Рішення
від 14.02.2022 по справі 420/25099/21
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/25099/21

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14 лютого 2022 року Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Радчука А.А.

розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю БСС АВТО до Головного управління ДПС в Одеській області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог: Державна податкова служба України про визнання протиправним та скасування рішення,

ВСТАНОВИВ:

В провадженні Одеського окружного адміністративного суду знаходиться справа за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю БСС АВТО до Головного управління ДПС в Одеській області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог: Державна податкова служба України, в якому позивач просить:

визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління Державної податкової служби в Одеській області про врахування/неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість №2938807/43586609 від 03.08.2021 р.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що ТОВ БСС АВТО 01.08.2021 року направило до контролюючого органу Таблицю даних платника податку на додану вартість у формі додатку № 5 до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. За результатами розгляду таблиці даних платника податку, зареєстрованої у контролюючому органі 01 серпня 2021 року за № 9215668999, вiдповiдно до пункту 16 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою КМУ від 11.12.2019 №1165, Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області (далі - Комiсiя) прийнято рішення №2938807/43586609 вiд 03.08.2021 про її неврахування із зазначенням в якості підстави: виявлення невідповідності визначених платником податку в таблиця даних видів діяльності наявним у платника податку основним засобам . Не погодившись із вказаним рішенням Комiсiї, позивач звернувся до Державної податкової служби у передбачені строки iз адміністративною скаргою, якою вказавши на необ`єктивність та безпідставність рішення Комiсiї, просив скасувати останнє та врахувати таблицю даних платника податку на додану вартість. На вищезазначену адміністративну скаргу, позивач отримав відповідь від 09 вересня 2021 року за № 20663/6/99-00-18-02-01-06, яким було відмовлено y задоволенні скарги та повідомлено позивача про відсутність порядку оскарження в адміністративному порядку рішень комісій регіонального рівня про неврахування таблиць даних платника ПДВ.

Враховуючи зміст рішення контролюючого органу щодо невизначеності конкретних підстав неврахування Таблиці, позивач вважає, що дане рішення підлягає скасуванню.

Ухвалою суду від 14.12.2021 року відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження (в порядку ст. 262 КАС України).

30.12.2021 року представником Головного управління ДПС в Одеській області до суду надано відзив на позов, який містить у собі цитування приписів Порядку №1165 та ст.20, 61, 71, 72 та 74 Податкового кодексу України та висновок про те, що рішення комісії про неврахування таблиці даних платника податку iз посиланням на підставу - виявлення невідповідності визначених платником податку в таблиці даних видів діяльності наявним у платника податку основним засобам, - є повністю обґрунтованим.

04.01.2022 року до суду надійшла відповідь на відзив, в якій зазначено, що у відзиві, відповідач не наводить жодних конкретних підстав щодо неврахування поданоп позивачем таблиці даних платника податку на додану вартість, натомість, відповідач обґрунтовує свої ствердження переліком загальних норм про права контролюючого органу, про поняття інформації та податкового контролю.

Дослідивши матеріали адміністративної справи, враховуючи доводи сторін, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується адміністративний позов, судом встановлено наступне.

Товариство з обмеженою відповідальністю БСС АВТО , код ЄДРПОУ 43586609, зареєстроване як юридична особа 06.04.2020 року та взяте на податковий облік.

Згідно інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, видами економічної діяльності Товариства за КВЕД є:

45.11 Торгівля автомобілями та легковими автотранспортними засобами (основний)

46.13 Діяльність посередників у торгівлі деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічними виробами

46.18 Діяльність посередників, що спеціалізуються в торгівлі іншими товарами

46.19 Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту

46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням

46.90 Неспеціалізована оптова торгівля

46.21 Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин

46.14 Діяльність посередників у торгівлі машинами, промисловим устаткованням, суднами та літаками

45.32 Роздрібна торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів

45.31 Оптова торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів

45.19 Торгівля іншими автотранспортними засобами

52.10 Складське господарство

52.24 Транспортне оброблення вантажів

52.29 Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту

63.99 Надання інших інформаційних послуг, н.в.і.у.

45.40 Торгівля мотоциклами, деталями та приладдям до них, технічне обслуговування і ремонт мотоциклів

49.41 Вантажний автомобільний транспорт

68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна

01 серпня 2021 року ТОВ БСС АВТО подало до податкового органу Таблицю даних платника податку на додану вартість №9215668999. В той же день позивач надав пояснення до документи, що підтверджують використання позивачем своїх основних засобів під час здійснення діяльності.

03 серпня 2021 року Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління Державної податкової служби в Одеській області прийнято рішення № 2938807/43586609 про врахування/неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість, яким не враховано Таблицю через виявлення невідповідності визначених платником податку в таблиці даних видів діяльності наявним у платника податку основним засобам.

Вказане Рішення 2938807/43586609 від 03.08.2021 року позивач вважає необґрунтованим та таким, що підлягає скасуванню.

Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.

Частиною 2 статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено).

Аналізуючи правомірність прийняття оскаржуваного рішення, що є змістом правовідносин у цій справі, відповідно до приписів ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України, суд виходить із такого.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює та визначає Податковий кодекс України від 02.12.2010 №2755-VI.

Підпунктами 16.1.2,16.1.4 пункту 16.1 статті 16 Податкового кодексу України встановлено, що платник податків зобов`язаний вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків; сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Відповідно до пункту 36.1 статті 36 Податкового кодексу України, податковим обов`язком є обов`язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи.

Розділ V Податкового кодексу України (статті 180-211) регулює порядок нарахування та сплати податку на додану вартість, визначає платників податку, встановлює порядок реєстрації в якості платників ПДВ, визначає об`єкти оподаткування та розміри ставок податку, операції, які звільнені від оподаткування, а також, правила віднесення сум до складу податкового кредиту.

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно з пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, права та обов`язки їх членів визначені Порядком №1165.

Відповідно до положень пункту 3 Порядку №1165 таблиця даних платника податку - зведена інформація, що подається платником податку до контролюючого органу, щодо кодів видів економічної діяльності платника податку згідно з Класифікатором видів економічної діяльності, кодів товарів згідно з УКТЗЕД та/або кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.

Згідно з пунктами 12-14 Порядку №1165 платник податку має право подати до ДПС таблицю даних платника податку за встановленою формою (додаток 5).

У таблиці даних платника податку зазначаються:

види економічної діяльності відповідно до КВЕД;

коди товарів згідно з УКТЗЕД, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України;

коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.

Таблиця даних платника податку подається з поясненням, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку.

Пунктом 15 Порядку №1165 визначено, що Таблиця даних платника податку з поясненнями розглядається комісією регіонального рівня протягом п`яти робочих днів після її отримання.

Як зазначено у пункті 16 Порядку №1165 комісія регіонального рівня приймає рішення про врахування або неврахування таблиці даних платника податку, яке надсилається платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу (додаток 6).

У рішенні про неврахування таблиці даних платника податку в обов`язковому порядку зазначається причина такого неврахування (пункт 17 Порядку №1165).

Пунктом 18 Порядку №1165 встановлено, що таблиця даних платника податку враховується ДПС в автоматичному режимі у разі, коли:

така таблиця подається платниками податку - сільськогосподарськими товаровиробниками, включеними до Реєстру отримувачів бюджетної дотації відповідно до Закону України Про державну підтримку сільського господарства України, та/або сільськогосподарськими товаровиробниками, які на 31 грудня 2016 р. застосовували спеціальний режим оподаткування відповідно до статті 209 Кодексу (у редакції, що діяла на 31 грудня 2016 р.) та мають у власності (право власності/користування) та/або на умовах оренди земельні ділянки, загальна площа яких становить не менш як 200 гектарів включно станом на 1 січня та які відображені в податковій звітності до 20 лютого поточного року (до 20 лютого поточного року враховується наявність таких ділянок за звітний період попереднього року), та у поданій таблиці даних платника податку зазначаються відомості про постачання (виготовлення) таких груп товарів за кодами згідно з УКТЗЕД, як живі тварини (код згідно з УКТЗЕД 01); риба і ракоподібні, молюски та інші водяні безхребетні (код згідно з УКТЗЕД 03); молоко та молочні продукти; яйця птиці; натуральний мед; їстівні продукти тваринного походження, в іншому місці не зазначені (код згідно з УКТЗЕД 04); овочі та деякі їстівні коренеплоди і бульби (код згідно з УКТЗЕД 07); їстівні плоди та горіхи; шкірки цитрусових або динь (код згідно з УКТЗЕД 08); зернові культури (код згідно з УКТЗЕД 10); насіння і плоди олійних рослин; інше насіння, плоди та зерна; технічні або лікарські рослини; солома і фураж (код згідно з УКТЗЕД 12);

зазначена таблиця подається платниками податку, в яких значення показників D та P, розрахованих у порядку, встановленому пунктом 3 цього Порядку, мають такі розміри: D >0,02, P.

Відповідно до положень пункту 18-22 Порядку №1165 у разі коли до контролюючого органу надійшла податкова інформація, що свідчить про надання платником податку недостовірної інформації, в таблиці даних платника податку, яка врахована, зокрема в автоматичному режимі, комісії контролюючих органів мають право прийняти рішення про неврахування таблиці даних платника податку, яке надсилається платнику податку в порядку, визначеному статтею 42 Кодексу (додаток 7).

Якщо таблиця даних платника податку врахована відповідно до пункту 18 цього Порядку, після прийняття комісією контролюючого органу рішення про неврахування таблиці даних платника податку така таблиця підлягає розгляду відповідно до пункту 15 цього Порядку.

Якщо рішення про врахування таблиці даних платника податку прийнято до дати набрання чинності цим Порядком, таке рішення залишається чинним до прийняття контролюючим органом рішення про неврахування таблиці даних платника податку.

Таблиця даних платника податку враховується у разі надходження до контролюючого органу рішення суду про скасування рішення про неврахування таблиці даних платника податку, яке набрало законної сили.

Таблиця даних платника податку подається платником податку в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні довірчі послуги» , «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном.

Додаток 6 до Порядку №1165, яким затверджено типову форму рішення про врахування/неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість містить наступне формулювання: Рішення про врахування/неврахування таблиці даних платника податку може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку

З аналізу вищезазначених норм вбачається, що платник податку має право подати до контролюючого органу таблицю даних платника податку за встановленою формою, у свою чергу відповідна комісія регіонального рівня протягом п`яти днів з дня отримання вказаної таблиці уповноважена приймати рішення про врахування або неврахування. При цьому рішення про неврахування Таблиці даних платника податків повинно містити чітку підставу для відмови в її прийнятті.

У Таблиці даних платника податку на додану вартість від 01 серпня 2021 року та у поясненнях до неї з додатками позивачем було зазначено актуальну iнформацiю про себе та свою господарську діяльність.

Основною господарською діяльністю позивача роздрібна торгівля автомобільними транспортними засобами (КВЕД 45.11).

З метою здійснення вищевказаної господарської діяльності, з 10.12.2020 TOB БСС АВТО перебуває на обліку в реєстрі суб`єктів господарювання, які здійснюють оптову та роздрібну торгівлю автомобільними транспортними засобами та їх складовими частинами, що мають ідентифiкацiйнi номери. Одними iз другорядних видів господарської діяльності, яку також здійснює позивач є надання послуг за кодами КВЕД 52.10. Складське господарство , КВЕД 52.29. Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту , КВЕД 52.24. Транспортне оброблення вантажів .

Позивач має основні засоби для надання послуг за кодом КВЕД 52.10 "Складське господарство". Так, мiж позивачем та ТОВ БЛЕК СІ ШІППІНГ СЕРВІС ЛТД укладено договір суборенди №15-10/20 вiд 15 жовтня 2020 року, згідно якого позивач орендує складські приміщення за адресою: м. Одеса, вул. Василя Стуса,2-Б/1. Про вищезазначене відповідачеві було відомо, оскільки позивачем подавалось Повідомлення про об`єкти, пов`язані з оподаткування або через які провадиться дiяльнiсть (Форма 20-ОПП) вiд 01.02.2021, що зареєстровано зa №9011891882. Окрiм того, між позивачем та ТОВ БРОК-А укладено Договір про надання послуг митного терміналу № 6-1/27-11-2020 від 27 листопада 2020 року, згідно якого надаються послуги митного терміналу відкритого типу при Розмитнені товарів, проведення вантажно-розвантажувальних робіт та зберігання товарів у режимі митного складу. ТОВ БСС АВТО здійснює митно-брокерську діяльність, яка передбачається за кодом КВЕД 52.29, виступає у статусі митного декларанта, про що має вiдповiднi лiцензiп. Окрім того, мiж позивачем ТОВ "АФ-ГРУПП" укладено Договір транспортного експедирування №Т0205 від 03.07.2020, згідно якого позивач придбав послуги з транспортного експедирування вантажів та на підставі зареєстрованого коду КВЕД 52.29 надавав послуги з експедирування вантажів своїм контрагентам.

ТОВ БСС АВТО займається профільним видом діяльності з 01.07.2020 р., є сумлінним платником податків, є платником податку на прибуток та ПДВ. Кількість найманих працівників складає 15 осіб на постійній основі. Місячний фонд заробітної плати складає 95050 грн. На підприємстві працює 2 інваліда.

Показник D по даним СМКОР за березень 2021 р. - 0,12

Показник Р по даним СМКОР за березень 2021 р. - 40053,24.

Разом з цим, рішенням контролюючого органу №2938807/43586609 від 03.08.2021 р. вищевказану Таблицю даних платника податку на додану вартість не враховано.

Згідно п. 19, 20 Порядку № 1165 у разі коли до контролюючого органу надійшла податкова інформація, що свідчить про надання платником податку недостовірної інформації, в таблиці даних платника податку, яка врахована, зокрема в автоматичному режимі, комісії контролюючих органів мають право прийняти рішення про неврахування таблиці даних платника податку, яке надсилається платнику податку в порядку, визначеному статтею 42 Кодексу. Якщо таблиця даних платника податку врахована відповідно до пункту 18 цього Порядку, після прийняття комісією контролюючого органу рішення про неврахування таблиці даних платника податку така таблиця підлягає розгляду відповідно до пункту 15 цього Порядку.

Як вбачається з матеріалів справи, рішення про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 03.08.2021 року прийнято з підстав виявлення невідповідності визначених платником податку в таблиці даних видів діяльності наявним у платника податку основним засобам.

Разом з тим, пунктом 17 Порядку № 1165 визначено, що у рішенні про неврахування таблиці даних платника податку в обов`язковому порядку зазначається причина такого неврахування.

При цьому, загальними вимогами, які висуваються до акту індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.

В той же час, оскаржуване рішення про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 03.08.2021 року 2938807/43586609 не містять чіткої причини його прийняття та не містить розшифровку яка саме невідповідність міститься в таблиці даних видів діяльності наявним та не відповідає наявним у платника податку основним засобам.

Оскаржуване рішення про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 03.08.2021 року не містять чіткої причини його прийняття, яка саме невідповідність міститься в таблиці даних видів діяльності наявним та не відповідає наявним у платника податку основним засобам, тобто не містить конкретних підстав його прийняття, як то передбачено Порядком № 1165, що свідчить про його необґрунтованість та невмотивованість.

При поданні до суду відзиву відповідач будь-яких доказів на підтвердження виявлення невідповідності визначених платником податку в таблиці даних видів діяльності наявним у платника податку основним засобам, не надав.

За таких підстав, відповідачем, суб`єктом владних повноважень не надано жодних доказів, які досліджувалися комісією Головного управління ДПС в Одеській області, та які слугували підставою для прийняття оскаржуваного рішення.

В той же час, у відзиві на позовну заяву відповідач просить суд відмовити в задоволенні позовних вимог в повному обсязі, проте відзив не містить конкретних доводів щодо обставин, які стали підставою для звернення позивача за судовим захистом та не містить жодних обґрунтувань щодо правомірності неврахування таблиць даних платника податку на додану та винесення оскаржуваного рішення від 03.08.2021 року.

За таких підстав, суд дійшов висновку, що рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про врахування/неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 03.08.2021 прийнято необґрунтовано та без урахування всіх обставин, що мали значення для його прийняття, а тому підлягає скасуванню.

Згідно ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); добросовісно; розсудливо.

Відповідно до ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог.

Згідно ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідно до ч. 1 ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

За таких обставин, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог, на підставі наданих сторонами доказів, суд вважає, що адміністративний позов підлягає задоволенню шляхом визнання протиправним та скасування рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про врахування/неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 03.08.2021 року № 2938807/43586609.

Відповідно до ч. 3 ст. 139 КАС України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.

При розподілі судових витрат суд враховує, що ставка судового збору за звернення до суду з даним позовом становить 2270 грн.

Таким чином з Головного управління в Одеській області за рахунок його бюджетних асигнувань на користь позивача слід стягнути судовий збір у розмірі 2270 грн.

Керуючись ст.ст. 2, 6, 8, 9, 12, 77, 90, 132, 139, 242-246, 250, 255 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю БСС АВТО (65048, м. Одеса, вул. Троїцька, 30, підвал №810, код ЄДРПОУ 43586609) до Головного управління ДПС в Одеській області (65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5, код ЄДРПОУ 44069166), третя особа на стороні відповідача - Державна податкова служба України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393) про визнання протиправним, скасування рішення та зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління Державної податкової служби в Одеській області про врахування/неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість №2938807/43586609 від 03.08.2021 року.

Стягнути з Головного управління ДПС в Одеській області (65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5, код ЄДРПОУ 44069166) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю БСС АВТО (65048, м. Одеса, вул. Троїцька, 30, підвал №810, код ЄДРПОУ 43586609) суму судового збору за подання адміністративного позову у розмірі 2270 (дві тисячі двісті сімдесят) гривень.

Рішення набирає законної сили в порядку і строки, встановлені ст. 255 КАС України.

Рішення може бути оскаржено в порядку та строки встановлені ст. ст. 293, 295 КАС України.

Суддя А.А. Радчук

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.02.2022
Оприлюднено21.02.2022
Номер документу103426137
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/25099/21

Ухвала від 05.07.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Постанова від 17.05.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Ухвала від 10.05.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Ухвала від 24.04.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Ухвала від 10.04.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Рішення від 14.02.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Радчук А.А.

Ухвала від 14.12.2021

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Радчук А.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні