ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
65119, м. Одеса, просп. Шевченка, 29, тел.: (0482) 307-983, e-mail: inbox@od.arbitr.gov.ua
веб-адреса: http://od.arbitr.gov.ua
УХВАЛА
"03" лютого 2022 р.м. Одеса Справа № 916/3037/21
Господарський суд Одеської області у складі судді Шаратова Ю.А., розглядаючи справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Цетрейдінг (49000, м. Дніпро, пр. Слобожанський, 29, код ЄДРПОУ 42033850) до Товариства з обмеженою відповідальністю Цетехно (65014, м. Одеса, вул. Маразліївська, буд. 1/20, код ЄДРПОУ 43058939)
про визнання недійсним Договору Мотиваційної винагороди за виконання погодженого обсягу закупівель продукції в розрізі ТМ і груп товарів від 02.11.2019 № 02-11/19
Представники:
Від позивача Вороновська О.В. (ордер від 06.12.2021 серія ДП № 2717/011);
Від відповідача Сакали М.Я. (ордер від 23.10.2021 серія ОД № 595366).
в с т а н о в и в:
Товариство з обмеженою відповідальністю Цетрейдінг звернулось до Господарського суду Одеської області із позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю Цетехно про визнання недійсним Договору Мотиваційної винагороди за виконання погодженого обсягу закупівель продукції в розрізі ТМ і груп товарів від 02.11.2019 № 02-11/19.
В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що з боку ТОВ Цетрейдінг Договір Мотиваційної винагороди за виконання погодженого обсягу закупівель продукції в розрізі ТМ і груп товарів від 02.11.2019 № 02-11/19 не підписувався. Крім того, позивач обґрунтовує позовні вимоги тим, що на його думку, спірний правочин не спрямований на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним, що є підставою для визнання договору недійсним згідно статей 203, 215 Цивільного кодексу України.
Ухвалою суду від 11.10.2021 позовну заяву прийнято та відкрито провадження, постановлено справу розглядати за правилами загального позовного провадження. Підготовче засідання призначено на 10.11.2021.
Крім того, ухвалою суду від 11.10.2021 витребувано від Товариства з обмеженою відповідальністю "Цетехно" (65014, м. Одеса, вул. Маразліївська, буд. 1/20, код ЄДРПОУ 43058939) оригінали наступних документів, зокрема, Договору Мотиваційної винагороди за виконання погодженого обсягу закупівель продукції в розрізі ТМ і груп товарів обсягу збуту товарів № 02-11/19 від 02.11.2019.
Протокольною ухвалою від 10.11.2021 відкладено підготовче засідання на 26.11.2021.
На адресу суду 26.11.2021 надійшла заява відповідача від 25.11.2021 (вх. № 31829/21) в якій він, зокрема, повідомив суд про відсутність у документації ТОВ "Цетехно" оригіналу Договору № 02-11/19 Мотиваційної винагороди за виконання погодженого обсягу закупівель продукції в розрізі ТМ і груп товарів від 02.11.2019.
Протокольною ухвалою від 26.11.2021 відкладено підготовче засідання на 10.12.2021.
Протокольною ухвалою від 10.12.2021 відкладено підготовче засідання на 29.12.2021.
Протокольною ухвалою від 29.12.2021 відкладено підготовче засідання на 12.01.2022.
07.12.2021 на адресу суду надійшло клопотання позивача про витребування документів викладене в клопотанні про призначення у справі № 916/3037/21 комплексної судово-почеркознавчої та судово-технічної експертизи (вх. № 32978/21 від 07.12.2021) в якому, зокрема, просив суд:
- витребувати у ТОВ «Цетехно» оригінали Договору Мотиваційної винагороди № 02-11/19 від 02 листопада 2019 року за виконання погодженого обсягу закупівель продукції в розрізі ТМ і груп товарів збуту товарів, розрахунків мотиваційної винагороди за Договором Мотиваційної винагороди за виконання погодженого обсягу закупівель продукції ТМ і груп товарів обсягу збуту товарів від 02 листопада 2019 року;
- витребувати від Південного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків (м. Одеса, пр. Шевченка, 15/1) оригінали документів, які надавались на запити контролюючого органу за період з 31.07.2019 по 31.12.2020, які знаходяться в розпорядженні Південного МПУ ДПС по роботі з ВПП, зокрема, які стосуються оформлених результатів та матеріалів податкових перевірок ТОВ «Цетрейдінг» за період з 31.07.2019 по 31.12.2020, на яких міститься печатка (штамп) ТОВ «Цетрейдінг»: відповіді ТОВ «Цетрейдінг» на запити № 2 від 13.02.2020, № 8 від 22.04.2020, № 9 від 24.04.2020, № 17 від 22.06.2020, № 18 від 22.06.2020, № 21 від 01.07.2020, № 22 від 01.07.2020, № 28 від 01.07.2020, № 29 від 23.09.2020, № 11 від 04.06.2020, № 30 від 23.09.2020, супровідний лист ТОВ «Цетрейдінг» до наданої основної відповіді на запит Офісу ВПП від 17.01.2020, супровідний лист ТОВ «Цетрейдінг» до наданої основної відповіді на запит ГУ ДПС в Одеській області від 27.12.2019, видаткова накладна № 648 від 02.12.2019, договір поставки від 31.07.2019 № 3107, пояснення від 04.06.2020, договір суборенди нежитлового приміщення від 01.04.2018, додаткова угода № 1 до договору суборенди нежитлового приміщення від 01.04.2018, додаткова угода № 2 до договору суборенди нежитлового приміщення від 01.04.2018, договір суборенди нежитлового приміщення від 01.03.2019, договір № ХМ/ЦТ/01/11/18 від 01.11.2018, видаткова накладна № 118 від 16.01.2020, видаткова накладна № 38055099 від 29.11.2019, видаткова накладна № 38061457 від 29.11.2019, договір поставки № 06/11-01/775/19 від 06.11.2019, видаткова накладна № 326 від 06.02.2020, видаткова накладна № 611 від 06.03.2020.
Ухвалою суду від 12.01.2022 клопотання позивача про витребування документів викладене в клопотанні про призначення у справі № 916/3037/21 комплексної судово-почеркознавчої та судово-технічної експертизи (вх. № 32978/21 від 07.12.2021) задоволено частково. Витребувано у Товариства з обмеженою відповідальністю Цетехно: оригінали розрахунків мотиваційної винагороди за Договором Мотиваційної винагороди за виконання погодженого обсягу закупівель продукції в розрізі ТМ і груп товарів обсягу збуту товарів від 02.11.2019. Відмовлено в задоволенні клопотання позивача про витребування документів викладеного в клопотанні про призначення у справі № 916/3037/21 комплексної судово-почеркознавчої та судово-технічної експертизи (вх. № 32978/21 від 07.12.2021) в частині витребування документів у Південного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків.
Протокольною ухвалою від 12.01.2022 відкладено підготовче засідання на 03.02.2022.
07.12.2021 на адресу суду надійшло клопотання позивача про призначення у справі № 916/3037/21 комплексної судово-почеркознавчої та судово-технічної експертизи (вх. № 32978/21) на вирішення якої просив поставити наступні запитання:
1) Чи виконано підпис на документі з назвою Договір Мотиваційної винагороди № 02-11/19 о від 02 листопада 2019 року за виконання погодженого обсягу закупівель продукції в розрізі ТМ і груп товарів обсягу збуту товарів, в графі підпис директора ТОВ «ЦЕТРЕЙДІНГ», ОСОБА_1 або іншою особою?
2) Яким чином виконаний підпис на документі з назвою Договір Мотиваційної винагороди № 02-11/19 від 02 листопада 2019 року за виконання погодженого обсягу закупівель продукції в розрізі ТМ і груп товарів обсягу збуту товарів у графі підпис директора ТОВ «ЦЕТРЕЙДІНГ» - за допомогою технічних засобів, чи писальним приладом власноруч ?
3) Чи виконано підпис на документі з назвою Договір Мотиваційної винагороди № 02-11/19 від 02 листопада 2019 року за виконання погодженого обсягу закупівель продукції в розрізі ТМ і груп товарів обсягу збуту товарів, в графі підпис директора ТОВ «ЦЕТЕХНО» Фурман О.В. або іншою особою ?
4) Яким чином виконаний підпис на документі з назвою Договір Мотиваційної винагороди № 02-11/19 від 02 листопада 2019 року за виконання погодженого обсягу закупівель продукції в розрізі ТМ і груп товарів обсягу збуту товарів у графі підпис директора ТОВ «ЦЕТЕХНО» Фурман О.В. - за допомогою технічних засобів, чи писальним приладом власноруч ?
5) Встановити час, давність створення оригіналу Договору Мотиваційної винагороди № 02-11/19 від 02 листопада 2019 року за виконання погодженого обсягу закупівель продукції в розрізі ТМ і груп товарів обсягу збуту товарів, зокрема, час (давність) проставлення підписів (факсимільного відтворення підпису) та печаток на Договорі Мотиваційної винагорода № 02-11/19 від 02 листопада 2019 року за виконання погодженого обсягу закупівель продукції в розрізі ТМ і груп товарів обсягу збуту товарів.
6) Встановити час, давність виготовлення (абсолютний та відносний щодо датування документів) оригіналів розрахунків мотиваційної винагороди за Договором Мотиваційної винагороди за виконання погодженого обсягу закупівель продукції в розрізі ТМ і груп товарів обсягу збуту товарів від 02 листопада 2019 року на 439 аркушах, зокрема давність проставлення підписів та печаток.
7) Чи виконано друкований текст на всіх оригіналах розрахунків мотиваційної винагороди за Договором Мотиваційної винагороди за виконання погодженого обсягу закупівель продукції в розрізі ТМ і груп товарів обсягу збуту товарів від 02 листопада 2019 року (на 439 арк.) на папері однієї партії та одночасно на одному й тому ж засобі комп`ютерної або копіювально-розмножувальної техніки ?
8) Чи виконано друкований текст на всіх 439 аркушах оригіналів розрахунків мотиваційної винагороди за Договором Мотиваційної винагороди за виконання погодженого обсягу закупівель продукції в розрізі ТМ і груп товарів обсягу збуту товарів від 02 листопада 2019 року на одному принтері (копіювальному апараті, багатофункціональному пристрої) та фарбою з однієї ємності ?
9) Встановити час, давність виготовлення (абсолютний та відносний щодо датування та підписання документів) оригіналів актів наданих послуг за Договором Мотиваційної винагороди за виконання погодженого обсягу закупівель продукції в розрізі ТМ і груп товарів обсягу збуту товарів від 02 листопада 2019 року за період з 29.11.2019 по 31.08.2020 на загальну суму 273 656 774,97 грн., (на 510 арк.), зокрема, давність проставлення підписів та печаток.
10) Чи виконано друкований текст на всіх сторінках оригіналів актів наданих послуг за Договором Мотиваційної винагороди за виконання погодженого обсягу закупівель продукції в розрізі ТМ і груп товарів обсягу збуту товарів від 02 листопада 2019 року за період з 29.11.2019 по 31.08.2020 на загальну суму 273 636 774,97 грн. (на 510 арк.). на папері однієї партії та одночасно на одному й тому ж засобі комп`ютерної або копіювально-розмножувальної техніки ?
11) Чи виконано друкований текст на всіх сторінках оригіналів актів наданих послуг за Договором Мотиваційної винагороди за виконання погодженого обсягу закупівель продукції в розрізі ТМ і груп товарів обсягу збуту товарів від 02 листопада 2019 року за період з 29.11.2019 по 31.08.2020 на загальну суму 273 636 774,97 грн., на одному принтері (копіювальному апараті, багатофункціональному пристрої) та фарбою з однієї ємності ?
12) Чи були підписані акти наданих послуг за Договором Мотиваційної винагороди за виконання погодженого обсягу закупівель продукції в розрізі ТМ і груп товарів обсягу збуту товарів від 02 листопада 2019 року за період з 29.11.2019 по 31.08.2020 на загальну суму 273 636 774,97 грн., в графі «затверджую» директор TОВ «ЦЕТЕХНО» Макарова О.А., в графі «від Виконавця» одним і тим самим писальним пристроєм ?
13) Чи були підписані акти наданих послуг за Договором Мотиваційної винагороди за виконання погодженого обсягу закупівель продукції в розрізі ТМ і груп товарів обсягу збуту товарів від 02 листопада 2019 року за період з 29.11.2019 по 31.08.2020 на загальну суму 273 636 774,97 грн., в графі «від замовника» «за довіреністю Куриленко О.Я.» одним і тим самим писальним пристроем ?
14) Яким чином був виконаний підпис на актах наданих послуг за Договором Мотиваційної винагороди за виконання погодженого обсягу закупівель продукції в розрізі ТМ і груп товарів обсягу збуту товарів від 02 листопада 2019 року за період з 29.11.2019 по 31.08.2020 на загальну суму 273 636 774,97 грн., в графі «Затверджую» директор ТОВ «ЦЕТЕХНО» Макарова О.А. в графі «від Виконавця» за допомогою технічних засобів, чи писальним приладом власноруч ?
15) Чи були підписані акти наданих послуг за Договором Мотиваційної винагороди за виконання погодженого обсягу закупівель продукції в розрізі ТМ і груп товарів обсягу збуту товарів від 02 листопада 2019 року за період з 29.11.2019 по 31.08.2020 на загальну суму 273 636 774,97 грн., в графі «Затверджую» директор ТОВ «ЦЕТЕХНО» Фурман О.B. та в графі «від Виконавця» одним і тим самим писальним пристроем ?
16) Яким чином виконаний підпис на актах наданих послуг за Договором Мотиваційної винагороди за виконання погодженого обсягу закупівель продукції в розрізі ТМ і груп товарів обсягу збуту товарів від 02 листопада 2019 року за період з 29.11.2019 по 31.08.2020 на загальну суму 273 636 774,97 грн., в графі «Затверджую» директор ТОВ «ЦЕТЕХНО» Фурман О.В. та в графі «від Виконавця» за допомогою технічних засобів, чи писальним приладом власноруч ?
17) Встановити час (давність) проставлення печаток ТОВ «ЦЕТЕХНО» на оригіналах актів наданих послуг за Договором Мотиваційної винагороди за виконання погодженого обсягу закупівель продукції в розрізі ТМ і груп товарів обсягу збуту товарів від 02 листопада 2019 року за період з 29.11.2019 по 31.08.2020 на загальну суму 273 636 774,97 грн. (на 510 арк.) та на оригіналах розрахунків мотиваційної винагороди за Договором Мотиваційної винагороди за виконання погодженого обсягу закупівель продукції в розрізі ТМ і груп товарів обсягу збуту товарів від 02 листопада 2019 року (на 439 арк.), в порівнянні з часом (давністю) проставлення печаток ТОВ «ЦЕТЕХНО» при посвідченні «згідно з оригіналом» копій документів, наданих до суду по справі № 916/3037/21.
18) Чи нанесено відтиск печатки (штапма, факсиміле) ТОВ «ЦЕТРЕЙДІНГ», час (давність) проставлення печаток, на оригіналах актів наданих послуг за Договором Мотиваційної винагороди за виконання погодженого обсягу закупівель продукції в розрізі ТМ і груп товарів обсягу збуту товарів від 02 листопада 2019 року за період з 29.11.2019 по 31.08.2020 року на загальну суму 273 636 774,97 грн. (на 510 арк.) та на оригіналах розрахунків мотиваційної винагороди за Договором Мотиваційної винагороди за виконання погодженого обсягу закупівель продукції в розрізі ТМ і груп товарів обсягу збуду товарів від 02 листопада 2019 року (на 439 арк.) у порівнянні з печатками (штампами) ТОВ «ЦЕТРЕЙДІНГ» часом (давністю) їх проставлення, на документах, які надавались ТОВ «ЦЕТРЕЙД1ИГ» на запити Південного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків. А саме: оригінали відповідей ТОВ «ЦЕТРЕЙДІНГ» на запити № 2 від 13.02.2020, № 8 від 22.04.2020, № 9 від 24.04.2020, № 17 від 22.06.2020, № 18 від 22.06.2020, № 21 від 01.07.2020, № 22 від 01.07.2020, № 28 від 01.07.2020, № 29 від 23.09.2020, № 11 від 04.06.2020, № 30 від 23.09.2020, супровідний лист ТОВ «ЦЕТРЕЙДІНГ» до наданої основної відповіді на запит Офісу ВПП від 17.01.2020, супровідний лист ТОВ «ЦЕТРЕЙДІНГ» до наданої основної відповіді на запит ГУ ДПС в Одеській області від 27.12.2019, видаткова накладна № 648 від 02.12.2019, договір поставки від 31.07.2019 № 3107, пояснений від 04.06.2020, договір суборенди нежитлового приміщення від 01.04.2018, додаткова угода № 1 до договору суборенди нежитлового приміщення від 01.04.2018, додаткова угода № 2 до договору суборенди нежитлового приміщення від 01.04.2018, договір суборенди нежитлового приміщення від 01.03.2019, договір № ХМ/ЦТ/01/11/18 від 01.11.2018, видаткова накладна № 118 від 16.01.2020, видаткова накладна № 38055099 від 29.11.2019, видаткова накладна № 38061457 від 29.11.2019, договір поставки № 06/11-01/775/19 від 06.11.2019, видаткова накладна № 326 від 06.02.2020, видаткова накладна № 611 від 06.03.2020.
Також позивач у вказаному клопотанні просить суд відібрати для проведення експертизи та надати для проведення досліджень вільні, умовно-вільні та експериментальні зразки підписів Виноградової В.Е., Фурман О.В.
Проведення експертизи позивач просить доручити Дніпропетровському науково-дослідному інституту судових експертиз Міністерства юстиції України.
Вказане клопотання обґрунтоване тим, що, на думку позивача, надані відповідачем копія Договору Мотиваційної винагороди № 02-11/19 від 02.11.2019 за виконання погодженого обсягу закупівель продукції в розрізі ТМ і груп товарів обсягу збуту товарів має ознаки підроблення, а розрахунки мотиваційної винагороди та акти наданих послуг в період з 29.11.2019 по 31.08.2020 не складалися, а відтак не підписані повноважним представником ТОВ «Цетрейдінг».
28.12.2021 на адресу суду надійшли заперечення відповідача на клопотання ТОВ «Цетрейдінг» про призначення комплексної судово-почеркознавчої та судово-технічної експертизи (вх. № 35130/21) в якому просив суд відмовити у задоволенні клопотання позивача у повному обсязі.
Відповідно до частини третьої статті 13 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи, і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених законом.
Частиною п`ятою статті 13 Господарського процесуального кодексу України встановлено, що суд, зберігаючи об`єктивність і неупередженість, зокрема, сприяє учасникам судового процесу в реалізації ними прав, передбачених цим Кодексом.
Згідно із статтею 1 Закону України "Про судову експертизу" судова експертиза - це дослідження на основі спеціальних знань у галузі науки, техніки, мистецтва, ремесла тощо об`єктів, явищ і процесів з метою надання висновку з питань, що є або будуть предметом судового розгляду.
Відповідно до частин першої, другої та третьої статті 98 Господарського процесуального кодексу України висновок експерта - це докладний опис проведених експертом досліджень, зроблені у результаті них висновки та обґрунтовані відповіді на питання, поставлені експертові, складений у порядку, визначеному законодавством. Предметом висновку експерта може бути дослідження обставин, які входять до предмета доказування та встановлення яких потребує наявних у експерта спеціальних знань. Висновок експерта може бути наданий на замовлення учасника справи або на підставі ухвали суду про призначення експертизи.
Згідно із частиною першою статті 99 Господарського процесуального кодексу України суд за клопотанням учасника справи або з власної ініціативи призначає експертизу у справі за сукупності таких умов: 1) для з`ясування обставин, що мають значення для справи, необхідні спеціальні знання у сфері іншій, ніж право, без яких встановити відповідні обставини неможливо; 2) жодною стороною не наданий висновок експерта з цих самих питань або висновки експертів, надані сторонами, викликають обґрунтовані сумніви щодо їх правильності, або за клопотанням учасника справи, мотивованим неможливістю надати експертний висновок у строки, встановлені для подання доказів, з причин, визнаних судом поважними, зокрема через неможливість отримання необхідних для проведення експертизи матеріалів.
Частиною першою статті 100 Господарського процесуального кодексу України визначено, що про призначення експертизи суд постановляє ухвалу, в якій зазначає підстави проведення експертизи, питання, з яких експерт має надати суду висновок, особу (осіб), якій доручено проведення експертизи, перелік матеріалів, що надаються для дослідження, та інші дані, які мають значення для проведення експертизи.
Судова експертиза призначається лише у разі дійсної потреби у спеціальних знаннях для встановлення фактичних даних, що входять до предмета доказування, тобто у разі, коли висновок експерта не можуть замінити інші засоби доказування. Якщо наявні у справі докази є взаємно суперечливими, їх оцінку в разі необхідності може бути здійснено господарським судом з призначенням відповідної судової експертизи (пункти 2, 6 постанови Пленуму Вищого господарського суду України "Про деякі питання практики призначення судової експертизи" від 23.03.2012р. № 4).
Предметом доказування у цій справі є встановлення наявності чи відсутності обставин, з якими закон пов`язує чинність (дійсність) правочину, зокрема, передбачених частинами першою, п`ятою статті 203 Цивільного кодексу України, а саме: зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам; правочин має бути спрямований на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним.
Для з`ясування обставин, що входять до предмету доказування та мають значення для справи є необхідним встановлення обставин підписання Договору Мотиваційної винагороди № 02-11/19 від 02.11.2019, зокрема, ідентифікація його підписантів.
Також, для з`ясування обставин, що входять до предмету доказування та мають значення для справи є необхідним встановлення фактів достовірності розрахунків мотиваційної винагороди та Актів наданих послуг за Договором Мотиваційної винагороди за виконання погодженого обсягу закупівель продукції ТМ і груп товарів обсягу збуту товарів від 02.11.2019 № 02-11/19, а саме, встановлення часу (давності) виготовлення (абсолютного та відносного щодо датування) документів, зокрема, давність проставлення підписів та печаток.
Отже, з огляду на необхідність встановлення обставин спрямованості Договору Мотиваційної винагороди № 02-11/19 від 02.11.2019 на реальне настання правових наслідків, що обумовлені цим правочином, суд вважає за необхідне призначити у справі судову технічну експертизу документів.
У вирішенні питань призначення судової експертизи в судовому процесі, суд керується, зокрема, Інструкцією про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень, затверджена наказом Міністерства юстиції України від 08.10.1998 № 53/5, з урахуванням Науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень, також затверджених згаданим наказом Міністерства юстиції України.
Відповідно до пункту 1.2 розділу І Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень, затвердженої наказом Міністерства юстиції України від 08.10.98 № 53/5, з урахуванням Науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень, також затверджених згаданим наказом Міністерства юстиції України основними видами (підвидами) експертизи є, зокрема, почеркознавча; технічна експертиза документів.
Підпунктом 3.2.1 пункту 3.2 глави 3 розділу І Науково-методичних рекомендацій визначено, що основними завданнями технічної експертизи реквізитів документів є: Установлення фактів і способів унесення змін до документів (підчистка, травлення, дописка, переклеювання фотокарток, літер тощо) та виявлення їх первинного змісту. Для проведення дослідження щодо встановлення факту внесення змін у первинний зміст документів надаються оригінали документів.
Пунктом 3.3 глави 1 розділу І Науково-методичних рекомендацій визначено, що до числа основних завдань експертизи є, зокрема, установлення типу, системи, марки, моделі та інших класифікаційних категорій друкарської техніки (друкарські машинки, касові, телеграфні, інші літерно-цифрові апарати), ідентифікація цих засобів за відбитками їх знаків; установлення зміни первинного тексту документа, виконаного на друкарській машинці. Установлення типу та ідентифікація комп`ютерної і копіювально-розмножувальної техніки за виготовленими за їх допомогою матеріальними документами. Установлення способу нанесення відтисків печаток, штампів, факсиміле; ідентифікація печаток, штампів, факсиміле тощо за їх відтисками; відповідність часу нанесення відтисків печаток, штампів даті виготовлення документа.
Пунктом 3.4 глави 1 розділу І Науково-методичних рекомендацій визначено, що до числа основними завданням експертизи матеріалів документів є, зокрема, установлення роду, виду (іншої класифікаційної категорії) матеріалів, на яких і за допомогою яких виконувався (виготовлявся) документ (папір, барвники, клейкі речовини тощо), та їх спільної (різної) родової (групової) належності. Визначення абсолютного часу виконання штрихів рукописних записів у документах.
Відповідно до частин четвертої та п`ятої статті 99 Господарського процесуального кодексу України питання, з яких має бути проведена експертиза, що призначається судом, визначаються судом. Учасники справи мають право запропонувати суду питання, роз`яснення яких, на їхню думку, потребує висновку експерта. У разі відхилення або зміни питань, запропонованих учасниками справи, суд зобов`язаний мотивувати таке відхилення або зміну.
Щодо питань 2.4 та 2.5 зазначених у клопотанні позивача (вх. № 32978/21 від 07.12.2021), суд вважає за неможливе поставити їх на вирішення експертів з підстав відсутності предмету дослідження, а саме оригіналу Договору Мотиваційної винагороди від 02.11.2019 № 02-11/19.
Визначаючи та корегуючи питання суд вважає за доцільне об`єднати питання 2.12 з 2.14 та 2.13 з 2.14 зазначених у клопотанні позивача (вх. № 32978/21 від 07.12.2021).
Також, суд вважає неможливим поставити питання 2.18 зазначене у клопотанні позивача (вх. № 32978/21 від 07.12.2021) з підстав відсутності предмету дослідження, а саме, оригіналів документів щодо яких йдеться у запитанні.
Не підлягає задоволенню клопотання позивача (вх. № 32978/21 від 07.12.2021) в частині призначення судової почеркознавчої експертизи, з огляду на наступне.
Пунктом 1.1 глави 1 розділу І Науково-методичних рекомендацій визначено, що до числа основних завдань експертизи є, зокрема, є ідентифікація виконавця рукописного тексту, обмежених за обсягом рукописних записів (літерних та цифрових) і підпису. Об`єктом почеркознавчої експертизи є почерковий матеріал, в якому відображені ознаки почерку певної особи у тому обсязі, в якому їх можна виявити для вирішення поставлених завдань. Для проведення почеркознавчих досліджень рукописних записів та підписів надаються оригінали документів.
В матеріалах справи відсутній оригінал Договору Мотиваційної винагороди від 02.11.2019 № 02-11/19 необхідний відповідно до пункту 1.1 глави 1 розділу І Науково-методичних рекомендацій, а відтак, відсутній предмет дослідження.
Частиною третьою статті 99 Господарського процесуального кодексу України при призначенні експертизи судом експерт або експертна установа обирається сторонами за взаємною згодою, а якщо такої згоди не досягнуто у встановлений судом строк, експерта чи експертну установу визначає суд. З урахуванням обставин справи суд має право визначити експерта чи експертну установу самостійно. У разі необхідності може бути призначено декілька експертів для підготовки одного висновку (комісійна або комплексна експертиза).
З огляду на недосягнення між сторонами згоди щодо експертної установи, суд дійшов висновку про призначення судової експертизи, саме експертам Київського науково-дослідного інституту судових експертиз.
Відповідно до частини першої статті 228 Господарського процесуального кодексу України суд може за заявою учасника справи, а також з власної ініціативи зупинити провадження у справі у випадку призначення судом експертизи.
Згідно із пунктом 6 частини першої статті 229 Господарського процесуального кодексу України провадження у справі зупиняється у випадку, встановленому у пункті 2 частини першої статті 228 цього Кодексу - на час проведення експертизи.
Враховуючи вищевикладене, з метою дотримання строків розгляду справи, визначених Господарським процесуальним кодексом України, провадження у справі № 916/3037/21 підлягає зупиненню до закінчення проведення експертизи.
Керуючись статтями 99, 100, 228, 229, 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, суд
УХВАЛИВ:
1. Клопотання позивача про призначення комплексної судовопочеркознавчої та судово-технічної експертизи (вх. № 32978/21 від 07.12.2021) задовольнити частково.
2. Призначити у справі № 916/3037/21 судову технічну експертизу документів, проведення якої доручити судовим експертам Київського науково-дослідного інституту судових експертиз (03057, м. Київ, вул. Смоленська, 6).
3. На вирішення експертів поставити наступні питання:
1) Встановити час (давність) виготовлення (абсолютний та відносний щодо датування документів) оригіналів розрахунків мотиваційної винагороди за Договором Мотиваційної винагороди за виконання погодженого обсягу закупівель продукції в розрізі ТМ і груп товарів обсягу збуту товарів від 02.11.2019, зокрема, давність проставлення підписів та печаток, а саме:
- від 31 серпня 2020 року, на загальну суму 1 707,16 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 грудня 2019 року, на загальну суму 1 016 178,92 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 травня 2020 року, на загальну суму 787 741,30 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 грудня 2019 року, на загальну суму 85 554,00 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 січня 2020 року, на загальну суму 88 560,00 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 29 листопада 2019 року, на загальну суму 6 194 192,73 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 29 грудня 2019 року, на загальну суму 12 808 003,43 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 березня 2020 року, на загальну суму 2 256 719,30 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 30 квітня 2020 року, на загальну суму 653 514,62 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 грудня 2019 року, на загальну суму 10 639 616,94 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 січня 2020 року, на загальну суму 513 913,30 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 29 лютого 2020 року, на загальну суму 586 483,30 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 грудня 2019 року, на загальну суму 79 875,00 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 30 квітня 2020 року, на загальну суму 53 274,50 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 липня 2020 року, на загальну суму 44 977,97 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 січня 2020 року, на загальну суму 584 108,96 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 січня 2020 року, на загальну суму 66 491,96 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 29 листопада 2019 року, на загальну суму 234 952,39 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 30 квітня 2020 року, на загальну суму 68 600,00 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 29 листопада 2019 року, на загальну суму 531 715,15 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 січня 2020 року, на загальну суму 37 000,28 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 29 лютого 2020 року, на загальну суму 35 587,20 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 липня 2020 року, на загальну суму 153 562,00 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 29 лютого 2020 року, на загальну суму 133 727,28 грн., в т.ч, ПДВ;
- від 31 грудня 2019 року, на загальну суму 30 833,33 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 30 червня 2020 року, на загальну суму 50 267,74 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 серпня 2020 року, на загальну суму 557 865,44 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 серпня 2020 року, на загальну суму 493 817,75 грн., в т.ч, ПДВ;
- від 30 червня 2020 року, на загальну суму 512 644,34 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 серпня 2020 року, на загальну суму 40 000,00 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 серпня 2020 року, на загальну суму 397 996,82 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 30 червня 2020 року, на загальну суму 100 377,83 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 30 квітня 2020 року, на загальну суму 2 246 019,48 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 грудня 2019 року, на загальну суму 759 204,00 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 серпня 2020 року, на загальну суму 1 656 028,16 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 травня 2020 року, на загальну суму 12 620 492,04 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 липня 2020 року, на загальну суму 9 411 045,65 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 30 квітня 2020 року, на загальну суму 33 851 141,45 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 липня 2020 року, на загальну суму 671 695,67 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 30 червня 2020 року, на загальну суму 6 146 220,11 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 березня 2020 року, на загальну суму 10 842 655,54 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 30 червня 2020 року, на загальну суму 2 629 309,79 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 січня 2020 року, на загальну суму 29 171 708,95 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 29 листопада 2019 року, на загальну суму 9 762 002,89 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 29 листопада 2019 року, на загальну суму 108 354,00 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 грудня 2019 року, на загальну суму 22 286 933,32 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 січня 2020 року, на загальну суму 4 593 345,36 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 травня 2020 року, на загальну суму 1 006 877,78 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 серпня 2020 року, на загальну суму 13 490 750,66 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 29 лютого 2020 року, на загальну суму 142 150,28 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 березня 2020 року, на загальну суму 1 001 076,74 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 30 червня 2020 року, на загальну суму 126 329,10 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 травня 2020 року, на загальну суму 367 534,38 грн., в т.ч. ПДВ;
- від ЗО червня 2020 року, на загальну суму 44 797,33 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 29 лютого 2019 року, на загальну суму 145 094,08 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 січня 2020 року, на загальну суму 11 352,74 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 29 листопада 2019 року, на загальну суму 2 454 458,21 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 грудня 2019 року, на загальну суму 2 733 283,00 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 березня 2020 року, на загальну суму 57 620,93 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 січня 2020 року, на загальну суму 12 923 443,60 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 29 лютого 2020 року, на загальну суму 4 924 043,46 гри., в т.ч. ПДВ;
- від 31 січня 2020 року, на загальну суму 2 946 030,97 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 липня 2020 року, на загальну суму 972 711,88 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 травня 2020 року, на загальну суму 250 387,16 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 29 лютого 2020 року, на загальну суму 1 768 211,98 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 грудня 2019 року, на загальну суму 231 900,14 грн, в т.ч. ПДВ;
- від 31 березня 2020 року, на загальну суму 3 725 267,28 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 30 квітня 2020 року, на загальну суму 1 685 842,52 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 29 лютого 2020 року, на загальну суму 26 205 374,60 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 грудня 2019 року, на загальну суму 151 103,00 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 липня 2020 року, на загальну суму 3 503 652,92 грн,, в т.ч. ПДВ;
- від 31 травня 2020 року, на загальну суму 31 800,24 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 29 листопада 2019 року, на загальну суму 86 052,00 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 29 листопада 2019 року, на загальну суму 184 492,77 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 29 листопада 2019 року, на загальну суму 190 579,38 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 29 листопада 2019 року, на загальну суму 6 703,74 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 29 листопада 2019 року, на загальну суму 5 345,18 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 29 листопада 2019 року, на загальну суму 18 209,21 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 29 листопада 2019 року, на загальну суму 26 702,80 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 29 листопада 2019 року, на загальну суму 6 624,80 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 грудня 2019 року, на загальну суму 212 203,15 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 серпня 2020 року, на загальну суму 482,94 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 серпня 2020 року, на загальну суму 145 500,89 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 серпня 2020 року, на загальну суму 102 853,84 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 грудня 2019 року, на загальну суму 409 678,06 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 травня 2020 року, на загальну суму 102 460,32 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 травня 2020 року, на загальну суму 67 119,00 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 травня 2020 року, на загальну суму 146 202,68 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 травня 2020 року, на загальну суму 8 065,98 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 травня 2020 року, на загальну суму 5 611,60 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 травня 2020 року, на загальну суму 7 753,66 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 травня 2020 року, на загальну суму 750,00 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 травня 2020 року, на загальну суму 2 802,86 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 травня 2020 року, на загальну суму 2 912,81 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 серпня 2020 року, на загальну суму 16 530,00 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 серпня 2020 року, на загальну суму 9 516,00 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 серпня 2020 року, на загальну суму 4 559,48 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 30 квітня 2020 року, на загальну суму 5 709,37 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 30 квітня 2020 року, на загальну суму 21 793,30 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 30 квітня 2020 року, на загальну суму 3 214,25 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 30 квітня 2020 року, на загальну суму 1 076,88 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 30 квітня 2020 року, на загальну суму 273 427,08 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 30 квітня 2020 року, на загальну суму 75 807,00 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 30 квітня 2020 року, на загальну суму 100 695,71 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 липня 2020 року, на загальну суму 93 597,64 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 липня 2020 року, на загальну суму 12 059,68 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 липня 2020 року, на загальну суму 6 120,00 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 березня 2020 року, на загальну суму 1 751,22 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 липня 2020 року, на загальну суму 30 000,02 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 липня 2020 року, на загальну суму 171,30 грн, в т.ч. ПДВ;
- від 31 липня 2020 року, на загальну суму 39 065,72 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 30 квітня 2020 року, на загальну суму 3 795,24 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 березня 2020 року, на загальну суму 80 130,00 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 березня 2020 року, на загальну суму 39 999,64 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 березня 2020 року, на загальну суму 102 624,16 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 березня 2020 року, на загальну суму 600,74 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 липня 2020 року, на загальну суму 6 009,78 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 липня 2020 року, на загальну суму 1 513,69 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 липня 2020 року, на загальну суму 15 529,56 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 березня 2020 року, на загальну суму 2 619,60 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 березня 2020 року, на загальну суму 2 006,40 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 березня 2020 року, на загальну суму 4 812,47 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 березня 2020 року, на загальну суму 8 069,83 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 березня 2020 року, на загальну суму 6 180,30 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 29 лютого 2020 року, на загальну суму 161 331,08 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 29 лютого 2020 року, на загальну суму 13 425,60 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 29 лютого 2020 року, на загальну суму 3 053,52 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 29 лютого 2020 року, на загальну суму 129 700,09 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 29 лютого 2020 року, на загальну суму 130 014,00 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 29 лютого 2020 року, на загальну суму 11 395,44 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 29 лютого 2020 року, на загальну суму 3 408,83 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 травня 2020 року, на загальну суму 212,89 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 30 червня 2020 року, на загальну суму 505,80 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 30 червня 2020 року, на загальну суму 9 521,28 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 30 червня 2020 року, на загальну суму 19 343,00 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 30 червня 2020 року, на загальну суму 2 700,00 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 30 червня 2020 року, на загальну суму 5 343,06 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 30 червня 2020 року, на загальну суму 71 160,00 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 30 червня 2020 року, на загальну суму 746,98 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 30 червня 2020 року, на загальну суму 1 832,69 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 30 червня 2020 року, на загальну суму 100 852,27 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 січня 2020 року, на загальну суму 3 649,52 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 серпня 2020 року, на загальну суму 920,63 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 січня 2020 року, на загальну суму 144 629,95 грн,, в т.ч. ПДВ;
- від 31 січня 2020 року, на загальну суму 126 099,00 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 січня 2020 року, на загальну суму 12 184,26 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 січня 2020 року, на загальну суму 7 947,42 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 грудня 2019 року, на загальну суму 10 121,35 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 грудня 2019 року, на загальну суму 3 463,37 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 грудня 2019 року, на загальну суму 4 872,00 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 січня 2020 року, на загальну суму 1 888,92 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 січня 2020 року, на загальну суму 22 752,76 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 січня 2020 року, на загальну суму 183 911,60 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 січня 2020 року, на загальну суму 20 083,98 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 грудня 2019 року, на загальну суму 1 500,00 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 грудня 2019 року, на загальну суму 9 734,10 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 грудня 2019 року, на загальну суму 4 075,25 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 грудня 2019 року, на загальну суму 17 795,38 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 січня 2020 року, на загальну суму 11 089,92 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 липня 2020 року, на загальну суму 69 858,00 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 грудня 2019 року, на загальну суму 135 837,00 грн., вт.ч. ПДВ;
- від 31 серпня 2020 року, на загальну суму 90 540,00 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 серпня 2020 року, на загальну суму 677 380,32 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 травня 2020 року, на загальну суму 415 312,00 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 30 квітня 2020 року, на загальну суму 249 786,50 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 30 червня 2020 року, на загальну суму 76 482,78 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 30 червня 2020 року, на загальну суму 75 051,65 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 травня 2020 року, на загальну суму 14 596,04 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 березня 2020 року, на загальну суму 106 502,26 грн., в т.ч. ПДВ;
- від 31 січня 2020 року, на загальну суму 268 896,14 грн., в т.ч. ПДВ.
2) Чи виконано друкований текст на всіх оригіналах розрахунків мотиваційної винагороди за Договором Мотиваційної винагороди за виконання погодженого обсягу закупівель продукції в розрізі ТМ і груп товарів обсягу збуту товарів від 02.11.2019 (перелічених у 1 питанні) на папері однієї партії та одночасно на одному й тому ж засобі комп`ютерної або копіювально-розмножувальної техніки ?
3) Чи виконано друкований текст на оригіналах розрахунків мотиваційної винагороди за Договором Мотиваційної винагороди за виконання погодженого обсягу закупівель продукції в розрізі ТМ і груп товарів обсягу збуту товарів від 02.11.2019 (перелічених у 1 питанні) на одному принтері (копіювальному апараті, багатофункціональному пристрої) та фарбою з однієї ємності ?
4) Встановити час (давність) виготовлення (абсолютний та відносний щодо датування та підписання документів) оригіналів актів наданих послуг за Договором Мотиваційної винагороди за виконання погодженого обсягу закупівель продукції в розрізі ТМ і груп товарів обсягу збуту товарів від 02.11.2019 за період з 29.11.2019 по 31.08.2020 на загальну суму 273 636 774,97 грн., зокрема, давність проставлення підписів та печаток, а саме:
Дата акту надання послугНомерСума29.11.20194551108 354,0029.11.20194567184 492,7729.11.201945686 624,8029.11.20194573234 952,3929.11.2019457418 209,2129.11.201945756 194 192,7429.11.2019457626 702,8029.11.201945775 345,1829.11.20194578531 715,1529.11.20194579190 579,3829.11.2019458085 052,0029.11.201945819 762 002,8929.11.201945826 703,7429.11.201945832 454 458,2131.12.2019806885 554,0031.12.2019 8070151 103,0031.12.20198072231 900,4131.12.201980751 016 178,9231.12.201980772 733 283,0031.12.2019808122 286 933,3231.12.20198082135 837,0031.12.2019 80849 734,1031.12.2019808617 795,3831.12.2019807479 875,0031.12.20198085212 203,1531.12.2019807830 833,3331.12.2019807612 808 003,4331.12.20198071409 678,0631.12.2019806910 639 616,9431.12.201980674 075,2531.12.2019807310 121,3531.12.201980661 500,0031.12.201980794 872,0031.12.20198083759 204,0031.12.201980803 463,3731.01.2020334122 752,7631.01.202033427 947,4231.01.2020334388 560,0031.01.2020334420 083,9831.01.20203345144 629,9531.01.2020334611 352,7431.01.20203347584 108,9631.01.2020334812 923 443,6031.01.2020334911 08931.01.202033503 649,5231.01.20203351183 911,6031.01.2020335212 184,2631.01.202033531 888,9231.01.20203354126 099,0031.01.2020335529 171 708,9531.01.202033562 946 030,9731.01.202033573 700,2831.01.2020335866 491,9631.01.202033594 593 345,3631.01.20203360513 913,3031.01.20203361268 896,1429.02.2020662135 587,2029.02.20206622129 700,0929.02.2020662313 425,6029.02.202066244 924 043,4629.02.20206625133 727,2829.02.202066263 408,8329.02.20206627161 331,0829.02.202066293 053,5229.02.20206630145 094,0829.02.2020663126 205 374,6029.02.2020663211 395,4429.02.20206633142 150,2829.02.20206634586 483,3029.02.202066351 768 211,9829.02.20206637130 014,0031.03.20209639600,7431.03.202096401 751,2231.03.202096412 619,6031.03.2020964257 620,9331.03.202096432 006,4031.03.2020964439 999,6431.03.202096456 180,3031.03.202096463 725 267,2831.03.202096474 812,4731.03.20209648102 624,1631.03.2020964980 130,0031.03.2020965010 842 655,5431.03.202096518 069,8331.03.202096521 001 076,7431.03.20209653106 502,2631.03.202096552 256 719,3030.04.2020123422 246 019,4830.04.202012343273 427,0830.04.2020123443 214,2530.04.2020 1234553 274,5030.04.2020123461 685 842,5230.04.2020123473 795,2430.04.202012348100 695,7130.04.20201234921 793,3030.04.20201235075 807,0030.04.202012351249 786,5030.04.20201235233 851 141,4530.04.2020123535 709,3730.04.20201235468 600,0030.04.202012355653 514,6230.04.2020123581 076,8831.05.202015455750,0031.05.2020154568 065,9831.05.20201545714 596,0431.05.202015458146 202,6831.05.2020 154595 611,6031.05.2020154607 753,6631.05.2020154621 006 877,7831.05.2020154632 802,8631.05.202015464787 741,3031.05.202015465102 460,3231.05.202015466250 387,1631.05.202015467212,8931.05.20201546812 620 492,0431.05.202015469415 312,0031.05.202015470367 534,3831.05.2020154712 912,8131.05.20201547231 800,2431.05.20201547367 119,0030.06.2020186982 700,0030.06.2020186999 581,2830.06.202018700505,8030.06.202018701100 852,2730.06.20201870219 343,0030.06.2020187032 629 309,7930.06.20201870444 797,3330.06.2020187051 832,6930.06.202018706100 377,8330.06.20201870771 160,0030.06.202018708746,9830.06.2020 187096 146 220,1130.06.20201871075 051,6530.06.202018711126 329,1030.06.2020187125 343,0630.06.20201871350 267,7430.06.20201871476 482,7830.06.202018715512 644,3431.07.202022135972 711,8831.07.2020221366 009,7831.07.20202213730 000,0231.07.2020221383 503 352,9231.07.202022139671 695,6731.07.2020221401 513,6931.07.20202214193 597,6431.07.20202214215 529,5631.07.20202214339 065,7231.07.20202214469 858,0031.07.202022145153 562,0031.07.202022146171,3031.07.2020221479 411 045,6531.07.2020221486 120,0031.07.20202214912 059,6831.07.20202215044 977,9731.08.2020259814 559,4831.08.202025982145 500,8931.08.202025983557 865,4431.08.202025984493 817,7531.08.2020259851 656 028,1631.08.202025986920,6331.08.20202598740 000,0031.08.202025988102 853,8431.08.20202598990 540,0031.08.202025991482,9431.08.20202604813 490 750,6631.08.202026071397 996,8231.08.2020260729 516,0031.08.202026076677 380,3231.08.20202607416 530,0031.08.2020260731 707,16
5) Чи виконано друкований текст на всіх сторінках оригіналів актів наданих послуг за Договором Мотиваційної винагороди за виконання погодженого обсягу закупівель продукції в розрізі ТМ і груп товарів обсягу збуту товарів від 02.11.2019 (перелічених у 4 питанні) за період з 29.11.2019 по 31.08.2020, на папері однієї партії та одночасно на одному й тому ж засобі комп`ютерної або копіювально-розмножувальної техніки ?
6) Чи виконано друкований текст на всіх сторінках оригіналів актів наданих послуг за Договором Мотиваційної винагороди за виконання погодженого обсягу закупівель продукції в розрізі ТМ і груп товарів обсягу збуту товарів від 02.11.2019 (перелічених у 4 питанні) за період з 29.11.2019 по 31.08.2020, на одному принтері (копіювальному апараті, багатофункціональному пристрої) та фарбою з однієї ємності ?
7) Чи виконано підписи на актах наданих послуг за Договором Мотиваційної винагороди за виконання погодженого обсягу закупівель продукції в розрізі ТМ і груп товарів обсягу збуту товарів від 02.11.2019 (перелічених у 4 питанні) за період з 29.11.2019 по 31.08.2020, в графі «затверджую» директор ТОВ «ЦЕТЕХНО» Макарова О.А., в графі «від Виконавця» за допомогою технічних засобів або писальним приладом власноруч ? Якщо вказані підписи виконано власноруч, чи тим самим писальним приладом ?
8) Чи виконано підписи на актах наданих послуг за Договором Мотиваційної винагороди за виконання погодженого обсягу закупівель продукції в розрізі ТМ і груп товарів обсягу збуту товарів від 02.11.2019 (перелічених у 4 питанні) за період з 29.11.2019 по 31.08.2020, в графі «від замовника» «за довіреністю Куриленко О.Я.» за допомогою технічних засобів або писальним приладом власноруч ? Якщо вказані підписи виконано власноруч, чи тим самим писальним приладом ?
9) Чи виконано підписи на актах наданих послуг за Договором Мотиваційної винагороди за виконання погодженого обсягу закупівель продукції в розрізі ТМ і груп товарів обсягу збуту товарів від 02.11.2019 (перелічених у 4 питанні) за період з 29.11.2019 по 31.08.2020, в графі «затверджую» директор ТОВ «ЦЕТЕХНО» Фурман О.В., та в графі «від Виконавця» за допомогою технічних засобів або писальним приладом власноруч ? Якщо вказані підписи виконано власноруч, чи тим самим писальним приладом ?
10) Яким чином виконаний підпис на актах наданих послуг за Договором Мотиваційної винагороди за виконання погодженого обсягу закупівель продукції в розрізі ТМ і груп товарів обсягу збуту товарів від 02.11.2019 (перелічених у 4 питанні) за період з 29.11.2019 по 31.08.2020, в графі «затверджую» директор ТОВ «ЦЕТЕХНО» Фурман О.В. та в графі «від Виконавця» за допомогою технічних засобів або писальним приладом власноруч ? Якщо вказані підписи виконано власноруч, чи тим самим писальним приладом ?
11) Встановити час (давність) проставлення печаток ТОВ «Цетехно» на оригіналах актів наданих послуг за Договором Мотиваційної винагороди за виконання погодженого обсягу закупівель продукції в розрізі ТМ і груп товарів обсягу збуту товарів від 02.11.2019 (перелічених у 4 питанні) за період з 29.11.2019 по 31.08.2020 та на оригіналах розрахунків мотиваційної винагороди за Договором Мотиваційної винагороди за виконання погодженого обсягу закупівель продукції в розрізі ТМ і груп товарів обсягу збуту товарів від 02.11.2019 (перелічених у 1 питанні).
4. В решті клопотання відмовити.
5. Попередити експертів про кримінальну відповідальність за завідомо неправдивий висновок та за відмову без поважних причин від виконання покладених на них обов`язків.
6. Роз`яснити учасникам справи, що згідно із частиною другою статті 38 Господарського процесуального кодексу України вони вправі з підстав, зазначених у статтях 35, 36, 37 цього кодексу, заявити експерту відвід.
7. Витрати по попередній сплаті вартості проведення експертизи покласти на Товариство з обмеженою відповідальністю «Цетрейдінг» згідно з виставленими експертною установою рахунками.
8. Матеріали справи разом з експертним висновком і розрахунком вартості експертизи підлягають поверненню до Господарського суду Одеської області.
9. Надіслати на адресу Київського науково-дослідного інституту судових експертиз (03057, м. Київ, вул. Смоленська, 6) копію цієї ухвали та матеріали справи № 916/3037/21.
10. Провадження у справі № 916/3037/21 зупинити на час проведення експертизи.
Ухвала набрала законної сили з дня її постановлення і може бути оскаржена в апеляційному порядку до Південно-західного апеляційного господарського суду протягом десяти днів з дня її проголошення.
Повний текст ухвали у зв`язку із перебуванням судді на лікарняному складено 21.02.2022.
Суддя Ю.А. Шаратов
Суд | Господарський суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 02.02.2022 |
Оприлюднено | 24.02.2022 |
Номер документу | 103486380 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема, договорів Визнання договорів (правочинів) недійсними інші договори |
Господарське
Господарський суд Одеської області
Шаратов Ю.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні