця, зазначений у договорі, протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати надання копій: - належно складеної податкової накладної зареєстрованої в ЄРПН на повну суму поставки товару по договору поставки №ОР-02122 від 28.04.2020; квитанції №1 або квитанції №2 про реєстрацію податкової накладної в електронній формі в ЄРПН.

На виконання вказаного договору ФГ "Агро Саланг-Тетерів" поставило позивачу товар (кукурудзу 3-го класу, врожаю 2019 року) на загальну суму 4 852 332,00 грн., що підтверджується видатковими накладними № ФЄІ00000415 від 07.05.2020 на суму 456 192,00 грн., №ФЄІ00000376 від 05.05.2020 на суму 2 751 840,00 грн., №ФЄІ00000400 від 06.05.2020 на суму 1 644 300,00 грн.

Факт транспортування товару - "кукурудза 3 класу, врожаю 2019 року" підтверджується наступними товарно-транспортними накладними: від 06.05.2020 № 392122, від 07.05.2020 № 392001, від 07.05.2020 № 392121, від 06.05.2020 № 392124, від 06.05.2020 №392131, від 06.05.2020 № 392081, від 06.05.2020 № 392125, від 06.05.2020 № 392004, від 06.05.2020 № 392005, від 06.05.2020 № 392002, від 05.05.2020 № 392107, від 04.05.2020 № 392110, від 05.05.2020 № 392106, від 04.05.2020 № 392108, від 05.05.2020 № 392104, від 05.05.2020 № 392130, від 05.05.2020 № 392011, від 05.05.2020 № 392127, від 05.05.2020 № 392013, від 05.05.2020 № 392012, від 05.05.2020 № 392101, від 05.05.2020 № 392009, від 05.05.2020 № 392010, від 06.05.2020 № 392008, від 06.05.2020 № 392007, від 06.05.2020 № 392105, від 05.05.2020 № 392102, від 06.05.2020 № 392006.

За фактом поставки товару, ФГ "Агро Саланг-Тетерів" складено та зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних наступні податкові накладні: від 07.05.2020 № 652 на суму 456 192,00 грн., у тому числі ПДВ 76 032,00 грн., від 06.05.2020 № 647 на суму 1 644 300,00 грн., у тому числі ПДВ 274 050,00 грн., від 05.05.2020 № 623 на суму 2 751 840,00 грн., у тому числі ПДВ 458 640,00 грн.

З огляду на поставку товару ФГ "Агро Саланг-Тетерів" було виставлено позивачеві рахунки на оплату №ФЄІ00000350 від 07.05.2020 на суму 456 192,00 грн., №ФЄІ00000313 від 05.05.2020 на суму 2 751 840,00 грн., №ФЄІ00000336 від 06.05.2020 на суму 1 644 300,00 грн.

ПІІ "Вайтерра Україна" в оплату за отриманий товар перерахувало на банківський рахунок ФГ "Агро Саланг-Тетерів" кошти в сумі 2 194 668,00 грн., що підтверджується платіжними дорученнями №4758 від 13.05.2020 на суму 879 228,00 грн., 4653 від 08.05.2020 на суму 1 315 440 грн.

Також, 12.03.2020 між ПІІ "Вайтерра Україна" (покупець) та ТОВ "Укрзеленекспорт" (постачальник) укладено договір поставки №ОР-22729 за умовами якого, продавець зобов`язується поставити і передати у власність покупця, а покупець прийняти і оплатити кукурудзу 3-го класу, українського походження, врожаю 2019 р. (код товару 1005 90 00 00 згідно з УКТ ЗЕД) на умовах DAT "Поставка на терміналі" (Інкотермс-2010) - ІЗТ, ТОВ у порту Чорноморськ. При цьому, вартість вивантаження на терміналі оплачується покупцем.

Кількість Товару складає 1000 тон(+/-10% в опціоні покупця).Остаточна кількість товару відповідно до ваги, що визначена зерновим терміналом, відповідно до ваги нетто, зазначеній в реєстрі зернового терміналу.

Ціна товару становить 4 250.00 грн. без ПДВ за 1 тону. Вартість товару без ПДВ 4 250 000,00 грн.(+/-10%).Сума ПДВ 850 000,00 грн.(+М0%).Загальна вартість товару з ПДВ 5 100 000,00 грн(+/-10%).

Транспортування товару до пункту призначення здійснюється продавцем і за його власний кошт з обов`язковим наданням необхідних документів, зазначених в Інструкції покупця. Поставка товару в повному обсязі здійснюється в строк з 12 березня 2020 р. до 26 березня 2020 р. включно, строго у відповідності до відвантажувальних інструкцій, наданих Покупцем. Мінімальна партія до оплати 30 метричних тон.

Поставка товару підтверджується наступними документами:

- реєстром, що виданий зерновим терміналом та інформує про кількість та якість Товару, що передається, із зазначенням № автомобіля та №ТТН накладних з вказівкою власника Товару і ваги товару брутто і нетто;

- видатковою накладною, оформленою на підставі довіреності покупця на отримання ТМЦ. Видаткова накладна повинна бути виписана датою поставки товару, що відповідає даті прийняття/вивантаження товару, вказаній у реєстрі зернового терміналу, але не раніше дати реєстру виданого Зерновим терміналом.

Датою поставки та переходу права власності на товар і всіх ризиків та вигод, пов`язаних з товаром, від продавця до покупця є дата відвантаження товару покупцю в місці поставки, що відповідає даті прийняття/вивантаження товару, вказаній у реєстрі Зернового терміналу та даті видаткової накладної на Товар або його партію.

Поставка товару пізніше строку можлива тільки за умови підписання додаткової угоди про продовження строку поставки товару.

Покупець сплачує 80% від вартості кожної окремої поставленої партії Товару на поточний рахунок Продавця, зазначений у Договорі, протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати надання:

рахунку на оплату кожної окремої поставленої партії Товару із зазначенням точної кількості та ціни Товару без ПДВ, суми ПДВ, усього до сплати;

копії документів, зазначених в договорі.

Покупець сплачує 20% від вартості кожної окремої поставленої партії Товару, поставка якого складає предмет даного Договору, на поточний рахунок Продавця, зазначений у Договорі, протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати надання копій:

- належно складеної податкової накладної зареєстрованої в ЄРПН на повну суму поставки Товару по договору поставки;

квитанції №1 або квитанції №2 про реєстрацію податкової накладної в електронній формі в ЄРПН.

Відповідно до Додаткової угоди №1 від 12.03.2020 до договору поставки № ОР-22729 від 12.03.2020 покупець та постачальник домовились про наступне: "продавець зобов`язується поставити і передати у власність покупця, а покупець прийняти і оплатити кукурудзу ...на умовах DAT "Поставка в терміналі" (у редакції Інкотермс 2010) - 13Т, ТОВ у порту Чорноморськ та/або Tic-Зерно , ТОВ (Южний) у порту Южний (надалі "Зерновий термінал"). При цьому вартість вивантаження Товару на терміналі сплачується Покупцем.

Відповідно до Додаткової угоди №2 від 26.03.2020 до договору поставки № ОР-22729 від 12.03.2020 покупець та постачальник домовились про наступне: "Поставка Товару в повному обсязі здійснюється в строк з 12 березня 2020 р. до 12 квітня 2020 р. включно, строго у відповідності до відвантажувальних інструкцій, наданих Покупцем. Мінімальна партія до оплати 100 метричних тон.

Відповідно до Додаткової угоди №3 від 12.04.2020 до договору поставки № ОР-22729 від 12.03.2020 покупець та постачальник домовились про наступне: "Поставка Товару в повному обсязі здійснюється в строк з 12 березня 2020 р. до 22 квітня 2020 р. включно, строго у відповідності до відвантажувальних інструкцій, наданих Покупцем. Мінімальна партія до оплати 100 метричних тон.

На виконання вказаного договору ТОВ "Укрзерноекспорт" поставило позивачу товар (кукурудзу 3-го класу, врожаю 2019 року) на загальну суму 2 380 986,00 грн., що підтверджується видатковими накладними № 43 від 11.04.2020 на суму 669 732,00 грн., № 21 від 27.03.2020 на суму 762 654,00 грн., № 39 від 10.04.2020 на суму 948 600,00 грн.

Факт транспортування товару - "кукурудза 3 класу, врожаю 2019 року" підтверджується товарно-транспортними накладними.

За фактом поставки товару, ТОВ "Укрзерноекспорт" складено та зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні: від 27.03.2020 № 12 на суму 762 654,00 грн., у тому числі ПДВ 127 109,00 грн., від 10.04.2020 № 7 на суму 948 600,00 грн., у тому числі ПДВ 158 100,00 грн., від 11.04.2020 № 9 на суму 669 732,00 грн., у тому числі ПДВ 111 622,00 грн.

З огляду на поставку товару ТОВ "Укрзерноекспорт" було виставлено позивачеві рахунки на оплату №12 від 27.03.2020 на суму 610 123,20 грн., №13 від 06.04.2020 на суму 556022,40 грн., №15 від 13.04.2020 на суму 1742404,80 грн., №17 від 15.04.2020 на суму 446148,00 грн., №22 від 22.04.2020 на суму 862986,30 грн.

ПІІ "Вайтерра Україна" в оплату за отриманий товар перерахувало на банківський рахунок ТОВ "Укрзерноекспорт" кошти в сумі 862986,30 грн., що підтверджується платіжним дорученням №4475 від 04.05.2020 на суму 862986,30 грн.

06.04.2020 між ПІІ "Вайтерра Україна" (покупець) та ТОВ "Укрзеленекспорт" (постачальник) укладено договір поставки №ОР-22961 за умовами якого, продавець зобов`язується поставити і передати у власність покупця, а покупець прийняти і оплатити кукурудзу 3-го класу, українського походження, врожаю 2019 р. (код товару 1005 90 00 00 згідно з УКТ ЗЕД) на умовах DAT "Поставка на терміналі" (Інкотермс-2010) - ІЗТ, ТОВ у порту Чорноморськ. При цьому, вартість вивантаження на терміналі оплачується покупцем.

Кількість Товару складає 500 тон (+/-10% в опціоні покупця). Остаточна кількість товару відповідно до ваги, що визначена зерновим терміналом, відповідно до ваги нетто, зазначеній в реєстрі зернового терміналу.

Ціна товару становить 5 500,00 грн. без ПДВ за 1 тонну. Вартість товару без ПДВ 2 750 000,00 грн.(+/-І0%).Сума ПДВ 550 000,00 грн.(+/-10%).Загальна вартість товару з ПДВ З 300 000,00 грн(+/-10%).

Транспортування товару до пункту призначення здійснюється Продавцем і за його власній кошт з обов`язковим наданням необхідних документів, зазначених в Інструкції Покупця. Поставка Товару в повному обсязі здійснюється в строк з 06 квітня 2020 р. до 20 квітня 2020 р. включно, строго у відповідності до відвантажувальних інструкцій, наданих Покупцем. Мінімальна партія до оплати 100 метричних тон.

Поставка товару підтверджується наступними документами:

- реєстром, що виданий зерновим терміналом та інформує про кількість та якість Товару, що передається, із зазначенням № автомобіля та №ТТН накладних з вказівкою власника Товару і ваги товару брутто і нетто;

- видатковою накладною, оформленою на підставі довіреності покупця на отримання ТМЦ. Видаткова накладна повинна бути виписана датою поставки товару, що відповідає даті прийняття/вивантаження товару, вказаній у реєстрі зернового терміналу, але не раніше дати реєстру виданого Зерновим терміналом.

Датою поставки та переходу права власності на товар і всіх ризиків та вигод, пов`язаних з товаром, від продавця до покупця є дата відвантаження товару покупцю в місці поставки, що відповідає даті прийняття/вивантаження товару, вказаній у реєстрі Зернового терміналу та даті видаткової накладної на Товар або його партію.

Поставка товару пізніше строку можлива тільки за умови підписання додаткової угоди про продовження строку поставки товару.

Покупець сплачує 80% від вартості кожної окремої поставленої партії Товару на поточний рахунок Продавця, зазначений у Договорі, протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати надання:

рахунку на оплату кожної окремої поставленої партії Товару із зазначенням точної кількості та ціни Товару без ПДВ, суми ПДВ, усього до сплати;

копії документів, зазначених в договорі

Покупець сплачує 20% від вартості кожної окремої поставленої партії Товару, поставка якого складає предмет даного Договору, на поточний рахунок Продавця, зазначений у Договорі, протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати надання копій:

- належно складеної податкової накладної зареєстрованої в ЄРПН на повну суму поставки Товару по договору поставки;

квитанції №1 або квитанції №2 про реєстрацію податкової накладної в електронній формі в ЄРПН.

На виконання вказаного договору ТОВ "Укрзерноекспорт" поставило позивачу товар (кукурудзу 3-го класу, врожаю 2019 року) на загальну суму 3401572,59 грн., що підтверджується видатковими накладними № 62 від 23.04.2020 на суму 729400,07 грн., № 64 від 24.04.2020 на суму 740700,66 грн., № 65 від 25.04.2020 на суму 806485,73 грн., № 66 від 26.04.2020 на суму 230833,91 грн., № 69 від 27.04.2020 на суму 894152,22 грн.

Факт транспортування товару - "кукурудза 3 класу, врожаю 2019 року" підтверджується товарно-транспортними накладними.

За фактом поставки товару, ТОВ "Укрзерноекспорт" складено та зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні: від 23.04.2020 № 24 на суму 729 400,07 грн., у тому числі ПДВ 121 566,68 грн., від 25.04.2020 № 26 на суму 806 485,73 грн., у тому числі ПДВ 124 414,29 грн., від 24.04.2020 № 25 на суму 740 700,66 грн., у тому числі ПДВ 123 450,11 грн., від 26.04.2020 № 27 на суму 230 833,91 грн., у тому числі ПДВ 38 472,32 грн., від 28.04.2020 № 28 на суму 894 152,22 грн., у тому числі ПДВ 149 025,37 грн.,

З огляду на поставку товару ТОВ "Укрзерноекспорт" було виставлено позивачеві рахунки на оплату №32 від 28.04.2020 на суму 715 321,78 грн., №29 від 27.04.2020 на суму 1 422 416,23 грн., №27 від 24.04.2020 на суму 716 517,31 грн.

ПІІ "Вайтерра Україна" в оплату за отриманий товар перерахувало на банківський рахунок ТОВ "Укрзерноекспорт" кошти в сумі 713563,84 грн., що підтверджується платіжним дорученням №4911 від 18.05.2020 на суму 713563,84 грн.

09.04.2020 між ПІІ "Вайтерра Україна" (покупець) та ТОВ "Укрзеленекспорт" (постачальник) укладено договір поставки №ОР-22996 за умовами якого, продавець зобов`язується поставити і передати у власність покупця, а покупець прийняти і оплатити кукурудзу 3-го класу, українського походження, врожаю 2019 р. (код товару 1005 90 00 00 згідно з УКТ ЗЕД) на умовах DAT "Поставка на терміналі" (Інкотермс-2010) - ІЗТ, ТОВ у порту Чорноморськ. При цьому, вартість вивантаження на терміналі оплачується покупцем.

Продавець повідомляє і підтверджує, що товар, який поставляється за цим договором, є товаром, придбаним ним безпосередньо у сільськогосподарських товаровиробників, які поставили вирощений ними товар продавцю вперше, тобто мало місце перше постачання від сільськогосподарських товаровиробників до продавця. А сам продавець є сумлінним і єдиним його власником.

Кількість Товару складає 500 тон (+/-10% в опціоні покупця). Остаточна кількість товару відповідно до ваги, що визначена зерновим терміналом, відповідно до ваги нетто, зазначеній в реєстрі зернового терміналу.

Ціна товару становить 4 625,00 грн. без ПДВ за 1 тонну. Вартість товару без ПДВ 2 312 500,00 грн.(+/-10%).Сума ПДВ 462 500,00 гри.(+/-10%).Загальна вартість товару з ПДВ 2 775 000,00 грн(+/-10%).

Транспортування товару до пункту призначення здійснюється Продавцем і за його власний кошт з обов`язковим наданням необхідних документів, зазначених в Інструкції Покупця. Поставка Товару в повному обсязі здійснюється в строк з 09 квітня 2020 р. до 22 квітня 2020 р. включно, строго у відповідності до відвантажувальних інструкцій, наданих Покупцем. Мінімальна партія до оплати 100 метричних тон.

Поставка товару підтверджується наступними документами:

- реєстром, що виданий зерновим терміналом та інформує про кількість та якість Товару, що передається, із зазначенням № автомобіля та №ТТН накладних з вказівкою власника Товару і ваги товару брутто і нетто;

- видатковою накладною, оформленою на підставі довіреності покупця на отримання ТМЦ. Видаткова накладна повинна бути виписана датою поставки товару, що відповідає даті прийняття/вивантаження товару, вказаній у реєстрі зернового терміналу, але не раніше дати реєстру виданого Зерновим терміналом.

Датою поставки та переходу права власності на товар і всіх ризиків та вигод, пов`язаних з товаром, від продавця до покупця є дата відвантаження товару покупцю в місці поставки, що відповідає даті прийняття/вивантаження товару, вказаній у реєстрі Зернового терміналу та даті видаткової накладної на Товар або його партію.

Поставка товару пізніше строку можлива тільки за умови підписання додаткової угоди про продовження строку поставки товару.

Покупець сплачує 80% від вартості кожної окремої поставленої партії Товару на поточний рахунок Продавця, зазначений у Договорі, протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати надання:

рахунку на оплату кожної окремої поставленої партії Товару із зазначенням точної кількості та ціни Товару без ПДВ, суми ПДВ, усього до сплати;

копії документів, зазначених в договорі

Покупець сплачує 20% від вартості кожної окремої поставленої партії Товару, поставка якого складає предмет даного Договору, на поточний рахунок Продавця, зазначений у Договорі, протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати надання копій:

- належно складеної податкової накладної зареєстрованої в ЄРПН на повну суму поставки Товару по договору поставки;

квитанції №1 або квитанції №2 про реєстрацію податкової накладної в електронній формі в ЄРПН.

Відповідно до Додаткової угоди №1 від 10.04.2020 р. до Договору поставки Xs ОР-22996 від 09.04.2020 Покупець та Постачальник домовились про наступне: "продавець зобов`язується поставити і передати у власність покупця, а покупець прийняти і оплатити кукурудзу ...на умовах DAT "Поставка в терміналі" (у редакції Інкотермс 2010) - ІЗТ, ТОВ у порту Чорноморськ та/або Tic-Зерно , ТОВ (Южний) у порту Южний (надалі "Зерновий термінал"). При цьому вартість вивантаження Товару на терміналі сплачується Покупцем.

На виконання вказаного договору ТОВ "Укрзерноекспорт" поставило позивачу товар (кукурудзу 3-го класу, врожаю 2019 року) на загальну суму 1 841 575,67 грн., що підтверджується видатковими накладними № 42 від 12.04.2020 на суму 1 358 351,86 грн., №52 від 15.05.2020 на суму 483 223,81 грн.

Факт транспортування товару - "кукурудза 3 класу, врожаю 2019 року" підтверджується товарно-транспортними накладними.

За фактом поставки товару, ТОВ "Укрзерноекспорт" складено та зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні: від 12.04.2020 № 13 на суму 1 358 351,86 грн., у тому числі ПДВ 226 391,98 грн., від 15.04.2020 № 16 на суму 483 223,81 грн., у тому числі ПДВ 80 537,30 грн.

З огляду на поставку товару ТОВ "Укрзерноекспорт" було виставлено позивачеві рахунки на оплату №16 від 13.04.2020 на суму 1086659,23 грн., №18 від 16.04.2020 на суму 673116,26 грн., №20 від 21.04.2020 на суму 451226,36 грн., №36 від 20.05.2020 на суму 552782,44 грн.

ПІІ "Вайтерра Україна" в оплату за отриманий товар перерахувало на банківський рахунок ТОВ "Укрзерноекспорт" кошти в сумі 552782,44 грн., що підтверджується платіжним дорученням №5082 від 22.05.2020 на суму 552782,44 грн.

14.04.2020 між ПІІ "Вайтерра Україна" (покупець) та ТОВ "Укрзеленекспорт" (постачальник) укладено договір поставки №ОР-23025, за умовами якого продавець зобов`язується поставити і передати у власність покупця, а покупець прийняти і оплатити кукурудзу 3-го класу, українського походження, врожаю 2019 р. (код товару 1005 90 00 00 згідно з УКТ ЗЕД) на умовах DAT "Поставка на терміналі" (Інкотермс-2010) - ІЗТ, ТОВ у порту Чорноморськ. При цьому, вартість вивантаження на терміналі оплачується покупцем.

Продавець повідомляє і підтверджує, що товар, який поставляється за цим договором, є товаром, придбаним ним безпосередньо у сільськогосподарських товаровиробників, які поставили вирощений ними товар продавцю вперше, тобто мало місце перше постачання від сільськогосподарських товаровиробників до продавця. А сам продавець є сумлінним і єдиним його власником.

Кількість Товару складає 500 тон (+/-10% в опціоні покупця). Остаточна кількість товару відповідно до ваги, що визначена зерновим терміналом, відповідно до ваги нетто, зазначеній в реєстрі зернового терміналу.

Ціна товару становить 4 625,00 грн. без ПДВ за 1 тонну. Вартість товару без ПДВ 2 312500,00 грн.(+/-10%).Сума ПДВ 462500,00 грн.(+/-10%).Загальна вартість товару з ПДВ 2 775000,00 грн(+/-10%).

Транспортування товару до пункту призначення здійснюється Продавцем і за його власний кошт з обов`язковим наданням необхідних документів, зазначених в Інструкції Покупця. Поставка Товару в повному обсязі здійснюється в строк з 14 квітня 2020 р. до 28 квітня 2020 р. включно, строго у відповідності до відвантажувальних інструкцій, наданих Покупцем. Мінімальна партія до оплати 100 метричних тон.

Поставка товару підтверджується наступними документами:

- реєстром, що виданий зерновим терміналом та інформує про кількість та якість Товару, що передається, із зазначенням № автомобіля та №ТТН накладних з вказівкою власника Товару і ваги товару брутто і нетто;

- видатковою накладною, оформленою на підставі довіреності покупця на отримання ТМЦ. Видаткова накладна повинна бути виписана датою поставки товару, що відповідає даті прийняття/вивантаження товару, вказаній у реєстрі зернового терміналу, але не раніше дати реєстру виданого Зерновим терміналом.

Датою поставки та переходу права власності на товар і всіх ризиків та вигод, пов`язаних з товаром, від продавця до покупця є дата відвантаження товару покупцю в місці поставки, що відповідає даті прийняття/вивантаження товару, вказаній у реєстрі Зернового терміналу та даті видаткової накладної на Товар або його партію.

Поставка товару пізніше строку можлива тільки за умови підписання додаткової угоди про продовження строку поставки товару.

Покупець сплачує 80% від вартості кожної окремої поставленої партії Товару на поточний рахунок Продавця, зазначений у Договорі, протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати надання:

рахунку на оплату кожної окремої поставленої партії Товару із зазначенням точної кількості та ціни Товару без ПДВ, суми ПДВ, усього до сплати;

копії документів, зазначених в договорі

Покупець сплачує 20% від вартості кожної окремої поставленої партії Товару, поставка якого складає предмет даного Договору, на поточний рахунок Продавця, зазначений у Договорі, протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати надання копій:

- належно складеної податкової накладної зареєстрованої в ЄРПН на повну суму поставки Товару по договору поставки;

квитанції №1 або квитанції №2 про реєстрацію податкової накладної в електронній формі в ЄРПН.

На виконання вказаного договору ТОВ "Укрзерноекспорт" поставило позивачу товар (кукурудзу 3-го класу, врожаю 2019 року) на загальну суму 2302506,42 грн., що підтверджується видатковими накладними № 46 від 14.04.2020 на суму 438006,00 грн., № 57 від 22.04.2020 на суму 987734,08 грн., № 56 від 21.04.2020 на суму 876766,34 грн.

Факт транспортування товару - "кукурудза 3 класу, врожаю 2019 року" підтверджується товарно-транспортними накладними.

За фактом поставки товару, ТОВ "Укрзерноекспорт" складено та зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні: від 14.04.2020 № 19 на суму 438 006,36 грн., у тому числі ПДВ 73001,00 грн., від 21.04.2020 № 21 на суму 876766,34 грн., у тому числі ПДВ 146 127,72 грн., від 22.04.2020 № 22 на суму 987724,08 грн., у тому числі ПДВ 164622,35 грн.

З огляду на поставку товару ТОВ "Укрзерноекспорт" було виставлено позивачеві рахунки на оплату №21 від 21.04.2020 на суму 701413,08 грн., №19 від 17.04.2020 на суму 564061,16 грн.

ПІІ "Вайтерра Україна" в оплату за отриманий товар перерахувало на банківський рахунок ТОВ "Укрзерноекспорт" кошти в сумі 513915,37 грн., що підтверджується платіжним дорученням №5083 від 22.05.2020 на суму 513915,37 грн.

22.04.2020 між ПІІ "Вайтерра Україна" (покупець) та ТОВ "Укрзеленекспорт" (постачальник) укладено договір поставки №ОР-23075, за умовами якого продавець зобов`язується поставити і передати у власність покупця, а покупець прийняти і оплатити кукурудзу 3-го класу, українського походження, врожаю 2019 р. (код товару 1005 90 00 00 згідно з УКТ ЗЕД) на умовах DAT "Поставка на терміналі" (Інкотермс-2010) - ІЗТ, ТОВ у порту Чорноморськ. При цьому, вартість вивантаження на терміналі оплачується покупцем.

Продавець повідомляє і підтверджує, що товар, який поставляється за цим договором, є товаром, придбаним ним безпосередньо у сільськогосподарських товаровиробників, які поставили вирощений ними товар продавцю вперше, тобто мало місце перше постачання від сільськогосподарських товаровиробників до продавця. А сам продавець є сумлінним і єдиним його власником.

Кількість Товару складає 765,3 тон (+'-5% в опціоні покупця). Остаточна кількість товару відповідно до ваги, що визначена Зерновим терміналом, відповідно до ваги нетто, зазначеній в реєстрі Зернового терміналу.

Ціна товару становить 4666,67 грн. без ПДВ за 1 тону. Вартість товару без ПДВ 3 571 402,55 грн.(+/-5%).Сума ПДВ 714 280,51 грн.(+/-5%).3агальна вартість товару з ПДВ 4 285 683,06 грн(+/-5%).

Транспортування товару до пункту призначення здійснюється Продавцем і за його власний кошт з обов`язковим наданням необхідних документів, зазначених в Інструкції Покупця. Поставка Товару в повному обсязі здійснюється в строк з 22 квітня 2020 р. до 28 квітня 2020 р. включно, строго у відповідності до вивантажувальних інструкцій, наданих Покупцем. Мінімальна партія до оплати 100 метричних тон.

Поставка товару підтверджується наступними документами:

- реєстром, що виданий зерновим терміналом та інформує про кількість та якість Товару, що передається, із зазначенням № автомобіля та №ТТН накладних з вказівкою власника Товару і ваги товару брутто і нетто;

- видатковою накладною, оформленою на підставі довіреності покупця на отримання ТМЦ. Видаткова накладна повинна бути виписана датою поставки товару, що відповідає даті прийняття/вивантаження товару, вказаній у реєстрі зернового терміналу, але не раніше дати реєстру виданого Зерновим терміналом.

Датою поставки та переходу права власності на товар і всіх ризиків та вигод, пов`язаних з товаром, від продавця до покупця є дата відвантаження товару покупцю в місці поставки, що відповідає даті прийняття/вивантаження товару, вказаній у реєстрі Зернового терміналу та даті видаткової накладної на Товар або його партію.

Поставка товару пізніше строку можлива тільки за умови підписання додаткової угоди про продовження строку поставки товару.

Покупець сплачує 80% від вартості кожної окремої поставленої партії Товару на поточний рахунок Продавця, зазначений у Договорі, протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати надання:

рахунку на оплату кожної окремої поставленої партії Товару із зазначенням точної кількості та ціни Товару без ПДВ, суми ПДВ, усього до сплати;

копії документів, зазначених в договорі

Покупець сплачує 20% від вартості кожної окремої поставленої партії Товару, поставка якого складає предмет даного Договору, на поточний рахунок Продавця, зазначений у Договорі, протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати надання копій:

- належно складеної податкової накладної зареєстрованої в ЄРПН на повну суму поставки Товару по договору поставки;

квитанції №1 або квитанції №2 про реєстрацію податкової накладної в електронній формі в ЄРПН.

На виконання вказаного договору ТОВ "Укрзерноекспорт" поставило позивачу товар (кукурудзу 3-го класу, врожаю 2019 року) на загальну суму 4285683,06 грн., що підтверджується видатковою накладною № 58 від 22.04.2020 на суму 4285683,06 грн.

Факт транспортування товару - "кукурудза 3 класу, врожаю 2019 року" підтверджується товарно-транспортними накладними.

За фактом поставки товару, ТОВ "Укрзерноекспорт" складено та зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну: від 22.04.2020 № 31 на суму 4285683,06 грн., у тому числі ПДВ 714280,51 грн.

З огляду на поставку товару ТОВ "Укрзерноекспорт" було виставлено позивачеві рахунки на оплату №26 від 23.04.2020 на суму 3428546,45 грн., №38 від 20.05.2020 на суму 857136,61 грн.

ПІІ "Вайтерра Україна" в оплату за отриманий товар перерахувало на банківський рахунок ТОВ "Укрзерноекспорт" кошти в сумі 857136,61 грн., що підтверджується платіжними дорученнями №5057 від 21.05.2020 на суму 857136,61 грн.

23.04.2020 між ПІІ "Вайтерра Україна" (покупець) та ТОВ "Укрзеленекспорт" (постачальник) укладено договір поставки №ОР-23086, за умовами якого продавець зобов`язується поставити і передати у власність покупця, а покупець прийняти і оплатити кукурудзу 3-го класу, українського походження, врожаю 2019 р. (код товару 1005 90 00 00 згідно з УКТ ЗЕД) на умовах DAT "Поставка на терміналі" (Інкотермс-2010) - ІЗТ, ТОВ у порту Чорноморськ. При цьому, вартість вивантаження на терміналі оплачується покупцем.

Продавець повідомляє і підтверджує, що товар, який поставляється за цим договором, є товаром, придбаним ним безпосередньо у сільськогосподарських товаровиробників, які поставили вирощений ними товар продавцю вперше, тобто мало місце перше постачання від сільськогосподарських товаровиробників до продавця. А сам продавець є сумлінним і єдиним його власником.

Кількість Товару складає 1 427,040 тон (+/-5% в опціоні покупця). Остаточна кількість товару відповідно до ваги, що визначена Зерновим терміналом, відповідно до ваги нетто, зазначеній в реєстрі Зернового терміналу.

Ціна товару становить 4 666,67 грн. без ПДВ за 1 тонну. Вартість товару без ПДВ 6659524,76 грн.(+/-5%).Сума ПДВ 1331904,95 грн.(+/-5%).3агальна вартість товару з ПДВ 7991429,71 грн(+/-5%).

Транспортування товару до пункту призначення здійснюється Продавцем і за його власний кошт з обов`язковим наданням необхідних документів, зазначених в Інструкції Покупця. Поставка Товару в повному обсязі здійснюється в строк з 23 квітня 2020 р. до 23 квітня 2020 р. включно, строго у відповідності до вивантажувальних інструкцій, наданих Покупцем. Мінімальна партія до оплати 100 метричних тон.

Поставка товару підтверджується наступними документами:

- реєстром, що виданий зерновим терміналом та інформує про кількість та якість Товару, що передається, із зазначенням № автомобіля та №ТТН накладних з вказівкою власника Товару і ваги товару брутто і нетто;

- видатковою накладною, оформленою на підставі довіреності покупця на отримання ТМЦ. Видаткова накладна повинна бути виписана датою поставки товару, що відповідає даті прийняття/вивантаження товару, вказаній у реєстрі зернового терміналу, але не раніше дати реєстру виданого Зерновим терміналом.

Датою поставки та переходу права власності на товар і всіх ризиків та вигод, пов`язаних з товаром, від продавця до покупця є дата відвантаження товару покупцю в місці поставки, що відповідає даті прийняття/вивантаження товару, вказаній у реєстрі Зернового терміналу та даті видаткової накладної на Товар або його партію.

Поставка товару пізніше строку можлива тільки за умови підписання додаткової угоди про продовження строку поставки товару.

Покупець сплачує 80% від вартості кожної окремої поставленої партії Товару на поточний рахунок Продавця, зазначений у Договорі, протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати надання:

рахунку на оплату кожної окремої поставленої партії Товару із зазначенням точної кількості та ціни Товару без ПДВ, суми ПДВ, усього до сплати;

копії документів, зазначених в договорі

Покупець сплачує 20% від вартості кожної окремої поставленої партії Товару, поставка якого складає предмет даного Договору, на поточний рахунок Продавця, зазначений у Договорі, протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати надання копій:

- належно складеної податкової накладної зареєстрованої в ЄРПН на повну суму поставки Товару по договору поставки;

квитанції №1 або квитанції №2 про реєстрацію податкової накладної в електронній формі в ЄРПН.

На виконання вказаного договору ТОВ "Укрзерноекспорт" поставило позивачу товар (кукурудзу 3-го класу, врожаю 2019 року) на загальну суму 7991429,71 грн., що підтверджується видатковою накладною № 63 від 23.04.2020 на суму 7991429,71 грн.

Факт транспортування товару - "кукурудза 3 класу, врожаю 2019 року" підтверджується товарно-транспортними накладними.

За фактом поставки товару, ТОВ "Укрзерноекспорт" складено та зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну: від 23.04.2020 № 32 на суму 7991429,00 грн., у тому числі ПДВ 1331904,95 грн.

З огляду на поставку товару ТОВ "Укрзерноекспорт" було виставлено позивачеві рахунки на оплату №28 від 24.04.2020 на суму 6393143,77 грн., №39 від 20.05.2020 на суму 1598285,94 грн.

ПІІ "Вайтерра Україна" в оплату за отриманий товар перерахувало на банківський рахунок ТОВ "Укрзерноекспорт" кошти в сумі 1598285,94 грн., що підтверджується платіжними дорученнями №5080 від 22.05.2020 на суму 1598285,94 грн., 4653 від 08.05.2020 на суму 1315440 грн.

24.04.2020 між ПІІ "Вайтерра Україна" (покупець) та ТОВ "Укрзеленекспорт" (постачальник) укладено договір поставки №ОР-23093, за умовами якого продавець зобов`язується поставити і передати у власність покупця, а покупець прийняти і оплатити кукурудзу 3-го класу, українського походження, врожаю 2019 р. (код товару 1005 90 00 00 згідно з УКТ ЗЕД) на умовах DAT "Поставка на терміналі" (Інкотермс-2010) - ІЗТ, ТОВ у порту Чорноморськ. При цьому, вартість вивантаження на терміналі оплачується покупцем.

Продавець повідомляє і підтверджує, що товар, який поставляється за цим договором, є товаром, придбаним ним безпосередньо у сільськогосподарських товаровиробників, які поставили вирощений ними товар продавцю вперше, тобто мало місце перше постачання від сільськогосподарських товаровиробників до продавця. А сам продавець є сумлінним і єдиним його власником.

Кількість Товару складає 25,50 тон (+/-10% в опціоні покупця).Остаточна кількість товару відповідно до ваги, що визначена Зерновим терміналом, відповідно до ваги нетто, зазначеній в реєстрі Зернового терміналу.

Ціна товару становить 5500,00 грн. без ПДВ за 1 тонну. Вартість товару без ПДВ 140 250.00 грн.(+/-10%).Сума ПДВ 28 050,00 грн.(+/-10%).Загальна вартість товару з ПДВ 168 300,00 грн(+/-10%).

Транспортування товару до пункту призначення здійснюється Продавцем і за його власний кошт з обов`язковим наданням необхідних документів, зазначених в Інструкції Покупця. Поставка Товару в повному обсязі здійснюється в строк з 24 квітня 2020 р. до 26 квітня 2020 р. включно, строго у відповідності до відвантажувальних інструкцій, наданих Покупцем. Мінімальна партія до оплати 100 метричних тон.

Поставка товару підтверджується наступними документами:

- реєстром, що виданий зерновим терміналом та інформує про кількість та якість Товару, що передається, із зазначенням № автомобіля та №ТТН накладних з вказівкою власника Товару і ваги товару брутто і нетто;

- видатковою накладною, оформленою на підставі довіреності покупця на отримання ТМЦ. Видаткова накладна повинна бути виписана датою поставки товару, що відповідає даті прийняття/вивантаження товару, вказаній у реєстрі зернового терміналу, але не раніше дати реєстру виданого Зерновим терміналом.

Датою поставки та переходу права власності на товар і всіх ризиків та вигод, пов`язаних з товаром, від продавця до покупця є дата відвантаження товару покупцю в місці поставки, що відповідає даті прийняття/вивантаження товару, вказаній у реєстрі Зернового терміналу та даті видаткової накладної на Товар або його партію.

Поставка товару пізніше строку можлива тільки за умови підписання додаткової угоди про продовження строку поставки товару.

Покупець сплачує 80% від вартості кожної окремої поставленої партії Товару на поточний рахунок Продавця, зазначений у Договорі, протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати надання:

рахунку на оплату кожної окремої поставленої партії Товару із зазначенням точної кількості та ціни Товару без ПДВ, суми ПДВ, усього до сплати;

копії документів, зазначених в договорі

Покупець сплачує 20% від вартості кожної окремої поставленої партії Товару, поставка якого складає предмет даного Договору, на поточний рахунок Продавця, зазначений у Договорі, протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати надання копій:

- належно складеної податкової накладної зареєстрованої в ЄРПН на повну суму поставки Товару по договору поставки;

квитанції №1 або квитанції №2 про реєстрацію податкової накладної в електронній формі в ЄРПН.

На виконання вказаного договору ТОВ "Укрзерноекспорт" поставило позивачу товар (кукурудзу 3-го класу, врожаю 2019 року) на загальну суму 168300,00 грн., що підтверджується видатковою накладною № 68 від 26.04.2020 на суму 168300,00 грн.

Факт транспортування товару - "кукурудза 3 класу, врожаю 2019 року" підтверджується товарно-транспортною накладною від 25.04.2020 № 860159.

За фактом поставки товару, ТОВ "Укрзерноекспорт" складено та зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну: від 26.04.2020 № 34 на суму 168300,00 грн., у тому числі ПДВ 28 050,00 грн.

З огляду на поставку товару ТОВ "Укрзерноекспорт" було виставлено позивачеві рахунок на оплату №38 від 15.05.2020 на суму 168300,00 грн.

ПІІ "Вайтерра Україна" в оплату за отриманий товар перерахувало на банківський рахунок ТОВ "Укрзерноекспорт" кошти в сумі 168300,00 грн., що підтверджується платіжними дорученнями №4906 від 18.05.2020 на суму 168300,00 грн.

27.04.2020 між ПІІ "Вайтерра Україна" (покупець) та ТОВ "Укрзеленекспорт" (постачальник) укладено договір поставки №ОР-23101, за умовами якого продавець зобов`язується поставити і передати у власність покупця, а покупець прийняти і оплатити кукурудзу 3-го класу, українського походження, врожаю 2019 р. (код товару 1005 90 00 00 згідно з УКТ ЗЕД) на умовах DAT "Поставка на терміналі" (Інкотермс-2010) - ІЗТ, ТОВ у порту Чорноморськ. При цьому, вартість вивантаження на терміналі оплачується покупцем.

Продавець повідомляє і підтверджує, що товар, який поставляється за цим договором, є товаром, придбаним ним безпосередньо у сільськогосподарських товаровиробників, які поставили вирощений ними товар продавцю вперше, тобто мало місце перше постачання від сільськогосподарських товаровиробників до продавця. А сам продавець є сумлінним і єдиним його власником.

Кількість Товару складає 160,00 тон (+/-5% в опціоні покупця).Остаточна кількість товару відповідно до ваги, що визначена Зерновим терміналом, відповідно до ваги нетто, зазначеній в реєстрі Зернового терміналу.

Ціна товару становить 5458,33 грн .без ПДВ за 1 тонну. Вартість товару без ПДВ 873 332,8 грн.(+/-5%).Сума ПДВ 174 666,56 грн.(+/-5%).3агальна вартість товару з ПДВ 1 047 999,36 грн.(+/-5%).

Транспортування товару до пункту призначення здійснюється Продавцем і за його власний кошт з обов`язковим наданням необхідних документів, зазначених в Інструкції Покупця. Поставка Товару в повному обсязі здійснюється в строк з 27 квітня 2020 р. до 27 квітня 2020 р. включно, строго у відповідності до відвантажувальних інструкцій, наданих Покупцем. Мінімальна партія до оплати 100 метричних тон.

Поставка товару підтверджується наступними документами:

- реєстром, що виданий зерновим терміналом та інформує про кількість та якість Товару, що передається, із зазначенням № автомобіля та №ТТН накладних з вказівкою власника Товару і ваги товару брутто і нетто;

- видатковою накладною, оформленою на підставі довіреності покупця на отримання ТМЦ. Видаткова накладна повинна бути виписана датою поставки товару, що відповідає даті прийняття/вивантаження товару, вказаній у реєстрі зернового терміналу, але не раніше дати реєстру виданого Зерновим терміналом.

Датою поставки та переходу права власності на товар і всіх ризиків та вигод, пов`язаних з товаром, від продавця до покупця є дата відвантаження товару покупцю в місці поставки, що відповідає даті прийняття/вивантаження товару, вказаній у реєстрі Зернового терміналу та даті видаткової накладної на Товар або його партію.

Поставка товару пізніше строку можлива тільки за умови підписання додаткової угоди про продовження строку поставки товару.

Покупець сплачує 80% від вартості кожної окремої поставленої партії Товару на поточний рахунок Продавця, зазначений у Договорі, протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати надання:

рахунку на оплату кожної окремої поставленої партії Товару із зазначенням точної кількості та ціни Товару без ПДВ, суми ПДВ, усього до сплати;

копії документів, зазначених в договорі

Покупець сплачує 20% від вартості кожної окремої поставленої партії Товару, поставка якого складає предмет даного Договору, на поточний рахунок Продавця, зазначений у Договорі, протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати надання копій:

- належно складеної податкової накладної зареєстрованої в ЄРПН на повну суму поставки Товару по договору поставки;

квитанції №1 або квитанції №2 про реєстрацію податкової накладної в електронній формі в ЄРПН.

На виконання вказаного договору ТОВ "Укрзерноекспорт" поставило позивачу товар (кукурудзу 3-го класу, врожаю 2019 року) на загальну суму 1044855,36 грн., що підтверджується видатковою накладною № 70 від 27.04.2020 на суму 1044855,36 грн.

Факт транспортування товару - "кукурудза 3 класу, врожаю 2019 року" підтверджується товарно-транспортними накладними.

За фактом поставки товару, ТОВ "Укрзерноекспорт" складено та зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну: від 27.04.2020 № 35 на суму 1044855,36 грн., у тому числі ПДВ 174 142,56 грн.

З огляду на поставку товару ТОВ "Укрзерноекспорт" було виставлено позивачеві рахунок на оплату №33 від 27.04.2020 на суму 835884,29 грн.

ПІІ "Вайтерра Україна" в оплату за отриманий товар перерахувало на банківський рахунок ТОВ "Укрзерноекспорт" кошти в сумі 208971,07 грн., що підтверджується платіжним дорученням №1701 від 18.05.2020 на суму 208971,07 грн.

Додатково на підтвердження реальності означених вище господарських операцій позивачем долучено до матеріалів справи складські квитанції на зерно, зведений реєстр товару, прийнятий від ТОВ "Укрзерноекспорт", реєстри накладних на прийняте зерно, акти приймання-передачі, звіти про посівні площі сільськогосподарських культур, зведений реєстр товару.

Крім іншого, судом установлено, що товар, придбаний у ФГ "Агро Саланг-Тетерів", ТОВ "Укрзерноекспорт" був реалізований на користь Glencore Agriculture B.V., на підтвердження чого позивач приєднав до матеріалів справи копії форвардних контрактів, доручення на навантаження судна, фотосанітарний сертифікат, сертифікати походження товару, вантажно-митні декларації, сертифікати відсутності радіологічного забруднення, акти обліку часу стоянки, договір на надання митно-брокерських послуг, акти наданих послуг та рахунки до нього та ін.

Співставлення змісту первинних документів та доказів підтвердження фактичного здійснення господарських операцій вказує на їх реальність, відповідність дійсному економічному змісту, що є свідченням добросовісності позивача при здійсненні вказаних операцій. Доказів на підтвердження зворотного відповідачем не надано.

Таким чином, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що позивач правомірно формував дані податкового обліку за перевірений період по взаємовідносинам з вищевказаними контрагентами.

Крім того, колегія суддів звертає увагу, що судова практика вирішення податкових спорів виходить з презумпції добросовісності платників та інших учасників правовідносин у сфері економіки. У зв`язку з цим презюмується, що дії платника, результатом яких є отримання податкової вигоди, вважаються економічно виправданими, а відомості, що містяться у податковій та бухгалтерській звітності платника, - достовірні. Подання платником до контролюючого органу усіх належним чином оформлених первинних документів, передбачених податковим законодавством, з метою отримання податкової вигоди є підставою для її отримання, якщо податковий орган не доведе неправдивість, недостовірність або суперечливість відомостей, що містяться у таких документах.

Доводи ж податкового органу про отримання платником необґрунтованої податкової вигоди мають ґрунтуватись на сукупності доказів, що безспірно підтверджують існування обставин, які виключають право платника, зокрема, на включення сплаченого податку на додану вартість до податкового кредиту. Разом з тим, у справі, що переглядається, податковим органом не доведено існування таких обставин.

Судом першої інстанції обґрунтовано зазначено, що в акті перевірки відсутні посилання на випадки ухиляння ФГ "Агро Саланг-Тетерів", ТОВ "Укрзерноекспорт" від сплати податків та зборів, визначення їм сум податкових зобов`язань, винесення вироків посадовим особам підприємств за фактом ухиляння від сплати податків в результаті конкретних господарських операцій або будь-які інші відомості, які можуть бути визначені як підстави та докази укладення сторонами угод з метою неправомірного отримання податкових вигод.

Як вбачається зі змісту акту перевірки, контролюючий орган дійшов висновку про нереальність спірних господарських операцій, з огляду на наявність інформації щодо ФГ АГРО САЛАНГ-ТЕТЕРІВ , в якій зазначено, що звітні податкові декларації з єдиного податку четвертої групи за 2020 рік та додатки до декларацій не набули статусу і не відповідають обраному режиму оподаткування та відповідно до ПК України не вважаються податковими деклараціями.

Також, вказано про те, що у ТОВ Агро Група та ТОВ Сапфір-Агротех відсутні земельні ділянки достатньої площі, необхідні для вирощування зернових культур реалізованих скаржнику через ТОВ Укрзерноекспорт , що також свідчить про нереальність господарських операцій.

Колегія суддів звертає увагу, що при вирішенні спорів щодо правомірності формування платниками податків своїх даних податкового обліку, зокрема якщо предметом спору є достовірність первинних документів, які підтверджують фактичне проведення відображених у податковому обліку господарських операцій, суди повинні враховувати, що відповідно до вимог ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України, обов`язок доведення відповідних обставин у спорах між особою та суб`єктом владних повноважень покладається на суб`єкта владних повноважень, якщо він заперечує проти позову.

У разі надання контролюючим органом доказів, які свідчать, що документи, на підставі яких платник податків задекларував податковий кредит, містять інформацію, що не відповідає дійсності, платник податків має спростовувати ці доводи. Наведене випливає зі змісту ч.1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України, згідно з якою кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст.78 цього Кодексу.

Разом з тим, відповідачем не надано доказів щодо можливої відсутності у контрагента позивача матеріальних та інших можливостей на виконання зобов`язань за укладеними договорами, які стали підставою для сумніву податкового органу при проведенні перевірки.

Так, відповідачем не надано доказів, які виключають використання контрагентами позивача інших земельних ділянок (ріллі) для вирощування сільськогосподарської продукції, зокрема, в обсягах, що були поставлені позивачу.

Крім того, ПІІ "Вайтерра Україна" надано суду Звіт про посівні площі сільськогосподарських культур під урожай 2019 року у ФГ "Агро Саланг-Тетерів", яким підтверджується наявність у користуванні Фермерського господарства сільськогосподарських угідь (ріллі) площею 1204,00 га.

Разом з тим, як вбачається зі змісту акту перевірки, контролюючим органом було детально здійснено аналіз змісту та обсягу господарських операцій між позивачем та його контрагентами.

Так, жодних зауважень до належності оформлення наданих до перевірки документів акт перевірки в собі не містить.

Відтак, висновки податкового органу про допущені позивачем порушення ґрунтуються виключно на доводах про порушення контрагентом позивача та третіми особами в ланцюгу постачання норм податкового законодавства.

Проте, відповідачем не надано жодних доказів, які б ставили під сумнів реальність виконання вказаних операцій, невідповідність їх дійсному економічному змісту, або засвідчили б наявність інших обставин, що підтверджують недобросовісність саме позивача як платника податків.

При цьому, колегія суддів звертає увагу, що перевіркою не встановлено відсутності документів бухгалтерського і податкового обліку, необхідних для підтвердження задекларованих показників по вказаній операції з контрагентами позивача, обов`язок ведення і зберігання яких покладено на позивача, а наявні в матеріалах справи містять достатні дані про зміст спірних господарських операцій та її учасників, підтверджують фактичність здійснення таких операцій.

Колегія суддів вважає, що саме лише посилання відповідача на наявну у контролюючого органу податкову інформацію є необґрунтованим, оскільки така інформація не ґрунтується на безпосередньому аналізі первинних документів, складених за наслідками проведених господарських операцій між позивачем та його контрагентами та не є належними доказами в розумінні процесуального закону.

Крім того, колегія суддів враховує висновки Верховного Суду, викладені у постанові від 03 вересня 2019 року у справі № 810/3790/17, відповідно до яких податкова інформація, що наявна в інформаційно - аналітичних базах відносно контрагентів позивача по ланцюгах постачання, носить виключно інформативний характер та не є належним доказом в розумінні процесуального Закону. Крім того, така інформація сама по собі не доводить наявності податкових правопорушень на які посилається контролюючий орган.

Посилання контролюючого органу на наявність кримінального провадження в якому фігурує, зокрема контрагент позивача, колегія суддів вважає необґрунтованими, з огляду на відсутність доказів наявності вироків відносно контрагентів позивача за ознаками злочину, передбаченого ч. 2 ст. 205 КК України (фіктивне підприємництво)..

Колегія суддів зауважує, що таких доказів відповідачем не надано ні до суду першої інстанції, ні до суду апеляційної інстанції, а договори, укладені між позивачем та ФГ "Агро Саланг-Тетерів" недійсними не визнавались.

Один лише факт здійснення кримінального провадження щодо контрагента платника податків, в якому не винесено обвинувального вироку або ухвали про закриття кримінального провадження і звільнення особи від кримінальної відповідальності, які набрали законної сили, в силу приписів ч. 6 ст. 78 КАС України не є підставою для визнання спірних господарських операцій нереальними.

Вказана правова позиція викладена у постановах Верховного Суду від 26.06.2018 року у справі № 826/24815/15, від 26.03.2020 року у справі № 826/9967/16, від 04.02.2020 року у справі № 810/847/16.

Відповідно до ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

З огляду на встановлені у справі обставини, колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції про те, що укладені між позивачем та ФГ "Агро Саланг-Тетерів", ТОВ "Укрзерноекспорт" правочини відповідають вимогам чинного законодавства України, мають своїм наслідком зміну у майновому стані учасників правочину, є економічно виправданими, факт виконання господарських зобов`язань сторін підтверджується первинними документами бухгалтерської та податкової звітності, які є належними та достатніми доказами того, що господарські операції фактично відбулися, а операції між позивачем та його контрагентами враховані відповідно до їх дійсного економічного змісту, обумовлені розумними економічними причинами (цілями ділового характеру) та відповідають меті здійснення господарської діяльності.

В свою чергу, відповідачем не наведено обставин та доказів, які б свідчили про штучний характер господарських операцій, невідповідність господарських операцій цілям та завданням статутної діяльності позивача, збитковості здійснених операцій, або інших обставин, які б окремо або в сукупності могли б свідчити про фіктивність вчинених операцій, а також про те, що вчинення зазначених операцій не було обумовлено розумними економічними причинами (цілями ділового характеру), а дії позивача та його контрагентів були спрямовані на отримання необґрунтованої податкової вигоди.

Разом з тим, судом встановлено рух активів (товару) по ланцюгу від постачальника до покупця, встановлено зв`язок між фактом придбання товару і господарською діяльністю позивача, що в свою чергу є підставою для визнання спірних господарських операцій реальними.

Враховуючи, що встановлені відповідачем за наслідком проведеної перевірки порушення позивачем вимог діючого законодавства не знайшли свого підтвердження під час судового розгляду, суд апеляційної інстанції дійшов висновку, що нарахування податковим органом за зазначені вище порушення сум грошового зобов`язання є протиправним, та як наслідок спірні податкові повідомлення-рішення підлягають скасуванню.

Враховуючи вищевикладене, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про обґрунтованість позовних вимог та наявність правових підстав для задоволення позову.

Оцінюючи інші доводи апелянта, колегія суддів зазначає, що обставини, наведені в апеляційній скарзі, були ретельно перевірені та проаналізовані судом першої інстанції та їм була надана належна правова оцінка.

Таким чином, доводи апеляційної скарги зазначених вище висновків суду першої інстанції не спростовують і не дають підстав для висновку, що судом при розгляді справи неправильно застосовано норми матеріального права, які регулюють спірні правовідносини, чи порушено норми процесуального права.

На підставі вищенаведеного, приймаючи до уваги, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права, висновки суду першої інстанції доводами апелянта не спростовані, колегія суддів приходить до висновку про відсутність підстав для його зміни або скасування.

Керуючись ст.ст. 242, 250, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 328, 329 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків залишити без задоволення, а рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 23 червня 2021 року - без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду у порядку та строки, визначені ст.ст. 329-331 КАС України.

Головуючий суддя: І.В. Федотов

Судді: Н.М. Єгорова

Є.В. Чаку

Дата ухвалення рішення19.01.2022
Оприлюднено15.02.2022
Номер документу103203549
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/31558/20

Ухвала від 28.03.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 15.01.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 07.11.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 03.10.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 28.08.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 02.08.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Блажівська Н.Є.

Ухвала від 05.06.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 17.04.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Чумаченко Т.А.

Постанова від 19.01.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Федотов Ігор В'ячеславович

Ухвала від 31.08.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Федотов Ігор В'ячеславович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні