Справа № 386/163/22
Провадження № 1-кс/386/73/22
УХВАЛА
про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей та документів
17 лютого 2022 року смт. Голованівськ
Слідчий суддя
Голованівського районного суду
Кіровоградської області ОСОБА_1
за участю: секретаря судового засідання ОСОБА_2
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду смт. Голованівськ клопотання начальника СВ Голованівського РВП ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_3 , за погодженням прокурора Голованівської окружної прокуратури Кіровоградської області ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю в кримінальному провадженні №42020120000000042, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань від 13.03.2020 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 Кримінального кодексу України,
Клопотання надійшло до суду «15» лютого 2022 року о 09 год. 23 хв.
Перевіривши надані матеріали клопотання, включаючи витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, у рамках якого було подано клопотання, та дослідивши докази по даних матеріалах,
В С Т А Н О В И В:
Начальник СВ Голованівського РВП ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_3 , запогодженням прокурораГолованівської окружноїпрокуратури Кіровоградськоїобласті ОСОБА_4 звернувся до суду з клопотанням, в якому вказав, що групою слідчих СВ Голованівського РВП ГУНП в Кіровоградській області здійснюється досудове розслідування кримінального провадження №42020120000000042 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст. 191 КК України.
В ході досудового розслідування встановлено, що з метою виконання підрядних робіт - Реконструкція ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 в червні 2017 року ІНФОРМАЦІЯ_2 оголошено закупівлю, предметом якої являлось виконання вищевказаних робіт.
За результатами вказаних торгів переможцем визначено ПП « ОСОБА_5 » код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , зареєстроване ІНФОРМАЦІЯ_3 (Маловисківський район), основний вид діяльності 47.19 - інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах.
Між ПП « ОСОБА_5 » та ІНФОРМАЦІЯ_2 укладено договори підряду №18/17 від 28.07.2017 на суму 14 271 428,57 грн. загальне виконання робіт передбачено на протязі 2017-2018 років, № 98/18 від 28.09.2018 на суму 11 213 512,80 грн. з яких 11 091 896,64 грн. кошти спеціального фонду Державного фонду регіонального розвитку та 121 616,16 грн. кошти обласного бюджету. Вартість робіт виконання яких доручається Підряднику у 2018 році складає 121 616,16 грн.
Згідно додаткової угоди № 98/18/127 від 07.12.2018 до договору підряду №98/18 сторони дійшли згоди продовжити строки по виконанню робіт по вказаному об`єкту до 31.12.2019.
Згідно додаткової угоди № 98/18/52 від 19.09.2019 до договору підряду № 98/18 сторони дійшли згоди збільшити вартість виконання робіт у 2019 році на суму 10 825 257,61 грн. з яких 9 836 361,85 грн. кошти ІНФОРМАЦІЯ_4 та 989 595,76 грн. кошти субвенцій з інших місцевих бюджетів.
Згідно додаткової угоди № 98/18/103 від 13.12.2019 до договору підряду №98/18 сторони дійшли згоди зменшити на суму 6 286 669,17 грн. загальну вартість виконання робіт у зв`язку з чим п.5.1 викладено в наступній редакції: Загальна вартість робіт погоджена за договірними цінами складає 4 926 843,63 грн., №105/19 від 20.12.2019 на суму 5 528 395,90 грн., вартість робіт виконання яких доручається Підряднику у 2019 році складає 447 259,79 грн. кошти ІНФОРМАЦІЯ_4 .
Зважаючи на вищевикладене загальна вартість робіт з реконструкції ІНФОРМАЦІЯ_1 становить 24 339 112,37 грн. Станом на 18.02.2019 за даними офіційного веб-порталу ( ІНФОРМАЦІЯ_5 по вказаному об`єкту з рахунків ІНФОРМАЦІЯ_3 на рахунки ПП « ОСОБА_5 » зараховано кошти в загальній сумі 12 741 838,6 грн.
Проведеним аналізом згідно даних АІС ДФС України встановлено, що ПП « ОСОБА_5 » для виконання частини робіт з реконструкції ІНФОРМАЦІЯ_1 залучило субпідрядну організацію яка має ознаки ризиковості а саме, згідно зареєстрованих в ЄРПН виписаних на адресу ПП « ОСОБА_5 » податкових накладних встановлено, що в листопаді 2017 року ПП « ОСОБА_5 » придбало послуги з реконструкції ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 на загальну суму 1 226 940 грн. в тому числі ПДВ 204 490 грн. у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , знаходиться на податковому обліку в ІНФОРМАЦІЯ_7 (Калінінський район, м. Донецьк), вид діяльності - неспеціалізована оптова торгівля.
Проведеним аналізом діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » встановлено, що на підприємстві відсутні основні засоби, складські, виробничі приміщення, автомобільний транспорт, будівельна техніка та наймані працівники які б могли забезпечувати реальну господарську діяльність підприємства.
Податковий кредит по ланцюгу постачання формується за рахунок придбання алкогольних, безалкогольних напоїв, електроінструментів та інших товарів широкого вжитку, тобто ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » здійснило так звану підміну товарних позицій та не могло фактично поставляти в адресу ПП « ОСОБА_5 » будівельні послуги.
Крім того встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » формувало податковий кредит від контрагента ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » код ЄДРПОУ НОМЕР_3 . Проведеним аналізом єдиного Державного реєстру судових рішень встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » являється фігурантом кримінального провадження № 32017110000000062 за ознаками вчинення злочину передбаченого ч. 2 ст. 205 КК України. Згідно зі змістом ухвали Солом`янського районного суду міста Києва по справі 760/3637/18 встановлено, що допитаний як свідок керівник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » зареєстрував на своє ім`я підприємство за грошову винагороду в розмірі 2000 гри. Печаток підприємства та електронних ключів не отримував., банківських рахунків не відкривав, жодних документів окрім реєстраційних він не підписував не складав та не подавав до органів виконавчої влади, в тому числі жодних договорів та бухгалтерської, податкової звітності.
Також встановлено, що ПП « ОСОБА_5 » для виконання частини робіт з реконструкції ІНФОРМАЦІЯ_1 залучило субпідрядну організацію яка має ознаки ризиковості а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » код ЄДРПОУ НОМЕР_4 . Загальна сума взаємовідносин складає 4 225 710 грн. в тому числі 704 285 грн. ПДВ. За весь період діяльності на вищевказаному СГД працювало 3 (три) особи, вищевказане СГД було зареєстроване перед самим початком виконання вищевказаних будівельних робіт.
Крім того, проведеним аналізом згідно даних АІС ДФС України встановлено, шо ПП « ОСОБА_5 » для виконання частини робіт з реконструкції загальноосвітньої школи в с. Оникієве, Маловисківського району, Кіровоградської області, а саме заміна покрівлі головного корпусу школи, залучило субпідрядну організацію яка має ознаки ризиковості а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » код ЄДРПОУ НОМЕР_5 . Загальна сума взаємовідносин складає 240 000 грн. в тому числі 40 000 грн. ПДВ. Проведеним аналізом діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » встановлено, що на підприємстві відсутні основні засоби, складські, виробничі приміщення, автомобільний транспорт, будівельна техніка та наймані працівники які б могли забезпечувати реальну господарську діяльність підприємства.
Податковий кредит по ланцюгу постачання формується за рахунок придбання алкогольних, безалкогольних напоїв, електроінструментів та інших товарів широкого вжитку, тобто ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » здійснило так звану підміну товарних позицій та не могло фактично поставляти в адресу ПП « ОСОБА_5 » будівельні послуги.
Враховуючи вищевикладене можливо дійти висновку, що фактично діяльність ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » направлена виключно на штучне завищення вартості виконаних робіт. Вказані СГД фактично не здійснюють господарської діяльності, а їх реквізити та розрахункові рахунки використані з метою оготівковування отриманих від ПП « ОСОБА_5 » коштів, ймовірно з метою їх привласнення.
Таким чином існує імовірність привласнення, розтрати майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем службовими особами ПП « ОСОБА_5 » код ЄДРПОУ НОМЕР_1 у вигляді грошових коштів, виділених на проведення робіт - Реконструкція ІНФОРМАЦІЯ_1 .
В ході досудового розслідування виникла необхідність в призначенні судово будівельно-технічної експертизи по документам, що підтверджують приймання виконаних будівельних робіт, в зв`язку з чим виникла необхідність в наданні відповідних документів експерту для виконання відповідних досліджень, тому в ході досудового розслідування виникла необхідність у проведенні тимчасового доступу до документів із можливістю їх вилучення, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_11 , ЄДРПОУ НОМЕР_6 , юридична та фактична адреса: АДРЕСА_2 , а саме: договору підряду №18/17 від 28.07.2017 (Реконструкція ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 ); договору підряду №98/18 від 28.09.2018 (Реконструкція ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 ); договору підряду №105/19 від 20.12.2019 (Реконструкція ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 ); та всіх додаткових угод до вказаних договорів, протоколів узгодження договірної ціни до договорів, актів здачі - приймання наданих послуг, довідок про вартість виконаних будівельних робіт, рахунків на оплату до актів здачі-приймання наданих послуг, податкових накладних, виписок банку про сплату коштів за надані послуги, товарно-транспортних накладних, актів здавання-приймання наданих послуг складених на підставі товарно-транспортних накладних, календарних планів виконання підрядних робіт, проекту будівництва об`єкту «Реконструкція ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 », експертизи проекту будівництва «Реконструкція ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 », договорів здійснення технічного нагляду за будівництвом, договорів здійснення авторського нагляду за будівництвом, актів складених за результатами здійснення технічного та авторського нагляду, актів прихованих робіт, наказів на призначення на посаду, посадових інструкції членів тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_12 та ІНФОРМАЦІЯ_11 , наказу на призначення та посадової інструкції начальників Управлінь, положення про ІНФОРМАЦІЯ_12 та ІНФОРМАЦІЯ_11 .
Обґрунтуванням необхідності у проведенні тимчасового доступу до документів із можливістю їх вилучення являється потреба у встановленні об`єктивної істини під час досудового розслідування.
У відповідності до ч. 3 ст. 132 КПК України застосування заходів забезпечення кримінального провадження не допускається, якщо слідчий, прокурор не доведе, що: 1) існує обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення такого ступеня тяжкості, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження; 2) потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, прокурора; 3) може бути виконане завдання, для виконання якого слідчий прокурор звертається із клопотанням.
Згідно чинного Кримінального процесуального законодавства України тягар доказування перед слідчим суддею, судом наявності підстав застосування заходів забезпечення кримінального провадження покладено на слідчого та прокурора як на суб`єктів, які здійснюють кримінальне провадження, а тому вони мають обґрунтувати необхідність застосування заходів його забезпечення
Відомості, що містяться в зазначених документах можуть бути використані як докази у вчиненні злочину, передбаченого ч. З ст. 191 КК України, а також інших можливих злочинів за результатом дослідження доказів у справі. Враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, відповідно до ч. 2 ст. 9 КПК України, всебічно, повно і неупереджено дослідити обставини кримінального провадження, надати їм належну правову оцінку та забезпечити прийняття законних процесуальних рішень, а також з метою притягнення до відповідальності винних осіб в міру своєї вини, необхідно отримати тимчасовий доступ до речей і документів та можливість їх вилучити (виїмка документів), які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_11 , ЄДРПОУ НОМЕР_6 , юридична та фактична адреса: АДРЕСА_2 . Проведення цієї слідчої дії забезпечує отримання відомостей, які в своїй сукупності будуть можливими для їх використання як доказів у кримінальному провадженні, сприятимуть встановленню особи, що скоїла кримінальне правопорушення та дані відомості неможливо отримати в інший спосіб.
Просить надати групі слідчих в кримінальному провадженні зареєстрованому в ЄРДР за №42020120000000042, а саме: начальнику слідчого відділення Голованівського районного відділу поліції ГУНП в Кіровоградській області підполковнику поліції ОСОБА_3 , старшому слідчому слідчого відділення Голованівського районного відділу поліції ГУНП в Кіровоградській області капітану поліції ОСОБА_6 , та/або заступнику начальника слідчого відділення Голованівського районного відділу поліції ГУНП в Кіровоградській області майору поліції ОСОБА_7 , слідчому слідчого відділення Голованівського районного відділу поліції ГУНП в Кіровоградській області капітану поліції ОСОБА_8 , слідчому слідчого відділення Голованівського районного відділу поліції ГУНП в Кіровоградській області лейтенанту поліції ОСОБА_9 , тимчасовий доступ до речей і документів, що становлять охоронювану законом таємницю, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_11 , ЄДРПОУ НОМЕР_6 , юридична та фактична адреса: АДРЕСА_2 , а саме: договору підряду №18/17 від 28.07.2017 (Реконструкція ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 ); договору підряду №98/18 від 28.09.2018 (Реконструкція ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 ); договору підряду №105/19 від 20.12.2019 (Реконструкція ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 ); та всіх додаткових угод до вказаних договорів, протоколів узгодження договірної ціни до договорів, актів здачі - приймання наданих послуг, довідок про вартість виконаних будівельних робіт, рахунків на оплату до актів здачі-приймання наданих послуг, податкових накладних, виписок банку про сплату коштів за надані послуги, товарно-транспортних накладних, актів здавання-приймання наданих послуг складених на підставі товарно-транспортних накладних, календарних планів виконання підрядних робіт, проекту будівництва об`єкту «Реконструкція ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 », експертизи проекту будівництва «Реконструкція ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 », договорів здійснення технічного нагляду за будівництвом, договорів здійснення авторського нагляду за будівництвом, актів складених за результатами здійснення технічного та авторського нагляду, актів прихованих робіт, наказів на призначення на посаду, посадових інструкції членів тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_12 та ІНФОРМАЦІЯ_11 , наказу на призначення та посадової інструкції начальників Управлінь, положення про ІНФОРМАЦІЯ_12 та ІНФОРМАЦІЯ_11 , з можливістю зняття копій з їх оригіналів.
В судове засідання начальник СВГолованівського РВПГУНП вКіровоградській області ОСОБА_3 не з`явився, подав через канцелярію суду письмову заяву, про розгляд клопотання у його відсутність та просив клопотання задовольнити.
Прокурор в судове засідання не з`явився, про день та час розгляду справи повідомлений належним чином.
Дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.
Клопотання складено належною на те особою, та погоджене з відповідним на те прокурором, на підставі внесеного до ЄРДР даних про кримінальне правопорушення, тобто на законних підставах.
У відповідності до вимог ст.159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження, особою у володінні якої знаходяться речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Згідно ч.1 ст.160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів.
Частиною 5 статті 163 КПК України визначено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою та не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
З огляду на обставини, встановлені при розгляді клопотання, враховуючи доводи зазначені в клопотанні про проведення тимчасового доступу, слід його задовольнити, оскільки вказаною стороною доведено, що зазначені в клопотанні документи перебувають у володінні відповідної юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою та не включають документів, які містять охоронювану законом таємницю. Крім цього доведено, неможливість іншим способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів, провести по даних документах відповідну експертизу, від результатів якої залежить рішення за вказаним кримінальним провадженням.
Керуючись ст. ст. 131, 132, 159-166 КПК України, слідчий суддя
П О С Т А Н О В И В:
Клопотання начальника СВ Голованівського РВП ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_3 погоджене прокурором, про надання дозволу на проведення тимчасового доступу до речей та документів, які містять охоронювану законом таємницю , поданого в рамках кримінального поданого врамках кримінальногопровадження,внесеного доЄдиного реєструдосудових розслідувань за №42020120000000042 від 13.03.2020 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 Кримінального кодексу України - задовольнити.
Надати групі слідчих в кримінальному провадженні зареєстрованому в ЄРДР за №42020120000000042, а саме: начальнику слідчого відділення Голованівського районного відділу поліції ГУНП в Кіровоградській області підполковнику поліції ОСОБА_3 , та/або старшому слідчому слідчого відділення Голованівського районного відділу поліції ГУНП в Кіровоградській області капітану поліції ОСОБА_6 , та/або заступнику начальника слідчого відділення Голованівського районного відділу поліції ГУНП в Кіровоградській області майору поліції ОСОБА_7 , слідчому слідчого відділення Голованівського районного відділу поліції ГУНП в Кіровоградській області капітану поліції ОСОБА_8 , слідчому слідчого відділення Голованівського районного відділу поліції ГУНП в Кіровоградській області лейтенанту поліції ОСОБА_9 , тимчасовий доступ до речей і документів, що становлять охоронювану законом таємницю, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_11 , ЄДРПОУ НОМЕР_6 , юридична та фактична адреса: АДРЕСА_2 , а саме: договору підряду №18/17 від 28.07.2017 (Реконструкція ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 ); договору підряду №98/18 від 28.09.2018 (Реконструкція ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 ); договору підряду №105/19 від 20.12.2019 (Реконструкція ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 ); та всіх додаткових угод до вказаних договорів, протоколів узгодження договірної ціни до договорів, актів здачі - приймання наданих послуг, довідок про вартість виконаних будівельних робіт, рахунків на оплату до актів здачі-приймання наданих послуг, податкових накладних, виписок банку про сплату коштів за надані послуги, товарно-транспортних накладних, актів здавання-приймання наданих послуг складених на підставі товарно-транспортних накладних, календарних планів виконання підрядних робіт, проекту будівництва об`єкту «Реконструкція ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 », експертизи проекту будівництва «Реконструкція ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 », договорів здійснення технічного нагляду за будівництвом, договорів здійснення авторського нагляду за будівництвом, актів складених за результатами здійснення технічного та авторського нагляду, актів прихованих робіт, наказів на призначення на посаду, посадових інструкції членів тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_12 та ІНФОРМАЦІЯ_11 , наказу на призначення та посадової інструкції начальників Управлінь, положення про ІНФОРМАЦІЯ_12 та ІНФОРМАЦІЯ_11 , з можливістю зняття копій з їх оригіналів.
Строк дії ухвали складає 15 (п`ятнадцять) днів з дня її постановлення, тобто до 03 березня 2022 року включно.
Ухвала слідчого судді про доступ до документів підлягає обов`язком виконанню.
У випадку невиконання ухвали слідчого судді слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій було надано право на доступ до документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Голованівський районний суд Кіровоградської області |
Дата ухвалення рішення | 17.02.2022 |
Оприлюднено | 17.05.2024 |
Номер документу | 103412897 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Голованівський районний суд Кіровоградської області
Гут Ю. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні