Рішення
від 14.02.2022 по справі 620/17750/21
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

14 лютого 2022 року Чернігів Справа № 620/17750/21

Чернігівський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Скалозуба Ю.О., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників адміністративну справу

за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю "КОНТРАКТ ПРОМ" доГоловного управління ДПС у Чернігівській області провизнання протиправним та скасування рішення, У С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю КОНТАКТ ПРОМ (далі - позивач, Товариство) звернулось до суду з позовом до Головного управління Державної податкової служби у Чернігівській області (далі - відповідач, ГУ ДПС у Чернігівській області), в якому просить:

визнати протиправними та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в ЄРПН Головного управління Державної податкової служби у Чернігівській області від 07.06.2021 за № 253273 про відповідність Товариства з обмеженою відповідальністю КОНТРАКТ ПРОМ критеріям ризиковості платника, на підставі пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку;

зобов`язати Головне управління Державної податкової служби у Чернігівській області виключити ТОВ КОНТРАКТ ПРОМ з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості.

В обґрунтування своїх вимог позивач зазначає, що в оскаржуваному Рішенні не зазначено суть та характер наявної податкової інформації, що стала підставою для його прийняття, не ідентифіковано конкретні ризикові операції та/або податкові накладні платника, в яких були зафіксовані такі операції. Натомість контролюючим органом лише процитовано зміст пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податків. Зазначає, що прийняттю вказаного Рішення не передували дії ТОВ КОНТРАКТ ПРОМ щодо реєстрації у реєстрі податкової накладної чи розрахунку про коригування. Тому, вважає, що оскаржуване Рішення винесене ГУ ДПС у Чернігівській області безпідставно, воно не містить жодної мотивації підстав та причин віднесення Товариства до ризикових платників податків, є протиправним та підлягає скасуванню.

У відзиві на позов відповідач просив відмовити у задоволенні позовних вимог, оскільки обов`язковою ознакою дій суб`єкта владних повноважень, які можуть бути оскаржені до суду, є те, що вони безпосередньо породжують певні правові наслідки для суб`єктів відповідних правовідносин і мають обов`язковий характер. Дії контролюючого органу щодо внесення до Інтегрованої системи результатів засідання Комісії (за результатами, якої не приймалось рішення про відмову у реєстрації податкової накладної) не породжують правових наслідків для платників податків та не порушують їхні права, оскільки розміщена в цій системі інформація є службовою та використовується податковими органами для обробки зібраної інформації в автоматичному режимі (використовуються для виконання покладених на контролюючі органи, функцій та завдань) з метою здійснення відповідних прав та обов`язків. Вважає, що внесення до АІС Податковий блок податкової інформації, щодо відповідності ТОВ КОНТРАКТ ПРОМ критеріям ризиковості, є одним із заходів щодо збору, опрацювання та використання інформації, необхідної для виконання покладених на відповідача функцій та завдань.

Ухвалою Чернігівського окружного адміністративного суду від 15.12.2021 відкрито провадження у справі в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін та проведення судового засідання за наявними у справі матеріалами.

Ухвалою суду від 10.01.2022 у позивача витребувано належно завірені копії: Рішення комісії з питань зупинення податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС у Чернігівській області від 07.06.2021 № 53273; документів, які були враховані під час прийняття Рішення від 07.06.2021 № 53273; матеріали засідання комісії з питань зупинення податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних в частині прийняття вказаного Рішення.

Ухвалою суду від 10.01.2022 у задоволенні клопотання представника відповідача про розгляд справи в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін відмовлено.

Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд зазначає про таке.

ТОВ КОНТРАКТ ПРОМ є юридичною особою, зареєстрованою у встановленому законом порядку, про що до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 02.11.2010 внесено відповідний запис. Згідно реєстраційних даних, основним видом діяльності позивача є 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля. Також 04.11.2010 позивач взятий на облік як платник податків та 01.10.2018 - як платник ПДВ (а.с. 11-14, 31).

Відповідно до витягу з Протоколу проведення засідання Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС у Чернігівській області (далі - Комісія ГУ ДПС у Чернігівській області) від 07.06.2021 № 89 член Комісії щодо позивача доповів про те, що керівник: Кулик Володимир Вікторович; головний бухгалтер: Тарасов Анатолій Анатолійович. Засновник юридична особа: ТОВ СКАЙ ФОРС , 2655.ГУ ДПС у м. Києві (Печерський р-н м. Києва), дата анулювання ПДВ - 25.05.2020. ОСОБА_1 значиться керівником, головним бухгалтером, засновником у ТОВ ІННОВБУДТРЕНД 2526.ГУ ДПС у Чернігівській області (м. Чернігів) було включено до переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості у відповідності з вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 № 1165) рішення № 52992 від 22.04.2021 (п. 8 - наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі поточної діяльності при реалізації покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданій на реєстрацію податковій накладній/розрахунку коригування).

ТОВ ПОЛІМЕР-СМ , дата анулювання ПДВ - 19.02.2020. За даними декларацій з ПДВ ТОВ КОНТРАКТ ПРОМ декларує за січень 2021 р. - р 18-0,8 тис. грн, (статус податкової звітності - не пройдено камеральну перевірку: с/з №3644/26-15-04-11-10 від 25.02.2021 (ПЗ=ПК) с/з №3629/26-15-04-11-10 від 25.02.2021 (р.16) с/з № 3625/26-15-04-11-10 від 25.02.2021(навантаження) с/з №3623/26-15-04-11-10 від 25.02.2021 (старі періоди); за лютий 2021 року - податкову звітність не подано; за березень 2021 року - податкову звітність не подано; за квітень 2021 року - податкову звітність не подано. По декларації з податку на прибуток за 2020 рік - р. 19 (податок на прибуток - 0,00 тис. грн. Згідно Фінансового звіту малого підприємства (від 22.02.2021 № 9372456746 інформація, щодо необоротних активів становить 0.00 тис. грн. Протягом 2020 року платником здійснювались імпортні операції з Китам (мотошини, мотокамери, електровелосипед, покришка велосипеда, штуцер камери та ін.). Протягом періоду діяльності підприємство не здійснювало експортні операції. Сума ліміту - 209754,85 грн; поповнення електронного рахунку протягом 2020- 2021 рр. - 0,00 тис. грн. Обсяг реалізації за період з 01.01.2020 по 31.05.2021 склав 365577,4 тис. грн ПДВ 73115,5 тис. грн. Основними покупцями були: ТОВ НІК-ЕЛЕКТРОНІКА - основний вид діяльності: виробництво інструментів і обладнання для вимірювання, дослідження та навігації, 2654.ГУ ДПС м. Києві (Оболонський р-н м.Києва), імпорт з Китаю - обладнання та пристрої для фільтрування рідин, реалізовано - планки з отворами, гвинти, реле+трансформатор із захисним екраном, гайки, мікросхеми, шайби, на суму ПДВ 18479,5 тис. грн.; ТОВ ІМПОРТ-ОФІС Україна , основний вид діяльності: оптом торгівля іншими товарами господарського призначення, 2650.ГУ ДПС у м. Києва (Голосіївський р-н м. Києва), імпорт канцелярського приладдя з Китаю, Франції реалізовано - степлер металевий, ножиці офісні, пензель синтетичний, папір та ін. на суму ПДВ 1294,7 тис. грн.; ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ЮТЕМ , основний вид діяльності: роздрібна торгівля меблями, освітлювальним приладдям та іншими товарами для дому в спеціалізованих магазинах, 466.ТУ ДПС у Дніпропетровська обл. (Чечелівський р-н м. Дніпра), реалізовано - Заклепки в наборі LED модуль в упаковці, на суму ПДВ - 234,0 тис. грн; ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ЮТЕМ булі включено до переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості у відповідності з вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року №1165) рішення № 623 від 10.02.2021( п. 8 Наявна податкова інформація структурного підрозділу стосовно взаємовідносин з суб`єктами господарювання, які віднесені та / або свідчать про здійснення ризикових операцій).

За даними ЄРПН обсяг придбання за період з 01.01.2020 по 31.05.2021 склали 105615, 816 тис. грн, ПДВ 21123, 163 тис. грн. Основними постачальниками були: ТОВ АРГУС ПРОСИСТЕМ-Україна , основний вид діяльності - неспеціалізована оптова торгівля, 1553.ТУ ДПС в Одеській області (Приморська ДПІ) придбано - столи журнальні пластикові, чохли для меблів, столи журні, на суму ПДВ 10184,6 тис. грн; ТОВ АРГУС ПРОСИСТЕМ-Україна було включено до переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості у відповідності з вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 № 1165 рішення № 566 від 05.01.2021 ( п. 8 Керівник яких є одночасно посадовою особою більше ніж трьох суб`єктів господарювання, що у свою чергу може свідчити про ризиковість здійснення операцій); ПП ФАЛЬКОН 9 , основний вид діяльності: неспеціалізована оптова торгівля, 1553.ГУ ДПС в Одеській області (Приморська ДПІ), придбано - набір кухонного посуду, піали, колби, блюда, ємність для зберігання, на суму ПДВ 470,0 тис. грн; ПП ФАЛЬКОН 9 було включено до переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості у відповідності з вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 № 1165, рішення № 155987 від 27.11.2020 ( п. 8 За результатом проведеного аналізу Єдиного реєстру податкових накладних СГ є учасником формування схемного податкового кредиту); ТОВ ЄВРОТЕРМИНАЛ основний вид діяльності: допоміжне обслуговування наземного транспорту, 1554.ГУ ДПС в Одеській області (Суворовська ДПІ), придбано - послуги Вантажного митного комплексу, на суму ПДВ 55,3 тис. грн; ТОВ ЄВРОТЕРМИНАЛ було включено до переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості у відповідності з вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 № 1165, рішення № 32509 від 20.04.2021 (п. 8 встановлено операції з придбання товару у постачальників з ознаками ризиковості) Рішення про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку № 39525 від 20.05.2021. Згідно інформації отриманої від ГУ ДФС у Чернігівській області листом від 28.05.2021 року №1238/10/25-97-07 місцезнаходження платника не встановлено.

Комісією ухвалено: враховуючи дані ІС Податковий блок , інформацію управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків, інформацію ГУ ДФС у Чернігівській області, прийняти рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку, визначеним постановою Кабінету Міністрів України Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 11.12.2019 № 1165, а саме критерію: у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданій для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування по: ТОВ КОНТРАКТ ПРОМ (37371470) - з приміткою задіяне у формуванні та розповсюдженні ймовірно ризикового податкового кредиту (а.с. 37-38).

Таким чином, 07.06.2021 Комісією ГУ ДПС у Чернігівській області прийнято Рішення № 53273 про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку (далі - Рішення № 53273) (а.с. 39).

З метою виконання ухвали суду від 10.01.2022 відповідачем до суду надано узагальнену податкову інформацію щодо ТОВ КОНТРАКТ ПРОМ від 16.11.2022 № 61/07/37371470 (а.с. 40-47).

Не погоджуючись із Рішенням Комісії ГУ ДПС у Чернігівській області від 16.11.2022 № 61/07/37371470 та вважаючи його протиправним, позивач звернувся до суду з позовом.

Даючи правову оцінку обставинам вказаної справи, суд застосовує джерела правового регулювання у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин, та зважає на таке.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Так, спеціальним законом з питань оподаткування, який установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплату пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків і визначає заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу є Податковий кодекс України від 02.12.2010 № 2755-VI (далі - ПК України).

Пунктом 201.10 статті 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку-продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Згідно з пунктом 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Так, 11.12.2019 Кабінетом Міністрів України було прийнято постанову № 1165, якою, зокрема, затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 1165).

Пунктами 5-7 Порядку № 1165 встановлено, що платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4).

У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

У разі виявлення обставин та/або отримання інформації, визначених абзацом сьомим цього пункту, та прийняття комісією регіонального рівня рішення про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку платник податку отримує таке рішення в електронному кабінеті в день його прийняття.

Інформація та копії документів подаються платником податку до ДПС в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг , Про електронні довірчі послуги та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном.

Документами, необхідними для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, можуть бути:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством;

інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Інформацію та копії документів, подані платником податку, комісія регіонального рівня розглядає протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, та приймає відповідне рішення.

За результатами розгляду інформації та копій документів комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, яке платник податку отримує в електронному кабінеті у день його прийняття (додаток 4).

Одним з критеріїв ризиковості платника податку на додану вартість, що закріплені у Додатку 1 до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних є наявність у контролюючих органах податкової інформації, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування (пункт 8 Додатку 1).

З аналізу наведених вище норм вбачається, що законодавцем встановлена певна послідовність прийняття рішення про відповідність платника Критеріям ризиковості платника податку на додану вартість. Так, вирішенню Комісією регіонального рівня питання відповідності платника податку Критеріям ризиковості платника має передувати складання та направлення таким платником податкової накладної/розрахунку коригування, потім моніторинг платника податку, податкової накладної/ розрахунку коригування.

Крім того, встановленню наявності у контролюючих органах податкової інформації, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, яка стала відома контролюючому органу у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, має передувати моніторинг податкової накладної/розрахунку коригування, поданої для реєстрації.

Отже, питання відповідності позивача Критеріям ризиковості платника податку на додану вартість має розглядатись Комісією регіонального рівня за наслідками подання Товариством для реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування та моніторингу платника податку і податкової накладної/ розрахунку коригування, що направлена для реєстрації.

При цьому, моніторинг проводиться в автоматизованому порядку.

Дослідивши оскаржуване Рішення № 53273 про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість Критеріям ризиковості платника податку на додану вартість, судом встановлено, що контролюючим органом порушено процедуру прийняття вказаного Рішення.

Так, зі змісту Рішення № 53273 та витягу з Протоколу Комісії ГУ ДПС у Чернігівській області від 07.06.2021 № 89 вбачається, що комісією регіонального рівня прийнято рішення про відповідність платника Критеріям ризиковості платника податку на додану вартість не за наслідками подання останнім податкової накладної/ розрахунку коригування для реєстрації, що має передувати моніторингу платника податку, моніторингу такої накладної/розрахунку коригування, а прийнято у зв`язку з наявною податковою інформацією, що отримана з баз даних ДПС під час виконання функцій контролю, тобто не за наслідками подання останнім податкової накладної/ розрахунку коригування для реєстрації.

З огляду на викладений принцип, контролюючий орган має дотримуватись послідовності дій при прийнятті рішення.

Дослідивши матеріали справи та проаналізувавши норми законодавства, суд дійшов висновку про те, що Рішення № 53273 прийнято з порушенням процедури, встановленої нормами чинного законодавства, а тому є протиправним.

Крім того, у затвердженій формі рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку передбачено необхідність зазначення контролюючим органом однієї із двох підстав для прийняття такого рішення, а саме:

- у зв`язку з виявленням обставин та/або отриманням інформації контролюючим органом у процесі поточної діяльності

або

- з урахуванням отриманих від платника податку інформації та копій відповідних документів від … р. №.

У формі рішення вказано про необхідність зазначення пункту критерію ризиковості платника податку, а у разі відповідності суб`єкта пункту 8 критеріїв ризиковості платника податку необхідно також зазначити, яка саме інформація була підставою для висновків про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

При цьому, в оскаржуваному Рішенні № 53273 відповідачем не вказано, на підставі чого було прийнято таке рішення, зокрема: відсутня позначка у колонках у зв`язку з виявленням обставин та/або отриманням інформації контролюючим органом у процесі поточної діяльності або з урахуванням отриманих від платника податку інформації та копій відповідних документів від … р. № .

Також, в оскаржуваному Рішенні № 53273 відповідачем, в рядку Податкова інформація не зазначено суть та характер наявної податкової інформації, що стала підставою для прийняття такого рішення, не ідентифіковано конкретні ризикові операції та/або податкові накладні платника, в яких були зафіксовані такі операції. Натомість контролюючим органом лише зазначено загальну фразу задіяне у формуванні та розповсюдженні ймовірно ризикового податкового кредиту .

Отже, оспорюване Рішення № 53273 не містить мотивації підстав та причин віднесення позивача до ризикових платників податків відповідно до пункту 8 Критеріїв ризиковості платників податку.

Суд зауважує, що при розгляді даної позовної вимоги ним взято до уваги правові висновки Верховного Суду, викладені у постанові від 05.01.2021 у справі 640/11321/20.

Відповідно до абз. 21 пункту 6 Порядку № 1165 у разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Таким чином, суд дійшов висновку, що Рішення Комісії від 07.06.2021 № 53273 про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку є протиправним та підлягає скасуванню, а порушене право позивача має бути поновлено шляхом зобов`язання ГУ ДПС у Чернігівській області виключити ТОВ КОНТАКТ ПРОМ з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

При вирішенні даної справи судом були враховані положення частин 1, 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України.

За вказаних вище обставин, з урахуванням наявних в матеріалах справи доказів та зважаючи на предмет позову, суд вважає за можливе задовольнити позовні вимоги у повному обсязі.

Квитанцією від 30.11.2021 підтверджується сплата позивачем судового збору у розмірі 2270,00 грн (а.с. 5).

Відповідно до частини 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись статтями 72-74, 77, 139, 168, 241-246, 250, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю КОНТРАКТ ПРОМ до Головного управління Державної податкової служби у Чернігівській області про визнання протиправним та скасування рішення - задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати Рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника від 07.06.2021 № 53273, прийняте Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС у Чернігівській області.

Зобов`язати Головне управління Державної податкової служби у Чернігівській області виключити Товариство з обмеженою відповідальністю КОНТРАКТ ПРОМ з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної податкової служби у Чернігівській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю КОНТРАКТ ПРОМ судові витрати в сумі 2270 грн 00 коп.

Рішення набирає законної сили відповідно до статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 293, 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Позивач: Товариство з обмеженою відповідальністю "КОНТРАКТ ПРОМ", вул. 77 Гвардійської дивізії, буд. 1-в, м. Чернігів, 14034, код ЄДРПОУ 37371470.

Відповідач: Головне управління ДПС у Чернігівській області, вул. Реміснича, буд. 11, м. Чернігів, 14000, код ЄДРПОУ ВП 44094124.

Дата складення повного рішення суду - 14.02.2022.

Суддя Ю. О. Скалозуб

СудЧернігівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.02.2022
Оприлюднено18.02.2022
Номер документу103323355
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —620/17750/21

Ухвала від 11.09.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Постанова від 28.07.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Оксененко Олег Миколайович

Ухвала від 03.07.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Оксененко Олег Миколайович

Ухвала від 03.07.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Оксененко Олег Миколайович

Ухвала від 15.06.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Оксененко Олег Миколайович

Рішення від 14.02.2022

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Скалозуб Ю.О.

Ухвала від 10.01.2022

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Скалозуб Ю.О.

Ухвала від 10.01.2022

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Скалозуб Ю.О.

Ухвала від 15.12.2021

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Скалозуб Ю.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні