18.02.2022
єдиний унікальний номер справи 531/387/22
номер провадження 1-кс/531/200/22
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
18 лютого 2022 року м. Карлівка
Слідчий суддя Карлівського районного суду Полтавської області ОСОБА_1 розглянувши клопотання слідчого СВ ВП № 3 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області капітана поліції ОСОБА_2 , погоджене прокурором Карлівського відділу Решетилівької окружної прокуратури ОСОБА_3 , внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12021170480000117 від 06 травня 2021 року, за ознаками злочину, передбаченого ч. 2 ст. 191 ККУкраїни, про дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів, що містять охоронювану законом таємницю, -
В С Т А Н О В И В:
СВ ВП№ 3Полтавського РУПГУНП вПолтавській області,здійснюється досудоверозслідування укримінальному провадженнівнесеному доЄдиного реєструдосудових розслідуваньза №12021170480000117від 06травня 2021року,за ознакамизлочину,передбаченого ч.2ст.191 ККУкраїни.
Досудовим розслідуванням встановлено, що 17.05.2019 за ініціативи селищного голови ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_4 на двадцять першій сесії сьомого скликання прийнято рішення Про створення Комунального підприємства та затвердження Статуту Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 », Код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , директором якого призначено ОСОБА_5 . Вид економічної діяльності - 10.71 Виробництво хліба та хлібобулочних виробів; виробництво борошняних кондитерських виробів, тортів і тістечок нетривалого зберігання.
14.06.2019 на сесії ІНФОРМАЦІЯ_1 прийнято рішення про придбання у комунальну власність для потреб КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » виробничого будинку з господарськими спорудами, на підставі якого 20.08.2019 директор КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_5 придбав у ПП « ОСОБА_6 » в особі директора ОСОБА_7 , за 480000,00 грн. нежитлові будівлі в АДРЕСА_1 , в складі:
- хлібзавод літ. «А-1», загальною площею 976,9 кв.м.;
- сарай літ. «Б-1», загальною площею 47,0 кв.м.;
- дизельна літ. «В-1», загальною площею 29,7 кв.м.;
- вбиральня літ. «Ж», загальною площею 1,9 кв.м.;
- насосна літ. «З», загальною площею 3,8 кв.м.;
- Огорожа «№1»;
- ворота огорожі «№2»;
- артезіанська свердловина «№3»;
- водонапірна вежа «№4»;
Поряд з цим встановлено, що після придбання даного об`єкту, проведено його часткову реконструкцію шляхом модернізації системи опалення, здійснено ремонт деяких приміщень та водяної свердловини, загальною вартістю понад 200 000 грн.
В подальшому (за даними з СБУ), на вказаному об`єкті було організовано підпільну пекарню, при тому, що витрати на електроенергію, близько 185 000 грн., відшкодовувала агенція. Прибуток від діяльності отримували невідомі особи.
15.05.2020, за ініціативи селищного голови ОСОБА_4 рішенням сесії ІНФОРМАЦІЯ_1 затверджується розподіл майнового комплексу за адресою АДРЕСА_2 , на три об`єкти відповідно до висновку експерта бюро технічної інвентаризації (ПП « ОСОБА_8 »), а саме:
1 об`єкт: приміщення в будівлі хлібзаводу літер А-1 загальною площею 382,5 кв.м., а саме:
№ примі- щенняНайменування приміщенняS, м25склад33,78цех39,79коридор3,79атамбур1,810санвузол3,111коридор15,712вмивальник 4,313душова3,214тамбур1,415коридор36,916 кімната охорони11,317приймальня8,218вбиральня1,719вбиральня1,720вмивальник3,321кладова1,822кабінет8,323кабінет6,624цех131,525цех64,8
Будівлі та споруди:
ЛітерНайменування будівель та спорудS, м2В-1Дизельна29,7З-1Насосна3,8№1Огорожа №2Ворота огорожі №3Артезіанська свердловина №4Водонапірна вежа
що складає 39/100 частки.
2 об`єкт: приміщення в будівлі хлібзаводу літер А-1 загальною площею 466,0 кв.м., а саме:
№ примі- щенняНайменування приміщенняS, м226цех402,426склад63,6
Будівлі та споруди:
ЛітерНайменування будівель та спорудS, м2Б-1Сарай47,0Ж-1Вбиральня1,9№1Огорожа
що складає 49/100 частки.
3 об`єкт: приміщення в будівлі хлібзаводу літер А-1 загальною площею 127,7 кв. м., а саме:
№ примі- щенняНайменування приміщенняS, м21коридор8,62склад9,13коридор11.94склад98,1
Споруди:
ЛітерНайменування будівель та спорудS, м2№1огорожа
що складає 3/25 частки.
Саме 3-й об`єкт (приміщення) має найбільшу виробничу цінність, у ньому проводились вищезазначені капітальні поліпшення на понад 200000 грн.
02.06.2020 на підставі звернення КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та пропозиції постійної комісії ІНФОРМАЦІЯ_1 з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства, енергозбереження та транспорту на тридцять четвертій сесії сьомого скликання ІНФОРМАЦІЯ_1 прийнято рішення Про надання дозволу на відчуження майна комунальної власності, а саме: приміщення в будівлі хлібзаводу загальною площею 382,5 кв.м., за адресою АДРЕСА_1 , за балансовою вартістю.
11.09.2020 голова ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_4 , виніс розпорядження №108-р Про приватизацію шляхом викупу об`єкта малої приватизації, так, як аукціон з продажу нерухомого майна за адресою: АДРЕСА_2 не відбувся. Вказаним розпорядженням також зобов`язано директора КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_5 укласти договір купівлі-продажу на об`єкт №3, за ціною 62 790 грн. з єдиним учасником аукціону ОСОБА_9 (за даними СБУ перебуває у тісних стосунках з ОСОБА_10 ) 07.10.2020 на підставі вказаного розпорядження директор КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_5 уклав договір купівлі-продажу на об`єкт №3 з ОСОБА_9 .
У жовтні 2020 ІНФОРМАЦІЯ_3 приймається рішення про безоплатну передачу основних засобів в адресу КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », а саме шафи пекарської ШПЕ-2 вартістю 18 955 грн., що знаходилась на балансі місцевої школи. Вказане обладнання фактично використовується ОСОБА_9 , який організував на території придбаної нерухомості пекарню.
Таким чином, голова ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_4 , з метою власного збагачення, через підконтрольних осіб, за заниженою вартістю ,придбав об`єкт за адресою АДРЕСА_1 , яку спочатку було придбано та модернізовано за кошти Малоперещепинської громади.
Крім цього, за час функціонування КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », остання понесла значні витрати без отримання прибутку: на оплату електроенергії понад 185 тис. грн.., на ремонтні роботи понад 200 тис. грн.
Вище вказане також підтверджується звітом від 11.05.2021 аналізу питань фінансово-господарської діяльності ІНФОРМАЦІЯ_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».
Враховуючи вимоги ст. 2 КПК України, та необхідність перевірки наведеного факту привласнення, розтрати майна або заволодіння ним шляхом зловживанням службовими становищем посадовим особами ІНФОРМАЦІЯ_1 , внаслідок чого спричинено матеріальні збитки місцевому бюджету, виникла необхідність в проведенні, економічної та почеркознавчої експертиз, тому необхідно отримати тимчасовий доступ до речей та документів, які містять охоронювану законом таємницю ІНФОРМАЦІЯ_1 , яка була реорганізована і увійшла доскладу Новосанжарської громади і знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_5 (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), за адресою АДРЕСА_3 , а саме оригіналів документів, з можливістю їх вилучення:
1.Протокол вісімнадцятої сесії сьомого скликання ІНФОРМАЦІЯ_6 від 05.02.2019 року (з додатками до нього: заяви, клопотання, рішення, розпорядження, висновки та ін.);
2.Протокол двадцять першої сесії сьомого скликання ІНФОРМАЦІЯ_6 від 17.05.2019 року (з додатками до нього: заяви, клопотання, рішення, розпорядження, висновки та ін.);
3.Платіжне доручення №2 від 02.07.2019, поповнення статутного капіталу КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », згідно рішення сесії сьомого скликання від 17.05.2019 року;
4.Контракт з директором підприємства (установи, організації, закладу), що є у комунальній власності ІНФОРМАЦІЯ_1 ради від 24.05.2019 року підписаний з сільським головю в особі ОСОБА_4 та гр. ОСОБА_5 ;
5.Протокол двадцять четвертої сесії сьомого скликання ІНФОРМАЦІЯ_6 від 06.08.2019 року (з додатками до нього: заяви, клопотання, рішення, висновки та ін.);
6.Платіжне доручення №3 від 14.08.2019 року, поповнення статутного капіталу КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », згідно рішення 24 сесії сьомого скликання від 06.08.2019 року;
7.Договір купівлі-продажу від 20.08.2019 року, укладений з ПП « ОСОБА_6 » в особі директора ОСОБА_7 та КП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » в особі директора ОСОБА_5 , щодо купівлі-продажу нежитлових будівель в АДРЕСА_1 (з додатками до нього (звіт про визначення вартості майна від 30.06.2019 р., довідкою балансової вартості майна, платіжні доручення щодо перерахування коштів, акти приймання-передачі майна та ін.);
8.Протокол вісімнадцятої сесії сьомого скликання ІНФОРМАЦІЯ_6 від 05.02.2019 року (з додатками до нього: заяви, клопотання, рішення, розпорядження, висновки та ін.);
9.Протокол двадцять шостої сесії сьомого скликання ІНФОРМАЦІЯ_6 від 15.10.2019 року (з додатками до нього: заяви, клопотання, рішення, розпорядження, висновки та ін.);
10.Платіжне доручення №4 від 23.10.2019 року, Поповнення статутного капіталу КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » зг. ріш. 18 сесії 7 скликання від 05.02.2019 року та зг. ріш. 26 сесії 7 скликання від 15.10.2019 року;
11. Протокол двадцять восьмої сесії сьомого скликання ІНФОРМАЦІЯ_6 від 05.12.2019 року (з додатками до нього: заяви, клопотання, рішення, розпорядження, висновки та ін.);
12.Платіжне доручення №6 від 12.12.2019 року, Поповнення статутного капіталу КП « ІНФОРМАЦІЯ_7 », згідно рішення 28 сесії 7 скликання від 05.12.2019 року;
13. Протокол тридцять третьої сесії сьомого скликання ІНФОРМАЦІЯ_6 від 15.05.2020 року (з додатками до нього: заяви, клопотання, рішення, розпорядження, висновки та ін.);
14.Висновок щодо технічної можливості поділу об`єкта нерухомого майна №4324 від 12.05.2020 року, виданий ПП « ОСОБА_8 »;
15.Звернення КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », яке розглядалось на тридцять третій сесії сьомого скликання ІНФОРМАЦІЯ_6 від 15.05.2020 року;
16.Пропозиції (рішення) постійної комісії ІНФОРМАЦІЯ_1 з питань комунальної власності, житлового-комунального господарства, енергозбереження та транспорту, які розглядались на тридцять третій сесії сьомого скликання ІНФОРМАЦІЯ_6 від 15.05.2020 року;
17.Протокол тридцять четвертої сесії сьомого скликання ІНФОРМАЦІЯ_6 від 02.06.2020 (з додатками до нього: заяви, клопотання, рішення, розпорядження, висновки та ін.);
18.Звернення КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », яке розглядалось на тридцять четвертої сесії сьомого скликання ІНФОРМАЦІЯ_6 від 02.06.2020 року;
19.Пропозиції (рішення) постійної комісії ІНФОРМАЦІЯ_1 з питань комунальної власності, житлового-комунального господарства, енергозбереження та транспорту, які розглядались на тридцять четвертої сесії сьомого скликання ІНФОРМАЦІЯ_6 від 02.06.2020 року;
20.Документи, щодо проведення електронного аукціону з продажу об`єкта комунальної власності малої приватизації части ни приміщення будівлі хлібзаводу, загальною площею 127,7 кв.м., що складає 3/25 частини, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 (Оголошення, рішення, заяви, протоколи засідань аукціонної комісії, подані пропозиції від учасників аукціону та ін.);
21.Протокол сорок першої сесії сьомого скликання ІНФОРМАЦІЯ_6 від 05.10.2020 року (з додатками до нього: заяви, клопотання, рішення, розпорядження, висновки та ін.);
22.Договір купівлі-продажу від 07.10.2020 року укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в особі директора ОСОБА_5 та гр. ОСОБА_9 , щодо купвлі-продажу 3/25 частки нежитлових будівель за адресою: АДРЕСА_1 (з додатками до нього, звіт про визначення вартості майна, довідкою балансової вартості майна, платіжні доручення щодо перерахування коштів, акти приймання-передачі майна та ін.);
23.Договір укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ФОП ОСОБА_11 на проведення ремонтних робіт за адресою: АДРЕСА_1 ;
24.Акт приймання-виконаних робіт за договором укладеним між КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ФОП ОСОБА_11 на проведення ремонтних робіт за адресою: АДРЕСА_1 ;
25.Рішення (жовтень 2020 року) Малоперещепенської сільської ради Новосанжарського р-ну Полтавської області, щодо безоплатної передачі основних засобів в адресу КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », а саме шафи черкаської ШПЕ-2, з акт-приймання передачі;
26.Платіжне доручення №55 від 03.08.2020, за ремонтні роботи за рах. №100 від 10.04.2020, ФОП ОСОБА_11 ;
27.Документи, щодо придбання і встановлення обладнання та майна у нежитлову будівлю за адресою: АДРЕСА_1 ;
28.Документи, щодо проведення будівельних, ремонтних робіт у нежитловій будівлі за адресою: АДРЕСА_1 ;
АДРЕСА_4 .Особову справу, наказ на призначення, накази на відпустку з посадовими інструкціями Голови ІНФОРМАЦІЯ_6 ОСОБА_4 ;
30.Оригінал особової справи, наказ на призначення, накази на відпустку, з посадовими інструкціями начальника КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_5 ;
31.Платіжні доручення №5, щодо перерахування коштів у сумі 3240 грн. ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », код ЄДРПОУ: НОМЕР_3 , за лічильник зг рах №1423 від 22.10.2019;
32.Платіжне доручення №4, щодо перерахування коштів у сумі 33000 грн. ФОП ОСОБА_12 , код НОМЕР_4 , за котел зг рах №61 від 21.10.2019;
33.Платіжне доручення №7, щодо перерахування коштів у сумі 64800 грн. ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », код НОМЕР_5 , за рах №1912 від 18.10.2019 року;
34.Платіжні доручення щодо сплати в період часу з травня 2019 по грудень 2021 року КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » коштів на рахунок АТ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », код НОМЕР_6 , за електроенергію;
35.Платіжні доручення що сплати в період часу з травня 2019 по грудень 2021 року КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » коштів на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », код НОМЕР_7 , за електроенергію.
Зазначена інформація у подальшому може бути використана з метою встановлення осіб, які підозрюються у вчиненні кримінального правопорушення.
Слідчий в судове засідання не з`явився, до суду надавши заяву про розгляд клопотання без його участі.
З огляду на наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей та документів, зазначених у клопотанні, розгляд даного клопотання вражаю за необхідне проводити відповідно до ч. 2 ст.163 КПК України без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.
Згідно норми ч. 4ст. 107 КПК Українифіксація під час розгляду клопотання слідчим суддею за допомогою технічних засобів не здійснювалась.
Відповідно до ч.1 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Відповідно до ч.1 ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.
Слідчий суддя, дослідивши Витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань, та інші письмові докази, вважає клопотання таким, що підлягає задоволенню. Сторона обвинувачення довела наявність достатніх підстав вважати, що вказана інформація, сама по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; відомості, які містяться у вказаних документах, можуть бути використані як докази в кримінальному провадженні. Іншими способами неможливо довести обставини, які передбачається довести за допомогою зазначеної інформації.
Особа, зазначена в ухвалі слідчого судді, суду про тимчасовий доступ до речей і документів як володілець речей або документів, зобов`язана згідно з ч. 1 ст. 165 КПК надати тимчасовий доступ до визначених в ухвалі речей або документів особі, вказаній у відповідній ухвалі слідчого судді, суду або ж особі, уповноваженій на здійснення тимчасового доступу на підставі доручення слідчого.
Керуючись ст. ст. 131, 132, 159-166 КПК України, слідчий суддя,-
У Х В А Л И В :
Клопотання слідчого СВ ВП № 3 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області капітана поліції ОСОБА_2 про дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів, що містять охоронювану законом таємницю - задовольнити.
Надати дозвіл слідчомуСВ ВП№ 3Полтавського РУПГУНП вПолтавській областікапітану поліції ОСОБА_2 ,на тимчасовийдоступ доречей тадокументів,які містятьохоронювану закономтаємницю іперебувають уволодінні ІНФОРМАЦІЯ_5 (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), за адресою АДРЕСА_3 , а саме оригіналів документів, з можливістю їх вилучення:
1. Протокол вісімнадцятої сесії сьомого скликання ІНФОРМАЦІЯ_6 від 05.02.2019 року (з додатками до нього: заяви, клопотання, рішення, розпорядження, висновки та ін.);
2. Протокол двадцять першої сесії сьомого скликання ІНФОРМАЦІЯ_6 від 17.05.2019 року (з додатками до нього: заяви, клопотання, рішення, розпорядження, висновки та ін.);
3. Платіжне доручення №2 від 02.07.2019, поповнення статутного капіталу КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », згідно рішення сесії сьомого скликання від 17.05.2019 року;
4. Контракт з директором підприємства (установи, організації, закладу), що є у комунальній власності ІНФОРМАЦІЯ_1 ради від 24.05.2019 року підписаний з сільським головю в особі ОСОБА_4 та гр. ОСОБА_5 ;
5. Протокол двадцять четвертої сесії сьомого скликання ІНФОРМАЦІЯ_6 від 06.08.2019 року (з додатками до нього: заяви, клопотання, рішення, висновки та ін.);
6. Платіжне доручення №3 від 14.08.2019 року, поповнення статутного капіталу КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », згідно рішення 24 сесії сьомого скликання від 06.08.2019 року;
7. Договір купівлі-продажу від 20.08.2019 року, укладений з ПП « ОСОБА_6 » в особі директора ОСОБА_7 та КП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » в особі директора ОСОБА_5 , щодо купівлі-продажу нежитлових будівель в АДРЕСА_1 (з додатками до нього (звіт про визначення вартості майна від 30.06.2019 р., довідкою балансової вартості майна, платіжні доручення щодо перерахування коштів, акти приймання-передачі майна та ін.);
8. Протокол вісімнадцятої сесії сьомого скликання ІНФОРМАЦІЯ_6 від 05.02.2019 року (з додатками до нього: заяви, клопотання, рішення, розпорядження, висновки та ін.);
9. Протокол двадцять шостої сесії сьомого скликання ІНФОРМАЦІЯ_6 від 15.10.2019 року (з додатками до нього: заяви, клопотання, рішення, розпорядження, висновки та ін.);
10. Платіжне доручення №4 від 23.10.2019 року, Поповнення статутного капіталу КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » зг. ріш. 18 сесії 7 скликання від 05.02.2019 року та зг. ріш. 26 сесії 7 скликання від 15.10.2019 року;
11. Протокол двадцять восьмої сесії сьомого скликання ІНФОРМАЦІЯ_6 від 05.12.2019 року (з додатками до нього: заяви, клопотання, рішення, розпорядження, висновки та ін.);
12. Платіжне доручення №6 від 12.12.2019 року, Поповнення статутного капіталу КП « ІНФОРМАЦІЯ_7 », згідно рішення 28 сесії 7 скликання від 05.12.2019 року;
13. Протокол тридцять третьої сесії сьомого скликання ІНФОРМАЦІЯ_6 від 15.05.2020 року (з додатками до нього: заяви, клопотання, рішення, розпорядження, висновки та ін.);
14. Висновок щодо технічної можливості поділу об`єкта нерухомого майна №4324 від 12.05.2020 року, виданий ПП « ОСОБА_8 »;
15. Звернення КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », яке розглядалось на тридцять третій сесії сьомого скликання ІНФОРМАЦІЯ_6 від 15.05.2020 року;
16. Пропозиції (рішення) постійної комісії ІНФОРМАЦІЯ_1 з питань комунальної власності, житлового-комунального господарства, енергозбереження та транспорту, які розглядались на тридцять третій сесії сьомого скликання ІНФОРМАЦІЯ_6 від 15.05.2020 року;
17. Протокол тридцять четвертої сесії сьомого скликання ІНФОРМАЦІЯ_6 від 02.06.2020 (з додатками до нього: заяви, клопотання, рішення, розпорядження, висновки та ін.);
18. Звернення КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », яке розглядалось на тридцять четвертої сесії сьомого скликання ІНФОРМАЦІЯ_6 від 02.06.2020 року;
19. Пропозиції (рішення) постійної комісії ІНФОРМАЦІЯ_1 з питань комунальної власності, житлового-комунального господарства, енергозбереження та транспорту, які розглядались на тридцять четвертої сесії сьомого скликання ІНФОРМАЦІЯ_6 від 02.06.2020 року;
20. Документи, щодо проведення електронного аукціону з продажу об`єкта комунальної власності малої приватизації части ни приміщення будівлі хлібзаводу, загальною площею 127,7 кв.м., що складає 3/25 частини, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 (Оголошення, рішення, заяви, протоколи засідань аукціонної комісії, подані пропозиції від учасників аукціону та ін.);
21. Протокол сорок першої сесії сьомого скликання ІНФОРМАЦІЯ_6 від 05.10.2020 року (з додатками до нього: заяви, клопотання, рішення, розпорядження, висновки та ін.);
22. Договір купівлі-продажу від 07.10.2020 року укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в особі директора ОСОБА_5 та гр. ОСОБА_9 , щодо купвлі-продажу 3/25 частки нежитлових будівель за адресою: АДРЕСА_1 (з додатками до нього, звіт про визначення вартості майна, довідкою балансової вартості майна, платіжні доручення щодо перерахування коштів, акти приймання-передачі майна та ін.);
23. Договір укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ФОП ОСОБА_11 на проведення ремонтних робіт за адресою: АДРЕСА_1 ;
24. Акт приймання-виконаних робіт за договором укладеним між КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ФОП ОСОБА_11 на проведення ремонтних робіт за адресою: АДРЕСА_1 ;
25. Рішення (жовтень 2020 року) Малоперещепенської сільської ради Новосанжарського р-ну Полтавської області, щодо безоплатної передачі основних засобів в адресу КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », а саме шафи черкаської ШПЕ-2, з акт-приймання передачі;
26. Платіжне доручення №55 від 03.08.2020, за ремонтні роботи за рах. №100 від 10.04.2020, ФОП ОСОБА_11 ;
27. Документи, щодо придбання і встановлення обладнання та майна у нежитлову будівлю за адресою: АДРЕСА_1 ;
28. Документи, щодо проведення будівельних, ремонтних робіт у нежитловій будівлі за адресою: АДРЕСА_1 ;
АДРЕСА_4 . Особову справу, наказ на призначення, накази на відпустку з посадовими інструкціями Голови ІНФОРМАЦІЯ_6 ОСОБА_4 ;
30. Оригінал особової справи, наказ на призначення, накази на відпустку, з посадовими інструкціями начальника КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_5 ;
31. Платіжні доручення №5, щодо перерахування коштів у сумі 3240 грн. ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », код ЄДРПОУ: НОМЕР_3 , за лічильник зг рах №1423 від 22.10.2019;
32. Платіжне доручення №4, щодо перерахування коштів у сумі 33 000 грн. ФОП ОСОБА_12 , код НОМЕР_4 , за котел зг рах №61 від 21.10.2019;
33. Платіжне доручення №7, щодо перерахування коштів у сумі 64 800 грн. ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », код НОМЕР_5 , за рах №1912 від 18.10.2019 року;
34. Платіжні доручення щодо сплати в період часу з травня 2019 по грудень 2021 року КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » коштів на рахунок АТ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », код НОМЕР_6 , за електроенергію;
35. Платіжні доручення що сплати в період часу з травня 2019 по грудень 2021 року КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » коштів на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », код НОМЕР_7 , за електроенергію.
Зобов`язати посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_12 ,надати доступдо оригіналів речейта документів,які містятьохоронювану закономтаємницю зможливістю їхвилучення у вказаний спосіб, негайно після пред`явлення ухвали до виконання.
Ухвала діє протягом одного місяці з дня її постановлення.
Роз`яснити, що у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннямиКПК Україниз метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Ухвала підлягає негайному виконанню після її оголошення.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Карлівський районний суд Полтавської області |
Дата ухвалення рішення | 18.02.2022 |
Оприлюднено | 17.05.2024 |
Номер документу | 103431669 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Карлівський районний суд Полтавської області
Черняєва Т. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні