печерський районний суд міста києва
Справа № 757/65231/21-к
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
02 лютого 2022 року слідчий суддя Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 , розглянувши у відкритому судовому засіданні у залі суду в м.Києві провадження за клопотанням виконувача обов`язки начальника Головного управління Держгеокадастру у Київській області ОСОБА_4 про скасування арешту майна у кримінальному провадженні № 42021000000001815 від 01.09.2021,-
ВСТАНОВИВ:
Виконувач обов`язки начальника Головного управління Держгеокадастру у Київській області ОСОБА_4 звернувся до слідчого судді Печерського районного суду м. Києва з клопотанням від 03.12.2021, в якому просить скасувати арешт, накладений ухвалою слідчого судді Печерського районного суду м. Києва від 20.10.2021 №757/54765/21-к у кримінальному провадженні № 42021000000001815 від 01.09.2021.
В обґрунтування клопотання посилається на те, що вказаною ухвалою було накладено арешт на:
- земельну ділянку загальною площею 1.0608 га. із цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, кадастровий номер 3222457400:04:001:5005, адреса: Київська область, Києво-Святошинський район, Чабанівська селищна рада (Реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 1976435632224), яка належить Головному управлінню Держгеокадастру в Київській області;
- на земельну ділянку загальною площею 65.2844 га. із цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, кадастровий номер 222457400:04:001:5006, адреса: Київська область, Києво-Святошинський район, Чабанівська селищна рада (Реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 1976464232224), яка належить Головному управлінню Держгеокадастру в Київській області;
- на земельну ділянку загальною площею 0.5908 га. із цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, кадастровий номер 3222457400:04:002:5448, адреса: Київська область, Києво-Святошинський район, Чабанівська селищна рада (Реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 1976556132224), яка належить Головному управлінню Держгеокадастру в Київській області;
- на земельну ділянку загальною площею 0.0399 га. із цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, кадастровий номер 3222457400:04:002:5450, адреса: Київська область, Києво-Святошинський район, Чабанівська селищна рада (Реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 1976607332224), яка належить Головному управлінню Держгеокадастру в Київській області;
- на земельну ділянку загальною площею 0.1627 га. із цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, кадастровий номер 3222457400:04:002:5451, адреса: Київська область, Києво-Святошинський район, Чабанівська селищна рада (Реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 1976647232224), яка належить Головному управлінню Держгеокадастру в Київській області;
- на земельну ділянку загальною площею 1.0428 га. із цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, кадастровий номер 3222457400:04:002:5452, адреса: Київська область, Києво-Святошинський район, Чабанівська селищна рада (Реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 1976678732224), яка належить Головному управлінню Держгеокадастру в Київській області;
- на земельну ділянку загальною площею 0.0588 га. із цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, кадастровий номер 3222457400:04:002:5453, адреса: Київська область, Києво-Святошинський район, Чабанівська селищна рада (Реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 1976718232224), яка належить Головному управлінню Держгеокадастру в Київській області;
- на земельну ділянку загальною площею 0.9529 га. із цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, кадастровий номер 3222457400:04:002:5454, адреса: Київська область, Києво-Святошинський район, Чабанівська селищна рада (Реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 1976758332224), яка належить Головному управлінню Держгеокадастру в Київській області;
- на земельну ділянку загальною площею 0.417 га. із цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, кадастровий номер 3222457400:04:003:5624, адреса: Київська область, Києво-Святошинський район, Чабанівська селищна рада (Реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 1976793832224), яка належить Головному управлінню Держгеокадастру в Київській області;
- на земельну ділянку загальною площею 0.6329 га. із цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, кадастровий номер 3222457400:04:003:5625, адреса: Київська область, Києво-Святошинський район, Чабанівська селищна рада (Реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 1976820832224), яка належить Головному управлінню Держгеокадастру в Київській області;
- на земельну ділянку загальною площею 27.4963 га. із цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, кадастровий номер 3222457400:04:003:5626, адреса: Київська область, Києво-Святошинський район, Чабанівська селищна рада (Реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 1976844632224), яка належить Головному управлінню Держгеокадастру в Київській області;
- на земельну ділянку загальною площею 1.5402 га. із цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, кадастровий номер 3222457401:02:001:5009, адреса: Київська область, Києво-Святошинський район, Чабанівська селищна рада (Реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 1976867132224), яка належить Головному управлінню Держгеокадастру в Київській області;
- на земельну ділянку загальною площею 0.4467 га. із цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, кадастровий номер 3222457401:02:001:5010, адреса: Київська область, Києво-Святошинський район, Чабанівська селищна рада (Реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 1976361432224), яка належить Головному управлінню Держгеокадастру в Київській області, та заборонено Головному управлінню Держгеокадастру в Київській області їх представникам за дорученням та будь-яким іншим особам відчужувати, розпоряджатись вищезазначеним нерухомим майном.
В обгрунтування клопотання зазначає, що в ухвалі зазначено, що досудовим розслідуванням встановлено, що посадові особи Чабанівської селищної ради, Головного управління Держгеокадастру у Київській області та Міністерства юстиції України неналежно виконуючи свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, допустили виведення з державної власності земельних ділянок. Проте, зазначене не відповідає дійсним обставинам справи.
Зазначає, що Головне управління є єдиним органом, на якого державою покладено функції щодо розпорядження землями державної власності сільськогосподарського призначення на території Київської області. Інститут садівництва Національної академії аграрних наук України із заявою про передачу вказаних земельних ділянок у постійне користування до Головного управління не звертався. Будь-яких рішень, які могли б стати підставою набуття права постійного користування Інститутом садівництва Національної академії аграрних наук України вказаними земельними ділянками Головним управлінням не приймалося.
Вказане свідчить про відсутність правових підстав для набуття Інститутом садівництва Національної академії аграрних наук України речових прав на вказані земельні ділянки, а отже і для прийняття рішень щодо державної реєстрації таких прав.
Вказує, що приймаючи рішення про накладення арешту слідчим суддею не враховано вище наведенні обставини та фактичну наявність майна у державній власності без користувача з червня місяця 2021 року по час подачі клопотання. Наказом Міністерства юстиції України від 17.06.2021 № 2218/5 скасовано рішення прийняті приватним нотаріусом Києво-Святошинського районного нотаріального округу Київської області ОСОБА_5 про реєстрацію право постійного користування за Іститутом садівництва Національної академії аграрних наук України тобто похідного речового права. Інформація стосовно скасування похідних речових прав також зазначена в матеріалах клопотання, про що зазначено в ухвалі слідчого судді. Вказане підтверджує, що дії Головного управління спрямовані на приведення у відповідність до вимог законодавства а не на виведення з державної власності.
Вказане свідчить про наявність підстав для скасування вказаного арешту, підстави у подальшому застосуванні якого відсутні.
Заявник - в.о. начальника Головного управління Держгеокадастру у Київській області ОСОБА_4 про місце, день та час розгляду клопотання повідомлявся належним чином, не з`явився, слідчий суддя визнав можливим провести розгляд клопотання за його відсутності.
Прокурор ОСОБА_3 в судовому засіданні зазначив, що дані земельні ділянки знаходяться у державній власності, тому не заперечував щодо зняття арешту, оскільки підстав для подальшого застосування такого заходу забезпечення кримінального провадження на даний час не вбачає.
Заслухавши прокурора, вивчивши матеріали клопотання, долучені до нього документи, приходжу до наступного висновку.
Судовим розглядом встановлено, що Головним слідчим управлінням Державного бюро розслідувань за процесуального керівництва прокурорів Офісу Генерального прокурора здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42021000000001815 від 01.09.2021 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України.
Ухвалою слідчого судді Печерського районного суду м. Києва від 20.10.2021 №757/54765/21-к у кримінальному провадженні № 42021000000001815 від 01.09.2021 було накладено арешт на земельні ділянки, перелічені вище.
У відповідності до ст. 174 КПК України, підозрюваний, обвинувачений, їх захисник, законний представник, інший власник або володілець майна, представник юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, які не були присутні при розгляді питання про арешт майна, мають право заявити клопотання про скасування арешту майна повністю або частково. Таке клопотання під час досудового розслідування розглядається слідчим суддею, а під час судового провадження - судом.
Арешт майна також може бути скасовано повністю чи частково ухвалою слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження за клопотанням підозрюваного, обвинуваченого, їх захисника чи законного представника, іншого власника або володільця майна, представника юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, якщо вони доведуть, що в подальшому застосуванні цього заходу відпала потреба або арешт накладено необґрунтовано.
Таким чином, слідчий суддя приходить до висновку про наявність у в.о. начальника Головного управління Держгеокадастру у Київській області ОСОБА_4 права на звернення до суду з клопотанням про скасування арешту майна, на яке, як володільця майна, йдеться посилання у змісті ухвали слідчого судді Печерського районного суду м. Києва від 20.10.2021 про арешт майна.
Між тим, при розгляді клопотання, поданого в порядку ст. 174 КПК України, слідчий суддя не надає оцінку дотриманню вимог закону при постановленні ухвали про арешт майна та її законності, що є виключною прерогативою суду апеляційної інстанції, а лише оцінює обґрунтованість підстав для скасування арешту.
Як вбачається з мотивувальної частини ухвали слідчого судді Печерського районного суду м. Києва від 20.10.2021 при накладенні арешту слідчий суддя виходив з того, що клопотання слідчого про накладення арешту на майно підлягає задоволенню з метою забезпечення цілей кримінального провадження, а саме: збереження речових доказів.
Вирішуючи клопотання про скасування арешту майна слідчий суддя виходить з наступного.
При застосуванні заходів забезпечення кримінального провадження слідчий суддя повинен діяти у відповідності до вимог КПК України та судовою процедурою гарантувати дотримання прав, свобод та законних інтересів осіб, а також за умов, за яких жодна особа не була б піддана необґрунтованому процесуальному обмеженню.
Зокрема, при вирішенні питання про арешт майна у відповідності до ст.ст. 94, 132, 173 КПК України слідчий суддя повинен врахувати: правову підставу для арешту майна; можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої статті 170 цього Кодексу); наявність обґрунтованої підозри у вчиненні особою кримінального правопорушення або суспільно небезпечного діяння, що підпадає під ознаки діяння, передбаченого законом України про кримінальну відповідальність (якщо арешт майна накладається у випадках, передбачених пунктами 3, 4 частини другої статті 170 цього Кодексу); можливість спеціальної конфіскації майна (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 2 частини другої статті 170 цього Кодексу); розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням, неправомірної вигоди, яка отримана юридичною особою (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 4 частини другої статті 170 цього Кодексу); розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження; наслідки арешту майна для підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб.
Водночас, статтями 7, 16 КПК України встановлено, що загальною засадою кримінального провадження є недоторканість права власності. Позбавлення або обмеження права власності під час кримінального провадження здійснюється лише на підставі вмотивованого судового рішення, ухваленого в порядку, передбаченому цим Кодексом.
У відповідності до усталеної практики Європейського Суду з прав людини в контексті вищевказаних положень, володіння майном повинно бути законним (див. рішення у справі "Іатрідіс проти Греції" [ВП], заява N 31107/96, п. 58, ECHR 1999-II). Вимога щодо законності у розумінні Конвенції вимагає дотримання відповідних положень національного законодавства та відповідності принципові верховенства права, що включає свободу від свавілля (див. рішення у справі "Антріш проти Франції", від 22 вересня 1994 року, Series А N 296-А, п. 42, та "Кушоглу проти Болгарії", заява N 48191/99, пп. 49 - 62, від 10 травня 2007 року). Будь-яке втручання державного органу у право на мирне володіння майном повинно забезпечити "справедливий баланс" між загальним інтересом суспільства та вимогами захисту основоположних прав конкретної особи. Необхідність досягнення такого балансу відображена в цілому в структурі статті 1 Першого протоколу. Необхідного балансу не вдасться досягти, якщо на відповідну особу буде покладено індивідуальний та надмірний тягар (див., серед інших джерел, рішення від 23 вересня 1982 року у справі "Спорронг та Льонрот проти Швеції", пп. 69 і 73, Series A N 52). Іншими словами, має існувати обґрунтоване пропорційне співвідношення між засобами, які застосовуються, та метою, яку прагнуть досягти (див., наприклад, рішення від 21 лютого 1986 року у справі "Джеймс та інші проти Сполученого Королівства", n. 50, Series A N 98).
Згідно з ч. 1 ст. 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом кримінального правопорушення, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження.
При цьому, у відповідності до ч. 2 ст. 170 КПК України, арешт майна допускається з метою забезпечення: збереження речових доказів; спеціальної конфіскації; конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди. У випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.
У відповідності до правової позиції Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ, викладеної в постанові № 4 від 07.02.2014 «Про узагальнення судової практики розгляду слідчим суддею клопотань про застосування заходів забезпечення кримінального провадження», арешт може бути накладено на майно підозрюваного, обвинуваченого, осіб, які в силу закону несуть цивільну відповідальність за шкоду, завдану діяннями підозрюваного, обвинуваченого або неосудної особи, яка вчинила суспільно небезпечне діяння. При цьому таке майно може перебувати як у згаданих осіб, так і в інших фізичних або юридичних осіб. Враховуючи наведене, навіть якщо у слідчого судді є достатні підстави вважати, що певною особою було вчинено кримінальне правопорушення, він не має повноважень накладати арешт на майно особи, яка не є підозрюваним. З огляду на наведене правильною є практика, коли слідчі судді визнають клопотання про накладення арешту на майно передчасними та відмовляють у їх задоволенні, оскільки на момент їх розгляду, особам, про майно яких йдеться в клопотанні, не повідомлено про підозру.
Так, із фабули кримінального провадження № 42021000000001815 від 01.09.2021 вбачається, що досудовим розслідуванням встановлено, що розпорядженням Києво-Святошинської районної державної адміністрації № 565 від 26.12.2003, ДГ «Новосілки» ІС НААН надано в постійне користування 177,07 га із земель, які перебували в користуванні Інституту садівництва та видано Державний акт на право постійного користування землею серії І КВ № 001208 від 30.12.2003. Вищезазначені земельні ділянки загальною площею понад 100 га в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та в Держгеокадастрі обліковуються за припиненим ДП «ДГ «Новосілки» ІС НААН. Досудовим розслідуванням встановлено, що посадові особи Чабанівської селищної ради, Головного управління Держегеокадастру у Київській області та Міністерства юстиції України неналежно виконуючи свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, допустили виведення з державної власності земельних ділянок.
Як свідчать матеріали за клопотанням, та позиція прокурора в судовому засіданні на даний час зазначені земельні ділянки знаходяться у державній власності, а тому підстав для подальшого застосування такого заходу забезпечення кримінального провадження як арешт майна не вбачається.
Жодних подій чи обставин, які б вказували на причетність Головного управління Держгеокадастру у Київській області до кримінального правопорушення, по якому здійснюється досудове розслідування, не має, повідомлення про підозру у вчиненні злочину його посадовим особам не оголошено.
Зазначені доводи є належними, допустими та достатніми в розумінні положень ст.ст. 84, 85, 86 КПК України доказами, прокурор в судовому засіданні проти задоволення клопотання не заперечував. Так, слідчому судді не надано доказів, які б свідчили про протилежне.
Підсумовуючи викладене, враховуючи, що арештовані земельні ділянки перебувають у державній власності, Головне управління Держгеокадастру у Київській області не є юридичною особою стосовно якої здійснюється досудове розслідування в кримінальному провадженні, про підозру у вчиненні злочину його посадовим особам не оголошено, слідчий суддя, з огляду на позицію прокурора, який не заперечував проти скасування арешту майна, приходить до висновку про відсутність у справі обставин, які б виправдовували подальше втручання держави у право на мирне володіння юридичною особою майном та обумовлювали арешт її майна, а відтак клопотання в.о. начальника Головного управління Держгеокадастру у Київській області ОСОБА_4 про скасування арешту майна підлягає задоволенню.
Керуючись ст. ст. 98, 167, 170,171, 172, 173, 174 КПК України, слідчий суддя,-
УХВАЛИВ:
Клопотання виконувача обов`язки начальника Головного управління Держгеокадастру у Київській області ОСОБА_4 задовольнити.
Арешт, накладений згідно ухвали слідчого судді Печерського районного суду м. Києва від 20.10.2021 року у справі №757/54765/21-к, а саме:
- на земельну ділянку загальною площею 1.0608 га. із цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, кадастровий номер 3222457400:04:001:5005, адреса: Київська область, Києво-Святошинський район, Чабанівська селищна рада (Реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 1976435632224), яка належить Головному управлінню Держгеокадастру в Київській області;
- на земельну ділянку загальною площею 65.2844 га. із цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, кадастровий номер 222457400:04:001:5006, адреса: Київська область, Києво-Святошинський район, Чабанівська селищна рада (Реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 1976464232224), яка належить Головному управлінню Держгеокадастру в Київській області;
- на земельну ділянку загальною площею 0.5908 га. із цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, кадастровий номер 3222457400:04:002:5448, адреса: Київська область, Києво-Святошинський район, Чабанівська селищна рада (Реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 1976556132224), яка належить Головному управлінню Держгеокадастру в Київській області;
- на земельну ділянку загальною площею 0.0399 га. із цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, кадастровий номер 3222457400:04:002:5450, адреса: Київська область, Києво-Святошинський район, Чабанівська селищна рада (Реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 1976607332224), яка належить Головному управлінню Держгеокадастру в Київській області;
- на земельну ділянку загальною площею 0.1627 га. із цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, кадастровий номер 3222457400:04:002:5451, адреса: Київська область, Києво-Святошинський район, Чабанівська селищна рада (Реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 1976647232224), яка належить Головному управлінню Держгеокадастру в Київській області;
- на земельну ділянку загальною площею 1.0428 га. із цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, кадастровий номер 3222457400:04:002:5452, адреса: Київська область, Києво-Святошинський район, Чабанівська селищна рада (Реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 1976678732224), яка належить Головному управлінню Держгеокадастру в Київській області;
- на земельну ділянку загальною площею 0.0588 га. із цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, кадастровий номер 3222457400:04:002:5453, адреса: Київська область, Києво-Святошинський район, Чабанівська селищна рада (Реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 1976718232224), яка належить Головному управлінню Держгеокадастру в Київській області;
- на земельну ділянку загальною площею 0.9529 га. із цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, кадастровий номер 3222457400:04:002:5454, адреса: Київська область, Києво-Святошинський район, Чабанівська селищна рада (Реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 1976758332224), яка належить Головному управлінню Держгеокадастру в Київській області;
- на земельну ділянку загальною площею 0.417 га. із цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, кадастровий номер 3222457400:04:003:5624, адреса: Київська область, Києво-Святошинський район, Чабанівська селищна рада (Реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 1976793832224), яка належить Головному управлінню Держгеокадастру в Київській області;
- на земельну ділянку загальною площею 0.6329 га. із цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, кадастровий номер 3222457400:04:003:5625, адреса: Київська область, Києво-Святошинський район, Чабанівська селищна рада (Реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 1976820832224), яка належить Головному управлінню Держгеокадастру в Київській області;
- на земельну ділянку загальною площею 27.4963 га. із цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, кадастровий номер 3222457400:04:003:5626, адреса: Київська область, Києво-Святошинський район, Чабанівська селищна рада (Реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 1976844632224), яка належить Головному управлінню Держгеокадастру в Київській області;
- на земельну ділянку загальною площею 1.5402 га. із цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, кадастровий номер 3222457401:02:001:5009, адреса: Київська область, Києво-Святошинський район, Чабанівська селищна рада (Реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 1976867132224), яка належить Головному управлінню Держгеокадастру в Київській області;
на земельну ділянку загальною площею 0.4467 га. із цільовим призначенням для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, кадастровий номер 3222457401:02:001:5010, адреса: Київська область, Києво-Святошинський район, Чабанівська селищна рада (Реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 1976361432224), яка належить Головному управлінню Держгеокадастру в Київській області, - шляхом заборони Головному управлінню Держгеокадастру в Київській області їх представникам за дорученням та будь-яким іншим особам відчужувати, розпоряджатись вищезазначеним нерухомим майном , - скасувати.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Печерський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 02.02.2022 |
Оприлюднено | 19.01.2023 |
Номер документу | 103272412 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про скасування арешту майна |
Кримінальне
Печерський районний суд міста Києва
Константінова К. Е.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні