Рішення
від 02.02.2022 по справі 640/19767/21
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Вн. №27/426

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

03 лютого 2022 року м. Київ № 640/19767/21

за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю "УПБ "МЕГАПОЛІС" до Головного управління Державної податкової служби у м. Києві Державної податкової служби України провизнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити діїСуддя О.В.Головань

Обставини справи:

Товариство з обмеженою відповідальністю "УПБ "МЕГАПОЛІС" звернулося до Окружного адміністративного суду м. Києва з позовом до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС у м. Києві в якому просить:

визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у м. Києві № 2754774/42459258 від 10.06.2021 р. про відмову в реєстрації податкової накладної № 12505 від 21 травня 2021 р.;

зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну № 12505 від 21 травня 2021 р. датою її фактичного подання - 31.05.2021 р.;

визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у м. Києві № 2754769/42459258 від 10.06.2021 р. про відмову в реєстрації податкової накладної № 22505 від 21 травня 2021 р.;

зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну № 22505 від 21 травня 2021 р. датою її фактичного подання - 31.05.2021 р.;

визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у м. Києві № 2754770/42459258 від 10.06.2021 р. про відмову в реєстрації податкової накладної № 32505 від 21 травня 2021 р.;

зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну № 32505 від 21 травня 2021 р. датою її фактичного подання - 31.05.2021 р.;

визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у м. Києві № 2754772/42459258 від 10.06.2021 р. про відмову в реєстрації податкової накладної № 42505 від 21 травня 2021 р.;

зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну № 42505 від 21 травня 2021 р. датою її фактичного подання - 31.05.2021 р.;

визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у м. Києві № 2754773/42459258 від 10.06.2021 р. про відмову в реєстрації податкової накладної № 52505 від 21 травня 2021 р.;

зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну № 52505 від 21 травня 2021 р. датою її фактичного подання - 31.05.2021 р.;

визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у м. Києві № 2754771/42459258 від 10.06.2021 р. про відмову в реєстрації податкової накладної № 62505 від 21 травня 2021 р.;

зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну № 62505 від 21 травня 2021 р. датою її фактичного подання - 31.05.2021 р.;

визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у м. Києві № 2754768/42459258 від 10.06.2021 р. про відмову в реєстрації податкової накладної № 72505 від 21 травня 2021 р.;

зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну № 72505 від 21 травня 2021 р. датою її фактичного подання - 31.05.2021 р.

Ухвалою суду від 22.07.2021 р. відкрито провадження у справі та призначено її до розгляду в порядку спрощеного позовного провадження за наявними у справі матеріалами без виклику сторін.

20.08.2021 р. подано відзиви на позов.

Ознайомившись з матеріалами справи, суд, -

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКЕ БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕГАПОЛІС" (Україна, 04060, місто Київ, ВУЛИЦЯ ОЛЬЖИЧА, будинок 35-А, офіс 31, код 42459258); зареєстроване як юридична особа 07.09.2018 року; перебуває на обліку в Головному управлінні ДПС у м. Києві (ДПІ У ШЕВЧЕНКІВСЬКОМУ РАЙОНІ ГУ ДПС у м. Києві); Види діяльності 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель (основний).

Між Товариством з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКЕ БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕГАПОЛІС" - продавець та ТОВ "ЛЄГАСІ ПРОМБУД" - покупець укладено Договір поставки № 1005/M від 10.05.2021 року, відповідно до умов якого Продавець зобов`язався поставити і передати у власність Покупця, а покупець прийняти і оплатити товар в порядку та на умовах, визначених цим договором. Номенклатура, кількість, ціна одиниці Продукції визначається Специфікацією № 1 до Договору поставки № 1005/M від 10.05.2021 року.

Сторони домовились, що ціна та обсяг партії, що поставляється визначається специфікацією, яка є невід`ємною частиною цього договору.

Відповідно до Специфікації № 1 до Договору поставки № 1005/М від 10.05.2021 р. визначено товар: - Лист г/к 90x2000x6000мм ст 09Г2С-12 у кількості 96,899 т.; - Лист г/к 60x2000x6000мм ст 09Г2С-12 у кількості 98,270 т.; - Лист г/к 30x2000x6000мм ст 09Г2С-12 у кількості 125,125 т.; - Лист г/к 60x2000x6000мм ст 30ХГСА у кількості 65,104 т.; - Лист г/к 30x2000x6000мм ст ЗСПЗ у кількості 129,399 т.; - Лист г/к 25x2000x6000мм ст 09Г2С-12 у кількості 135,987 т/; - Профнастил оцинкований РБМ ПР-15А 1155x2500 мм цинк у кількості 135 2 873,000 шт. на загальну суму 2 890 719,30 грн.

На виконання Договору поставки № 1005/М від 10.05.2021 р. оформлено видаткові накладні:

№ 12505 від 21 травня 2021 р. на суму без ПДВ - 2 083 328.50 грн. всього сума з ПДВ -2 499 994.20 грн.;

№ 22505 від 21 травня 2021 р. на суму без ПДВ - 2 083 328.00 грн. всього сума з ПДВ - 2 499 993.60 грн.;

№ 32505 від 21 травня 2021 р. на суму без ПДВ - 2 083 324.00 грн. всього сума з ПДВ - 2 499 988.80 грн.;

№ 42505 від 21 травня 2021 р. на суму без ПДВ - 2 083 323.90 грн. всього сума з ПДВ - 2 499 988.68 грн.;

№ 52505 від 21 травня 2021 р. на суму без ПДВ - 2 083 331.25 грн. всього сума з ПДВ - 2 499 997.50 грн.;

№ 62505 від 21 травня 2021 р. на суму без ПДВ - 2 083 320.84 грн. всього сума з ПДВ - 2 499 985.01 грн.;

№ 72505 від 21 травня 2021 р. на суму без ПДВ - 1 953 640.00 грн. всього сума з ПДВ - 2 344 368.00 грн.

Товар був доставлений на адресу розвантаження - м. Київ, вул. Польова, 71 автомобільним транспортом що підтверджується товарно-транспортними накладними: №0012505/1 від 21 травня 2021 р.; № 0012505/2 від 21 травня 2021 р.; № 0012505/3 від 21 травня 2021 р.; № 0022505/1 від 21 травня 2021 р.; № 0022505/2 від 21 травня 2021 р.; № 0032505/1 від 21 травня 2021 р.; № 0032505/2 від 21 травня 2021 р.; № 0032505/3 від 21 травня 2021 р.; № 0042505/1 від 21 травня 2021 р.; № 0042505/2 від 21 травня 2021 р.; № 0042505/3 від 21 травня 2021 р.; № 0042505/4 від 21 травня 2021 р.; № 0052505/1 від 21 травня 2021 р.; № 0052505/2 від 21 травня 2021 р.; № 0052505/3 від 21 травня 2021 р.; № 0052505/4 від 21 травня 2021 р.; № 0062505/1 від 21 травня 2021 р.; № 0062505/2 від 21 травня 2021 р.; № 0062505/3 від 21 травня 2021 р.; № 0062505/4 від 21 травня 2021 р.; № 0072505/1 від 21 травня 2021 р.; № 0072505/2 від 21 травня 2021 р.; № 0072505/3 від 21 травня 2021 р.; № 0072505/4 від 21 травня 2021 р.

ТОВ "ЛЄГАСІ ПРОМБУД" здійснило оплату за поставлений товар шляхом перерахунку грошових коштів на рахунок ТОВ "УБП "МЕГАПОЛІС", що підтверджується платіжним дорученнями: № 8 від 08 червня 2021 р. на суму 2 499 994.20 грн.; № 9 від 08 червня 2021 р. на суму 2 499 993.60 грн.; № 10 від 09 червня 2021 р. на суму 2 499 988.80 грн.; № 11 від 09 червня 2021 р. на суму 2 499 997.50 грн.; № 12 від 10 червня 2021 р. на суму 2 499 985.01 грн.; № 13 від 10 червня 2021 р. на суму 2 499 985,01 грн.; № 14 від 11 червня 2021 р. на суму 2 344 368.00 грн.

ТОВ "УБП "МЕГАПОЛІС" на підставі договору поставки № 1005/М виписано податкові накладні на адресу ТОВ "ЛЄГАСІ ПРОМБУД", які направлено на реєстрацію відповідно до вимог п. 187.1 ст.187, п.201.1 ст.201 Податкового Кодексу України, а саме:

№ 12505 від 21 травня 2021 р. на суму без ПДВ - 2 083 328.50 грн. всього сума з ПДВ -2 499 994.20 грн.;

№ 22505 від 21 травня 2021 р. на суму без ПДВ - 2 083 328.00 грн. всього сума з ПДВ - 2 499 993.60 грн.;

№ 32505 від 21 травня 2021 р. на суму без ПДВ - 2 083 324.00 грн. всього сума з ПДВ - 2 499 988.80 грн.;

№ 42505 від 21 травня 2021 р. на суму без ПДВ - 2 083 323.90 грн. всього сума з ПДВ - 2 499 988.68 грн.;

№ 52505 від 21 травня 2021 р. на суму без ПДВ - 2 083 331.25 грн. всього сума з ПДВ - 2 499 997.50 грн.;

№ 62505 від 21 травня 2021 р. на суму без ПДВ - 2 083 320.84 грн. всього сума з ПДВ - 2 499 985.01 грн.;

№ 72505 від 21 травня 2021 р. на суму без ПДВ - 1 953 640.00 грн. всього сума з ПДВ - 2 344 368.00 грн., -

які направлено засобами телекомунікаційного зв`язку через автоматизовану систему "Єдине вікно подання електронних документів" ДПС України з метою їхньої реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до квитанції з Автоматизованої системи "Єдине вікно подання електронних документів" ДПС України №9142622735 від 31.05.2021 року реєстрацію податкової накладної №12505 від 21.05.2021 зупинено з підстав: "Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 21.05.2021 №12505 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомляємо: показник "D"=2.4274%, "P"=0".

04.06.2021 року Позивачем з приводу зупиненої податкової накладної №12505 від 21.05.2021 подано Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено із переліком документів та Пояснення стосовно підтвердження інформації (17 документів довільного формату).

Комісія, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийняла рішення № 2754774/42459258 від 10.06.2021 р. про відмову в реєстрації податкової накладної № 12505 від 21 травня 2021 р. на загальну - 2 499 994.20 грн., в тому числі ПДВ - 416 665,70 грн. з підстав ненадання платником податку копій документів, а саме первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити); документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством (документи, які не надано підкреслити).

Відповідно до квитанції з Автоматизованої системи "Єдине вікно подання електронних документів" ДПС України № 9142609171 від 31.05.2021 року реєстрацію податкової накладної №22505 від 21.05.2021 зупинено з підстав: "Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 21.05.2021 №22505 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомляємо: показник "D"=2.4274%, "P"=0".

04.06.2021 року Позивачем з приводу зупиненої податкової накладної №2505 від 21.05.2021 подано Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено із переліком документів та Пояснення стосовно підтвердження інформації (17 документів довільного формату).

Комісія, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийняла рішення № 2754769/42459258 від 10.06.2021 р. про відмову в реєстрації податкової накладної № 22505 від 21 травня 2021 р. на загальну суму 2 499 993.60 грн., у тому числі ПДВ - 416 665,60 грн. з підстав ненадання платником податку копій документів, а саме первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити); документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством (документи, які не надано підкреслити).

Відповідно до квитанції з Автоматизованої системи "Єдине вікно подання електронних документів" ДПС України № 9142571309 від 31.05.2021 року реєстрацію податкової накладної №32505 від 21.05.2021 зупинено з підстав: "Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 21.05.2021 №32505 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомляємо: показник "D"=2.4274%, "P"=0".

04.06.2021 року Позивачем з приводу зупиненої податкової накладної №32505 від 21.05.2021 подано Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено із переліком документів та Пояснення стосовно підтвердження інформації (17 документів довільного формату).

Комісія, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийняла рішення № 2754770/42459258 від 10.06.2021 р. про відмову в реєстрації податкової накладної № 32505 від 21 травня 2021 р. на загальну суму 2 499 988,80 грн., у тому числі ПДВ - 416 664,80 грн. з підстав ненадання платником податку копій документів, а саме первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити); документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством (документи, які не надано підкреслити).

Відповідно до квитанції з Автоматизованої системи "Єдине вікно подання електронних документів" ДПС України № 9142608959 від 31.05.2021 року реєстрацію податкової накладної № 42505 від 21.05.2021 зупинено з підстав: "Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 21.05.2021 №32505 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомляємо: показник "D"=2.4274%, "P"=0".

04.06.2021 року Позивачем з приводу зупиненої податкової накладної №42505 від 21.05.2021 подано ПОВІДОМЛЕННЯ про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено із переліком документів та Пояснення стосовно підтвердження інформації (17 документів довільного формату).

Комісія, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийняла рішення № 2754772/42459258 від 10.06.2021 р. про відмову в реєстрації податкової накладної № 42505 від 21 травня 2021 р. на загальну суму 2 499 988,68 грн., у тому числі ПДВ - 416 664,78 грн. з підстав ненадання платником податку копій документів, а саме первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити); документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством (документи, які не надано підкреслити).

Відповідно до квитанції з Автоматизованої системи "Єдине вікно подання електронних документів" ДПС України № 9142621240 від 31.05.2021 року реєстрацію податкової накладної № 52505 від 21.05.2021 зупинено з підстав: "Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 21.05.2021 №32505 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомляємо: показник "D"=2.4274%, "P"=0".

04.06.2021 року Позивачем з приводу зупиненої податкової накладної №52505 від 21.05.2021 подано ПОВІДОМЛЕННЯ про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено із переліком документів та Пояснення стосовно підтвердження інформації (17 документів довільного формату).

Комісія, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийняла рішення № 2754773/42459258 від 10.06.2021 р. про відмову в реєстрації податкової накладної № 52505 від 21 травня 2021 р. на загальну суму 2 499 997, 50 грн., у тому числі ПДВ - 416 666, 25 грн. з підстав ненадання платником податку копій документів, а саме первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити); документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством (документи, які не надано підкреслити).

Відповідно до квитанції з Автоматизованої системи "Єдине вікно подання електронних документів" ДПС України № 9142576752 від 31.05.2021 року реєстрацію податкової накладної № 62505 від 21.05.2021 зупинено з підстав: "Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 21.05.2021 №32505 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомляємо: показник "D"=2.4274%, "P"=0".

04.06.2021 року Позивачем з приводу зупиненої податкової накладної №62505 від 21.05.2021 подано ПОВІДОМЛЕННЯ про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено із переліком документів та Пояснення стосовно підтвердження інформації (17 документів довільного формату).

Комісія, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийняла рішення № 2754771/42459258 від 10.06.2021 р. про відмову в реєстрації податкової накладної № 62505 від 21 травня 2021 р. на загальну суму 2 499 985, 01 грн., у тому числі ПДВ - 416 664, 17 грн. з підстав ненадання платником податку копій документів, а саме первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити); документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством (документи, які не надано підкреслити).

Відповідно до квитанції з Автоматизованої системи "Єдине вікно подання електронних документів" ДПС України № 9142613865 від 31.05.2021 року реєстрацію податкової накладної № 72505 від 21.05.2021 зупинено з підстав: "Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 21.05.2021 №32505 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомляємо: показник "D"=2.4274%, "P"=0".

04.06.2021 року Позивачем з приводу зупиненої податкової накладної №72505 від 21.05.2021 подано ПОВІДОМЛЕННЯ про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено із переліком документів та Пояснення стосовно підтвердження інформації (17 документів довільного формату).

Комісія, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийняла рішення № 2754768/42459258 від 10.06.2021 р. про відмову в реєстрації податкової накладної № 72505 від 21 травня 2021 р. на загальну суму 2 344 368, 00 грн., у тому числі ПДВ - 390 728, 00 грн. з підстав ненадання платником податку копій документів, а саме первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити); документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством (документи, які не надано підкреслити).

Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКЕ БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕГАПОЛІС" - вважає протиправними рішення щодо відмови реєстрації податкових накладних та просить суд скасувати останні, оскільки позивачем виконано вимоги законодавства щодо оформлення на подання на реєстрацію податкової накладної, а також щодо надання ним пояснень та документів на підтвердження реальності господарської операції, які не були враховані контролюючим органом.

Відповідач - Головне управління ДПС у м. Києві - проти задоволення позовних вимог заперечив, зазначивши, що Позивачем не надано всіх необхідних документів відповідно до чинного законодавства, на підтвердження реальності господарської операції.

Відповідач - Державна податкова служба України - проти задоволення позовних вимог заперечила, навівши нормативно-правове регулювання спірних правовідносин.

Проаналізувавши матеріали справи, суд дійшов висновку про те, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають до задоволення з таких підстав.

Згідно підпунктів "а", "б" пункту 185.1 статті 185 Податкового кодексу України в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин, об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України та постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.

Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно приписів норми пункту 187.1 статті 187 Податкового кодексу України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; б) дата відвантаження товарів.

Пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин, передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Позивач вказані вимоги виконав, склав за правилом першої події (п. 198.2 Податкового кодексу України) - поставка товарів/послуг податкові накладні № 12505 від 21 травня 2021 р., № 22505 від 21 травня 2021 р., № 32505 від 21 травня 2021 р., № 42505 від 21 травня 2021 р., № 52505 від 21 травня 2021 р., № 62505 від 21 травня 2021 р., № 72505 від 21 травня 2021 р.

Щодо підстав відмови у реєстрації вказаних податкових накладних, суд зазначає наступне.

За приписами пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин, якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 р. № 1246 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 204) (далі - Порядок № 1246; в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин).

Відповідно до п. 2 Порядку №1246 податкова накладна - це електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно п. 12 Порядку № 1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пункт. 192.1 статті 192 та пункт. 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Пунктом 13 Порядку № 1246 передбачено, що за результатами перевірок, визначених п. 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Згідно з підпунктом 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165 затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі також - Порядок № 1165, Порядок зупинення реєстрації ПН/РК, Порядок розгляду скарги, відповідно).

Згідно п. 5 Порядку зупинення реєстрації ПН/РК, платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2). Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Згідно п. 7 Порядку зупинення реєстрації ПН/РК, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Згідно з п. 10 та п. 11 Порядку № 1165, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (абз.2 п. 25 Порядку № 1165).

Комісія регіонального рівня - комісія з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь ДПС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (п. 2 Порядку № 1165).

З огляду на положення п. 2, п. 25 Порядку № 1165, рішення про зупинення реєстрації податкової накладної та відмову у реєстрації податкової накладної в даному разі прийнято Комісією регіонального рівня - Головного управління ДПС у м. Києві.

Зі змісту квитанцій про зупинку реєстрації податкової накладної убачається, що контролюючим органом сформовано висновок, що платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку.

Критерії ризиковості здійснення операцій викладені у Додатку № 3 до Порядку зупинення реєстрації ПН/РК, який містить шість підстав можливості віднесення операції до числа ризикових.

Зокрема, пунктом 8 Критеріїв ризиковості передбачено такий критерій як - у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

При цьому, яка наявна у контролюючих органів інформація стала підставою для такого висновку, зі змісту рішень про зупинення реєстрації податкових накладних, незрозуміло.

Згідно з повідомленнями від 04.06.2021 р. позивачем надано наявні у нього документи щодо господарських відносин з контрагентом.

Наказом Міністерства фінансів України № 520 від 12 грудня 2019 року затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №520), яким визначено механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Згідно з пунктом 4 Порядку № 520 визначено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

За приписами пункту 5 Порядку № 520 перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

За приписами п. 11 Порядку № 520 комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Отже, з аналізу наведених норм законодавства вбачається, що можливість надання платником податків достатніх документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення податковим органом конкретного переліку необхідних документів для прийняття рішення щодо реєстрації податкової накладної. Необґрунтоване обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не будь-яких на власний розсуд, призводить до правової невизначеності, що не відповідає критерію обґрунтованості та пропорційності акта індивідуальної дії.

Позивач скористався своїм правом та подав до контролюючого органу повідомлення з поясненнями щодо суті господарської операції та копії документів, які підтверджують правомірність виписки податкової накладної.

Вказані пояснення та документи підтверджують той факт, що позивач є постачальником, а не покупцем послуги, відповідно, у нього відсутній залишок у вигляді різниці між обсягом придбання на митній території України такої послуги та обсягом постачання послуги, що зазначена у податковій накладній.

Незважаючи на виконання позивачем вказаних вимог законодавства, відповідачем прийнято оскаржуване рішення про відмову в реєстрації податкових накладних з підстав ненадання платником податку копій документів, а саме первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити); документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Однак, контролюючий орган не взяв до уваги пояснення позивача та надані ним документи.

В оскаржуваних рішеннях контролюючий орган не вказав конкретних документів, яких на його думку не вистачає для здійснення реєстрації податкових накладних, а також без повідомлення причин та мотивів, за яких надані позивачем пояснення та документи не були враховані.

Отже, недотримання податковим органом вимог законодавства на етапі зупинення реєстрації податкових накладних щодо оформлення квитанцій, а також неврахування пояснень позивача та наданих ним документів на підтвердження суті господарської операції та підстав для формування податкової накладної ГУ ДПС у м. Києві необґрунтовано прийняло рішення про відмову в реєстрації податкових накладних.

Суд звертає увагу, що головною рисою індивідуальних актів є їхня конкретність (чіткість), а саме: чітке формулювання конкретних юридичних волевиявлень суб`єктами владних повноважень, які видають такі акти; розв`язання за їх допомогою конкретних, а саме індивідуальних, справ або питань, настанов для їх розв`язання що виникають у сфері державного управління; чітка визначеність адресата, конкретної особи або осіб; чітка відповідність такого акту нормам чинного законодавства.

Отже, рішення суб`єкта владних повноважень повинно ґрунтуватися на оцінці усіх фактів та обставин, що мають значення. Мають значення, як правило, ті обставини, які передбачені нормою права, що застосовується. Суб`єкт владних повноважень повинен врахувати усі ці обставини, тобто надати їм правову оцінку: прийняти до уваги або відхилити. У разі відхилення певних обставин висновки повинні бути мотивованими, особливо, коли має місце несприятливе для особи рішення.

Тобто, рішення відповідача не відповідають наведеним вище вимогам щодо чіткості та зрозумілості, та породжують їх неоднозначне трактування, що, у свою чергу, впливає на можливість реалізації права або виконання обов`язку платником податків виконати волевиявлення суб`єкта владних повноважень.

Окремо суд зазначає, що відсутність чітко виписаної у законодавстві процедури, що передбачала б зрозумілі підстави для відмови у реєстрації податкової накладної, не може бути поставлена у провину позивачу, тоді як відповідальність за це має нести держава (в даному випадку в особі відповідача як контролюючого органу).

Згідно п. 70 рішення Європейського суду з прав людини у справі RYSOVSKYY v. UKRAINE (Рисовський проти України), заява № 29979/04, Судом проаналізовано поняття "належне урядування", а саме.

Аналізуючи відповідність цього мотивування Конвенції, Суд підкреслює особливу важливість принципу "належного урядування". Він передбачає, що у разі, коли йдеться про питання загального інтересу, зокрема, якщо справа впливає на такі основоположні права людини, як майнові права, державні органи повинні діяти вчасно та в належний і якомога послідовніший спосіб (див. рішення у справах "Беєлер проти Італії" [ВП] (Beyeler v. Italy [GC]), заява № 33202/96, п. 120, ECHR 2000-I, "Онер`їлдіз проти Туреччини" [ВП] (Oneryildiz v. Turkey [GC]), заява № 48939/99, п. 128, ECHR 2004-XII, "Megadat.com S.r.l. проти Молдови" (Megadat.com S.r.l. v. Moldova), заява № 21151/04, п. 72, від 8 квітня 2008 року, і "Москаль проти Польщі" (Moskal v. Poland), заява № 10373/05, п. 51, від 15 вересня 2009 року). Зокрема, на державні органи покладено обов`язок запровадити внутрішні процедури, які посилять прозорість і ясність їхніх дій, мінімізують ризик помилок (див., наприклад, рішення у справах "Лелас проти Хорватії" (Lelas v. Croatia), заява № 55555/08, п. 74, від 20 травня 2010 року, і "Тошкуце та інші проти Румунії" (ToscutaandOthers v. Romania), заява № 36900/03, п. 37, від 25 листопада 2008 року) і сприятимуть юридичній визначеності у цивільних правовідносинах, які зачіпають майнові інтереси (див. зазначені вище рішення у справах "Онер`їлдіз проти Туреччини" (Oneryildiz v. Turkey), п. 128, та "Беєлер проти Італії" (Beyeler v. Italy), п. 119) (http://hudoc.echr.coe.int/eng?i=001-107088).

Враховуючи вищевикладене, суд вважає, що відповідачами не доведено правомірності рішення про відмову реєстрації податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних, у зв`язку з чим, наявні підстави для визнання таких рішень протиправним та скасування.

Також, визнаючи протиправним та скасовуючи оскаржувані рішення, суд вважає вірним обраний позивачем спосіб захисту порушеного права - шляхом зобов`язання контролюючого органу зареєструвати податкові накладні у Єдиному реєстрі податкових накладних за датою її подання.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст. ст. 139, 241-246, 255, 257-262, 293, 295 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

1. Позовні вимоги задовольнити.

2. Визнати протиправним та скасувати рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 10.06.2021 р. №№ 2754774/42459258, 2754769/42459258, 2754770/42459258, 2754772/42459258, 2754773/42459258, 2754771/42459258, 2754768/42459258.

3. Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, будинок 8, код 43005393) зареєструвати податкові накладні від 21 травня 2021 р. №№12505, 22505, 32505, 42505, 52505, 62505, 72505 Товариства з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКЕ БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕГАПОЛІС" (04060, місто Київ, ВУЛИЦЯ ОЛЬЖИЧА, будинок 35-А, офіс 31, код 42459258) в Єдиному реєстрі податкових накладних за датою їх подання.

4. Присудити до стягнення за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, буд. 8, код 43005393) в особі відокремленого підрозділу - Головне управління ДПС у м. Києві (код ЄДРПОУ ВП 44116011, місцезнаходження: Україна, 04116, місто Київ, вул. Шолуденка, будинок 33/19) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКЕ БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕГАПОЛІС" (04060, місто Київ, ВУЛИЦЯ ОЛЬЖИЧА, будинок 35-А, офіс 31, код 42459258) 15 890, 00 грн. судового збору.

5. Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

6. Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення

Суддя О.В. Головань

Повний текст рішення

виготовлено і підписано 03.02.2022 р.

Дата ухвалення рішення02.02.2022
Оприлюднено23.02.2022
Номер документу103460660
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —640/19767/21

Ухвала від 28.02.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Ухвала від 21.02.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Постанова від 18.01.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Федотов Ігор В'ячеславович

Ухвала від 18.01.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Федотов Ігор В'ячеславович

Ухвала від 31.07.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Федотов Ігор В'ячеславович

Ухвала від 31.07.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Федотов Ігор В'ячеславович

Ухвала від 19.06.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Федотов Ігор В'ячеславович

Рішення від 02.02.2022

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Головань О.В.

Ухвала від 22.07.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Головань О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні