Рішення
від 28.01.2022 по справі 640/17091/20
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

28 січня 2022 року м. Київ № 640/17091/20

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Іщука І.О., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження (у письмовому провадженні) адміністративну справу

за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю Науково-виробнича компанія Агро-Інтер доГоловного управління Державної податкової служби у Чернігівській області, як відокремленого підрозділу Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування наказу від 12.09.2019 №76, визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 28.11.2019 №0000082050 та №00000810500, ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-виробнича компанія Агро-Інтер звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовною заявою до Головного управління Державної податкової служби у Чернігівській області, як відокремленого підрозділу Державної податкової служби України, в якій просить суд:

- визнати протиправним та скасувати наказ Головного управління Державної податкової служби у Чернігівській області від 12.09.2019 №76 про проведення позапланової перевірки Науково-виробничого Товариства з обмеженою відповідальністю Агро-Інтер ;

- визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення від 28.11.2019 №0000082050 та №00000810500, винесені Головним управлінням Державної податкової служби у Чернігівській області.

В обгрунтування позовних вимог позивач зазначив про те, що Наказ Головного управління Державної податкової служби у Чернігівській області від 12.09.2019 №76 є протиправним та підлягає скасуванню в частині проведення позапланової перевірки НВ ТОВ Агро-Інтер , адже, на думку позивача, звернення прокурора не є підставою для проведення такої перевірки та позивач не отримував запиту про надання інформації.

Щодо визнання протиправним та скасування податкових повідомлень-рішень від 28.11.2019 №0000082050 та №00000810500 позивач зазначив про те, що вказані податкові повідомлення-рішення були прийняті на підставі листа ГУ Держкадастру, а не на підставі відомостей з Державного земельного кадастру, у зв`язку з чим відповідачем порушено приписи ПК України, ЗК України та Закону України "Про державний земельний кадастр". Більше того, виходячи з інформаційної довідки №217269206 від 22.07.2020, за місцем знаходження земельної ділянки земельні ділянки: кадастровий номер: 7423080500:04:000:0535, площею 3,1947 га, знаходиться нежитлова будівля (адреса: Чернігівська область, Менський район, с. Бігач, провулок Польовий, буд. 1), яка належить на праві власності НВ ТОВ Агро-Інтер (код ЄДРПОУ 31306940) на підставі свідоцтва про право власності, 20.01.2006, видане виконкомом Бігацької сільської ради, а тому, на думку позивача, відповідач діяв протиправно при винесені податкових повідомлень-рішень, не перевірив дані ДЗК та не надав оцінку стосовно того, що у позивача відсутній обов`язок щодо сплати земельного податку та щодо подання податкової декларації.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 29.07.2020 позовну заяву залишено без руху. Позивач у встановлені судом строки усунув недоліки позовної заяви, зокрема, надав суду письмові обгрунтування щодо строків звернення до адміністративного суду.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 06.08.2020 прийнято до розгляду та відкрито спрощене позовне провадження в адміністративній справі №640/17091/20 без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі та витребувано від відповідача належним чином засвідчені копії податкових повідомлень-рішень від 28.11.2019 №0000082050 та №00000810500.

Через канцелярію Окружного адміністративного суду міста Києва 01.09.2020 від відповідача надійшов відзив на позовну заяву, відповідно до якого останній з позовними вимогами не погоджується та зазначив про те, що Головним управлінням ДПС у Чернігівській області у зв`язку з отриманням листа Менської місцевої прокуратури Чернігівської області про несплату земельного податку з юридичних осіб та службової записки Менського управління Головного управління ДФС у Чернігівській області щодо неподання НВ ТОВ Агро-Інтер податкових декларацій з плати за землю за 2016-2019 роки, проведено документальну позапланову виїзну перевірку НВ ТОВ Агро-Інтер з питання дотримання вимог податкового законодавства щодо повноти нарахування та сплати земельного податку за період 2016 - 2019 років, за наслідками прийнято оскаржувані податкові повідомлення-рішення. НВ ТОВ Агро-Інтер за період 2016 - 2019 років декларацій з плати за землю не подавало та земельний податок не сплачувало, в результаті чого керівником контролюючого органу було прийнято рішення про проведення документальної перевірки НВ ТОВ Агро-Інтер .Крім того, відповідно до баз даних АІС Податковий блок станом на 12.09.2019, тобто на дату надіслання повідомлення про початок перевірки та наказу, позивач знаходився за юридичною адресою Україна, 02192, м.Київ, Дніпровський р-н, вул.Малишка, буд.1. За даною адресою і було надіслано повідомлення про початок перевірки від 12.09.2019 року №11/25-01-05-04 та копію наказу Головного управління ДПС від 12.09.2019 року №76 Про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки . Відомостей про зміну місцезнаходження НВ ТОВ Агро-Інтер до ЄДР та до податкового органу не подавало.

З приводу доводів позивача про те, що оскаржувані податкові повідомлення-рішення є протиправними, оскільки прийняті на підставі листа Головного управління Держгеокадастру, а не на підставі відомостей з Державного земельного кадастру відповідач зауважив, що така позиція податкового органу базувалась не лише на підставі інофрмації, викладеної в зазначеному листі, а й на підставі норм Податкового кодексу України. Листом Бігацької сільської ради від 20.08.2019 року №03-03-/189 повідомлено про те, що офіційного переходу від НВ ТОВ Агро-Інтер земельної ділянки загальною площею 84,9 га у власність або користування до інших суб`єктів господарювання або громадян не було,а нормативно-грошова оцінка даної земельної ділянки не проводилась. Листом від 16.10.2019 №8-25-0.2-5576/2-19 повідомлено про те, що середня нормативна грошова оцінка ріллі по Чернігівській області станом на 01.01.2016 складала - 24 423,15 грн., станом на 01.01.2017 року - 24 423,15 грн., станом на 01.01.2018 року - 23 873,10 грн., станом на 01.01.2019 року - 24 065,00 грн. З огляду на вищевикладене, на думку відповідача, НВ ТОВ "Агро-Інтер", порушуючи вимоги п.286.2 ст. 286, п.287.1, п.287.3 ст.287 Податкового кодексу України, не подано податкові декларації з плати за землю за 2016, 2017, 2018 та 2019 роки та не сплачено плату за землю, відповідно до вимог чинного законодавства, що свідчить про правомірність рішень контролюючого органу, які прийняті відносно позивача.

Позивачем 07.09.2020 подано до суду відповідь на відзив, в якій останній зазначив про те, що відзив відповідача поданий з порушенням строку, а тому він має бути залишений без розгляду. Крім того, позивач зауважив, що відповідачем не було спростовано доводів позивача щодо протиправності оскаржуваного наказу, а тому останній підлягає скасуванню.

Суд, дослідивши матеріали справи, дійшо висновку, що відповідачем не пропущено строк на подання відзиву на позовну заяву, оскільки з моменту отримання позовної заяви (17.08.2020), відповідач в межах 15-денного строку, а саме скористався своїм процесуальним правом щодо надання відзиву на позовну заяву та 27.08.2020 направив його до суду засобами поштового зв`язку.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 15.09.2021 замінено відповідача по справі №640/17091/20 з Головного управління Державної податкової служби у Чернігівській області (код ЄДРПОУ 43143966) на Головне управління Державної податкової служби у Чернігівській області, як відокремлений підрозділ Державної податкової служби України (14000, м. Чернігів, вул. Реміснича, 8, код ЄДРПОУ 44094124).

Під час судового розгляду, у зв`язку з надходженням клопотання від позивача, встановлено, що ТОВ НВК Агро Інтер змінено назву на Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-виробнича компанія Агро-Інтер на підставі протоколу учасників від 26.10.2021 №1.

Справу розглянуто після отримання судом інформації щодо повідомлення належним чином сторін про відкриття спрощеного позовного провадження у справі.

Відповідно до частини першої статті 257 Кодексу адміністративного судочинства України за правилами спрощеного позовного провадження розглядаються справи незначної складності.

Частиною п`ятою статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої із сторін про інше.

Розглянувши подані сторонами документи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд,-

ВСТАНОВИВ:

Як вбачається з матеріалів справи, на адресу Головного управління ДФС в Чернігівській області від Менської місцевої прокуратури Чернігівської області надійшов лист від 09.07.2019 №49-1541-19 (вх. від 10.07.2019 №5712/9/25-01), в якому зазначено про те, що на території Бігацької сільської ради на праві постійного користування землею (згідно державного акта І-ЧН №00352 від 11.05.2000) НВТ ТОВ Агро Інтер обробляє земельну ділянку загальною площею 84,9 га., але протягом довготривалого часу не сплачує земельний податок з юридичних осіб, у зв`язку з чим виникає необхідність розглянути можливість проведення перервірки за фактом несплати земельного податку НВТ ТОВ Агро Інтер та надати складений за її результатами акт.

На підставі наказу Головного управління ДПС у Чернігівській області від 12.09.2019 №76 контролюючим органом було призначено з 25.10.2019 документальну позапланову невиїзну перевірку НВ ТОВ "Агро-Інтер" з питань дотримання вимог податкового законодавства щодо повноти нарахування та сплати земельного податку за період 2016 - 2019 років тривалість 5 робочих днів.

За результатами документальної позапланової невиїзної перевірки НВ ТОВ Агро Інтер з питання дотримання вимог податкового законодавства щодо повноти нарахування та сплати земельного податку за період з 2016-2019 років Головним управлінням ДПС у Чернігівській складено Акт від 07.11.2019 №114/05/21528001, відповідно до висновків якого встановлено наступні порушення НВ ТОВ Агро Інтер :

- ст. 286, ст.287 Податкового кодексу України, в результаті чого занижено податкові зобов`язанні з земельного податку в періоді, що перевірявся, на загальну суму 385 310,75 грн., в тому числі за 2016 рік у сумі 103 676,27 грн., за 2017 рік у сумі 103 676,27 грн., за 2018 рік у сумі 101 341,30 грн., за 9 місяців 2019 року у сумі 76 616,91 грн.;

- п.46.1 ст.46, п.49.1, п.49.2, п.п.49.18.3. п.49.18 ст.49 Податкового кодексу України, в частині неподання податкової декларації з земельного податку за 2016, 2017, 2018, 2019 роки.

На підставі висновків Акта перевірки від 07.11.2019 №114/05/21528001 Головним управлінням ДПС у Чернігівській області винесені податкові повідомлення-рішення від 28.11.2019:

- №0000082050 на суму 680, 00 грн., штрафна санкція згідно з п.120.1 ст.120 Податкового кодексу України за неподання податкових декларацій з земельного податку за 2016 - 2019 pоки;

- №00000810500 на суму 373 642, 33 грн. - земельний податок, де 298 913,86 грн. основний платіж та 74 728,47 грн. штрафна санкція згідно п. 123.1 ст.123 Податкового кодексу України.

Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-виробнича компанія Агро-Інтер , не погоджуючись з наказом Головного управління Державної податкової служби у Чернігівській області від 12.09.2019 №76 та із податковими повідомленнями-рішеннями від 28.11.2019 №0000082050 та №00000810500, звернулось до суду з даним позовом.

Досліджуючи надані сторонами докази, аналізуючи наведені міркування та заперечення, оцінюючи їх в сукупності, суд бере до уваги наступне.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків та зборів, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України (далі - ПК України).

Згідно із підпунктом 20.1.4 пункту 20.1 статті 20 ПК України контролюючі органи, визначені підпунктом 41.1.1 пункту 41.1 статті 41 цього Кодексу, мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення.

У силу приписів пункту 75.1 статті 75 ПК України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Відповідно до підпункту 75.1.2 пункту 75.1 статті 75 ПК України документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов`язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також отриманих в установленому законодавством порядку контролюючим органом документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків.

Документальною невиїзною перевіркою вважається перевірка, яка проводиться в приміщенні контролюючого органу.

Позивач посилається на протиправність наказу Головного управління Державної податкової служби у Чернігівській області від 12.09.2019 №76 про проведення позапланової перевірки Науково-виробничого Товариства з обмеженою відповідальністю Агро-Інтер , оскільки, на його думку, звернення прокурора не є підставою для проведення такої перевірки та позивач не отримував запиту про надання інформації.

Однак суд звертає увагу, що оскаржуваний наказ жодних посилань на лист від 09.07.2019 №49-1541-19, як на підставу для проведення документальної позапланової невиїзної перевірки не містить, адже, як зазначено в наказі від 12.09.2019 №76, НВ ТОВ "Агро-Інтер" (код ЄДРПОУ 21528001) не надано в установлений законом строк податкову декларацію з плати за землю.

Відповідно п.п. 78.1.2 п. 78.1 ст. 78 ПК України, документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з таких підстав, а саме платником податків не подано в установлений законом строк податкову декларацію, розрахунки, звітність для податкового контролю за трансфертним ціноутворенням відповідно до пункту 39.4 статті 39 цього Кодексу, якщо їх подання передбачено законом.

Тобто, підставою для проведення документальної позапланової невиїзної перевірки стало неподання НВ ТОВ "Агро-Інтер" декларацій, про що і було вказано в наказі від 12.09.2019 №76.

Інших доводів щодо протиправності оскаржуваного наказу позивачем не наведено, а судом не встановлено.

Таким чином, суд не вбачає підстав для задоволення позовних вимог в частині визнання протиправним та скасування наказу Головного управління Державної податкової служби у Чернігівській області від 12.09.2019 №76 про проведення позапланової перевірки Науково-виробничого Товариства з обмеженою відповідальністю Агро-Інтер .

Щодо позовних вимог в частині визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 28.11.2019 №0000082050 та №00000810500, винесених Головним управлінням Державної податкової служби у Чернігівській області, суд зазначає наступне.

Як вбачається з матеріалів справи, копія повідомлення про початок перевірки від 12.09.2019 №11/25-01-05-04 та копія наказу від 12.09.2019 №76 були направлені за адресою 02192, м. Київ, Дніпровський р-н, вул. Малишка, 1.

Позивачем наголошено на тому, що жодних документів від ГУ ДПС у Чернігівській області він не отримував, а про наказ та податкові повідомлення-рішення, які є предметом оскарження у цій справі, дізнався під час ознайомлення зі справою №927/515/20.

Однак, за посиланням відповідача, відповідно до баз даних АІС "Податковий блок" станом на 12.09.2019, тобто на дату надіслання повідомлення про початок перевірки та наказу, позивач знаходився за юридичною адресою: Україна, 02192, Дніпровський р-н, м. Київ, вул. Малишка, 1.

Порядок внесення змін до облікових даних платників податків, крім фізичних осіб, які не зареєстровані підприємцями та не провадять незалежну професійну діяльність, врегульовано статтею 66 Податкового кодексу України.

Так, підставами для внесення змін до облікових даних платників податків є:

- інформація органів державної реєстрації;

- документально підтверджена інформація, що надається платниками податків.

Пунктом 63.3 статті 63 ПК України передбачено, що з метою проведення податкового контролю платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік у контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб, місцем проживання особи (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об`єктів оподаткування або об`єктів, які пов`язані з оподаткуванням.

Об`єктами оподаткування і об`єктами, пов`язаними з оподаткуванням, є майно та дії, у зв`язку з якими у платника податків виникають обов`язки щодо сплати податків та зборів.

Для взяття на облік за неосновним місцем обліку платник податків зобов`язаний протягом 10 робочих днів після створення відокремленого підрозділу, реєстрації рухомого чи нерухомого майна чи відкриття об`єкта чи підрозділу, через які провадиться діяльність або які підлягають оподаткуванню чи пов`язані з оподаткуванням, подати до відповідного контролюючого органу заяву про взяття на облік за неосновним місцем обліку за формою 17 - ОПП .

Судом встановлено, що станом на момент розгляду цієї справи, місцезнаходженням Товариства з обмеженою відповідальністю Науково-виробнича компанія Агро-Інтер є м. Київ, вул. Первомайського, 11.

Матеріали справи не містять доказів на підтвердження того, що Товариством з обмеженою відповідальністю Науково-виробнича компанія Агро-Інтер було подано заяву про взяття на облік за адресою, на яку відповідачем направлявся оскаржуваний наказ та повідомлення про прочаток проведення перевірки.

При цьому, за посиланням відповідача 25.10.2019 (дата початку перевірки) платника податків НВ ТОВ Агро-Інтер було взято на облік за неосновним місцем обліку в 2512 - Головне управління ДПС у Чернігівський області (Менський р-н), так як земельна ділянка, яка перебуває у власності НВ ТОВ Агро-Інтер знаходиться на території Бігацької сільської ради Менського району Чернігівської області.

Таким чином, враховуючи вищенаведене, суд вважає, що направляючи оскаржуваний наказ та повідомлення про пачаток перевірки за адресою, 02192, м. Київ, Дніпровський р-н, вул. Малишка, 1, яка була зазначена в облікових даних платника податків НВ ТОВ "Агро-Інтер", відповідач діяв правомірно.

Крім того, як встановлено судом, приймаючи оскаржувані податкові повідомлення-рішення контролюючим органом було взято до уваги відомості щодо обчислення земельного податку з листа Головного управління Держгеокадастру у Чернігівській області від 16.10.2019 №8-25-0.2-5576/2-19.

Відповідно до статті 269 ПК України платниками плати за землю є:

- власники земельних ділянок, земельних часток (паїв);

- землекористувачі, яким відповідно до закону надані у користування земельні ділянки державної та комунальної власності на правах постійного користування;

- платники орендної плати - землекористувачі (орендарі) земельних ділянок державної та комунальної власності на умовах оренди.

Згідно з підпунктом 270.1.1 пункту 270.1 статті 270 ПК України об`єктами оподаткування земельним податком є: земельні ділянки, які перебувають у власності; земельні частки (паї), які перебувають у власності; земельні ділянки державної та комунальної власності, які перебувають у володінні на праві постійного користування.

Згідно з статтею 271 ПК України базою оподаткування є:

- нормативна грошова оцінка земельної ділянки з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом;

- площа земельної ділянки, нормативну грошову оцінку якої не проведено.

Як вбачається з матеріалів справи, Головним управлінням ДФС у Чернігівській області, з метою отримання інформації щодо нормативно-грошової оцінки земельної ділянки та про перехід у власність або користування даної земельної ділянки до інших суб`єктів господарювання або громадян, до Бігацької сільської ради направлено лист від 12.08.2019 №4791/9/25-01-14-04-06.

Листом Бігацької сільської ради від 20.08.2019 №03-03-/189 повідомлено про те, що офіційного переходу від Товариства з обмеженою відповідальністю Науково-виробнича компанія Агро-Інтер земельної ділянки загальною площею 84,9 га. у власність або користування до інших суб`єктів господарювання або громадян не було. Нормативно-грошова оцінка даної земельної ділянки не проводилась.

Водночас, з матеріалів справи вбачається, що Товариством з обмеженою відповідальністю Науково-виробнича компанія Агро-Інтер було отримано у постійне користування для сільськогосподарського виробництва 84,9 га. землі в межах згідно з планом користування на підставі Державного Акту на право постійного користування землею серії І-ЧН №000352 від 11.05.2000, який зареєстрований у Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за №121 та виданий Менською районною Радою народних депутатів на підставі рішення 11 сесії 23 скликання Менської районної Ради від 27.04.2000.

Відповідно до листа Головного управління Держгеокадастру у Чернігівській області від 16.10.2019 №8-25-0-2-5576/2-19 середня нормативно-грошова оцінка ріллі по Чернігівській області станом на 01.01.2016 складала - 24 423,15 грн., станом на 01.01.2017 - 24 423,15 грн., станом на 01.01.2018 - 23873, 10 грн., станом 01.01.2019 - 24065,00 грн.

В свою чергу, для розрахунку земельного податку Бігацькою сільською радою надані ставки податку за земельні ділянки для сільськогосподарських угідь, розташованих за межами населених пунктів, нормативно-грошова оцінка яких не проведена за період 2016-2019 років, про що свідчить лист від 12.09.2019 №50/9/25-01-05-04-08.

Тобто, в ході проведеної перевірки, за наслідками якої прийнято оскаржувані податкові повідомлення-рішення, було здійснено розрахунок сум земельного податку за період 2016-2019 років, які позивач мав сплатити.

Як вже було зазначено судом, декларація з земельного податку за 2016-2019 роки позивачем не подавалась.

Відповідальність за неподання платником податків податкових декларацій передбачена п. 120.1 ст. 120 ПК України, відповідно до якого неподання (крім випадків, якщо податкова декларація не подається відповідно до пункту 49.2 статті 49 цього Кодексу) або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов`язаними нараховувати і сплачувати податки та збори, платежі, контроль за сплатою яких покладено на контролюючі органи, податкових декларацій (розрахунків), а також іншої звітності, обов`язок подання якої до контролюючих органів передбачено цим Кодексом тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

Враховуючи вищевикладене, в результаті неподання НВ ТОВ Агро-Інтер декларацій з земельного податку за 2016-2019 роки при наявності показників для їх декларування, НВ ТОВ Агро-Інтер порушено п.46.1 ст.46, п.49.1, п.49.2, п.п.49.18.3 п.49.18 ст.49 Податкового Кодексу України, у зв`язку з чим суд дійшов висновку про правомірність прийнятих податкових повідомлень-рішень 28.11.2019 №0000082050 та №00000810500.

З урахуванням вищенаведеного в сукупності, суд приходить до висновку, що підстави для задоволення позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю Науково-виробнича компанія Агро-Інтер та визнання протиправними і скасування наказу Головного управління Державної податкової служби у Чернігівській області від 12.09.2019 №76 та податкових повідомлень0-рішень від 28.11.2019 №0000082050 та №00000810500 відсутні.

Згідно з частиною першою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до частини другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

На думку суду, відповідачем доведено правомірність прийняття оскаржуваних наказу та податкових повідомлень-рішень з урахуванням вимог, встановлених частиною другою статті 19 Конституції України та частиною другою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, а тому, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України та доказів, наявних у матеріалах справи, адміністративний позов не підлягає задоволенню.

З огляду на положення статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України підстави для розподілу судових витрат - відсутні.

Керуючись статтями 139, 241 - 246, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

У задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю Науково-виробнича компанія Агро-Інтер відмовити.

Рішення суду набирає законної сили в порядку, визначеному статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржено до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статями 292-297 Кодексу адміністративного судочинства України, із урахуванням положень пункту 15.5 Перехідних положень (Розділу VII) Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Іщук І.О.

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення28.01.2022
Оприлюднено21.02.2022
Номер документу103428651
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/17091/20

Ухвала від 30.09.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Беспалов Олександр Олександрович

Ухвала від 30.09.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Беспалов Олександр Олександрович

Ухвала від 16.06.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Беспалов Олександр Олександрович

Ухвала від 08.05.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Беспалов Олександр Олександрович

Рішення від 28.01.2022

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Іщук І.О.

Ухвала від 15.09.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Іщук І.О.

Ухвала від 06.08.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Іщук І.О.

Ухвала від 29.07.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Іщук І.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні