Справа № 420/16586/21
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
17 лютого 2022 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі
головуючого судді: Юхтенко Л.Р.,
розглянувши в порядку письмового провадження в приміщенніОдеського окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовною заявою Селянського (фермерського) господарства Ларга (код ЄДРПОУ30819612, місцезнаходження: 68662, Одеська область, Ізмаїльський район, с. Ларжанка, 1 провулок Український, 16) до Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ ВП 44069166, місцезнаходження: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5), Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ 43005393, місцезнаходження: 04655, м. Київ, Львівська площа, 8) про визнання протиправним та скасування рішень та зобов`язання вчинити певні дії,-
ВСТАНОВИВ:
До Одеського окружного адміністративного суду 13 вересня 2021 року надійшла позовна заява Селянського (фермерського) господарства Ларга до Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України, в якій позивач просить визнати протиправними рішень Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 29.07.2021 року № 2919133/30819612, від 29.07.2021 року № 2919134/30819612, від 29.07.2021 року № 2919132/30819612, від 29.07.2021 року № 2919131/30819612 та зобов`язати ДПС України зареєструвати в Єдиному державному реєстрі податкових накладних податкові накладні: № 1 від 26.06.2021 року, № 2 від 26.06.2021 року, № 3 від 28.06.2021 року та № 4 від 28.06.2021 року.
Ухвалою від 20 вересня 2021 року прийнято до розгляду та відкрито загальне позовне провадження, розпочато підготовче провадження.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що оскаржувані рішення, якими відмовлено у реєстрації податкових накладних є протиправними, в зв`язку з чим підлягають скасуванню.
Так, позивач зазначив, що між Селянським (фермерським) господарством Ларга (далі СФГ Ларга ) та ТОВ Агрікомпані-М було укладено договір поставки № 25/06/5 від 25.06.2021 року про поставку ячменю врожаю 2021 року українського походження.
На виконання умов вказаного договору було складено податкову накладну № 1 від 26.06.2021 року та в електронному вигляді направлено до автоматизованої системи.
Згідно з отриманою квитанцією від 08.07.2021 року податкову накладну прийнято, проте реєстрацію зупинено з підстав того, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1003 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються) та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій .
Як наслідок, позивачу контролюючим органом запропоновано надати додаткові пояснення.
У свою чергу позивачем, направлено повідомлення № 1 від 24.07.2021 року про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування реєстрацію яких зупинено.
Однак, податковим органом, 29.07.2021 року прийнято рішення № 2919133/30819612 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних з зазначенням підстав відмови ненадання платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування .
При цьому, на думку позивача, контролюючим органом не визначено (не підкреслено) документи, які не надано .
У свою чергу позивач зазначає, що є юридичною особою приватного права, основним видом діяльності якого є вирощування зернових культур, бобових культур і насіння олійних культур.
Податкова накладна подавалась на виконання договору поставки укладеного з ТОВ Агрікомпані-М за фактом постачання ячменю врожаю 2021 року.
Відповідно до додаткової угоди № 1 від 25.06.2021 року до договору поставки, передбачено поставку протягом 25.06.2021 року - 01.07.2021 року 30 метричних тон +/- 5% ячменю врожаю 2021 року за ціною 6700 грн. за 1 тн., з урахуванням ПДВ.
Як результат, за договором та додатковою угодою 26.06.2021 року СФГ Ларга було передано ТОВ Агрікомпані-М 37,71 тн ячменю врожаю 2021 року на загальну суму 249572,85 грн. з урахуванням суми ПДВ 30649,30 грн.
Перевезення вантажу відбувалось на підставі договору транспортного перевезення № 24/06/1 від 24.06.2021 року укладеного між СФГ Ларга та ТОВ Експотренд .
Розрахунки між сторонами по договору поставки за поставлену сільськогосподарську продукцію відбувались відповідно до умов договору поставки та підтверджуються відповідними заявами рахунками на оплату та платіжними дорученнями.
Тобто, не врахування вказаних обставин та письмових доказів, поданих на їх підтвердження, за змістом рішення контролюючого органу не має під собою будь-якого правового підґрунтя. До того ж, позивач звертає увагу суду, що в рішенні контролюючого органу не вказано, яких саме первинних документів не вистачає, а зазначено лише цитування законодавчою норми.
Надалі, у зв`язку з укладенням додаткової угоди № 2 від 26.06.2021 року до договору поставки від 25.06.2021 року, якою передбачено поставку ще 120,78 метричних тон +/- 5% ячменю врожаю 2021 року, СФГ Ларга було складено податкову накладну № 2 від 26.06.2021 року та в електронному вигляді направлено її до автоматизованої системи.
Відповідно до отриманої квитанції № 9182132887 від 07.07.2021 року податкову накладну № 2 від 26.06.2021 року прийнято, проте реєстрацію її зупинено у зв`язку з коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1003 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються) та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій .
Як наслідок, податковим органом запропоновано надати додаткові пояснення, які у свою чергу були надані до контролюючого органу відповідно до повідомлення № 2 від 24.07.2021 року про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено.
Однак, на думку позивача, дані пояснення з документами також не були враховані при винесенні рішення контролюючого органу від 29.07.2021 року № 2919134/30819612, в якому підставою для відмови було так само вказано ненадання платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування та не визначено, яких саме документів не надано.
Так само, на виконання умов договору поставки та додаткової угоди № 2 позивачем було подано на реєстрацію податкову накладну № 3 та № 4 від 28.06.2021 року, та згідно з отриманих квитанцій № 9194809698 та№9194807437 від 15.07.2021 року податкові накладні прийнято, проте реєстрацію зупинено з тих самих підстав, що й попередні. На пропозицію контролюючого органу про надання додаткових пояснень, позивачем подано повідомлення № 3 та №4 від 24.07.2021 року.
Однак, податковим органом 29.07.2021 року знову прийнято рішення № 2919132/30819612 та № 2919131/30819612 про відмову з тих самих підстав, і не вказано яких саме первинних документів не надано позивачем.
А тому, не погоджуючись з прийнятими контролюючим органом рішеннями позивач звернувся до суду.
У встановлений судом строк уповноважена особа відповідачів надав відзив на позовну заяву (вхід. №56849/21 від 13.10.2021 року), відповідно до якого відповідачі проти задоволення позову заперечували та просили відмовити в задоволенні позову повністю, зазначивши, що рішення комісії про відмову в реєстрації податкової накладної є правомірними та не підлягають скасуванню, оскільки платником податків не надано разом з повідомленнями всіх необхідних документів, які є достатніми для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.
Так, відповідачі зазначили, що позивачем в підтвердження реальності відображених у податкових накладних господарських операцій не було надано бухгалтерського документа (наприклад, оборотно-сальдових відомостей, аналізів або карток по субрахункам рахунків 10,15, 30,31, 36, 66, 90, 93 тощо, Плану рахунків бухгалтерського обліку або їх аналогів), які б свідчили про зміну активів та пасивів підприємства внаслідок проведення зазначених операцій, що б сприяло підтвердженню настання реального економічного ефекту для позивача від господарських операцій, відображуваних у ПН позивача (наявності ділової мети).
Також відповідачі зазначили, що підставою зупинення, відповідно до квитанцій є коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1003, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.
Додатково уповноважена особа відповідачів звернула увагу суду, що факт виявлення ризиковості спірних господарських операцій з ТОВ Агрікомпані-М , який був зазначений в квитанції щодо зупинення реєстрації податкових накладних, також обумовлений тим, що 13.07.2021 року контролюючим органом було прийняте рішення № 10753 про відповідність контрагента платника податків ТОВ Агріомпані-М критеріям ризиковості.
Також уповноважена особа відповідачів зазначає, що до суду позивач надав документи, які не надавались на розгляд комісії регіонального рівня.
На думку відповідачів, квитанція про зупинення реєстрації ПН містить всю обов`язкову інформацію передбачену чинним податковим законодавством.
Також відповідачі вважають, що позовні вимоги в частині зобов`язання ДПС України зареєструвати в ЄРПН податкові накладні є передчасними.
Таким чином, на думку відповідачів, відсутні правові підстави для задоволення позову.
Відповіді на відзив до суду не надходило.
16 грудня 2021 року через канцелярію суду надійшли письмові пояснення від представника позивача, в яких позивач зазначає, що СФГ Ларга було подано до податкового органу на реєстрацію аналогічні податкові накладні № 7-12 за тим самим договором поставки № 25/06/5 від 25.06.2021 року, однак дані податкові накладні були прийняті та зареєстровані.
Також до суду надійшли додаткові письмові пояснення представника позивача, які позивач просив врахувати при розгляді справи.
Разом з відзивом на позовну заяву відповідач - ГУ ДПС в Одеській області подав клопотання про заміну сторони відповідача Головне управління ДПС в Одеській області на його правонаступника Головне управління ДПС в Одеській області, як відокремлений підрозділ ДПС. Аналогічне клопотання було подано представником позивача (вхід. № 53101/21 від 27.09.2022 року).
Ухвалою від 19.10.2021 року клопотання сторін задоволено та замінено відповідача на його правонаступника - Головне управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ ВП 44069166, місцезнаходження: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5), як відокремлений підрозділ ДПС, розгляд справи розпочато спочатку.
Ухвалою від 18 листопада 2021 року продовжено строк підготовчого провадження ще на 30 днів.
Ухвалою, що занесеною до протоколу підготовчого судового 18 листопада 2021 року закрито підготовче провадження у справі та призначено розгляд справи по суті на 20 грудня 2021 року.
Учасники справи на судове засідання не з`явились, повідомлені належним чином, про що свідчать звіти про надсилання судової повістки електронною поштою, представник позивача подала клопотання про розгляд справи за її відсутністю.
Відповідно до ч. 9 ст. 205 КАС України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
З цих підстав, суд постановив ухвалу, яка занесена до протоколу судового засідання від 20.12.2021 року, про продовження розгляду справи у письмовому провадженні на підставі наявних матеріалів.
Вивчивши матеріали справи, а також обставини, якими обґрунтовуються вимоги, докази, якими вони підтверджуються, суд встановив таке.
Відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань Фермерське (селянське) господарство Ларга зареєстровано 03.03.2000 року, номер запису до ЄДР15351070002011080 (а.с.19-21).
Згідно з довідкою АБ № 675207 з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, основним видом діяльності є: 01.11 вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур (а.с. 19).
Відповідно до свідоцтва № 100188144 СФГ Ларга є суб`єктом спеціального режиму оподаткування податком на додану вартість (а.с.22).
Так, матеріалами справи підтверджено, що між СФГ Ларга (Постачальник) та Товариством з обмеженою відповідальністю Агрікомпані-М (Покупець) укладено договір поставки № 25/06/5 від 25.06.2021 року, відповідно до якого постачальник зобов`язується поставити та передати у власність покупцю, а покупець зобов`язується прийняти та оплатити сільськогосподарську продукцію українського походження, врожаю 2021 року (а.с.32-35).
Відповідно до п. 3.1 та 3.2 Договору, ціна товару дорівнює загальній вартості товару переданого за видатковими накладними складеними та підписаними сторонами. Ціна товару фіксується у додатковій угоді до Договору.
Постачальник зобов`язується забезпечити виконання усього комплексу заходів для поставки товару згідно визначених у договорі умов поставки, в покупець зобов`язується прийняти та оплатити товар. Факт поставки товару оформлюється шляхом складання видаткової накладної та товарно-транспортної накладної (п.5.1 Договору).
Відповідно до Додаткової угоди № 1 від 25.06.2021 року до Договору поставки № 25/06/5 від 25.06.2021 року: товар - ячмінь, врожаю 2021 року українського походження. Загальна кількість, що підлягає поставці до Додатковій угоді складає 30 метричних тон +/- 5% за вибором постачальника. Строк поставки: 25.06.2021 року по 01.07.2021 року. Ціна товару складає за 1 метричну тону товару 6700,00 грн в тому числі ПДВ 14%. (а.с.36).
Згідно з Додатковою угодою № 2 від 26.06.2021 року загальна кількість товару складає 120 метричних тон 780 кг +/- 5% за вибором постачальника. Ціна товару за метричну тону 6300,00 грн в тому числі з ПДВ 14%. (а.с.37)
Так, судом встановлено, що на виконання умов договору поставки та Додаткової угоди № 1 позивачем до контролюючого органу надано податкову накладну № 1 від 26.06.2021 року на загальну суму з ПДВ 249 572, 85 грн. (а.с.23).
08.07.2021 року позивачем отримано квитанцію № 9184271374 про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної, відповідно до якої податкову накладну № 1 прийнято, проте реєстрацію зупинено з зазначенням коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1003, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій та запропоновано надати додаткові документи (а.с.24).
24.07.2021 року позивачем надано до контролюючого органу повідомлення № 1 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено (а.с.25).
У поясненнях позивач вказує, що підприємство має в користуванні 225,75 га земель сільськогосподарського призначення, необхідну техніку та штат. Вирощування зернових культур відбувається на постійній основі. СФГ Ларга було укладено договір поставки, на виконання даного договору поставлено ячмінь, власного врожаю 2021 року. Поставка здійснювалась на умовах СРТ згідно п. 5 додаткової угоди № 1-2. Перевезення здійснювало ТОВ Екпотренд відповідно до договору про транспортне перевезення. На суму реалізованого ячменю покупцю виставлено рахунок, який частково сплачений.
До пояснень позивач надає: довідку сільради про наявність у користування СФГ Ларга земель сільськогосподарського призначення, звіти: 4-сг (річна) звіт про посіви сільськогосподарських культур під урожай 2021 року, 37-сг звіт про збирання врожаю сільськогосподарських культур за червень 2021 року, 21-сг звіт про реалізацію продукції сільськогосподарської продукції за червень 2021 року, договір поставки, рахунки, платіжне доручення, договір транспортного перевезення та товарно-транспортну накладну (а.с.27-57).
Однак, судом встановлено, що 29.07.2021 року контролюючим органом прийнято рішення № 2919133/30819612 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у зв`язку з ненаданням платником податків письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено, а саме ненаданням платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (а.с.58).
Судом встановлено, що позивачем було подано скаргу на рішення податкового органу від 29.07.2021 року № 2919133/30819612, яку відповідно до рішення від 11.08.2021 № 36109/30819612/2 залишено без задоволення (а.с.59-63).
Так, судом встановлено, що позивачем 26.06.2021 року подано до контролюючого органу податкову накладну № 2, реєстрацію якої зупинено у зв`язку з тим, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1003, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій та запропоновано надати додаткові документи (а.с.64-65).
Позивачем подано пояснення про надання додаткових документів від 24.07.2021 року № 2, із зазначенням, що підприємство має в користуванні 225,75 га земель сільськогосподарського призначення, необхідну техніку та штат. Вирощування зернових культур відбувається на постійній основі. СФГ Ларга було укладено договір поставки, на виконання даного договору поставлено ячмінь, власного врожаю 2021 року. Поставка здійснювалась на умовах СРТ згідно п. 5 додаткової угоди № 1-2. Перевезення здійснювало ТОВ Екпотренд відповідно до договору про транспортне перевезення. На суму реалізованого ячменю покупцю виставлено рахунок, який частково сплачений.
До пояснень позивач надає: довідку сільради про наявність у користування СФГ Ларга земель сільськогосподарського призначення, звіти: 4-сг (річна) звіт про посіви сільськогосподарських культур під урожай 2021 року, 37-сг звіт про збирання врожаю сільськогосподарських культур за червень 2021 року, 21-сг звіт про реалізацію продукції сільськогосподарської продукції за червень 2021 року, договір поставки, рахунки, платіжне доручення, договір транспортного перевезення та товарно-транспортну накладну.
Однак, контролюючим органом прийнято рішення № 2919134/30819612 від 29.07.2021 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у зв`язку з ненаданням платником податків письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено, а саме ненаданням платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (а.с.81). Позивачем подано скаргу, та податковим органом прийнято рішення № 36114/30819612 від 11.08.2021 року про залишення скарги без задоволення.
Також судом встановлено, що позивачем на виконання умов договору поставки подану податкову накладу № 3 від 28.06.2021 року, реєстрацію якої зупинено у зв`язку з тим, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1003, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій та запропоновано надати додаткові документи (а.с.87-88).
Позивачем подано пояснення про надання додаткових документів від 24.07.2021 року № 3, з зазначенням, що підприємство має в користуванні 225,75 га земель сільськогосподарського призначення, необхідну техніку та штат. Вирощування зернових культур відбувається на постійній основі. СФГ Ларга було укладено договір поставки, на виконання даного договору поставлено ячмінь, власного врожаю 2021 року. Поставка здійснювалась на умовах СРТ згідно п. 5 додаткової угоди № 1-2. Перевезення здійснювало ТОВ Екпотренд відповідно до договору про транспортне перевезення. На суму реалізованого ячменю покупцю виставлено рахунок, який частково сплачений.
До пояснень позивач надає: довідку сільради про наявність у користування СФГ Ларга земель сільськогосподарського призначення, звіти: 4-сг (річна) звіт про посіви сільськогосподарських культур під урожай 2021 року, 37-сг звіт про збирання врожаю сільськогосподарських культур за червень 2021 року, 21-сг звіт про реалізацію продукції сільськогосподарської продукції за червень 2021 року, договір поставки, рахунки, платіжне доручення, договір транспортного перевезення та товарно-транспортну накладну.
Однак, контролюючим органом прийнято рішення № 2919132/30819612 від 29.07.2021 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у зв`язку з ненаданням платником податків письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено, а саме ненаданням платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (а.с.103). Позивачем подано скаргу, та податковим органом прийнято рішення № 36114/30819612 від 11.08.2021 року про залишення скарги без задоволення (а.с.104-108).
Суд встановив, що позивачем на виконання умов договору поставки подану податкову накладну № 4 від 28.06.2021 року, реєстрацію якої зупинено у зв`язку з тим, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1003, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій та запропоновано надати додаткові документи (а.с.109-110).
Позивачем подано пояснення про надання додаткових документів від 24.07.2021 року № 4, з зазначенням, що підприємство має в користуванні 225,75 га земель сільськогосподарського призначення, необхідну техніку та штат. Вирощування зернових культур відбувається на постійній основі. СФГ Ларга було укладено договір поставки, на виконання даного договору поставлено ячмінь, власного врожаю 2021 року. Поставка здійснювалась на умовах СРТ згідно п. 5 додаткової угоди № 1-2. Перевезення здійснювало ТОВ Екпотренд відповідно до договору про транспортне перевезення. На суму реалізованого ячменю покупцю виставлено рахунок, який частково сплачений.
До пояснень позивач надає: довідку сільради про наявність у користування СФГ Ларга земель сільськогосподарського призначення, звіти: 4-сг (річна) звіт про посіви сільськогосподарських культур під урожай 2021 року, 37-сг звіт про збирання врожаю сільськогосподарських культур за червень 2021 року, 21-сг звіт про реалізацію продукції сільськогосподарської продукції за червень 2021 року, договір поставки, рахунки, платіжне доручення, договір транспортного перевезення та товарно-транспортну накладну.
Однак, контролюючим органом прийнято рішення № 2919131/30819612 від 29.07.2021 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у зв`язку з ненаданням платником податків письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено, а саме ненаданням платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (а.с.124). Позивачем подано скаргу, та податковим органом прийнято рішення № 36114/30819612 від 11.08.2021 року про залишення скарги без задоволення (а.с.125-129).
Судом досліджені первинні документи надані позивачем контролюючому органу на підтвердження реальності даної господарської операції.
Дослідивши матеріали справи, проаналізувавши норми матеріального права, що регулюють спірні правовідносини, суд дійшов висновку, що позовні вимоги належать задоволенню повністю, з огляду на таке.
Частиною 2 статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч. 2 ст. 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено).
Аналізуючи правомірність прийняття оскаржуваного рішення, що є змістом правовідносин у цій справі, відповідно до приписів ст. 2 КАС України, суд виходить із такого.
Спірні правовідносини врегульовано нормами Податкового кодексу України.
Згідно з пп. а , б п. 185.1 ст. 185 ПК України, об`єктом оподаткування є операції платників податку з: постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю; постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.
Пунктом 187.1 статті 187 ПК України встановлено, що датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (п. 188.1 ст. 188 ПК України).
Пунктом 201.10 ст. 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Відповідно до п.п.14.1.60 п. 14.1 ст. 14 ПК України, єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.
Пунктом 201.16 статті 201 ПК України встановлено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Згідно з п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 року № 1246 Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних (далі - Порядок № 1246) (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2017 р. № 341) податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Пунктом 7 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 2245-VIII Кабінету Міністрів України доручено до 1 березня 2018 року визначити порядок зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування, прийняти нормативно-правові акти, необхідні для реалізації цього Закону, привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом та забезпечити перегляд та приведення центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.
З 01.02.2020 року діє новий Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019р. №1165.
Відповідно до п. 1 вказаного Порядку №1165, критерій оцінки ступеня ризиків, достатній для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі,- визначений показник автоматизованого моніторингу, що характеризує ризик.
Згідно з п. 3 Порядку №1165, податкові накладні/розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених у разі зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, та розрахунків коригування, складених на неплатника податку), що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності ознакам безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування.
Відповідно до п. 5, п.6 Порядку №1165, платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку. Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.
У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.
У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Відповідно до п. 10, п. 11 Порядку №1165, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації. У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
Суд встановив, що на виконання умов договору поставки № 25/06/5 від 25.06.2021 року позивачем сформовано податкові накладні № 1,2 від 26.06.2021 року та № 3,4 від 28.06.2021 року, які відправлені на реєстрацію в ЄРПН, проте їх реєстрація була зупинена.
Так, 07.07.2021 року та 15.07.2021 року Позивач отримав Квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в ЄРПН, з підстав: Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК № 1 від 31.03.2021 року в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1003, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій та запропоновано надати додаткові документи та запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК.
Матеріалами справи підтверджено, що позивачем було надано Повідомлення від 24.07.2021 року № 1,2,3,4 про подання пояснень та копій документів щодо податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрацію якої зупинено, а саме:довідку сільради про наявність у користування СФГ Ларга земель сільськогосподарського призначення, звіти: 4-сг (річна) звіт про посіви сільськогосподарських культур під урожай 2021 року, 37-сг звіт про збирання врожаю сільськогосподарських культур за червень 2021 року, 21-сг звіт про реалізацію продукції сільськогосподарської продукції за червень 2021 року, договір поставки, рахунки, платіжне доручення, договір транспортного перевезення та товарно-транспортну накладну.
В поясненнях позивач зазначив, що підприємство має в користуванні 225,75 га земель сільськогосподарського призначення, необхідну техніку та штат. Вирощування зернових культур відбувається на постійній основі. СФГ Ларга було укладено договір поставки, на виконання даного договору поставлено ячмінь, власного врожаю 2021 року. Поставка здійснювалась на умовах СРТ згідно п. 5 додаткової угоди № 1-2. Перевезення здійснювало ТОВ Екпотренд відповідно до договору про транспортне перевезення. На суму реалізованого ячменю покупцю виставлено рахунок, який частково сплачений.
За результатами розгляду цих документів контролюючим органом прийняті рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН№ 2919133/3081912 від 29.07.2021 року, № 2919134/30819612 від 29.07.2021 року, № 2919132/30819612 від 29.07.2021 року та № 2919131/30819612 від 29.07.2021 року, якими відмовлено у реєстрації податкових накладних №1,2 від 26.06.2021 року та № 3,4 від 28.06.2021 року у зв`язку з ненаданням платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності первинних типових форм та галузевої специфіки, накладних (документ, який не надано не підкреслено).
Оцінивши надані сторонами докази та виходячи із вищенаведених норм права, суд доходить висновку, що відповідачем прийнято оскаржувані рішення помилково, з огляду на таке.
Так, суд встановив, що основними видом діяльності ФСГ Ларга є: вирощування зернових культур (крім рису), оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин тощо.
У поясненнях позивач зазначив, що підприємство має в користуванні 225,75 га земель сільськогосподарського призначення, необхідну техніку та штат. Вирощування зернових культур відбувається на постійній основі. СФГ Ларга було укладено договір поставки, на виконання даного договору поставлено ячмінь, власного врожаю 2021 року. Поставка здійснювалась на умовах СРТ згідно п. 5 додаткової угоди № 1-2. Перевезення здійснювало ТОВ Екпотренд відповідно до договору про транспортне перевезення. На суму реалізованого ячменю покупцю виставлено рахунок, який частково сплачений. Суд встановив, що податкові накладні були виписані за першою подією - відвантаження реалізованого ячменю.
Вказані пояснення підтверджуються наданими до суду первинними документами.
Однак, суд встановив, що вказаним поясненням позивача контролюючим органом та доданим до них первинних документів не надано належної оцінки та не повідомлено, чому вони не враховані під час прийняття оскаржуваних рішень.
У свою чергу суд зазначає, що відповідачем неправомірно не враховані надані позивачем пояснення та копії первинних документів та зазначено про необхідність надання додаткових документів.
Так, стосовно не надання первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності первинних типових форм та галузевої специфіки, накладних, суд зазначає, що документи та інші дані, що спростовують реальність здійснення господарської операції, яка відображена в податковому обліку, повинні оцінюватися з урахуванням специфіки кожної господарської операції - умов постачання, зберігання товарів, зміст послуг, що надають тощо.
При цьому сама собою наявність або відсутність окремих документів, а так само помилки у їх оформленні не є підставою для висновків про відсутність господарської операції, якщо з інших даних вбачається, що фактичний рух активів або зміни у власному капіталі чи зобов`язаннях платника податку у зв`язку з його господарською діяльністю мали місце.
Так, суд встановив, що відповідно до п.1.1. Договору поставки № 25/06/5, постачальник зобов`язується поставити та передати у власність покупця, а покупець зобов`язаний прийняти та оплатити товар відповідно до умов договору.
Відповідно до п. 3.1 та 3.2 Договору, ціна товару дорівнює загальній вартості товару переданого за видатковими накладними складеними та підписаними сторонами. Ціна товару фіксується у додатковій угоді до Договору.
Постачальник зобов`язується забезпечити виконання усього комплексу заходів для поставки товару згідно визначених у договорі умов поставки, а покупець зобов`язується прийняти та оплатити товар. Факт поставки товару оформлюється шляхом складання видаткової накладної та товарно-транспортної накладної (п.5.1 Договору).
Відповідно до Додаткової угоди № 1 від 25.06.2021 року до Договору поставки № 25/06/5 від 25.06.2021 року: товар - ячмінь, врожаю 2021 року українського походження. Загальна кількість, що підлягає поставці до Додатковій угоді складає 30 метричних тон +/- 5% за вибором постачальника. Строк поставки: 25.06.2021 року по 01.07.2021 року. Ціна товару складає за 1 метричну тону товару 6700,00 грн в тому числі ПДВ 14%. (а.с.36).
Згідно з Додатковою угодою № 2 від 26.06.2021 року загальна кількість товару складає 120 метричних тон 780 кг +/- 5% за вибором постачальника. Ціна товару за метричну тону 6300,00 грн в тому числі з ПДВ 14%. (а.с.37)
На підтвердження здійснених робіт та операцій позивачем до суду та до контролюючого органу було надано договір поставки товару, договір транспортного перевезення, копії банківських виписок, видаткових накладних, товарно-транспортних накладних, копії товарних накладних та інші.
Суд зазначає, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення контролюючим органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків. Однак, у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної відсутній перелік документів, які потрібно надати, що прямо передбачено п. 11 Порядку № 1165, а у оскаржуваних рішеннях відсутнє підкреслення, яких саме документів не вистачає, яке передбачено формою рішення.
Суд звертає увагу, що у випадку неконкретизації переліку документів у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної, а у подальшому в рішенні про відмову у реєстрації ПН, платник податків перебуває у стані правової невизначеності, що позбавляє його можливості надати контролюючому органу необхідний в розумінні суб`єкта владних повноважень пакет документів.
Посилання відповідача на те, що позивачем в підтвердження відображених у податкових накладних господарських операцій також не було надано бухгалтерського документа (наприклад, оборотно-сальдових відомостей, аналізів або карток по субрахункам рахунків 10,15, 30,31, 36, 66, 90, 93 тощо, Плану рахунків бухгалтерського обліку або х аналогів), які б свідчили про зміну активів та пасивів підприємства внаслідок проведення зазначених операцій, відхиляються судом, оскільки п. 5 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 року № 520 містить вичерпний перелік документів, які можуть бути подані платником податків необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, та в цьому переліку відсутні наведені відповідачем документи.
Також відхиляються посилання відповідачів на те, що факт виявлення ризиковості спірних господарських операцій з ТОВ Агрікомпані-М , який був зазначений в квитанції щодо зупинення реєстрації податкових накладних, також обумовлений тим, що 13.07.2021 року контролюючим органом було прийняте рішення № 10753 про відповідність контрагента платника податків ТОВ Агріомпані-М критеріям ризиковості, оскільки норми податкового законодавства не ставлять у залежність достовірність даних податкового обліку платника податків від дотримання податкової дисципліни його контрагентами - постачальниками, якщо цей платник (покупець) мав реальні витрати у зв`язку з придбанням товарів (робіт, послуг), призначених для використання у його господарській діяльності.
Невиконання контрагентами своїх податкових обов`язків не може бути безумовним свідченням відсутності ділової мети та/або обізнаність платника податків із протиправним характером діяльності його контрагентів та відповідно недостовірності задекларованих даних податкового обліку платника податків.
Виходячи з принципу індивідуального застосування відповідальності за порушення правил оподаткування, негативні наслідки, зокрема, у вигляді позбавлення права на формування платником даних свого податкового обліку, можуть бути застосовані саме до того платника податків, який їх припустився, а не до іншої особи.
Таким чином, суд доходить висновку, що матеріали справи не містять належних і достатніх доказів спростування відповідачами тверджень позивача, наведення відповідних мотивів прийняття спірного рішення та неврахування наданих позивачем документів, а відтак, підтверджень правомірності рішення податкового органу, у зв`язку з чим, такі рішення про відмову реєстрації податкової накладної в ЄРПН є протиправними та підлягають скасуванню.
Стосовно позовних вимог про зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні № 1,2 від 26.06.2021 року та № 3,4 від 28.06.2021 року, суд зазначає таке.
Приписами пункту 20 Порядку № 1246 передбачено, що у разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.
В даному випадку, зобов`язання відповідача зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних подану позивачем податкову накладну є дотриманням судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений, та належним способом захисту порушеного права, а тому суд доходить висновку, що вказані позовні вимоги є правомірними та належать задоволенню повністю.
Відповідно до ч.1,3 ст.90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.
Таким чином, оцінюючи встановлені факти, суд дійшов висновку, що відповідачі, заперечуючи проти позову не довели, з посиланням на відповідні докази, правомірності своїх рішень, а тому позовні вимоги належать задоволенню повністю.
Відповідно до ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Таким чином, судовий збір в сумі 9080 грн., який належав до сплати відповідно до Закону України Про судовий збір , належить стягненню на користь позивача за рахунок бюджетного асигнування Головного управління ДПС в Одеській області, оскільки позовні вимоги про зобов`язання Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393, місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа,8) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні є похідними вимогами до основних позовних вимог про визнання протиправними та скасування рішень Комісії Головного управління ДПС в Одеській області про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 6, 12, 72, 77,90, 139, 246, 255,295,297 КАС України, суд -
В И Р І Ш И В:
Позовну заяву Селянського (фермерського) господарства Ларга (код ЄДРПОУ30819612, місцезнаходження: 68662, Одеська область, Ізмаїльський район, с. Ларжанка, 1 провулок Український, 16) до Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУВП 44069166, місцезнаходження: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5), Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ 43005393, місцезнаходження: 04655, м. Київ, Львівська площа, 8) про визнання протиправним та скасування рішень та зобов`язання вчинити певні дії, - задовольнити в повному обсязі.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС в Одеській області про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 2919133/30819612 від 29.07.2021 року.
Зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393, місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа,8) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 1 від 26.06.2021 року, подану Селянським (фермерським) господарством Ларга (код ЄДРПОУ30819612, місцезнаходження: 68662, Одеська область, Ізмаїльський район, с. Ларжанка, 1 провулок Український, 16) датою її подання.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС в Одеській області про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 2919134/30819612 від 29.07.2021 року.
Зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393, місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа,8) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №2 від 26.06.2021 року, подану Селянським (фермерським) господарством Ларга (код ЄДРПОУ30819612, місцезнаходження: 68662, Одеська область, Ізмаїльський район, с. Ларжанка, 1 провулок Український, 16) датою її подання.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС в Одеській області про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 2919132/30819612 від 29.07.2021 року.
Зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393, місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа,8) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №3 від 28.06.2021 року, подану Селянським (фермерським) господарством Ларга (код ЄДРПОУ30819612, місцезнаходження: 68662, Одеська область, Ізмаїльський район, с. Ларжанка, 1 провулок Український, 16) датою її подання.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС в Одеській області про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 2919131/30819612 від 29.07.2021 року.
Зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393, місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа,8) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №4 від 28.06.2021 року, подану Селянським (фермерським) господарством Ларга (код ЄДРПОУ30819612, місцезнаходження: 68662, Одеська область, Ізмаїльський район, с. Ларжанка, 1 провулок Український, 16) датою її подання.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань з Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ ВП 44069166, місцезнаходження: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5), як відокремленого підрозділу ДПС на користь Селянського (фермерського) господарства Ларга (код ЄДРПОУ30819612, місцезнаходження: 68662, Одеська область, Ізмаїльський район, с. Ларжанка, 1 провулок Український, 16) судовий збір в розмірі 9080 грн. 00 коп. (дві дев`ять тисяч вісімдесят гривень 00 копійок).
Рішення суду може бути оскаржено в порядку та в строки, встановлені ст.ст. 295,297 КАС України, з урахуванням п.п.15.5 п. 15 ч. 1 Перехідних положень КАС України, п. 3 розділу УІ Прикінцевих положень КАС України.
Рішення суду набирає законної сили в порядку та в строки, встановлені ст. 255 КАС України.
Рішення виготовлено та підписано 17 лютого 2022 року внаслідок призупинення роботи суду 16 лютого 2022 року з 10:20 до кінця робочого дня, у зв`язку з надходженням повідомлення про замінування будівлі суду.
Суддя Л.Р. Юхтенко
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.02.2022 |
Оприлюднено | 21.02.2022 |
Номер документу | 103427083 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Юхтенко Л.Р.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні