Суддя ОСОБА_1 .
Справа № 644/394/22
Провадження № 1-кс/644/74/22
16.02.2022
У Х В А Л А
про тимчасовий доступ до речей і документів
м. Харків 16 лютого 2022 року
Слідчий суддя Орджонікідзевського районного суду м. Харкова ОСОБА_1 , за участю секретаря судових засідань ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судових засідань у приміщенні суду клопотання прокурора Немишлянської окружної прокуратури м.Харкова Харківської області ОСОБА_3 , по кримінальному провадженню №42021222020000220 від 07.12.2021 року про тимчасовий доступ до документів, -
В С Т А Н О В И В :
До Орджонікідзевськогорайонного судум.Харкова надійшлоклопотання прокурора Немишлянської окружної прокуратури м.Харкова Харківської області ОСОБА_3 , по кримінальному провадженню №42021222020000220 від 07.12.2021 року про тимчасовий доступ до документів з метою вилучення (виїмки) оригіналів та копій документів та інформації, що знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 .
Як вказано в клопотанні прокурора, Немишлянською окружною прокуратурою міста Харкова здійснюється процесуальне керівництво у кримінальному провадженні № 42021222020000220 від 07.12.2021 за ознаками кримінального правопорушення - злочину, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України.
В ході проведення досудового розслідування було встановлено, що в ході проведення аналізу відкритих джерел всесвітньої інформаційної мережі загального доступу системи Інтернет щодо виявлення фактів порушень чинного законодавства України встановлено, що посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_2 , код ЄДРПОУ НОМЕР_2 (Далі - Замовник), у продовж 2017-2021 років укладено наступні договори з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », код ЄДРПОУ НОМЕР_1 (Далі - Підрядник):
- договір № 1 від 21.07.2017 року щодо виконання науково-проектної документації (ескізний проект (ЕП), проект (П), робоча документація (РД)) по об`єкту «Реабілітація нежитлової будівлі по АДРЕСА_2 »;
- договорі № 2 від 11.10.2017 року щодо виконання попередніх робіт по об`єкту «Реабілітація нежитлової будівлі по АДРЕСА_2 »;
- договір № 3 від 23.11.2017 року щодо виконання обмірних робіт по об`єкту «Реабілітація нежитлової будівлі по АДРЕСА_2 »;
- договір про закупівлю робіт за державні кошти № 23 від 15.11.2018 року щодо виконання робіт з реабілітації нежитлової будівлі по АДРЕСА_2 реставрація.
Відповідно до п. 1.1 договору про закупівлю робіт за державні кошти № 23 від 15.11.2018 року Підрядник зобов`язується у 2018-2019 роках виконати роботи з реабілітації нежитлової будівлі по АДРЕСА_2 реставрація (згідно з ДК 021:2015:45213000-3 будівництво торгових будівель, складів і промислових будівель, об`єктів транспортної інфраструктури) відповідно до проектно-кошторисної документації та тендерної документації, а Замовник прийняти ці роботи та оплатити їх.
06.04.2018 року, відповідно до договору № 1 від 21.07.2017 року на підставі Додаткової угоди № 2 від 23.03.2018 року та Акту № 1 від 05.04.2018 року здійснено оплату за науково-проектну документацію з Реабілітації нежитлової будівлі по АДРЕСА_2 реставрація в сумі 251885 грн.
20.11.2018 року, відповідно до договору № 1 від 21.07.2017 року на підставі Додаткової угоди № 2 від 23.03.2018 року та Акту № 1-1 від 16.11.2018 року здійснено оплату за науково-проектну документацію з Реабілітації нежитлової будівлі по АДРЕСА_2 реставрація в сумі 377827 грн.
05.11.2020 року, відповідно до договору № 1 від 21.07.2017 року на підставі Додаткової угоди № 5 від 08.07.2020 року та Акту № 3 від 04.11.2020 року здійснено оплату за науково-проектну документацію з Реабілітації нежитлової будівлі по АДРЕСА_2 реставрація в сумі 434500,6 грн.
Зазначений факт вказує на те, що у продовж 2017-2020 років ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » виготовлялася науково-проектна документація з Реабілітації нежитлової будівлі по АДРЕСА_2 , однак у цей час зазначеним суб`єктом підприємницької діяльності, відповідно до наявних документів, виконувалися інші роботи у зазначеному приміщенні за іншими договорами, а саме:
-29.11.2017 року, відповідно до договору № 2 від 11.10.2017 року на підставі Акту № 1 від 23.11.2017 року здійснено оплату за науково-проектну документацію (попередні роботи) з Реабілітації нежитлової будівлі по АДРЕСА_2 реставрація в сумі 62408,4 грн.
-06.04.2018 року, відповідно до договору № 3 від 23.11.2017 року на підставі Додаткової угоди № 2 від 07.02.2018 року та Акту № 1 від 05.04.2018 року здійснено оплату за обміркові роботи Реабілітації нежитлової будівлі по АДРЕСА_2 реставрація в сумі 185260,8 грн.;
-03.04.2019 року, відповідно до договору № 23 від 15.11.2018 року на підставі Додаткової угоди № 3 від 13.02.2019 року та Акту за формою КБ2-в 1, за квітень 2019 року здійснено оплату за роботи з Реабілітації нежитлової будівлі по АДРЕСА_2 реставрація в сумі 985132,3 грн.;
-05.06.2019 року, відповідно до договору № 23 від 15.11.2018 року на підставі Додаткової угоди № 3 від 13.02.2019 року та Акту за формою КБ2-в 2, за червень 2019 року здійснено оплату за роботи з Реабілітації нежитлової будівлі по АДРЕСА_2 реставрація в сумі 613085,4 грн.;
-14.11.2019 року, відповідно до договору № 23 від 15.11.2018 року на підставі Додаткової угоди № 4 від 20.06.2019 року та Акту за формою КБ2-в 3, за листопад 2019 року здійснено оплату за роботи з Реабілітації нежитлової будівлі по АДРЕСА_2 реставрація в сумі 399384,2 грн.;
-23.03.2020 року, відповідно до договору № 23 від 15.11.2018 року на підставі Додаткової угоди № 7 від 20.02.2020 року та Акту за формою КБ2-в 1, за березень 2020 року здійснено оплату за роботи з Реабілітації нежитлової будівлі по АДРЕСА_2 реставрація в сумі 385721,4 грн.
На протязі 2017-2020 років на розрахункові рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за виконання робіт за зазначеними договорами було перераховано грошові кошти в сумі 3695 201,1 грн. відповідно до укладених додаткових угод за договорами.
Відповідно до наявної інформації, технічний нагляд за виконанням робіт з Реабілітації нежитлової будівлі по АДРЕСА_2 здійснювався посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_2 , код ЄДРПОУ НОМЕР_2 .
Також в ході проведення досудового розслідування було встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_2 , код ЄДРПОУ НОМЕР_2 укладено договори з ФОП ОСОБА_4 , код НОМЕР_3 , щодо проведення топографічно-геодезичної зйомки М1:2000 з реконструкції території прилеглої до будинку по АДРЕСА_2 з улаштуванням майданчику для паркування. Відповідно до акту № 1 приймання-передачі виконаних робіт від 06.04.2018 року до договору № 011/2018 від 12.03.2018 року, а також акту № 1 приймання-передачі виконаних робіт від 20.03.2018 року до договору № 012/2018 від 12.03.2018 року, ФОП ОСОБА_4 було перераховано грошові кошти в сумі 64137 грн.
Відповідно до Реєстру пам`яток архітектури міста Харкова, будівля за адресою: АДРЕСА_2 , має охоронний № 65, 1934 року будівництва, автор ОСОБА_5 .
На даний час будівля знаходиться майже в аварійному стані, будь-які ремонтно-будівельні роботи майже не проводилися.
20.01.2022 року в рамках кримінального провадження було проведено огляд місця події, а саме зовнішнього вигляду будівлі за адресою: АДРЕСА_2 . В ході проведення огляду було встановлено, що будівля знаходиться в аварійному стані, має сліди руйнування та пошкодження, частина вікон будівлі відсутня.
Відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна, інформаційна довідка 295294635 встановлено, що нежитлові приміщення підвалу №11-:-18, 1-го поверху №50-:-52, 2-го поверху №1,2,23,24, 3-го поверху №1, сходової клітини №1,2 у нежитловій будівлі літ. "Б-3", нежитлові приміщення підвалу № 1-:-10 площею 232,8 кв.м.; 1-поверху № 53-:-68 площею 229,3 кв.м.; 2-поверху № 25-:-38 площею 207,5 кв.м.; 3-го поверху №25-:-31 площею 224,4 кв.м.; сходова клітина на дах №3 загальною площею 13,3 кв.м в нежитловій будівлі літ. "Б-3" загальною площею 907,3 кв.м.; нежитлові приміщення 2-го поверху № 3-:-10 в нежитловій будівлі літ."Б-3"; нежитлові приміщення 1-го поверху № 1-:-10 2-го поверху № 11-:-22, 3-го поверху № 2-:-24 в нежитловій будівлі літ."Б-3" за адресою: АДРЕСА_2 знаходяться у власності територіальної громади м. Харкова в особі ІНФОРМАЦІЯ_3 , код ЄДРПОУ НОМЕР_4 та перебувають у праві господарського відання у КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 », код ЄДРПОУ НОМЕР_5 .
Відповідно до відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань Міністерства юстиції України ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , зареєстровано за адресою: АДРЕСА_3 , директор ОСОБА_6 .
08.12.2021 року на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » направлено вимогу щодо надання копій документів по взаємовідносинам та взаєморозрахункам з ІНФОРМАЦІЯ_2 , код ЄДРПОУ НОМЕР_2 щодо реабілітації нежитлової будівлі по АДРЕСА_2 реставрація (договір № 1 від 21.07.2017 року; договір № 2 від 11.10.2017 року; договір № 3 від 23.11.2017 року; договір про закупівлю робіт за державні кошти № 23 від 15.11.2018 року)
Однак, у наданні копій зазначених документів було відмовлено.
22.12.2021 року в рамках кримінального провадження було призначено судову будівельно-технічну експертизу проведення якої доручено експертам Національного наукового центру « ІНФОРМАЦІЯ_5 ».
12.01.2022 року на адресу СВ ВП № 1 ХРУП № 2 ГУНП в Харківській області надійшло клопотання Національного наукового центру « ІНФОРМАЦІЯ_5 » від 11.01.2022 року № 38811 про надання додаткових матеріалів та забезпечення обстеження, необхідних для висновку експертизи.
В судове засідання прокурор не прибув, надав суду заяву з проханням розглядати справу за його відсутності, підтримав подане клопотання та просив про його задоволення.
Відповідно до ч. 2 ст. 163 КПК України, якщо сторона кримінального провадження, яка звернулася з клопотанням, доведе наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, клопотання може бути розглянуто слідчим суддею, судом без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.
Слідчий суддя, дослідивши надані докази, вважає клопотання таким, що підлягає задоволенню, при цьому виходить із наступного.
Згідно ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Згідно доп.8 ч.1 ст.162 КПК Українидо охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах і документах, належить інформація, персональні дані особи, що знаходяться у її особистому володінні або в базі персональних даних, яка знаходиться у володільця персональних даних.
Частиною 6ст.163 КПК Українипередбачено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Як вбачається із клопотання прокурора, останній просить, за для сприяння розкриття кримінального правопорушення, встановлення всіх співучасників кримінального правопорушення, свідків, проведення відповідних судових експертиз, надати тимчасовий доступ до документів, що знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 .
Таким чином, суд задовольняє клопотання щодо надання тимчасового доступу до з метою вилучення (виїмки) оригіналів та копій документів та інформації, що знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , т.я. надання таких відомостей буде сприяти розкриттю кримінального правопорушення, а також ці відомості можуть бути використані як докази в кримінальному провадженні, а іншим способом неможливо довести вказані обставини, які передбачається довести за допомогою зазначеної інформації.
На підставі викладеного і керуючись ст.ст. 40, 131, 132, 159-164, 166, 372 КПК України, слідчий суддя, -
П О С Т А Н О В И В :
Клопотання прокурора Немишлянської окружної прокуратури м.Харкова Харківської області ОСОБА_3 , по кримінальному провадженню №42021222020000220 від 07.12.2021 року про тимчасовий доступ до документів задовольнити.
Надати слідчому СВ відділу поліції № 1 Харківського РУП № 2 ГУНП в Харківській області підполковнику поліції ОСОБА_7 , а також процесуальним керівникам прокурорам Немишлянської окружної прокуратури м. Харкова Харківської області ОСОБА_3 , ОСОБА_8 та ОСОБА_9 тимчасовий доступ до оригіналів документів та копій документів та інформації, що знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:
-оригіналів документів по взаємовідносинам та взаєморозрахункам з ІНФОРМАЦІЯ_2 , код ЄДРПОУ НОМЕР_2 щодо реабілітації нежитлової будівлі по АДРЕСА_2 реставрація (договір № 1 від 21.07.2017 року; договір № 2 від 11.10.2017 року; договір № 3 від 23.11.2017 року; договір про закупівлю робіт за державні кошти № 23 від 15.11.2018 року), а саме: договори, додаткові угоди, додатки до договорів, проектів, календарні плани виконання робіт, договірна ціна, об`єктні кошториси, локальні кошториси, зведені кошторисні розрахунки, відомостей ресурсів, розрахунків, розрахунків загальновиробничих витрат, розрахунків кошторисних прибутків, розрахунків кошт на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, актів приймання передачі виконаних робіт, актів приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3), акти на закриття прихованих робіт за формою ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», дефектні акти, акти обстеження, проектно-кошторисна документація, проекти, науково-проектна документація, податкові накладні, реєстр виданих та отриманих податкових накладних; виписки про рух коштів на банківських рахунках або платіжних доручень; видаткові касові ордери; товарно-транспортні накладні, сертифікати відповідності (якості, стандартизації), технічні паспорти та інші документи, які складалися під час виконання даних договірних зобов`язань, та являються невід`ємною частиною проведених фінансово-господарських операцій; оборотно-сальдову відомість (помісячно) по рахункам синтетичного обліку (програма «1С Бухгалтерія»), а саме: 361 (розрахунки з покупцями), № 631.1 (розрахунки з постачальниками), № 631.2 (розрахунки з іноземними постачальниками), № 718 (безоплатно отримані активи), № 791 (фінансовий результат), № 71 (інший операційний дохід); оборотно-сальдові відомість по рахунку № 281 (товари) програма «1С Бухгалтерія»; інформацію про наявність кредиторської заборгованості по зазначених взаємовідносинах станом на дату надання відповіді, а також інших документів, які складалися під час виконання вказаних договірних зобов`язань, та є невід`ємною частиною вищезазначених фінансово-господарських операцій;
-оригіналів документів зазначених у клопотанні експерта Національного наукового центру « ІНФОРМАЦІЯ_5 » від 11.01.2022 року № 38811, а саме:
Проектно-кошторисна документація в повному обсязі за розробленим та затвердженим проектом відповідно до вимог ДБН щодо об`єкту «Реабілітація нежитлової будівлі по АДРЕСА_2 реставрація»; Висновки державних експертиз за проектно-кошторисною документацією в повному обсязі по вказаному вище об`єкту; Проект організації будівництва, проект виробництва робіт по вказаному вище об`єкту; Комплект робочих креслень, специфікацій обладнання та матеріалів з написами щодо відповідності виконаних в натурі робіт цим кресленням, специфікаціям або внесеним в них змінам за погодженням з проектною організацією та замовником по вказаному вище об`єкту; Виконавчу документацію в повному обсязі (акти прийняття виконаних робіт з відомостями ресурсів та відповідними розрахунками, загальні журнали робіт, журнали авторського нагляду, акти на приховані роботи, спеціальні журнали робіт окремих видів робіт, акти проміжного прийняття відповідальних конструкцій, звіт про витрату матеріалів) по вказаному вище об`єкту; Декларацію про початок виконання робіт по вказаному вище об`єкту; Декларацію про готовність об`єкта до експлуатації (за наявністю); Розрахунок заробітної плати, які діяла на момент складання актів на виконані роботи; Підтверджуючі документи про фактичне застосування будівельних машин та механізмів; Договір підряду; Чеки та накладні на застосовані матеріали, вироби та конструкції;
-копій реєстраційних та дозвільних документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (свідоцтва державної реєстрації юридичної особи, статут, положення, довідки з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, довідки ПФУ, ліцензії, дозволи в разі їх наявності), наказ при призначення на посаду директора (протокол загальних зборів засновників) та посадову інструкцію, штатний розклад, а також документи на транспортні засоби, технологічні транспортні засоби, спецтехніку, техніку із зазначенням індивідуальних характеристик кожного, яка перебуває у власності та на балансі підприємства; перелік співробітників із зазначенням посад, прізвища, ім`я, по батькові (штатний розпис)
та можливість отримання інформації, зазначеної у клопотанні на паперовому та цифровому носіях.
Встановити строк дії ухвали протягом одного місяця з дня постановлення ухвали.
Роз`яснити ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що відповідно до ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя : ОСОБА_1
Суд | Орджонікідзевський районний суд м.Харкова |
Дата ухвалення рішення | 16.02.2022 |
Оприлюднено | 17.05.2024 |
Номер документу | 103330599 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Орджонікідзевський районний суд м.Харкова
Матвієвська Г. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні