Рішення
від 14.02.2022 по справі 600/5056/21-а
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14 лютого 2022 р. м. Чернівці Справа № 600/5056/21

Чернівецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Боднарюка О.В., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області, Відділу Держгеокадастру у Попільнянському районі Житомирської області, про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії,-

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 (далі - позивач), звернулася в суд з позовом до Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області, Відділу Держгеокадастру у Попільнянському районі Житомирської області, в якому просить :

- визнати протиправною бездіяльність Головного управління Держгеокадастру та його Відділу Держгеокадастру у Попільнянському районі Житомирської області у зміні кадастрового номеру 824784800010000161 земельної ділянки, яка на правах власності належить ОСОБА_1 ;

- зобов`язати Головне управління Держгеокадастру та його Відділ Держгеокадастру у Попільнянському районі Житомирської області, в технічній документації Державного земельного кадастру змінити кадастровий номер 1824784800010007161 на кадастровий номер 1824784800010000161 земельної ділянки, яка на правах власності належить ОСОБА_1 , привівши його у відповідність Державному акту ЖТ №078926 від 26.04.2004 року. Всі необхідні зміни пов`язані з цим внести в електронне програмне забезпечення Держгеокадастру та кадастрову геокартографічну систему України.

АРГУМЕНТИ УЧАСНИКІВ СПРАВИ.

1. Позивач в обґрунтування позовних вимог зазначив, що відповідно до Державного акту на право власності на земельну ділянку серії ЖТ№078926 від 26.04.2004 року позивач є власником земельної ділянки, яка розташована на території Паволоцької сільської ради Попільнянського району Житомирської області з присвоєним кадастровим номером 1824784800010000161.

Зазначає, що в 2021 році при отриманні Витягу з Державного земельного кадастру позивачеві стало відомо, що кадастровий номер 1824784800010000161, який присвоєний належній позивачу земельній ділянці змінено, зокрема зазначений № 1824784800010007161, що не відповідає державному акту на право власності на земельну ділянку.

За твердженнями позивача, з метою виправлення вказаної помилки, останній звернувся до відповідача із заявою, в якій просив привести у відповідність кадастровий номер земельної ділянки відповідно до Державного акту, за результатами розгляду якої відповіді не отримав.

Позивач наголошує, що кадастровий номер земельної ділянки присвоюється територіальним органом Держкомзему під час проведення її державної реєстрації та не може змінюватись. Вважає, що права та законні інтереси позивача не можуть ставитися у залежність від допущення посадовими особами суб`єкта владних повноважень технічних помилок при виконанні покладених на них обов`язків.

2. Відповідачі правом на подання відзиву на адміністративний позов передбаченим статтею 162 КАС України не скористались.

ПРОЦЕСУАЛЬНІ ДІЇ В СПРАВІ.

1. Ухвалою суду відкрито провадження у справі в порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін за наявними у справі матеріалами.

ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ ОБСТАВИНИ ТА ВІДПОВІДНІ ПРАВОВІДНОСИНИ.

1. Відповідно до Державного акту на право власності на земельну ділянку серії ЖТ № 078926 від 26.04.2004 року, ОСОБА_1 є власником земельної ділянки площею 3,4457 га, яка розташована на території Паволоцької сільської ради Попільнянського району Житомирської області, цільове призначення - для ведення товарного сільськогосподарського виробництва. (а.с.7)

2. Згідно Витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права № 123799097 від 14.05.2018 року встановлено, про реєстрацію права оренди земельної ділянки на підставі договору оренди землі, укладеного між ТОВ "Аграрні системні технології" та ОСОБА_1 , площею 3,4457 га, з кадастровим номером 1824784800:01:000:0161, цільове призначення - для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, яка розташована на території Паволоцької сільської ради Попільнянського району Житомирської області. (а.с.8)

3. Відповідно до витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку № НВ -1815160092021 від 15.03.2021 року вбачається, що ОСОБА_1 є власником земельної ділянки кадастровий номер 1824784800:01:000:7161, яка розташована на території Паволоцької сільської ради Попільнянського району Житомирської області, цільове призначення якої - 01.01 для ведення товарного сільськогосподарського виробництва з площею 3,4457 га, нормативно грошова оцінка становить - 133879,66 грн, державна реєстрація земельної ділянки здійснена відділом Держгеокадастру у Попільнянському районі Житомирської області на підставі Державного акту від 26.04.2004 року ЖТ 078926. (а.с.9)

4. Судом також встановлено, що ОСОБА_1 звернулась до Державного кадастрового реєстратора Відділу Держгеокадастру у Попільнянському районі Житомирської області з листом - "Пропозицією" від 07.08.2021 року - в якій просила в Державному земельному кадастрі виправити помилку в кадастровому номері земельної ділянки та заповнити реквізити "Опис меж", внести всі необхідні правки в технічну документацію про нормативну грошову оцінку земельної ділянки. (а.с.15)

ДО ВКАЗАНИХ ПРАВОВІДНОСИН СУД ЗАСТОСОВУЄ НАСТУПНІ ПОЛОЖЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА ТА РОБИТЬ ВИСНОВКИ ПО СУТІ СПОРУ.

1. Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та способом, передбаченими Конституцією та законами України.

2. Правові, економічні та організаційні основи діяльності у сфері Державного земельного кадастру регулюються Законом України "Про Державний земельний кадастр" від 7 липня 2011 року №3613-VI (далі - Закон №3613-VI).

Частиною 1 статті 1 Закону №3613-VI передбачено, що кадастровий номер земельної ділянки - індивідуальна, що не повторюється на всій території України, послідовність цифр та знаків, яка присвоюється земельній ділянці під час її державної реєстрації і зберігається за нею протягом усього часу існування.

Відповідно до статті 6 Закону №3613-VI ведення та адміністрування Державного земельного кадастру забезпечуються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Держателем Державного земельного кадастру є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Адміністратором Державного земельного кадастру є державне підприємство, що належить до сфери управління центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, і здійснює заходи із створення та супроводження програмного забезпечення Державного земельного кадастру, відповідає за технічне і технологічне забезпечення, збереження та захист відомостей, що містяться у Державному земельному кадастрі, розробленні та забезпеченні функціонування програмного забезпечення для моніторингу земельних відносин та інформаційної взаємодії з іншими державними електронними інформаційними ресурсами.

Згідно з частиною 1 статті 37 Закону №3613-VI у разі виявлення фізичною або юридичною особою у витязі, довідці з Державного земельного кадастру, викопіюванні з картографічних матеріалів Державного земельного кадастру технічної помилки (описка, друкарська, граматична, арифметична чи інша помилка), допущеної органом, що здійснює ведення Державного земельного кадастру, заінтересована особа письмово повідомляє про це центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, який перевіряє відповідність відомостей Державного земельного кадастру інформації, що міститься в документах, які стали підставою для внесення цих відомостей. Якщо факт невідповідності підтверджено, орган, що здійснює ведення Державного земельного кадастру, безоплатно виправляє допущену помилку в день надходження повідомлення та не пізніше наступного дня повідомляє про це заінтересованих осіб. Повідомлення про виявлення помилки може бути надіслано також в електронному вигляді з Державного аграрного реєстру через Єдиний портал адміністративних послуг, у тому числі через інтегровану з ним інформаційну систему центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Відповідно до частини 2 статті 37 Закону №3613-VI у разі виявлення технічної помилки, допущеної в записах Державного земельного кадастру органом, що здійснює його ведення, зазначений орган у п`ятиденний строк письмово повідомляє про це заінтересовану особу.

Частиною 3 статті 37 Закону №3613-VI визначено, що виправлення технічних помилок, допущених у відомостях Державного земельного кадастру внаслідок наявності технічних помилок у документах, на підставі яких були внесені такі відомості, здійснюється після виправлення помилок у зазначених документах.

Згідно з частиною 4 статті 37 Закону №3613-VI виправлення інших помилок, допущених у відомостях Державного земельного кадастру внаслідок помилки у документації із землеустрою, оцінки земель, здійснюється після внесення змін до такої документації.

Положеннями частини 5 статті 37 Закону №3613-VI передбачено, що виправлення помилок у відомостях про земельну ділянку може здійснюватися також на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок у натурі (на місцевості) або матеріалів інвентаризації земель чи рішення суду.

У відповідності до частини 6 статті 37 Закону №3613-VI інформація про виправлення технічних помилок не пізніше наступного дня з дня їх виправлення надається в письмовій формі власникам та користувачам земельних ділянок, а також третім особам, чиїх інтересів стосувалося виправлення помилок.

3. Процедура та вимоги щодо ведення Державного земельного кадастру визначено постановою Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру" від 17 жовтня 2012 року №1051 (далі - Порядок №1051).

Згідно із пунктом 3 Порядку №1051 Державний земельний кадастр ведеться на електронних та паперових носіях.

Документи в паперовій формі, які створюються під час ведення Державного земельного кадастру, витяги з Державного земельного кадастру про об`єкт Державного земельного кадастру, довідки, що містять узагальнену інформацію про землі (території), викопіювання з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану), кадастрові плани земельних ділянок та інші документи створюються шляхом роздрукування їх електронної (цифрової) форми за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру.

У разі виявлення розбіжностей між відомостями на електронних та паперових носіях пріоритет мають відомості на паперових носіях.

Відповідно до пункту 138 Порядку №1051 помилками у Державному земельному кадастрі є:1) технічна помилка (описка, друкарська, граматична, арифметична чи інша помилка), допущена органом, що здійснює ведення Державного земельного кадастру; 2) технічна помилка (описка, друкарська, граматична, арифметична чи інша помилка), допущена не з вини органу, що здійснює ведення Державного земельного кадастру (в тому числі технічна помилка у документах, на підставі яких внесені відомості до Державного земельного кадастру);3) помилка, допущена у відомостях Державного земельного кадастру внаслідок помилки у документації із землеустрою та оцінки земель (в тому числі виявлена після перенесення інформації про земельні ділянки з державного реєстру земель та відомостей про інші об`єкти Державного земельного кадастру, що містяться в документації із землеустрою та оцінки земель, затвердженій та переданій до 1 січня 2013 року до Державного фонду документації із землеустрою);4) помилка, допущена у відомостях Державного земельного кадастру, внесених до нього з інших кадастрів та інформаційних систем у порядку інформаційної взаємодії;5) технічна помилка, допущена у відомостях Державного земельного кадастру внаслідок перенесення до Державного земельного кадастру відомостей про земельну ділянку, яка не була зареєстрована в державному реєстрі земель;6) помилка, допущена у відомостях Державного земельного кадастру під час державної реєстрації земельної ділянки;7) помилка у застосуванні систем координат для земельних ділянок, які були зареєстровані до 1 січня 2013 року та перенесені до Державного земельного кадастру.

Згідно з пунктом 157 Порядку №1051 у разі виявлення органом, що здійснює ведення Державного земельного кадастру, помилки у присвоєнні кадастрового номера земельній ділянці (в тому числі після перенесення інформації про земельні ділянки з державного реєстру земель та відомостей про інші об`єкти Державного земельного кадастру, що містяться в документації із землеустрою та оцінки земель, затвердженій та переданій до 01 січня 2013 року до Державного фонду документації із землеустрою) зазначений орган у п`ятиденний строк з моменту виявлення помилки:1) складає в електронній та паперовій формі протокол виправлення помилки за формою згідно з додатком 30;2) безоплатно виправляє помилку в кадастровому номері шляхом присвоєння земельній ділянці за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру нового кадастрового номера, наступного за останнім у відповідному кадастровому кварталі;3) письмово повідомляє про це власникам, користувачам відповідної земельної ділянки за формою згідно з додатком 31.

Відповідно до пункту 158 Порядку №1051 помилки, допущені у відомостях Державного земельного кадастру, внесених до нього з інших кадастрів та інформаційних систем у порядку інформаційної взаємодії, підлягають виправленню у Державному земельному кадастрі після їх виправлення у відповідних кадастрах та інформаційних системах.

Положеннями пункту 159 Порядку №1051 передбачено, що у разі виявлення фізичною або юридичною особою помилки, допущеної у відомостях Державного земельного кадастру, заінтересована особа письмово повідомляє про це відповідному територіальному органові Держгеокадастру згідно з додатком 39. До повідомлення додаються документи, що підтверджують помилки та їх характер.

4. Правові, економічні, організаційні засади проведення державної реєстрації речових та інших прав, які підлягають реєстрації за цим Законом, та їх обтяжень визначені Законом України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" від 1 липня 2004 року №1952-IV (далі - Закон №1952-IV).

Частиною 1 статті 2 Закону №1952-IV передбачено, що державна реєстрація речових прав на нерухоме майно (далі - державна реєстрація прав) - офіційне визнання і підтвердження державою фактів виникнення, переходу або припинення прав на нерухоме майно, обтяження таких прав шляхом внесення відповідного запису до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Частиною 1 статті 26 Закону №1952-IV визначено, що записи до Державного реєстру прав вносяться на підставі прийнятого рішення про державну реєстрацію прав.

У разі зміни ідентифікаційних даних суб`єкта права, визначення часток у праві спільної власності чи їх зміни, зміни суб`єкта управління об`єктами державної власності, відомостей про об`єкт нерухомого майна, у тому числі зміни його технічних характеристик, виявлення технічної помилки в записах Державного реєстру прав чи документах, виданих за допомогою програмних засобів ведення цього реєстру (описка, друкарська, граматична, арифметична чи інша помилка), за заявою власника чи іншого правонабувача, обтяжувача, а також у випадку, передбаченому підпунктом "в" пункту 2 частини шостої статті 37 цього Закону, вносяться зміни до записів Державного реєстру прав.

У разі якщо помилка в реєстрі впливає на права третіх осіб, зміни до Державного реєстру прав вносяться на підставі відповідного рішення суду.

Згідно з частиною 2 статті 26 Закону №1952-IV у разі скасування на підставі рішення суду рішення про державну реєстрацію прав, документів, на підставі яких проведено державну реєстрацію прав, скасування записів про проведену державну реєстрацію прав, а також у випадку, передбаченому підпунктом "а" пункту 2 частини шостої статті 37 цього Закону, до Державного реєстру прав вноситься запис про скасування державної реєстрації прав.

5. Як зазначено вище, відповідно до Державного акту на право власності на земельну ділянку серії ЖТ № 078926 від 26.04.2004 року, ОСОБА_1 являється власником земельної ділянки площею 3,4457, що розташована на території Паволоцької сільської ради Попільнянського району Житомирської області, цільове призначення якої - для ведення товарного сільськогосподарського виробництва.

Згідно витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку № НВ -1815160092021 від 15.03.2021 року вбачається, що ОСОБА_1 є власником земельної ділянки, з іншим кадастровим номером, зокрема 1824784800:01:000:7161, при цьому земельна ділянка розташована на території Паволоцької сільської ради Попільнянського району Житомирської області, цільове призначення якої для ведення товарного сільськогосподарського виробництва з площею 3,4457 га. Державна реєстрація земельної ділянки здійснена на підставі Державного акту на право власності на земельну ділянку від 26.04.2004 року ЖТ 078926, відділом Держгеокадастру у Попільнянському районі Житомирської області.

З огляду на наведене, право власності позивача на земельну ділянку з кадастровим номером №1824784800:01:000:0161 підтверджено сукупністю належних, допустимих, достовірних та достатніх доказів, зокрема згідно Державного акту на право власності на земельну ділянку від 26.04.2004 року ЖТ 078926. Разом з тим, до Державного земельного кадастру внесено інший номер 1824784800:01:000:7161 про цю ж ділянку, яка належна позивачу. Відтак, судом достовірно встановлено факт допущення технічної помилки при внесенні відомостей до Державного земельного кадастру, в частині щодо кадастрового номеру земельної ділянки.

6. Звертаючись до суду та обираючи спосіб захисту порушеного права, позивач просить суд визнати протиправну бездіяльність відповідачів, яка полягає у не внесенні змін до кадастру щодо кадастрового номеру земельної ділянки та зобов`язання вчинити певні дії щодо внесення кадастрового номеру, який зазначений в державному акті.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд звертає увагу позивача на наведені вище норми законодавства, зокрема в частині, що стосуються виявлення фізичною особою помилки, допущеної у відомостях Державного земельного кадастру.

Як зазначалось вище, відповідно до вимог пункту 159 зазначеного Порядку №1051 передбачено, що у разі виявлення фізичною особою помилки, допущеної у відомостях Державного земельного кадастру, заінтересована особа письмово повідомляє про це відповідному територіальному органові Держгеокадастру згідно з додатком 39. До повідомлення додаються документи, що підтверджують помилки та їх характер. Повідомлення разом з доданими до нього документами подається заінтересованою особою особисто або надсилається рекомендованим листом з описом вкладення та повідомленням про вручення.

В ході судового розгляду встановлено, що позивач зверталась до відповідача про внесення відомостей (виправлення помилок) до земельного кадастру, зокрема щодо кадастрового номеру земельної ділянки, без дотриманням вказаних вище норм, якими власне передбачено відповідне звернення до органу із заявою встановленої форм, що визначено додатком 39 до постанови КМУ, із наданням відповідного переліку документів. Натомість, пропозиція з якою звернулась позивач не містить відомостей про те, що позивачем надано відповідний перелік документів відповідачу.

При цьому, суд звертає увагу позивача на те, що бездіяльність - певна форма поведінки суб`єкта владних повноважень, яка полягає у невиконанні ним дій, які він повинен був і міг вчинити відповідно до покладених на нього посадових обов`язків згідно із законодавством України.

Верховний Суд України у постанові від 24.11.2015 року по справі № П/800/259/15 зазначив, що сама по собі бездіяльність - це триваюча пасивна поведінка суб`єкта, яка виражається у формі не вчинення дії (дій), яку він зобов`язаний був і міг вчинити. Тобто бездіяльність не має чітко окреслених часових меж, а саме явище бездіяльності є триваючим.

З урахуванням викладеного, суд дійшов висновку, що суб`єктами владних повноважень не допущено бездіяльності, по відношенню до позивача, оскільки судом не встановлено, що останній звертався до відповідачів із заявою (повідомлення ) встановленого зразку (додаток 39), про виявлення помилки, допущеної у відомостях Державного земельного кадастру, в частині кадастрового номеру земельної ділянки, яка належить позивачеві.

7. Згідно з частиною 1 статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Проаналізувавши наведене в сукупності та враховуючи факт не надання позивачем доказів щодо звернення до відповідачів із відповідною заявою за встановлено формою, суд дійшов висновку про відсутність підстав для зобов`язання відповідачів внести зміни до Державного земельного кадастру в частині кадастрового номеру земельної ділянки.

8. Оцінюючи склад спірних правовідносин, суд вважає за необхідне зазначити також і те, що згідно відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, відповідач у справі - відділ Держгеокадастру у Попільнянському районі Житомирської області, як юридична особа, код 40006343 припинено, дата запису: 14.08.2017, номер запису: 12971110004003522.

З огляду на наведене слід дійти висновку, що позивач зверталась до органу, який не існує на дату звернення з відповідною "Пропозицією", оскільки такий орган припинено.

Слід зазначити також і те, що в матеріалах справи відсутні відомості, що позивач зверталась з будь-якою заявою до іншого відповідача - Головного управління Держгеокадастру.

9. Суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), що міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів). (ст. 90 КАС України).

В Рішенні від 10 лютого 2010 року у справі "Серявін та інші проти України" Європейський суд з прав людини вказав, що у рішеннях суддів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються.

Крім цього, згідно усталеної практики Європейського суду з прав людини по справі Серявін та інші проти України, заява N 4909/04, рішення від 10 лютого 2010 року, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент.

10. Оцінивши кожен доказ, який є у справі щодо його належності, допустимості, достовірності та їх достатності і взаємного зв`язку у сукупності, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, суд дійшов висновку, що відсутні підстави для задоволення позову.

РОЗПОДІЛ СУДОВИХ ВИТРАТ.

1. Відповідно до частини 1 статті 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

2. Враховуючи те, що в задоволенні адміністративного позову відмовлено, суд не вирішує питання про розподіл судових витрат в частині стягнення з суб`єкта владних повноважень.

Керуючись статтями 241 - 246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд-

В И Р І Ш И В:

1. В задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області, Відділу Держгеокадастру у Попільнянському районі Житомирської області - відмовити повністю.

2. Розподіл судових витрат не здійснюється.

Згідно статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У відповідності до статей 293, 295 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду першої інстанції можуть бути оскаржені в апеляційному порядку повністю або частково. Апеляційна скарга на рішення подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення (складання).

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повне найменування учасників процесу:

Позивач - ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ).

Відповідач - Головне управління Держгеокадастру у Житомирській області (вул. Довженка, 45, м.Житомир, 10002, код ЄДРПОУ: 39765513)

Відділ Держгеокадастру у Попільнянському районі Житомирської області (вул.Героїв Майдану, 34, смт. Попільня, Житомирська область).

Суддя О.В. Боднарюк

СудЧернівецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.02.2022
Оприлюднено18.02.2022
Номер документу103323280
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —600/5056/21-а

Рішення від 14.02.2022

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Боднарюк Олег Васильович

Ухвала від 19.10.2021

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Боднарюк Олег Васильович

Ухвала від 07.10.2021

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Боднарюк Олег Васильович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні