Україна
Донецький окружний адміністративний суд
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
02 лютого 2022 року Справа№200/16900/21
приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1
Донецький окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді - Крилової М.М., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження (в письмовому провадженні) справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю УКРЕНЕРГОПРОМ-ПР до Головного управління ДПС у м. Києві, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії -
В С Т А Н О В И В:
29 листопада 2021 року до Донецького окружного адміністративного суду, засобами поштового зв`язку, надійшов адміністративний позов адвоката Герасимчук Н.А., яка діє в інтересах Товариства з обмеженою відповідальністю УКРЕНЕРГОПРОМ-ПР до Головного управління ДПС у м. Києві, Державної податкової служби України про:
-визнання протиправним та скасування рішення про відмову в реєстрації податкової накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 26.06.2021 року №2799704/43941544, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної від 31.05.2021 року №2;
- визнання протиправним та скасування рішення про відмову в реєстрації податкової накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 14.07.2021 року №2866808/43941544, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної від 04.06.2021 року №1;
- визнання протиправним та скасування рішення про відмову в реєстрації податкової накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 14.07.2021 року №2866809/43941544, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної від 14.06.2021 року №2;
- визнання протиправним та скасування рішення про відмову в реєстрації податкової накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 30.07.2021 року №2923402/43941544, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної від 24.06.2021 року №5;
- зобов`язання зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні від 31.05.2021 ркоу №2, від 04.06.2021 року №1, від 14.06.2021 року №2, від 24.06.2021 року №5.
В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що ТОВ УКРЕНЕРГОПРОМ-ПР сформовано та надіслано для реєстрації податкові накладні від 31.05.2021 року №2, від 04.06.2021 року №1, від 14.06.2021 року №2, від 24.06.2021 року №5, якими було відображено податкові зобов`язання за господарськими відносинами з ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ПАРТНЕР-ІНВЕСТ . По всім вищезазначеним накладним було отримано квитанцію про прийняття, але зупинення реєстрації податкових накладних з наступних підстав віднесення операцій до п.1 Критерії ризиковості здійснення операції, у зв`язку з чим податковий орган просив надати пояснення та копії документів, щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. На виконання вказаних вимог, позивачем надіслано до контролюючого органу таблиці платників ПДВ від 01.07.2021 року та 09.07.2021 року, проте рішенням від 06.07.2021 року №2833926/43941544 та від 14.07.2021 року №2867134/43941544 податкових орган відмовив у їх врахуванні. Також, по всіх податкових накладних подавалися повідомлення про надання пояснень та первинних документів, щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено. Проте, за результатами розгляду наданих пояснень рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС у м. Києві було відмовлено у реєстрації податкових накладних. Вважає рішення про відмову у реєстрації податкових накладних комісії регіонального рівня протиправними та такими, що підлягають скасуванню.
19 січня 2022 року на адресу суду, засобами поштового зв`язку, надійшов відзив на адміністративний позов від Головного управління ДПС у м. Києві зі змісту якого відповідач просив відмовити у задоволенні позовних вимог у повному обсязі. В обгрунтування своєї позиції зазначив, що в ході аналізу документів, надісланих повідомленнями, встановлено що ТОВ УКРЕНЕРГОПРОМ-ПР виписано податкові накладні, однак, не надано первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання - передачі товарів (робіт послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних та розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків. Відсутність вказаних документів не дала можливості підтвердити реальність здійснення господарських операцій позивачем, згідно яких виписано податкові накладні. З таких підстав, у контролюючим органом не було отримано доказів для визнання реальності господарських операцій. Також наголосив, що реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних є дискреційними повноваженнями відповідача.
19 січня 2022 року на адресу суду, засобами поштового зв`язку, надійшов відзив на адміністративний позов від Державної податкової служби України зі змісту якого відповідач просив відмовити у задоволенні позовних вимог у повному обсязі. В обгрунтування своєї позиції зазначив, позивачем не було надано обґрунтування доводів, щодо порушення його права та законних інтересів зі сторони органів податкової служби та неправомірності дій останніх. Крім того, у квитанціях вказано контракті підстави неприйняття податкових накладних, проте позивачем ні до податкового органу ні до суду першої інстанції не було надано доказів, котрі ю підтвердили реальність здійснення господарських операцій.
Ухвалою від 30 листопада 2021 року відкрито провадження в адміністративній справ за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).
У період з 31 січня 2022 року по 01 лютого 2022 року суддя Крилова М.М. перебувала у відпустці.
Згідно з нормами статті 258 КАС України суд розглядає справи за правилами спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.
Перевіривши матеріали справи, вирішивши питання, чи мали місце обставини, якими обґрунтовувалися вимоги, та якими доказами вони підтверджуються, чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження, яку правову норму належить застосувати до цих правовідносин, судом встановлено наступне.
Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю УКРЕНЕРГОПРОМ-ПР (ідентифікаційний код 43941544) зареєстроване як юридична особа, про що до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесений запис, в стані припинення не перебуває. Місцезнаходження юридичної особи: Донецька область, м. Слов`янськ, вул.. Василевського, б. 12, оф. 82. Основний вид економічної діяльності - будівництво житлових і нежитлових будівель (код КВЕД 41.20).
Відповідачі - Головне управління ДПС у м. Києві та Державна податкова служба України, є суб`єктами владних повноважень, які в даних правовідносинах реалізують надані ним Податковим кодексом України повноваження, згідно ст. 43 КАС України здатні здійснювати свої адміністративні процесуальні права та обов`язки.
Між ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ПАРТНЕР-ІНВЕСТ (замовник) та ТОВ УКРЕНЕРГОПРОМ-ПР (підрядник) 20.04.2021 року був укладений договір підряду №ППІ/11/21. За цим договором підрядник зобов`язується виконати ремонтно-будівельні роботи згідно з затвердженого Замовником Проектно-кошторисною документацією на Об`єкті, а Замовник зобов`язується прийняти та оплатити належним чином роботи.
Згідно п. 1.2 на підставі наданого Замовником проекту Сторони узгоджують Кошторис та строки виконання Робіт, про що укладається відповідно Додаткова угода. П. 1.3. Договору преедьачено, що Кошторис має бути складений виключно на підстав перелку робті, витрат та відповідних розцінок, які були надані Підрядником на конкурс та є Додатком №1 та Додатком №2 до цього договору.
Відповідно до п. 2.1 та п. 2.3 договору вартість робіт по кожному об`єкту та порядок розрахунків визначається Сторонами у відповідній додатковій угоді.
Відповідно до п. 3.5 договору датою завершення виконання робіт вважається їх дата прийняття Замовником за відповідним актом здачі-приймання виконання робіт.
Відповідно до Додаткової угода №1 до Договору підряду №ППІ/121/21 від 20.04.2021 року об`єкт: нежитлове приміщення, що знаходиться за адресою: м. Львів, пр.. Шевченка, 24. Строк (термін) виконання робіт 7 календарних днів з моменту отримання передоплати. Порядок оплати: передоплата 80330,15 (дата платежу 20.04.2021 року); остаточний розрахунок 65848,22 (оплата через 5 днів після підписання Акту виконання робіт, але не раніше передачі Замовнику виконавчої документації); всього на суму грн.. з ПДВ - 146178,37.
Відповідно до даткової угоди №3/2 до Договору №ППІ/121/21 від 20.04.2021 року Підрядник зобов`язується виконати ремонтно-будівельні роботи згідно з затвердженого Замовником Проектно-кошторисною документацією на Об`єкті, що знаходиться за адресою: м. Львів, пр.. Чорновола, 57. Строк (термін) виконання роюіт 17.05.2021 року - 01.06.2021 року. Повний розрахунок у сумі 22636,03 у т.ч. ПДВ 3772,67 через п`ять днів після підписання Акту виконаних робіт, але не раніше передачі Замовнику виконавчої документації. Також надано кошторис на ремонтно-будівельні роботи в якому детально наведено перелік робіт, найменування та кількість необхідних матеріалів та їх вартість.
Відповідно до Додаткової угоди №3 до Договору №ППІ/121/21 від 20.04.2021 року об`єкт: нежитлове приміщення, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул.. Драгоманова 2, прим. 882, строк (термін) виконання робіт до 21.05.2021 року. Порядок оплати: предоплата 74419,80 (дата платежу 17.05.2021 року), остаточний розрахунок 67758,06 (оплата через п`ять днів після підписання Акту виконаних робіт, але не раніше передачі Замовнику виконавчої документації). Також надано кошторис на ремонтно-будівельні роботи в якому детально наведено перелік робіт, найменування та кількість необхідних матеріалів та їх вартість.
Відповідно до Додаткової угоди №4 до Договору №ППІ/121/21 від 20.04.2021 року об`єкт: нежитлове приміщення, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул.. Васильківська 34, строк (термін) виконання робіт до 08.06.2021 року. Порядок оплати: передоплата 102013,97 (дата платежу 26.05.2021 року), остаточний розрахунок 188670,97 (оплата через п`ять днів після підписання Акту виконаних робіт, але не раніше передачі Замовнику виконавчої документації). Також надано кошторис на ремонтно-будівельні роботи в якому детально наведено перелік робіт, найменування та кількість необхідних матеріалів та їх вартість.
Відповідно до Додаткової угоди №5 до Договору №ППІ/121/21 від 20.04.2021 року об`єкт: нежитлове приміщення, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул.. Чорновола Вячеслава б. 20А, строк (термін) виконання робіт 14 днів з моменту отримання передоплати. Порядок оплати: предоплата 9915,97 (дата платежу 15.06.2021 року), остаточний розрахунок 167864,52 (оплата через п`ять днів після підписання Акту виконаних робіт, але не раніше передачі Замовнику виконавчої документації). Також надано кошторис на ремонтно-будівельні роботи в якому детально наведено перелік робіт, найменування та кількість необхідних матеріалів та їх вартість.
Отримання ТОВ УКРЕНЕРГОПРОМ-ПР авансових платежів підтверджується випискою з АТ ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК по поточному рахунку ТОВ УКРЕНЕРГОПРОМ-ПР за період з 01.04.2021 року по 30.09.2021 року та рахунками-фактурою №0004/2А від 10.06.2021 року, №04-06 від 04.06.2021 року, №15-06 від 15.06.2021 року, №0004 від 26 травня 2021 року.
На підставі факту отримання авансу платником податків було сформовано та надіслано податкові накладні.
31.05.2021 року ТОВ УКРЕНЕРГОПРОМ-ПР було сформовано та надіслано для реєстрації податкову накладну №2, якою було відображено податкові зобов`язання ха господарськими відносинами з ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ПАРТНЕР-ІНВЕСТ на загальну суму 98763,77 грн. у т.ч. ПДВ у розмірі 16460,63 грн.
14.06.2021 року квитанцією про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних повідомлено про прийняття документу, проте реєстрація зупинена з наступних підстав: Відповідно до п.201.16 ст. 201 Податковог окодексу України, реєстрація ПН/РК від 31.05.2021 №2 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товар/послуг 43.29, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такового товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
18.06.2021 року позивачем сформовано та направлено до ГУ ДПС у м. Києві повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено. Дане повідомлення отримано ГУ ДПС у м. Києві 18.06.2021 року, що підтверджується квитанцією №2.
Рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному державному реєстрі податкових накладних від 24.06.2021 року №2799704/43941544 відмовлено в реєстрації податкової накладної від 31.05.2021 року №2 у зв`язку з ненаданням платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
04.06.2021 року ТОВ УКРЕНЕРГОПРОМ-ПР було сформовано та надіслано для реєстрації податкову накладну №1, якою було відображено податкові зобов`язання ха господарськими відносинами з ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ПАРТНЕР-ІНВЕСТ на загальну суму 47033,87 грн. у т.ч. ПДВ у розмірі 7838,98 грн.
30.06.2021 року квитанцією про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних повідомлено про прийняття документу, проте реєстрація зупинена з наступних підстав: Відповідно до п.201.16 ст. 201 Податковог окодексу України, реєстрація ПН/РК від 04.06.2021 №1 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товар/послуг 43.29, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
07.07.2021 року позивачем сформовано та направлено до ГУ ДПС у м. Києві повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено. Дане повідомлення отримано ГУ ДПС у м. Києві 07.07.2021 року, що підтверджується квитанцією №2.
Рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному державному реєстрі податкових накладних від 14.07.2021 року №2866808/43941544 відмовлено в реєстрації податкової накладної від 04.06.2021 року №1 у зв`язку з ненаданням платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
14.06.2021 року ТОВ УКРЕНЕРГОПРОМ-ПР було сформовано та надіслано для реєстрації податкову накладну №2, якою було відображено податкові зобов`язання ха господарськими відносинами з ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ПАРТНЕР-ІНВЕСТ на загальну суму 71593,81 грн. у т.ч. ПДВ у розмірі 11932,30 грн.
30.06.2021 року квитанцією про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних повідомлено про прийняття документу, проте реєстрація зупинена з наступних підстав: Відповідно до п.201.16 ст. 201 Податковог окодексу України, реєстрація ПН/РК від 14.06.2021 №2 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товар/послуг 43.29, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
23.07.2021 року позивачем сформовано та направлено до ГУ ДПС у м. Києві повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено. Дане повідомлення отримано ГУ ДПС у м. Києві 23.07.2021 року, що підтверджується квитанцією №2.
Рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному державному реєстрі податкових накладних від 14.07.2021 року №2866809/43941544 відмовлено в реєстрації податкової накладної від 14.06.2021 року №2 у зв`язку з ненаданням платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
24.06.2021 року ТОВ УКРЕНЕРГОПРОМ-ПР було сформовано та надіслано для реєстрації податкову накладну №5, якою було відображено податкові зобов`язання ха господарськими відносинами з ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ПАРТНЕР-ІНВЕСТ на загальну суму 66172,68 грн. у т.ч. ПДВ у розмірі 11028,78 грн.
19.07.2021 року квитанцією про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних повідомлено про прийняття документу, проте реєстрація зупинена з наступних підстав: Відповідно до п.201.16 ст. 201 Податковог окодексу України, реєстрація ПН/РК від 31.05.2021 №2 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товар/послуг 43.29, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
23.07.2021 року позивачем сформовано та направлено до ГУ ДПС у м. Києві повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено. Дане повідомлення отримано ГУ ДПС у м. Києві 23.07.2021 року, що підтверджується квитанцією №2.
Рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному державному реєстрі податкових накладних від 30.07.2021 року №2923402/43941544 відмовлено в реєстрації податкової накладної від 24.06.2021 року №5 у зв`язку з ненаданням платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
Також, на виконання вимог податкового органу, позивачем було направлено Таблицю даних платника податку на додану вартість та пояснення до таблиці платника ПДВ від 01.07.2021 року, які отримані ГУ ДПС у м. Києві 01.07.2021 року, що підтверджується квитанцією №2. Проте, рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних було не враховано таблиці у зв`язку з тим, що документи про зупинення податкових накладних не подавались. До таблиці не надано пояснень, надано первинні документи, що не розкривають сутність операцій, за результатами яких складені податкові накладні, реєстрацію яких зупинено.
09.07.2021 року позивачем було направлено Таблицю даних платника податку на додану вартість разом з документами довільного формату (поясненнями до таблиці платника ПДВ, первинні документи, договір Епіцентр, додаткові угоди, договір субпідряду, договір підряду), які отримані ГУ ДПС у м. Києві 09.07.2021 року, що підтверджується квитанцією №2.
Рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних було не враховано таблиці у зв`язку з тим, що податкові накладні з кодом 43.29 не зупинялись.
Вважаючи спірні рішення протиправними, ТОВ УКРЕНЕРГОПРОМ-ПР звернулося до суду із даною позовною заявою.
Приписами частини другої статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини другої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі також КАС України) у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Згідно з частиною третьою статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України провадження в адміністративних справах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи.
За правилами частин першої, другої статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Відповідно до статті 67 Конституції України, кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Спірні правовідносини врегульовано нормами Податкового кодексу України, Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1246 Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних (далі - Порядок № 1246), Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року№ 1165 Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (надалі - Порядок№ 1165), та Порядку прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12 грудня 2019 року № 520 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13 грудня 2019 року за № 1245/34216 (далі - Порядок № 520).
Абзацами першим-третім пункту 187.1 статті 187 Податкового кодексу України визначено, що датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Відповідно до абзацу першого пункту 201.1статті 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно з підпунктом 14.1.60 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.
Згідно з абзацом першим пункту 201.10статті 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Відповідно до вимог абзацу першого пункту 201.7 статті 201 Податкового кодексу України податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту (абзац другий пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України).
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження (абзац третій пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України).
Абзацом п`ятим пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України визначено, що підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Відповідно до абзацу дев`ятого пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Згідно з абзацом десятим пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних (абзац тринадцятий пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України).
Пунктом 201.16 статті 201 Податкового кодексу України встановлено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Так, абзацом першим та десятим пункту 12 Порядку № 1246 передбачено, що після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування.
За результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція). Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДФС (пункти 13, 14 Порядку № 1246).
Відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України Кабінет Міністрів України затвердив Порядок № 1165, який визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.
Згідно з пунктом 2 Порядку № 1165 у цьому Порядку терміни вживаються у такому значенні:
- автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації;
- комісія контролюючого органу - комісія регіонального та центрального рівня з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі;
- комісія регіонального рівня - комісія з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь ДПС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС;
- комісія центрального рівня - комісія з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі ДПС;
- таблиця даних платника податку - зведена інформація, що подається платником податку до контролюючого органу, щодо кодів видів економічної діяльності платника податку згідно з Класифікатором видів економічної діяльності, кодів товарів згідно з УКТЗЕД та/або кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.
Абзацом другим пункту 5 Порядку № 1165 регламентовано, що податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).
Пунктом 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, які є Додатком 3 до Порядку №1156, критерієм ризиковості здійснення операцій визначено відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.
Пунктом 10 Порядку № 1165 передбачено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
Пунктом 11 Порядку № 1165 закріплено, що у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:
1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;
2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;
3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
Відповідно до абзацу другого пункту 25, абзацу першого пункту 26 Порядку № 1156 Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. Комісія регіонального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком та Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим Мінфіном.
Порядок № 520 визначає механізм прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України(далі - Кодекс) зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Пунктом 2 Порядку № 520 передбачено, що прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).
Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу (пункт 3 Порядку № 520).
Згідно з пунктом 4 Порядку № 520 у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.
Відповідно до пункту 5 Порядку № 520 перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:
- договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
- розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Абзацом першим пункту 6 Порядку № 520 передбачено, що письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/ розрахунку коригування.
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг , ;Про електронні довірчі послуги та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку (пункт 7 Порядку № 520).
Згідно з пунктами 9, 11 Порядку № 520 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня. Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі набирає чинності в день прийняття відповідного рішення. Рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку (пункти 12, 13 Порядку № 520).
Відповідно до обставин справи між сторонами виник спір щодо правомірності прийняття рішення про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних стало ненадання позивачем копій первинних документів, а саме щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форт та галузевої специфіки, накладних.
Відповідно до абзацу одинадцятого статті 1, статті 9 Закону України від 16 липня 1999 року № 996-ХIV Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію. Підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов`язкові реквізити: назву документа (форми); дату складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Первинні документи, складені в електронній формі, застосовуються у бухгалтерському обліку за умови дотримання вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг.
Ведення зазначених документів передбачено Положенням про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 року № 88.
З огляду на приписи пункту 187.1 статті 187 та пункту 201.7 статті 201 Податкового кодексу України, суд дійшов висновку, що обов`язок подання податкової накладної на реєстрацію у платника податків виникає після кожного отримання коштів як попередньої оплати (аванс) незалежно від наявності інших первинних документів, що позивачем виконано шляхом подання податкової накладної від 30 квітня 2020 року № 23 для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних за правилом першої події.
Матеріалами справи підтверджено, що ТОВ ЕНЕРГОПРОМ-ПР надавалися до контролюючого органу первинні документи, які підтверджують та розкривають суть, внутрішню сторону господарської операції, на виконання якої складено спірні податкові накладні за правилом першої події - отримання коштів як попередньої оплати (аванс).
Крім того, позивачем, як додаткове підтвердження фактичного здійснення господарських операцій, надано до суду акти виконаних робіт від 04.06.2021 року (дод. Угода №1), від 04.11.2021 року (дод. Угода №5), від 18.11.2021 року №4 (дод. Угода №4) в яких наведено детальний перелік виконаних робіт, їх вартість .
Суд звертає увагу контролюючого органу, що з огляду на докази, надані позивачем до податкового органу після зупинення реєстрації податкової накладної, та докази, які надані до матеріалів справи, що повністю розкривають зміст господарської операції, останнім підтверджено реальність здійснення господарської операції, надані пояснення та копії бухгалтерських документів, якими підтверджується законність та реальність таких операцій.
При цьому суд зазначає, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення податковим органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків з зазначенням необхідності надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не довільно, на власний розсуд.
Невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії має наслідком визнання його протиправним.
Аналогічна правова позиція вже неодноразово висловлювалась Верховним Судом, зокрема, у постановах від 21.05.2019 року по справі № 0940/1240/18, від 10.04.2020 року у справі № 819/330/18 та від 18.06.2020 року у справі № 824/245/19-а., від 03.11.2021 року у справі № 360/2460/20.
При цьому, Верховний Суд у постанові від 05 січня 2021 року у справі № 640/11321/20 зазначив, що незважаючи на те, що затверджена Порядком № 1165 форма рішення, яка не передбачає конкретизації підстав у разі відповідності пунктам 1-8 критеріїв ризиковості платника податку, не скасовує обов`язок податкового органу необхідності доказування, передбаченого частиною другою статті 77 КАС України.
Беручи до уваги викладене, суд зазначає, що спірне рішення містить лише загальне твердження без зазначення, які саме документи складені з порушенням законодавства, які вимоги законодавства порушено при складанні документів та яких документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.
Таким чином, суд дійшов висновку, що посилання на вказані підстави в обґрунтування прийняття рішення про відмову у реєстрації податкової накладної, за умови не наведення комісією доказів того, що подані документи є недостатніми чи такими, що у своїй сукупності викликають сумнів у достовірності зазначеної у них інформації, свідчить про протиправність такого рішення.
Стосовно посилання відповідачів, що саме на Комісію регіонального рівня покладено обов`язок прийняття рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної, суд зазначає наступне.
Приписами пункту 20 Порядку № 1246 передбачено, що у разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.
Суд вважає, що задоволення позовної вимоги щодо зобов`язання ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні від 31.05.2021 року №2, від 04.06.2021 року №1, від 14.06.2021 року №2, від 24.06.2021 року №5 є достатнім та ефективним способом захисту порушеного права позивача та забезпечує дотриманням судом гарантій того, що спір між сторонами буде остаточно вирішений.
Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є субєктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань субєкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Керуючись статтями 139, 241, 243-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
В И Р І Ш И В:
Позов Товариства з обмеженою відповідальністю УКРЕНЕРГОПРОМ-ПР до Головного управління ДПС у м. Києві, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити.
Визнати протиправними та скасувати рішення Головного управління ДПС у м. Києві про відмову в реєстрації податкової накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 24.06.2021 року №2799704/43941544, від 14.07.2021 року №2866809/43941544, від 14.07.2021 року №2866808/43941544, від 30.07.2021 року №2923402/43941544.
Зобов`язати Державну податкову службу України (місцезнаходження: м. Київ, Львівська площа, буд. 8; код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні, подані Товариством з обмеженою відповідальністю УКРЕНЕРГОПРОМ-ПР (місцезнаходження: Донецька область, м. Слов`янськ, вул.. Василевського, буд. 12, оф. 82 ; код ЄДРПОУ 43941544) від 31.05.2021 року №2, від 04.06.2021 року №1, від 14.06.2021 року №2, від 24.06.2021 року № 5 датою їх фактичного надходження до реєстрації.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у м. Києві (місцезнаходження: м. Київ, вул.. Шолуденка, буд. 33/19; код ЄДРПОУ 44116011) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю УКРЕНЕРГОПРОМ-ПР (місцезнаходження: Донецька область, м. Слов`янськ, вул.. Василевського, буд. 12, оф. 82 ; код ЄДРПОУ 43941544) судовий збір у розмірі 9080,00 (дев`ять тисяч вісімдесят гривень) 00 копійок.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Першого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Відповідно до пункту 3 розділу VІ Прикінцевих положень Кодексу адміністративного судочинства України, суд за заявою особи продовжує процесуальний строк, встановлений судом, якщо неможливість вчинення відповідної процесуальної дії у визначений строк зумовлена обмеженнями, впровадженими у зв`язку з карантином.
Текст рішення розміщений в Єдиному державному реєстрі судових рішень (веб-адреса сторінки: http://www.reyestr.court.gov.ua/).
Суддя М.М. Крилова
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.02.2022 |
Оприлюднено | 17.02.2022 |
Номер документу | 103290651 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Гайдар Андрій Володимирович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Гайдар Андрій Володимирович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Гайдар Андрій Володимирович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Гайдар Андрій Володимирович
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Крилова М.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні